Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Μου είπαν το ποσό της σύμβασης (χωρίς ΦΠΑ) Χ 1,15
  3. Καλησπέρα, είμαι νέα μηχανικός και ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας για μια περίπτωση που έχω. Σε μια οικοδομή την έχουν δύο αδέρφια. Ο καθένας έχει έναν όροφο και ποσοστά αέρα στο δώμα. Υπάρχει σύσταση για το τι έχει ο καθένας και με τι ποσοστό και για τους ορόφους και για το δώμα. Τώρα ο ένας από τους δύο θέλει να χτίσει τον αέρα του στο δώμα και μου είπαν ότι η πολεοδομία θα ζητήσει συναίνεση από όλους τους ιδιοκτήτες για να βγει η άδεια. Ο ιδιοκτήτης του άλλου τμήματος (ο αδερφός του) αρνείται να δώσει συναίνεση, προφανώς ευελπιστώντας σε αποκόμιση κάποιου οφέλους μιας και δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις. Γνωρίζει κανείς αν χρειάζεται όντως συναίνεση σε αυτήν την περίπτωση; Σας ευχαριστώ θερμά για τις απαντήσεις σας!
  4. Δεν ξέρω (και δεν με ενδιαφέρει) τι λέει το έντυπο εισφοράς Ξέρω μόνο τη νομοθεσία
  5. Σήμερα
  6. οκ αρα κανονικά θα πρέπει να αναγράφεται 25τ.μ./ΣΔ και σε παρένθεση (x 0,25 μόνο υπο προϋποθέσεις; ). Γιατί δεν έχει διορθωθεί στο έντυπο;
  7. Κανονικά χρειάζεται και απρόβλεπτα. Τι σου είπαν από την υπηρεσία;
  8. Δηλ οι παρακάτω περιπτώσεις δεν ισχύουν στο έντυπο εισφοράς; Εχω μπερδευτεί. Δηλ. αν έχω πχ ΣΔ 3 δεν πάω στην περίπτωση β και αν έχω ΣΔ 4.5 δεν πάω στην περίπτωση γ; Δηλ ισχύει μόνο αν ο ΣΔ είναι μικρότερος η μεγαλύτερος του 1;
  9. Εφαρμόζεις την παρ. 2β, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει: Δια συντελεστήν δομήσεως μεγαλύτερον του ένα (1) η ανά θέσιν σταθμεύσεως εισφορά καθορίζεται ως εις την ως άνω περίπτωσιν (α) διηρημένου του ούτω προκύπτοντος ποσού δια του αντιστοίχου συντελεστού δομήσεως Συνεπώς το ποσό θα είναι: αξία γης*25/3.6 συμπλ. ο μειωτικός συντελεστής εφαρμόζεται (σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5) σε ακίνητα για τα οποία ισχύει η καταβολή μειωμένης εισφοράς
  10. Ναι, με την προϋπόθεση ότι αυτό το 15% περιλαμβάνει ΓΕ & ΟΕ
  11. Kαλημέρα. Για συντελεστή 3.6 σε οικόπεδο άνω των 200μ² μου λένε οτι η περίπτωση β 25/3.6 x 0.25 δεν ισχύει και θα πρέπει να αφαιρέσω το 0.25 γιατί το γράφει "ο κανόνας". Γνωρίζει κανείς που αναγράφεται το παραπάνω;
  12. @Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση! Έτσι θεώρησα κι εγώ αρχικά, αλλά μετά αμφέβαλα και γι αυτό ρώτησα εδώ.
  13. @tselesta Καλημέρα. Ό,τι λέει ο Άκης παραπάνω. Αλλαγή στοιχείων στη δήλωση. Θα μπουν στοιχεία νέου ιδιοκτήτη (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ κλπ) ώστε οι πληρωμές να αφορούν το ΑΦΜ του. Γενικότερα, μια δήλωση υπαγωγής αφορά το ακίνητο. Όπως και μια Ο.Α αφορά το ακίνητο. Δεν ορίζονται εμπράγματα δικαιώματα εξαιτίας μιας δήλωσης (αν και εμμέσως εμφαίνονται) και αυτό σημαίνει ότι ακόμη και εσφαλμένα να γίνει μια καταχώρηση σε ένα ποσοστό δικαιώματος σε μια δήλωση, η συμβολαιογράφος δεν θα καταχωρήσει αυτό το δικαίωμα, παρά μόνο ό,τι αναφέρεται στον τίτλο κυριότητος.
