Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω γνωστοποίηση πρόσθετων εργασιών σε άδεια που έχει ληξει τον Απρίλιο του 2025, αλλα βάσει Νόμου παίρνουν παράταση μέχρι τέλος του έτους. Απ'οτι καταλαβαίνω το πρόβλημα είναι του συστήματος αλλα πως ξεπερνιέται που εγω αύριο πρέπει να κάνω εκσκαφές πισίνας σε άλλη θέση του οικοπέδου?
- Σήμερα
-
theofani started following Διοικητικές πράξεις στην ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Θέλω να εκδώσω πιστοποιητικό πληρότητας για μεταβίβαση ακινήτου εντός στάσιμου οικισμού, που αποτελείται από μία ισόγεια μονοκατοικία και μία ισόγεια αποθήκη, κατασκευές που αποδεδειγμένα είναι προ του 1983 (για την μονοκατοικία έχει εκδοθεί Κοινοτική Ο.Α. το 1978). Σύμφωνα με τον 1337/83 μπορώ να προχωρήσω για μεταβίβαση, χωρίς να προηγηθεί τακτοποίηση με αναστολή των κυρώσεων για τις αυθαίρετες κατασκευές. Στην ενότητα «πράξεις» σκεφτόμουν δύο ενδεχόμενα: α) να βάλω σε μία γραμμή την Ο.Α. με την επιφάνεια της κατοικίας και σε δεύτερη γραμμή τον 1337/83 α, β φάση και να αναγράψω την επιφάνεια της αποθήκης. β) να βάλω μία μόνο γραμμή τον 1337/83 με όλες τις επιφάνειες και να αναφέρω στην περιγραφή την ύπαρξη και τα στοιχεία της Ο.Α. Έχετε κάποια άποψη για τα παραπάνω; Ίσως κάποια άλλη λύση;
- 90 απαντήσεις
-
- διοικητικές πραξεις
- ητκ
- (and 3 more)
-
Το όριο των 2 στρ. ισχύει και τώρα (στους οικισμούς προ του '23 ή στα κεντρικά τμήματα οριοθετημένων οικσιμών) και αφορά νέα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση. Ίσχυαν και θα ισχύουν, όπως έχω καταλάβει, και παρεκκλίσεις για τα μικρότερα προϋπάρχοντα οικόπεδα.
-
Αν με τον όρο "πολεοδομικά αρρύθμιστη" εννοείς ότι έγινε άρση ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης, τότε θα πρέπει να τροποποιηθεί το ρυμοτομικό στο σημείο αυτό. Η μελέτη που συντάσσει ο ιδιώτης κατατίθεται στον Δήμο και αυτός με την σειρά του την προωθεί στο Υπουργείο. Μέχρι το νέο Π.Δ. τροποποίησης του ρυμοτομικού, ισχύει το παλιό οπότε αυτό θα φαίνεται στην Πράξη Εφαρμογής.
-
Didonis started following ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΑΡΥΘΜΙΣΤΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
-
δεν νομίζω να επαρκούν τα δεδομένα που δίνεις. Για ξεκίνα να συμπληρώσεις το καθένα με ημερομηνία που έγιναν Και ο Μηχανικός που λογικά θα έχετε κάνει κάποια ανάθεση για αυτό, τι σας είπε??
