Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλημέρα. Σε αποθήκες υπογείου, ξεχωριστές οριζόντιες ιδιοκτησίες, διαφορετικών ιδιοκτητών (με άδεια του 1970) δεν κατασκευάστηκαν ποτέ οι διαχωριστικοί τοίχοι (είναι ένας ενιαίος χώρος). Τώρα κάποιοι ιδιοκτήτες θέλουν να κλείσουν τις δικές τους αποθήκες (ο κάθε ένας χωριστά). Η λύση που πρότεινα είναι τακτοποίηση για τη μη κατασκευή των αποθηκών και άδεια μικρής κλίμακας για την κατασκευή των τοίχων με την επιλογή της περίπτωσης ιζ. εσωτερικές διαρρυθμίσεις. Στην περίπτωση αυτή το σύστημα ζητάει πάρα πολλά έγγραφα (μελέτη η/μ, μελέτη υδραυλικών, μελέτη ενεργητικής και παθητικής πυροπροστασίας, συμβ. πράξη για τις θέσεις στάθμευσης κ.α.). Αρχικά, θέλω να ρωτήσω εάν είναι σωστός ο τρόπος αντιμετώπισης της περίπτωσης και εάν ναι, μπορώ για όλα αυτά τα έγγραφα που ζητούνται, τα οποία δεν αλλάζουν (πρόκειται για αποθήκες που απλά θα κλείσουν), να υποβάλω υπεύθυνες δηλώσεις ότι δεν απαιτούνται? Ευχαριστώ
  3. Καλό είναι να αλλάξει ο τίτλος διότι είναι παραπλανητικός
  4. Καλησπέρα σας συναδέρφοι, θέλω να βγάλω άδεια λειτουργίας υγειονομικού ενδιαφέροντος (υπόγειας ταβέρνας) που στον ίδιο χώρο προϋπήρχε απο το 1934 (μες την υπόγεια την ταβέρνα) στο ίδιο κτίριο/χώρο, ο οποίος βεβαια κατεδαφίστηκε λόγο του σεισμού το 1991 και έγινε καινούριο κτίριο. Στην παρούσα φάση υπαρχει άδεια λειτουργίας εστιατορίου στο ισόγειο (θα βγει νέα άδεια) με χρήση του υπογείου ως παρασκευαστήριο (κουζίνας), αλλά θα διαχωριστούν σε δύο μαγαζιά, ενα στο ισόγειο και ένα στο υπόγειο (όπου μόνο 20τμ είναι κυρίας χρήσης). Πως μπορεί να γίνει αυτό (και αν γίνεται αυτό): 1. Μεταβολή της υφιστάμενης αδείας με αλλάγη των χώρων, όπου θα αφαιρεθεί η ισόγεια αίθουσα. 2. Αλλαγή χρήσης του υπογείου από 20τμ κυρίας χρήσης + βοηθητικό χώρο σε κύρια χρήση 120τμ και έκδοση νέας αδείας λειτουργίας. Ακόμα είχα διαβάσει κάπου στο φόρουμ ότι αέν προυπήρχε μαγαζί στον ίδιο χώρο, μπορεί να παρακαμθεί η αλλαγή χρήσης σε κύρια χρήση.. Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη...και εννοείται με το καλό κερνάω κρασάκι..! Εάν είσαι μηχανικός πρόσθεσε την ειδικότητά σου στο προφίλ σου. Εάν είσαι ιδιώτης, ενημέρωσέ με, προκειμένου να μεταφέρω την δημοσίευση στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33
  5. Σχετικά με το κλασσικό παράδειγμα αναφέρω ότι όλο το κτήριο των 600,00 τ.μ. έχει αλλάξει χρήση, οπότε η αυθαιρεσία αγγίζει όλη την "επιφάνεια" .Αλλά ναι είναι μία σωστή ερμηνεία έτσι όπως το λέτε. και μία τελευταία ερώτηση σε περίπτωση μεταφοράς δήλωσης για την έγκριση από επιτροπή λόγω διαφοράς προστίμου ισχύει για αύξηση πάνω από 20% ή και μείωση πάνω από 20%? Ξέρουμε τι δικαιολογητικά χρειάζεται και πόσο περίπου διαρκεί να πάρει τη έγκριση? Ευχαριστώ.
