Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      17

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.533


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/03/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Δευτέρα μεσημέρι έκανα το αίτημα, χθες Τρίτη απόγευμα έκανα την επικαιροποίηση στοιχείων (πρόσφατο εκκαθαριστικό και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος) και πριν λίγο ενεργοποιήθηκε το webpos. Συνολικά λοιπόν έμεινα λίγες ώρες χωρίς POS....
    2 points
  2. Στην εκτός σχεδίου δόμηση και για χρήση κατοικία, το επιτρεπόμενο ύψος των 4 μ για μονώροφο κτίριο προσαυξάνεται κατά 1,20 για κατασκευή στέγης.Δηλαδή δίνει ο νόμος ένα όφελος αν θες, στην περίπτωση που επιλέγεις να κατασκευάσεις στέγη, προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους κατά 1,20 μ. Επομένως στην περίπτωση αυτή μπορεί το κτίριο κάτω από την στέγη να κατασκευάστηκε χαμηλότερο από τα 4 μ (0,90+2,65=3,55 μ) πλην όμως έχει γίνει υπέρβαση κατά 20 εκ (5,40-5,20). Οπότε, η γνώμη μου είναι ότι θα βάλεις την επιλογή υπέρβαση ύψους με συντελεστή 0,20 καθώς δεν έχεις υπέρβαση δόμησης, αλλά το κτίριο έχει υπερβεί το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής που αφορά χρήση κατοικία και μονώροφο κτίριο.
    1 point
  3. @maRaiz Ένας αυθαίρετα κλεισμένος χώρος δεν υπολογίζεται ποτέ με αναλυτικό, με εξαίρεση την περίπτωση που αυτός είχε προσμετρήσει στο συντελεστή δόμησης. Το κλείσιμο του Η.Χ θα υπολογιστεί ως υπέρβαση δόμησης Κ.Χ και όχι με αναλυτικό. Η κατηγορία όπως αναφέρει παραπάνω ο Ακης απαιτεί να δώσει περισσότερα στοιχεία (και να το κάνεις εξ αρχής σε κάθε ερώτημά σου ώστε να έχει πληρότητα) έχει να κάνει με τα επιτρεπόμενα μεγέθη του ακινήτου και το αν εξετάζεις οριζόντια ιδιοκτησία οπότε θα πρέπει να συγκρίνεις λαμβάνοντας υπόψιν και το ποσοστό συνιδιοκτησίας της ώστε να έχεις τον συντελεστή δόμησης που της αναλογεί.
    1 point
  4. Άλλο η τακτοποίηση, άλλο η έκδοση άδειας. Ακόμη και η ΥΔΟΜ δε νομίζω εγγράφως να αναφέρει κάτι τέτοιο. Η περίπτωση πλήρους αλλαγής στατικού φορέα για μένα είναι αυτή που θα άλλαζε την παλαιότητα. Παράδειγμα κατασκευή σκελετού οπλισμένου σκυροδέματος σε ένα υποτιθεται προ 55 κτίριο από λιθοδομή. Μετά θα βλέπεις υποστυλώματα, δοκάρια, πλάκες κλπ και αρμολογημένους τοίχους. Συνεπώς στην περίπτωση αυτή θα έχουμε να κάνουμε με ένα ουσιαστικά νεο-διαφορετικό κτίριο. Ανέφερα πριν ότι στη δική σου περίπτωση οι επεμβάσεις είναι σημειακές και μπορείς να τακτοποιήσεις μόνο τις αυθαίρετες εργασίες που έγιναν μετά το 1955.
    1 point
  5. Προφανώς και δεν μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση προ τακτοποίησης καθώς υπάρχουν μεταγενέστερες του 1955 αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες δεν εντάσσονται στις εξαιρέσεις του εδαφίου θ άρθρ 82 σε συνδυασμό με την παρ 3 του άρθρου 81 (εργασίες που εμπίπτουν στην κατηγορία 3 ή με ΕΕΔΜΚ ή που δεν απαιτούν άδεια). Επομένως επειδή αναφερόμαστε για σημειακές επεμβάσεις και όχι για καθολική αλλαγή φέροντος οργανισμού έχω τη γνώμη ότι μπορείς με μια λοιπή παράβαση να εντάξεις τις αυθαίρετες εργασίες και να τεκμηριώσεις το υφιστάμενο ως προ 55 με βάση τα στοιχεία που διαθέτεις (μορφολογικά χαρακτηριστικά όψεων, παλιά συμβόλαια, Ε9 κλπ).
