Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.057


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.981


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.533


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Πόσο σωστός έχω βγεί !!!!! τις τελευταίες ημέρες ... με όσα σχετικά έχω γράψει .... νομικές καλύψεις .. κλπ κλπ 😎 @papathvas, το έχω αναφέρει στα τελευταία posts και τους δύο τρόπους, κάνε έναν κόπο και δες ... και αν δεν βρεις έλα ξανά ... Λοιπόν για να μην ψάχνεις ο ένας τρόπος με χρέωση της κάρτας του πελάτη από εσένα (αν είναι ενεργοποιημένος) είναι εδώ. Και ο άλλος μέσω αποστολής ειδοποίησης στον πελάτη για να κάνει εκείνος την χρέωση της κάρτας του, δες στα σχήματα παρακάτω:
    2 points
  2. @ΙΑΣΟΝΑΣ Όμως, ούτε το να ορίσεις τον μέγιστο συντελεστή το αναφέρει ο νόμος. Επομένως αν δεχτούμε ότι έχουμε δυο ισοδύναμα δεδομένα γιατί να μην επιλέξουμε το ευμενέστερο από άποψη προστίμου. Δεν παρανομούμε. Απλώς "εκμεταλλευόμαστε" κενό νόμου. Αριθμητικά στις κοινές εφαρμογές δεν νοείται να γίνει διαίρεση με το μηδέν και να επιστρέψουμε σε μαθηματικά άλλου επιπέδου με αποτέλεσμα το άπειρο, άρα κατά προσομοίωση του άπειρου (αφού τέτοιο δεν μπορεί να καταχωρηθεί) να βάλουμε το μέγιστο. Είναι και αυτή βεβαίως μια άποψη καθόλα σεβαστή μέσα στο χάος των αυθαιρετονόμων.
    1 point
  3. Συνάδελφε, χωρίς να έχω μελετήσει στοχευμένα για το θέμα που θίγεις, νομίζω ότι θα ήταν παράλογο να αγνοηθούν οι συντάξιμες αποδοχές ως μισθωτός τη στιγμή που γίνονται οι εισφοροδοτήσεις κανονικά από εργοδότη και εργαζόμενο μόνο και μόνο επειδή επιλέχθηκε μία κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία ως αυταπασχολούμενος. Βρίσκομαι και εγώ σε παρόμοια θέση με εσένα και επέλεξα 1η κατηγορία (με αφήνει το σύστημα) και ο λόγος είναι ότι αν για κάποιο λόγο σταματήσω την έμμισθη σχέση (π.χ. με άδεια άνευ αποδοχών) θα ήθελα να μην επιβαρυνθώ παραπάνω μέχρι να ξαναέχω το δικαίωμα να επιλέξω κατηγορία.
    1 point
  4. Είναι όλες παραβάσεις κατηγορίας 3. Θα επιλέξεις μόνο κατηγορία 3 σε ένα φύλλο καταγραφής και θα τις περιγράψεις: παρ. δδ), ιβιβ) κ.λ.π. Δεν επιλέγεις το ¨κουτάκι" λοιπές παραβάσεις, αφού τις δηλώνεις ως μικρές παραβάσεις κατηγορίας 3.
    1 point
  5. Έχεις κατηγορία 3 αν η αποθήκη σου έχει μέσο ύψος < 2,50 μ
    1 point
  6. Στον Β' κύκλο θα πρέπει να ξαναδηλωθούν τα ΙΒΑΝ (δεν τα έχει κρατήσει από τον Α'κύκλο) . Ομοίως οι μελετητές.
    1 point
  7. Θεωρείται ότι τακτοποιείται λόγω της Υ.Δ (πλήρως αυθαίρετο κτίριο).
    1 point
  8. Στέγαστρα, μπαζωμένες βεράντες, εξώστες, ανοιχτές κλίμακες, διαμορφώσεις περιβάλλοντος χώρου, περιτοιχίσεις, όλα με τον ίδιο αναλυτικό με την σχετική αναφορά στην τεχνική έκθεση.
