Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.864


  2. Θείος Δίκης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      38


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.520


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.432


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Κατά το άρθρο 22 ή 23 του ΝΟΚ οι αυθαιρεσίες κατηγοριών 1-2-3 και 4 θεωρούνται νόμιμες-Οπότε μπορείς να εκτελέσεις οποιαδήποτε εργασία είτε με Ο.Α είτε με Ε.Ε.Δ.Μ.Κ.
    2 points
  2. Καλή συνέχεια και σε σένα Βάγια. 😉
    2 points
  3. [αποσπασμα] Ποιοι ωφελούνται από την κατάργηση των κινήτρων του ΝΟΚ; Γιατί πραγματικά φωνάζουν κάποιοι σε ορισμένες περιοχές; Αυτοί που επιθυμούν να καταργηθούν τα κίνητρα του ΝΟΚ σε ακριβές περιοχές είναι αυτοί που ήδη έχουν χτίσει κτίρια στο παρελθόν. Δεν θέλουν νέα κτίρια δίπλα τους και μάλιστα καλύτερα από τα δικά τους για να μην χάσει αξία η περιουσία τους. Λογικό ίσως, αλλά δεν μπορεί να είναι κανόνας της δημόσιας πολιτικής. Αν γενικευόταν κάτι τέτοιο θα φθάναμε στην απαγόρευση κάθε νέας δόμησης. Και οι δήμαρχοι που φωνάζουν αυτούς θέλουν να εξυπηρετήσουν, τους ψηφοφόρους τους. Οι νέοι κάτοικοι δεν ψηφίζουν ακόμη στο δήμο που θα μετακομίσουν στο μέλλον…. Κανείς τους δεν καίγεται ούτε για τον συμπολίτη τους, Ούτε για το κοινωνικό σύνολο, ούτε για το περιβάλλον. Ο περιορισμός της πρόσβασης σε μια αγορά μέσα από πολιτικές ή άλλες παρεμβάσεις ή αποκλεισμούς, στην οικονομία, χαρακτηρίζεται και προσοδοθηρία. Αυτή είναι η πολιτική των δημάρχων που αντιδρούν στον ΝΟΚ. πηγη https://news.b2green.gr/45973/τεε-18-αλήθειες-και-ψέματα-για-τα-κίνητρ
    1 point
  4. Εαν πηγαινες για εκδοση αδειας, θα ελεγα οτι μαλλον θα το εψαχνες Εδω εχεις συμβολαιο και μεταγραφη. Θεωρητικα εχει "πιστοποιηθει" η κατατμηση σαν νομιμη, απο τους αμεσα υπευθυνους, συμβ/φο και υποθηκοφυλακα..
    1 point
  5. εννοείς να υπάρχει μόνον ο όγκος, με κανόνες κατανομής του στο χώρο ... Πάντως στο εξώδικο καλά τα λέει ... https://ecopress.gr/tee-exodiko-pros-dimous-3v-kai-alimou-g/
    1 point
  6. @LeftLane Ο παιδότοπος, ξεκάθαρα, δεν είναι κατάστημα. Ανήκει —πράγματι— στην κατηγορία «υγεία και κοινωνική πρόνοια».
    1 point
  7. @janna Δεν χρησιμοποιείται το περίγραμμα του ισογείου αλλά του κτιρίου, το οποίο είναι το περίγραμμα που θα βλέπαμε —κοιτώντας το κτίριο προς τα κάτω— από θέση πάνω από το ύψος του.
    1 point
  8. @janna Οι ιδιοκτησίες των μελλοντικών ορόφων είναι αδόμητες, βάσει των δεδομένων. Η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας εξαρτάται από το αν έχει εκδοθεί άδεια προσθήκης. Η αναθεώρηση για ποιο λόγο έγινε; Η διαφοροποίηση των εμβαδών των κατασκευασμένων ορόφων επηρεάζει το δικαίωμα της μελλοντικής δόμησης. Το αν θα το γράψεις στα σχόλια ή όχι, είναι αδιάφορο· πρέπει να φανεί στη σύσταση μέσω τροποποίησης.
    1 point
  9. αφου εγινε νομιμη κατατμηση δικαιουται να πωλησει ο καθε ενας το δικο του εξ αδιαιρετου ποσοστο. Εσυ γραφεις "μη αρτιο και μη οικοδομησιμο"
    1 point
  10. Ναι, πώς δεν το σκέφτηκα να προχωρήσω μόνος μου παίρνοντας το ρίσκο, ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ, αλλά μπήκα σε ένα φόρουμ μηχανικών να ρωτήσω πρώτα την άποψη τους (ΑΠΟΨΗ, την τελική απόφαση φυσικά θα την πάρω εγώ με τα κριτήρια που θα έχω εγώ, για αυτό το λόγο έχει δημιουργηθεί άλλωστε αυτό το ΦΟΡΟΥΜ, για ανταλλαγή απόψεων). Ευχαριστώ συνάδελφε για την προτροπή σου, μου άνοιξες τα μάτια.
    1 point
  11. ο Σ.Δ. είναι πονεμένη ιστορία ας τον καταργήσουν, και να ισχύουν μόνο Π.Κ. και ύψος, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Κτιριοδομικού
    1 point
