Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Κατά 140% αυξήθηκε στο τέλος του 2016 η χρηματοδότηση των 13 περιφερειών της χώρας, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας, Αλέξης Χαρίτσης.
       
      Συγκεκριμένα, κατόπιν απόφασης της ηγεσίας του υπουργείου, το αρχικό ποσό των 125 εκατ. ευρώ αυξήθηκε στα 300 εκατ. ευρώ, με άμεση δυνατότητα χρηματοδότησης των έργων από τις περιφερειακές αρχές.
       
      Ο αρμόδιος υπουργός υποστήριξε ότι «το ΠΔΕ αποτελεί βασικό μέσο άσκησης πολιτικής για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και την αναδιάρθρωση του παραγωγικού προτύπου, διασφαλίζοντας την συνέργεια και τη συμπληρωματικότητα με την αξιοποίηση των πόρων από την Ευρωπαϊκή Ένωση».
       
      Σε εθνικό επίπεδο, το ΠΔΕ θα ανέλθει το 2017 στο ποσό του 1 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 250 εκατ. ευρώ έναντι του 2016.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1191933/auksisi-140-sti-xrimatodotisi-ton-perifereion-apo-to-pde
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Με ανακοίνωσή του το ΤΣΜΕΔΕ καλεί τους μισθωτούς μηχανικούς να προσέλθουν στο Ταμείο προκειμένου να πληρώσουν τυχόν αναδρομικές εισφορές που προέκυψαν κατ εφαρμογή του Ν.3986/11.
       
      Επίσης υπενθυμίζει στους εργοδότες μηχανικών ότι, σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Εργασίας, πρέπει να προχωρήσουν σε απογραφή στο ΕΦΚΑ.
       
      Πηγή: https://www.oenet.gr/%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC/item/48864-apografi-sto-mitroo-ergodoton-efka-katavoli-eisforon
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παράγουν 10 φορές πιο τοξική ρύπανση του αέρα από τα βαρέα φορτηγά και τα λεωφορεία, σύμφωνα με νέα στοιχεία.
       
      Η σημαντική διαφορά στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) οφείλεται στις πολύ πιο αυστηρότερες δοκιμές που ισχύουν για μεγάλα οχήματα στην ΕΕ, σύμφωνα με τη νέα έκθεση. Υποστηρίζουν ότι τα ίδια αυστηρά μέτρα θα πρέπει να εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα. Η ρύπανση από τα NOx είναι υπεύθυνη για δεκάδες χιλιάδες πρόωρους θανάτους σε όλη την Ευρώπη, με το Ηνωμένο Βασίλειο ιδιαίτερα να φέρει το υψηλότερο τίμημα. Μεγάλο μέρος της ρύπανσης εκπέμπεται από πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία εν κινήσει εκπέμπουν περίπου έξι φορές περισσότερο από το όριο των εργαστηριακών δοκιμών.
       
      http://www.euractiv.com/section/climate-environment/news/dieselgate-style-fraudsters-should-face-prison-says-un-boss/
       
      Μετά το σκάνδαλο της Volkswagen Dieselgate, οι δοκιμές αυτοκινήτων πρόκειται να γίνουν πιο αυστηρές, αλλά ακτιβιστές υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές αυτές δεν είναι αρκετές. Η νέα έκθεση από το Διεθνές Συμβούλιο για τις Καθαρές Μεταφορές (International Council on Clean Transportation (ICCT)), μια ερευνητική ομάδα που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αποκάλυψη του σκανδάλου της Volkswagen, συνέκρινε τις εκπομπές από τα φορτηγά και τα λεωφορεία σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης με εκείνες των αυτοκινήτων.
       
      http://www.euractiv.com/section/languages-culture/news/vw-ditches-german-as-official-language-angers-linguists/
       
      Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι τα βαρέα οχήματα τα οποία είχαν δοκιμαστεί στη Γερμανία και τη Φινλανδία εκπέμπουν περίπου 210 mg NOx ανά διανυόμενο χιλιόμετρο, λιγότερο από το μισό των 500 mg / km που εκπέμπεται από τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα τα οποία πληρούν το υψηλότερο πρότυπο «Euro 6». Ωστόσο, τα λεωφορεία και τα φορτηγά διαθέτουν μεγαλύτερες μηχανές και καίνε περισσότερο πετρέλαιο ανά χιλιόμετρο, γεγονός που σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα παράγουν 10 φορές περισσότερο NOx ανά λίτρο καυσίμου.
       
      Η ανάλυση του ICCT έδειξε ότι οι κατασκευαστές ήταν σε θέση να εξασφαλίσουν ότι τα βαρέα οχήματα τηρούν τα όρια της ρύπανσης, εν κινήσει, αλλά οι εκπομπές από τα αυτοκίνητα αυξάνονται δραματικά φορά στο δρόμο. Οι επίσημες δοκιμές των αυτοκινήτων στην ΕΕ προς το παρόν περιορίζονται σε εργαστηριακές μετρήσεις των πρωτότυπων οχημάτων.
       
      «Αντιθέτως, για τη μέτρηση των εκπομπών NOx από τα φορτηγά και τα λεωφορεία, οι δοκιμές εν κινήσει έγιναν υποχρεωτικές το 2013. Κατά συνέπεια, τυχαία επιλεγμένα οχήματα μπορούν να δοκιμαστούν υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης,» δήλωσε ο Peter Mock, διευθύνων σύμβουλος της ICCT στην Ευρώπη .
       