  6. Καλημέρα συνάδελφοι, Αντιμετωπίζω ένα παρόμοιο ζήτημα με αυτό του thread. Έχω παραλάβει κατόψεις από συνάδελφο Πολ. Μηχανικό οι οποίες έχουν κανονικά περασμένα τα στοιχεία (τοίχους, δοκάρια, παράθυρα κλπ). Είναι όλες στο ίδιο ίδιο επίπεδο. Οπότε για να προσθέσω Η/Μ, θέλω να το χωρίσω σε επίπεδα. Με όποιον τρόπο και αν δοκιμάσω, μου μετατρέπει τις κατόψεις σε xref, χάνοντας τα στοιχεία που είναι περασμένα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το σπάσω σε επίπεδα, χωρίς να χρειαστεί να περάσω όλα τα στοιχεία απ' την αρχή; Ευχαριστώ
  7. Σήμερα
  8. Το μετέφερα σε άλλο θέμα. Μπορείτε να το διαγράψετε από εδώ. H ίδια δημοσίευση σε διαφορετικά θέματα και ενότητες του φόρουμ δεν επιτρέπεται. Παραμένει σε ισχύ μόνο η παρούσα. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
  9. Ο συντ/της αλλαγής χρήσης στο κλασσικό παράδειγμα που δίνεται για γήπεδο εκτός σχεδίου με εγκεκριμένη χρήση γραφείων 600 τμ που μετατράπηκε σε κατοικία, μπαίνει στα 400 τμ ενώ στα 200 τμ κατοικία που δικαιούται το γήπεδο, μπαίνει αναλυτικός. Δεν θα εξετάσεις όπως όταν θα εξέδιδες μια Ο.Α την μικτή χρήση, καθώς τότε εξετάζεις ντόμινο παραβάσεις, τις οποίες ως γνωστόν δεν τις εξετάζουμε (πχ δεν εξετάζεις παραβίαση ιδεατού στερεού σε Υ.Υ, δεν εξετάζεις Υ.Υ που προέκυψε από εκχωμάτωση κ.ο.κ). Επομένως, τα 155 τμ είναι αυτά για τα οποία έγινε η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης και πάνε με αναλυτικό. Η χρήση παραμένει αυτή που λες αν και χρήση βιομηχανικό να βάλεις δεν είναι λάθος. Από άποψη μειωτικού είναι το ίδιο καθώς έχεις το 0,60 και στις δυο περιπτώσεις.
  10. Τελικά καταλήγω ότι διαβάζοντας γράμμα γράμμα τον ΝΟΚ ισχύει αυτό που λέει ο @kan62. Όταν δεν έχω υποχρέωση να αφήσω απόσταση και απέχω, θεωρείται εσοχή και μπορώ να απέχω όσο θέλω αρκεί να υπάρχει η απαραίτητη απόσταση Φ.Φ και Φ.Α αν έχω ανοίγματα. @Latg @ΚΑΝΑ
  11. αναρτάς το ερώτημα σου σε θέμα που και ο τίτλος του γράφει >χωρίς σύσταση< το βάζεις και σε ενότητα για ιδιώτες πως θα υπάρξει απάντηση..... Βρες σωστό θέμα και ενότητα και ενημέρωσε που θέλεις να στο μεταφέρουμε ως συντονισμός ή βάλε το εκεί και ενημέρωσε να διαγραφεί αυτό.
  12. Το ερώτημα είναι στην επιλογή "είδος χρήσης" τι καταχωρούμε? "υπηρεσίες" , "βιομηχανία" ή "άλλη κατοικία"? Σαν επικρατούσα χρήση κτηρίου θεωρώ ότι είναι "υπηρεσίες" Επίσης σχετικά με τον υπολογισμό του προστίμου : - Τα υπόλοιπα τετραγωνικά που έχουν χρήση σύμφωνα με την οικ. άδεια δεν θεωρούνται ως αυθαίρετα επειδή προέκυψε μικτή χρήση? Σωστά? Σχετικά με τις ερωτοαπαντήσεις ΤΕΕ : Στην OmadApant-76_21.1.2019 και Ε/Α 1866 αναφέρει ότι την επιφάνεια της αλλαγής χρήσης τα υπολογίζεις με συντελεστή αλλαγής χρήσης. Παρόμοια είναι και στην OmadApant-99_3.8.2020 και Ε/Α 2278. Θεωρώ ότι και τα δύο είναι σωστά.
