Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/03/2020 σε όλες τις περιοχές
-
4 points
-
3 points
-
2 points
-
1 point
-
παυλε καλησπερα, συμφωνουμε σε ολα και θα συμφωνησουμε και στα υπολοιπα οταν μας πει ο συναδελφος το ιδιοκτησιακο...και τί μεταβιβασεις και πώς εγιναν... [πολυ φοβαμαι οτι σε 4 μηνες ληγει η προθεσμια τακτοποιησης και αυτοι ούτε ενα σωστο Ε9 δεν εχουν Θα μου πεις, "φθανει ενα Ε9"...?.. ε...αν ειναι ειναι να περπατας ξυπολυτος στα αγκαθια, καλο ειναι και ενα ζευγαρι .... σαγιοναρες...]🙂1 point
-
Οι ισόγειες αποθήκες μέχρι και 50 τμ λαμβάνουν μειωτικό 0,50 και όχι 0,30 που αφορά μη αυτοτελή υπόγεια κλπ. Σωστά δεν στο υπολογίζει αν βάλεις προ 9//6/75 καθώς η επιλογή αυτή αφορά μόνο την κατηγορία 1. Τέλος να σου επισημάνω σε ότι αφορά το bold text στην δημοσίευσή σου ότι ποτέ δεν υπολογίζεται μια αποθήκη ή γενικότερα αυθαίρετος κλειστός χώρος με αναλυτικό, ούτε κατ εφαρμογή της εγκ. 2 ν. 4495. Ο υπολογισμός αυθαιρεσιών κατηγορίας 3, σαν εναλλακτική με αναλυτικό προυπολογισμό ως λοιπή παράβαση, αφορά τις υπόλοιπες περίπτωσης της κατηγορίας 3 εκτός αυτών που αφορούν χώρο (πχ αποθήκη)1 point
-
ανεφερα πολυ προσεκτικα το συμβαινον ..... "διοτι, πολλές εχουν χιλιοστα..." Ωστοσο, αφου συμφωνουμε οτι δεν μπορουν να αποτελεσουν διηρημένες ΟΙ [ειτε με ειτε χωρις χιλιοστα] δεν μπορεις να επικαλεσθεις το 98 περι επεκτασης1 point
-
Νομίζω ότι το "1/Π" παραπέμπει σε ισόγειο πλακοσκεπές και όχι διώροφο, δηλαδή όχι ισόγειο με όροφο. Όμως το θέμα σου δεν μπορούμε να το λύσουμε. Το παίρνεις πάνω σου βάσει του Ε9 ή το αμφισβητείς και πας εκ του ασφαλούς με το σχέδιο πόλης. Σαν σχόλιο θα πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε σε σχέδια πόλης λανθασμένες αναγραφές στους χαρακτηρισμούς κτιρίων.1 point
-
1 point
-
Αυτό που έκλεισε μερικώς και βρίσκεται κάτω από τον υπόστυλο χώρο, στην άδεια μάλλον προβλέπονταν ανοικτή βεράντα και κατ επέκταση αυτής ο εξώστης. Οπότε το αυθαίρετα κλεισμένο τμήμα δεν είναι ο εξώστης αλλά η ανοιχτή βεράντα. Σωστά έχω καταλάβει την υπόθεση; Αν είναι έτσι θα πρέπει να βάλεις πρόστιμο σαν να ήταν ΚΧ για να πας μετά για άδεια αποπεράτωσης. Αν βάλεις αναλυτικό σημαίνει ότι δεν θα το κρατήσει για γιαπί (δε νομίζω να το θέλει κανείς κάτι τέτοιο), οπότε μετά αν θελήσει να το κλείσει θα πρέπει να εκδοθεί άδεια δόμησης εφόσον έχουμε κατηγορία 1,2 ή 4 (οριστική εξαίρεση) και εφόσον θα υπάρχει υπόλοιπο ΣΔ και δεν παραβιάζεται η πλάγια απόσταση.1 point
-
Κατ΄αρχας, μιλαμε μονο για τις ΘΣΑ του 1221. Οι αλλες, εξ ιδιωτικης πρωτοβουλιας, δεν εχουν σχεση με τα αυθαιρετα.,..ουτε με τακτοποίηση.. Απο την στιγμη που στην κατοψη αδειας μιας ΘΣΑ του 1221 και συμβολαιου ειναι ιδιες, δεν υπαρχει αυθαιρεσια. Το πού "βολευει" δεν ειναι αυθαιρεσια. Πολλες ΘΣΑ εχουν αλλη μορφη στην κατοψη και αλλη διαγραμμιση, προς καλυτερη εξυπηρετηση. Για να κανεις τακτοποιηση της επεκτασης που περιγραφεις, θα πρεπει να εχει ΘΣΑ χιλιοστα, ωστε να επικαλεστεις την επεκταση μιας ΟΙ σε βαρος κοινοχρηστων . Πολυ "μπελα" μου θυμιζει αυτη η τακτοποιηση και μπλεξιμο με τροποποιησεις συστασης κλπ. ευγενη νομικα...😁1 point