      Οι αλλαγές στο καθεστώς δοκιμών αυτοκινήτων στην ΕΕ αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, με φορητές συσκευές, οι οποίες ονομάζονται φορητά συστήματα μέτρησης εκπομπών (PEMS), τα οποία συνδέονται με τα οχήματα που κινούνται σε πραγματικές συνθήκες. Αλλά ο Mock προειδοποίησε: «Οι κατασκευαστές θα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ειδικά πρωτότυπα αυτοκίνητα για τους εργαστηριακούς ελέγχους. Αντ ‘αυτού, θα ήταν πολύ καλύτερα η μέτρηση των εκπομπών συνηθισμένων οχημάτων μαζικής παραγωγής, τα οποία θα βγουν στην κυκλοφορία αμέσως μετά».
       
      Ένα αντίστοιχο σύστημα χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ, όπου το σκάνδαλο Dieselgate αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά. Επίσης, το ζήτημα θα τεθεί προς συζήτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 17 Ιανουαρίου στις Βρυξέλλες, αλλά το ICCT ανέφερε ότι αντιμετωπίζει αντίσταση από ορισμένους κατασκευαστές οχημάτων και από κράτη μέλη της ΕΕ. Τον Δεκέμβριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε νομική δράση κατά του Ηνωμένου Βασιλείου και έξι άλλων κρατών της ΕΕ για την αποτυχία τους να δράσουν αναλόγως στον απόηχο του σκανδάλου Dieselgate.
       
      Ωστόσο, αργότερα τον ίδιο μήνα, ένα προσχέδιο έρευνας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου διαπίστωσε ότι η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φέρει ευθύνες για την αποτυχία της να αντιδράσει αρκετά γρήγορα ενώ είχε στοιχεία που αποδείκνυαν ότι παραπλανητικές συσκευές είχαν χρησιμοποιηθεί στις εργαστηριακές δοκιμές. Αποδεικτικά στοιχεία ότι ορισμένα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν έως και τέσσερις φορές περισσότερη ρύπανση NOx από ό, τι ένα λεωφορείο αποκαλύφθηκαν το 2015.
       
      Η Catherine Bearder, ευρωβουλευτής των Φιλελεύθερων Δημοκρατών και επικεφαλής διαπραγματευτής για το δίκαιο της ποιότητας του αέρα της ΕΕ, δήλωσε: «Είναι ντροπή ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων απέτυχαν να μειώσουν τις θανατηφόρες εκπομπές όταν η τεχνολογία να το πράξουν είναι προσιτή και εύκολα διαθέσιμη. Η δραματική μείωση των εκπομπών NOx στα βαρύτερα οχήματα είναι αποτέλεσμα πολύ αυστηρότερων δοκιμών της ΕΕ, που ισχύουν από το 2011, και αντιστοιχούν σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Αν τα λεωφορεία και τα φορτηγά μπορούν να συμμορφωθούν με αυτά τα όρια, δεν υπάρχει κανένας λόγος αυτοκίνητα να μην μπορούν».
       
      Πηγή: http://www.euractiv.gr/section/metafores/news/10-fores-pio-rypogona-ta-petreleokinita-aftokinita-apo-fortiga-ke-leoforia/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter10012017List
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στην έρημο Νεγκέβ κατασκευάζεται ένας σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ο οποίος θα διαθέτει τον υψηλότερο ηλιακό πύργο του κόσμου.Ο ηλιακός σταθμός ισχύος 121 μεγαβάτ, με την ονομασία Ηλιακός Πύργος Ασαλίμ, αποτελεί το μεγαλύτερο έργο ανανεώσιμων πηγών ενέργειας του Ισραήλ μέχρι σήμερα. Όταν ξεκινήσει λειτουργία το 2018, ο σταθμός θα διαθέτει τον μεγαλύτερο ηλιακό πύργο του κόσμου, ύψους 250 μέτρων.
       
      Το συγκεκριμένο έργο εκτιμάται ότι θα δώσει στο Ισραήλ μια τεράστια ώθηση προς το στόχο του να καλύπτει το 10% των ενεργειακών του αναγκών με ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2020 ενώ θα τροφοδοτήσει με ενέργεια περίπου 130.000 νοικοκυριά.Ο σταθμός ηλιακής ενέργειας θα διαθέτει ένα πεδίο έκτασης 740 στρεμμάτων με πάνω από 50.000 κάτοπτρα, τα οποία αντανακλούν την ενέργεια του ήλιου πίσω στον πύργο που βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία.
       
      Όταν τεθεί σε πλήρη λειτουργία, ο ηλιακός πύργος θα παράγει περίπου 310 μεγαβάτ ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία ισοδυναμεί με περίπου το 1,6% των ενεργειακών αναγκών της χώρας, σύμφωνα με την Αρχή Ηλεκτρισμού του Ισραήλ.Ο πύργος Ασαλίμ θα πλαισιωθεί από μία μονάδα που θα αποθηκεύει ηλιακή ενέργεια μετά τη δύση του ηλίου, και μία τρίτη τοποθεσία με φωτοβολταϊκά, με την χρηματοδότηση των εταιρειών BrightSource Energy, General Electric και του Ταμείου Επενδύσεων Υποδομών και Ενέργειας ΝΟΥ.
       
