Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.315


  2. MoonLooP

    MoonLooP

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      204


  3. MONOS

    MONOS

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      327


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      25.849


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/10/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Θα πρέπει να ανοίξω ξεχωριστό θέμα για αυτές τις ελλείψεις, αλλά προς το παρόν μπορώ να σου αναφέρω μερικές: 1) Δεν κάνει μετάθεση διαγράμματος ροπών σε δοκούς. 2) Δεν λαμβάνει υπόψη του τον οπλισμό πλακών στο συνεργαζόμενο πλάτος πλακοδοκών (σημαντικό στον ικανοτικό έλεγχο). 3) Δεν κάνει έλεγχο λειτουργικότητας παρά μόνο υπολογίζει τα ελάχιστα βάσει του κριτηρίου απαλλαγής απο τον έλεγχο. 4) Δεν κάνει έλεγχο συνάφειας κόμβου δοκού-στύλου. 5) Δεν υπολογίζει την απαιτούμενη επαύξηση εντατικών μεγεθών σε μαλακό όροφο. 6) Συνυπολογίζει στον υπολογισμό του ΚΕΣ και τα δευτερεύοντα υποστυλώματα. 7) Τις υψίκορμες δοκούς, τις αντιμετωπίζει οσάν κανονικές. και πολλά ακόμα. Εσύ @Αλέξανδρος έχεις διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα;
    1 point
  2. Μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο. Τα διαγράμματα για πράξεις, τα συντάσσουμε όπως πάντα. Αυτά που υποβάλλονται στη β.δ. για τον ΚΗΔ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κτηματολογίου. Πρόκειται για δύο διαφορετικές περιπτώσεις.
    1 point
  3. "15. Τι σημαίνει η δήλωση «τα στοιχεία του υποβληθέντος διανυσματικού αρχείου είναι ταυτόσημα με αυτά του υποβληθέντος αρχείου εικόνας» Με τη δήλωση αυτή ο συντάκτης μηχανικός επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει ασυμφωνία ανάμεσα στα χωρικά και περιγραφικά στοιχεία της εικόνας του διαγράμματος και στα στοιχεία που περιέχει το διανυσματικό αρχείο" Από τις ερωτήσεις - απαντήσεις στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών διαγραμμάτων.
    1 point
  4. Εκανα το εξής ερώτημα : Ερωτώ εάν επιτρέπεται στο Τοπογραφικό Διάγραμμα που θα χορηγήσω στον συμβολαιογράφo μετά την απόκτηση ΚΗΔ , να εχω παγώσει τα layer της ΕΚΧΑ , ώστε να μην εκτυπώνονται πολλαπλές γραμμές και να αλλάζει η εμφάνιση του σχεδίου ως πρός τα χρώματα. Μήπως θεωρηθεί οτι το Διάγραμμα δεν ειναι ταυτόσημο με αυτό που έχει πάρει ΚΗΔ ; και μου απάντησαν : Όχι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αρκεί να φαίνονται τα απαραίτητα στοιχειά του διαγράμματος.
    1 point
  5. ηθελα απο χτες να απαντησω σε αυτο. Μηχανικοι των τραπεζων, ειμαστε εμεις οι ίδιοι οι μηχανικοί, που κανουμε "τακτοποιησεις", δεν ειναι καποιοι "ξενοι" ως προς το επαγγελμα. Προφανως ειναι μηχανικοι τραπεζων και καποιοι απο τους μηχανικους που παιρνουν τον λογο εδω στο φορουμ και βεβαια ολοι οι υπολοιποι που μας διαβαζουν. ΣΩΣΤΑ ζητανε την πληρη τακτοποιηση "ακομα και των παραθυρων", για να εγκρινουν ενα δανειο. Και, προφανως, δεν υπαρχει λογος να μην ειναι πληρως τακτοποιημενο ενα ακινητο. Ουτε να αναλαμβανει ο αγοραστης την τακτοποιηση καποιων αυθαιρεσιων κατ. 3., με αγνωστο ποσον εξοδων [ή αλλων δυσχερειων που μπορει να προκυψουν λογω συνιδιοκτησιας κλπκλπ] Ας μην τα βαζουμε με εμας τους ιδιους, που κανουμε την δουλεια μας οπως οριζει ο νομος. Το φταιξιμο ειναι σε αυτους που συνεταξαν τους νομους και γεννησαν μερικες δεκαδες -ανυπαρκτων- αυθαιρεσιων, για εισπρακτικους και μονον λογους.
    1 point