-
η κατηγορία 1 προϋποθέτει επικρατούσα χρήση κατοικία. Αφού έχεις μονοκατοικία και το εμβαδόν της αποθήκης λογικά θα είναι λιγότερο από το 50% της κατοικίας, τότε έχεις όντως επικρατούσα χρήση κατοικία και άρα βάζεις κατ.1 και μειωτικό 50% για την αποθήκη για το τυπικό του πράγματος. Ο συντελεστής 30% σημαίνει έκπτωση 70%1 point
-
Την αίτηση υποβάλλει: αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης, Σημερα ισχυει το παραπανω, δλδ δικαιουται σε υπαγωγη αυτοτελως και ο επικαρπωτης, χωρις συναινεση απο τον ψιλο κυριο, όπως αρχικα όριζε ο 4014. Κατα τα λοιπα, για εφαρμογη μειωτικου συντελεστη απαιτειται να ειναι "κυρια και μοναδικη κατοικια" Συνηθως εκει διαμενει ο επικαρπωτης [επικαρπωτρια εφ' ορου ζωης μητερα] Και δεν βλεπω "ρητη απαγορευση" να μην μπορει να παρει μειωτικο ο επικαρπωτης. ιασονα, το ξανα/σκεφτομαι Γιατι να μην δωσουμε μειωτικο? [Ας αποδειξει το αντιθετο ο ελεγκτης.....] [και η απαντηση 1041 τα ιδια λεει...]1 point
-
Πράγματι το χάσμα είναι μεγάλο. Το πανεπιστήμιο δε σε εκπαιδεύει για τη δουλειά αυτή - και ίσως κάτι να σημαίνει αυτό ε? Όπως είπε κι ο sdim στο χώρο μπαίνεις αφότου δουλέψεις μερικά χρόνια κοντά σε άλλον επαγγελματία μέχρι να πιστέψεις στις δικές σου δυνάμεις, να αποκτήσεις κάποιες γνωριμίες, κεφάλαιο κλπ. Ακόμα και η παρέα με άλλους επαγγελματίες μπορεί να αποβεί πολύ ωφέλιμη. Ο επαγγελματίας που περνάει πολλές μοναχικές ώρες και ιδίως αν κάνει και μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, είναι πολύ πιθανό να σου ανοίξει την πόρτα και να σε κεράσει έναν καφέ ή να σε πάρει μαζί στις οικοδομές να λέτε δυο κουβέντες στο δρόμο. Μακάρι να' χε και δουλειές+λεφτά να σου δώσει, αλλά δεν σου βάζει και ωράριο! Αντιθέτως όσο είσαι από κοντά θα μαθαίνεις. Μετά από λίγο καιρό θα τύχει κάποια δουλειά που δε θα προλαβαίνει να την κάνει και θα στην αναθέσει εσένα. Ή μπορεί να αλλάξει εξοπλισμό και τον παλιό να στον χαρίσει εσένα. Ή να σε δει κάποιος άλλος εργοδότης ότι αξίζεις και να σε προσλάβει εκείνος. Καλή επιτυχία!1 point
-
@thanar Οι υποχρεώσεις δήλωσης μηχανικού από τις ισχουσες διατάξεις είναι: 1. 651/77 (οικοδομησιμοτητα) 2. 1337/83 (υποχρεωση υπαγωγής σε εισφορές) 3. 2308/95 (αν έχει καεκ) 4. Υδροληψίας ΚΥΑ 145026/2014 (είναι υποχρεωτική για συμβόλαιο η δήλωση και για τα εντός, και για τα εκτός σχεδίου). Άρα ναι, ελέγχεις και για κρυμμένα πηγάδια υποχρεωτικά. 5. Δασικό ή όχι (άρθρο 142 παρ.3 Ν.4483/2017 είναι προπερσινό φρούτο και υποχρεωτικό) ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ είναι υποχρεωτικά και ναι έχει αλλάξει η νομοθεσία για τις υποχρεώσεις μας. Οτιδήποτε επιπλέον είναι για να υπολογιστούν φόροι. Το ΓΠΣ όμως το ελέγχεις αυτονόητα, αφού περιλαμβάνεται στο checklist στους όρους δομησης. Και καλά η εφορεία κ οι συμβολαιογράφοι λένε ότι όλες οι υπόλοιπες λεπτομέρειες είναι υποχρέωση του μηχανικού. Καμιά υποχρέωση δεν υπάρχει. Ίσα ίσα που αν δεν σου κάνει κόπο να τα αναγράψεις, υποχρεωμένοι είναι αυτοί σε εσένα. Τώρα για ο,τι δεν γνωρίζεις, απαντάς ότι δεν γνωρίζεις και ο,τι τους φωτίσει ο Θεός. Αυτή είναι η απάντηση. Ας ρωτήσει τον ιδιοκτήτη για πολυετείς καλλιέργειες. Αυτά1 point