  12. Γιατί είναι πρόβλημα το ύψος και δεν είναι πρόβλημα ο μεγάλος ΣΔ. Δηλαδή είναι πρόβλημα αν στους Αμπελόκηπους πάμε 6 μέτρα ψηλότερα με μικρότερη κάλυψη και με θέσεις στάθμευσης γκρεμίζοντας υπάρχοντα κτίρια, αλλά δεν είναι πρόβλημα συντελεστές δόμησης που φτάνουν το 4,2 ? Η το 3 σε Παλαιό Φάληρο και Νέα Σμύρνη ? Πως μπορείς να χτίσεις ανθρώπινα σε μικρά οικόπεδα αν δεν πας σε ύψος ? Μόνο έτσι θα έχεις μικρότερη κάλυψη, άρα μικρότερα διαμερίσματα που θα έχουν και άμεσο φωτισμό και αερισμό. Οι δικαστές έχουν βεβαρυμένο παρελθόν, ακριβώς γιατί είναι δικαστές και δικάζουν πράγματα που δεν γνωρίζουν, ενώ δεν βλέπουν την ολότητα του θέματος, αλλά εξετάζουν κατά περίπτωση. Να θυμηθούν αυτούς του στε, νομίζω ότι σήμερα παριστάνουν τους κήνσορες του περιβάλλοντος, που πριν 30 χρόνια σταμάτησαν για 5 χρόνια την κατασκευή της περιφερειακής Υμηττού, γιατί θα έκοβαν κάποια δένδρα, τα περισσότερα για cut and cover, που θα έμπαιναν καινούργια μετά, όπως και μπήκαν, χωρίς βέβαια οι δικαστές να λάβουν υπ΄ όψη τους την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από το πήξιμο της Μεσογείων, της Κηφισίας, της Βουλιαγμένης, της Ηλιουπόλεως, που θα συνεχιζόταν αυτά τα 5 χρόνια που εκείνοι οι αυθεντίες σε όλα, ετύρβαζαν περί όνου σκιάς... Μπορεί τα κίνητρα του προέδρου να είναι και προσωπικά, αλλά η ουσία είναι ότι βγήκε και έκραξε τον κάθε βλαχοδήμαρχο που θέλει να το παίξει Κιμ στον Δήμο του, όπως και την δικαστική αυθεντία που μας οδηγεί σε κράτος δικαστών, ακυρώνοντας την νομοθετική εξουσία και κατά συνέπεια τον Κυρίαρχο Λαό.
    1 point
  13. btp,ευχαριστώ, θα συντάξω ένα μήνυμα και ευκαιρία είναι να τους επισημάνω και κάποια άλλα «μικρότερα» bug που έχω εντοπίσει. Για παράδειγμα στο ότι δεν σώζει όλα τα στοιχεία του αντισυμβαλλόμενου κατά την προσωρινή αποθήκευση (τουλάχιστον όταν δοκίμασα να περάσω το 14.2 Τιμολόγιο / Αποκτήσεις Τρίτων Χωρών) και τους χαρακτηρισμούς. Κάποια στιγμή βέβαια θα δοκιμάσω να δω εάν συμβαίνει και σε άλλους τύπους τιμολογίων. Επίσης και το ότι κατά την εξαγωγή σε excel εμφανίζει και τιμολόγια / πληροφοριακά στοιχεία τα οποία έχουν ακυρωθεί και δεν υπάρχουν καν ουτε στην αναζήτηση με ΜΑΡΚ. Θα ήταν λιγότερο πρόβλημα εάν επισήμαναν σε νέα στήλη ότι είναι ακυρωμένο ή δεν τα εμφάνιζαν καν. Εάν δεν κρατούσα στο ΜΑΡΚ του ακυρωμένου στο αρχείο μου θα με προβλημάτιζε κατά τον έλεγχο ορθότητας. Και ένα λίγο αστείο, όταν περνάμε ενδοκοινοτικά στο MyData υπολογίζει το ΦΠΑ με στρογγυλοποίηση προς τα επάνω, όταν γίνεται ο έλεγχος στο Φ2 βγάζει μήνυμα ότι το ΦΠΑ πρέπει να είναι μεταξύ 3% και 24% του πεδίου γιατί το στρογγυλοποιεί προς τα κάτω. Υπόψιν ότι το πεδίο συμπληρώνεται αυτόματα. Μου έχει τύχει περίπτωση που η διαφορά ήταν 0.02 λεπτά και εμφάνιζε σφάλμα οπότε τους τα άφησα μπουρμουάρ 😊 Δεν ξέρω εάν έχουν τύχει και σε άλλους κάτι τέτοια «μικρο» bug. Γενικά σαν προγραμματιστής τους θαυμάζω και τους επικροτώ για αυτό που κάνουν (επιτέλους), οπότε έχω κατανόηση. Κάποια πράγματα συμβαίνουν σε τέτοια δαιδαλώδη συστήματα που προσπαθούν να συμμαζέψουν τις ασυμμάζευτες αλχημείες δεκαετιών. Αρκεί σιγά σιγά να διορθώνονται και γενικά νομίζω ότι είναι σε καλό σημείο. Παλιότερα σε μια αναφορά μου με κάλεσαν οι ίδιοι να δούμε μαζί το πρόβλημα και τελικά είχε εντοπιστεί bug ότι κατά επαναφορά από την προσωρινή αποθήκευση δεν άφηνε έπειτα να περαστούν οι χαρακτηρισμοί (το διορθώσαν βέβαια) Ευχαριστώ
    1 point
  14. Πήγαινε στο μενού "Στοιχεία" και δες Μήνες, Εσωτερικές Συνθήκες και Κλιματολογικά μήπως και δεν είναι κάτι απ' όλα αυτά σωστά ρυθμισμένο. Διαφορετικά κάλεσε την 4Μ γιατί αυτό δεν είναι σύνηθες.
    1 point
  15. Version X6.4

