Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      340


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.323


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.110


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.230


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    412 downloads

    Τα δεδομένα δίδονται στα ξεκλείδωτα κελιά - πράσινα ή μπλέ - του Τεύχους & του Σχεδίου. Κωδικός ξελκειδώματος 1104.
    4 points
  2. το θέμα κλείδωσε μέχρι να μας στείλεις τα κείμενα σου με τονισμό να τα αντικαταστήσουμε στο θέμα. Είχες λάβει παρατήρηση
    1 point
  3. Έχω καιρό να ασχοληθώ με τον 3843, αλλά γιατί το πληρωμένο παράβολο δεν μπορεί να συμψηφιστεί; Το λέω, διότι και το παράβολο αποτελεί μέρος του προστίμου. Τα πρόστιμα του 3843 ήταν κατά πολύ μεγαλύτερα από αυτά που προέκυπταν με βάση τους μετέπειτα νόμους, ακόμη και από αυτά του Ν. 4014. Αν έχεις ψάξει ενδελεχώς και βλέπεις ότι συμφέρει έτσι, έχει καλώς. Για το εμβαδόν του Η.Χ και για την ορθότητά του, δες αν έχει μπει και το εμβαδόν του τοίχου, διότι με τις ΄τοτε οδηγίες άφηναν την υποβολή της ρυθμισης με το "καθαρό" εμβαδόν. Η διαφορά με τους συντελεστές κύριας και άλλης κατοικίας είναι 10% για ΤΖ<1000 Ε/τμ.
    1 point
  4. @jbosdas συμφωνώ, αλλά να δούμε τι θα πει και το πάνσοφο ΤΕΚ... Απ' την άλλη, αυτή η πληρωμή έχει καθυστερήσει 12 χρόνια ... Λαμβάνοντας υπόψιν τα κύματα ανάπτυξης που "έδερναν" αλύπητα τη χώρα μας και τον κατακλυσμό επενδύσεων, αυτά τα τελευταία 12 χρόνια, τότε το κεφάλαιο έχει ήδη πολλαπλασιαστεί εκθετικά κατά πολύ περισσότερο από το διπλάσιο πρόστιμο που αντιστοιχεί σήμερα!!! Μην είμαστε αχάριστοι 🤪
    1 point
  5. Έχω επικοινωνήσει με το TEK αλλά δεν ξέρει να μου απαντήσει 🙃 Περιμένω να το δουν και να με πάρουν τηλέφωνο... Προσωπικά θεωρώ ότι δε γίνεται, βάσει παρ2, αρθ88, Ν4495: "Για τις περιπτώσεις υπαγωγής του ν.3843/2010 (Α62), για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού προστίμου, το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ, με χρήση του κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή, μέχρι τις 30.9.2020. " Αλλά θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη γιατί το πρόστιμο αυξάνεται σχεδόν στο διπλάσιο...
    1 point
  6. Δημήτρη καλά κάνεις και ρωτάς και για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε το Φόρουμ για να βοηθάει νέους συναδέλφους. Από εμένα ζήτησες να γίνω πιο συγκεκριμένος, αλλά για να το κάνω θα πρέπει να έχω το Αρχιτεκτονικό. Θα πρέπει να προσέξεις σε γενικές γραμμές να έχεις αγκυρώσεις δοκαριών με επάρκεια στα τοιχία-κολώνες και να έχεις διάταξη κατακόρυφων στοιχείων κατά τέτοιο τρόπο που να είναι το κτίριο σου τουλάχιστον στρεπτικά μη ευαίθητο (κυρίως αυτό και πολλά ακόμα που πρέπει να διαβάσεις και Κανονισμούς). Αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο πες μου, έχω όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσω.
