Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.056


  3. nvel

    nvel

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.360


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. το πιστοποιητικο ΤΑΠ ειναι υποχρεωτικο προκειμενου να γινει συνταξη συμβολαιου Εξοφληση ΔΤ και ΤΚ κλπ. δεν απατειται για το συμβολαιο. Ενα επιχειρημα του δημου ηταν οτι, επειδη υπαρχει ηλεκτρολογικος πινακας και ηλεκτρολογικες/ υδραυλικες εγκαταστασεις πρέπει να πληρτωσει, διοτι θεωρειται "χρησιμοποιούμενο" Ο ΣτΠ "Υπογράμμισε δε ότι, στοιχεία που κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι έχουν τοποθετηθεί σε αυτά (π.χ. πρίζες, λαμπτήρες, βρύσες, ηλεκτρολογικός πίνακας) και τα οποία είναι αναγκαία ώστε να τα καταστήσουν λειτουργικά, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι στοιχειοθετούν τη χρησιμοποίησή τους στην παρούσα φάση. " Η απαιτηση Δημου, οτι, για να δοσει πιστοποιητικο ΤΑΠ, θα πρεπει να εχουν πληρωθει και τα "άλλα" για ΔΤ και ΤΚ ειναι παρανομη και εκτος οριων του νομου. "Αναφορικά δε με την άρνηση του Δήμου να δεχτεί την καταβολή του οφειλόμενου ΤΑΠ εάν δεν εξοφληθούν προηγουμένως τα δημοτικά τέλη, ο Συνήγορος υποστήριξε ότι δεν είναι νόμιμη καθώς η χορήγηση της συγκεκριμένης βεβαίωσης απλά πιστοποιεί ότι για το δηλωθέν ακίνητο δεν οφείλεται Τ.Α.Π. στον οικείο Ο.Τ.Α., ταυτόχρονα δε, η χορήγησή της είναι υποχρεωτική και δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια του Ο.Τ.Α., ο οποίος δεν μπορεί να θέτει διαφορετικού τύπου κριτήρια ή προϋποθέσεις, εφόσον δεν οφείλεται τέλος ακίνητης περιουσίας" εδω https://www.b2green.gr/el/post/76747/paremvasi-stp-gia-epistrofi-dimotikon-telon-se-mi-ilektrodotithenta-akinita τελικα ο Δημος επεστρεψε τα, παρα τον Νομο, καταβληθεντα.
    2 points
  2. Αποφ-26033/46/77 Εγκ-46/77 Ε-46/77 Ανάκληση της Αποφ-35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων περί δημιουργίας Ιδιωτικών οδών (Εκτός σχεδίου δόμηση, Δυνατότητα προσπέλασης, απόκτηση προσώπου, αρτιότητα) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων κλπ". 2. Την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων. 3. Τις διατάξεις της παρ.2 του Αρθ-126 του ΓΟΚ/73. 4. Την Γνωμ-838/77 του Συμβουλίου Δημοσίων 'Εργων, Τμήματος Μελετών, αποφασίζουμε: Ανακαλούμε την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του κ. Υπουργού Δημοσίων 'Εργων, ως αντικειμένη προς τας διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23, που ώριζε ότι στην εκτός σχεδίου και εκτός ζώνης περιοχή η δημιουργία γηπέδων επιφανείας 4.000 τ.μ. και άνω, μετά οδών προσπελάσεως προς αυτά, δεν θεωρείται σχηματισμός ιδιωτικού σχεδίου ρυμοτομίας και διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 απαγορεύεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών στην εκτός σχεδίου περιοχή, εκτός των καλλιεργουμένων εκτάσεων όπου επιτρέπεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών για την μεταφορά των γεωργικών προϊόντων (παρ.3). Αρμόδιος δε ν' αποφασίση εάν η μεταβίβαση έγινε με σκοπό τον σχηματισμό ιδιωτικού σχεδίου ή όχι είναι ο Νομάρχης. Κατά συνέπεια, μεταβιβαζόμενα άρτια γήπεδα εκτάσεως 4000 τ.