-
Περίπτωση 1: Σωστό. Τα 500 ευρώ που διαιρείς με το 0.2 είναι το 20% για κύρια σύνταξη που έμμεσα προκύπτει απο την ασφαλιστική κλάση που επέλεξες. Τα 566 περιλαμβάνουν μόνο τον κλάδο κύριας σύνταξης και υγείας. Περίπτωση 2: Λάθος. έχεις υπολογίσει και επικουρική και εφάπαξ στα 940 ευρώ. Στα 2500 ευρώ της παρ.9 αρ.39 για κύρια σύνταξη εργοδότης και εργαζόμενος δίνουν συνολικά 20%, δηλαδή 500 ευρώ. Τα υπόλοιπα είναι κλάδος υγείας, επικουρική και εφάπαξ. Για να συγκρίνεις όμοια πράγματα πρέπει να εστιάσεις στο 20% της κύριας σύνταξης. Στη μεν παρ9 αρ.39 προκύπτει απο το τιμολόγιο που κόβεις (και πληρώνει επιπλέον ο εργοδότης), στο δε νέο ασφαλιστικό προκύπτει έμμεσα απο την ασφαλιστική κλάση που επιλέγεις, όπως πολύ σωστά υπολόγισες. Και στις δύο περιπτώσεις που έγραψες παραπάνω ο υπολογισμός της κύριας σύνταξης θα γίνει στα 2500 μηνιαίως. Το πλεονέκτημα του νέου ασφαλιστικού είναι ότι οι εισφορές υπέρ υγείας δεν υπολογίζονται αναλογικά πλέον, αλλα με ποσό πλαφόν. Απο εκέι κερδίζουν οι περισσότεροι.1 point
-
Έχω πει και παλαιότερα την άποψή μου για το θέμα:1 point
-
Καλημέρα σας, Γνωρίζοντας πλέον ολόκληρο το νεο ασφαλιστικό νόμο, παρατηρούμε ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση του προηγούμενου ασφαλιστικού νόμου διατηρείται για τους μισθωτούς που έχουν έως 2 εργοδότες. Καθώς το νέο ασφαλιστικό για τους μη-μισθωτούς είναι σαφώς ευνοϊκότερο από τη συγκεκριμένη ρύθμιση για την πλειονότητα των εργαζομένων με Δ.Π.Υ (ακολουθεί ένα παράδειγμα παρακάτω) θεωρείτε ότι έχει κάποιος την επιλογή να μην ενταχθεί στη συγκεκριμένη ρύθμιση; ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΠΑΡ.9 Εργαζόμενος με μικτή αμοιβή 1500€ έχει τελικό κόστος 1767€ για τον εργοδότη και οι συνολικές ασφαλιστικές εισφορές είναι 405€ (267€ οι εργοδοτικές εισφορές και 138€ οι εισφορές του εργαζομένου). Το τελικό φορολογητεό ποσό ανέρχεται σε 1368€. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ Εφόσον συμφωνηθεί ο εργαζόμενος να έχει το ίδιο τελικό κόστος (1767€) για τον εργοδότη, και επιλέξει ο εργαζόμενος την πρώτη ασφαλιστική κλάση οι ασφαλιστικές εισφορές του είναι 210€ Το τελικό φορολογητεό ποσό ανέρχεται σε 1557€. Παρατηρούμε ότι η διαφορά μεταξύ των 2 περιπτώσεων είναι αρκετά σημαντική (189€/μήνα).1 point
-
Αν η τακτοποιημένη αυθαιρεσία είναι κατηγορία 1 έως 4 (οριστική εξαίρεση άρα νομίμως υφιστάμενο), θα πρέπει να δεις αν περισσεύει συντελεστής δόμησης, κάλυψη για να εκδοθεί νέα άδεια και να δεν υπάρχει παραβίαση Δ. Δες σχετικά το άρθρο 109 του νόμου 4495.1 point
-