    92.966 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  16. Οι κρατήσεις για την έκδοση άδειας δόμησης πληρώνονται στο ΚΕΒΕΙΣ Αττικής, Λεωφόρος Αθηνών 70, Αθήνα. Μέσω my AADE κλείνεις ραντεβού ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΟΙΚΟΘΕΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΑΓΟΡΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΘΕΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΚΤΟ e-ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ, ΚΕΒΕΙΣ Αττικής (Τελευταία επιλογή) και πηγαίνεις δυστυχώς επί τόπου.
    1 point
  17. για να προβείς σε αλλαγή της Σ.Ο.Ι ώστε να δώσεις χιλιοστά στο κτίσμα της πυλωτής πρέπει να ρυθμίσεις και όλα τα διαμερίσματα και να εκδώσεις ταυτότητες για όλα (κοιν/στα και αυτοτελείς)
    1 point
  18. 7.587 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  19. Σ΄αυτή την περίπτωση που γράφεις έχεις διαμερισμάτωση. Γιατί και τα δύο διαμερίσματα που αντάλλαξαν τμ δεν αποτελούν Κ/Χ. Είναι δυο ανεξάρτητες ΟΙ. Όταν έχεις εισχώρηση ΟΙ μέσα σε Κ/Χ δεν έχεις διαμερισμάτωση , έχεις ΥΔ (συναινέσεις κλπ). Σε περίπτωση που ο Κ/Χ εισχώρησε με στην ΟΙ , τότε δεν έχουμε κάτι, αλλά καλό είναι να βάζαμε 1ΛΠ για εποπτικούς λόγους, μιας και κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση της σύστασης και θα χρειαστεί επικαιροποιημένη κάτοψη.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.