Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Υπογράφηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Οικονομικών και Οικονομίας με την οποία καθορίζονται οι κατηγορίες επαγγελμάτων και επιχειρήσεων που υποχρεούνται, εντός τριών μηνών, να εγκαταστήσουν POS και να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4446/2016.
       
       
      Όσοι προβούν σε έναρξη δραστηριότητας, κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριάντα (30) ημερών προ της παρέλευσης της ως άνω προθεσμίας οφείλουν να συμμορφωθούν εντός 4 μηνών από τη δημοσίευση της ΚΥΑ. Όσοι προβούν σε έναρξη δραστηριότητας ή στη σχετική μεταβολή μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας, οφείλουν να συμμορφωθούν εντός μηνός από την έναρξη, ή τη μεταβολή.
       
      Στους παραβάτες επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Το πρόστιμο μειώνεται στο ήμισυ εάν καταβληθεί εντός 30 ημερών.
       
      Ποιοι θα ασκούν ελέγχους
       
      Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια ελέγχων, την επιβολή των προστίμων και τη βεβαίωση των παραβάσεων ορίζονται:
       
      · Η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας της Αγοράς Προϊόντων & Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και
       
      · Οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.
       
      Οι υπηρεσίες της Ε.Γ. Σ.Δ.Ο.Ε. και οι υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εφόσον στο πλαίσιο των ελέγχων που διενεργούν βάση των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4446/2016, υποχρεούνται να ενημερώσουν εγγράφως τις προαναφερθείσες αρμόδιες αρχές για τις περαιτέρω ενέργειές τους.
       
      Η λίστα με τα επαγγέλματα
       
      Οι κατηγορίες επαγγελμάτων και επιχειρήσεων με βάση τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) που εμπίπτουν στην παραπάνω υποχρέωση είναι οι ακόλουθες:
       
      ΚΑΔ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
       
      33.12 Επισκευή μηχανημάτων
       
      33.13 Επισκευή ηλεκτρονικού και οπτικού εξοπλισμού
       
      33.14 Επισκευή ηλεκτρικού εξοπλισμού
       
      35.11 Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος
       
      35.12 Μετάδοση ηλεκτρικού ρεύματος
       
      35.13 Διανομή ηλεκτρικού ρεύματος
       
      35.14 Εμπόριο ηλεκτρικού ρεύματος
       
      35.21 Παραγωγή φυσικού αερίου
       
      35.22 Διανομή αέριων καυσίμων μέσω αγωγών
       
      35.23 Εμπόριο αέριων καυσίμων μέσω αγωγών
       
      36.00 Συλλογή, επεξεργασία και παροχή νερού
       
      43.21 Ηλεκτρικές εγκαταστάσεις
       
      43.22 Υδραυλικές και κλιματιστικές εγκαταστάσεις θέρμανσης και ψύξης
       
      45.11 Πώληση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων
       
      45.19 Πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων
       
      45.20 Συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων
       
      45.32 Λιανικό εμπόριο μερών και εξαρτημάτων μηχανοκίνητων οχημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      45.40 Πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους
       
      47.21 Λιανικό εμπόριο φρούτων και λαχανικών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.22 Λιανικό εμπόριο κρέατος και προϊόντων κρέατος σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.23 Λιανικό εμπόριο ψαριών, καρκινοειδών και μαλακίων σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.24 Λιανικό εμπόριο ψωμιού, αρτοσκευασμάτων και λοιπών ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.25 Λιανικό εμπόριο ποτών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.26 Λιανικό εμπόριο προϊόντων καπνού σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.30 Λιανικό εμπόριο καυσίμων κίνησης σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.41 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.42 Λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.43 Λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.52 Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.54 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.59 Λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.61 Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.64 Λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.65 Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.71 Λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.72 Λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.73 Λιανικό εμπόριο φαρμακευτικών ειδών (φαρμακεία)
       
      47.74 Λιανικό εμπόριο ιατρικών και ορθοπεδικών ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.75 Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      47.77 Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
       
      55.10 Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
       
      55.20 Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
       
      55.30 Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα
       
      55.90 Άλλα καταλύματα
       
      56.10 Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης
       
      56.30 Δραστηριότητες παροχής ποτών
       
      59.14 Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών
       
      61.10 Ενσύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
       
      61.20 Ασύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
       
      61.30 Δορυφορικές τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
       
      69.10 Νομικές δραστηριότητες
       
      69.20 Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου· παροχή φορολογικών συμβουλών
       
      71.11 Δραστηριότητες αρχιτεκτόνων
       
      71.12 Δραστηριότητες μηχανικών και συναφείς δραστηριότητες παροχής τεχνικών συμβουλών
       
      75.00 Κτηνιατρικές δραστηριότητες
       
      77.11 Ενοικίαση και εκμίσθωση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων
       
      77.12 Ενοικίαση και εκμίσθωση φορτηγών
       
      77.21 Ενοικίαση και εκμίσθωση ειδών αναψυχής και αθλητικών ειδών
       
      77.22 Ενοικίαση βιντεοκασετών και δίσκων
       
      77.29 Ενοικίαση και εκμίσθωση άλλων ειδών προσωπικής ή οικιακής χρήσης
       
      79.11 Δραστηριότητες ταξιδιωτικών πρακτορείων
       
      79.12 Δραστηριότητες γραφείων οργανωμένων ταξιδιών
       
      85.20 Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
       
      85.31 Γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
       
      85.32 Τεχνική και επαγγελματική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
       
      85.41 Μεταδευτεροβάθμια μη τριτοβάθμια εκπαίδευση
       
      85.51 Αθλητική και ψυχαγωγική εκπαίδευση
       
      85.53 Δραστηριότητες σχολών οδηγών
       
      85.59 Άλλη εκπαίδευση π.δ.κ.α.
       
      86.10 Νοσοκομειακές δραστηριότητες
       
      86.21 Δραστηριότητες άσκησης γενικών ιατρικών επαγγελμάτων
       
      86.22 Δραστηριότητες άσκησης ειδικών ιατρικών επαγγελμάτων
       
      86.23 Δραστηριότητες άσκησης οδοντιατρικών επαγγελμάτων
       
      86.90 Άλλες δραστηριότητες ανθρώπινης υγείας
       
      87.10 Δραστηριότητες νοσοκομειακής φροντίδας με παροχή καταλύματος
       
      87.20 Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για άτομα με νοητική υστέρηση, ψυχικές διαταραχές και χρήση ουσιών
       
      87.30 Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία
       
      87.90 Άλλες δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος
       
      88.91 Δραστηριότητες βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών
       
      92.00 Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα
       
      93.13 Εγκαταστάσεις γυμναστικής
       
      93.21 Δραστηριότητες πάρκων αναψυχής και άλλων θεματικών πάρκων
       
      93.29 Άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας
       
      95.11 Επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού
       
      96.02 Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής
       
      Πηγή: http://www.edunea.gr/~villasin/neoedunea/2012-12-06-17-40-14/37282-pos.html
      Περισσότερα...