μ. πρέπει να εξασφαλίζουν προσπέλαση προς οδούς που αναφέρονται στο Αρθ-6 του ΠΔ/23-10-28 ή αγροτικές, με δικαίωμα δουλείας βάσει συμβολαιογραφικού εγγράφου ή με παροχή διόδου βάσει δικαστικής αποφάσεως κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (Αρθ-1012 και επ.). Εν Αθήναις τη 16 Αυγούστου 1977
    1 point
  3. Λόγω ΑΜΕΑ, ελάχιστες καθαρές διαστάσεις θαλάμου 1,10 χ1,40 . Αντιστοιχεί σε ανελκυστήρα 8 ατόμων (600 κιλά ωφέλιμο φορτίο). Αφορά την περίπτωση όπου το αμαξίδιο δεν μπορεί να περιστραφεί. Αν υπάρχει απαίτηση περιστροφής οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου είναι 1,40χ2,00 μ Ελάχιστο άνοιγμα πόρτας 85 εκ. Απέναντι τοίχος 1,50 μ.
    1 point
  4. Είσαι ενας μικρός θεός Αλήθεια.
    1 point
  5. Οδηγίες για windows: 1) Αποσυμπιέζουμε την εφαρμογή σε φάκελο της επιλογής μας. 2) Πηγαίνουμε στον πίνακα ελέγχου (Control Panel) και βρίσκουμε τη Java: 3) Ανοίγουμε το Java Control Panel από τον Πίνακα Ελέγχου παραπάνω και πηγαίνουμε στο tab Security. Πατάμε το πλήκτρο Edit site list: 4) Στην οθόνη που εμφανίζεται, πατάμε το πλήκτρο Add και εισάγουμε τη διεύθυνση https://www1.gsis.gr:443/taxisnet-offline/ Στη συνέχεια πατάμε ΟΚ και ξανά ΟΚ για να κλείσουμε το Java Control Panel. 5) Πηγαίνουμε στον φάκελο όπου έχουμε αποσυμπιέσει την εφαρμογή και εκτελούμε το taxisnet-offline-deduct-app.jnlp (ΟΧΙ το install.bat). Αποδεχόμαστε όλα τα μηνύματα που μας βγάζει. Τελικά εμφανίζεται η εφαρμογή και μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε. 6) Μετά την πρώτη εκτέλεση μπορούμε να ανοίγουμε την εφαρμογή είτε όπως στο βήμα 5 ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στο μενού Έναρξη των Windows (Taxisnet -> Taxisnet Παρακρατούμενων) ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στην επιφάνεια εργασίας. Κάθε φορά που εκτελούμε την εφαρμογή πρέπει να αποδεχόμαστε τα Security Warnings που εμφανίζονται:
    1 point
  6. Αύριο Τρίτη 21/01/2020 μαζευόμαστε στην πλατεία Ομονοίας, έξω από την είσοδο του Χόντου, στις 10:30 το πρωί. ΚΑΛΕΣΜΑ.docx
    1 point
  7. Μακάρι,το εύχομαι γιατί εγώ προσωπικά έχασα πάρα πολλά λεφτά και όταν ζήτησα τσ χαρτιά μου πίσω η απάντηση ήταν ότι ότι καταθέτεις δεν έχεις δικαίωμα να το πάρεις πίσω! Άσε που για ένα φεγγάρι είχε διαλυθεί και συγκροτήθηκε ξανά σαν θεσμός! Θες χρόνο που έχασα, ψυχολογία στο 0 ! Μιλάμε για απίστευτα ρεζίλια! Δεν γίνονται σε καμία χώρα του εξωτερικού αυτά τσ πράγματα! Έχω συμφοιτητές οι οποίοι δουλεύουν σε κράτη μέλη της Ε.Ε. χωρίς κανέναν περιορισμό ! Κρίμα! Παντού εμπόδια αυτή η χώρα! Από μία απλή δουλειά σε μία υπηρεσία μέχρι κάτι σοβαρό!
