Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
elenakoraki joined the community
-
Νίκος Τραγιάννης joined the community
-
Δημητρης Θωμοπο joined the community
- Σήμερα
-
Μέχρι τώρα υπάρχουν κάποιες εγκύκλιοι πολύ παλιές (π.χ για απόφοιτο πρώην ΚΑΤΤΕ και νυν ΤΕΙ επιτρέπεται μέχρι διώροφο χωρίς αντισεισμικό. Λόγω του αντισεισμικού θέλει συνυπογραφη πολιτικού μηχανικού. Μεταλλικά και ξύλινα δεν επιτρέπεται. Αυτά με βάση τα επίσημα υπάρχοντα του αρμόδιου Υπουργείου.) Αν θες κανε επίσημο ερώτημα στην πολεοδομία . π.χ EGK_51502_1967.pdf
-
Με απόφασή του το ΥΠΕΝ προχώρησε στην 2η Έγκριση: α. Οριστικών Πινάκων Εγκεκριμένων αιτήσεων μονοκατοικιών και μεμονωμένων διαμερισμάτων με στοιχεία «ΟΠΕ Κ.1-02», «ΟΠΕ Κ.2.4-02» και β. Προσωρινών Πινάκων Απορριπτέων αιτήσεων μονοκατοικιών και μεμονωμένωνδιαμερισμάτων με στοιχεία «ΠΠΑ-Κ.1-02», «ΠΠΑ Κ.2.4-02», του προγράμματος «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για Νέους». Η απόφαση αναφέρει: Εγκρίνουμε τους υπό στοιχεία «Ο.Π.Ε.-Κ.1-02» και «Ο.Π.Ε.-Κ.2.4-02» Οριστικούς Πίνακες Εγκεκριμένων αιτήσεων Μονοκατοικιών/Μεμονωμένων διαμερισμάτων, για συνολικά 1.227 δικαιούχους, οι οποίοι υποβλήθηκαν με το σχετικό 13 Β. Εγκρίνουμε τους υπό στοιχεία «Π.Π.Α.-Κ.1-02» και «Π.Π.Α.-Κ.2.4-02» Προσωρινούς Πίνακες Απορριπτέων αιτήσεων Μονοκατοικιών/Μεμονωμένων διαμερισμάτων, για συνολικά 151 δικαιούχους, οι οποίοι υποβλήθηκαν με το σχετικό 14 Γ. Εξουσιοδοτούμε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Φορέα Υλοποίησης του Προγράμματος «Εξοικονομώ - - Ανακαινίζω για Νέους», 1. Να αναρτήσει την παρούσα και τους συνημμένους σε αυτή πίνακες στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://exoikonomoneon.gov.gr 2. Να προβεί στις περαιτέρω προβλεπόμενες διαδικασίες σύμφωνα με τους όρους του Προγράμματος, με σκοπό την Υπαγωγή των Εγκεκριμένων αιτήσεων που περιλαμβάνονται στους υπό στοιχεία «Ο.Π.Ε.-Κ.1-02» και «Ο.Π.Ε.-Κ.2.4-02» Οριστικούς Πίνακες αποτελεσμάτων. Δείτε αναλυτικά εδώ: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΠΠΨ4653Π8-ΡΗΖ
-
- εξοικονομώ
- ανακαινίζω
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Με απόφασή του το ΥΠΕΝ προχώρησε στην 2η Έγκριση: α. Οριστικών Πινάκων Εγκεκριμένων αιτήσεων μονοκατοικιών και μεμονωμένων διαμερισμάτων με στοιχεία «ΟΠΕ Κ.1-02», «ΟΠΕ Κ.2.4-02» και β. Προσωρινών Πινάκων Απορριπτέων αιτήσεων μονοκατοικιών και μεμονωμένωνδιαμερισμάτων με στοιχεία «ΠΠΑ-Κ.1-02», «ΠΠΑ Κ.2.4-02», του προγράμματος «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για Νέους». Η απόφαση αναφέρει: Εγκρίνουμε τους υπό στοιχεία «Ο.Π.Ε.-Κ.1-02» και «Ο.Π.Ε.-Κ.2.4-02» Οριστικούς Πίνακες Εγκεκριμένων αιτήσεων Μονοκατοικιών/Μεμονωμένων διαμερισμάτων, για συνολικά 1.227 δικαιούχους, οι οποίοι υποβλήθηκαν με το σχετικό 13 Β. Εγκρίνουμε τους υπό στοιχεία «Π.Π.Α.-Κ.1-02» και «Π.Π.Α.-Κ.2.4-02» Προσωρινούς Πίνακες Απορριπτέων αιτήσεων Μονοκατοικιών/Μεμονωμένων διαμερισμάτων, για συνολικά 151 δικαιούχους, οι οποίοι υποβλήθηκαν με το σχετικό 14 Γ. Εξουσιοδοτούμε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Φορέα Υλοποίησης του Προγράμματος «Εξοικονομώ - - Ανακαινίζω για Νέους», 1. Να αναρτήσει την παρούσα και τους συνημμένους σε αυτή πίνακες στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://exoikonomoneon.gov.gr 2. Να προβεί στις περαιτέρω προβλεπόμενες διαδικασίες σύμφωνα με τους όρους του Προγράμματος, με σκοπό την Υπαγωγή των Εγκεκριμένων αιτήσεων που περιλαμβάνονται στους υπό στοιχεία «Ο.Π.Ε.-Κ.1-02» και «Ο.Π.Ε.-Κ.2.4-02» Οριστικούς Πίνακες αποτελεσμάτων. Δείτε αναλυτικά εδώ: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΠΠΨ4653Π8-ΡΗΖ View full είδηση
-
- εξοικονομώ
- ανακαινίζω
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Ο πωλητής έχει τίτλο κτήσης του 1963 παραχωρητήριο μεγαλύτερης έκτασης. Το οικοπεδο που με ενδιαφέρει "κόπηκε" με το προσύμφωνο που αναφέρω.