  14. Καλημέρα. Το υπόλοιπο της διαδικασίας περιλαμβάνει τα πάντα: μόλις πληρώθηκε το παράβολο πληρώθηκε και το 30% του προστίμου και άμεσα έγινε η μεταβίβαση στον νέο ιδιοκτήτη. Συνεπώς ο νέος ιδιοκτήτης αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία των σχεδίων, της Αρχαιολογίας, του Σ.Α., κλπ. Το ερώτημά μου εδώ έγινε μήπως κάποιος γνωρίζει τι γίνεται δεκτό στην "Υπηρεσία" σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αλλιώς βέβαια θα ρωτήσω την Υπηρεσία.
  15. @S.P. Καλημέρα. Αναφέρεσαι σε νομιμοποίηση ή υπαγωγή στο Ν. 4495/17 για τακτοποίηση; Αν αναφέρεσαι σε τακτοποίηση, τότε δεν εξετάζεις το τι ίσχυε με βάση τους προγενέστερους ΓΟΚ . Το πατάρι ρυθμίζεται ως Υ.Δ με μειωτικό συντελεστή 0,30. Η χρήση που ρυθμίζεται μέσω της τακτοποίησης είναι η αυθαιρέτως εγκατεστημένη προ 28.7.2011, ανεξαρτήτως αν αυτή πληροί τα απαιτούμενα κριτήρια βάσει κανονισμών (σχετική η εγκ. 3 Ν. 4178/13). Όμως, σύμφωνα με το άρθρο 107 Ν. 4495/17 παρ. 6 "η υπαγωγή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις των νόμων 3775/2009 (Α122), 3843/2010 (Α62), 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος δεν συνεπάγεται απαλλαγή αυτών των κατασκευών από άλλες προβλεπόμενες ή απαιτούμενες εγκρίσεις, όρους και προδιαγραφές που αφορούν τη λειτουργία της συγκεκριμένης χρήσης". Το τελευταίο εδάφιο της ανωτέρω παραγράφου 6, χρήζει τεράστιας προσοχής, αναφορικά με την τακτοποίηση επαγγελματικών χώρων.
  16. Για να έχει ο Έλληνας εύκολη πρόσβαση και υποστήριξη χρειάζονται δύο πράγματα. 1) Να έχει γκαράζ στα σπίτια του διότι εξυπηρέτηση από σούπερ μάρκετ και άλλα γκαράζ δε γίνεται αν πάρουν όλοι, 2) για γενική πτώση κόστους να είναι εύκολη η πρόσβαση σε φωτοβολταϊκά στο σπίτι αλλά οι εταιρείας ηλεκτρισμού δυστυχώς κατάλαβαν ότι δεν τους συμφέρει και το έκαναν δυσκολότερο για τους μικρούς.
  17. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Σε κατάστημα ισογείου υπάρχει πατάρι (ξύλινη κατασκευή) περίπου 26 τ.μ. ωφέλιμου ύψους βία 2 μ. Σχετικά με τον ορισμό που δίνεται στο αρθρο 2 του ν.4067/12 περί παταριών και θυμίζω παρακάτω, καθώς σε πρώτη φάση δεν έχω ελέγξει το ελευθερο ύψος του ισογείου κατω ακριβώς από το πατάρι, έχω τις επιφυλάξεις μου: <<28. Εσωτερικός εξώστης (πατάρι) είναι προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός χώρου, όπου η υποκείμενη επιφάνεια πληροί τις προϋποθέσεις χώρου κύριας χρήσης, έχει προσπέλαση αποκλειστικά από το χώρο αυτόν,αποτελεί λειτουργικό παράρτημα της χρήσης αυτής, έχει συνολικό εμβαδόν μικρότερο του 70% της επιφάνειας του υποκείμενου χώρου, δεν θεωρείται όροφος και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία.>> Στην αδεια οικοδομής που εκδόθηκε το 1987 δεν υπάρχει πατάρι. Θέλει ο ιδιοκτητης να το νομιμοποιήσει. Αρχικά διερωτώμαι εάν δύναται να νομιμοποιηθεί ως βοηθητικός χώρος έστω, λόγω ύψους, και αν ναι αυτό γίνεται με αναλυτικό ως λοιπή παράβαση, βάσει παρ. 3α/αρ.81/ν.4495/17? Μπορεί αραγε να νομιμοποιηθεί και ως χώρος κύριας χρήσης, με μειωτικό συντελεστή 0.30 ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επισυνάπτω και υπέροχο σκαρίφημα - συγχωρέστε μου την προχειρότητα!
