Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Το θέμα είναι πως ορίζεται το περίγραμμα των κλειστών χώρων αφού λόγω του έρκερ δεν υπάρχουν κλειστοί χώροι σε συνέχεια του έρκερ...
  3. Σήμερα
  4. @albert Σωστό ως προς την εγγραφή στις κλειστές θέσεις. Αναφέρεται άλλωστε και στην σχετική ερωτοαπάντηση. Αυτό που δεν κατάλαβα στον προβληματισμό σου είναι το σχετικό με το σφάλμα που αναφέρεις. Άνοιξες δυο ιδιοκτησίες (προφανώς οριζόντιες) τις οποίες τις "πατάς" στο ίδιο οικόπεδο με δενδρική μορφή όπως προβλέπεται. Το μήνυμα με τις επιφάνειας πότε εμφανίζεται; Αν δεν σου κάνει κόπο ανέβασε screen shot τον πίνακα επιφανειών από το απόσπασμα, τις χρήσεις και το μήνυμα σφάλματος.
  5. Αν το μη εγκεκριμένο-από την άδεια-υπόγειο εξέχει του περιγράμματος τότε θα βάλεις ΥΔ (με μειωτικό), ΥΚ και ελέγχεις για παραβίαση Δ.
  6. thessalon-77 - ποσο εμβαδον ειχε το οικοπεδο; - τι σδ ειχε; - η αδεια εξαντλουσε τον σδ; - το διαμερισμα που εξεταζεις ανηκει στην "πολυκατοικια" της αδειας; - η καθετη δεν ειναι κατατμηση...ειναι "διαμοιρασμος" του δικαιωματος δομησης ολου του οικοπεδου σε καθε "τμημα" - εχτισε η νεα καθετη; - εγινε καποια μεταβιβαση της καθετης και πότε;
  7. Άρθρο 11, παρ. 6κβ. i Η επιφάνεια που καταλαμβάνει η περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία ή ... Σε περίπτωση κτιρίου όπου τμήμα του ισογείου του βρίσκεται εντός εδάφους, εφόσον οι περιμετρικοί τοίχοι που θα βρίσκονται εντός εδάφους θα πρέπει να γίνουν από οπλισμένο σκυρόδεμα καθώς δεν θα μπορούν να τοποθετηθούν θερμομονωτικά λιθοσώματα ώστε να γίνει χρήση της παραγράφου ιθ., στην περίπτωση αυτή και εφόσον η τοιχοποιία γίνει από οπλισμένο σκυρόδεμα μπορεί να εξαιρεθεί από την δόμηση με το σκεπτικό ότι θα αποτελεί περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία (καθότι θα υπολογιστεί στατικά ως τέτοια ώστε να συγκρατεί τα φορτία από τα χώματα);
  8. Τελικά όπως το ξαναβλέπω τώρα, δεν είναι διαμερισμάτωση...το δηλώνεις ως ΥΔ+ΥΚ και έλεγχο για παραβίαση Δ. Εξακολουθεί να ισχύει όμως το θέμα με το εκτός όγκου.