    1 point
  9. μόλις επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της viva wallet ( τηλ. 2117604000 ) και μου είπαν ρητά και κατηγορηματικά ότι το web pos ( η χρέωση κάρτας ) δια μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού δεν καταργείτε και συνεχίζουμε να έχουμε και την αντίστοιχη νομική κάλυψη , καταργείτε άλλη εφαρμογή αυτή του free pos !
    1 point
  10. Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (Α43-28.02.2020) ο νέος ασφαλιστικός ν.4670/2020 "Ασφαλιστική μεταρρύθμιση και ψηφιακός μετασχηματισμός Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) και άλλες διατάξεις" ο οποίος πρακτικά τροποποιεί τον βασικό ν.4387/2016. Πηγή: Εθνικό Τυπογραφείο ν_4670_2020_Νέος Ασφαλιστικός Νόμος που τροποποιεί τον βασικό ν.4387_2016.pdf
    1 point
  11. Τζάμπα λεφτά για πέταμα!!! Αυτός ακριβώς ήταν κι ο στόχος του υπουργείου.....Εισπράξεις κι ας κόψουν το κεφάλι τους μετά... Μην τσιμπάτε!!! Τροποποίηση της ΣΟΙ δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν, ούτε βεβαίως να εγγράψουν νέο εμπράγματο δικαίωμα επί των ΟΙ τους!!! Απαιτείται το 100% της συναίνεσης των συνιδιοκτητών! Καλό λοιπόν είναι να προϊδεάζουν τους συνιδιοκτήτες τους από τώρα.... Προσοχή να τους ενημερώνετε για όλα αυτά, διαφορετικά ........
    1 point
  12. Στη ΥΔΟΜ η μόνη λογική συνήθως είναι να καταργήσουν ή να διαστρεβλώσουν τη λογική ... Ανέφερα το κ μόνο ως τεκμηρίωση για τα δ/Δ των υπαρχόντων κτηρίων και όχι ως το γενικό επιχείρημα. Το βασικό και γενικό επιχείρημα (όχι δικό μου αλλά της κοινής λογικής) είναι ότι : Η θερμομόνωση (τονίζω πάλι, ΜΟΝΟ η εξωτερική) πάνω από 6 εκ. δεν ανήκει στο κτήριο (αφού δεν ανήκει στην κάλυψη ή στη δόμηση-κάλυψη) επομένως ανήκει στον ακάλυπτο του οικοπέδου, δηλαδή είναι μια επένδυση του κτηρίου. Τα δ/Δ όμως ορίζονται ως οι αποστάσεις του κτηρίου από τα όρια του οικοπέδου. Άρα η επένδυση της εξωτερικής θερμομόνωσης είναι εξ' ορισμού μέσα στα δ/Δ. Αν αντίθετα η εξωτερική θερμομόνωση είναι 6, 5, 4 ή και μικρότερη, τότε επειδή μετράει στην κάλυψη του κτηρίου περιλαμβάνεται εντός τους περιγράμματος κτηρίου-κάλυψης και επομένως είναι υποχρεωμένη να απέχει δ/Δ από τα όρια του οικοπέδου. υγ. το ίδιο νομίζω ότι εννοεί και ο nik την ώρα που έγραφα ...