      Το έργο μπορεί να διαθέτει το υψηλότερο ηλιακό πύργο του κόσμου, αλλά ο μεγαλύτερος σταθμός συγκεντρωμένης ηλιακής ενέργειας βρίσκεται στο Ντουμπάι, με ισχύ 1.000 μεγαβάτ.
       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/%CF%85%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80/
       

       

       

       

       

       

       
      Περισσότερα και φώτο: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3751951/A-desert-mirrors-55-000-covering-area-size-400-football-pitches-project-sunlight-world-s-highest-solar-tower.html
       
      http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israel-solar-tower-power-energy-renewable-tech-ambitions-a7510901.html
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στην εκτόξευση δύο δορυφόρων “SuperView-1” προχώρησε η Κίνα, χρησιμοποιώντας έναν πύραυλο-φορέα (Long March 2D) σύμφωνα με το κέντρο διαστημικών εκτοξεύσεων στην επαρχία Σανσί.
       
      Οι δύο δορυφόροι σύμφωνα με πληροφορίες, διαθέτουν αισθητήρες υψηλής ανάλυσης και θα μπορούν να παρέχουν εικόνες για εμπορική εκμετάλλευση.
       
      Πηγή: http://www.presspublica.gr/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CE%BE%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CE%B4%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7/
       

       
      Περισσότερα για το project: http://www.siweidg.com/english/Satellite/SuperView_1/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Νέα ρύθμιση εξόφλησης των χρεών προς το Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολούμενων σχεδιάζει το Υπ. Εργασίας.
       
      Σύμφωνα με όσα δήλωσε χθες ο Υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης θα δοθεί η δυνατότητα καταβολής στη διάρκεια του έτους των οφειλών που δημιουργήθηκαν μέσα στο 2016, σε μηνιαία βάση, σε 12 δόσεις σε δικηγόρους και μηχανικούς.
       
      Υπενθυμίζεται πως οι μηχανικοί ζητούσαν παράταση της καταβολής των εισφορών του β΄ εξαμήνου του 2016 μέχρι τέλη Μαρτίου του 2017.
       
      Ο κύριος Πετρόπουλος ξεκαθάρισε επίσης πως:
      * "μισθωτός με μπλοκάκι, όταν έχει έναν εργοδότη, δεν νοείται να γίνεται και εργολάβος, είναι εργαζόμενος, στον νόμο λέμε μέχρι και δύο εργοδότες, θα είναι 6,67% η εισφορά".
      * "Το πράγμα αλλάζει όταν εργάζεται ως μισθωτός σε έναν εργοδότη και παρέχει υπηρεσίες με μπλοκάκι σε άλλους, τότε πληρώνει το 20%" είπε.
      * ο νέος υπολογισμός των εισφορών θα βασίζεται στο καθαρό εισόδημα που δηλώνουν οι ασφαλισμένοι.
      * οι αυτασφαλισμένοι θα μπορούν πληρώνουν ένα μέρος του ποσού, τότε θα μπορούν να πάρουν ασφαλιστική ενημερότητα, αν και θα επιβαρύνονται με τόκο 8,5%.
      * Μισθωτός με μηδενικά έσοδα από μπλοκάκι, δεν πληρώνει καμία εισφορά, εφόσον όμως έχει μόνο μπλοκάκι, τότε θα πληρώνει τα 586 ευρώ, εκτός των περιπτώσεων που δικαιούται ειδικών εκπτώσεων,
      * όσοι έχουν ανενεργό μπλοκάκι, τότε αυτοί καλούνται να πληρώσουν 138 ευρώ το μήνα .
      Ο κ. Πετρόπουλος κάλεσε εκείνους που δεν το χρειάζονται να το κλείσουν.
       
      Όσο αναφορά το μέτωπο των συντάξεων, ο ίδιος δήλωσε πως "δεν υπάρχει περίπτωση να μας ζητήσουν οι θεσμοί να κόψουμε κύριες συντάξεις παλαιότερων ετών, γιατί αυτά τα ζητήματα τα έχουμε συμφωνήσει από πέρυσι", δήλωσε.
       
      Πηγή: http://www.capital.gr/story/3182295
      Περισσότερα...

      7

    • Engineer

      Σαν πρώτο βήμα για τη σταδιακή εγκατάσταση POS σε όλο το φάσμα της αγοράς, σύμφωνα με όσα προβλέπει το νομοσχέδιο για την επέκταση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην αγορά, υπηρεσιακοί παράγοντες εισηγούνται προς την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών την εφαρμογή της υποχρεωτικής εγκατάστασης και χρήσης συσκευών ηλεκτρονικής χρέωσης (POS) σε κλάδους επαγγελματιών που εμφανίζουν υψηλά ποσοστά απόκρυψης του πραγματικού του εισοδήματος.
       
      Σύμφωνα με το capital.gr, πολύ ψηλά στην προτεραιότητα για την εγκατάσταση POS βρίσκονται κλάδοι όπως γιατροί, δικηγόροι, υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι ενώ δεδομένο θεωρείται ότι μέσα στο πρώτο κύμα υποχρεωτικής εγκατάστασης POS θα βρίσκονται και επιχειρήσεις του κλάδου εστίασης σε κάποιο γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας (π.χ. στις Κυκλάδες ή την Αττική).
       
      Στον περιορισμό της φοροδιαφυγής μέσω της εγκατάστασης των συσκευών και της επέκταση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην αγορά στοχεύει το οικονομικό επιτελείο, καθώς θα καταγράφονται στο τραπεζικό σύστημα τα πραγματικά ακαθάριστα έσοδα επαγγελματικών κλάδων που σήμερα κινούνται με τα ανώνυμα μετρητά.
       
      Ως κίνητρο και μέσο πίεσης για την επέκταση των ηλεκτρονικών πληρωμών το ΥΠΟΙΚ προχώρησε στην σύνδεση του αφορολόγητου ορίου για τους μισθωτούς και συνταξιούχους με τη χρήση πλαστικού χρήματος.
       