  18. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και της ζωής στις πόλεις, καθώς έχουν χαμηλότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας τους σε σχέση με τους αντίστοιχους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μελέτη που διεξήχθη από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα των εκπομπών CO₂, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα είχε και μια άλλη μελέτη του IFEU (Ινστιτούτο Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Έρευνας της Χαϊδελβέργης) με τίτλο «Αποτύπωμα άνθρακα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Ένα καινούριο ηλεκτρικό όχημα που θα ταξινομηθεί το 2025 θα παράγει 32% λιγότερες εκπομπές CO₂ κατά τη διάρκεια ζωής του από ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο (40%) όταν συγκριθεί με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Το αποτύπωμα άνθρακα ενός οχήματος ξεκινά πολύ πριν το αυτοκίνητο βγει στους δρόμους. Τα μεγαλύτερα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εμφανή κατά τη χρήση τους, καθώς δεν εκπέμπουν ρύπους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο αποδοτικά ενεργειακά στην οδήγηση, ενώ μπορούν να διανύσουν τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη απόσταση με την ίδια ποσότητα ενέργειας. Το αποτύπωμα ρύπων ενός ηλεκτρικού οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μείγμα της ηλεκτρικής ενέργειας. Όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τόσο πιο μικρό είναι το αποτύπωμα. Το ίδιο ισχύει και για έναν σταθμό φόρτισης, αφού όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια δεν έχει μεγάλο ενεργειακό αποτύπωμα. Επίσης το πόσο ουδέτερα ως προς το CO₂ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαρτάται και από τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Όσο μικρότερη είναι η μπαταρία, τόσο μικρότερο είναι το αποτύπωμα, ενώ το μεγαλύτερο βάρος οδηγεί σε υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της παραγωγής και σε σύγκριση με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (σύμφωνα με την εκτίμηση του Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν) εκπέμπει 75 κιλά CO₂ ανά κιλοβατώρα ισχύος. Σχεδόν οι μισές από τις εκπομπές άνθρακα κατά τη διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος παράγονται κατά την παραγωγή των μπαταριών. Με άλλα λόγια, οι μπαταρίες είναι ένας βασικός παράγοντας για το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού οχήματος. Φυσικά και οι υπόλοιπες διαδικασίες στην αλυσίδα εφοδιασμού χρειάζονται ενέργεια. Το ίδιο ισχύει και για την παραγωγή πρώτων υλών, όπως η ακριβή εξόρυξη σπάνιων μετάλλων. Το αποτύπωμα άνθρακα μπορεί να μειωθεί αν λάβουμε υπόψη τα ζητήματα της ανακύκλωσης και της δεύτερης ζωής των μπαταριών. Σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης ανακυκλώνονται για να ξαναχρησιμοποιηθούν οι πρώτες ύλες, όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο, ο χαλκός και το λίθιο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όρισε πρόσφατα κριτήρια βιωσιμότητας για την ανακύκλωση των μπαταριών που προέρχονται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες μπορούν, τέλος, να χρησιμοποιηθούν για στατική χρήση (δεύτερη ζωή), για παράδειγμα ως αποθήκευση ενέργειας στο σπίτι. Τα επόμενα χρόνια οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο ως βασικές πηγές αποθήκευσης, μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