    1 point
  7. Kαλησπέρα. Αφού έχεις να εξετάσεις αυτοτελές κτίριο χωρίς Π.Σ.Ο.Ι θα δεις εάν το υφιστάμενο ύψος της οικοδομής ξεπερνά το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής ή αυτό που ίσχυε ως μέγιστο κατά το χρόνο έκδοσης της ο.α. Αν το ξεπερνάει πάνω από 20% έχεις κατηγορία 5, όπως προανέφερε ο συνάδελφος. Τα φύλλα καταγραφής δημιουργούνται, όχι με βάση τους ορόφους, αλλά με βάση τους διαφορετικούς συνδυασμούς παραβάσεων στο ακίνητο. Για παράδειγμα, μπορεί στο ισόγειο να έχεις Υ.Δ+ΥΚ+παραβίαση Δ, ενώ στον πρώτο όροφο, να έχεις μόνο Υ.Δ και στον δεύτερο όροφο να έχεις Υ.Δ με Υ.Υ. (κάπου θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποια στάθμη θα χρεώσεις την Υ.Δ και συνήθως, συμβατικά, τη χρεώνουμε στον τελευταίο όροφο). Αυτό που θα πρέπει να είναι ίδιο σε κάθε Φ.Κ με -προφανώς την περιεχόμενη αντίστοιχη αυθαιρεσία, είναι το ποσοστό υπέρβασης. Για παράδειγμα αν έχεις επιτρεπόμενη δόμηση στο οικόπεδο 400 τμ και έχεις στο ακίνητο συνολική Υ.Δ= 60 τμ τότε σε κάθε Φ.Κ που εμπεριέχει Υ.Δ ο συν/της προσαύξησης θα προκύπτει από το κλάσμα 60/400=15%. Ανάλογα ισχύουν για την Υ.Κ και την Υ.Υ.
    1 point
  8. SOS ερώτημα! Το πρόβλημα είναι το εξής: ότι ξεκινήσαμε τις εργασίες (θερμομονωτικό EPS και αφρομπετόν) και με την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών, πέρασαν νερά και μέσα στο σπίτι και τοπικά έχει πλημμυρίσει… Οι απορίες μου είναι: Τι γίνεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις; Η πλάκα εσωτερικά (λογικά) έχει απορροφήσει πολύ νερό. Το ίδιο και το θερμομονωτικό αλλά και το αφρομπετόν. Υπάρχει περίπτωση να εξατμιστούν όλα αυτά σε εύλογο χρόνο, ώστε να συνεχιστεί η στεγανοποίηση και να κλείσει; (με το ασφαλτόπανο). Υπάρχει περίπτωση στο σημείο που έχει πλημμυρίσει, να στεγνώσει με εξαεριστικά; Και τέλος, (κρίσιμο ερώτημα!) ποιο είναι το αποδεκτό ποσοστό υγρασίας σε πλάκα και αφρομπετόν, για να γίνει σωστά η στεγανοποίηση; Είναι το πρώτο έργο που αναλαμβάνω κι αφορά μόνωση και πραγματικά δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, σ’ αυτό το στάδιο. Με τους συνεργάτες μου, οι απόψεις διίστανται. Οποιαδήποτε συμβουλή, απ΄όποιον έχει εμπειρία σε αντίστοιχα θέματα, είναι υπερ-πολύτιμη!
    1 point
  9. Αγαπητέ ΚΑΝΑ καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση, (Χρειάστηκε να αλλάξω λογαριασμό λόγω προβλήματος στη συνδεση) Στο (3) ζητάει το κτήριο να κλιμακώνεται για την καλύτερη προσαρμογή του στο έδαφος. Στο συνημμένο "KLIMAKOSI" ξεκιναω να κλιμακώνω το διώροφο κτήριο για να το προσαρμόσω στο έδαφος όπως μου ζητάει χωρις να ξεπερναει τα υψη που μου περιγράφει ο νόμος. Σε ποιά φάση από τις Α,Β,Γ,Δ,Ε, ΣΤ το διώροφο κτήριο γίνεται τριώροφο? Και πως αιτιολογείται? KLIMAKOSI.pdf
    1 point
  10. Η ανωτέρω απάντησή σου με προβλημάτισε ακόμη περισσότερο 1. Ο αρχιτέκτονας φαίνεται να μην "ξέρει". Ως εκ τούτου, μπορεί να ζητάει τρελά πράγματα. Σε καμία περίπτωση δεν θα του κάνεις το κέφι, βαζοντας το κεφάλι σου στον τορβά. Αν επιμένει, δύο λύσεις έχεις. Είτε υπογράφει αυτός τη στατική μελέτη (με όποια ταρζανιά επιθυμεί), είτε διακόπτεις τη συνεργασία μαζί του 2. Αν το 1991 είναι η χρονολογία γέννησής σου, είσαι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορείς να μορφώσεις έναν τόσο απλό ξυλότυπο. Αν, παρ' όλα αυτά, δεν έχεις επαρκή εμπειρία (και διαισθητικότητα), μη ζητάς απαντήσεις από το φόρουμ. Φρόντισε να συνεργαστείς με κάποιον έμπειρο (κι αξιόπιστο) μελετητή, ώστε να σε καθοδηγεί σωστά.