      Μισθωτοί και συνταξιούχοι θα πρέπει να δαπανούν ένα ελάχιστο όριο του εισοδήματός τους με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (από 10% έως 20% ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος) και στην περίπτωση που δεν το πραγματοποιούν θα χρεώνονται με επιπλέον φόρο. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες φορολογούμενων θα υπάρχει κίνητρο με τη μορφή της συμμετοχής σε κληρώσεις χρηματικών ποσών.
       
      Για την εφαρμογή των διατάξεων του νομοσχεδίου για το πλαστικό χρήμα και την είσοδό του στο φορολογικό μας σύστημα, ετοιμάζονται από το υπουργείο Οικονομικών αποφάσεις για:
      Τις προθεσμίες ανά Κωδικό Δραστηριότητας για την υποχρεωτική εγκατάσταση POS, τις διαδικασίες δήλωσης των επαγγελματικών λογαριασμών, τις κυρώσεις, τις αρμόδιες Αρχές, τα μέσα προσφυγής και δικαστικής προστασίας.
      Τα ζητήματα ελέγχου και τον τρόπο επιβολής προστίμων για όσους επιτηδευματίες δεν ενημερώνουν επαρκώς τους καταναλωτές ότι αποδέχονται κάρτες.
      Το περιεχόμενο των στοιχείων που πρέπει να γνωστοποιούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών, τη διαδικασία και την περιοδικότητα αποστολής αυτών των στοιχείων, καθώς και τις κυρώσεις
      τις εξαιρούμενες δαπάνες για το "χτίσιμο" του αφορολογήτου (π.χ. θα είναι ή δεν θα είναι οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ) και άλλες κατηγορίες φορολογουμένων που εξαιρούνται από την υποχρέωση πραγματοποίησης των δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής, τα επιπλέον κίνητρα για φορολογούμενους που υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα ποσοστά.
      Τα θέματα αναφορικά με το πρόγραμμα κληρώσεων (λοταρίες), όπως ενδεικτικά η διάρκεια του προγράμματος, η διαδικασία και η συχνότητα των κληρώσεων, τα κριτήρια και η διαδικασία συμμετοχής, τα μέσα καταχώρισης των συναλλαγών που συμμετέχουν στις κληρώσεις, ο καθορισμός των χρηματικών βραβείων.

      Πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών είναι να μην μετρούν για το χτίσιμο του αφορολόγητου ορίου δαπάνες που πληρώνονται με πλαστικό χρήμα και τα παραστατικά τους εκδίδονται κανονικά, όπως είναι οι δαπάνες για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεφωνία κα).
       
      Πηγή: https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=200969
      Περισσότερα...

      121

    • Engineer

      Τα 16 «φιλέτα» του Μαρινόπουλου, που είχαν αγοραστεί έναντι 63 εκατ. ευρώ πριν από 15 χρόνια από την εταιρεία Ζήνων, τώρα βγαίνουν προς πώληση.
       
      Είναι μια ακόμη παράπλευρη απώλεια όλης της κατάστασης που επικρατεί και του κινδύνου να υπάρξει κατάρρευση του deal με τον Σκλαβενίτη.
       
      Η πρόσκληση ενδιαφέροντος για τα ακίνητα που φιλοξενούν καταστήματα της αλυσίδα Μαρινόπουλος προβλέπει την κατάθεση προσφορών και για τα 16 κι όχι μεμονωμένα και η διαδικασία λήγει στις 10 Φερβρουαρίου. Εκτιμάται ότι η εταιρεία φιλοδοξεί ότι θα υπάρξει αγοραστής γι’ αυτό και τα βάζει «πακέτο».
       
      Πρόκειται για καταστήματα και αποθήκες Αθήνα, Γλυφάδα, Αιγάλεω, Αργυρούπολη, Αγρίνιο, στη Λένορμαν, στο Περιστέρι, τη Βούλα, στη Θεσσαλονίκη, στο Ρέθυμνο, τη Ρόδο, τα Τρίκαλα, στη Βέροια και τη Ξάνθη.
       
      Στην Ζήνων ο Μαρινόπουλος χρωστά μισθώματα χιλιάδων ευρώ παρά το γεγονός ότι η πρώτη δέχθηκε κούρεμα κατά 40% των οφειλών. Υπενθυμίζεται ότι το 2004, το πακέτο αυτό είχε αγοραστεί από το αυστραλιανό fund ΑPN στην τιμή που προσέγγιζε τα €135 εκατ. περιλαμβανομένου και του εμπορικού κέντρου City Gate στη Θεσσαλονίκη. Το περασμένο καλοκάιρι η επενδυτική αποφάσισε το κλείσιμο της εταιρέιας και την εκποίηση του χαρτοφυλακίου.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Politirio_se_16_%C2%ABfileta%C2%BB_me_tampela_Marinopoulos/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ένα άκρως εντυπωσιακό βίντεο, τραβηγμένο από drone, δημοσίευσε χρήστης του YouTube από τους παγωμένους παραπόταμους του Βίκου.
       
      Οι παραπόταμοι στο Ζαγόρι πάγωσαν λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στον νομό Ιωαννίνων, φτιάχνοντας εικόνες εκπληκτικής ομορφιάς. Τα πλάνα από τα παγωμένα νερά κάτω απ' το γεφύρι του Κοντοδήμου-Λαζαρίδη, αν μη τι άλλο, μαγνητίζουν το βλέμμα.
       