  13. Άρα, δεν πήγε με τις εμπορικές αλλά με τα βιομηχανικά-βιοτεχνικά του άρθρου 3. Αν έχτιζε κατοικία δικαιούταν δόμηση 198,75 ( παρ 2β άρθρ. 6 ΦΕΚ 270/Δ/85). Έγινε αλλαγή χρήσης στα 155 τμ οπότε δεν υπερβαίνουν τα 198,75 τμ και έτσι την αλλαγή χρήσης την υπολογίζεις με αναλυτικό.
  14. Καλημέρα Η οικοδομική άδεια εκδόθηκε το 2003, επιφάνεια γηπέδου 1980,00 τ.μ.(άρτιο κατά παρέκκλιση) και με Σ.Κ. 0,30 και Σ.Δ. 0,90. Οι χώροι γραφείου στον όροφο που εξυπηρετούσαν αποκλειστικά την αποθήκη έχουν αλλάξει χρήση σε κατοικία.
  15. Η οριστικοποίηση της φόρμουλας με την οποία η παραγωγή των ΑΠΕ θα καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες των δικαιούχων, είναι από τις λίγες εκκρεμότητες που απομένουν ώστε να μπει σε τροχιά εκκίνησης το πρόγραμμα «Απόλλων», για δωρεάν «πράσινο» ρεύμα σε κοινωνικά ευάλωτους, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α’ και β’ βαθμού), τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ/ΤΟΕΒ – 3.570 παροχές) και τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης-αποχέτευσης. Η φόρμουλα αναμένεται να κλειδώσει εντός του μήνα, ώστε το αργότερο στις αρχές Οκτωβρίου να εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία ουσιαστικά θα «ενεργοποιήσει» το πρόγραμμα. Επίσης, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, αναμένεται να έχουν ιδρυθεί οι 13+1 Ενεργειακές Κοινότητες Πολιτών -μία για κάθε Περιφέρεια και μία ειδικά για τους κοινωνικά ευάλωτους- μέσω των οποίων θα γίνονται οι συμψηφισμοί των καταναλώσεων. Η έκδοση της ΚΥΑ θα ανοίξει τον δρόμο για την υλοποίηση του πρώτου «κύματος» έργων ΑΠΕ, που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα. Όπως έχει γράψει το energodromio, το πρώτο αυτό κύμα προορίζεται για την κάλυψη του 90% των ενεργειακών αναγκών των νοικοκυριών που είναι ενταγμένα στο ΚΟΤ Α. Ο διαγωνισμός για την ένταξη των έργων στο πρόγραμμα αναμένεται να προκηρυχθεί μέσα στο 2024. Έτσι, το αργότερο τον Ιανουάριο θα πραγματοποιηθεί η δημοπρασία, ώστε να «ξεκλειδώσει» η ανάπτυξη των έργων. Η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) θα εκπροσωπεί, μέσα από την Ενεργειακή Κοινότητα Πολιτών που θα συστήσει, τα περίπου 127.500 νοικοκυριά που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ Α). Σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει στη διάθεσή του τα μεγέθη των καταναλώσεων, ο υπολογισμός της ισχύος ΑΠΕ που θα πρέπει να εγκατασταθεί -σε συνάρτηση με τις ενεργειακές ανάγκες των ευάλωτων νοικοκυριών- είναι ευκολότερος. Σημειώνεται ότι τα νοικοκυριά αυτής της κατηγορίας θα έχουν τη δυνατότητα να εκπροσωπηθούν από την Ε.Ε.Τ.Α.Α. χωρίς να έχουν απαραίτητα ενταχθεί στην Ενεργειακή Κοινότητα. Η Θεσσαλία και η Δυτική Μακεδονία θα είναι οι πρώτες Περιφέρειες που θα «ενεργοποιηθούν» στο πλαίσιο του προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι κάθε Περιφέρεια θα προχωρήσει στην ίδρυση μίας Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών, μέσω της οποίας θα μπορούν να συμμετάσχουν στο «Απόλλων» -καλύπτωντας το 50% των ενεργειακών τους αναγκών – Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α’ και β’ βαθμού), Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ/ΤΟΕΒ με 3.570 παροχές) και Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης-Αποχέτευσης με 9.455 παροχές. Ο ενεργειακός συμψηφισμός θα πραγματοποιείται με το μοντέλο του virtual net billing (εικονικού ταυτοχρονισμένου συμψηφισμού), το οποίο θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερα οφέλη στο κόστος ρεύματος, όταν οι καταναλώσεις συμπίπτουν με τις μεσημεριανές ώρες, κατά τις οποίες κορυφώνεται η παραγωγή από ανανεώσιμες πηγές. View full είδηση