  19. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και της ζωής στις πόλεις, καθώς έχουν χαμηλότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας τους σε σχέση με τους αντίστοιχους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μελέτη που διεξήχθη από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα των εκπομπών CO₂, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα είχε και μια άλλη μελέτη του IFEU (Ινστιτούτο Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Έρευνας της Χαϊδελβέργης) με τίτλο «Αποτύπωμα άνθρακα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Ένα καινούριο ηλεκτρικό όχημα που θα ταξινομηθεί το 2025 θα παράγει 32% λιγότερες εκπομπές CO₂ κατά τη διάρκεια ζωής του από ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο (40%) όταν συγκριθεί με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Το αποτύπωμα άνθρακα ενός οχήματος ξεκινά πολύ πριν το αυτοκίνητο βγει στους δρόμους. Τα μεγαλύτερα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εμφανή κατά τη χρήση τους, καθώς δεν εκπέμπουν ρύπους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο αποδοτικά ενεργειακά στην οδήγηση, ενώ μπορούν να διανύσουν τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη απόσταση με την ίδια ποσότητα ενέργειας. Το αποτύπωμα ρύπων ενός ηλεκτρικού οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μείγμα της ηλεκτρικής ενέργειας. Όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τόσο πιο μικρό είναι το αποτύπωμα. Το ίδιο ισχύει και για έναν σταθμό φόρτισης, αφού όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια δεν έχει μεγάλο ενεργειακό αποτύπωμα. Επίσης το πόσο ουδέτερα ως προς το CO₂ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαρτάται και από τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Όσο μικρότερη είναι η μπαταρία, τόσο μικρότερο είναι το αποτύπωμα, ενώ το μεγαλύτερο βάρος οδηγεί σε υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της παραγωγής και σε σύγκριση με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (σύμφωνα με την εκτίμηση του Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν) εκπέμπει 75 κιλά CO₂ ανά κιλοβατώρα ισχύος. Σχεδόν οι μισές από τις εκπομπές άνθρακα κατά τη διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος παράγονται κατά την παραγωγή των μπαταριών. Με άλλα λόγια, οι μπαταρίες είναι ένας βασικός παράγοντας για το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού οχήματος. Φυσικά και οι υπόλοιπες διαδικασίες στην αλυσίδα εφοδιασμού χρειάζονται ενέργεια. Το ίδιο ισχύει και για την παραγωγή πρώτων υλών, όπως η ακριβή εξόρυξη σπάνιων μετάλλων. Το αποτύπωμα άνθρακα μπορεί να μειωθεί αν λάβουμε υπόψη τα ζητήματα της ανακύκλωσης και της δεύτερης ζωής των μπαταριών. Σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης ανακυκλώνονται για να ξαναχρησιμοποιηθούν οι πρώτες ύλες, όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο, ο χαλκός και το λίθιο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όρισε πρόσφατα κριτήρια βιωσιμότητας για την ανακύκλωση των μπαταριών που προέρχονται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες μπορούν, τέλος, να χρησιμοποιηθούν για στατική χρήση (δεύτερη ζωή), για παράδειγμα ως αποθήκευση ενέργειας στο σπίτι. Τα επόμενα χρόνια οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο ως βασικές πηγές αποθήκευσης, μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ View full είδηση
  20. Χθες
  21. @myrsge τελικά και μετά από αναζήτηση βρήκα αυτό από παλαιότερο ποστ συν/φου: https://www.michanikos.gr/forums/topic/23817-τιμή-ζώνης-στα-εκτός-σχεδίου/page/99/#findComment-732693 Εναλλακτικά ζητάς από τον εντολέα σου αντίγραφο υπολογισμού ΕΝΦΙΑ έτους 2016, λογικά θα γράφει την τιμή και εκεί.
  22. Καλησπέρα, προφανώς έπρεπε να γίνει πληρωμή του παραβόλου και μετά υπαγωγή ανεβάζοντας την απόφαση της Αρχαιολογίας. Θα μπορούσες να ρωτήσεις στην Αρχαιλογία και να τους εξηγήσεις το λάθος και τι θέλουν να γίνει τώρα. Εναλλακτικά και αν ο ιδιοκτήτης έχει και άλλο αυθαίρετο θα μπορούσες να φτιάξεις νέα δήλωση και την λανθασμένη να την χρησιμοποιήσεις για άλλη δουλειά του ιδιοκτήτη.