      42

    • Engineer

      Την πρώτη δανειακή συμφωνία για έναν χρηματοδοτικό συνεταιρισμό, με τον οποίο υποστηρίζεται η άγρια φύση αλλά και τα projects που αφορούν την προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή, υποστηριζόμενη από τη Natural Capital Financing Facility (NCFF), ανακοίνωσαν χθες Τρίτη η Κομισιόν και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), με την εγγύηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
       
      Αυτή η δανειακή συμφωνία, ύψους 6 εκατ. ευρώ, έγινε με τη Rewilding Europe Capital (REC) και αναμένεται να παρέχει μια σημαντική οικονομική υποστήριξη σε περισσότερες από 30 επιχειρήσεις που εστιάζουν και θέλουν να προβούν σε επενδύσεις στη φύση, σε όλη την Ευρώπη. Η Rewilding Europe Capital είναι η πρώτη ευρωπαϊκή επιχείρηση χρηματοδοτικής διευκόλυνσης επενδύσεων για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και την άγρια ζωή.
       
      Για παράδειγμα, απειλούμενα είδη άγριας ζωής, όπως η καφέ αρκούδα, ο μαυρόγυπας και οι αετοί του Δούναβη, θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τις επενδύσεις των επιχειρήσεων.
       
      Επιπροσθέτως, η συμφωνία αυτή αφορά σε τομείς όπως η δασοκομία, η διαχείριση των υδάτων, η βιώσιμη αλιεία και ο τουρισμός, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει 250 νέες θέσεις εργασίας.
       
      Με αφορμή τη σημαντική αυτή δανειακή συμφωνία, ο Ευρωπαίος Επίτροπος για το Περιβάλλον, τις Ναυτιλιακές Υποθέσεις και την Αλιεία, Καρμένου Βέλα, τόνισε ότι «με τη χρηματοδότηση από την NCFF θα υποστηριχθούν τα σχέδιά μας για τη δημιουργία αγροτικών θέσεων εργασίας, αλλά και την προστασία της φύσης».
       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%87%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-6-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Περισσότερη θερμική ενέργεια απορρίπτεται από τα καλά θερμομονωμένα σπίτια σε σύγκριση με αυτά χαμηλής έως ανύπαρκτης μόνωσης. Σε απόλυτα μεγέθη, η ενεργειακή κατανάλωση συνεχίζει να μειώνεται καθώς η θερμομονωτική επάρκεια του κτιρίου βελτιώνεται, όμως η τάση των ενοίκων-χρηστών για περαιτέρω κατανάλωση θερμικής ενέργειας ολοένα και αυξάνεται. Η συγκεκριμένη διαπίστωση είναι το αποτέλεσμα της μεγαλύτερης μελέτης που εκπονήθηκε στη Γερμανία αναφορικά με την κατανάλωση θερμικής ενέργειας σε κατοικίες. Η μελέτη εκπονήθηκε για λογαριασμό του Εuropean Association on Consumption-Related Energy Cost (Europäischer Verein zur verbrauchsabhängigen Energiekostenabrechnung E.V.V.E). Το συμπέρασμα του συγκεκριμένου εγχειρήματος ήταν πως όσο καλύτερη είναι η θερμομονωτική συμπεριφορά και τα μέτρα ενεργειακής εξοικονόμησης, τόσο λιγότερη είναι η ανησυχία των ενοίκων-χρηστών για την κατανάλωση θερμικής ενέργειας.
       
      Στη συγκεκριμένη μελέτη ο καθηγητής Felsmann (Πολυτεχνείο Δρέσδης) παρουσίασε τις επιπτώσεις της χρέωσης της θερμικής KWh σε σχέση με τις ιδιότητες εξοικονόμησης ενέργειας των κτιρίων. Επιπλέον τεκμηρίωσε τη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω της συστηματικής και περιοδικής χρέωσης θερμικής ενέργειας. Υπολογίζεται ότι από το 1981, όπου και καθιερώθηκε η περιοδική χρέωση, εξοικονομήθηκαν 350 εκατομμύρια τόνοι CO2. H πολιτική χρέωσης και επιβολής penalties στην κατανάλωση θερμικής ενέργειας αποδείχτηκε πως είναι πιο αποτελεσματική, στο γενικότερο πλαίσιο της εξοικονόμησης, ακόμα και από τους λαμπτήρες φωτισμού χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης.
       
      Από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε προέκυψε πως στα δύο τρίτα των διαμερισμάτων που εξετάστηκαν, η θερμοκρασία δωματίου κυμαινόταν ελάχιστα πιο κάτω από την ονομαστική που είναι 20°C. Στο σημείο αυτό να σημειωθεί πως οι βόρειες ευρωπαϊκές χώρες θεωρούν ιδανική θερμοκρασία δωματίου τους 20°C σε αντίθεση με την Ελλάδα, που αν δεν φθάσει τους 22, υποκειμενικά κριτήρια, δεν καλύπτονται τα επίπεδα θερμικής άνεσης. Οι μισές τιμές θερμοκρασίας που μετρήθηκαν ήταν κοντά στους 19°C. Μία άλλη σημαντική διαπίστωση που προέκυψε από τη συγκεκριμένη μελέτη ήταν πως η μέση θερμοκρασία δωματίου, ενδεικτικά αυξάνεται αναλογικά με το επίπεδο ενεργειακής εξοικονόμησης. Παρακάτω φαίνονται τα προαναφερθέντα.
       

       
       
      Η συμπεριφορά του χρήστη είναι ένας αποφασιστικός παράγοντας. Μόνο αν οι χρήστες γνωρίζουν πόση ενέργεια καταναλώνουν μπορούν να επανεξετάσουν τις συνήθειες ενεργειακής κατανάλωσης. Και μόνο αν επανεξετάσουν τις συνήθειές τους θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους.
       
      Οι έρευνες έχουν δείξει επίσης ότι τα κτίρια με τον ίδιο σχεδιασμό μπορεί να έχουν μεγάλες διαφορές στην ενεργειακή τους κατανάλωση, έχοντας παρόμοιες χρήσεις, αλλά λειτουργώντας διαφορετικά. Οι χρήστες έχουν έτσι μια ισχυρή και επαληθεύσιμη δράση σχετικά με την κατανάλωση τόσο στη θέρμανση χώρων όσο και στην παραγωγή ζεστού νερού χρήσης.
       
      * Ο Αντώνης Δημητρίου είναι Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός & Αεροναυπηγός
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/otan-i-energeiaki-politiki-kathorizetai-apo-tis-synitheies-ton-hriston
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Άμεση ένταξη και των ελεύθερων επαγγελματιών στον εξωδικαστικό συμβιβασμό ζήτησε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός, λέγοντας ότι αυτή την στιγμή το 80% των πολιτικών μηχανικών είναι ανασφάλιστο.
       
      Όπως τόνισε, τον Μάρτιο τριπλασιάστηκαν οι αιτήσεις διαγραφής των μηχανικών από το ΤΕΕ "επειδή δεν μπορούν να πληρώσουν τις εισφορές".
       
      Στην ίδια κατεύθυνση και με πολύ υψηλούς τόνους και ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, Κωνσταντίνος Κόλλιας έκανε έκκληση στην κυβέρνηση να δώσει την δυνατότητα αυτή στους ελεύθερους επαγγελματίες λέγοντας ότι "κινδυνεύουν με αφανισμό" λόγω ασφαλιστικού.
       
