Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.963


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.468


  4. KF

    KF

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.236


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. υποθετω οτι προκειται για μονοκατοικια σε ιδιοκτητο οικοπεδο. Επομενως θα πρεπει να εχετε ηδη κανει συσταση ΟΙ. Ολα αυτα που ζητάς, εάν τα ειχες κανει πριν το 2011, θα τα τακτοποιουσες με τον 3843 ή τους νεωτερους νομους. Και, επειδη τα εξοδα εξαρτωνται απο την "δυνατότητα" να κανεις οσα σκεφτεσαι, θα πρεπει να σου πει ο μηχανικος σου αν εχεις υπολοιπα σδ για να εκδοσεις την σχετικη αδεια. Τα υπολοιπα, έπονται
    1 point
  2. Γειά σου, αν είναι ξεχωριστές οριζόντιες ιδιοκτησίες προσωπικά θα χρέωνα υπέρβαση κάλυψης και στα 3.
    1 point
  3. Σε σημερινή συζήτηση με συμβολαιογράφο για αντίστοιχη περίπτωση (ακεπούς ερειπίου προ του 1955) καταλήξαμε να εκδόσουμε βεβαίωση αδόμητου με τη λογική ότι το ασκεπές δεν λογίζεται ως κτίριο με τις ανάλογες περιγραφές-τεκμηρίωση στη τεχνική έκθεση της δήλωσης.
    1 point
  4. γ) δέκα (10) ημέρες από την πλήρη, πραγματική ή τεκμαιρόμενη, γνώση της πράξης που βλάπτει τα συμφέροντα του ενδιαφερόμενου οικονομικού φορέα. Σε αυτη την περιπτωση επειδη ο ενδιαφερομενος ελαβε γνωση του προβληματος μετα την αποφαση της οικονομικης επιτροπης (η οποια του κοινοποιειται) ισχυει το παραπανω. Δηλαδη στην ουσια πρεπει να γινει προσφυγη κατα της αποφασης της οικονομικης επιτροπης ως παρανομης αφου παραβιαστηκε ορος της διακηρυξης και αφαιρεθηκε δικαιωμα υποψηφιου (δηλαδη δυνατοτητα προσφυγης στο πρωτο σταδιο )
    1 point
  5. Το θέμα Δημήτρη είναι τι θα γίνει με τα ιδιωτικά δάση , όταν έχουν παλαιούς τίτλους , αλλά και γενικά με το γεγονός ότι θα δάση είναι μέρος των φυσικών πόρων και ως εκ τούτου χρησιμοποιούνταν από τους πολίτες , μέχρι που οι ανόητοι χαρτογιακάδες που πληρώνονται κάθε μήνα από το δημόσιο , έδιωξαν τους πολίτες από αυτό , με αποτέλεσμα και οι πολίτες να αδιαφορούν για την τύχη του δάσους .
    1 point
  6. ΣτΕ: Χάνουν εκτάσεις όσοι έκαναν αντίρρηση στο δασικό χάρτη εκπρόθεσμα https://www.b2green.gr/el/post/72382/ste-chanoun-ektaseis-osoi-ekanan-antirrisi-sto-dasiko-charti-ekprothesma
    1 point
  7. @HQ7 Εξαρτάται από των πόσων χρόνων οφειλές θες να ρυθμίσεις πρις της 31/12/2016. Γενικα ο επαναυπολογισμός αφορά οφειλές από 1/1/2002 έως και 31/12/2016, όταν δηλαδή οι μηχανικοί ήταν ακόμα στο ΤΣΜΕΔΕ. Για να αποφασίσεις καλύτερα θα πρέπει να δεις μετα τον επαναυπολογισμο τι κούρεμα θα έχεις στη βασική οφειλή αλλά και στην σύνταξη την οποία θα λάβεις μετά από 37 χρόνια ασφάλιση. Αν για παράδειγμα χωρίς επαναυπολογισμό δίνεις 200 ευρώ το μηνα στη ρύθμιση για 120 μήνες, με επαναυπολογισμό δίνεις 80 και η διαφορά στη σύνταξη είναι 50 ευρώ τότε ενδεχομένως να σε συμφέρει να κάνεις.
    1 point