  23. Καλησπέρα, το υπόλοιπο της διαδικασίας τι περιλαμβάνει ακριβώς; Αν είναι να πάει σε υπηρεσίες και προσκομίσεις ως τίτλος ιδιοκτησίας το τελευταίο συμβόλαιο αγοράς, θα έλεγα καλύτερα να βάλεις τον νέο ιδιοκτήτη στην δήλωση υπαγωγής. Καλύτερα όμως ρώτα την Υπηρεσία πως θέλει να χειριστείς το συγκεκριμένο.
  24. Καλησπέρα σας, Έχω κάνει μια τακτοποίηση σε μια κατοικία η οποία βρίσκεται εντός χαρακτηρισμένου αρχαιολογικού χώρου βάσει του αρχαιολογικού κτηματολογίου. Το πρόβλημα μου είναι οτι εξοφλήθηκε το πρόστιμο με εφάπαξ καταβολή καθώς δεν είχα δει πως απαιτούνται οι εγκρίσεις των επιτροπών του αρθρου 116. Γνωρίζεται μήπως μπορώ να καταθέσω στις επιτροπές χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με το γεγονός πως το το πρόστιμο είναι ήδη εξοφλημένο; Θα πρέπει να κάνω αίτημα να επιστραφεί το ποσό και να το ξανακαταθέσουμε κατόπιν της γνωμοδότησης;
  25. Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς ποιο τεχνικό κείμενο προδιαγράφει τις απαιτήσεις για προκάτ/λυόμενες/ελαφριές κατασκευές στον νέο οικοδομικό κανονισμό; Πχ θερμομόνωση, ελάχιστο πάχος τοίχων, κλπ

  26. Καλημέρα. Email επικοινωνίας: [email protected] [email protected]
  27. Καλημέρα Συνάδελφοι. Το ερώτημά μου αφορά αλλαγή ιδιοκτήτη λόγω πώλησης κι όχι λόγω θανάτου, αλλά δεν ξέρω που να το υποβάλω. Σε παραδοσιακό οικισμό και ιστορικό τόπο έγινε δήλωση αυθαιρέτων, πληρώθηκε το 30%, έγινε μεταβίβαση του ακινήτου, έτσι ώστε να συνεχίσει τη διαδικασία ο νέος ιδιοκτήτης. Στη δήλωση πρέπει να παραμείνει ο παλιός ιδιοκτήτης, ή πρέπει να αντικατασταθεί με τον καινούργιο; Αν έχει απαντηθεί το ερώτημα αλλού, συγχωρέστε με, δεν το βρήκα.
  28. Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Εννοείται οτι θα ζητήσω γραπτή απάντηση.Επιθυμώ την επαναφορά της άδειας ώστε με την σύνταξη του σωστού τοπογραφικού να προχωρήσω στην αναθεώρηση άδειας σε ισχύ (πλέον) και να διαγραφούν τα βεβαιωθέντα πρόστιμα. Όσον αφορά τα πρόστιμα που θα πληρωθούν σε περίπτωση νομιμοποίησης , το πρόστιμο μη έγκαιρης κατεδάφισης είναι το 50% του προστίμου ανέγερσης ή του "διαμορφωθέντος κατά τα ανωτέρω προστίμου ανέγερσης" (δηλ. 20% του προστίμου) όπως επεξηγούσε η εγκύκλιος 2/2019 για το παλίο άρθ. 94; σ.σ Οι διαφορές είναι μεγάλες και τα πρόστιμα δυσβάσταχτα για ένα επαρχιακό χωριό.Δυστυχώς οι νομοθέτες νομοθετούν με τα οικονομικά μεγέθη Κολωνακίου και παραβλέπουν το γεγονός οτι ο χαρακτηρισμός αυθαιρέτου ,έστω και από λανθασμένη εφαρμογή ,επισύρει πρόστιμα που καταστρέφουν οικονομικά ανθρώπους.Τέλος η αποκοπή της επικοινωνίας με την κεντρική διοίκηση για τεκμηριωμένη άποψη , καθιστά τους υπαλλήλους της εκάστοτε πολεοδομίας ή των τοπικών ΣΥΠΟΘΑ αποκλειστικούς ερμηνευτές της νομοθεσίας και με διαφορές όχι μόνο απο πολεοδομία σε πολεοδομία αλλά και από υπάλληλο σε υπάλληλο.Ο ορισμός της κακής διοίκησης.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.