    1 point
  11. Αφού η υπέρβαση ύψους της οικοδομής είναι μεγαλύτερη του 20% του επιτρεπομένου, έχεις κατηγορία 5 και για την υπέρβαση δόμησης ανεξαρτήτως του ποσοστού της. Επομένως, σωστά είχες επιλέξει αυτήν την κατηγορία για ολόκληρη την ιδιοκτησία – διώροφο κτίριο.
    1 point
  12. Άρα η ερώτησή σου έπρεπε να μπει στο χώρο ιδιωτών. Παρόλα αυτά απαντώ ότι χρειάζεσαι μια υποβρύχια αντλία με κοπτήρα, ενσωματωμένη σε σταθμό απομάκρυνσης (στεγανό κιβώτιο). Τα υλικά τους είναι πλέον, και το κιβώτιο και ο κοπτήρας, από ισχυρά πολυμερή Αυτές συνήθως διαθέτουν ανεπίστροφη βαλβίδα ενσωματωμένη στο σωλήνα κατάθλιψης (απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα), φίλτρο ενεργού άνθρακα, ασφάλεια υπερχείλισης κλπ. Στο φόρουμ δε λέμε τιμές ούτε κάνουμε διαφημίσεις - δυσφημήσεις. Μπορείς όμως να κοιτάξεις ή να κατεβάσεις ηλεκτρονικούς καταλόγους από καλές εταιρείες. Για τα εργατικά επίσης δε λέμε τίποτε διότι ελεύθερη οικονομία έχουμε, ο καθένας ζητάει ότι θέλει. 😊 Πρόσεξε μόνο το...ακριβό μηχάνημα να διαθέτει πιστοποιητικά και εγγυήσεις! Εγώ θα απαιτούσα να μου δώσει απόδειξη λιανικής και για το μηχάνημα.
    1 point
  13. Επειδή η πολεοδομική (και όχι μόνο) νομοθεσία στην Ελλάδα ακολουθεί τη ρήση του Ηράκλειτου, θα σου συνιστούσα να εγγραφείς σε συνδρομητική βάση δεδομένων, ώστε ό,τι διαβάζεις να είναι επικαιροποιημένο. Στοιχίζει ελάχιστα (περ. 150 € / έτος), αλλά είναι το απαραίτητο νομοθετικό εργαλείο του μηχανικού Καλό κουράγιο, μιας και θα κολυμπήσεις σε βαθιά νερά, κι εδώ είμαστε για κάθε σου απορία
    1 point
  14. Πέραν του στατικού μοντέλου (που δεν μου γεμίζει πολύ το μάτι), βλέπω και μια λειτουργική ταρζανιά Κλίση ράμπας 30%??? Είσαι σίγουρος ότι μπορεί να κινηθεί κάποιο συμβατικό όχημα (πλην Χάμερ) χωρίς να "βρει" στο δάπεδο? Οι ράμπες και τα κλιμακοστάσια ίσως θεωρούνται δευτερεύοντα από άποψη σχεδιασμού, αλλά μπορεί να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις... συμπλ. επισυνάπτω μια (κατ΄ αρχήν) μόρφωση του ξυλότυπου. Με magenta είναι οι παρεμβάσεις μου Drawing1.dwg
    1 point
  15. @Roukat Πώς γίνεται να υπάρχει αυθαιρεσία σε κτίριο χωρίς οικοδομική άδεια που κατασκευάστηκε πριν το 1955; Δεν μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο (ούτε καν θεωρητικά), αφού όπως και να είχε κατασκευαστεί η οικοδομή είναι νομίμως υφιστάμενη.
