Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/05/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Προσωπικα εβαλα παύλα στο αριθμο του pos. Πρακτικα δεχεται οτιδήποτε μπορεις να γραψεις "Γίδια δεν εχω pos στη ΕΤΕ" και θα προχωρήσει.4 points
-
Το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί από κάτι αστείους και γραφικούς τύπους , που κακή τη τύχη και προφανώς με τις κατάλληλες πολιτικές αβάντες , βρέθηκαν στην ηγεσία της παρέας των γερόντων και νόμισαν και εν μέρει το πέτυχαν να γίνουν εκτός από 3η και 2η και 1η εξουσία , ακυρώνοντας νόμους οι οποίοι είχαν ψηφιστεί ακόμα και με διακομματικές πλειοψηφίες άνω των 200 εδρών , αριθμού που μπορεί να κηρύξει πόλεμο , να εντάξει την χώρα σε συμμαχίες ή σε ενώσεις κρατών παραχωρώντας μέρος της Εθνικής μας Κυριαρχίας . Τέτοιους νόμους λοιπόν , όπως ο ΓΟΚ/85 και το άρθρο 9 ακυρώθηκαν από την παρέα και γενικά η παρέα ενώ έχει εκπαιδευτεί να βλέπει σημειακά την εφαρμογή των νόμων , ακύρωνε οπτικές που έβλεπαν μακροσκοπικά τα πράγματα . Εχοντας λοιπόν στην πλάτη μας 40 χρόνια τέτοιων κακών πρακτικών , είναι προφανές , ότι μπορεί ο καθένας αβασάνιστα και ανέξοδα να κάνει τέτοιες προσφυγές που μπορούν να καθυστερούν και να ακυρώνουν επενδύσεις , ευνοούν τον λαϊκισμό και το χειρότερο , διαλύοντας κάθε Συνταγματική έννοια Διάκρισης των Εξουσιών , ευνοούν τις εμμονές διαφόρων τύπων που βρέθηκαν τυχαία ή όχι σε θέσεις τόσο σημαντικής εξουσίας , χωρίς να έχουν τα κατάλληλα εχέγγυα σοβαρότητας , επιστημονικής γνώσης , ακόμη και της καλώς εννοούμενης φιλοπατρίας και του κοινού συμφέροντος .4 points
-
3 points
-
εγω βλεπω στις φωτο δομηση με μεγαλο υψος κτιριων ώστε να μεινει χωρος για παρκα και ελευθερους χωρους μακαρι και η Αθηνα να γινοταν ετσι . είναι ολοφανερο ότι τους εχει βαλει ο κομματικος μηχανισμος συγκεκριμενων αντιληψεων για να μην γινει η επενδυση2 points
-
ναι ρε γουσταρω δασος ... τι να τα κανουμε τα κτιρια τι να τις κανουμε τις θεσεις εργασιας τι να τα κανουμε στο τελος τα λεφτα ... να γινει δασος και δεν με νοιαζει... θα τρωω βελανιδια οπως ετρωγαν οι γερμανοι πριν 1000 χρονια και να που εφτασαν ...2 points
-
Ανοίγω αυτό το νήμα προκειμένου να θέτουμε ερωτήσεις που αφορούν στο νέο έντυπο Ε3. Θεωρώ ότι θα μας απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό, και κάθε βοήθεια θα είναι σε κάθε περίπτωση χρήσιμη. Κάνοντας λοιπόν την αρχή να ρωτήσω σχετικά με τον κωδ.425 «Αποσβέσεις» στο τμήμα Δ11 όπου καταχωρούνται οι αποσβέσεις που δεν έχουν ενσωματωθεί στο κόστος πωληθέντων. Επίσης στον κωδ.487 στο τμήμα Ζ2 στις δαπάνες αναφέρει πάλι "Αποσβέσεις". Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αναφορικά στον πρώτο κωδ.425 τι εννοεί με το: "αποσβέσεις που δεν έχουν ενσωματωθεί στο κόστος πωληθέντων" ? Και για να το θέσω με παράδειγμα: Αν έχουμε ένα πάγιο π.χ. laptop 400€ και το αποσβέσουμε στο 100% τι από τα παρακάτω θα γράψουμε: 1) κωδ. 487=400€ και στον κωδ.425=400€ και ΔΕΝ θα το εμφανίσουμε στον κωδ.401 (Σύνολο δαπανών) 2) κωδ. 487=400€ και στον κωδ.425=μηδέν € και θα το εμφανίσουμε στον κωδ.401=(Σύνολο δαπανών) = 400€ 3) κωδ. 487=400€ και στον κωδ.425 θα παει μόνο το μέρος της αξίας του που αναλογεί πάνω από τον συντελεστή απόσβεσής του (π.χ. 10% ? 4) Κάτι άλλο ? Τι ? Πως θα γράψουμε τις αποσβέσεις του συγκεκριμένου παγίου στους κωδ. 401, 425 και 487 ?1 point