-
Στο προσύμφωνο του 1972 ή στον τίτλο του 1989 με ποιον τρόπο τεκμηριώνει αυτός που πουλάει ότι του ανήκει το πωλούμενο? Ποιός είναι ο τίτλος κτήσης του πωλητή?
-
Καλημέρα σε όλους. Ανέλαβα να κάνω τοπογραφικό για ένα οικόπεδο. Έχει εμβαδόν 129 τ.μ. με παρέκκλιση στην περιοχή τα 120 τ.μ. Ο πιο παλιός τίτλος κτήσης που βρήκα είναι ένα προσύμφωνο του 1972 (το οποιο σαν ημερομηνία είναι πριν την ημερομηνία που απαιτεί η παρέκκλιση) το οποίο στην συνέχεια το 1989 (μετά την ημερομηνία της παρέκκλισης) έκαναν εκτέλεση σε οριστικό συμβόλαιο. Πριν κάνουν το οριστικό συμβόλαιο (επίσης το 1989) έβγαλαν απο τον Δήμο μια βεβαίωση αρτιότητας που λέει οτι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση. Η βεβαίωση αυτή έχει κάποια ισχύ σήμερα? Το ρωτάω γιατί εγώ σήμερα πριν δω αυτή τη βεβαίωση ήμουν έτοιμος να το βγάλω μη άρτιο. edit:Όταν λέω βεβαίωση απο το Δήμο εννοώ απο το Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου.
-
@Menelaos50 ΦΕΚ1405Β/2018 Αρθ. 2 Άρθρο 2 Προκειμένου να χορηγηθεί οικοδομική άδεια στα οικόπεδα του άρθρου 1, θα πρέπει να συντρέχουν αθροιστικά τα εξής: 1. Να έχει διανοίγει με παραχώρηση σε κοινή χρήση από τους έναντι ιδιοκτήτες των ρυμοτομούμενων τμημάτων των ιδιοκτησιών τους, με συμβολαιογραφική δήλωση, χωρίς αιρέσεις και επιφυλάξεις, που εμπίπτουν στο πλάτος της οδού και σε μήκος προσώπου του οικοπέδου κατ’ ελάχιστο ίσο με το ισχύον κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση πρόσωπο του οικείου ρυμοτομικού σχεδίου. 2. Το εναπομείναν αδιάνοικτο τμήμα του προσώπου του οικοπέδου να είναι μικρότερο του 50% του συνολικού μήκους του. 3. Να έχει συνταχθεί υψομετρική μελέτη της οδού. 4. Το διανοιγόμενο τμήμα να είναι συνεχόμενο με άλλον διανοιγμένο εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο ή οδό χαρακτηρισμένη ως προϋφιστάμενη του 1923.
-
@Dio_the_Theo καλησπέρα, το συμβόλαιο διορθώνεται μονομερώς πλέον, αφού γίνει υπαγωγή πρώτα. Απευθυνθείτε στην/στον συμβ/φο που έκανε το συμβόλαιο για να σας ενημερώσει για την διαδικασία. Η ΕΕΔΜΚ δεν αναφέρεις τι αφορά, αλλά το να ανακληθεί από την Υδομ σαν πράξη είναι δύσκολο, οπότε δεν θα έκανα κάτι άμεσα αναφορικά με αυτή.