-
Μηχανολόγος Μηχανικός για εξωτερική συνεργασία Με πολυετή εμπειρία
Ioannis Samaras posted μια αγγελία in Εργασία
Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days
- ΖΗΤΗΣΗ
- ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Ονομάζομαι Ιωάννης Σαμαράς και είμαι μηχανολόγος μηχανικός. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και μπορώ να σας παρέχω τις εξής υπηρεσίες: - Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες (Η/Μ) - Μελέτες Πυρασφάλειας (Ενεργητική - Παθητική Πυροπροστασία) - Οικοδομικές Άδειες - Άδεια Λειτουργίας Καταστήματος - Ενεργειακός Επιθεωρητής - Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ) - Άδειες Μικρής Κλίμακας - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) - Μελέτη Θέρμανσης/ Ψύξης/ Κλιματισμού - Μελέτη Φυσικού Αερίου - Πιστοποιητικά Πυρασφάλειας Κατασκευή - Επίβλεψη: - Εξοικονομώ 2025 - Ανακαινίσεις - Πρόγραμμα Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης / Αντλία Θερμότητας / Ηλιακός Θερμοσίφωνας - Αντλίες Θερμότητας - Φωτοβολταϊκά - Θερμομόνωση - ΚουφώματαAsk for price
-
mariats joined the community
-
katerrinio joined the community
-
Dometka started following ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
-
Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days
- ΖΗΤΗΣΗ
- ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Η Τεχνική Κατασκευαστική Εταιρεία ΔΟΜΕΤΚΑ Α.Ε. αναζητά Πολιτικό Μηχανικό για τη στελέχωση του τμήματος υποστήριξης έργων στα γραφεία της στην Αθήνα. Αντικείμενο Εργασίας: • Προμετρήσεις εργασιών. • Κοστολόγηση έργου. • Πιστοποιήσεις έργου. • Επικοινωνία με προμηθευτές - υπεργολάβους. • Συγκέντρωση προσφορών από υπεργολάβους – προμηθευτές. • Σύνταξη φακέλου κοστολόγησης. • Σύνταξη τεχνικών & οικονομικών προσφορών. · Παρακολούθηση έργων – ημερολόγια · Παραγγελίες υλικών. Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο AEI/ΤΕΙ Πολιτικού Μηχανικού, Δομικών έργων ή άλλο αντίστοιχο • 3ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση. • Καλή γνώση Autocad, MS Office, Αγγλικής γλώσσας. Αποστολή βιογραφικών: [email protected]Ask for price
-
Αμοιβή δικαστικού πραγματογνώμονα
tsiberi52 replied to skan's θέμα in Πραγματογνωμοσύνες-Τεχνικές Εκθέσεις
Καλησπέρα σε όλους υπάρχει κάποιο πινάκιο αμοιβής δικαστικού πραγματογνώμονα? Απο ότι είδα, υπάρχει κάποιο πινάκιο στα download που αναφέρεται στο Π.Δ. 674/74 Νομίζω πλέον ισχύει ο Κανονισμός μελετών του 2017 -
alibaba66 joined the community
-
Dometka joined the community
-
Από Τεχνική κατασκευαστική εταιρεία ζητείται Πολιτικός Μηχανικός
Keep Walking posted μια αγγελία in Εργασία
Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days
- ΖΗΤΗΣΗ
- ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Από Τεχνική κατασκευαστική εταιρεία ζητείται Πολιτικός Μηχανικός για τη στελέχωση του τμήματος υποστήριξης έργων στα γραφεία της στην Αθήνα. Αντικείμενο Εργασίας: • Προμετρήσεις εργασιών. • Κοστολόγηση έργου. • Πιστοποιήσεις έργου. • Επικοινωνία με προμηθευτές - υπεργολάβους. • Συγκέντρωση προσφορών από υπεργολάβους – προμηθευτές. • Σύνταξη φακέλου κοστολόγησης. • Σύνταξη τεχνικών & οικονομικών προσφορών. · Παρακολούθηση έργων – ημερολόγια · Παραγγελίες υλικών. Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο AEI/ΤΕΙ Πολιτικού Μηχανικού, Δομικών έργων ή άλλο αντίστοιχο • 3ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση. • Καλή γνώση Autocad, MS Office, Αγγλικής γλώσσας. Αποστολή βιογραφικών: [email protected]Ask for price
-
tsiberi52 joined the community
-
Υπάρχουν κάποιοι ΤΙΦΚ που είναι παλαιάς κοπής, όταν την αρμοδιότητα χαρακτηρισμού την είχε το ΥΠΠΟ. Σε αυτούς υπάρχουν γνωμοδοτήσεις του ΥΠΠΟ ότι παραμένει αυτό αρμόδιο.