-
Όταν έχω το 100% των ιδιοκτητών κάνω μία δήλωση. Μία πλήρης αποτύπωση των κατασκευών στο οικόπεδο, ένα ενιαίο διάγραμμα κάλυψης, χωρίς να σκέφτομαι ποιος χρησιμοποιεί τι και με ποιου την άδεια. Θυμάμαι μια ΠΟΛ του ΥΠΟΙΚ που έλεγε ότι "οι αυθαίρετες κατασκευές σε κοινόχρηστο χώρο πρέπει να δηλώνονται στο Ε9 απ όλους τους ιδιοκτήτες" που αυτό μεταφράζεται στο μυαλό μου οτι και οι δηλώσεις αυθαιρέτων (σε κοινόχρηστο) πρέπει να γίνονται απ όλους τους ιδιοκτήτες. Έτσι αποφάσισα ότι όποτε μπορώ να αποφύγω συλλογές συναινέσεων, βαθείς συλλογισμούς από που και αν τεκμαίρεται η αποκλειστική χρήση, να τα αποφεύγω...1 point
-
απαντησε ηδη ο παυλος "Συμφωνώ. Δυο δηλώσεις από τον καθένα. Στη μία ο συντελεστής επιβάρυνσης λόγω Υ.Δ θα προκύψει με παρανομαστή τα χιλιοστά της οριζόντιας επί του ΣΔ οικοπέδου, ενώ για την απομακρυσμένη-εντός ακαλύπτου χώρου-αυθαίρετη ιδιοκτησία, η σύγκριση θα γίνει με το 100% του ΣΔ. " Αλλο ειναι η επεκταση μιας ΟΙ, της οποίας αυξήθηκε το εμβαδόν, οπότε συγκρινεις με βαση τα χιλιοστα της και αλλο η κατασκευη μιας ανεξαρτητης κατσκευής ειτε στον ακαλυπτο ειτε στο υπογειο ειτε στην ταρατσα... η οποια δεν εχει χιλιοστα. Οσο για το κλεισιμο του Η/Χ ή της βεραντας, αυτη εγινε εντος των οριων της ιδιοκτησιας σου. Ασχετο ειναι εάν εδω υπαρχει θεμα "αλλαγης της οψης της οικοδομης"... καλυτερα να μη το συζητάμε και πολύυυ1 point
-
μιλάμε πάντα για προσωρινή σύνταξη που είναι περίπου 1250 ευρώ, από τον Μάιο του 2016 όταν ίσχυσε ο Νόμος Κατρούγκαλου εκδίδονται μόνο προσωρινές συνάξεις1 point
-
γενικά δεν βγάζεις άκρη με αυτούς , θα περιμένετε αλλά να συνεχίστε την τηλεφωνική όχληση , από συνάδελφους γνωρίζω ότι καθυστερούν 7 με 8 μήνες .....1 point
-
το 2013 την προσωρινή την πήρα μετά από 9 μήνες από την υποβολή των δικαιολογητικών1 point
-
http://www.efsyn.gr/arthro/kerdismenoi-kai-hamenoi-stis-kalpes-ton-arhitektonon1 point
-
ΟΜΩΣ, ... πέραν των 507 "θλιμμένων-θιγομένων" που λέει ".... τα ψηλά κτίρια θα τους εμποδίζουν να μετρούν της πέρα θάλασσας τα κύματα...." από την αυθαίρετη σοφιτούλα τους στην ταράτσα ..., συνοδοιπορεί μ΄αυτούς όπως διαβάζουμε ΚΑΙ ο "Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών -Τμήμα Αττικής" ! Ποιά φάβα έχει ο λάκκος ...?????1 point
-
Η λύση είναι μία, εφόσον χάσουν το ΣτΕ, να βγει ο λογαριασμός της καθυστέρησης και να μοιραστεί δια 507. Όσο μπορούν κάποιοι ανέξοδα να μας κρατάνε Αφρική τόσο θα συνεχίζουν να το κάνουν.1 point
-