-
Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 55 του N. 5209/25 Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός τμημάτων οδών σε κατοικημένες περιοχές ως πεζόδρομοι, περιοχές αποκλειστικά για την κυκλοφορία πεζών ή ατόμων με αναπηρία, ή ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας. Άρθρο 55 - Μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας 1. Επιτρέπεται η λήψη μέτρων που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, όπως στον καθορισμό των μονόδρομων, ποδηλατοδρόμων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, στην προτεραιότητα οδών, στην αλλαγή της διατομής του οδοστρώματος ή της οδού, στην εγκατάσταση και λειτουργία φωτεινής σηματοδότησης, στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους και γενικά στον καθορισμό χώρων στάθμευσης και στην επιβολή περιορισμών ή απαγορεύσεων κυκλοφορίας ή στάθμευσης. Αν από τη λήψη των μέτρων για την εφαρμογή της παρούσας επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) ή του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (Ο.Σ.Ε.Θ.), για την περιοχή αρμοδιότητάς τους ή των αρμοδίων Υπηρεσιών των Περιφερειών για λεωφορειακές διαδρομές ΚΤΕΛ ή των δήμων για αστικές λεωφορειακές διαδρομές, για τις άλλες περιοχές της χώρας. Επιτρέπεται να προσδιορίζεται δίκτυο οδών που επηρεάζονται από την κατασκευή εκτελούμενων ή προγραμματιζόμενων συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που υλοποιούνται ως συμβάσεις παραχώρησης ή Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ή χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Κατ’ εξαίρεση κάθε αντίθετης διάταξης, τα μέτρα της παρούσας για τα ανωτέρω συγκοινωνιακά έργα που κατασκευάζονται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το προσδιοριζόμενο δίκτυο οδών που επηρεάζεται από αυτά, ανεξαρτήτως του χαρακτηρισμού τους, καθορίζονται με μελέτες που εκπονούνται ή εγκρίνονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες κατασκευής και κυκλοφορίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ή από τον ανεξάρτητο μηχανικό στο πλαίσιο των συμβάσεων παραχώρησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται να ανατίθεται, σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η αρμοδιότητα για τη λειτουργία, συντήρηση, σήμανση, διαγράμμιση, καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό του δικτύου των οδών που επηρεάζονται κατά την κατασκευή των έργων του Υπουργείου αυτού, που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης ή ΣΔΙΤ ή χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Αν από τη λήψη των μέτρων της παρούσας, επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, για τα παραπάνω συγκοινωνιακά έργα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και το επηρεαζόμενο δίκτυο οδών, η απαιτούμενη γνώμη του Ο.Α.Σ.Α. ή του Ο.Σ.Ε.Θ., για την περιοχή αρμοδιότητάς τους ή των αρμοδίων υπηρεσιών των Περιφερειών για λεωφορειακές διαδρομές ΚΤΕΛ ή των δήμων για αστικές λεωφορειακές διαδρομές, για τις άλλες περιοχές της χώρας, παρέχεται υποχρεωτικά εντός προθεσμίας πέντε (5) ημέρων από την υποβολή του σχετικού φακέλου, άλλως τεκμαίρεται ως σύμφωνη. 2. Τα μέτρα που αναφέρονται στην παρ. 1 μπορεί να λαμβάνονται προσωρινά εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών, όταν αυτό επιβάλλεται από ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας ή σε έκτακτες περιπτώσεις για την αντιμετώπιση τελείως προσωρινών καταστάσεων. 3. Με τις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων των παρ. 1 και 2 και με την ίδια διαδικασία, μπορεί να καθορίζονται σε κατοικημένες περιοχές, πεζόδρομοι ή περιοχές μόνο για την κυκλοφορία πεζών ή ατόμων με αναπηρία ή περιοχές ήπιας κυκλοφορίας. Όπου οι αποφάσεις αυτές επηρεάζουν τις υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, εφαρμόζεται και το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1. Στις μελέτες, βάσει των οποίων εκδίδονται οι σχετικές αποφάσεις, περιλαμβάνεται και ο κανονισμός λειτουργίας του πεζόδρομου. Όπου από τον κανονισμό λειτουργίας του πεζόδρομου προβλέπεται η συνύπαρξη πεζών, ποδηλάτων και Ε.Π.Η.Ο, οι πεζοί έχουν προτεραιότητα έναντι των ποδηλάτων και των Ε.Π.Η.Ο. Σε συνθήκες ιδιαίτερα αυξημένης κίνησης, εφαρμόζεται η παρ. 3 του άρθρου 44. 4.α) Με βάση κυκλοφοριακές μελέτες, που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από κοινού από τις αρμόδιες υπηρεσίες της οικείας περιφέρειας ή του οικείου δήμου και του φορέα ή της υπηρεσίας που είναι κατά περίπτωση αρμόδιος για τις υπηρεσίες δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς μπορούν να καθορίζονται οδοί ή λωρίδες κυκλοφορίας, στις οποίες κυκλοφορούν μόνο μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, συμπεριλαμβανομένων των τροχιοδρομικών οχημάτων, εξαιρουμένων των περιοχών αρμοδιότητας των Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ. β) Για τις περιοχές αρμοδιότητας των Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ., ο καθορισμός οδών ή λωρίδων κυκλοφορίας, στις οποίες κυκλοφορούν μόνο μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, συμπεριλαμβανομένων των τροχιοδρομικών οχημάτων, γίνεται με βάση μελέτες που εκπονούνται από