      Δείτε το βίντεο που ανέβασε στο YouTube ο χρήστης kranos ioannis
       

       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Η αμερικανική δύση αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ανομβρίας και οι αγρότες της Καλιφόρνιας είναι σε διαρκή αναζήτηση τεχνικών και μεθόδων που μπορούν να τους προσφέρουν πιο αποδοτική χρήση των φυσικών πόρων.
       
      Μία από τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται είναι η τεχνολογία drone. Αυτό γίνεται σε ένα αγρόκτημα, κοντά στο Λος Μπάνος, 120 μίλια, νοτιοανατολικά του Σαν Φρανσίσκο.
       
      «Η λειψυδρία είναι μια τεράστια δοκιμασία που μας έχει οδηγήσει να μελετήσουμε σοβαρά το θέμα της επάρκειας. Έχουμε επενδύσει σε αυτά τα πολύ ακριβά συστήματα διαχείρισης νερού, που μας επιτρέπουν να εξοικονομούμε 40-50% της ποσότητας, που χρειαζόμασταν στο παρελθόν. Με αυτή την τεχνολογία drone, μπορούμε να το πετύχουμε. Μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι το σύστημα δουλεύει σωστά, ότι σχεδιάζουμε σωστά τα εξαρτήματα και ανιχνεύουμε οποιοδήποτε πρόβλημα, πριν φτάσουμε σε απώλεια νερού» τονίζει ο Κάνον Μάικλ από την εταιρία αγροτικών προϊόντων Bowles.
       
      Όλα ελέγχονται εξ’ αποστάσεως μέσω smartphone ή ταμπλέτας. Το drone είναι εφοδιασμένο με θερμική κάμερα, πετάει πάνω από τα χωράφια και ανιχνεύει αν υπάρχει κάπου διαρροή στο σύστημα άρδευσης. Πολλοί αγρότες χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες από τις υπέρυθρες κάμερες για να δουν αν υπάρχουν χρωματικές διαφοροποιήσεις στα φυτά. Κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα:
       
      «Μπορείτε να πετάξετε σε πραγματικό χρόνο και να εποπτεύσετε αν υπάρχουν θερμικές διαφορές μέσα στο προστατευόμενο μέρος και να δείτε αν υπάρχουν διαρροές. Είναι τόσο καινούργια τεχνολογία, που δεν ξέρουμε όλες τις δυνατότητές της ακόμη. Εξελίσσεται τόσο γρήγορα, ώστε προσπαθούμε να αρχίσουμε την εφαρμογή της και να είμαστε σίγουροι ότι την αξιοποιούμε σωστά» επισήμανε ο Κάνον Μάικλ.
       
      Η Καλιφόρνια βίωσε πρωτοφανή ανομβρία τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αυτό επηρέασε κυρίως τις νότιες περιοχές της, καθώς ο Βορράς ευνοήθηκε πέρσι από τον αρκετά υγρό και με χιόνια χειμώνα.
       
      Το βάσανο της ξηρασίας δεν έχει τελειώσει ακόμη, αλλά η τεχνολογία των drone έχει βοηθήσει αποτελεσματικά στη διαχείριση των περιορισμένων υδάτινων πόρων.
       
      Δείτε το βίντεο:
       
      http://gr.euronews.com/2016/09/12/farmers-use-drones-to-fight-drought
       
       
      Πηγή: http://gr.euronews.com/2016/09/12/farmers-use-drones-to-fight-drought
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Εντός του πρώτου τριμήνου του 2017, θα ξεκινήσουν δύο νέα σημαντικά χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως γνωστοποιεί με συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης. Με το νέο Ταμείο Υποδομών θα επιτευχθεί χρηματοδότηση συγκεκριμένων κατηγοριών υποδομών, όπως η ενεργειακή εξοικονόμηση σε δημόσια κτίρια και η ανάπτυξη τουριστικών υποδομών. Με το Ταμείο Μικροπιστώσεων θα δοθεί βάρος στη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων, φυσικών προσώπων, καθώς και της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας.
       
      Επίσης ο αναπληρωτής υπουργός αναφέρει ότι ετοιμάζεται αναθεώρηση του σχετικού νομικού πλαισίου για την προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων (fast track), προκειμένου να παρέχονται κίνητρα για επενδύσεις σε περισσότερους τομείς της οικονομίας, ενώ επίκειται και νομοσχέδιο, για ένα σύστημα ουσιαστικών ελέγχων και εποπτείας της αγοράς.
       
      Σχετικά με την απορροφητικότητα των κονδυλίων του ΕΣΠΑ ο ίδιος σημείωσε ότι η έγκαιρη ενεργοποίηση όλων των προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ σε ποσοστό που ξεπερνά ήδη το 50% (προσκλήσεις ύψους 9 δισ. ευρώ) και η υπέρβαση των στόχων απορρόφησης των κοινοτικών πόρων που επιτεύχθηκε το 2016, συνηγορούν στο ότι το 2017 θα είναι η χρονιά που θα εκτελεστεί πολύ σημαντικό μέρος των νέων προγραμμάτων.
      Έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον υπάρχει όμως και για τον νέο αναπτυξιακό νόμο. Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός αναμένεται στον πρώτο μόνο κύκλο, για μόλις τέσσερα από τα οκτώ καθεστώτα του νόμου, να υποβληθούν περί τα 800 επενδυτικά σχέδια, με ιδιαίτερο βάρος να πέφτει στη βιομηχανία/μεταποίηση καθώς και στον πρωτογενή τομέα.
       