-
Γεια σας. Έχω το εξής ερώτημα και παρακαλώ για την βοήθειά σας. 1.Ιδιοκτήτης στην ιδιοκτησία του οποίου είχε επιβληθεί ρυμοτομική απαλλοτρίωση προσέφυγε σε διοικητικό δικαστήριο και η ιδιοκτησία του κρίθηκε πολεοδομικά αρρύθμιστη, οπότε σύμφωνα με την δικαστική απόφαση καλείται η διοίκηση να προσδιορίσει εκ νέου το πολεοδομικό καθεστώς του ακινήτου. 2.Ό ιδιοκτήτης συνέταξε τον προβλεπόμενο φάκελλο και τον κατέθεσε στην οικία ΥΔΟΜ. 3.Η ΥΔΟΜ δεν προέβη σε τροποποίηση σχεδίου, αλλά ούτε μπήκε σε διαδικασία αποζημίωσης. 4.Επειδή η ΥΔΟΜ ευρίσκεται σε διαδικασία ανάρτησης πράξης εφαρμογής,κωλυσιεργεί την τροποποίηση σχεδίου της ιδιοκτησίας και είναι βέβαιο, ότι η ανάρτηση της πράξης εφαρμογής θα γίνει χωρίς να έχει έγινε η τροποποίηση σχεδίου της ιδιοκτησίας. 5.Το ερώτημά μου είναι : Πως θα είναι καταχωρημένη η ιδιοκτησία στον πίνακα της πράξης εφαρμογής; Κάπου είχα διαβάσει, αλλά δεν θυμάμαι που δυστυχώς , ότι τα πολεοδομικά αρρύθμιστα ακίνητα εγγράφονται στη πράξη εφαρμογής σε ξεχωριστή στήλη.Γνωρίζει κάποιος να με κατευθύνει για το που που μπορώ να βρω το προαναφερόμενο; Ευχαριστώ.
-
Τόποι Ιδιαίτερου Φυσικού Κάλλους
a.petroulaki replied to zulumpo's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Καλησπέρα, αν θέλουμε να κάνουμε εργασίες σε κτίριο, το οποίο εντάσσεται σε περιοχή εξαίρετου φυσικού κάλλους, μόνο η έγκριση του ΣΑ απαιτείται ή και κάποιας άλλης υπηρεσίας; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. -
antoniastav22 joined the community
-
Δήλωση μεταβολών οικοδομοτεχνικού έργου
file σχολίασε στο OLINAPAL's Elenus Rufus στις 12.3 Έντυπα - Αιτήσεις
-
ΠΑΛΗΟΓΙΑΝΝΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑ joined the community
-
Δόμηση σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Pavlos33 replied to PavlouA's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
@member2006 Μεγάλη συζήτηση είχε γίνει και το 2011 για να ερμηνευτεί αυτό που ρωτάς χωρίς όμως την έκδοση ερμηνευτικών εγγράφων. Πολλά τα ερωτήματα αν θα πρέπει ληφθεί υπόψη η μέση κλίση του οικοπέδου (πχ διαφορά υψομέτρων ακραίων σημείων οικοπέδου/ οριζόντια προβολή) ή θα ληφθεί υπόψη η κλίση φυσικού εδάφους στην προβλεπόμενη-προς έγκριση-θέση ανέγερσης του κτιρίου. Όπως έχεις ήδη διαβάσει στο σχετικό ΠΔ/2011 η διατύπωση δεν το αποσαφηνίζει και κάνει αναφορά για "κλίση γηπέδου" και όχι για κλίση εδάφους στη θέση