    1 point
  13. Δημήτρη μου Α. Δεν μπορεί να συνεχίσει εργασίες και να τελειώσει. Γιατί! Γιατί όπως ξέρεις μετά την Έκθεση αυτοψίας πας και Εισαγγελέα. Και ο Εισαγγελέας μετά από 2 χρόνια που έγινε η δίκη για αυθαιρεσίες την καταδίκασε με 1μήνα με 3/ετή αναστολή Γιατί 1. η χήρα - δεν είχε χρήματα - δεν είχε δικηγόρο- δεν είχε μάρτυρα και με κατεστραμμένο σπίτι προφανώς και δεν φαντάστηκε ότι θα καταδικάζονταν και από πάνω!) 2. η Πρ/νη - που έμαθε ότι όλη η οικία καταστράφηκε -προφανώς χεσμένη ψευδορκίστηκε ότι "έκανε νέα στέγη"-απέκρυψε την υποβληθείσα 48/ωρη- απέκρυψε την υποβολή ένστασης και την μη αποστολή της στο ΣΥΠΟΘΑ -άλλως θα εκκρεμούσε ένσταση και η δίκη πιθανώς να αναβάλλονταν και 3. ο Εισαγγελέας δεν πρόσεξε την επιφύλαξη της έκθεσης αυτοψίας του 2ου υπαλλήλου (που και να την πρόσεχε μάλλον την Πρ/νη πάλι θα πίστευε!) Β. Ο Δήμος προσέφυγε στο Διοικ Εφετείο (με εισήγηση της ΥΔΟΜ και 2 αποφάσεις Οικ Επιτροπής) Και προφανώς προσέφυγε για να μην μπορεί η χήρα να προσφύγει (με μια απλή αίτηση) στο Συνήγορο του Πολίτη ή στο Σώμα .Ελεγκτών.Δ.Δ γιατί όπως ξέρεις αυτά τα σώματα δεν ασχολούνται αν εκκρεμεί δίκη Γ. προφανώς και φοβούνται την μήνυση της χήρας Έτσι με αυτά και αυτά αυτή η γυναικούλα και το παιδάκι της μπορεί να προσφύγει μόνο με μήνυση και αγωγή κατά του Δήμου και των υπαλλήλων του (αλλά που να βρει χρήματα η χήρα για μηνύσεις και αγωγές!) Μόλις που καταφέρνει να ζει σε μια προσθήκη 3.8Χ4.7 που τη χρησιμοποιεί για Wc-λουτρό-παιδικό-κουζίνα -κρεβ/ρα-καθιστικό κλπ αυτό και ΟΛΟΙ (Δήμος-ΥΔΟΜ-Οικονομική Επιτροπή- 2 Νομικοί -Εισαγγελείς-Σώματα Ελέγχων Δημ Διοίκησης) κοιμούνται ήσυχα καθώς όλοι έκαναν τον καθήκον τους! υ.γ Ο Δήμος άλλους δεινοπαθούντες συμπολίτες μας τους επιχορηγεί με 600-800-1200€ αλλά εδώ τη Χήρα πως να την επιχορηγήσει όταν ο ίδιος προσφεύγει γιατί λιγουρεύεται λέι το 25% των 1979€ (που είναι το πρόστιμο αυθαιρέτου)!
    1 point
  14. Φίλε Sito, θα σε ρωτήσω κάτι: (αληθινή ιστορία) Αγοράζει κάποιος ένα ακίνητο, άρτιο - οικοδομήσιμο σύμφωνα με το τοπογραφικό διάγραμμα. Στη συνέχεια, προσπαθεί να βγάλει άδεια δόμησης, κατά την οποία προκύπτει ότι λόγω λάθους στην δήλωση επί του τοπογραφικού δεν είναι έτσι τα πράγματα. Έναντι ποιανού θα στραφεί ο αγοραστής, για αποζημίωση, ακύρωση του συμβολαίου αγοράς κλπ? Ο συντάξας μηχανικός θα είναι στο απυρόβλητο?
    1 point
  15. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! το αρχείο που μου έβγαλε το COORD GR δεν μου ανοίγει δεν ξέρω γιατί... θα ξαναπροσπαθήσω ! Τα σημεία που θέλω είναι τις μορφής πχ 38 00 00 - 23 00 00 και είναι πάνω από 5000!!