  6. εκτιμώ ότι μας απασχολεί περισσότερο απο ότι πρέπει η ηλεκτρονική υποβολή, τα layers, τα πάχη ταυτόχρονα οι μελέτες (οι καλοπληρωμένες μελέτες του Εθνικού Κτηματολογίου) έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα. Υπάρχουν λοιπόν αυξημένες απαιτήσεις για το δωρεάν κτηματολόγιο ( προκύπτει έμμεσα απο τα διαγράμματά μας) λες και οι υποβολές γίνονται σε φορείς που στελεχώνουν μη μηχανικοί. Ας ασχοληθεί και το Εθνικό Κτηματολόγιο 10 λεπτά με το κάθε διάγραμμα που υποβάλεται όχι όλα έτοιμα.......
    1 point
  7. Το είπαμε : Οι τιμές αυτές δεν είναι για χρήση . Είναι "μουσειακές" οι τιμές αυτές. Ούτε που ξέρουμε με τι τρόπο υπολογίστηκαν ή δόθηκαν οι παραπάνω γεωγραφικές τιμές του φ & λ. Προέρχονται από τριγωνισμό προ του 1940 (!!!) Εγώ δεν ανέβηκα ποτέ στον Λ. Πύργο. Πιθανότατα όμως το σημάδι να είναι ο ιστός της σημαίας.
    1 point
  8. Για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις: Δεν υπάρχει διάσταση απόψεων. Τόσο ο ΝΟΚ όσο και ο κτιριοδομικός, πουθενά δεν αναφέρουν ότι μπορεί να γίνει παραβίαση της ρ.γ. (ειδικά κάτω των 3 μ). Το ότι "δεν σου είπαν κάτι" στην ΥΔΟΜ, δεν σημαίνει πως ό,τι έκανες ήταν νόμιμο. Απλώς δεν τα πήραν χαμπάρι. Και δεν το έχουν σε τίποτε να ανακαλέσουν άδειες. Ακόμη όμως κι αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει διάσταση, υπερισχύει το νομικά ισχυρότερο, δηλ. ο νόμος (έναντι της υ.α.). Αυτό μπορεί να σου το βεβαιώσει ακόμη και πρωτοετής της Νομικής. Από που κι ως που οι θερμογέφυρες είναι κακοτεχνία? Τοποθέτηση εσωτερικής θερμομόνωσης προβλέπεται από τον ΚΕΝΑΚ για περιπτώσεις όπου η εξωτερική είναι αδύνατη (π.χ. τοίχος επί ορίου με όμορο). Όπως επίσης επιτρέπεται η εξωτερική θερμομόνωση άνω των 3 μ. Συνάδελφε πρόσεξε τι γράφεις, γιατί μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου κάποιους αδαείς. Η ανωτέρω ανάρτησή σου είναι αστήρικτη νομικά και τεχνικά και, ως εκ τούτου, επικίνδυνη. Το ότι κάνεις (ή έκανες) ταρζανιές, είναι προσωπική σου επιλογή. Δεν χρειάζεται να αναζητάς συνενόχους. Σε αυτό το φόρουμ προσπαθούμε να είμαστε υπεύθυνοι δείχνοντας τον ορθό δρόμο.
    1 point
  9. Εκτός από το γεγονός ότι δίπλα από το παρκαρισμένο καρότσι πρέπει να μπορεί να περάσει άλλο ... Το 0,90 μ. είναι το πλάτος που θεωρείται ως το ελάχιστο καθαρό σε θύρες και διαδρόμους κατοικιών από όλες τις προδιαγραφές προσβασιμότητας που είναι υποχρεωτικές : Για νέα κτήρια : Σχεδιάζοντας για όλους (Κατοικία - παράγραφος 10.3) 10.3. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Απαραίτητη προϋπόθεση για την ελεύθερη κυκλοφορία όλων των χρηστών σε μια κατοικία είναι η πρόβλεψη: 10.3.1. διαδρόμων πλάτους 1.20μ με εξασφαλισμένο σε όλο το μήκος τους ελάχιστο ελεύθερο -από κάθε εμπόδιο ή έπιπλο- πλάτος 0.90μ. για υπάρχοντα κτήρια : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: Τεχνικές Οδηγίες Άρθρο 1 Προσβάσιμες διαδρομές 1. Ως ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ νοείται η συντομότερη, συνεχής, ασφαλής και χωρίς εμπόδια πορεία, κατάλληλου πλάτους και υλικού επικάλυψης που ακολουθεί ένα άτομο με αναπηρία ή/και εμποδιζόμενο άτομο για τη μετάβασή του από ένα σημείο σε ένα άλλο. Περιλαμβάνει ισόπεδες διαδρομές, ράμπες κατάλληλης κλίσης ή/και ανυψωτικούς μηχανισμούς καθώς και την κατάλληλη σήμανση σε μορφές προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία (ηχητική, φωτεινή και ανάγλυφη). 2. Σε κάθε προσβάσιμη διαδρομή πρέπει να εξασφαλίζεται : α. ελάχιστο καθαρό πλάτος 0,90μ, ελεύθερο από παντός είδους εμπόδια (εξοπλισμοί, μόνιμα ή προσωρινά αποθηκευμένα υλικά κ.λπ.) καθ’ όλο το μήκος της και ελεύθερο καθαρό ύψος 2,20μ.