Δεν κατακεραυνώνω τους προσφεύγοντες , αλλά τους κριτές των προσφυγών . Γιατί επιτρέπουν να καθυστερούν επενδύσεις που μειώνουν τον πλούτο των πολιτών , να επιβαρύνεται η υγεία των πολιτών όπως έγινε με την υπόθεση της Περιφερειακής Υμηττού στις αρχές του 90 και όλα αυτά τα κάνουν , με ρυθμούς που είναι επικίνδυνα αργοί , αλλά και με αποφάσεις που διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο . Και βέβαια όταν κάποιο πράγμα έχει κριθεί ήδη , η αποδοχή του ελέγχου νέων προσφυγών , θα έπρεπε να είναι και δύσκολη , αλλά κυρίως να εξετάζεται τάχιστα . Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το πρόβλημα της καθυστέρησης στην απονομή της δικαιοσύνης , όπως και η διαφθορά και τα διάφορα παραδικαστικά , είναι σημαντικοί παράγοντες που κατεβάζουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας σε επίπεδο πρώην αποικιών της κεντρικής Αφρικής και ολοκληρωτικών καθεστώτων ανά τον κόσμο .1 point
-
Δεν σας φτάνει τόσο τσιμέντο εκεί στην τερατούπολη Βάλτε όσο τον δυνατόν περισσότερα δέντρα και αθλητικούς χώρους και χώρους πολιτισμού να αναπνεύσει λίγο τη τερατούπολη όχι μόνο από οξυγόνο Μπας και επιστρέψει λίγο η ανθρωπιά και οι ανθρώπινες μη απρόσωπες σχέσεις και όχι όλα χρήμα Και αν δεν έχει εργασίες η πόλη , καιρός κάποιοι "Βλάχοι" να γυρίσουν στα χωριά τους (όπως έκανα και εγώ και ας γεννήθηκα στην Αθήνα από "βλάχους" γονείς )1 point
-
ο ΟΟΣΑ ζητα - απαιτει αυξηση της συνταξιοδότησης στα 71 από τα 67 οσοι ξεκινουν σημερα τον εργασιακο τους βιο πιθανο να παρουν συνταξη στα 78-80 η ποτε , τι σχεση εχουν όλα αυτά ελα ντε που εχουν . όταν κλεινουν επενδύσεις το ταμειο είναι μειον και καποιοι θα την πληρωσουν ακομα και μετα από 60 χρονια1 point
-
1 point
-
δεν απαιτειται πια διαγραφη για συνταξιοδοτηση, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, 14 / 2 / 2018 Αριθ. Πρωτ. : Δ.15 / Δ / οικ. 3376 / 73 Στ. Μεταβολές στη διαδικασία συνταξιοδότησης Σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις του πρώην ΕΤΑΑ – ΤΣΜΕΔΕ και ΕΤΑΑ – Τομέας Ασφάλισης Νομικών προϋπόθεση για τη λήψη σύνταξης λόγω γήρατος ή αναπηρίας από τους ανωτέρω Τομείς είναι η διαγραφή του ασφαλισμένου από τους οικείους επαγγελματικούς συλλόγους (ΤΕΕ για τους μηχανικούς, Δικηγορικός Σύλλογος για τους δικηγόρους). Όπως όμως προαναφέρθηκε, από 1/1/2017 η υπαγωγή στην υποχρεωτική ασφάλιση των ανωτέρω Τομέων του πρώην ΕΤΑΑ για τους αυτοαπασχολούμενους διακόπτεται με τη διακοπή της επαγγελματικής δραστηριότητας και τη διαγραφή από τη Δ.Ο.Υ. Ως εκ τούτου, από 1/1/2017 για την συνταξιοδότηση των ασφαλισμένων αυτής της κατηγορίας δεν απαιτείται η διαγραφή από τους οικείους επαγγελματικούς συλλόγους.1 point
-
Ρε παιδιά μην απαντάτε στα τρολαρίσματα του ΜΠΑΣ με κλιματική αλλαγή. Καταρχάς το θέμα δεν είναι καν είδηση και μπορούσε να προστεθεί σε μία συζήτηση στην κουβέντα. Από εκεί και πέρα στο μηχανικος.γρ ΔΕΝ μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση επί του θέματος και το ξέρουμε όλοι αυτό.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-