      Σε σχέση με την αξιολόγηση, ο κ. Χαρίτσης υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση εργάζεται μεθοδικά για την ολοκλήρωση αυτής της σημαντικής εκκρεμότητας, ώστε να απελευθερωθεί η δυναμική που έχει συσσωρευτεί στην ελληνική οικονομία κατά τη μακρά περίοδο της κρίσης. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει με υποχώρηση από τη μεριά μας σε παράλογες απαιτήσεις στο ζήτημα των εργασιακών σχέσεων και των δημοσιονομικών στόχων».
       
      Για το «σταυροδρόμι» στο οποίο βρίσκεται η ΕΕ ο κ. Χαρίτσης υπογραμμίζει ότι «η διεύρυνση των ανισοτήτων ανάμεσα στις εθνικές οικονομίες αναπαράγει τις στρεβλώσεις στη λειτουργία της Ευρωζώνης. Μονάχα η προώθηση μιας πολιτικής αλληλεγγύης, επενδύσεων και ανάπτυξης, αντί για την καταστροφική λιτότητα, μπορεί να επουλώσει τις βαθιές πληγές που τρέφουν τους βρικόλακες της ακροδεξιάς, της ξενοφοβίας, του εθνικισμού».
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/haritsis-i-energeiaki-exoikonomisi-se-dimosia-ktiria-proteraiotita-toy-neoy-tameioy-ypodomon
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Η νέα διαφήμιση της Apple για το iPhone 7 Plus έχει άρωμα… Ελλάδας. Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube και η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό, όπου ένα νεαρό κορίτσι φτάνει για να επισκεφτεί τη γιαγιά της.
       
      Στη διαφήμιση με τον τίτλο «Take Mine», όπου οι ομιλίες είναι στα ελληνικά, η εγγονή φωτογραφίζει τη γιαγιά της. Ο ενθουσιασμός της γιαγιάς για τη φωτογραφία μεταδίδεται σε όλο το χωριό, το οποίο παίρνει σειρά και ποζάρει στο κινητό της. Και η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό…
       
      Η διαφήμιση αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην τηλεόραση κατά τη μετάδοση της απονομής των βραβείων «Χρυσές Σφαίρες».
       
      https://www.youtube.com/watch?v=r8mR33cp_Fk
       
      Η διαφήμιση έχει γυριστεί στη Μάνη (Λακωνία). Τα γυρίσματα έγιναν στο Οίτυλο, την Αρεόπολη, το Λιμένι, το Καραβοστάσι και στον Γερολιμένα.
       
      Πηγή: http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/2528073/ena-elliniko-chorio-protagonisti-sti-nea-diafimisi-tis-apple
      Περισσότερα...

      35

    • Engineer

      Την δημιουργία ενός νέου κρατικού οργανισμού που θα παντρέψει τα κτηματολογικά γραφεία με τα υποθηκοφυλακεία και θα αναλάβει την ολοκλήρωση του εθνικού κτηματολογίου προβλέπει ο νέος κυβερνητικός σχεδιασμός, "κρατικοποιώντας" μία ανώνυμη εταιρεία, όπως ήταν μέχρι σήμερα η ΕΚΧΑ.
       
      Το σχέδιο, που βασίζεται στην έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας που έχει αναλάβει ρόλο τεχνικού συμβούλου στο Κτηματολόγιο από την ΕΕ, επιβεβαίωσε χθες, ο υπουργός κ. Γιώργος Σταθάκης σε συνάντηση που είχε με το σωματείο εργαζομένων της «Εθνικό Κτηματολόγιο και Χαρτογράφηση» (ΕΚΧΑ).
       
      "Ο ενιαίος φορέας, που θα αναλάβει το κρίσιμο για τη χώρα αναπτυξιακό έργο, θα είναι μετεξέλιξη της Ανώνυμης Εταιρίας, θα έχει δημόσιο χαρακτήρα και θα διασφαλίζονται όλες οι θέσεις εργασίας", τόνισε μεταξύ άλλων. Όπως αναφέρθηκε ο νέος φορέας θα βρίσκεται στην εποπτεία του ΥΠΕΝ και θα προκύψει από τη συγχώνευση των υφιστάμενων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων.
       
      Έτσι κλείνει ένας μεγάλος κύκλος συζητήσεων για την τύχη των 400 υποθηκοφυλακείων του υπουργείου Δικαιοσύνης, το οποίο έχει καταρτίσει σχέδιο για την αναδόμησή τους που έχει περάσει από το στάδιο της διαβούλευσης.
       
      Είναι όμως βέβαιο ότι θα ανοίξει ένας καινούριος κύκλος, σχετικά με τις επιπτώσεις που θα έχει ο νέος σχεδιασμός στην ολοκλήρωση του εθνικού κτηματολογίου. Μολονότι το σχέδιο είναι στα χαρτιά, χωρίς να είναι σαφείς οι βασικές του λεπτομέρειες, ωστόσο η πρώτη εντύπωση που δημιουργείται ότι με αυτή την μορφή δύσκολο μπορεί να περπατήσει το έργο και ειδικά στους χρόνους που ευαγγελίζεται η ΕΚΧΑ και οι θεσμοί (2020).
       
      Οι διαδικασίες που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί το εγχείρημα, είναι ιδιαίτερα σύνθετες, ικανοποιούν όμως μία απαίτηση των δανειστών που ήταν να οριστικοποιηθεί η δομή του κτηματολογίου. Στόχος είναι να έχει ψηφιστεί το νέο θεσμικό πλαίσιο μέχρι τον Μάρτιο ώστε μέσα στο καλοκαίρι να μπορεί να συγκροτηθεί η δομή του νέου φορέα.
       