    1 point
  8. παρ 1.α) VI του άρθρου 5α της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/25509/1143 (ΦΕΚ Β' 1049/29-03-2019)- που επικαλούμαι ως σχετικό στην παραπάνω αίτηση -έχει ως εξής: «1. Η αναθεώρηση παλαιών (σ.σ έντυπων) οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης, χωρίς μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών αυτών για αλλαγή επιβλέποντα, ή για παράταση ως προς τον χρόνο ισχύος τους, εκδίδεται από το πληροφοριακό σύστημα με την εξής διαδικασία: α) Υποβάλλεται αίτηση από τον διαχειριστή, με εισαγωγή στο σύστημα των εξής στοιχείων και δικαιολογητικών: αίτηση για αναθεώρηση υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης τον αριθμό της (έντυπης) οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης του κτιρίου, καθώς και τυχόν αναθεωρήσεων αυτής τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα τεχνική έκθεση μηχανικού και φωτογραφίες της κατασκευής ή του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου το στέλεχος και τα εγκεκριμένα σχέδια όλων των μελετών της αδείας σε ηλεκτρονικά αρχεία τύπου pdf στοιχεία, σχέδια και δικαιολογητικά που τροποποιούνται σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια εισφορές και κρατήσεις σύμφωνα με την περ. β της παρ. 9 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 αμοιβή επίβλεψης του παλαιού επιβλέποντα μηχανικού σε περίπτωση αλλαγής αυτού υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της αίτησης ότι αναλαμβάνει την ευθύνη της πληρότητας των υποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών που συνοδεύουν την αίτηση πόρισμα αυτοψίας, στην περίπτωση που απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεση του).»
    1 point
  9. οι λαμπτήρες χρειάζονται συγκεκριμένη συνδεσμολογία για να ανάψουν αν δεν την τηρήσεις απλά δεν θα ανάψουν. Δεν παίρνουμε ένα ballast και το συνδέουμε με όσους λαμπτήρες αντέχει η ισχύ του. Θα πάρεις 4 ή 2 ballast για λαμπτήρα 9W (μόνο ή διπλό) δεν νομίζω ότι υπάρχουν τετραπλά και θα συνδέσεις με το τρόπο που φαίνεται στις οδηγίες του. Και προσεκτικά με τους λαμπτήρες αυτούς
    1 point
  10. Η ακριβής φράση στο άρθρο 127 του ν. 4495 είναι: Δεν είναι απόλυτα σαφές το πώς πιστοποιείται αυτό, αλλού διαβάζω ότι απαιτείται επιθεώρηση και ΠΕΑ, αλλού ότι όχι. Πάντως αναφέρει "ενεργειακή απόδοση" και όχι "ενεργειακή κατηγορία". Το πρώτο το καταλαβαίνω ως έναν αριθμό (στο Ν4122 ορίζεται ως "ποσότητα ενέργειας", στα ΠΕΑ μετριέται ως ετήσια κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας), το δεύτερο ως εύρος τιμών. Αρα αν βελτιωθεί η ενεργειακή απόδοση φαίνεται να είμαστε οκ, ακόμα και αν η κατηγορία παραμένει η ίδια.