  9. Παραβίαση πλάγιων αποστάσεων (Δ) ισχύει και για αυθαίρετη επέκταση υπογείων β.χ., σε κτίρια με Ο.Α.;
  10. Για την αποθήκη επειδή βρίσκεται εκτός περιγράμματος την υπολογίζω και με ΥΔ/ΥΚ βοηθητικού χώρου, με τα χιλιοστά του διαμερίσματος δηλαδή ΥΔ = τμ εκτός περιγράμματος / (Δόμηση - κάλυψη * χιλιοστά)
  11. Δημοσιεύθηκε η υπ' αριθμ. ΥΠ 660 ΚΥΑ (ΦΕΚ 2792/Β'/16.05.2024) με θέμα: Καθορισμός ειδικότερων τεχνικών και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με τη λειτουργία του Μητρώου Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών του άρθρου 31 του ν. 5075/2023 (Α’ 206). Άρθρο 1 Σκοπός και πεδίο εφαρμογής 1. Η παρούσα απόφαση ρυθμίζει τα ειδικότερα ζητήματα για την λειτουργία του Μητρώου Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με αντικείμενο την καταγραφή των υποχρεώσεων των πολιτών κατά την αντιπυρική περίοδο, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, που συστάθηκε με το άρθρο 53Α του ν. 4662/2020 (Α’ 27), όπως εισήχθη με το άρθρο 31 του ν. 5075/2023 (Α’ 206). Επιχειρησιακή ευθύνη για το Μητρώο Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών έχει το Τμήμα Προληπτικής Πυροπροστασίας της Διεύθυνσης Νομικής Υποστήριξης του Αρχηγείου του Πυροσβεστικού Σώματος του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. 2. Το ως άνω Μητρώο περιλαμβάνει: α) την Ψηφιακή Υπηρεσία Δήλωσης Υπόχρεων ιδιωτών καθαρισμού των ιδιοκτησιών τους προς αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασης της και β) την Ψηφιακή υπηρεσία καταγγελιών πολιτών βάσει της παρ. 4 του άρθρου 53Α του ν. 4662/2020. 3. Υπόχρεα πρόσωπα προς υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης στο Εθνικό Μητρώο είναι αυτά της παρ. 3 του άρθρου 53Α του ν. 4662/2020. 4. Αρμόδια για την τεχνική υλοποίηση και παραγωγική λειτουργία της «Ενιαίας Ψηφιακής Πλατφόρμας διαχείρισης προληπτικών μέτρων οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων» είναι η ανώνυμη εταιρεία του ελληνικού δημοσίου με την επωνυμία | «Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας Α.Ε.» (με το δ.τ. «ΕΔΥΤΕ Α.Ε.») Άρθρο 2 Ψηφιακή Υπηρεσία Δήλωσης Υπόχρεων ιδιωτών καθαρισμού των ιδιοκτησιών τους προς αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασης της 1. Δημιουργείται στο Μητρώο ψηφιακή υπηρεσία για την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης εκ μέρους των υπόχρεων προσώπων της παρ. 3 του άρθρου 53Α του ν. 4662/2020, ως προς την εκπλήρωση των υποχρεώσεων πυροπροστασίας των ιδιοκτησιών τους. 2. Χρήστες της εφαρμογής είναι: α) φυσικά/νομικά πρόσωπα ιδιοκτήτες, επικαρπωτές, μισθωτές, υπομισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται: i) σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, ii) σε περιοχές εντός ορίων οικισμών, χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, iii) σε εκτάσεις εντός ακτίνας εκατό (100) μέτρων από τα όρια των περ. i) και ii), κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, και iv) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, για τις εκτάσεις που δεν υπάγονται στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, σύμφωνα με τον δασικό χάρτη της περιοχής και κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας. β) οι υπάλληλοι των Δήμων, με χρήση των Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης για την διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων και γ) οι αρμόδιοι υπάλληλοι του Πυροσβεστικού σώματος. 3. Η είσοδος του φυσικού ή νομικού προσώπου στην εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων (taxisnet) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184). 