      Στην έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας που παραδόθηκε στην ΕΚΧΑ μέσα στο Νοέμβριο, περιγράφονται όλα τα βήματα για την νέα δομή του κτηματολογίου, προτείνεται η δημιουργία κυβερνητικής επιτροπής με πρόεδρο Ανώτατο Δικαστή που θα εποπτεύσει την πορεία του κτηματολογίου αλλά και η επιλογή μάνατζμεντ από την αγορά με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αμοιβές.
       
      Το σχέδιο, προτείνει να συγχωνευτούν σε 19 τα κτηματολογικά γραφεία, ενσωματώνοντας 398 υποθηκοφυλακεία και πάνω από 100 μεταβατικά κτηματολογικά γραφεία της χώρας.
       
      Κατά πληροφορίες θα υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που τα γραφεία θα είναι 77. Πρόκειται για μια μεγάλη επιχείρηση μετακίνησης εργαζομένων καθώς στο νέο ενιαίο φορέα, αναφέρεται στην έκθεση του διεθνούς οργανισμού ότι θα ενταχθούν περίπου 790 εργαζόμενοι από 1.466 που είναι σήμερα ενώ μνημονεύονται διαδικασίες αποζημιώσεων, κάτι που σημαίνει ότι προβλέπεται συρρίκνωση του προσωπικού.
       
      Η Παγκόσμια Τράπεζα, θεωρεί κρίσιμα σημεία για την πορεία του κτηματολογίου την χρηματοδότηση του έργου, στην οποία θα προστεθούν στο εξής και τα έσοδα από τα υποθηκοφυλακεία, την ψηφιοποίηση των αρχείων των υποθηκοφυλακείων και την κύρωση των δασικών χαρτών.
       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/313553-allazei-pliros-morfi-to-ktimatologio
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ένα εξαιρετικά σπάνιο και εντυπωσιακό φαινόμενο λόγω της κακοκαιρίας αντίκρισαν οι περαστικοί στα λιμάνια του Βόλου και του Ναυπλίου.
       
      Η χιονόπτωση σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες είχαν σαν συνέπεια να δημιουργηθεί μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ θάλασσας και στεριάς.
       
      Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι υδρατμοί να ψυχθούν και να παραμείνουν στην επιφάνεια του νερού κάνοντας τη θάλασσα να μοιάζει ότι «βράζει» (sea smog)
       
      Δείτε το video:
       

       
      Πηγή: argolikeseidhseis.gr
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Έτοιμο να αποκολληθεί απ’ την Ανταρκτική είναι ένα τεράστιο παγόβουνο -μιάμιση φορά σαν την Εύβοια – ένα απ’ τα δέκα μεγαλύτερα που έχουν καταγραφεί ποτέ.
       
      Η μεγάλη ρωγμή στη βορειότερη κρηπίδα πάγου της Ανταρκτικής με την ονομασία “Larsen C” μεγάλωσε ξαφνικά το Δεκέμβριο και τώρα μόλις 20 χιλιόμετρα πάγου συγκρατούν το παγόβουνο των 5.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
       
      Η συγκεκριμένη κρηπίδα πάγου έχει πάχος 350 χιλιομέτρων και επιπλέει στη θάλασσα συγκρατώντας τη ροή των παγετώνων που την τροφοδοτούν.
       
      Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη που υπάρχει στον κόσμο, καλύπτοντας μια έκταση περίπου 55.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
       

       

       
      Το πρώτο τμήμα Larsen A χάθηκε το 1995.
       
      Το 2002 ακολούθησε η κρηπίδα πάγου Larsen B, η οποία είχε το μέγεθος του Ρόουντ Άιλαντ στις ΗΠΑ.
       

       
      Σύμφωνα με ειδικούς ερευνητές παγετώνων, το γεγονός αυτό δεν είχε ξανασυμβεί από το τέλος της τελευταίας εποχής των παγετώνων πριν από περίπου 12.000 χρόνια.
       
      Οι θερμοκρασίες στην περιοχή έχουν αυξηθεί κατά περίπου 2,5 βαθμούς Κελσίου τα τελευταία 50 χρόνια, αρκετές φορές πιο πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
       
      Οι ερευνητές του βρετανικού προγράμματος «Μίδας» λένε ότι η επικείμενη αποκόλληση του παγόβουνου από την Larsen C είναι ένα γεωλογικό και όχι κλιματικό συμβάν καθώς η ρωγμή υπάρχει εδώ και δεκαετίες.
       
      Πιστεύεται, βέβαια, ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη επιτάχυνε την αποκόλληση του παγόβουνου, αλλά οι επιστήμονες λένε ότι δεν έχουν άμεσες αποδείξεις για να το υποστηρίξουν.
       
       
      Οι ερευνητές ανησυχούν για τις επιπτώσεις που θα έχει η αποκόλληση στην υπόλοιπη κρηπίδα πάγου, μήπως καταρρεύσει θεαματικά όπως συνέβη με τη Larsen B το 2002.
       
      Επιπλέοντας στον ωκεανό το παγόβουνο δεν θα επηρεάσει τη στάθμη των θαλασσών. Αλλά αν καταρρεύσει ολόκληρη η κρηπίδα πάγου , τότε οι παγετώνες που την τροφοδοτούν μπορεί να εισχωρήσουν στον ωκεανό. Κι αυτός ο πάγος, που δεν επιπλέει, μπορεί να έχει επιπτώσεις στη στάθμη των θαλασσών.
       
       
      Σύμφωνα με εκτιμήσεις αν καταλήξει στη θάλασσα όλος ο πάγος που συγκρατεί η κρηπίδα Larsen C, τότε η στάθμη των ωκεανών θα ανέβει κατά 10 εκατοστά!
       