  16. Η οριστικοποίηση της φόρμουλας με την οποία η παραγωγή των ΑΠΕ θα καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες των δικαιούχων, είναι από τις λίγες εκκρεμότητες που απομένουν ώστε να μπει σε τροχιά εκκίνησης το πρόγραμμα «Απόλλων», για δωρεάν «πράσινο» ρεύμα σε κοινωνικά ευάλωτους, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α’ και β’ βαθμού), τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ/ΤΟΕΒ – 3.570 παροχές) και τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης-αποχέτευσης. Η φόρμουλα αναμένεται να κλειδώσει εντός του μήνα, ώστε το αργότερο στις αρχές Οκτωβρίου να εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία ουσιαστικά θα «ενεργοποιήσει» το πρόγραμμα. Επίσης, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, αναμένεται να έχουν ιδρυθεί οι 13+1 Ενεργειακές Κοινότητες Πολιτών -μία για κάθε Περιφέρεια και μία ειδικά για τους κοινωνικά ευάλωτους- μέσω των οποίων θα γίνονται οι συμψηφισμοί των καταναλώσεων. Η έκδοση της ΚΥΑ θα ανοίξει τον δρόμο για την υλοποίηση του πρώτου «κύματος» έργων ΑΠΕ, που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα. Όπως έχει γράψει το energodromio, το πρώτο αυτό κύμα προορίζεται για την κάλυψη του 90% των ενεργειακών αναγκών των νοικοκυριών που είναι ενταγμένα στο ΚΟΤ Α. Ο διαγωνισμός για την ένταξη των έργων στο πρόγραμμα αναμένεται να προκηρυχθεί μέσα στο 2024. Έτσι, το αργότερο τον Ιανουάριο θα πραγματοποιηθεί η δημοπρασία, ώστε να «ξεκλειδώσει» η ανάπτυξη των έργων. Η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) θα εκπροσωπεί, μέσα από την Ενεργειακή Κοινότητα Πολιτών που θα συστήσει, τα περίπου 127.500 νοικοκυριά που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ Α). Σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει στη διάθεσή του τα μεγέθη των καταναλώσεων, ο υπολογισμός της ισχύος ΑΠΕ που θα πρέπει να εγκατασταθεί -σε συνάρτηση με τις ενεργειακές ανάγκες των ευάλωτων νοικοκυριών- είναι ευκολότερος. Σημειώνεται ότι τα νοικοκυριά αυτής της κατηγορίας θα έχουν τη δυνατότητα να εκπροσωπηθούν από την Ε.Ε.Τ.Α.Α. χωρίς να έχουν απαραίτητα ενταχθεί στην Ενεργειακή Κοινότητα. Η Θεσσαλία και η Δυτική Μακεδονία θα είναι οι πρώτες Περιφέρειες που θα «ενεργοποιηθούν» στο πλαίσιο του προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι κάθε Περιφέρεια θα προχωρήσει στην ίδρυση μίας Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών, μέσω της οποίας θα μπορούν να συμμετάσχουν στο «Απόλλων» -καλύπτωντας το 50% των ενεργειακών τους αναγκών – Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α’ και β’ βαθμού), Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ/ΤΟΕΒ με 3.570 παροχές) και Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης-Αποχέτευσης με 9.455 παροχές. Ο ενεργειακός συμψηφισμός θα πραγματοποιείται με το μοντέλο του virtual net billing (εικονικού ταυτοχρονισμένου συμψηφισμού), το οποίο θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερα οφέλη στο κόστος ρεύματος, όταν οι καταναλώσεις συμπίπτουν με τις μεσημεριανές ώρες, κατά τις οποίες κορυφώνεται η παραγωγή από ανανεώσιμες πηγές.