  8. άρθ 97 Η αναστολή ή και η εξαίρεση από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ισχύει για κτίρια των οποίων έχει ολοκληρωθεί ο φέρων οργανισμός και για χρήσεις που έχουν εγκατασταθεί μέχρι τις 28.7.2011, καθ’ υπέρβαση είτε των διατάξεων του ν. 1577/1985 (Α΄210) είτε της οικοδομικής άδειας, είτε των όρων ή περιορισμών δόμησης του ακινήτου, είτε χωρίς οικοδομική άδεια και εφόσον η χρήση τους δεν απαγορεύεται από τις πολεοδομικές διατάξεις για τις χρήσεις γης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 51[S1] του ν. 4030/2011 (Α΄ 249) ή δεν απαγορευόταν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας ή κατά το χρόνο εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης. [S1] Άρθρο 51 1. Για την εφαρμογή της παρ.1 α του άρθρου 24 του ν. 4014/2011, ως περιοχή του ακινήτου, για τα εντός σχεδίου πόλεως ευρισκόμενα ακίνητα, νοείται το οικοδομικό τετράγωνο όπου βρίσκεται το ακίνητο.
    1 point
  9. κατά ΓΟΚ/85 (βάση του οποίου εξετάζονται οι αυθαιρεσίες) δεν απαιτούνταν η έκδοση καμιάς άδειας για ηλιακούς
    1 point
  10. H Εγκύκλιος 2 διευκρινίζει ότι σε περίπτωση πισίνας: - δεν απαιτείται επιπρόσθετα πρόστιμο για το μηχανοστάσιο της - εάν το Εμβαδόν της καθαρής επιφάνειας της(χωρίς τα περιμετρικά τοιχία) είναι μικρότερο των 50τμ, το πρόστιμο της υπολογίζεται έχοντας επιλέξει τον Δείκτης μείωσης προστ. πισίνας ήτοι όγκος του ύδατος VΧ50ευρώ/κυβικό μέτρο Χ 0,50
    1 point
  11. Δεν φταίει η ΔΕΗ, φταίει η ασχετοσύνη των συντακτών του 4495 που "συζήτησαν" 2 χρόνια τον 4495 αλλά όπως αποδείχθηκε κανείς τους δεν ήξερε να γράφει νόμους. Ο 4495 βλακωδώς κατάργησε τα άρθρα 1-30 του 4178 ενώ η ορθή διαδικασία θα ήταν να καταργηθούν μόνο όσες διατάξεις του 4178 ήταν ενδεχομένως αντίθετες με τον 4495. Έτσι και αλλιώς οι προθεσμίες του 4178 είχαν λήξει όταν τέθηκε σε ισχύ ο 4495 και κατά συνέπεια όποιες ειδικές ρυθμίσεις είχε ο 4178 για τα αυθαίρετα που είχαν υπαχθεί σε αυτόν θα ίσχυαν μόνο για αυτά και δεν θα υπήρχε σύγκρουση με τις διατάξεις του 4495 που θα ίσχυαν μόνο για τις νέες δηλώσεις και όσους επέλεγαν να μεταφερθούν οικειοθελώς. Τα αρνητικά αποτελέσματα από την βλακώδη συλλήβδην κατάργηση των άρθρων 1-30 του 4178 είναι πολλά και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και την αδυναμία της ΔΕΗ να ρευματοδοτήσει αυθαίρετα του 4178 αφού ο 4178 που επέτρεπε την ρευματοδότησή τους έχει καταργηθεί και επιπλέον το άρθρο 84 του 4495 ρητά ορίζει ότι "Καταργείται κάθε διάταξη που επιτρέπει την κατ’ εξαίρεση σύνδεση αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας και παύουν να ισχύουν βεβαιώσεις ή αποφάσεις που έχουν εκδοθεί και δεν έχουν υλοποιηθεί." (άλλο παράδειγμα των αποτελεσμάτων της βλακώδους κατάργησης των σχετικών διατάξεων του 4178 είναι ότι οι ΥΔΟΜ πλέον δεν έχουν νομικό έρεισμα να διαγράψουν βεβαιωμένα πρόστιμα με την προσκόμιση δήλωσης του 4178 αφού οι σχετικές διατάξεις του 4495 στο άρθρο 105 δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο και παράλληλα οι αντίστοιχες διατάξεις του 4178 καταργήθηκαν....)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.