Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      9.066


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.971


  4. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.691


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/09/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. επειδή κατά ΝΟΚ η στέγη συμπεριλαμβάνεται πλέον στις όψεις του κτιρίου επειδή αν είχε δώμα κατά τον Ν οριζοντίων συμπεριλαμβάνεται στα κοινόχρηστα και κοινόκτητα μέρη της οικοδομής επειδή αντί δώματος υπάρχει η στέγη η οποία όμως εξασφαλίζει όλη την οικοδομή από όμβρια κλπ και επειδή δεν υπάρχει κανονισμός της οικοδομής που να ορίζει διαφορετικά τα ανωτέρω εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι να επιβαρυνθούν αναλογικά με τα ποσοστά της ιδιοκτησίας άσχετα αν εξ αρχής όλοι οι συνιδιοκτήτες έχουν την εντύπωση ότι ο μόνος που ωφελείται είναι ο ιδιοκτήτης της από κάτω της στέγης ιδιοκτησίας Ποια ..η διαφορά. Μήπως την ίδια εντύπωση δεν έχουν όλοι και για το δώμα! -
    2 points
  2. Συνάδερφοι μερικές ερωτήσεις που ίσως έχουν απαντηθεί αλλά θα εκτιμούσα μια γνώμη. 1. Στο στάδιο της καταχώρησης προμηθευτών, υπάρχει κάπου η σύνδεση του ΑΦΜ με την εργασία την οποία αναλαμβάνει (όπως στο εξοικονομώ Ι) ή όχι? 2. Μπορούμε να καταχωρήσουμε δύο ή και περισσότερους προμηθευτές για την ίδια εργασία και εν τέλει να καταλήξουμε μόνο σε έναν για συνεργασία? πχ μπορώ να βάλω τα ΑΦΜ από 3 αλουμινάδες αλλά τελικά να συνεργαστώ μόνο με έναν από αυτούς? Εάν ναι, ποια η τύχη των ΑΦΜ που δεν θα συνεργαστώ τελικά μαζί τους? 3. Οι προκαταβολές επιμερίζονται από τον ωφελούμενο μετά την καταχώρηση των ΑΦΜ (δηλαδή σε επόμενο στάδιο) και μπορούν να είσαι όσες θέλει αρκεί το σύνολο να μην υπερβαίνει το 70% της επιχορήγησης? Δηλαδή μπορεί να πάρει ο αλουμινάς το 69%, ο ηλιακός το 1% και ο μονωτής το 0% ?
    1 point
  3. αυτο έγινε το 2002 (το παλιό το ορθόδοξο το ΠΑΣΟΚ)
    1 point
  4. Με την άδεια προσθήκης ελέγχεις Ελάχιστο Αριθμό Απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης. Όχι το εμβαδού την κάθε θέσης. Υποχρέωση είναι να σχεδιαστούν στο Διάγραμμα Δόμησης και κάτοψη Ισογείου η επακριβή θέση ή θέσεις αυτών και φυσικά εκεί πρέπει να προβλέπονται οι ελάχιστες απαιτούμενες διαστάσεις από τον πολεοδομικό κανονισμό για κάθε θέση αλλά και για απρόσκοπτη πρόσβαση προς κάθε θέση στάθμευσης. (άρα δεν θέλει μόνο δέσμευση συμβ. πράξης αλλά σχεδιασμό και δέσμευση στα Πολεοδομικά σχέδια που θα κατατεθούν) Ανάλογο σχέδιο με τις θέσεις στάθμευσης παραδίνεις στον ιδιοκτήτη να φροντίσει με συμβολαιογράφο που θα επισυνάψει το δικό σου σχέδιο στην συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης θέσεων την οποία εσύ θα προσκομίσεις στην ΥΔΟΜ για τις τελικές υπογραφές έγκρισης. Κάνε και μια βόλτα ΥΔΟΜ να τους ρωτήσεις και ρώτα και τα απαιτούμενα (αν και εφόσον) τον υπολογισμό υποχρεωτικής φύτευσης που όμως είναι άλλο ερώτημα σε σχέση με το θέμα σου τώρα.