      Αν είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να μην υπάρχουν ελεύθεροι επαγγελματίες, αντί να προσπαθούμε να τους εξαφανίσουμε νομοσχέδιο, νομοσχέδιο, καλύτερα να τους το πούμε" τόνισε ο κ. Στασινός. "Αλλιώς ας τους συμπεριλάβουμε στις ρυθμίσεις του εξωδικαστικού. Καταλαβαίνω ότι είναι τεράστιος όγκος δουλειάς για τις τράπεζες, γιατί καλώς ή κακώς στην Ελλάδα είναι πολλοί οι ελεύθεροι επαγγελματίες, αλλά δεν είναι επιχείρημα ότι επειδή δεν το αντέχει ο μηχανισμός των τραπεζών δεν μας ενδιαφέρουν".
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/%C2%ABExafanizetai%C2%BB_to_TEE_logo_eisforon/#.WO3NH_mLS70
      Περισσότερα...

      28

    • Engineer

      Η μεγάλη μείωση της λιγνιτικής ηλεκτροπαραγωγής οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση της τιμής του φυσικού αερίου η οποία κατέστησε συμφέρουσα την ηλεκτροπαραγωγή από αέριο, τόσο για τη ΔΕΗ, όσο και για τους ιδιώτες.
       
       
      Ιστορικό χαμηλό ρεκόρ κατέγραψε το 2016 η λιγνιτική παραγωγή της ΔΕΗ, καθώς μειώθηκε κατά 23,3% στις 4.520 GWh, ενώ το μερίδιο παραγωγής ηλεκτρισμού της ΔΕΗ στο διασυνδεδεμένο σύστημα έπεσε για πρώτη φορά κάτω από το 50%, στο 47,6% από 55,2% του 2015.
       
      Η μεγάλη μείωση της λιγνιτικής ηλεκτροπαραγωγής οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση της τιμής του φυσικού αερίου η οποία κατέστησε συμφέρουσα την ηλεκτροπαραγωγή από αέριο, τόσο για τη ΔΕΗ, όσο και για τους ιδιώτες, οι οποίοι αύξησαν το μερίδιο τους στην αγορά.
       
      Έτσι η ΔΕΗ, στην παραγωγή και τις εισαγωγές ηλεκτρισμού κάλυψε το 54,5% της συνολικής ζήτησης το 2016 (51,3% στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα), έναντι 63,4% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 (61,2% στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα).
       
      Το 2016 η τιμή του φυσικού αερίου μειώθηκε κατά 35% σε σχέση με το προηγούμενο έτος ενώ από την 1η Ιουνίου του 2016 καταργήθηκε και ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης του φυσικού αερίου για ηλεκτροπαραγωγή.
       
      Πηγή: http://www.businessenergy.gr/articlenews/15868/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CE%BD%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%A4%CE%BF-%CF%86%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8C-%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%91%CE%AD%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Το τμήμα Ευαγγελισμός- Σκοτίνα του αυτοκινητόδρομου "Μαλιακός-Κλειδί" που εγκαινιάστηκε, αποτελεί έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο με 3 σήραγγες με ξεχωριστούς κλάδους ανά κατεύθυνση, μήκους 2 χλμ, 6 χλμ και 3 χλμ. Η σήραγγα 6 χλμ είναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
      Αναλυτικά για το έργο
      Πλαισιώνεται από την πρώτη Σήραγγα Τεμπών μήκους 2χλμ και την Σήραγγα Πλαταμώνα μήκους 3χλμ που διαθέτουν 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
      Η κάθε μία σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, με τον κάθε κλάδο να έχει διάμετρο 14,8 μέτρα, διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας 3,60 εκ και μια ΛΕΑ, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,5 μέτρα. Επίσης διαθέτει 2 κατακόρυφα φρεάτια και μια οριζόντια σήραγγα αερισμού/εκκαπνισμού.
      Κάθε κλάδος διαθέτει ανά 300 μέτρα έξοδο διαφυγής/διασυνδετήρια σήραγγα με τον διπλανό κλάδο, ενώ κάθε 900 μέτρα η διασυνδετήρια σήραγγα είναι κατάλληλη για τη διέλευση οχημάτων των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.
      Οι Σήραγγες έχουν υπερσύγχρονα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα: Συστήματα τελευταίας τεχνολογίας: Κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, Σύστημα ανίχνευσης συμβάντος εντός 15”, Σύστημα ανίχνευσης ύψους, καυσαερίων & ορατότητας, Σύστημα εξαερισμού & φωτισμού, Σύστημα πυρανίχνευσης/πυρόσβεσης, Σύστημα ακουστικής ενημέρωσης & ραδιοεπικοινωνίας, Σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγκαταστάσεων (SCADA), Τηλέφωνα εκτάκτου ανάγκης, Φωτεινή σηματοδότηση και πίνακες πληροφόρησης μεταβλητών μηνυμάτων.
      Τα υπόλοιπα ανοιχτά τμήματα έχουν συνολικό μήκος 14χλμ και έχουν επίσης 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας με στηθαίο ασφαλείας. Η απόσταση Ευαγγελισμός-Σκοτίνα θα διανύεται σε περίπου 15 λεπτά με ασφαλή, γρήγορα και άνετη οδήγηση και θα μειώνει τη χρονοαπόσταση κατά 25 λεπτά (κατά μέσο όρο η διέλευση απο τον παλιό δρόμο απαιτούσε 40 λεπτά).
      Πληροφορίες από: https://www.voria.gr/article/fiesta-sta-tempi-gia-na-egkeniasi-o-tsipras-tis-siranges-fotovid και http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/39884-egkainiastike-i-parakampsi-tempon-kai-platamona-pliris-aftokinitodromos-o-athina-thessaloniki
       
       
      Και για τους νοσταλγούς του παλαιού οδικού δικτύου μια πολύ ωραία παρουσίαση εδώ:
      Περισσότερα...

      6

    • Engineer

      Ο κυβερνήτης της πολιτείας της Καλιφόρνια, Τζέρι Μπράουν, ανακοίνωσε την Παρασκευή το επίσημο τέλος της ξηρασίας που διήρκεσε περισσότερο από πέντε χρόνια και προκάλεσε ανυπολόγιστες ζημιές στο περιβάλλον και την οικονομία της περιοχής.
      Παρά την άρση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης για λόγους ξηρασίας σε όλες τις επαρχίες, πλην τεσσάρων, ο κυβερνήτης διατήρησε σε ισχύ τις απαιτήσεις περί υποβολής εκθέσεων της κατάστασης του νερού, καθώς και απαγορεύσεις σχετικά με πρακτικές όπως το πότισμα στη διάρκεια βροχοπτώσεων ή μετά από αυτές, καθώς και το βρέξιμο των πεζοδρομίων.
       
      «Αυτή η κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει επιτέλους τελειώσει, αλλά η επόμενη περίοδος ξηρασίας ίσως έρθει πιο γρήγορα από ό,τι αναμένουμε», δήλωσε ο Μπράουν. «Η προστασία του περιβάλλοντος και η εξοικονόμηση των υδάτινων πόρων πρέπει να παραμείνει ένας τρόπος ζωής για όλους μας», πρόσθεσε.
       
      Στις επαρχίες Φρέσνο, Κινγκς, Τουλέιρ και Τουόλουμν, τα προγράμματα έκτακτης ανάγκης για πόσιμο νερό θα παραμείνουν ως έχουν.
       
      Τα τελευταία χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι σε αυτές τις περιοχές, ιδίως σε φτωχές ή λατινοαμερικάνικες κοινότητες, έμειναν χωρίς τρεχούμενο νερό, κυρίως επειδή τα υδραγωγεία δεν είχαν διαρκή, ανεξάρτητη παροχή και τα πηγάδια τους στέρευσαν. Αρκετές κοινότητες αναγκάστηκαν να στηριχθούν εξ ολοκλήρου σε παραδόσεις εμφιαλωμένου νερού ή σε μικρές δεξαμενές για πόση και οικιακή χρήση.
       