  17. Έλεγχος DXF προ ανάρτησης ΚΗΔ (διορθώσεις-προτάσεις) Website facebook Page facebook Group Videos Instagram TikTok Οδηγός Χρήσης Download trial
  18. Οι μεταβιβάσεις δεν έχουν επιβλέποντα μηχανικό... Αν θέλετε ξαναδείτε την ερώτησή σας και το θέμα γιατί δεν καταλαβαίνω καν τι θέλατε να κάνετε και ποιο είναι το πρόβλημα
  19. Καλημέρα σας συνάδελφοι. ι) καταρχάς θα με συγχωρέσετε, αν έχει απαντηθεί ήδη το ερώτημα που θα θέσω. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το πρόστιμο, που πρέπει να υπολογίσω, για να ξεκινήσει η διαδικασία αναθεώρησης αδείας, ώστε να νομιμοποιηθούν α) ένας βοηθητικός χώρος 10,62 τ.μ. και η στέγαση ενός αίθριου χώρου (με υποστυλώματα και δοκούς βάσει προγενέστερης αδείας) που έγιναν μετά το 2011 και πιο συγκεκριμένα τα δύο τελευταία χρόνια, υπολογίζεται το πρόστιμο βάσει του 4495/17 (δήλαδή άρθρο 94 παράγραφος 4δ- άρθρο 81 παράγραφος 3ζ- άρθρο 96 κατηγορία 3 παράγραφος γιβ), ή πρέπει να υπολογιστεί διαφορετικά και βάσει ποιού νόμου, ή δεν χρειάζεται να πληρωθεί κάποιο πρόστιμο αφού είναι σε ισχύ η άδεια. ιι) Στην πλατφόρμα του e-άδειες για την βεβαίωση όρων δόμησης μου ζητάει πρόσφατο ποιστοποιητικό ιδιοκτησίας. Τι έγγραφο πρέπει να ανεβάσω; Πιστοποιητικό βαρών ή πιστοποιητικό διεκδικήσεων; ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  20. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω μια περίπτωση διώροφου κτίσματος, ισόγειας κατοικίας και κατοικίας πρώτου ορόφου, με οικοδομικές άδειες. Υπάρχει και πρόβλεψη για δεύτερο όροφο. Το ισόγειο ανήκει στον πελάτη μου και ο πρώτος όροφος σε μία άλλη κυρία. Στον "αέρα" του μελλοντικού, αν και όποτε, δευτέρου ορόφου ο πελάτης μου έχει ποσοστό 60% και η κυρία 40%. Έχει γίνει σύσταση Οριζοντίων ιδιοκτησιών. Μια ιδιοκτησία του ισογείου, ,μια ιδιοκτησία του πρώτου και μια ιδιοκτησία του μελλοντικού δεύτερου. Και στους δυο ορόφους υπάρχουν αυθαιρεσίες. Την ιδιοκτησία του ισογείου του πελάτη μου την έχω τακτοποιήσει. Τώρα καλείται να τακτοποιήσει και τις αυθαιρεσίες της η κυρία του πρώτου ορόφου. Η κυρία λοιπόν, χωρίς την συναίνεση κανενός και χωρίς να έχει γίνει από την κατασκευή του κτίσματος και χωρίς άδεια φυσικά, έκανε στέγη με κεραμίδια, που προφανώς είναι αυθαίρετη. Μπορεί να τακτοποιηθεί αυτή η στέγη; Ο πελάτης μου προφανώς και δεν συμφωνεί με τον να γίνει τακτοποίηση της στέγης. Αν τακτοποιηθεί, ουσιαστικά καταπατάει το δικαίωμα του ποσοστού του 60% του πελάτη μου στον αέρα του τρίτου ορόφου. Στηρίζονται σε αυτή την παράγραφο του νόμου : (4) Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ή σε κτίσμα χωρίς σύσταση οροφοκτησίας εντός σχεδίου πόλεως, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή κτισμάτων με αυθαιρεσίες, μπορούν να ζητούν την τακτοποίηση των αυθαιρέτων ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων. Υπόχρεος προς καταβολή του παραβόλου υπαγωγής και των προστίμων είναι ο δηλών την αυθαιρεσία συγκύριος, ο οποίος διατηρεί τα εκ του νόμου αναγωγικά του δικαιώματα έναντι των λοιπών συγκυρίων.). Ποια η γνώμη σας; Γνωρίζεται αν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να τους αναιρεί αυτό το δικαίωμα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  21. Τι εννοείς με την λέξη "χαρτί". Ζητάς κάποια αρχιτεκτονική μελέτη, τακτοποίηση αυθαιρεσιών, προϋπολογισμό, κάτι άλλο; Το προς δανειοδότηση ακίνητο θα είναι ένα υπό ανέγερση-κατασκευή κτίριο; Οι τράπεζες δεν κάνουν συμβόλαια, αλλά συμβάσεις δανείων. Η πρώτη φάση είναι η προέγκριση ποσού δανείου βάσει του οικονομικού προφιλ του πελάτη. Η δεύτερη φάση είναι έλεγχος ακινήτου από δικηγόρο της τράπεζας και στη συνέχεια (ή και παράλληλα) ο τεχνικός έλεγχος και η εκτίμηση του ακινήτου από μηχανικό της τράπεζας. Αν όλα είναι εντάξει από τον νομικό και τεχνικό έλεγχο, τότε θα κληθείς να υπογράψεις τη δανειακή σύμβαση.