    1 point
  5. Καλησπέρα. Έχω κάνει τις σπουδές μου στη Μηχανολογία εξ'ολοκλήρου στο εξωτερικό και έχω εργαστεί μονάχα στο εξωτερικό οπότε οι απόψεις μου μπορεί να διαφέρουν από αυτές όσων έκαναν κάποια από αυτά στην Ελλάδα. Εργάζομαι ως μηχανολόγος μηχανικός εδώ και κάποια χρόνια στη Rolls-Royce στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι περισσότεροι άνθρωποι στην εταιρεία εργάζονται 37.5 ώρες την εβδομάδα αλλά πολλοί, μαζί με εκείνους και εγώ εργαζόμαστε αρκετές φορές μέχρι και 42 με 45 ώρες την εβδομάδα, όχι γιατί αναγκαζόμαστε αλλά γιατί είμαστε τελειομανείς. Λάβετε υπόψιν πως μέχρι και σήμερα δε γνωρίζω κάποιον που να έχει πληρωθεί για υπερωρία. Από εκπαιδευτική άποψη η εταιρεία προσφέρει δωρεάν μια μεγάλη γκάμα μαθημάτων τόσο στους αποφοίτους μηχανικούς και μη αλλά και στο πιο έμπειρο προσωπικό. Τα μαθήματα μπορεί να σχετίζονται με μηχανολόγια, ηλεκτρονικά, προγραμματισμό αλλά και οικονομίκά, project management και αρκετά άλλα. Από χρηματική άποψη τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλά. Οι μισθοί για μηχανικούς ξεκινούν από £28500 για κάποιον απόφοιτο, ανεβαίνει στα £32000-£34000 μετά από 1.5 χρόνο συν περίπου 1% ανά φορολογικό έτος λόγω πληθωρισμού. Μετά, για κάθε προαγωγή από το ένα grade στο άλλο ο μισθός ανεβαίνει κατά περίπου 4%. Αν είσαι τυχερός και είσαι σε κάποιο ιδιαίτερο project και διαχειρίζεσαι ανθρώπους, συμβουλεύεις άτομα για το πώς θα κάνουν κάτι τεχνικό κλπ τότε μπορείς να ανεβαίνεις και ένα grade ανά έτος, μερικοί και δύο το χρόνο αλλά αρκετά σπάνια. Παρά τα κύματα μαζικών απολύσεων τα τελευταία 10 χρόνια, περίπου 8000 άτομα παγκοσμίως, ένα 70% του προσωπικού εργάζεται στην εταιρεία για πάνω από 20 έτη οπότε αυτό λέει πολλά.
    1 point
  6. προφανως υπαρχει αντιθετη αποψη,...αλλά, καλο θα ηταν ο "πληντης" να μας ελεγε την δικη του γνωμη. Δεν μαθαμε τπτ χρησιμο εμεις οι υπολοποι απο μια "σκετη" αρνητικη... Νομιζω η απαντηση οτι ειναι ........ζζζζζζζζ.
    1 point
  7. Χοντρικά αν είναι δυτικά του Λούρου βάλε ΚΦ Καναλάκι ενώ ανατολικά ΚΦ Άρτα. Πιο βόρεια παίζεις με Παραμυθιά και Παππαδάτες αντίστοιχα. Επίσης, αφού βάλεις τις συντεταγμένες, τσέκαρε πάλι τα πεδία με τα 6' και ξαναβάλε τα φ και λ. (L και M)
    1 point
  8. Το εντόπισα, για εκτός σχεδίου Παινία και εγώ 600 ευρώ βγάζω...
    1 point
  9. Αφού ο νόμος σου λέει πάρε την ελάχιστη, ποιός ο λόγος να πάρεις του ΕΝΦΙΑ...; Καλημέρα.