τους Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ. για τα μέτρα προτεραιότητας των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς έναντι των λοιπών οχημάτων, καθώς επίσης για την εγκατάσταση ειδικών σημάνσεων και για κάθε μέτρο που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων των αστικών συγκοινωνιών και την ασφαλή και άνετη διακίνηση των επιβατών. Η υλοποίηση της σήμανσης, η τοποθέτηση και συντήρηση των διαχωριστικών μέσων ανήκουν στην αρμοδιότητα των εποπτευόμενων από αυτό Οργανισμών που βαρύνονται και με τις σχετικές δαπάνες. γ) Στις λωρίδες των περ. α) και β) επιτρέπεται η στάση επιβατικών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.), εφόσον δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία των μέσων δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα τριάντα (30) δευτερόλεπτα, και μόνο με σκοπό την επιβίβαση και αποβίβαση. Ειδικότερα, η αποβίβαση επιτρέπεται όπισθεν των λεωφορείων και με την προϋπόθεση να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία των λεωφορείων και των οχημάτων, που χρησιμοποιούν τις λωρίδες των περ. α) και β). Κατά παρέκκλιση του χρονικού περιορισμού του δεύτερου εδαφίου επιτρέπεται στα Ε.Δ.Χ. σύντομη στάση σε εσοχές οδών μόνο για επιβίβαση και αποβίβαση. Από την εφαρμογή των δύο πρώτων εδαφίων εξαιρείται η στάση Ε.Δ.Χ., για την επιβίβαση ή αποβίβαση ατόμων με εμφανείς βαριές κινητικές αναπηρίες ή τυφλότητα, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4530/2018 (Α’ 59). δ) Στις λωρίδες των περ. α) και β) επιτρέπεται η κυκλοφορία έμφορτων Ε.Δ.Χ. ΕΙΔΜΙΣΘ αυτοκινήτων της υποπερ. β της περ. 19 του άρθρου 4, που προορίζονται για τη μεταφορά ατόμων με αναπηρία και έμφορτων επιβατικών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) μηδενικών ρύπων. ε) Για την περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Σ.Ε.Θ., οι σχετικές δαπάνες που αφορούν στην κατασκευή και συντήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, βαρύνουν τον αντίστοιχο δήμο, ενώ το κόστος εγκατάστασης και συντήρησης των ηλεκτρονικών μέσων ελέγχου βαρύνουν τον Φορέα Λειτουργίας. 5. Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας τους, μπορεί να προβλέπεται η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων. Εκείνος που παραβαίνει την απόφαση της παρ. 16 του άρθρου 112, τιμωρείται με φυλάκιση έως δώδεκα (12) μήνες και χρηματική ποινή από χίλια (1.000) έως δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. 6. Για την ανακούφιση, την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, σε συνδυασμό με την ανάγκη εξασφάλισης καλύτερων συνθηκών διεξαγωγής της οδικής κυκλοφορίας με τα μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων ή για λόγους γενικότερου δημόσιου συμφέροντος, μπορούν να λαμβάνονται μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας ή της στάθμευσης μηχανοκίνητων οχημάτων οποιασδήποτε κατηγορίας ή ορισμένων κατηγοριών, καθώς και μοτοποδηλάτων σε ορισμένη περιοχή ή περιοχές της χώρας ή πόλεων ή κωμοπόλεων ή σε ορισμένη οδό ή οδούς ή και σε τμήμα οδού ή οδών. Στις περιοχές όπου, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, έχει απαγορευθεί η στάθμευση οχημάτων και μοτοποδηλάτων, εκτός από τις κυρώσεις της παρούσας, μπορεί να γίνεται και η μεταφορά του οχήματος ή του μοτοποδηλάτου, σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 38, περί στάσης και στάθμευσης. Τα μέτρα που προβλέπονται στην παρούσα λαμβάνονται για την περιοχή της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης. Η παράβαση των αποφάσεων της παρ. 16 του άρθρου 112 τιμωρείται, για τη μεν στάθμευση σύμφωνα με το άρθρο 8, για τα δε μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. Επιπλέον, στους παραβάτες που δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των αστυνομικών οργάνων για στάθμευση σε συγκεκριμένο σημείο ή άμεση έξοδο από την απαγορευμένη περιοχή, επιβάλλεται φυλάκιση μέχρι ενός (1) έτους. Η παράβαση των αποφάσεων που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση της περ. ζ) της παρ. 16 του άρθρου 111 κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. 7. Τα μέτρα που λαμβάνονται βάσει του παρόντος ισχύουν από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων σήμανσης, των σηματοδοτών ή των διαγραμμίσεων στο οδόστρωμα, εκτός εάν κατά τον χρόνο ισχύος των μέτρων αυτών η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμους ή τα μέτρα έχουν ληφθεί κατ’ εφαρμογή της παρ. 6 και δεν προβλέπονται αντίστοιχες πινακίδες σήμανσης, οπότε τα μέτρα αυτά ισχύουν από τη δημοσίευση των σχετικών αποφάσεων, κατά την παρ. 1 του άρθρου 112, ή από τη χρονολογία που ορίζουν οι ίδιες αυτές αποφάσεις. 8. Επιτρέπεται να επιβάλλονται περιορισμοί στην κίνηση φορτηγών αυτοκινήτων στο οδικό δίκτυο της χώρας και να καθορίζεται η προσωρινή κίνησή τους σε χώρους στάθμευσης. Επιτρέπεται ο καθορισμός συγκεκριμένου ωραρίου τροφοδοσίας των επιχειρήσεων, υπεραγορών και λοιπών καταστημάτων. Οι παραβάτες της παρ. 16 του άρθρου 116 τιμωρούνται με τις ειδικές διατάξεις του ν. 3446/2006 (Α’ 49) που αφορούν τα φορτηγά οχήματα. Η παράβαση της παρ. 16 του άρθρου 112, κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. 