    1 point
  11. διδονις "και λίγο ακόμα οφφ ΄τοπικ... μου έλεγε φίλος ότι σε κάποιες περιοχές κέντρο αθηνας, όταν παει τροφοδοσία πετρέλαιο σε κάποιο κτίριο βγαίνουν στα μπαλκόνια και χειροκροτούν." Μονον Θεός??? Ημίθεος
    1 point
  12. λογικα θελουν ολες μπαλαστ και σταρτερ
    1 point
  13. Ορθοφωτογραφία αγαπητέ, σημαίνει γνώση αναλυτικής και ψηφιακής πλέον φωτογραμμετρίας. Η ορθοφωτογραφίες είναι αποτέλεσμα μίας σειράς σοβαρών διαδικασιών που απαιτούν γνώσεις Φωτογραμμετρίας. Η Υπηρεσία Θέασης είναι το αποτέλεσμα της ανωτέρω σοβαρής διαδικασίας. Είναι το τελικό δεδομένο που προήλθε από χιλιάδες ώρες επεξεργασίας και δεν ενδείκνυται για τοπογραφική τεκμηρίωση σε μεγάλες κλίμακες. Αν έχεις αεροφωτογραφίες και κάνεις ορθοφωτοχάρτη είναι τελείως διαφορετικό από τα να παίρνεις τις ορθο από την ΚΤ ΑΕ. Σου έχω εξηγήσει τα σφάλματα τον όρθο της ΚΤ ΑΕ.
    1 point
  14. Η υπηρεσία θέασης σε οποιαδήποτε μορφή ΔΕΝ εγγυάται ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ακρίβεια ικανή για τοπογραφική τεκμηρίωση. Τελεία και πάυλα. α. Ο μετασχηματισμός WGS84 <->ΕΓΣΑ87 έχει ακρίβεια μέτρου β. Εφόσον μετράτε σε HEPOS και εφαρμόζετε σωστά τον μετασχηματισμό HEPOS <->ΕΓΣΑ87 με πανελλαδική ακείβεια καλύτερη των 10 εκ. γ. Η υπηρεσία θέασης δεν προσφέρεται για εργασίες ακριβείας, αφού έχουν διαπιστωθεί μεγάλα σφάλματα δ. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλασικές τοπογραφικές εργασίες με στάσεις, τριγωνομετρικά κτλ. ε. Καμία GIS εφαρμογή -εξόσων γνωρίζω ΔΕΝ προσφέρει ακριβεί μετασχηματισμό HEPOS to ΕΓΣΑ87 στ. Το HTRS07 είναι τοπική υλοποίηση του ETRF2005/epoch 2007. και ουδεμία σχέση έχει με το WGS84 η. Το WGS84 δεν είναι ο απόλυτα επιστημονικός τρόπος έκφρασης 3Δ συντεταγμένων ως προς ένα ΣΑ. Το τρέχον ITRF είναι για αυτλη την δουλειά. Η τεκμηρίωση τοπογραφικού από την Υπηρεσία Θέασης, είναι δυνατό να δημιουργήσει τραγικά μεγάλα σφάλματα που κάποτε θα βγουν μπροστά σας/μας/τους.
    1 point
  15. Υπάρχει η αναφορά στην εγκ. 2 ν. 4495, η οποία θεωρεί ότι το ύψος μπορεί να αποτελεί διάσταση και να εφαρμοστεί έτσι η υποπαράγραφος ιειε για υπαγωγή στην κατηγορία 3. Βεβαίως, στο νόμο δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο οπότε τίθεται στην κρίση σου αν θα κάνεις χρήση μιας τέτοιας ερμηνείας. ιειε) Στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου συμπεριλαμβάνεται και η διάσταση του ύψους. Στην έννοια των υπερβάσεων των εξωτερικών διαστάσεων του κτιρίου συμπεριλαμβάνονται και τυχόν εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης του κτιρίου (π.χ έρκερ). Ο έλεγχος της υπέρβασης έως 5 % γίνεται συγκρίνοντας το μήκος της εξοχής προς τη διάσταση του βάθους του κτιρίου στο συγκεκριμένο σημείο. και η εγκ. 2 συνεχίζει την παράδοση της εγκ. 4 Ν. 4178 θέτοντας ακόμη μια ερμηνεία που δεν αναφέρεται στο νόμο: Στις περιπτώσεις που συνυπάρχουν αυθαίρετες μικρές παραβάσεις με αυθαιρεσίες της παρ. 5 του άρθρου 100 είναι δυνατή η σύνταξη αναλυτικού προϋπολογισμού για το σύνολο των αυθαιρεσιών (Κατηγορίας 3 και παρ. 5 του άρθρου 100) προκειμένου να υπολογιστεί το ενιαίο ειδικό πρόστιμο.