4. Μετά την είσοδό του στην εφαρμογή, ο υπόχρεος συμπληρώνει την υπεύθυνη δήλωση για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του. 5. Η υπεύθυνη δήλωση του παρόντος φέρει έναν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR code καθώς και την ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα. Με αυτόν τον τρόπο, ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση, που συντάχθηκε σύμφωνα με τα ανωτέρω, συνιστά έγγραφο βέβαιης χρονολογίας, τόσο στην ηλεκτρονική όσο και στην έντυπη μορφή της. 6. Ειδικότερα και μόνο για τους επικαρπωτές, μισθωτές, υπομισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, σύμφωνα με την παρ. 2, αυτοί εισέρχονται στην εφαρμογή και συμπληρώνουν την υπεύθυνη δήλωση, σύμφωνα με τα κατά δήλωση στοιχεία τους και τον οικείο αριθμό ΚΑΕΚ του/των ακινήτου/των για τα οποία είναι υπόχρεοι, χωρίς να πραγματοποιείται επαλήθευση της επικαρπίας, μίσθωσης ή υπομίσθωσης. Άρθρο 3 Ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών 1. Δημιουργείται ηλεκτρονική εφαρμογή καταγγελιών εντός του Εθνικού Μητρώου του άρθρου 53Α του ν. 4662/2020. 2. Φυσικά/νομικά πρόσωπα δύνανται να καταγγείλουν επώνυμα ή ανώνυμα και να προσφέρουν στοιχεία χρήσιμα στο έργο των Δήμων για την ασφάλεια των χώρων, έναντι του κινδύνου έναρξης ή ραγδαίας εξάπλωσης πυρκαγιάς. 3. Ο/Η καταγγέλλων/-ούσα αποκτά πρόσβαση στην εφαρμογή κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020. 4. Οι ανώνυμες καταγγελίες παρουσιάζονται στο σύστημα χωρίς στοιχεία καταγγέλλοντος προς έλεγχο, με την ένδειξη «Ανώνυμος». 5. Ο/Η καταγγέλλων/-ούσα μεταφορτώνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με το Παράρτημα Ι ως κάτωθι. Άρθρο 4 Ειδικές ρυθμίσεις για τη λειτουργία της εφαρμογής- Διαλειτουργικότητες 1. Το Μητρώο και οι ψηφιακές υπηρεσίες του, διαλειτουργούν μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.) με τα απαραίτητα μητρώα του δημοσίου για την άντληση στοιχείων ταυτοποίησης των χρηστών. Ειδικότερα: α) Με την υπηρεσία Outh-2 TAXISnet της ΓΓΠΣΨΔ, για την αυθεντικοποίηση των φυσικών και νομικών προσώπων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της παρούσας. β) Με την υπηρεσία Outh-pa κωδικοί δημόσιας διοίκησης της ΓΓΠΣΨΔ, για την αυθεντικοποίηση των δημοσίων λειτουργών (Κεντρικών Υπηρεσιών - Σωμάτων Ασφαλείας - Δήμων και Περιφερειών) γ) Με την υπηρεσία Εξουσιοδότησης Χρηστών Οριζόντιων Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης για την απόδοση ρόλων και χρηστών της διοίκησης στο συνολικό σύστημα δ) Με το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας για τη λήψη πληροφοριών επικοινωνίας των ιδιοκτητών ε) Με το Ελληνικό Κτηματολόγιο για την εξακρίβωση των στοιχείων των ιδιοκτητών, (α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. στ) Με την ΕΨΠ- gov.gr για τη λήψη υπηρεσιών σήμανσης εγγράφου (χρονοσήμανση, κωδικάριθμος, QR) και υπηρεσία ταυτοποίησης εγγράφου ζ) Με την υπηρεσία Θυρίδα Πολίτη της ΕΨΠ- gov.gr για την εμφάνιση στη θυρίδα των αιτήσεων - ενημερώσεων των πολιτών η) Με το φορολογικό Μητρώο και τις τηρούμενες πληροφορίες ΕΝΦΙΑ και θ) Με το πληροφοριακό σύστημα του ΓΕ.ΜΗ. 2. Η διαλειτουργικότητα της παρ. 1 πραγματοποιείται σύμφωνα με το ισχύον Πλαίσιο Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων της Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την πολιτική ορθής χρήσης διαδικτυακών υπηρεσιών και τις διατάξεις περί προστασίας τυχόν δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Άρθρο 5 Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα 1. Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας είναι υπεύθυνος επεξεργασίας, κατά την έννοια της περ. 7 του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - ΓΚΠΔ), για τους σκοπούς της λειτουργίας του μητρώου και των ψηφιακών υπηρεσιών περιλαμβάνονται σε αυτό. 2. Η ανώνυμη εταιρεία του ελληνικού δημοσίου με την επωνυμία «Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας Α.Ε.» (με το δ.τ. «ΕΔΥΤΕ Α.Ε.») ορίζεται για λογαριασμό του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ως εκτελούσα την επεξεργασία για τη λειτουργία των ψηφιακών εφαρμογών και τα δεδομένα που καταχωρίζονται στο ανωτέρω Μητρώο. Προς τον σκοπό αυτόν, αναλαμβάνει τον τεχνικό σχεδιασμό, την υλοποίηση, την οργάνωση της μετάπτωσης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και άλλων δεδομένων από κάθε πηγή, την τήρηση υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και τη διαθεσιμότητα των δεδομένων και κάθε άλλο σχετικό θέμα. 3. Μεταξύ του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. θα υπογραφεί και Συμφωνητικό Επεξεργασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Data Processing Agreement - DPA), όπου θα εξειδικεύονται οι όροι του Άρθρου 28 παρ. 3 ΓΚΠΔ, ειδικότερα οι ρόλοι, οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες των μερών. 4. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ορίζεται ως αυτοτελώς υπεύθυνος επεξεργασίας, κατά την έννοια της περ. 7 του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - ΓΚΠΔ), για τη λειτουργία της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr-ΕΨΠ) συμπεριλαμβανομένων των σκοπών αυθεντικοποίησης, διαλειτουργικότητας και έκδοσης εγγράφων. 5. Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχουν την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλειας των διακινούμενων δεδομένων, πληροφοριών και εγγράφων και, κατ’ ελάχιστον, της καταγραφής και παρακολούθησης των προσβάσεων, της διασφάλισης ιχνηλασιμότητας και της προστασίας των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή ΥΠ 660 ΚΥΑ ΦΕΚ 2792-Β-16.05.2024 Μητρώο Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών.pdf Δείτε σχετικά: Ερμηνευτική Εγκύκλιος ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ/28909/848 «Εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων» Εγκύκλιος ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 28909-848 Εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 55904/2019 ΚΥΑ ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 55904-2019 Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf ΠΔ 20/24 ΥΑ 21837 οικ. Φ.700.20-2024 ΦΕΚ 2695-Β-09.05.2024 «Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σε εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και σε εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα» ΥΑ 21837 οικ. Φ.700.20-2024 ΦΕΚ 2695-Β-09.05.2024 Πυροσβεστική Διάταξη 20-2024 Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας.pdf
  12. Καλησπέρα, η σύγκριση γίνεται με την άδεια, οπότε ναι, έχεις διαμερισμάτωση στο υπόγειο. Το ότι συμπίπτει η σύσταση με την σημερινή κατάσταση απαλλάσει λογικά από την τροπ/ση της σύστασης. Όμως όλο το μπλοκ των αποθηκών αν είναι εκτός του νόμιμου όγκου, μπλέκει την κατάσταση...συνεννοήσου με την/τον συμβ/φο.
  13. Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Σε υπόγεια αποθήκη (παρακολούθημα διαμερίσματος) ταυτίζεται η πραγματικότητα με την κάτοψη της σύστασης. Η κάτοψη υπογείου της άδειας όμως, είναι τελείως διαφορετικό σχέδιο, με όλες τις αποθήκες να εμφανίζονται αριστερά του κλιμακοστασίου, ενώ στην πραγματικότητα είναι όλες δεξιά του, καθ' υπέρβαση του νόμιμου περιγράμματος του υπογείου. Για εξεταζόμενη αποθήκη του υπογείου, πέρα από ΥΔ/ΥΚ, θα θεωρήσω και Δ.Δ.;
  14. @vagelis1975 με έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας μπορούν να κατασκευασθούν στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν. 4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ. 6 ιστ του άρθρου 11 του ν. 4067/ 2012. Δεν απαιτείται στατική μελέτη για την έκδοση της ΕΕΔΜΚ.
  15. Νομιζω πως το ελάχιστο ποσοστο ειναι 25%. Εγω θα πηγαινα με 50% ΟΔΟ η 1ης - 50% ΟΔΟ η Α2 και 100% η Η/Μ
  16. @dimitris GM και @Pavlos33 Η θέση είναι στο υπόγειο -διευκρινίζω Ως Ο.Ι. ναι φυσικά γίνεται ξεχωριστή καταχώριση. Για το πώς εγγράφεται το εμβαδόν έλαβα τηλεφωνική απάντηση από το ΤΕΕ (!). α) Εγγράφεται στις στήλες των θέσεων στάθμευσης (εν προκειμένω για θέση στο υπόγειο εγγράφεται στις κλειστές θέσεις). Και β) το πρόβλημα με το γνωστό μήνυμα ξεπερνιέται είτε με μη-συμπλήρωση της καρτέλας "Χρήσεις" είτε αγνοώντας το. (Η καρτέλα Χρήσεις είναι προαιρετική δηλαδή)
  17. @promes15 Οι μοναδικές παραβάσεις που τακτοποιούνται με την ΗΤΚ είναι οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις προ 2011 , θα πρέπει η οικοδομή να περάσει από ν 4495 για αλλαγή όψη κατ 3 και μετα ΗΤΚ .