9. Απαγορεύεται η διέλευση από το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας, στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των τρεισήμισι (3,5) τόνων. Εξαιρούνται της απαγόρευσης του προηγούμενου εδαφίου, οι διελεύσεις οχημάτων άμεσης ή έκτακτης ανάγκης, οδικής βοήθειας ή λόγω ανωτέρας βίας. Οι παραβάτες της παρούσας και της παρ. 16 του άρθρου 112, τιμωρούνται με ανάλογη εφαρμογή των παρ. 12 και 13 του άρθρου δεύτερου του ν. 4388/2016 (Α’ 93), περί Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών Υπηρεσίας Οδικών Τελών και Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών. 10. Επιτρέπεται η ίδρυση Κέντρου Οδικών Πληροφοριών, το οποίο δεν επιχορηγείται από τον κρατικό προϋπολογισμό, έργο του οποίου είναι η παροχή πληροφοριών σχετικά με την πυκνότητα της κυκλοφορίας, τα εμπόδια και την κατάσταση των οδών, τις τοπικές καιρικές συνθήκες, καθώς και κάθε άλλη πληροφορία χρήσιμη για την κυκλοφορία των οχημάτων, σύμφωνα με την περ. ιε) της παρ. 16 του άρθρου 112. View full είδηση
-
- κοκ
- πεζόδρομος
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 55 του N. 5209/25 Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός τμημάτων οδών σε κατοικημένες περιοχές ως πεζόδρομοι, περιοχές αποκλειστικά για την κυκλοφορία πεζών ή ατόμων με αναπηρία, ή ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας. Άρθρο 55 - Μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας 1. Επιτρέπεται η λήψη μέτρων που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, όπως στον καθορισμό των μονόδρομων, ποδηλατοδρόμων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, στην προτεραιότητα οδών, στην αλλαγή της διατομής του οδοστρώματος ή της οδού, στην εγκατάσταση και λειτουργία φωτεινής σηματοδότησης, στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους και γενικά στον καθορισμό χώρων στάθμευσης και στην επιβολή περιορισμών ή απαγορεύσεων κυκλοφορίας ή στάθμευσης. Αν από τη λήψη των μέτρων για την εφαρμογή της παρούσας επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) ή του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (Ο.Σ.Ε.Θ.), για την περιοχή αρμοδιότητάς τους ή των αρμοδίων Υπηρεσιών των Περιφερειών για λεωφορειακές διαδρομές ΚΤΕΛ ή των δήμων για αστικές λεωφορειακές διαδρομές, για τις άλλες περιοχές της χώρας. Επιτρέπεται να προσδιορίζεται δίκτυο οδών που επηρεάζονται από την κατασκευή εκτελούμενων ή προγραμματιζόμενων συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που υλοποιούνται ως συμβάσεις παραχώρησης ή Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ή χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Κατ’ εξαίρεση κάθε αντίθετης διάταξης, τα μέτρα της παρούσας για τα ανωτέρω συγκοινωνιακά έργα που κατασκευάζονται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το προσδιοριζόμενο δίκτυο οδών που επηρεάζεται από αυτά, ανεξαρτήτως του χαρακτηρισμού τους, καθορίζονται με μελέτες που εκπονούνται ή εγκρίνονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες κατασκευής και κυκλοφορίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ή από τον ανεξάρτητο μηχανικό στο πλαίσιο των συμβάσεων παραχώρησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται να ανατίθεται, σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η αρμοδιότητα για τη λειτουργία, συντήρηση, σήμανση, διαγράμμιση, καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό του δικτύου των οδών που επηρεάζονται κατά την κατασκευή των έργων του Υπουργείου αυτού, που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης ή ΣΔΙΤ ή χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Αν από τη λήψη των μέτρων της παρούσας, επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, για τα παραπάνω συγκοινωνιακά έργα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και το επηρεαζόμενο δίκτυο οδών, η απαιτούμενη γνώμη του Ο.Α.Σ.Α. ή του Ο.Σ.Ε.Θ., για την περιοχή αρμοδιότητάς τους ή των αρμοδίων υπηρεσιών των Περιφερειών για λεωφορειακές διαδρομές ΚΤΕΛ ή των δήμων για αστικές λεωφορειακές διαδρομές, για τις άλλες περιοχές της χώρας, παρέχεται υποχρεωτικά εντός προθεσμίας πέντε (5) ημέρων από την υποβολή του σχετικού φακέλου, άλλως τεκμαίρεται ως σύμφωνη. 2. Τα μέτρα που αναφέρονται στην παρ. 1 μπορεί να λαμβάνονται προσωρινά εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών, όταν αυτό επιβάλλεται από ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας ή σε έκτακτες περιπτώσεις για την αντιμετώπιση τελείως προσωρινών καταστάσεων. 3. Με τις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων των παρ. 1 και 2 και με την ίδια διαδικασία, μπορεί να καθορίζονται σε κατοικημένες περιοχές, πεζόδρομοι ή περιοχές μόνο για την κυκλοφορία πεζών ή ατόμων με αναπηρία ή περιοχές ήπιας κυκλοφορίας. Όπου οι αποφάσεις αυτές επηρεάζουν τις υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, εφαρμόζεται και το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1. Στις μελέτες, βάσει των οποίων εκδίδονται οι σχετικές αποφάσεις, περιλαμβάνεται και ο κανονισμός λειτουργίας του πεζόδρομου. Όπου από τον κανονισμό λειτουργίας του πεζόδρομου προβλέπεται η συνύπαρξη πεζών, ποδηλάτων και Ε.Π.Η.Ο, οι πεζοί έχουν προτεραιότητα έναντι των ποδηλάτων και των Ε.Π.Η.