      Η βαριά βροχόπτωση του περασμένου χειμώνα δεν κατάφερε να αναπληρώσει πλήρως τους μειωμένους πόρους, ενώ η ζημιά σε πολλούς υδροβιότοπους ίσως είναι μη αναστρέψιμη.
       
      «Η ξηρασία μείωσε τη γεωργική παραγωγή σε ορισμένες περιοχές, σκότωσε κατά εκτίμηση 100 εκατομμύρια δέντρα, έβλαψε την άγρια ​​ζωή και διέκοψε την παροχή πόσιμου νερού για πολλές αγροτικές κοινότητες», αναφέρει η δήλωση του κυβερνήτη.
       
      «Οι συνέπειες των εκατομμυρίων νεκρών δέντρων και των εξαντλημένων υπόγειων υδάτων θα συνεχίσουν για χρόνια να ταλανίζουν πολλές περιοχές της πολιτείας».
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1223687/kalifornia-episimo-telos-stin-ksirasia-meta-apo-pente-xronia
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Μετά την ενεργοποίηση των μελετών για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Ευκαρπία και Κορδελιό, σειρά έχει η ανατολική επέκταση της Γραμμής 2 (της Καλαμαριάς) προς το Αεροδρόμιο Μακεδονία.
       
      Όπως ανέφερε στο ypodomes.com o Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ξεκινούν το επόμενο διάστημα οι επαφές με τους Δημάρχους της περιοχής προκειμένου να συνδράμουν για να εκτιμηθούν οι απαλλοτριώσεις και να επιχειρηθεί να γίνουν σχετικά γρήγορα.
       
      Το νέο που προκύπτει από όσα είπε ο κος Μυλόπουλος είναι πως η γραμμή μετά το σταθμό ΜΙΚΡΑ σχεδιάζεται να είναι εξ`ολοκλήρου επιφανειακή (όπως είναι και στην Αθήνα μετά τη Δ.Πλακεντίας προς Αεροδρόμιο). Η επιλογή αυτή θα εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα γιατί δεν θα χρειαστεί υπόγεια διάνοιξη (με τα όσα απρόοπτα μπορεί να έχει) αλλά και η χρήση ΤΒΜ που επιβαρύνει πολύ το κόστος κατασκευής.
       
      Η επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Αεροδρόμιο Μακεδονία έχει μήκος περίπου 5χλμ και προβλέπεται (αρχικά) η κατασκευή 4 σταθμών: Γεωργική Σχολή, ΙΚΕΑ, Θέρμη, Αεροδρόμιο Μακεδονία (οι ονομασίες είναι ενδεικτικές).
       
      Η χρήση επίγειας ή υπέργειας γραμμής θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 4 χρόνια καθώς γραμμή και σταθμοί θα είναι στην επιφάνεια διευκολύνοντας πολύ τις σχετικές εργασίες.
       
      Αν πάρουμε σαν υπόθεση εργασίας πως η γραμμή αυτή κάποια στιγμή θα λειτουργήσει τότε η απόσταση Ν.Σ.Σταθμός-Αεροδρόμιο Μακεδονία θα εκτελείται σε μόλις 30 λεπτά, χρόνος ρεκόρ σε σχέση με το χρόνο που απαιτείται σήμερα που στην καλύτερη περίπτωση φτάνει την μία ώρα ειδικά σε ώρες αιχμής.
       
      Η ανάπτυξη Μετρό στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης θα βοηθήσει στην αστικοποίηση της περιοχές, όπως άλλωστε έχει γίνει σε όσες πόλεις της Ευρώπης έχουν αντίστοιχη γραμμή.
       
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 2021
       
      Ο Γιάννης Μυλόπουλος σχολιάζοντας δημοσίευμα που κάνει λόγο για λειτουργία του Μετρό το 2021, λέει χαρακτηριστικά "το δημοσίευμα δεν είναι σωστό γιατί αναδημοσιεύει την πρόταση του κατασκευαστή που αναφέρει "μέχρι τον Φεβρουάριο του 2021" άρα μιλά για την οριακή προθεσμία. Εμείς όπως έχουμε δηλώσει και πρόσφατα έχουμε στόχο να παραδώσουμε τους 9 σταθμούς από το Συντριβάνι μέχρι την Νέα Ελβετία μέχρι τον Νοέμβριο του 2020 και το 2021 την επέκταση προς Καλαμαριά και στις αρχές του 2022 τους 4 πρώτους σταθμούς της βασικής γραμμής μαζί με το σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟ".
       
      Να σημειώσουμε πως το δημοσίευμα επικαλείται επιστολή του κατασκευαστή που αναφέρει ως έτος έναρξης λειτουργίας το 2021 και στο σύνολο της τη γραμμή το 2023.
       
      Σε σχέση με το νέο χρονοδιάγραμμα ο κος Μυλόπουλος ανέφερε στο ypodomes.com "το σημαντικό σε αυτή την επιστολή είναι έχουμε για πρώτη φορά την πρόθεση του κατασκευαστή να αποσύρει την αίτηση διάλυσης της εργολαβίας που υπάρχει εδώ και χρόνια. Μόλις γίνει αυτό τότε η Αττικό Μετρό θα αποφασίσει για το νέο, τελικό χρονοδιάγραμμα που θα μας φέρει στο τέλος των έργων και στην λειτουργία του Μετρό που περιμένουν οι Θεσσαλονικείς".
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/thessalonikis/item/39978-metro-thessalonikis-epigeia-i-epektasi-pros-to-aerodromio-makedonia
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      η δυνατότητα εκμίσθωσης αιγιαλών και παραλιών απευθείας από το υπουργείο Οικονομικών, μέσω ηλεκτρονικής δημοπρασίας, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο σχέδιο νόμου για τους δασικούς χάρτες. Με τον τρόπο αυτόν πιθανότατα το υπουργείο επιθυμεί να διαχειριστεί απευθείας «χρυσοφόρες» παραλίες σε τουριστικούς προορισμούς, χωρίς τη μεσολάβηση των δήμων και φυσικά την παραχώρηση μέρους των εσόδων σε αυτούς. Προβλέπεται δε η συναίνεση του υπουργείου Περιβάλλοντος για τη θέσπιση ειδικότερων όρων, χωρίς ωστόσο να αντιμετωπίζεται το βασικό ζήτημα που έχει θέσει το Συμβούλιο της Επικρατείας, τις «ομαδόν» παραχωρήσεις αιγιαλών σε περιοχές Natura.
       
      Οι παραλίες και οι αιγιαλοί όλης της χώρας ανήκουν στο Δημόσιο, το οποίο αποφασίζει κατά περίπτωση για τα έργα που πραγματοποιούνται σε αυτές ή τη μακρόχρονη παραχώρηση χρήσης τους. Εξαίρεση αποτελεί η μίσθωση αιγιαλών και παραλιών για «απλή χρήση», δηλαδή για λόγους αναψυχής με ομπρέλες, ξαπλώστρες κ.λπ. Η παραχώρηση από το Δημόσιο προς τους δήμους πραγματοποιείται ετησίως με βάση κάποιους κανόνες (διαφύλαξη κοινόχρηστου χαρακτήρα, ελάχιστες αποστάσεις κ.λπ.). Οι δήμοι με τη σειρά τους τις μισθώνουν σε ιδιώτες, αποδίδοντας το 20% στο κράτος.
       