ανέγερσης. Αντιθέτως και σε αντιπαραβολή με την διάταξη της παρ. 10 του άρθρου 1 ΦΕΚ 270/Δ/85 (εκτός σχεδίου δόμηση) αναφέρεται ότι "επιτρέπεται η κατασκευή κτίσματος ανεξάρτητα από την κλίση του εδάφους. Αν η κλίση υπερβαίνει το 35% στη θέση που τοποθετείται το κτίσμα, το εμβαδόν των υπόγειων βοηθητικών χώρων που δεν προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να υπερβεί το 20% της επιτρεπόμενης δόμησης". Το νέο ΠΔ δεν έχει άμεση εφαρμογή . Αφορά τις νέες οριοθετήσεις, κλπ. Πας με όσα ήξερες ως τώρα. -
SuntUnTank joined the community
-
Δόμηση σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
member2006 replied to PavlouA's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Καλημέρα, Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος έχει ξεκάθαρη εικόνα (και τυχόν έγγραφα) αν η διάταξη για την κλίση >15% στα ΚΆΤΩ ΤΩΝ 2000 αναφέρεται στο σύνολο του οικοπέδου ή στην θέση ανέγερσης του κτηρίου. Καθώς και αν θα μπορούσε να εφαρμοσθεί άμεσα σε αναθεώρηση το νέο ΠΔ για τα κάτω των 2000 στο οποίο έχει απαλειφθεί η συγκεκριμένη παράγραφος ή θα ισχύσει μετά τις νέες οριοθετήσεις. -
Καλημέρα συνάδελφοι. Έχω περίπτωση κατοικίας εντός οικισμού με σχέδιο διανομής, με άδεια το 1971 στην οποία έγιναν αυθαίρετες προσθήκες που τακτοποιούνται. Η άδεια εκδόθηκε σε μεγαλύτερο οικόπεδο, το οποίο κατατμήθηκε αργότερα με αποτέλεσμα η κατοικία να απέχει από το όριο με τον γείτονα 25cm. Φυσικά η τακτοποίηση είναι κατηγορίας 5 αφού υπάρχει μεταγενέστερη κατάτμηση οικοπέδου. Η αρχική κατοικία που βγήκε με άδεια είχε δύο παράθυρα (τα οποία φαίνονταν κανονικά στην άδεια), τα οποία σήμερα αφού κατατμήθηκε το οικόπεδο, βρίσκονται σε απόσταση 25cm από το όριο με τον γείτονα. Αυτά μπορώ να τα τακτοποιήσω με την παρούσα δήλωση αυθαιρέτου; Και αν ναι, ο όμορος ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα μετά να τα κλείσει; Στην οικία πολεοδομία μου είπαν ότι μπορώ να τα τακτοποιήσω και ότι εφόσον είναι προυφιστάμενα του 1973, πολεοδομικά δεν υπάρχει θέμα, αλλα με απόφαση δικαστηρίου μπορεί και να τα κλείσουν. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε τι ισχύει σε αυτήν την περίπτωση.
-
Δεν είναι τόσο απλό για να αναλυθεί εδώ με υποθετικά σενάρια. Για τα μεγάλα κεφάλαια γης υπάρχουν άλλοι όροι και άλλες διατάξεις. Κράτησε ότι σου είπαμε και να είσαι (μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο) σε εγρήγορση.