Ο. Σε συνθήκες ιδιαίτερα αυξημένης κίνησης, εφαρμόζεται η παρ. 3 του άρθρου 44. 4.α) Με βάση κυκλοφοριακές μελέτες, που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από κοινού από τις αρμόδιες υπηρεσίες της οικείας περιφέρειας ή του οικείου δήμου και του φορέα ή της υπηρεσίας που είναι κατά περίπτωση αρμόδιος για τις υπηρεσίες δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς μπορούν να καθορίζονται οδοί ή λωρίδες κυκλοφορίας, στις οποίες κυκλοφορούν μόνο μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, συμπεριλαμβανομένων των τροχιοδρομικών οχημάτων, εξαιρουμένων των περιοχών αρμοδιότητας των Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ. β) Για τις περιοχές αρμοδιότητας των Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ., ο καθορισμός οδών ή λωρίδων κυκλοφορίας, στις οποίες κυκλοφορούν μόνο μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, συμπεριλαμβανομένων των τροχιοδρομικών οχημάτων, γίνεται με βάση μελέτες που εκπονούνται από τους Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Ε.Θ. για τα μέτρα προτεραιότητας των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς έναντι των λοιπών οχημάτων, καθώς επίσης για την εγκατάσταση ειδικών σημάνσεων και για κάθε μέτρο που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων των αστικών συγκοινωνιών και την ασφαλή και άνετη διακίνηση των επιβατών. Η υλοποίηση της σήμανσης, η τοποθέτηση και συντήρηση των διαχωριστικών μέσων ανήκουν στην αρμοδιότητα των εποπτευόμενων από αυτό Οργανισμών που βαρύνονται και με τις σχετικές δαπάνες. γ) Στις λωρίδες των περ. α) και β) επιτρέπεται η στάση επιβατικών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.), εφόσον δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία των μέσων δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα τριάντα (30) δευτερόλεπτα, και μόνο με σκοπό την επιβίβαση και αποβίβαση. Ειδικότερα, η αποβίβαση επιτρέπεται όπισθεν των λεωφορείων και με την προϋπόθεση να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία των λεωφορείων και των οχημάτων, που χρησιμοποιούν τις λωρίδες των περ. α) και β). Κατά παρέκκλιση του χρονικού περιορισμού του δεύτερου εδαφίου επιτρέπεται στα Ε.Δ.Χ. σύντομη στάση σε εσοχές οδών μόνο για επιβίβαση και αποβίβαση. Από την εφαρμογή των δύο πρώτων εδαφίων εξαιρείται η στάση Ε.Δ.Χ., για την επιβίβαση ή αποβίβαση ατόμων με εμφανείς βαριές κινητικές αναπηρίες ή τυφλότητα, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4530/2018 (Α’ 59). δ) Στις λωρίδες των περ. α) και β) επιτρέπεται η κυκλοφορία έμφορτων Ε.Δ.Χ. ΕΙΔΜΙΣΘ αυτοκινήτων της υποπερ. β της περ. 19 του άρθρου 4, που προορίζονται για τη μεταφορά ατόμων με αναπηρία και έμφορτων επιβατικών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) μηδενικών ρύπων. ε) Για την περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Σ.Ε.Θ., οι σχετικές δαπάνες που αφορούν στην κατασκευή και συντήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, βαρύνουν τον αντίστοιχο δήμο, ενώ το κόστος εγκατάστασης και συντήρησης των ηλεκτρονικών μέσων ελέγχου βαρύνουν τον Φορέα Λειτουργίας. 5. Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας τους, μπορεί να προβλέπεται η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων. Εκείνος που παραβαίνει την απόφαση της παρ. 16 του άρθρου 112, τιμωρείται με φυλάκιση έως δώδεκα (12) μήνες και χρηματική ποινή από χίλια (1.000) έως δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. 6. Για την ανακούφιση, την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, σε συνδυασμό με την ανάγκη εξασφάλισης καλύτερων συνθηκών διεξαγωγής της οδικής κυκλοφορίας με τα μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων ή για λόγους γενικότερου δημόσιου συμφέροντος, μπορούν να λαμβάνονται μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας ή της στάθμευσης μηχανοκίνητων οχημάτων οποιασδήποτε κατηγορίας ή ορισμένων κατηγοριών, καθώς και μοτοποδηλάτων σε ορισμένη περιοχή ή περιοχές της χώρας ή πόλεων ή κωμοπόλεων ή σε ορισμένη οδό ή οδούς ή και σε τμήμα οδού ή οδών. Στις περιοχές όπου, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, έχει απαγορευθεί η στάθμευση οχημάτων και μοτοποδηλάτων, εκτός από τις κυρώσεις της παρούσας, μπορεί να γίνεται και η μεταφορά του οχήματος ή του μοτοποδηλάτου, σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 38, περί στάσης και στάθμευσης. Τα μέτρα που προβλέπονται στην παρούσα λαμβάνονται για την περιοχή της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης. Η παράβαση των αποφάσεων της παρ. 16 του άρθρου 112 τιμωρείται, για τη μεν στάθμευση σύμφωνα με το άρθρο 8, για τα δε μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. Επιπλέον, στους παραβάτες που δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των αστυνομικών οργάνων για στάθμευση σε συγκεκριμένο σημείο ή άμεση έξοδο από την απαγορευμένη περιοχή, επιβάλλεται φυλάκιση μέχρι ενός (1) έτους. Η παράβαση των αποφάσεων που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση της περ. ζ) της παρ. 16 του άρθρου 111 κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. 