    1 point
  16. Πάντως στο υπόδειγμα του ΥΠΕΝ αναφέρονται (πάνω δεξιά) στον έλεγχο της φύτευσης δύο περιπτώσεις που υπολογίζει τον υποχρεωτικό ακάλυπτο: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ: Εοικ-Επιτρεπ. Κάλυψη=.... Μ2 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ: Εοικ-[Εοικ x (Σ.Κ+10%)]=.... Μ2 Στο υπόδειγμα λοιπόν, υπάρχει μια σιωπηρή αποδοχή ότι το bonus 10% στην κάλυψη αναφέρεται επί του οικοπέδου και όχι επί της κάλυψης (ανεξαρτήτως επιφάνειας, αρκεί να είναι έως 10% της επιτρ. κάλυψης).
    1 point
  17. Από παλιότερη υπόθεση άλλου συναδέλφου που δεν βρίσκανε τις πληρωμές, στείλαν ένα μειλ στο παρακάτω: [email protected] με τους κωδικούς πληρωμής και τους εξυπηρετήσαν άμεσα στέλνοντάς τις πληρωμές. Βέβαια έχουν περάσει 2+ χρόνια από τότε, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
    1 point
  18. Ο κτιριοδομικός αναφορικά με τις "λοιπές χρήσεις" αναφέρει τα εξής: Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται όσα κτίρια ή τμήματα κτιρίων ή δομικά έργα έχουν τέτοια χρήση, ώστε να μην μπορούν να ταξινομηθούν σε καμία από τις προηγούμενες κατηγορίες. Οι παραπάνω χρήσεις έχουν να κάνουν με κύριες χρήσεις κτιρίου. Οπότε λόγω του ότι το υπόγειο έχει βοηθητική χρήση, η οποία επικουρεί την κύρια χρήση, έχω την άποψη ότι θα μπει η επικρατούσα, δηλαδή η επιλογή "κατοικίες".
    1 point
  19. Εγω χρησιμοποίησα τον παλιό κωδικό και πλήρωσα στην Πειραιώς το υπόλοιπο των δόσεων. Στην πολεοδομία που πηγα για περαίωση , μια χαρα μου το σφράγισαν και τελείωσα, ευτυχώς που δεν εντάχθηκα στο Ν.4495, όπως μου ελεγαν. Αυτοι 10 δόσεις θέλουν να δουν για να σφραγίσουν, Ουτε που κοίταξαν ποια ημερομηνία πλήρωσα και αν ήταν στο Πράσινο ταμείο η οχι. Ο φάκελος πήγε αρχείο, εγω πήρα την περαίωση και καθάρισα . Πλήρωσα Ιανουάριο 2022
    1 point
  20. Το 40% του ΚΗ υπέρ δήμου προβλέπεται από το άρθρο 34 του ν.1337/83 ΜΟΝΟ για τους Δήμους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες πολεοδομικών εφαρμογών (άδειες, αυθαίρετα κλπ) κατ'εξουσιοδότηση του ν.947/79. Πρακτικά δηλαδή όσοι είχαν πριν τον Καλλικράτη ποσοστά, εξακολουθούν να τα έχουν ενώ για όσους Δήμους απέκτησαν με τον Καλλικράτη πολεοδομικές αρμοδιότητες δεν υπάρχει ακόμα νομοθετική ρύθμιση. Το επιπλέον 35%, δηλαδή σύνολο 75%, σύμφωνα και πάλι με το άρθρο 34 του ν.1337/83, μπορούν να το αποκτήσουν Δήμοι εφόσον τους έχει μεταβιβαστεί και η αρμοδιότητα έγκρισης πολεοδομικής μελέτης ή τροποποιήσεων κλπ. Αυτό δεν έχει γίνει για κανέναν Δήμο. Επιπλέον, τέτοιας φύσης μεταβίβαση αρμοδιοτήτων έχει κριθεί ότι είναι αντισυνταγματική. Οπότε είναι απορίας άξιον πως διάφοροι δήμοι λαμβάνουν αποφάσεις και ορίζουν σε 75% το ποσοστό του ΚΗ που εισπράτουν.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.