    1 point
  10. Επανέρχομαι στο θέμα ανέγερσης της πολυκατοικίας και της προσθήκης του τελευταίου ορόφου που καλύπτεται με τη στέγη. Από το ιστορικό που περιγράφεις, προκύπτει ότι α) ο αρχικός ιδιοκτήτης που οικοπέδου ήταν ο ίδιος που έχει τον τελευταίο όροφο και κατασκεύασε τη στέγη, και β) ο τελευταίος όροφος ανεγέρθηκε με άδεια 10 χρόνια περίπου, μετά την ανέγερση των υπόλοιπων ορόφων. Η απορία που γεννιέται είναι, σε ποια στοιχεία στηρίζεις αυτό το στοιχείο, δηλαδή πως γνωρίζεις ότι εκδόθηκε ΟΑ για τον τελευταίο όροφο, πολύ περισσότερο όταν ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχει Κανονισμός, ενώ είναι σίγουρο ότι υπάρχει αφού μεταβιβάστηκαν σε τρίτους ΟΙ και ήταν απαραίτητο στοιχείο για τη μεταβίβαση. Με λίγα λόγια, είσαι βέβαιος ότι α) το σύνολο της δομημένης επιφάνειας της πολυκατοικίας αντιστοιχεί στον ισχύοντα ΣΔ και β) ο τελευταίος όροφος και η στέγη ανεγέρθηκαν με ΟΑ;
    1 point
  11. το ερωτημα δεν ειναι αν και τι θα κανει ο συμβ/φος..... Το ερωτημα αφορα αποκλειστικα τις ενέργειες του μηχανικου και το εαν και κατα ποσο, σε οικόπεδο "εξ αδιαιρέτου", ειναι νομιμη η [μερική] τακτοποιηση, κατα διαφορετικα χρονικα σημεια και απο "μισό-μισό". [γνωμη μου ειναι οτι ο συμβ/φος δεν θα κανει τπτ, διοτι τα υπο συσταση ΟΙ και υπο διανομη κτισματα και οικοπεδο, ανηκουν κατα 50% εξ αδιαιρετου σε καθε εναν, αλλά, με βαση οσα αναφερθηκαν, ο καθε ενας τα δηλωνει σαν δικα του κατα 100%, ωστε, ουτε τα Ε9 ούτε τα πιστοποιητικα ΕΝΦΙΑ να ανταποκρινονται στην νομικη κατασταση των κτισμάτων και του οικοπεδου που παραμενει "εξ αδιαιρετου" μεχρι να γινει συσταση και διανομη. Οταν πας σε συμβ/φο με παρόμοια υποθεση θα μας πεις...] τις καλημερες μου.
    1 point
  12. ο γενικός κανόνας είναι οτιδήποτε δεν δίδεται σε αποκλειστική χρήση μέσω σύστασης θεωρείται κοινόχρηστο. Αρα σε πρώτη φάση θα πληρώσουν όλοι με τα χιλιοστά τους για να επισκευαστεί η στέγη. Βρείτε λοιπόν τη σύσταση ΟΙ και να υπάρχει κανονισμός διαβάστε τον για να μπορέσετε να έχετε μια υπεύθυνη απάντηση. Να γίνει και έλεγχος νομιμότητας της στέγης (ύψος θέση κτλ)
    1 point
  13. θεωρώντας οτι μιλαμε για οικοπεδο που ανηκει σε δυο συνιδιοκτητες εξ αδιαιρετου, θα λεγαμε οτι, Κτιρια χωρις συσταση, τακτοποιουνται σαν συνολο και επακολουθει συσταση και διανομη.. Εκτος εαν εκαναν εφαρμογη του αρθρου11 παρ. 1/iv του ν. 4178, με την υπογραφη προσυμφωνου, και τακτοποιησε ο ενας τις δικες του αυθαιρεσιες [και οχι τις "μισες"] το οποιο αρθρο ομως δεν ισχυει πλεον σημερα...
    1 point
  14. Γενικά η ιστορία δεν είναι για γέλια αλλά για κλάματα. Δηλαδή θα σκοτώνεται ο ένας με τον άλλο για το αν είναι σωστό που δε μπήκε η τέντα σε αναλυτικό ή λάθος. Σε καιρούς που με το ζόρι βγαίνει μεροκάματο. Σε νόμους που οι 3/5 έχουν διαφορετική αντιμετώπιση από τους άλλους 2 και συνήθως χωρίς δόλο! Αυτο που παίζεται με την ιστορία των ελεγκτών δόμησης είναι να φύγει καί ο έλεγχος του ελέγχου απο το κράτος! Και λέω εγώ τώρα που έχω σε δηλώσεις του 4178 αποθήκες κατ.3 σε αναλυτικό με λοιπές παραβάσεις, έστω έρχεται και με ελέγχει συνάδερφος που θεωρεί ότι οι αποθήκες δεν πάνε με αναλυτικό. Τι γίνεται? Παμε στα δικαστήρια? Και λέω το συγκεκριμένο που είναι ενα απλό παράδειγμα που υπαρχουν και οι 2 απόψεις. Και κατι για το helpdesk του ΤΕΕ. Μια φορά πήγα ήπια καφέ απο κάτω κανα 2ωρο και έφυγα, ενώ ήταν μέσα το 12 και είχα το 40. Οταν πήγα ήταν μέσα το 6. Και μια φορά έστειλα mail που πήρα απάντηση ότι είναι μεγάλη η ερώτηση!!!