      Βέβαια, όλα αυτά, αφορούν στο μέλλον. Λίγα πράγματα είναι βέβαιο ότι θα συμβούν πέραν της επικείμενης αλλαγής στην παγωμένη ακτογραμμή της Ανταρκτικής.
       
      «Η συνέπεια (της αποκόλλησης του παγόβουνου) ίσως να είναι η κατάρρευση της κρηπίδας πάγου τα επόμενα χρόνια ή και δεκαετίες», λέει ο καθηγητής Άντριαν Λάκμαν, του Πανεπιστημίου του Σουώνσι, επικεφαλής του προγράμματος «Μίδας».
       
      «Είναι απλώς ένα μεγάλο γεωγραφικό γεγονός που θα αλλάξει εκεί το τοπίο».
       

       

       
      Πηγή: http://www.cnn.gr/news/kosmos/story/61696/pagovoyno-miamisi-fora-san-tin-eyvoia-einai-etoimo-na-apokollithei-apo-tin-antarktiki
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ένα από τα πιο απομονωμένα μέρη του κόσμου, στην καρδιά του Ειρηνικού Ωκεανού, έχει μετατραπεί στο μεγαλύτερο σκουπιδότοπο του πλανήτη. Η ατόλη Μίντγουεϊ είναι η πιο κραυγαλέα απόδειξη της ανεξέλεγκτης μόλυνσης των θαλασσών, που καταδικάζει σε θάνατο χλωρίδα, πανίδα και τοπικά οικοσυστήματα. Σύμφωνα με τις πιο δυσοίωνες προβλέψεις των επιστημόνων, μέχρι το 2050, πιστεύεται πως θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό στους ωκεανούς απ’ό,τι ψάρια!
       

       
      Πηγή: http://www.cnn.gr/ereynes/video/7478/mexri-to-2050-tha-yparxei-perissotero-plastiko-ap-o-ti-psaria-stoys-okeanoys
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ο Ρίτσαρντ βλέπει την παραγγελία του να παραδίδεται στην αυλή του σπιτιού του στη Μεγάλη Βρετανία σε 13 μόλις λεπτά αφότου την καταχώρησε, χάρη στο πλήρως αυτόνομο drone της νεοσύστατης υπηρεσίας “Amazon Prime Air”.
       

       
      Πρόκειται για την πρώτη παράδοση με πλήρως αυτόνομο, χωρίς πιλότο, drone από το διεθνές εγχείρημα του Τζεφ Μπέζος, η οποία μάλιστα έφερε χαμόγελα στην εταιρεία αλλά και την συνακόλουθη υπόσχεση ότι το συγκεκριμένο σύστημα παράδοσης θα επεκταθεί σύντομα σε εκατοντάδες ακόμα Βρετανούς.
       
       
      Να σημειώσουμε πως οι δοκιμαστικές παραδόσεις με drone θα συνεχιστούν στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς εκεί επιτρέπεται η πτήση drone σε μεγαλύτερες αποστάσεις απ’ όσο μπορεί να δει το μάτι του χειριστή. Yπενθυμίζεται ωστόσο, ότι επί του παρόντος τα drones της Amazon μπορούν να παραδίδουν μόνο παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 2,2 κιλά, καιρού επιτρέποντος.
       
      Πηγή: http://www.ergonblog.gr/2017/01/13-drone-video.html
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Ένας στόλος 500 ηλεκτρικών λεωφορείων κινείται στους δρόμους της Τιαντζίν, της μεγάλης βιομηχανικής πόλης στη βόρεια Κίνα.
       
      Τα λεωφορεία, που παράγονται από κοινοπραξία της Tianjin Bus Group και της αυτοκινητοβιομηχανίας BYD που έχει την έδρα της στη Σεντζέν, έχουν τη δυνατότητα να κινούνται για περισσότερα από 200 χιλιόμετρα μετά από κάθε πλήρη φόρτισή τους, δήλωσε ο Γουάνγκ Ντεκί από την κοινοπραξία, προσθέτοντας ότι αυτή είναι αρκετή για τις ημερήσιες διαδρομές των λεωφορείων.
       
      Η κοινοπραξία άνοιξε, επίσης, σήμερα έναν σταθμό φόρτισης, που έχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης 80 λεωφορείων ταυτόχρονα και 448 λεωφορείων εντός μίας ημέρας. Ο σταθμός αυτός προβάλλεται ως ο μεγαλύτερος σταθμός φόρτισης στην περιοχή Πεκίνου - Τιαντζίν - Χεμπέι.
       
      Η Τιαντζίν διαθέτει τώρα 3.320 λεωφορεία καθαρής ενέργειας, από τα οποία τα 1.346 κινούνται με ηλεκτρισμό, δήλωσε ο Γουάνγκ.
       
      Η Κίνα βασίζει τις ελπίδες της στην καθαρή ενέργεια για να μειώσει την εξάρτησή της από τον άνθρακα, ο οποίος συνδέεται με το χειμερινό νέφος στη βόρεια Κίνα. Το σημερινό νέφος διαρκεί από τις 31 Δεκεμβρίου και δεν αναμένεται να διαλυθεί πριν τις 6 Ιανουαρίου. Η Τιαντζίν είναι μεταξύ των πόλεων με τη φτωχότερη ποιότητα αέρα.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ta_ilektrika_leoforeia_stin_Kineziki_poli_Tiantzin/#.WG9ceVN97Dc
      Περισσότερα...

      0

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.