-
Ισχύει ότι θα υπάρχει το όριο των 2 στρεμμάτων; Παραδείγματος χάριν, έχεις 5 οικόπεδα στη σειρά, 500 τμ το καθένα σε οικισμό κάτω των 2000 κατοίκων. Κάθε ένας από τους 5 ιδιοκτήτες δεν θα μπορεί να χτίσει. Κάποιος με οικονομική άνεση αγοράζει τα 5 οικόπεδα (πιθανόν σε τιμή ευκαιρίας), δημιουργείται ένα ενιαίο οικόπεδο των 2500 τμ στο οποίο θα μπορεί να χτίσει;
-
Το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής e-methanol εμπορικής κλίμακας στον κόσμο τέθηκε σε λειτουργία στη Δανία, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Ο ναυτιλιακός κολοσσός Maersk έχει ήδη δεσμευτεί να αγοράσει μέρος της παραγωγής, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο χαμηλών εκπομπών άνθρακα για τον στόλο των πλοίων της. Η παγκόσμια ναυτιλία τελεί υπό αυξανόμενη πίεση να βρει νέες πηγές καυσίμου, με την πλειονότητα των χωρών να στηρίζει τους στόχους του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα έως το 2050. Ωστόσο, τα εναλλακτικά καύσιμα όπως το e-methanol και η πράσινη αμμωνία, αν και παράγονται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, παραμένουν ακριβότερα λόγω της περιορισμένης παραγωγής σε μεγάλη κλίμακα. Το νέο εργοστάσιο, που βρίσκεται στο Κάσο (Kassø) της νότιας Δανίας κόστισε περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ (167 εκατομμύρια δολάρια) και θα παράγει 42.000 τόνους ή 53 εκατομμύρια λίτρα e-methanol τον χρόνο, δήλωσαν οι συνιδιοκτήτες του, η Δανέζικη European Energy και η Ιαπωνική Mitsui. Η Maersk, βασικός πελάτης της μονάδας, ήδη διαθέτει 13 πλοία διπλού καυσίμου που μπορούν να λειτουργούν με πετρέλαιο ή e-methanol και έχει παραγγείλει ακόμα 13 νέα πλοία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ετήσια παραγωγή της μονάδας επαρκεί για τη λειτουργία ενός μεγάλου πλοίου μεταφοράς 16.000 κοντέινερ σε δρομολόγιο μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Το Laura Maersk, το πρώτο πλοίο κοντέινερ διπλού καυσίμου στον κόσμο, με χωρητικότητα άνω των 2.100 TEU, απαιτεί μόλις 3.600 τόνους καυσίμου τον χρόνο και είχε προγραμματιστεί να ανεφοδιαστεί κοντά στο Κάσο την Τρίτη. Σε αντίθεση με το συμβατικό μεθανόλιο, που προέρχεται από φυσικό αέριο και άνθρακα, το e-methanol του εργοστασίου παράγεται από ανανεώσιμη ενέργεια και CO₂ που συλλέγεται από μονάδες βιοαερίου και καύση αποβλήτων. Η Maersk ανέφερε ότι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της μετάβασης σε βιώσιμο καύσιμο είναι το κόστος και διεξάγει έρευνες για τις τεχνολογίες πράσινου καυσίμου και πιο αποδοτική ναυτιλία ώστε να μειώσει το κόστος. "Όταν κοιτάζεις την παραγωγή του εργοστασίου στο Κάσο, είναι κυριολεκτικά μια σταγόνα στον ωκεανό. Πρέπει να επεκτείνουμε την παραγωγή και να μειώσουμε το κόστος", δήλωσε ο Εμίλ Βίκιαρ-Άντρεσεν, επικεφαλής της δανέζικης ομάδας Power-to-X της European Energy, σε διαδικτυακή εκδήλωση. Εκτός από τη ναυτιλία, το e-methanol μπορεί να αντικαταστήσει το παραδοσιακό μεθανόλιο στην παραγωγή πλαστικών, δίνοντας δυνατότητα χρήσης και σε άλλες βιομηχανίες. Ήδη η φαρμακευτική εταιρεία Novo Nordisk και η κατασκευάστρια παιχνιδιών Lego θα το χρησιμοποιήσουν για την κατασκευή συριγγών και πλαστικών τούβλων, αντίστοιχα. Η υπερβολική θερμότητα που παράγεται από την παραγωγή e-methanol θα χρησιμοποιηθεί για τη θέρμανση 3.300 νοικοκυριών στην τοπική περιοχή. View full είδηση