    -1 points
  16. Καλημέρα σας, θέλω να μετατρέψω πολλά σημεία από Φ, Λ (ED 50 ή ΕΓΣΑ 87 ή WGS 84) σε X, Y (ΕΓΣΑ 87). Όπως το κάνει το προγραμματάκι COORD GR αλλά μαζικά. Υπάρχει κι ένα excel που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο αλλά δεν μου λειτουργεί σωστά. έχει κάποιος κάποιο άλλο πρόγραμμα ή κάποιο excel; Ευχαριστώ!!!
    -1 points
  17. -1 points
  18. Το ΥΠΕΚΑ με το υπ’ αρ. ΔΤΕ/β/33890/569 – 1/9/2014 έγγραφό του θεωρεί ότι το υπ’ αρ. πρωτ. ΔΤΕ/β/34285/735/24-9-2010 έγγραφο του γενικού γραμματέα ΥΠΕΚΑ δεν αποτελεί εγκύκλιο και οδηγία προς εφαρμογή αλλά έγγραφο πληροφοριακού χαρακτήρα προς ενημέρωση και στερείται εκτελεστότητας. Εξ άλλου με το ανωτέρω έγγραφο απλά κοινοποιεί μια επιστολή του ΤΕΕ, η οποία δεν έχει καμία νομική ισχύ. Οσο δε αφορά τη περίφημη γνωμοδότηση 451/2010 του ΝΣΚ αυτή ΔΕΝ έχει ουδεμία ισχύ από τη στιγμή που δεν έγινε αποδεκτή από τον αρμόδιο υπουργό (άρθρο 7 παρ. 4 του Ν.3086/2002) . Ολα τα υπόλοιπα είναι παραχάραξη της νομοθεσίας και δεν στηρίζονται πουθενά.
    -1 points
  19. Κατασκευάζεται μια χαρά. Θα αγκυρώσεις τα σίδερα της δοκού Δ1 στο υποστύλωμα τουλάχιστον 1.50 μ υπό γωνία 90ο Sidero.docx
    -1 points
  20. Αρκετές επιλύσεις και κατασκευές. Το δεύτερο που ρωτάς να το ερευνήσεις μόνος σου (σύμφωνα με τις γνώσεις που πιστοποιεί ο τίτλος σου) όπως συνηθίζεις να λές κι εσύ.
    -1 points
  21. (μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Συνάδελφοι καλησπέρα έχω κάνει ένα τοπογραφικό αδείας στην περιοχή της Μάνδρας Αττικής και μου ζητούν επειδή θέλουν έγκριση από την αεροπορία και πινακάκια με τις συντεταγμένες τόσο του οικοπέδου όσο και του κτηρίου σε HATT. Από τις μετατροπές δεν έχω μεγάλη εμπειρία. Διαθέτω το προγραμματάκι Coords1.60 και κάνω εκεί τη μετατροπή. Επειδή όμως όπως σας προανέφερα είμαι αδύναμος στο να κρίνω τα αποτελέσματα που βγάζω σας ζητώ παρακαλώ να μου μετατρέψετε το σημείο πχ Α , 456696.892 , 4213613.602 , 65.30 . Στείλτε μου το αποτέλεσμά σας για να σιγουρευτώ ότι το κάνω καλά. Εγώ βγάζω σε HATT Α , 3497.756 , -19877.626 . Η απάντησή σας και η όποια συμβουλή σας θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως. Σας ευχαριστώ
    -1 points
  22. Ευχαριστώ φίλε στην ουσία αυτό ζητούσα να βεβαιωθώ ότι το πρόγραμμα δουλεύει καλά για να μην κάθομαι και ψάχνω να τα κάνω στο χέρι. Κάτι διάβασα και γω στη σχολή για να την τελειωσω με 8,42 σε διαβεβαιώνω αλλά περνούν τα χρόνια και ξεχνάμε και δεν έχουμε και χρόνο για φρεσκάρισμα. Καλή σου μέρα
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.