    1 point
  15. Αυτοί οι βολεμένοι στα υπουργεία ζούνε σε άλλο πλανήτη.. με το φρέντο στο χέρι. Ειλικρινά έχουμε μπλέξει με άσχετους αλλά το ποιο σημαντικό ..... με επικίνδυνους επειδή νομοθετούν. Εδώ δεν μας έχουν βγάλει της περίφημες αεροφωτογραφίες του 2011 και μας μιλάνε για κόκκινες γραμμές και πράσινα άλογα. Μας έχουνε μπλέξει μένα κ%^#νόμο που μπάζει από παντού. Το δικό τους Ηelpdesk μας απαντούσε τηλεφωνικά για της ερωτήσεις μας για να μην εχουν ευθύνες… και θα μας ελέγξουν άτομα που δεν ξέρουνε πως γίνεται το καλούπωμα…… Ήμαρτον.
    1 point
  16. Επειδή ακούγεται κάπως, η πολυκατοικία να έχει τελευταίο όροφο με στέγη και κεραμίδια, που ανήκει στον ιδιοκτήτη του προηγούμενου ορόφου, θα έλεγα να διαβάσεις τον Κανονισμό της πολυκατοικίας και να δεις αν ο όροφος με τη στέγη υπήρχε από την αρχή ή κατασκευάστηκε αργότερα (αυθαίρετο ίσως? ).
    1 point
  17. Για Θέρμη εκτός, 500 θα λάβεις (η μικρότερη της ΠΕ).
    1 point
  18. "Άλλαξε ο Μανωλιός"...Κατά τα άλλα σε πολλούς συναδέλφους που έχουν προσληφθεί με σύμβαση μονιμότητας, ή αορίστου χρόνου,σε Δήμους, Περιφέρειες και ΔΕΚΟ συνεχίζουν να τους έρχονται τα ειδοποιητήρια εισφορών!
    1 point
  19. η σωστη λυση ειναι δυο καθετες...η μια με προσωπο στον δρομο και η αλλη με "πιστολι"... δλδ. με διαδρομο προσωπο 3μ απο τον δρομο προς το πισω "τμημα" Ετσι δεν θα μαλωσετε ποτέ, ουτε για "συγχρηση" ούτε για δαπανες απο φθορες και συντηρησεις...
    1 point
  20. Τώρα που με τα αυθαίρετα κλπ θα αρχίσουμε να ελέγχουμε ο ένας τον άλλο, με νόμους που δεν ήταν και τοοοοσο σαφείς και με πράγματα που κάναμε ο καθένας κατά την κρίση μας, τώρα θα πέσει το γέλιο...
    1 point
  21. Με μία πρώτη ματιά : τα λήμματα που παρατίθενται μετά από κάποια αναζήτηση ΔΕΝ είναι ταξινομημένα με χρονολογική σειρά και αυτό καθιστά πολύ δύσκολη την ανεύρεση συγκεκριμένου εγγράφου ή την λήψη οποιασδήποτε σχετικής απάντησης για συγκεκριμένη χρονική περίοδο αναζήτησης. ο συνολικός αριθμός των σελίδων των λημμάτων ΔΕΝ εμφανίζεται στο υποσέλιδο με αποτέλεσμα να μην καθίσταται απ΄αρχής γνωστός ό όγκος του χώρου αναζήτησης ................................
    1 point
  22. Εγω τετοια πατάρια τα βάζω στον αναλυτικό ως μια πλάκα σκυροδέματος. Σωστή και η προσέγγιση του killer tomato. Είπαμε γίναμε γραφικοί με τα αυθαίρετα αλλά δε θα δηλώσουμε και τις γλάστρες....
    1 point
  23. Προσδιορισμός αντικειμενικής αξίας μεταβίβασης ακινήτων από την ιστοσελίδα του ΥΠΟΙΚ Φύλλα Προσδιορισμού της Αντικειμενικής Αξίας του/των ακινήτων σας (ΑΠΑΑ) - Εκτιμήσεις Τιμών Ζώνης - Πίνακες Τιμών Εκκίνησης - Χάρτες Αντικειμενικού Προσδιορισμού Αξιών
    1 point
  24. μόνο αυτός ο Δήμος (ΣΥΜΗΣ) το χρησιμοποιεί https://www.google.gr/search?q=9964%2F27-05-2009&rlz=1C1GGGE_enGR423&oq=9964%2F27-05-2009&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=9964/27-05-2009&start=40&filter=0 Επομένως πάρε τηλέφωνο να στο στείλουν
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.