    1 point
  6. Σίγουρα θα χρειαστεί να κάνεις νέο τοπογραφικό και ΔΚ αν είσαι κατηγορία 4 ή 5 και να τα ανεβάσεις στην πλατφόρμα. Το τοπογραφικό με τις σημερινές προδιαγραφές (ΕΓΣΑ, κτλ). Στην πολεοδομία ίσως και να μην χρειάζεται να τα πας από τη στιγμή που δεν κάνεις ολική ανασύσταση. Με επιφύλαξη το τελευταίο.
    1 point
  7. Έγραφες προηγουμένως ότι, "έχεις παραβάσεις κατηγορίας 4" κι εγώ γι' αυτό σε ρώτησα "πως το ξέρεις", αφού η ΟΑ είναι του 58, άρα το πιθανότερο είναι να είναι κατηγορία 1 κ.λπ..... Εσύ όμως ξέρεις καλύτερα!!!
    1 point
  8. Χωράει διαφορετικές ερμηνείες αυτό που ρωτάς. Απο τη μια μπορεί να σου πει κάποιος οτι δεν είναι προσβάσιμος χώρος, άρα ο επιφάνεια του εσωτερικού αιθρίου δε θα προσμετρηθεί στο σύνολο της επιφάνειας του "χώρου του υποκείμενου ορόφου με τον οποίο η σοφίτα συνδέεται λειτουργικά" . Από την άλλη, ως εσωτερικό αίθριο, δεν είναι κοινόχρηστος χώρος, και συμμετέχει ποιοτικά στον χώρο (πόσο μάλλον αν ήταν ηλιακό). Συνεπώς γιατί να μην προσμετρηθεί στην επιφ. του υποκείμενου χώρου; Αν υπήρχε κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο κάτω από τη σοφίτα, και ο χώρος του ήταν σαφώς διαχωρισμένος από τον υπόλοιπο υποκείμ. χώρο της ιδιοκτησίας, αυτό σίγουρα δεν θα συνυπολογιζόταν στην επιφάνεια του υποκείμενου χώρου.
    1 point
  9. Πόσο σωστός έχω βγεί !!!!! τις τελευταίες ημέρες ... με όσα σχετικά έχω γράψει .... νομικές καλύψεις .. κλπ κλπ 😎 @papathvas, το έχω αναφέρει στα τελευταία posts και τους δύο τρόπους, κάνε έναν κόπο και δες ... και αν δεν βρεις έλα ξανά ... Λοιπόν για να μην ψάχνεις ο ένας τρόπος με χρέωση της κάρτας του πελάτη από εσένα (αν είναι ενεργοποιημένος) είναι εδώ. Και ο άλλος μέσω αποστολής ειδοποίησης στον πελάτη για να κάνει εκείνος την χρέωση της κάρτας του, δες στα σχήματα παρακάτω:
    1 point
  10. Η απόσταση 100μ από την Γραμμή Παραλίας (θάλασσα) ισχύει παντού, αφού δεν αναφέρεται κάτι ειδικότερο επ' αυτού. Παραλιακοί οικισμοί π.χ. έχουν θέμα, όλη η ζώνη ακινήτων <100μ από την Γραμμή Παραλίας θέλει Σ.Α. Οι πολεοδομίες κακώς δεν το ζητάνε, ίσως δεν το έχουν πάρει χαμπάρι. Νομίζω, πως απλώς δεν ενημερώνονται, γιατί π.χ. ζητάνε ακόμη Σ.Α. σε ειδικά κτίρια ή εντός ΖΟΕ που πλέον δεν απαιτείται.
    1 point
  11. Kαλησπέρα συνάδελφε. Μηπως θα μπορούσες να παραθέσεις την νομοθεσία και τα λεγόμενα "ισχύοντα νομοθετικά πλαίσια" που όπως ισχυρίζεσαι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο; Μιλάμε πάντα για Π.Δ. και όπως ισχυρίζεσαι την ισχύουσα νομοθεσία.
    1 point
  12. 1 point
  13. Απόφαση 63234/2012: Έγκριση Τεύχους Τεχνικών Οδηγιών Εφαρμογής του νόμου 4067/2012 (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός) "[...] "Για τη λειτουργική συνένωση χώρων του ιδίου ή ομόρων κτιρίων διακρίνονται οι κάτωθι περιπτώσεις: Α) Συνένωση αυτοτελών ιδιοκτησιών εντός του ιδίου κτιρίου: [...]"