7. Τα μέτρα που λαμβάνονται βάσει του παρόντος ισχύουν από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων σήμανσης, των σηματοδοτών ή των διαγραμμίσεων στο οδόστρωμα, εκτός εάν κατά τον χρόνο ισχύος των μέτρων αυτών η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμους ή τα μέτρα έχουν ληφθεί κατ’ εφαρμογή της παρ. 6 και δεν προβλέπονται αντίστοιχες πινακίδες σήμανσης, οπότε τα μέτρα αυτά ισχύουν από τη δημοσίευση των σχετικών αποφάσεων, κατά την παρ. 1 του άρθρου 112, ή από τη χρονολογία που ορίζουν οι ίδιες αυτές αποφάσεις. 8. Επιτρέπεται να επιβάλλονται περιορισμοί στην κίνηση φορτηγών αυτοκινήτων στο οδικό δίκτυο της χώρας και να καθορίζεται η προσωρινή κίνησή τους σε χώρους στάθμευσης. Επιτρέπεται ο καθορισμός συγκεκριμένου ωραρίου τροφοδοσίας των επιχειρήσεων, υπεραγορών και λοιπών καταστημάτων. Οι παραβάτες της παρ. 16 του άρθρου 116 τιμωρούνται με τις ειδικές διατάξεις του ν. 3446/2006 (Α’ 49) που αφορούν τα φορτηγά οχήματα. Η παράβαση της παρ. 16 του άρθρου 112, κατατάσσεται στην κατηγορία Ε2-Α. 9. Απαγορεύεται η διέλευση από το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας, στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των τρεισήμισι (3,5) τόνων. Εξαιρούνται της απαγόρευσης του προηγούμενου εδαφίου, οι διελεύσεις οχημάτων άμεσης ή έκτακτης ανάγκης, οδικής βοήθειας ή λόγω ανωτέρας βίας. Οι παραβάτες της παρούσας και της παρ. 16 του άρθρου 112, τιμωρούνται με ανάλογη εφαρμογή των παρ. 12 και 13 του άρθρου δεύτερου του ν. 4388/2016 (Α’ 93), περί Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών Υπηρεσίας Οδικών Τελών και Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών. 10. Επιτρέπεται η ίδρυση Κέντρου Οδικών Πληροφοριών, το οποίο δεν επιχορηγείται από τον κρατικό προϋπολογισμό, έργο του οποίου είναι η παροχή πληροφοριών σχετικά με την πυκνότητα της κυκλοφορίας, τα εμπόδια και την κατάσταση των οδών, τις τοπικές καιρικές συνθήκες, καθώς και κάθε άλλη πληροφορία χρήσιμη για την κυκλοφορία των οχημάτων, σύμφωνα με την περ. ιε) της παρ. 16 του άρθρου 112.
-
- κοκ
- πεζόδρομος
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου, κατά τη συνεδρίαση του ανακήρυξε την εταιρεία με την επωνυμία «Σάνη Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Αναπτύξεως και Τουρισμού» ως πλειοδότη στον διαγωνισμό για την αξιοποίηση μέσω μεταβίβασης δικαιώματος επιφάνειας για 99 έτη του Ακινήτου «Σάνη Κασσάνδρας» (Βόρειο Τμήμα), έκτασης 642.280,42 τ.μ., έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 4 εκατ. ευρώ. Ως Ακίνητο νοείται το γεωτεμάχιο συνολικής επιφάνειας 642.280,42 τ.μ. το οποίο αποτελεί το αυτοτελές, βόρειο τμήμα της έκτασης συνολικής επιφάνειας 915.099,72 τ.μ.. Βρίσκεται στη θέση «Μετόχι Σταυρονικήτα», στην περιοχή Σάνη, εκτός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας του Δήμου Κασσάνδρας της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, περιοχή που συνιστά το «Αγρόκτημα Αγροτικού Σωφρονιστικού Καταστήματος Κασσάνδρας». Το ακίνητο εμπίπτει σε περιοχή που ρυθμίζεται πολεοδομικά από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο υφίστανται πολεοδομικές και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις καθώς το ακίνητο βρίσκεται και σε Περιοχή Προστασίας Αρχαιολογικών Χώρων. Η περιοχή της Κασσάνδρας διαθέτει τοποθεσίες ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος ενώ αποτελεί δημοφιλή προορισμό και χαρακτηρίζεται από υψηλού επιπέδου τουριστική ανάπτυξη. Η διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση του Ακινήτου πραγματοποιήθηκε σε μία φάση και το Οικονομικό Αντάλλαγμα θα καταβληθεί εφάπαξ. Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο. View full είδηση
-
- χαλκιδική
- σάνη κασσάνδρας
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου, κατά τη συνεδρίαση του ανακήρυξε την εταιρεία με την επωνυμία «Σάνη Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Αναπτύξεως και Τουρισμού» ως πλειοδότη στον διαγωνισμό για την αξιοποίηση μέσω μεταβίβασης δικαιώματος επιφάνειας για 99 έτη του Ακινήτου «Σάνη Κασσάνδρας» (Βόρειο Τμήμα), έκτασης 642.280,42 τ.μ., έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 4 εκατ. ευρώ. Ως Ακίνητο νοείται το γεωτεμάχιο συνολικής επιφάνειας 642.280,42 τ.μ. το οποίο αποτελεί το αυτοτελές, βόρειο τμήμα της έκτασης συνολικής επιφάνειας 915.099,72 τ.μ.. Βρίσκεται στη θέση «Μετόχι Σταυρονικήτα», στην περιοχή Σάνη, εκτός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας του Δήμου Κασσάνδρας της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, περιοχή που συνιστά το «Αγρόκτημα Αγροτικού Σωφρονιστικού Καταστήματος Κασσάνδρας». Το ακίνητο εμπίπτει σε περιοχή που ρυθμίζεται πολεοδομικά από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο υφίστανται πολεοδομικές και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις καθώς το ακίνητο βρίσκεται και σε Περιοχή Προστασίας Αρχαιολογικών Χώρων. Η περιοχή της Κασσάνδρας διαθέτει τοποθεσίες ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος ενώ αποτελεί δημοφιλή προορισμό και χαρακτηρίζεται από υψηλού επιπέδου τουριστική ανάπτυξη. Η διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση του Ακινήτου πραγματοποιήθηκε σε μία φάση και το Οικονομικό Αντάλλαγμα θα καταβληθεί εφάπαξ. Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο.