-
Το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής e-methanol εμπορικής κλίμακας στον κόσμο τέθηκε σε λειτουργία στη Δανία, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Ο ναυτιλιακός κολοσσός Maersk έχει ήδη δεσμευτεί να αγοράσει μέρος της παραγωγής, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο χαμηλών εκπομπών άνθρακα για τον στόλο των πλοίων της. Η παγκόσμια ναυτιλία τελεί υπό αυξανόμενη πίεση να βρει νέες πηγές καυσίμου, με την πλειονότητα των χωρών να στηρίζει τους στόχους του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα έως το 2050. Ωστόσο, τα εναλλακτικά καύσιμα όπως το e-methanol και η πράσινη αμμωνία, αν και παράγονται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, παραμένουν ακριβότερα λόγω της περιορισμένης παραγωγής σε μεγάλη κλίμακα. Το νέο εργοστάσιο, που βρίσκεται στο Κάσο (Kassø) της νότιας Δανίας κόστισε περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ (167 εκατομμύρια δολάρια) και θα παράγει 42.000 τόνους ή 53 εκατομμύρια λίτρα e-methanol τον χρόνο, δήλωσαν οι συνιδιοκτήτες του, η Δανέζικη European Energy και η Ιαπωνική Mitsui. Η Maersk, βασικός πελάτης της μονάδας, ήδη διαθέτει 13 πλοία διπλού καυσίμου που μπορούν να λειτουργούν με πετρέλαιο ή e-methanol και έχει παραγγείλει ακόμα 13 νέα πλοία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ετήσια παραγωγή της μονάδας επαρκεί για τη λειτουργία ενός μεγάλου πλοίου μεταφοράς 16.000 κοντέινερ σε δρομολόγιο μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Το Laura Maersk, το πρώτο πλοίο κοντέινερ διπλού καυσίμου στον κόσμο, με χωρητικότητα άνω των 2.100 TEU, απαιτεί μόλις 3.600 τόνους καυσίμου τον χρόνο και είχε προγραμματιστεί να ανεφοδιαστεί κοντά στο Κάσο την Τρίτη. Σε αντίθεση με το συμβατικό μεθανόλιο, που προέρχεται από φυσικό αέριο και άνθρακα, το e-methanol του εργοστασίου παράγεται από ανανεώσιμη ενέργεια και CO₂ που συλλέγεται από μονάδες βιοαερίου και καύση αποβλήτων. Η Maersk ανέφερε ότι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της μετάβασης σε βιώσιμο καύσιμο είναι το κόστος και διεξάγει έρευνες για τις τεχνολογίες πράσινου καυσίμου και πιο αποδοτική ναυτιλία ώστε να μειώσει το κόστος. "Όταν κοιτάζεις την παραγωγή του εργοστασίου στο Κάσο, είναι κυριολεκτικά μια σταγόνα στον ωκεανό. Πρέπει να επεκτείνουμε την παραγωγή και να μειώσουμε το κόστος", δήλωσε ο Εμίλ Βίκιαρ-Άντρεσεν, επικεφαλής της δανέζικης ομάδας Power-to-X της European Energy, σε διαδικτυακή εκδήλωση. Εκτός από τη ναυτιλία, το e-methanol μπορεί να αντικαταστήσει το παραδοσιακό μεθανόλιο στην παραγωγή πλαστικών, δίνοντας δυνατότητα χρήσης και σε άλλες βιομηχανίες. Ήδη η φαρμακευτική εταιρεία Novo Nordisk και η κατασκευάστρια παιχνιδιών Lego θα το χρησιμοποιήσουν για την κατασκευή συριγγών και πλαστικών τούβλων, αντίστοιχα. Η υπερβολική θερμότητα που παράγεται από την παραγωγή e-methanol θα χρησιμοποιηθεί για τη θέρμανση 3.300 νοικοκυριών στην τοπική περιοχή.
-
πάρκινγκ Θέση στάθμευσης σε ακάλυπτο χώρο
dimitris GM replied to ChristosAlexiou02's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
σωστα Η δε διαδικασια στον Δημο Θεσ/κης [και προφανως και στους αλλους Δημους] ειναι η εξης: http://thessaloniki.gr/wp-content/uploads/2016/12/ΕΙΣΟΔΟΣ-–-ΕΞΟΔΟΣ-ΟΧΗΜΑΤΩΝ.pdf -
Pashalis.Chatzi joined the community