      Με τη νέα νομοθετική του πρόταση, το υπουργείο Οικονομικών προτείνει μια διαδικασία «παράκαμψης» των δήμων και απευθείας μίσθωσης αιγιαλών και παραλιών. Οπως προβλέπει η τροπολογία, το υπουργείο μπορεί να παραχωρεί τις ζώνες αυτές προς εκμετάλλευση κατόπιν ηλεκτρονικής δημοπρασίας. Ετσι το σύνολο των εσόδων (και όχι ένα ποσοστό) θα καταλήγουν στο ταμείο του υπουργείου. Επίσης προβλέπεται ότι η απευθείας μίσθωση αιγιαλού ή παραλίας (λ.χ. σε παρακείμενο ξενοδοχείο) για απλή χρήση μπορεί να γίνει για τρία χρόνια, έναντι ενός σήμερα.
       
      Η τροπολογία, τέλος, προβλέπει ότι τις αποφάσεις παραχώρησης (λ.χ. σε δήμους) θα συνυπογράφει και το υπουργείο Περιβάλλοντος (κάτι που ζήτησε το ΣτΕ), χωρίς ωστόσο να ορίζει ρητώς ότι οι παραχωρήσεις σε προστατευόμενες περιοχές δεν θα γίνονται ομαδόν. Προβλέπει δε με μια ασυνήθιστη διατύπωση τη δυνατότητα απευθείας παραχώρησης αιγιαλών σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (μια αρκετά ευρεία κατηγορία) και φορείς διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών, όταν ο σκοπός είναι η μελέτη του οικοσυστήματος, ενδεχομένως και ως μέρος τουριστικών επενδύσεων.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/904768/article/epikairothta/ellada/online-dhmoprasia-aigialwn-paraliwn
      Περισσότερα...

      0

    • Ghostrider

      Πλέον το ποσοστό επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου επί μετοχών της Τράπεζας που κατέχει ο ΕΦΚΑ διαμορφώνεται σε 50,626%.
       
      Η Attica Bank, σύμφωνα με το Ν. 3556/2007, γνωστοποιεί ότι στις 7 Απριλίου 2017 ολοκληρώθηκε η μεταφορά 1.184.312.369 κοινών μετοχών της Τράπεζας από τη μερίδα και λογαριασμό που κατείχε το πρώην Ε.Τ.Α.Α./Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. στη μερίδα και λογαριασμό του Ε.Φ.Κ.Α.
       
      Μετά τη μεταφορά, το ποσοστό επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου επί μετοχών της Τράπεζας που κατέχει ο ΕΦΚΑ στην Τράπεζα διαμορφώνεται σε 50,626% επί των κοινών ονομαστικών μετοχών.
       
      Πηγή: http://bankingnews.gr/%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/item/301578-attica-bank-oloklhrwthhke-h-metafora-1,184-ek-koinwn-metochwn-toy-tsmede-ston-efka.html
      Περισσότερα...

      13

    • Engineer

      Σε τροχιά αναστήλωσης μπαίνει η Στοά του Φιλίππου Ε', ένα από τα πρώτα μνημεία που συναντά ο επισκέπτης κοντά στην Πλατεία των Κομπεταλιαστών, μια από τις αγορές της αρχαίας πόλης, αλλά και από τα πιο δυσνόητα καθώς του λείπει η τρίτη διάσταση.
       
      Το γεγονός αυτό, μαζί με τις φθορές από την αλμύρα στις οποίες υπόκεινται τα διάσπαρτα στο έδαφος αρχιτεκτονικά μέλη του κτιρίου, είναι προβλήματα γνωστά στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων, η οποία αναλαμβάνει δράση.
       
      Σε αυτό θα βοηθήσει σημαντικά η Ίδρυμα Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου το οποίο, με τη σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, θα δώσει τη μεγαλύτερη χορηγία που έχει παράσχει ποτέ σε μνημείο, ύψους 550.000 ευρώ.
       
      Στη συνεδρίαση ο προϊστάμενος της ΕΦΑ Κυκλάδων, Δημήτρης Αθανασούλης, μεταξύ άλλων επισήμανε τα προβλήματα του χώρου, τις προσπάθειες που έχουν ήδη γίνει και, κυρίως, αυτές που θα ακολουθήσουν.
       
      Η Δήλος είναι ένα ζωντανό πρόβλημα. Προσπαθούμε με κάθε τρόπο να καταστήσουμε τον χώρο αντάξιο της σημασίας και της επισκεψιμότητάς του. Η ΕΦΑ Κυκλάδων συγκροτεί ένα master plan διαχείρισης του αρχαιολογικού χώρου -μνημείων και μουσείου- και όλες οι προτεινόμενες επεμβάσεις έχουν προσαρμοστεί πάνω σε αυτή τη γενική προσέγγιση.
       
      Αναφέρθηκε στις εργασίες που προβλέπονται να γίνουν, αλλά και σε θέματα που αφορούν στην προστασία, στερέωση και ανάδειξη της Δήλου, στην επίλυση των οποίων συμβάλλει ο Δήμος Μυκόνου.
       
      «Υπάρχει όμως και το ζήτημα της ευρύτερης ανάδειξης των μνημείων, στο οποίο εντάσσεται και η περίπτωση της Στοάς του Φιλίππου. Θεωρούμε ότι οι αναστηλωτικές εργασίες στη Δήλο είναι αναγκαίες όχι μόνο για την κατανόηση των μνημείων από τον επισκέπτη, αλλά και για τη διάσωσή τους», επισήμανε ο κ. Αθανασούλης.
       
      «Η Δήλος είναι ένα μικρό νησί, όπου η αλμύρα κατατρώει τα πάντα. Τα αρχιτεκτονικά μέλη μέσα σε ένα περιβάλλον τόσο εχθρικό φθείρονται ραγδαία. Η αποκατάστασή τους πάνω στο μνημείο θα μειώσει σημαντικά τις φθορές», συμπλήρωσε.
       
      Κι αν η τρίτη διάσταση διατηρείται εντυπωσιακά στις αστικές συνοικίες της Δήλου, στο σημαντικότερο μέρος του νησιού, που είναι το Ιερό, δεν συμβαίνει το ίδιο. «Στο πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης του χώρου, θεωρούμε ότι πρέπει να υλοποιηθούν αναστηλωτικές επεμβάσεις που αυξάνουν την ιστορική υπεραξία του νησιού.
       