    1 point
  10. ακριβώς! και για να μην αφήσουμε απορίες: αν επιλέξουμε λεπτότοιχες τεγίδες τότε οι σύνδεσμοι ακαμψίας στέγης θα μορφώνονται από ανεξάρτητο σύστημα ("πάει βόλτα" η όποια "οικονομία")
    1 point
  11. κατηγορία 4 (λεπτότοιχες) δεν προβλέπονται ούτως ή άλλως ως μέλη του φ.ο. στον αντισεισμικό κανονισμό.
    1 point
  12. Όλοι οι δρόμοι (εκτός των διεθνών, εθνικών και επαρχιακών) ανήκουν στους δήμους Δημοτικός, ονομάζεται ο δρόμος εντός σχεδίου ή οικισμού Αγροτικός, ο εκτός. Οι δρόμοι των αναδασμών θεωρούνται νομίμως υφιστάμενοι αγροτικοί.
    1 point
  13. Σίγουρα όχι στο πεδίο της άδειας. Από κει και πέρα ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα εφόσον έχεις άδεια μη ανακληθείσα να τακτοποιήσεις μόνον ότι είναι καθ' υπέρβαση αυτής. Πλην όμως το ακίνητο θα εξακολουθήσει να είναι στον αέρα διότι η άδεια θα είναι πάντα υποψήφια για ανάκληση και εννοείται στην τεχνική σου έκθεση θα αναφέρεις την πραγματικότητα. Για το λόγο αυτό έχεις επίσης το δικαίωμα να θεωρήσεις την άδεια ως κακώς εκδοθείσα και να τακτοποιήσεις τα πάντα ως αυθαίρετα. Σε κάθε πείπτωση θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να ενημερωθεί για όλα αυτά.
    1 point
  14. Ευχαριστώ πολύ dimitris GM! Προχωράω με αυτή την υπόθεση αναλόγως. Και μπουμ: Καμια φορά έρχονται όλοι μαζί. Άσχετος πελάτης σκάει σήμερα πρωί με άλλη υπόθεση όπου έχει διαμέρισμα Α' ορόφου στο οποίο έχει γίνει συνένωση με εσωτερική σκάλα με ανεξάρτητη ιδιοκτησία "αποθήκη" ισογείου (η οποία έχει γίνει υπονοδωμάτιο). Η κατάσταση που περιγράφω παραπάνω στο συμβόλαιο και στη σύσταση ΟΙ περιγράφεται ως "διαμέρισμα α οροφου Α1 με εσωτερική σκάλα που επικοινωνεί με την Ι1 αποθήκη ισογείου", παρόμοια περιγραφή έχει και στο κομμάτι της σύστασης που αναφέρεται στην Ι1) , παρ'όλα αυτά η σύσταση τις περιγράφει σαν ξεχωριστές "διαιρεμένες" ιδιοκτησίες. Στα εγκεκριμένα σχέδια αδείας η εσωτερική σκάλα δέν φαίνεται πουθενα. Η λογική μου λέει οτι εδώ προχωράω με τακτοποίηση ναι? Βλέπω απο παλιά ποστ του 4178/13 οτι το λύνουν οι περισσότεροι με διαμερισμάτωση σε ένα απο τα επίπεδα, και κάνουν και μια παράβαση κατ.3 για τη διάνοιξη της οπής. (εννοειται οτι έχω και υπέρβαση δόμησης για την αλλαγή χρήσης στην αποθήκη κλπ, εμένα με απαχολεί το θέμα της συνένωσης πως το λύνω) προχωράω όπως και με 4178 ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει στον 4495? δέν είδα μέχρι στιγμής κάτι.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και sorry για το σεντόνι.
    1 point
  15. Οπότε δεν το γλιτώνω το αναβατοριο μάλλον. Άδικο το βρίσκω. Έπρεπε να ισχύει πρόβλεψη και οχι απαίτηση για κατασκευες για ΑΜΕΑ σε τόσο μικρά έργα
    1 point
  16. Πρακτικά, αν απέναντι από την πόρτα του θαλάμου και πέραν της απόστασης του 1.5 μ. δημιουργηθεί εσοχή σχήματος ανοιχτού "Π", δεν επηρεάζει την ανεμπόδιστη όδευση διαφυγής. Πολύ σωστά το επισημαίνεις ότι οφείλει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό, στον οποίο επιπροσθέτως δεν θα πρέπει να παραλείπονται και οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου και φυσικά οι σωστές διαστάσεις φρεατίου για να μπορέσει να τοποθετηθεί ο θάλαμος ανελκυστήρα και για ΑΜΕΑ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.