    1 point
  16. αν ο ενοικιαστης δεν θελει να κανει αλλαγή ονοματος τοτε τον απειλεις οτι θα διακοψεις τη συνδεση. Ομως αυτο νομιζω το κανει μονο ο επικαρπωτης. Και επειδη εσυ δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα, την ευθυνη λογικα τη εχει ο επικαρπωτης.
    1 point
  17. @Pavlos33 αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, επομένως με βάση την εγκύκλιο αυτή συμπεραίνουμε ότι σε κατά κανόνα άρτιο και οικοδομήσιμο γήπεδο σε εκτός σχεδίου περιοχή μπορούμε να έχουμε εξώστες εντός της υποχρεωτικής απόστασης 15 μ. αλλά όχι εντός της Δ = 3,00 + 0,10 Η;
    1 point
  18. Η άποψη μου είναι οτι η Β2 μπορεί να είναι χαμηλότερη της Γ1 (δες q* στον πινακα) σε κάποιες μεθόδους. Το χω κάνει ερώτημα στον ΟΑΣΠ, και η απάντηση ήταν, μπορείς να θέσεις όποια στάθμη θες, αλλά θα καλύπτεις σίγουρα τη Γ1. Δηλαδή δεν ισχύει άνευ υπολογισμών ότι Β2>Γ1. Έχει ξανασυζητηθεί εδώ κ σε κάποιο άλλο σημείο
    1 point
  19. υπάρχουν και άλλα, ο μηχανικός ήταν ο Δημήτριος Καλλίας και αυτό είναι το τυπικό τετρατάξιο. Υπάρχουν και άλλοι τύποι.
    1 point
  20. [για να κλεισουμε το θεμα...και να μην δημιουργουνται εσφαλμενες εντυπώσεις] mponikos α] "Υπόψη ότι όταν έγινε η μεταβίβαση, πληρώθηκε στην εφορία, τσουχτερό ποσό, για τον αέρα αυτό. Κι ας έλεγε το συμβόλαιο: "Προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο" Διαφωνω με το παραπανω. Η αξια του "αερα" μιας οικοδομης της οποιας εχει εξαντληθει ο σδ ειναι ελαχιστη. Για να πληρωσεις ενα "τσουχτερο" ποσό, θα πρεπει να εχεις υπολοιπα σδ...αρα να μην εχει εξαντληθει ο σδ. .....αλλά, εσυ εχεις πει οτι: Το δικαίωμα του υψούν είναι προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο, κατά την γραφή του συμβολαίου (γονικής παροχής), διότι έχει εξαντληθεί ο δικαιούμενος οικοδομήσιμος χώρος. β] Η συμβολαιογράφος που συνέταξε όλα τα συμβόλαια κλπ χαρτιά του ακινήτου αυτού, στο ερώτημά μου: Ποια θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά μου στους άλλους, σε σχέση με τη χρήση της ταράτσας... απάντησε ότι πρέπει να τους αφήνω να: α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! Αυτο που είπε η συμβ/φος ειναι οτι, και εσυ και οι υπολοιποι εχετε δικαιωμα να απαγορευσετε σε οποιονδηποτε συγκυριο, την οποιαδηποτε κατασκευη στο δωμα και οτι το μονον δικαιωμα που εχουν - ΟΛΟΙ- ειναι α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! γ] Τελος, Οσα ανεφεραν οι συναδελφοι ειναι απολυτως σωστα Τα κοινοκτητα ειναι και κοινοχρηστα και οριζονται απο τον ν 3741/29 και τον ΑΚ. Σε μερικα απο αυτα -οπως η χρηση του δωματος- μπορει να υπαρχει αποκλειστικη χρηση υπερ καποιου.. Εφόσον δεν εχει ορισθει αυτο με τον κανονισμο, δεν αλλαζει η κοινοχρησια της "ταρατσας..".