      »Αυτό το τμήμα των επεμβάσεων καλό είναι να γίνεται με την αναζήτηση χορηγιών, ώστε τα χρήματα που διαθέτει το κράτος και η ΕΕ να πηγαίνουν στα κατεπείγοντα. Με βάση αυτή την ιεράρχηση, υποβάλλαμε φακέλους σε μεγάλους χορηγούς», πληροφόρησε ο κ. Αθανασούλης, τονίζοντας ότι οι ανάγκες στη Δήλο λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών είναι αντίστοιχες με εκείνες της Πομπηίας, όπου οι ευρωπαϊκές πιστώσεις φτάνουν στο ύψος πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
       
      Η αναστήλωση στη Στοά του Φιλίππου θα είναι μερική και θα στηριχτεί στην εγκεκριμένη προκαταρκτική μελέτη του πολιτικού μηχανικού Κωνσταντίνου Ζάμπα, στην αρχαιολογική και αρχιτεκτονική τεκμηρίωση που έχει κάνει η Γαλλική Αρχαιολογική Σχολή, αλλά και στην καταγραφή και ταύτιση των αρχιτεκτονικών μελών που θα πραγματοποιήσει η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων, με σκοπό την ενσωμάτωσή τους στο μνημείο.
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Δεκτές κάνει ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης τις «προφορικές» συμβάσεις μεταξύ εργοδοτών και εργαζόμενων με «μπλοκάκι», διευκρινίζοντας ότι ακόμη και αυτές μπορούν να καταχωρηθούν στην ηλεκτρονική του πλατφόρμα.
       
      Με τον τρόπο αυτό «κλείνει το μάτι» στους εργοδότες, καθώς αντί να τους υποχρεώνει να υπογράφουν έντυπες συμβάσεις και να της υποβάλλουν στο σύστημα, τους παρέχει τη δυνατότητα να προχωρούν σε προφορικές συμφωνίες, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζουν τους εργαζόμενος.
       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι η είσοδος στην υπηρεσία Διαχείρισης Συμβάσεων από τις οποίες προκύπτει υποχρέωση έκδοσης Δ.Π.Υ., γίνεται με τους κωδικούς πρόσβασης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας υποβολής Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων.
       
      Οι εργοδότες που εισέρχονται στη πλατφόρμα συμπληρώνουν τα τα βασικά στοιχεία αντισυμβαλλόμενου (Επωνυμία, ΑΜΕ και ΑΦΜ) και φόρμα καταχώρησης στοιχείων ασφαλισμένου μέσω σύμβασης. Στα υπόλοιπα πεδία της φόρμας καταχωρούνται τα στοιχεία της σύμβασης, δηλαδή: ημερομηνία υπογραφής, Α.Μ.Κ.Α., τηλέφωνο, Εmail, έναρξη απασχόλησης, λήξη απασχόλησης και τίμημα.
       
      Μόλις ο ασφαλισμένος λάβει μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αναγγελία της σύμβασης του, καλείται να κάνει αποδοχή των όρων σύμβασης, όπως αυτοί δηλώθηκαν από τον αντισυμβαλλόμενο – εργοδότη.
       
      Σε συμπληρωματική εγκύκλιο που εξέδωσε ο ΕΦΚΑ επισημαίνει πως «κατόπιν ερωτημάτων που έχουν τεθεί σχετικά με το είδος της σύμβασης μεταξύ των συμβαλλομένων μερών, διευκρινίζουμε ότι στην έννοια της σύμβασης περιλαμβάνεται τόσο η έγγραφη όσο και η προφορική σύμβαση».
       
      Παράλληλα, τονίζεται ότι η σύμβαση η οποία θα αναφέρει τη διάρκεια, καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα στοιχεία, την οποία ο ανστισυμβαλλόμενος - εργοδότης οφείλει να καταχωρήσει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο www.efka.gov.gr του ΕΦΚΑ, δύναται να έχει συμφωνηθεί και προφορικώς μεταξύ των συμβαλλομένων μερών.
       
      Πηγή: http://www.insider.gr/hristika/asfalistika/44084/pos-dilonontai-oi-proforikes-symfonies-me-mplokaki
      Περισσότερα...

      12

    • panos-vicious

      Υποχρεωτικά στη Β' ενεργειακή κλάση θα πρέπει να αναβαθμίζονται οι κατοικίες μέσω του αναμενόμενου νέου προγράμματος εξοικονόμησης κατ' οίκον, με κριτήριο το ύψος του οικογενειακού εισοδήματος.
       
      Αυτό ανέφερε σήμερα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών (ΠΣΥΠΕΝΕΠ), κ. Κωνσταντίνος Λάσκος σε εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Σύλλογος στα πλαίσια του Building Green Open Space, στην Building Green Expo 2017.
       
      Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Λάσκο, βρίσκεται σε εξέλιξη διαπραγμάτευση μεταξύ των αρμόδιων Ελληνικών και Ευρωπαϊκών φορέων, με τους τελευταίους να ζητούν την υποχρεωτική αναβάθμιση των κατοικιών μέσω του νέου «εξοικονομώ», κατ' ελάχιστον στη Β' ενεργειακή κλάση, με εισοδηματικά κριτήρια. Οι έξι εισοδηματικές κλίμακες του νέου προγράμματος φαίνεται πως θα είναι της τάξης των 20, 25, 30, 35, 40 και 45 χιλιάδων ευρώ, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ευρωπαϊκοί φορείς ζητούν ιδιαίτερα χαμηλό οικονομικό κριτήριο για την υποχρεωτική αναβάθμιση στη Β' κλάση (ακόμα και τις 25.000 ευρώ).
       
      Αν τελικά επικρατήσει αυτή η αλλαγή (και ειδικά αν εφαρμοστεί στα χαμηλότερα εισοδήματα) θα είναι καθοριστική για τον τρόπο που θα λειτουργήσει το νέο «εξοικονομώ» μιας και θα αυξηθεί σημαντικά ο προϋπολογισμός της κάθε παρέμβασης, δεδομένου ότι η πλειοψηφία του κτιριακού αποθέματος στην Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ χαμηλή ενεργειακή κλάση (σύμφωνα και με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΕΝ).
       
      Μια τέτοια εξέλιξη θα απέτρεπε πολλούς από τους ενδιαφερόμενους που βασίζονται στις προϋποθέσεις του παλαιού προγράμματος (δηλαδή την κατ' ελάχιστον αναβάθμιση κατά μία ενεργειακή κλάση), από το να υποβάλουν αίτηση. Στα θετικά του νέου προγράμματος πάντως προσμετράται η δυνατότητα χρήσης ιδίων κεφαλαίων για την πραγματοποίηση των παρεμβάσεων.
       
      Σε κάθε περίπτωση, όλα δείχνουν πως στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις, τόσο σχετικά με το οριστικό περιεχόμενο του νέου «εξοικονομώ», όσο και με την οριστική ημερομηνία έναρξής του, σε συνδυασμό με τον πολυαναμενόμενο νέο ΚΕΝΑΚ. Το B2Green.gr παρακολουθεί σταθερά τις εξελίξεις γύρω από το «εξοικονομώ» και θα επανέλθει σύντομα με νέες πληροφορίες.
       
      Πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/45139/
      Περισσότερα...

      52

    • Engineer

      Με επανεκλογή του Γιώργου Στασινού στη θέση του Προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), για δεύτερη συνεχόμενη θητεία, έκλεισαν οι εργασίες της πρώτης ημέρας της ειδικής εκλογικής συνεδρίασης της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, της λεγόμενης «Βουλής των μηχανικών».
       
      Είχε προηγηθεί η εκλογή των δεκαπέντε μελών της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ για το επόμενο διάστημα, μεταξύ των οποίων τα μέλη της Αντιπροσωπείας επιλέγουν τον νέο πρόεδρο. Υποψηφιότητα κατέθεσε ο νυν πρόεδρος Γιώργος Στασινός, προερχόμενος από την παράταξη της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών, και ο Πολυχρόνης Ακριτίδης, πρώην γενικός γραμματέας της ΔΕ/ΤΕΕ, προερχόμενος από την παράταξη «Ανασυγκρότηση Μηχανικών – ΤΕΕ από την Αρχή».
       