Για τα κουμπιά: 1. Πληκτρολογείς Menubar στο command line και ορίζεις τιμή 1. 2. Από τα menu που εμφανίστηκαν στο επάνω μέρος: Τοοls --> Toolbars --> AutoCAD και διαλέγεις όποια θέλεις (τα συνήθη παλιά είναι: Layers, Draw, Modify, Properties, Standard). Για τις συντεταγμένες: Πατάς το κουμπί με τις τρεις γραμμές δεξιά κάτω-κάτω στην οθόνη (εκεί διαλέγεις και τα υπόλοιπα που θέλεις να εμφανίζονται).1 point
-
@venezia από το παράδειγμα 1 (σελ 11) του συνημμένου και την αναπλήρωση Βρούτση προκύπτουν οι υπολογισμοί στο xls για παλαιούς ασφαλισμένους στα έτη 2017-19 συμπληρώνονται οι αντίστοιχες αποδοχές εφκα και στα επόμενα οι νέες κλάσεις με αποποίηση ευθύνης σενάριο υπολογισμού σύνταξης 2020.xlsx Γνωστοποίηση διατάξεων άρ.28 ν.4387-2016.pdf1 point
-
1 point
-
Όπως γνωρίζεις ο νόμος δεν κάνει καμία αναφορά ή ερμηνεία στον ορισμό του εσωτερικού εξώστη. Όμως η εγκ 2/ν.4495 ήρθε και έδωσε την ερμηνεία της. Από κει και πέρα είναι στο χέρι σου να εφαρμόσεις ή να μην εφαρμόσεις κάτι που δεν αναφέρεται ρητά στο νόμο αλλά μόνο σε εγκύκλιο. Βάσει της εγκυκλίου, το πατάρι σου έχει υπερβεί το 70% της υποκείμενης επιφάνειας, οπότε βάσει αυτής δεν θα πρέπει να βάλεις μειωτικό. Η κλιμακωτή αντιμετώπιση στις παραβάσεις σε κανένα νόμο δεν ήταν επιτρεπτή. Ερμηνεία εγκ. 2/Ν 4495 παρ. 6 Α100: (...) Όσον αφορά τους εσωτερικούς εξώστες και τις σοφίτες, ελλείψει σχετικής αναφοράς στον ν.1577/85, θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών των παρ. 28 και 81 του άρθρου 2 του ν.4067/12, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. ΝΟΚ Αρ. 2 παρ. 28. Εσωτερικός εξώστης (πατάρι) είναι προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός χώρου, όπου η υποκείμενη επιφάνεια πληροί τις προϋποθέσεις χώρου κύριας χρήσης, έχει προσπέλαση αποκλειστικά από το χώρο αυτόν, αποτελεί λειτουργικό παράρτημα της χρήσης αυτής, έχει συνολικό εμβαδόν μικρότερο του 70% της επιφάνειας του υποκείμενου χώρου, δεν θεωρείται όροφος και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. Άρθρο 100 παρ 6 Ν. 4495: 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: (....) β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο (....)1 point
-
ναι, ετσι θα το περασεις Με βαση την ειδικη διαταξη στο τελος του πληρεξουσιου, που οριζει οτι: "Και να κανει καθε αλλη νομιμη πραξη ή ενεργεια, εστω μη ρητα καταονομαζομενη με το παρον, προς περαιωση της δοθεισης σε αυτον εντολης." [εδιτ Ακομα και αν και αυτη εχει ξεχασθει, παλι ισχυει η γενικη εντολη περι πωλησης]1 point
-
καλημέρα, σχετικά με το σφάλμα DXF / ZIP: Σφάλμα στην ψηφιακή υπογραφή - Μη αποδεκτός τύπος αρχείου έλεγχου πιστοποιητικού, και μετά από πολύ format, έκδοση νέων πιστοποιητικών, κατέληξα με το ίδιο σφάλμα. Η λύση ήρθε από τύχη στη μετατροπή του φακέλλου zip. Όταν δημιουργούσα φάκελλο με τα 2 αρχεία και "ζιπάριζα" τον φάκελλο μου έβγαζε το παραπάνω σφάλμα. Όταν έπιασα τα 2 αρχεία του φακέλλου μαζί και πάτησα δεξί κλικ - winzip - add to folder.zip όλα πήγαν καλά.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-