-
- χαλκιδική
- σάνη κασσάνδρας
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Μόνο αν συμφωνήσεις εχτρα αμοιβή από τους ιδιοκτήτες για αυτή τη συγκεκριμένη εργασία! Αν δεν πληρώσουν ικανοποιητικά, αδιαφόρησε κι ας το κάνεις εσύ ή ο επόμενος όταν ζητηθεί εγγραφή νέου εμπράγματου δικαιώματος επί κάθε ξεχωριστής και ανεξάρτητης ΟΙ. Το ΤΕΕ λέει σαχλαμαρίτσες που δεν αναφέρονται στο νόμο!
- Χθες
-
Ευχαριστώ για την απάντηση συνάδελφε. Έχει βγει βεβαίωση μηχανικού και έχει πουληθεί (χωρίς να έχει τακτοποιήσει κάτι). Την τακτοποίηση πρέπει να την κάνει ο μηχανικός που βεβαίωσε; Η ΕΕΔΜΚ, που βγήκε λίγο πριν την ΗΤΑ και την πώληση θεωρείς οτι ισχύει; Καθ` ότι όταν βγαίνει έγκριση μκ υπογράφει το νόμιμο της ΟΙ. Ευχαριστώ.
-
Χρειάζεσαι πλήρως διανοιγμένο δρόμο σε όλο το μήκος προσώπου του οικοπέδου.
-
Εκδόθηκε από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ), φορέα υλοποίησης του Προγράμματος, η 1η απόφαση Υπαγωγής αιτήσεων στο Πρόγραμμα «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ - ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ». Με την απόφαση, υπάγονται 1071 Ωφελούμενοι, οι αιτήσεις των οποίων έχουν συνολικό επιλέξιμο προϋπολογισμό 21.818.349,50€ συμπεριλαμβανομένων παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας και λοιπών δαπανών απαραίτητων για την υλοποίηση των έργων. Μπορείτε να δείτε τη σχετική απόφαση πατώντας εδώ. Πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Χρηματοδότηση: Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Παρουσίαση του προγράμματος: «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Οδηγός του προγράμματος: Οδηγός εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Πλατφόρμα: https://exoikonomoneon.gov.gr/ View full είδηση
-
Εκδόθηκε από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ), φορέα υλοποίησης του Προγράμματος, η 1η απόφαση Υπαγωγής αιτήσεων στο Πρόγραμμα «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ - ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ». Με την απόφαση, υπάγονται 1071 Ωφελούμενοι, οι αιτήσεις των οποίων έχουν συνολικό επιλέξιμο προϋπολογισμό 21.818.349,50€ συμπεριλαμβανομένων παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας και λοιπών δαπανών απαραίτητων για την υλοποίηση των έργων. Μπορείτε να δείτε τη σχετική απόφαση πατώντας εδώ. Πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Χρηματοδότηση: Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Παρουσίαση του προγράμματος: «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Οδηγός του προγράμματος: Οδηγός εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονομώ - Ανακαινίζω για νέους» Πλατφόρμα: https://exoikonomoneon.gov.gr/
-
Καλησπέρα σας! Η συνάδελφος στη δήλωση του 4178 έχει βάλει ένα ΦΚ με μια λοιπή παράβαση. Στην τεχνική της έκθεση έχει αναγράψει "Παραβάσεις Κατ. 13 (φαντάζομαι εννοεί την κατηγορία του Παραρτήματος που αντιστοιχούν στις λοιπές) στις οποίες συμπεριλαμβάνονται παραβάσεις καθ' υπέρβαση των Η/Μ μελετών". Δεν έχω ακόμα το σχέδιο για να δω αν έχει παρουσιάσει την μετακίνηση του εξώστη. Ωστόσο, θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στο "παραβάσεις κατ. 13" με αυτήν τη διατύπωση (ότι έχει λοιπές παραβάσεις που περιλαμβάνουν και τα Η/Μ). Η απορία μου κυρίως ήταν αν θεωρείται κάποια παράβαση Φ/Ο που θα ήθελε στατικά ή κάτι άλλο. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.