      Ο Γιώργος Στασινός εκλέχθηκε Πρόεδρος με την πρώτη ψηφοφορία, με ποσοστό άνω του 66% των ψήφων. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ με 109 ψήφους έλαβε την προτίμηση της απόλυτης πλειοψηφίας των μελών της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ και ο ανθυποψήφιος Πολυχρόνης Ακριτίδης έλαβε 48 ψήφους, επί συνόλου 165 μελών της Αντιπροσωπείας που συμμετείχαν στη ψηφοφορία. Η διαδικασία συνεχίζεται σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας για την εκλογή των άλλων θέσεων του Προεδρείου της Διοικούσας Επιτροπής.
       
      Η νέα Διοικούσα Επιτροπή
       
      Της εκλογής του Προέδρου του ΤΕΕ είχε προηγηθεί η εκλογή της δεκαπενταμελούς Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ, που αποτελεί συλλογικό όργανο διοίκησης του Επιμελητηρίου. Οι εκλεγέντες έχουν αλφαβητικά ως εξής:
       
      Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
      1 ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΤΕΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
       
      2 ΑΝΔΡΕΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
       
      3 ΑΝΤΙΒΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΥΝΑ.ΜΗ.
       
      4 ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      5 ΗΛΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΣΥ.Μ.)
       
      6 ΚΑΨΑΣΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΠΑ.Μ.)
       
      7 ΚΟΥΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      8 ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΛΕΜ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ) & ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
       
      9 ΜΗΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΣΥ.Μ.)
       
      10 ΜΠΟΥΚΗ ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ – ΑΡ.ΑΓ.Ε.Σ.
       
      11 ΞΙΦΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      12 ΣΙΟΥΝΑΣ ΜΑΡΚΟΣ ΜΗΧ/ΛΟΓΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ
       
      13 ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      14 ΤΣΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      15 ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
       
      Πηγή: http://web.tee.gr/eidisis/neos-proedros-tou-tee-epaneklechthike-o-giorgos-stasinos-oloklirothike-i-eklogi-tis-diikousas-epitropis/
      Περισσότερα...

      18

    • Engineer

      Περισσότερα από 400 ακίνητα διαχειρίζεται πλέον η νεοφυής ελληνική εταιρεία blueground, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της φιλοξενίας στην Αθήνα, στη Κωνσταντινούπολη και στο Ντουμπάι.
       
      Σύμφωνα με τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της blueground Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, η εταιρεία εξασφάλισε, για την επέκτασή της σε νέες αγορές και για περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογίας, πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ από το ευρωπαϊκό fund VentureFriends, από το αμερικανικό fund Endeavor Catalyst και από ομάδα ιδιωτών επενδυτών. Από το 2013, οπότε ιδρύθηκε η εταιρεία, έχει χρηματοδοτηθεί συνολικά με πάνω από 6,9 εκατ. ευρώ, ποσό που την κατατάσσει ανάμεσα στις ελληνικές νεοφυείς εταιρείες με την υψηλότερη άντληση κεφαλαίων. Ο τζίρος της εταιρείας, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να φθάσει φέτος σε 5,5 εκατ. ευρώ, ενώ τον τελευταίο χρόνο τριπλασιάστηκε.
       
      Η blueground μισθώνει υφιστάμενες κατοικίες παρέχοντας στους ιδιοκτήτες σταθερό μηνιαίο εισόδημα και συμβόλαια διαρκείας έως και 3 ετών. Στη συνέχεια, αφού επιπλώνει, εξοπλίζει και σε αρκετές περιπτώσεις αναβαθμίζει τα ακίνητα, προχωρεί τις διαδικασίες υπομίσθωσής τους, κυρίως σε στελέχη εταιρειών, πρεσβειών και άλλων οργανισμών που επισκέπτονται τη χώρα μας για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής. Η μέση διάρκεια διαμονής των επισκεπτών στα ακίνητα που διαχειρίζεται η εταιρεία φθάνει τους 8 μήνες, ενώ η πληρότητά τους κυμαίνεται μεταξύ 92% και 95%. Η υψηλή πληρότητα επιτυγχάνεται λόγω της μεγάλης διάρκειας διαμονής των ενοικιαστών αλλά και λόγω του προγραμματισμού που γίνεται με την εξασφάλιση προκρατήσεων. Η τεχνολογία έχει τον κεντρικό ρόλο σε όλες τις διαδικασίες που ακολουθούνται από την online κράτηση μέχρι την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών εφόσον ζητούνται από τους επισκέπτες.
       
      Η blueground προσφέρει και επιλογές για διαμονή μικρής διάρκειας στην Αττική αλλά και σε διάφορα ελληνικά νησιά. Ωστόσο, έχει θέσει ως προτεραιότητα να εστιάσει στις υπομισθώσεις ακινήτων για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής. Η χρονική διάρκεια των εν λόγω υπομισθώσεων είθισται να κυμαίνεται μεταξύ ενός μηνός και 3 ετών. Το κόστος του μηνιαίου μισθώματος για τους επισκέπτες, ανάλογα με το μέγεθος και τη θέση του ακινήτου, συνήθως κυμαίνεται από 800 έως 3.000 ευρώ. Παράλληλα και ανάλογα με την περίπτωση, παρέχεται η δυνατότητα εντός του κόστους του ενοικίου να καλύπτεται από την εταιρεία ένα συμφωνημένο όριο κάλυψης εξόδων από λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Από το χαρτοφυλάκιο των περίπου 400 ακινήτων, τα 280 μισθώνονται στην Ελλάδα και τα άλλα σε Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι. Συνολικά η εταιρεία διαθέτει 60 υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 40 εργάζονται στην Ελλάδα.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/904033/article/oikonomia/epixeirhseis/h-startup-poy-vriskei-spiti-se-stelexh-etaireiwn-kai-presveiwn
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Αίσθηση προκαλούν τα στοιχεία που παρουσίαστηκαν χθες από το διαχειριστή του συστήματος διανομής ΔΕΔΔΗΕ για τις εντολές αποκοπής που δέχθηκε ο διαχειριστής την περασμένη χρονιά.
       
      Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε στα μέλη της αρμόδιας Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου σε σύνολο 7.438.455 μετρητών, μόνο πέρυσι ο ΔΕΔΔΗΕ κλήθηκε να διαχειριστεί 320 χιλιάδες αιτήματα για αποκοπές μετρητών. Δηλαδή οι εντολές που εστάλησαν πέρυσι ξεπέρασαν το 4,3% του συνόλου των μετρητών που διαχειρίζεται ΔΕΔΔΗΕ στο δίκτυο διανομής (χαμηλή και μέση τάση).
       
      Από αυτές τις εντολές υλοποιήθηκαν κάτι λιγότερο από τις μισές δηλαδή 150 χιλιάδες.
       
      Συγκεκριμένα όπως ειπώθηκε κατά την ακρόαση της διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ στη βουλή, η εταιρεία προσπάθησε να διαχειριστεί όσο το δυνατόν περισσότερες εντολές ωστόσο συχνά συνάντησε ανυπέρβλητα εμπόδια και σε κάποιες περιπτώσεις για να φτάσουν τα συνεργεία στους μετρητές χρειάστηκε αστυνομική συνοδεία.
       
      Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, κάποιοι από τους καταναλωτές μόλις φτάσει το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ σπεύδουν και αποπληρώνουν ή διακανονίζουν την οφειλή τους. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, τα συνεργεία αφήνονται να κάνουν την αποκοπή, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που δεν επιτρέπεται η είσοδος και χρειάζεται τα συνεργεία να επανέλθουν. Τέλος παρά το γεγονός ότι μετά τις αποκοπές γίνονται επανέλεγχοι, συχνά πραγματοποιούνται παράνομες επανασυνδέσεις των ρολογιών.
       
      Πως αντιδρά ο ΔΕΔΔΗΕ; Πέρυσι έγιναν περί τις 500 χιλιάδες μεταβάσεις σε ακίνητα για άλλες εργασίες, όπως καταμετρήσεις, συνδέσεις κλπ. Τα συνεργεία αυτά ωστόσο είχαν εντολή και ταυτόχρονα πραγματοποιούσαν στοχευμένους ελέγχους για ρευματοκλοπές.
       
      Έτσι πέρυσι εντοπίστηκαν πάνω από 10 χιλιάδες περιπτώσεις ρευματοκλοπής, έχουν ήδη υποβληθεί 3500 μηνύσεις, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής μηνύσεων και για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
       
      Πάντως τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ εμφανίζουν απόκλιση από εκείνα της ΔΕΗ σε σχέση με το ύψος των ρευματοκλοπών. Για το 2014 και το 2015 υπολογιστικά ο μέσος όρος του συντελεστή απωλειών που βγήκε με απόφαση της ΡΑΕ και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, είναι 8,5% και σε αυτό το ποσοστό των ρευματοκλοπών υπολογίζεται στο 3,2%. Αντίθετα η ΔΕΗ υπολογίζει το ύψος των απωλειών στο 10% και από αυτό το ποσοστό το 5,5% προέρχεται από ρευματοκλοπές.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/320-hiliades-entoles-apokopis-dehthike-o-deddie-2016-kopike-reyma-se-150-hiliades-metrites
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Η ευρωπαϊκή βιομηχανία ενέργειας ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να μην επενδύσει σε νέες μονάδες παραγωγής ενέργειας από άνθρακα μετά το 2020. Όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπέγραψαν την πρωτοβουλία εκτός από την Ελλάδα και την Πολωνία.
       
      Η Ένωση της Βιομηχανίας Ηλεκτρικής Ενέργειας, γνωστή ως Eurelectric, η οποία εκπροσωπεί 3.500 επιχειρήσεις ενέργειας συνολικής αξίας άνω των 200 δισεκατομμυρίων ευρώ, επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να απομακρύνει την οικονομία της ΕΕ από τον άνθρακα, σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή. Η συμφωνία προβλέπει την επίτευξη της ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα για τον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη ως το 2050.
       
      Η Ελλάδα δεσμεύεται επίσης από αυτόν τον στόχο αλλά έχει προς το παρόν ανοικτό το θέμα της νέας μονάδας στην Πτολεμαΐδα. Η Πολωνία ακολουθεί πολιτική υπέρ του άνθρακα τα τελευταία χρόνια, παρά τις κοινοτικές αντιρρήσεις, εν μέρει λόγω των ανθρακωρυχείων της χώρας.
       
      «Ο τομέας της ενέργειας είναι αποφασισμένος να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης και να δείξουμε τη δέσμευσή μας προς την οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με συγκεκριμένα μέτρα», δήλωσε ο πρόεδρος της Eurelectric και διευθύνων σύμβουλος του πορτογαλικού ομίλου ενέργειας EDP, Αντόνιο Μέξια.
       
      «Με την παροχή ρεύματος να γίνεται όλο και πιο καθαρή, οι ηλεκτρικές τεχνολογίες είναι μια προφανής επιλογή για την αντικατάσταση των συστημάτων που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα, για παράδειγμα, στον τομέα των μεταφορών», πρόσθεσε.
       
      Πέρυσι, οι ευρωπαϊκές εκπομπές άνθρακα μειώθηκαν κατά 11%, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η μείωση των εκπομπών άνθρακα είναι μέρος μιας μακροπρόθεσμης τάσης. Από το 2010, οι εκπομπές άνθρακα στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 16% τοις εκατό και οι συνολικές εκπομπές του τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκαν κατά 19%.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1222538/ee-kamia-nea-monada-paragogis-energeias-apo-anthraka-meta-to-2020--ektos-tis-elladas
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Από τις 9 το πρωί ξεκίνησε η λειτουργία του τμήματος Ευαγγελισμός-Σκοτίνα στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Τα νέα 25 χιλιόμετρα δρόμου ο οδηγός θα βρει τις 3 νέες σήραγγες εκ των οποίων η μεσαία είναι, με 6 χιλιόμετρα, η μεγαλύτερη σήραγγα στα Βαλκάνια.
       
      Να θυμίσουμε πως τα διόδια παρά τα όσα είχαν λεχθεί εδώ και καιρό δεν αλλάζουν δραματικά καθώς η διαφορά κυμαίνεται σε 30-50 λεπτά, ανάλογα το όχημα. Το σύνολο των διοδίων που καλείται να πληρώσει ο οδηγός είναι αρκετά υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα καθώς φτάνει τα 29 ευρώ (στην απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα για τη συχνή χρήση του αυτοκινητόδρομου.
       
      ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
       
      Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη από σήμερα θα διανύεται σε περίπου 4 ώρες και 10 λεπτά καθώς το νέο τμήμα που άνοιξε μειώνει κατά 25 λεπτά τη διαδρομή. Ο Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη, σήμερα διαχειρίζεται από 4 διαφορετικές εταιρείες. Για τους οδηγούς να σημειώσουμε πως από τα σταθμό διοδίων των Αφιδνών στην Αθήνα μέχρι τα Σκάρφεια Φθιώτιδας πληρώνουν για την Νέα Οδό, από τα Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες (το λεγόμενο πέταλο του Μαλιακού δηλαδή) πληρώνουν για την Κεντρική Οδό, από τις Ράχες μέχρι το Κλειδί Ημαθίας πληρώνουν για τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και από το Κλειδί μέχρι τα διόδια στα Μάλγαρα, πληρώνουν για την Εγνατία Οδό.
       
      Σημειώνουμε για καλύτερη χρήση του δρόμου και λιγότερες αναμονές όλες οι εταιρείες διαθέτουν e-pass τα οποία φορτίζονται με χρήματα είτε από το λογαριασμό σας είτε στους σταθμούς διοδίων. Οι συχνοί χρήστες έχουν εκπτωτικά πακέτα και για να ενημερωθούν μπορούν να καλούν στην εξυπηρέτηση πελατών των 4 εταιρειών.
       
      ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΤΕΛΕΤΗ
       
      Η χθεσινή τελετή στα Τέμπη ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακή. Η Φιλαρμονική Κατερίνης έδινε τον τόνο, ενώ μεγάλο μέρος των εταιρειών παραχώρησης παραβρέθηκαν εκεί, ενώ είδαμε βουλευτές της περιοχής όλων των κομμάτων. Η διάρκεια της ήταν μεγάλη καθώς η προσέλευση ξεκίνησε στις 12.30 το μεσημέρι και η απόχωρηση των καλεσμένων ξεκίνησε στις 4 το απόγευμα.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/39915-se-4-ores-kai-10-lepta-apo-simera-i-diadromi-athina-thessaloniki
      Περισσότερα...

      13

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.