  22. πάντως αν η αιτιολόγηση της μη κατεδάφισης είναι το γεγονός ότι είναι ακριβό υλικό το μπετόν για να το έχουν βάλει εκεί τότε θα σας πρότεινα να βρείτε άλλο μηχανικό
  23. Καλημέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Είμαστε στη διαδικασία ενός δανείου για την αγορά σπιτιού και ενώ έχουν διεκπαιρεωθεί όλες οι εκκρεμότητες είμαστε στο προσυμφωνητικό συμβόλαιο της τράπεζας όπου ζητείται ένα χαρτί από τον μηχανικό που έχει αναλάβει την όλη διαδικασία και εδώ και 2 μήνες δεν απαντά στα τηλέφωνα και δεν μπορούμε να τον βρούμε πουθενά. Πώς μπορούμε να αλλάξουμε μηχανικό; Υπάρχουν κάποιοι κωδικοί που έχουν και μπορεί να τους πάρει κάποιος άλλος μηχανικός;
  24. Καλημέρα, έχουμε καταλάβει τι σημαίνει τροποποίηση του προγράμματος σχετικά με τις ανώτερες δαπάνες απ την στιγμή που οι μέγιστοι προϋπολογισμοί έχουν εγκριθεί? Θα επιτρέπεται να τιμολογηθούν έργα και υπηρεσίες με τις νέες τιμές μονάδας? Και ας πούμε ότι ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός δεν επιτρέπεται να αυξηθεί, οι παρεχόμενες υπηρεσίες?
  25. Καλημέρα, Σε οικόπεδο το οποιο σε ολη την περίμετρο του έχει επαφή με δημοτικές οδούς ,το οποίο οικόπεδο είναι >500 μ σύμφωνα με αυτό πρέπει να τραβηχτώ μέσα 4 μ από ολες τις πλευρές(βλ και απόφαση ΣτΕ για τα 4 μ) ?: 1. Ως οικοδομική γραμμή νοείται η εν τοις πράγμασι υφιστάμενη. 2. Κατ' εξαίρεση το κτίριο μπορεί να τοποθετείται κατά την κύρια όψη αυτού στο σύνολο ή σε τμήμα του πιο μέσα από την οριζόμενη σύμφωνα με τα παραπάνω οικοδομική γραμμή, καθώς και να επιβάλλεται η τοποθέτησή του κατά τα προηγούμενα για λόγους κυκλοφοριακούς είτε αν κριθεί αυτό από τις πολεοδομικές αρχές είτε εφόσον υπάρχει σχετική γνωμοδότηση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου. Σε κάθε περίπτωση το τμήμα που αφήνεται έτσι ακάλυπτο υπολογίζεται στο υποχρεωτικά ακάλυπτο τμήμα του οικοπέδου. 3. Σε οικόπεδα εμβαδού ίσου ή μεγαλύτερου των 500 τετραγωνικών μέτρων το κτίριο πρέπει να τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον 4 μέτρα, από την κατά τα παραπάνω οριζόμενη οικοδομική γραμμή.
  26. Η αμιγής κατοικία δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 17. Συνεπώς, οι χρήσεις γης καθορίζονται βάσει του παλιού ΦΕΚ.
  27. Ακριβό δεν είναι. Στοιχίζει όσο και αν το κατασκευάζατε με τούβλα. Δυνατό είναι. Και δεν μπορεί έτσι τυχαία ή τόσο παράλογα να μπήκε μέσα σε ένα δωμάτιο και μάλιστα να εξέχει του δαπέδου χωρίς λόγο κατά 30-35 εκ+15 εκ το δάπεδο=45-50εκ -όσο θα κατασκευάζονταν ένα πέδιλο με ισοπαχές ύψος αντί κώνου, που επίσης θα ήταν ακόμη πιο παράλογο. Τελικά δεν μας είπατε αν το ανάγλυφο της περιοχής είναι ή όχι επικλινές !
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.