    1 point
  21. πολυ σωστα [+1] η λεξη - κλειδι ειναι "να προβλεπει ρητα".
    1 point
  22. Το δικαίωμα υψούν σημαίνει πως έχεις δικαίωμα, μελλοντικά, να οικοδομήσεις καθ'ύψος αλλά αν δεν αναφέρεται ρητά πως έχεις και σήμερα την αποκλειστική χρήση της ταράτσας, τότε δεν την έχεις και μπορούν όλοι οι συγκύριοι να την χρησιμοποιούν. Τόσο απλά είναι τα πράγματα....
    1 point
  23. εχουμε κατοικια 110 τμ. - αν ολα ειναι αυθαιρετα δικαιουται μειωτικο για τα 70 - αν τα νομιμα ειναι 60 δικαιουσαι για 10 τμ με μειωτικο=70 τα υπολοιπα χωρις. - αν εχεις 80 τμ νομιμα δεν δικαιουσαι για τα υπολοιπα 30
    1 point
  24. APSP επειδή λείπουν κάποια δεδομένα από το θέμα σου, δες τι ισχύει. α) Το "κύρια" το ελέγχουμε από το Ε1 πίν.5.1. β) Για το "μοναδική": Ελέγχουμε αν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια. -- Αν ΟΧΙ (δηλ. δεν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια) λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. -- Αν ΝΑΙ (δηλ. έχει και άλλα ακίνητα η οικογένεια) υπολογίζουμε τις [Στεγαστικές ανάγκες] και τις συγκρίνουμε με τα [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]. [Στεγαστικές ανάγκες]=[70+n1*30+n2*20] όπου n1=0 αν δεν υπάρχουν τέκνα, n1=1 αν υπάρχουν τέκνα, n2=0 για κάτω από 3 τέκνα, n2=1 για 3 τέκνα και άνω. [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]=[Ακίνητα ιδιοκτήτη] + [Ακίνητα συζύγου] + [Ακίνητα τέκνων] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε κατοικία ή/και επικαρπίας σε κατοικία ή/και οίκησης σε κατοικία] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε οικοδομήσιμο οικόπεδο δηλ. τα συνολικά τ.μ που αναλογούν από μελλοντική οικοδόμηση στο οικόπεδο"][2] [2]Τα παραπάνω να βρίσκονται σε Δημοτική ή Τοπική Κοινότητα άνω των 3.000 κατοίκων. Τώρα αν: [Στεγαστικές ανάγκες] ≥ [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. [Στεγαστικές ανάγκες] < [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> δεν λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής.
    1 point
  25. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση Κυριακοπρωινιατικη απάντηση!
    1 point
  26. σωστα... δικαιουνται 100 τμ. για τις στεγαστικες τους αναγκες, εχουν νομιμα 135 τμ, αρα για τα 65 τμ. δεν παιρνουν μειωτικο. [αρθρο 100 παρ. 12]
    1 point
  27. Με όλον τον σεβασμό προς τους συναδέλφους που αγωνίζονται για να φτιάξουν λογισμικά και να κατακτήσουν μερίδιο της νέας αγοράς, η αποτίμηση - ενίσχυση υφισταμένων δεν είναι βίντεο γκέιμ... Φυσικά δεν φταίνε οι ίδιοι, αλλά η παντελής έλλειψη ελέγχου και η λυσσαλέα έφοδος στην πιάτσα διαφόρων μεγαλοσχήμων (δόκτορες, προφέσορες και τα τοιαύτα). Γιατί, όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα μιλάμε για το "πάρτυ των ενισχύσεων" και θα εννοούμε κάτι όχι και τόσο συμβατό με την επιστήμη και την δεοντολογία...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.