  18. Αφιερωμένο θέμα στην ερώτηση, tl;dr: άκρως παραπλανητική η διατύπωση (και δημοσιογραφικά και νομικά). Τα μετρητά δεν απαγορεύονται.
  19. Σε εγκατάσταση με συνολική ισχύ 1300 KW σε επίπεδο εξωτερικής συνεργασίας και με μια επίσκεψη ανά εβδομάδα, πόσο είναι μια λογική αμοιβή; φυσικά υπάρχει και κάποιος φουλ ταιμ για την εγκατασταση απλά δεν επιθυμεί να είναι ο υπεύθυνος στα χαρτιά.
  20. Στην τελετή θεμελίωσης του πρώτου ιδιωτικού αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας στην Ελλάδα, με το όνομα «Λυδία» στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας, παραβρέθηκε η υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στην πόλη. «Πρόκειται για ένα πρωτοπόρο έργο μεγάλης συμβολικής και πρακτικής αξίας, το οποίο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχούς συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα» τόνισε, χαρακτηριστικά, η κα Αλεξοπούλου κατά την ομιλία της και συνέχισε επισημαίνοντας ότι «βάσει του επενδυτικού σχεδίου, το αεροδρόμιο “Λυδία” θα υπηρετεί τη Γενική Αεροπορία, στην οποία εντάσσονται πτητικές δραστηριότητες που δεν αφορούν σε μείζονες εμπορικούς ή στρατιωτικούς σκοπούς, όπως οι πτήσεις των αερολεσχών, οι ιδιωτικές και επιχειρηματικές πτήσεις, οι αεροπορικές επιδείξεις, ο αεραθλητισμός και η εκπαίδευση των επαγγελματιών πιλότων. Η Γενική Αεροπορία αποτελεί έναν κλάδο, ο οποίος μόνο στην Ευρώπη έχει κύκλο εργασιών περίπου 6 δισ. ευρώ, με 40.000 ιδιωτικά αεροπλάνα και 360.000 πιλότους. Μπορεί λοιπόν να αποτελέσει σημαντική πηγή εσόδων και για την Ελλάδα». Η αρμόδια Υφυπουργός αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να συστήσει την Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού, με σκοπό την αναζήτηση και υποβολή προτάσεων για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη, προώθηση, διάδοση και βελτίωση των συνθηκών αεροπορικού τουρισμού, καθώς και την αξιοποίηση και ενίσχυση των υποδομών περιφερειακών αεροδρομίων, των πεδίων προσγείωσης και απογείωσης. «Το αεροδρόμιο ‘‘Λυδία’’ μπορεί να συμβάλλει, ουσιαστικά και μετρήσιμα, στην ανάπτυξη της περιοχής, ως πύλη εισόδου των Βαλκανίων. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι ο άξονας Δράμας – Καβάλας προσφέρει σήμερα την πιο γρήγορη πρόσβαση στο Αιγαίο, για τις γειτονικές μας χώρες», υπογράμμισε η κα Αλεξοπούλου. Για το μοναδικό Ολοκληρωμένο Campus Εκπαίδευσης Πιλότων Αεροσκαφών στην Ευρώπη που θα περιλαμβάνει το νέο αεροδρόμιο στις εγκαταστάσεις του, μίλησε η Υφυπουργός, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στον πρώην Υπουργό Εθνικής Άμυνας και βουλευτή Καβάλας, Νίκο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος ξεμπλόκαρε το έργο. Κλείνοντας την ομιλία της, συνεχάρη τους εμπνευστές για την αξιοποίηση του παροπλισμένου στρατιωτικού αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα και δήλωσε ότι: «Στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, υπηρετώντας το συμφέρον του ελληνικού λαού, προωθούμε τις ιδιωτικές επενδύσεις και μεταμορφώνουμε τον δημόσιο τομέα, ώστε το ελληνικό κράτος να γίνει πιο φιλικό σε αυτές. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο αυτό, εργάζεται για την βελτίωση των υπηρεσιών μεταφορών και συγκοινωνιών σε όλη τη χώρα, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, την προσβασιμότητα, την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος. Στόχος μας επιπλέον είναι η εναρμόνιση της χώρας με την ευρωπαϊκή οικογένεια, προσπάθεια στην οποία εντάσσεται και η Γενική Αεροπορία, για την οποία βρισκόμαστε σήμερα εδώ, θεμελιώνοντας το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο του κλάδου, στην Ελλάδα. Το παράδειγμα της Egnatia Aviation και του αεροδρομίου “Λυδία” μπορεί να αποτελέσει τον ‘‘πιλότο’’ για την εισαγωγή της Γενικής Αεροπορίας και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας». Αναλυτικότερα, η ομιλία της υφυπουργού Μεταφορών έχει ως εξής: Με ιδιαίτερη χαρά, ως υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, παρευρίσκομαι σήμερα στην τελετή τοποθέτησης του θεμελίου λίθου του αεροδρομίου «Λυδία». Η Αγία Λυδία η Φιλιππησία, τη μνήμη της οποίας τιμά η Ορθόδοξη Εκκλησία στις 20 Μαΐου, ασπάστηκε τον Χριστιανισμό μαζί με την οικογένειά της και βαπτίστηκε από τον Απόστολο Παύλο δίπλα μας, στον Ζυγάκτη ποταμό. Ήταν η πρώτη Ευρωπαία Χριστιανή! Είμαστε λοιπόν εδώ, σήμερα, για τη θεμελίωση του πρώτου ιδιωτικού αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας στην Ελλάδα που -όχι τυχαία- φέρει το όνομά της. Πρόκειται για ένα έργο πρωτοποριακό, μεγάλης ουσιαστικής αλλά και συμβολικής αξίας, το οποίο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχούς συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Βάσει του επενδυτικού σχεδίου, το αεροδρόμιο «Λυδία» θα υπηρετεί τη Γενική Αεροπορία, στην οποία εντάσσονται πτητικές δραστηριότητες που δεν αφορούν σε μείζονες εμπορικούς ή στρατιωτικούς σκοπούς. Τέτοιες δραστηριότητες είναι οι πτήσεις των αερολεσχών, οι ιδιωτικές και επιχειρηματικές πτήσεις, οι αεροπορικές επιδείξεις, ο αεραθλητισμός και η εκπαίδευση των επαγγελματιών πιλότων. Επιτρέψτε μου να σταθώ λίγο περισσότερο στο συγκεκριμένο τομέα των μεταφορών, διότι είναι πραγματικά στρατηγικής σημασίας και εργαζόμαστε στοχευμένα, ώστε η χώρα μας να προχωρήσει με πιο γρήγορα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Η Γενική Αεροπορία αποτελεί έναν κλάδο, ο οποίος μόνο στην Ευρώπη έχει κύκλο εργασιών περίπου 6 δισεκατομμύρια ευρώ, με 40.000 ιδιωτικά αεροπλάνα και 360.000 πιλότους. Μπορεί λοιπόν να αποτελέσει σημαντική πηγή εσόδων για την Ελλάδα, καθώς διαθέτει σημαντικά στρατηγικά πλεονεκτήματα. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες της πατρίδας μας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η ύπαρξη μικρών αεροδρομίων σε πολλά νησιά, η γεωγραφική θέση και το brand name της χώρας, η συμμετοχή στη Ζώνη Schengen και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ευνοούν τον Αεροπορικό Τουρισμό, ο οποίος μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών και μάλιστα από τα υψηλότερα εισοδηματικά στρώματα. Ήδη με πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχει συσταθεί η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού, με σκοπό την αναζήτηση και υποβολή προτάσεων και την ανάληψη πρωτοβουλιών, για την ανάπτυξη, προώθηση και βελτίωση των συνθηκών αεροπορικού τουρισμού. Επιπλέον στόχος, είναι η ενίσχυση των υποδομών περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς και η αξιοποίηση των πεδίων προσγείωσης και απογείωσης. Το αεροδρόμιο «Λυδία», μπορεί να συμβάλλει, ουσιαστικά και μετρήσιμα, στην ανάπτυξη της περιοχής, ως πύλης εισόδου των Βαλκανίων για τη Γενική Αεροπορία. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι ο άξονας Δράμας – Καβάλας προσφέρει ήδη σήμερα την πιο γρήγορη πρόσβαση από και προς στο Αιγαίο, για τις γειτονικές μας χώρες. Πέραν της τουριστικής παραμέτρου, το νέο αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει στις εγκαταστάσεις του το μοναδικό Ολοκληρωμένο Campus Εκπαίδευσης Πιλότων Αεροσκαφών στην Ευρώπη, με σχολή εκπαίδευσης, προσομοιωτές, κοιτώνες διαμονής, χώρους σίτισης, καθώς και εμπορικό κέντρο με εστιατόρια, καφέ και καταστήματα, επισκέψιμα από όλους. Μιλάμε λοιπόν για ένα σύνθετο έργο ανάπτυξης, το οποίο υλοποιείται με ιδιωτική επένδυση της τάξης των 14.000.000 ευρώ, αναδεικνύοντας περίτρανα τον ρόλο τον οποίο η ιδιωτική πρωτοβουλία και η περιφέρεια μπορεί να διαδραματίσει στην ανάκαμψη της εθνικής οικονομίας. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω την ουσιαστική συμβολή που είχε στην πρόοδο του έργου, ο συνάδελφος Βουλευτής Καβάλας και πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος. Όπως γνωρίζετε, το αεροδρόμιο «Λυδία» κατασκευάζεται σε χώρους του πρώην στρατιωτικού αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα και αυτού του είδους η συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα συχνά καθυστερεί από τις διαδικασίες μεταβίβασης και αδειοδότησης, οι οποίες είναι απαραίτητες σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάπως έτσι λοιπόν είχε «κολλήσει» και αυτό το έργο, όπως πολλά άλλα, στα συρτάρια της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και -όπως μπορώ να γνωρίζω- ο Νίκος Παναγιωτόπουλος με τη θεσμική του ιδιότητα, έδρασε καταλυτικά, επιτρέποντας τη γρήγορη εξέλιξη των διαδικασιών, ώστε να φτάσουμε στη σημερινή τελετή θεμελίωσης. Στην Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, υπηρετώντας το συμφέρον του ελληνικού λαού, προωθούμε τις ιδιωτικές επενδύσεις και μεταμορφώνουμε τον δημόσιο τομέα, ώστε το ελληνικό κράτος να γίνει πιο φιλικό σε αυτές. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο αυτό, εργάζεται για την βελτίωση των υπηρεσιών μεταφορών και συγκοινωνιών σε όλη τη χώρα, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, την προσβασιμότητα, την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος. Στόχος μας επιπλέον είναι η εναρμόνιση της χώρας με την ευρωπαϊκή οικογένεια, προσπάθεια στην οποία εντάσσεται και η Γενική Αεροπορία, για την οποία βρισκόμαστε σήμερα εδώ, θεμελιώνοντας το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο του κλάδου, στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, προωθούμε την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στην εθνική και τον συντονισμό όλων των συναρμόδιων φορέων, ώστε να προχωρήσουμε σύντομα σε νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία θα ορίζει το πλαίσιο και τον τρόπο λειτουργίας της Γενικής Αεροπορίας στη χώρα μας. Το παράδειγμα της Egnatia Aviation και του αεροδρομίου «Λυδία» μπορεί να αποτελέσει τον «πιλότο» για την εισαγωγή της Γενικής Αεροπορίας και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας. Επιτρέψτε μου λοιπόν, κλείνοντας, να συγχαρώ τους εμπνευστές του οράματος για την αξιοποίηση του ουσιαστικά παροπλισμένου στρατιωτικού αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα, μετατρέποντάς το σε μια κυψέλη δημιουργίας, ανάπτυξης και προόδου για την τοπική κοινωνία και την ευρύτερη γεωγραφική περιφέρεια. View full είδηση
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.