    1 point
  14. Για τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους δώθηκε απάντηση από την πολεοδομία του δήμου Ν.Ιωνίας: Βγαίνει κανονικότατα η άδεια συνένωσης με αναφορά στις περιπτώσεις του 4014/11,αναιρούνται οι δηλώσεις,νομιμοποιούνται τα πάντα και πάνω στην νέα άδεια γίνονται έγγραφες ενημερώσης εργασιών για λειτουργικό/πολεοδομικό διαχωρισμό/συνένωση ιδιοκτησιών.
    1 point
  15. Υπάρχουν και παράθυρα υαλότουβλων αλλά όχι για εγκατάσταση στο κοινό όριο... http://mellios.com.gr/g_glass1.asp
    1 point
  16. Οπως σωστά τα λέει ο george , ισχύουν τα : Εγγρ-62444/9585/88. [ ΙΣΧΥΕΙ απο 15.9.1988 ] Υαλότουβλα Τοιχοποίας στο όριο οικοπέδου Σε απάντηση των σχετικών, σας γνωρίζουμε ότι, η κατασκευή τοιχοποίας στο όριο οικοπέδου από υαλότουβλα δεν απαγορεύεται από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις, εφ'όσον πληρούνται οι απαιτήσεις και θερμομόνωσης του χώρου στον οποίο βρίσκεται ο τοίχος με το υλικό αυτό. Εγγρ-19001/3081/87. [ ΙΣΧΥΕΙ απο 22.4.1987 ] "Υαλότουβλα κλπ". Σε απάντηση του σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει περιορισμός στα υλικά των στοιχείων πλήρωσης των κτιρίων, εφ'όσον αυτά εξασφαλίζουν τις απαιτούμενες συνθήκες για την ηχομόνωση και θερμομόνωση των κτιρίων.
    1 point
  17. Πράγματι, δεν έχει αλλάξει το πδ, εκτός από κάποιες εγκυκλίους που έχουν εκδοθεί, αλλά το θέμα είναι ότι αφενός το άρθρο 23 ήταν προσωπική επιλογή του μακαρίτη Τρίτση για το θέμα του αποκλεισμού των ακτών που ήταν (και εξακολουθεί να είναι) ένα σημαντικό ζήτημα αφετέρου ο νόμος του αιγιαλού έχει αντικατασταθεί με άλλον που έχει άλλη φιλοσοφία.
    1 point
  18. Σε συνέχεια της παραπάνω συζήτησης ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους που τυχόν έχουν εκδώσει άδεια περίφραξης σε παραλιακό γήπεδο : Αν πρόκειται για γήπεδο άρτιο, εκτός ΖΟΕ, μη δασικό (βάσει πράξης χαρακτηρισμού), εντός της ζώνης των 500 μ. από την ακτή, σε επαφή με Επαρχιακή οδό και σε περιοχή όπου έχει καθορισθεί ο Αιγιαλός και η Παραλία υπάρχει δυνατότητα περίφραξης ή ισχύουν μόνο όσα αναγράφονται στο Π.Δ.236/84 ως εξαιρέσεις του άρθρου 23 του Ν.1337/83 ;
    1 point
  19. ναι ,μονο που το συγκεκριμενο γηπεδο ειναι ελαιοκτημα. Δεν υπαρχει χρηση κοινωφελους σκοπου στο συγκεκριμενο ελαιοκτημα,εκτος οτι τα εσοδα του πηγαινουν για κοινωφελεις σκοπους.Ομως εχουμε γεωργικη εκμεταλευση-ελαιοκτημα-αν μπουν 5 κατσικια μεσα μπορουν θεωρητικα να καταστρεψουν ολο το ελαιοκτημα. Αυτα σε συνδυασμο οτι θα αφεθει διοδος 4 μ ελευθερη να περνανε προς την παραλια ,νομιζω οτι εχω ελπιδες να βγαλω αδεια περιφραξης .και πιθανον κατι αλλο να σκεφτω ,εγω η καποιος αλλος.
    1 point
  20. ο ιδιοκτητης (που προκειτε για Φιλανθρωπικο Ιδρυμα) προτιθεται να αφησει διοδο δουλεια διοδου πλατους 4μ προς την παραλια,εκτος περιφραξης.Αυτο βοηθαει? Τελικα βρηκα αυτο,που νομιζω απαντα στο ερωτημα μου.οποιος εχει να προσθεσει κατι ευπροσδεκτο
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.