Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.055


  2. spafent

    spafent

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      360


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.043


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/06/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. το πάχος γραμμών είναι και η κλίμακα εκτύπωσης, δοκίμασε 1/1 πχ και θα φαίνονται....
    2 points
  2. Συνάδελφε οι Ευρωκώδικες είναι 10. Μπορείς να κάνεις τον καθένα απο αυτούς όσα μέρη θες. Πάλι 10 θα είναι. Οι ελληνικοί κανονισμοί ΕΑΚ/ΕΚΩΣ δεν είναι τόσο αστείοι όσο νομίζεις. Οι ομοιότητες τους με τους Ευρωκώδικες είναι πολλές. Η έρευνα για να συνταχθεί ένας κανονισμός δεν αμφισβητείται. Εγώ έθιξα το θέμα της κερδοσκοπίας του ΕΛΟΤ και την ανυπαρξίας στήριξης απο το ΤΕΕ. Αν αρχίσω να απαριθμώ προιόντα έρευνας που θα έπρεπε να πληρώνουμε αλλά είναι δωρεάν ή η τιμή τους είναι λογική η λίστα δεν θα έχει τελειωμό. Οι νομικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν βιβλία. Η νομοθεσία/εγκύκλιοι κλπ είναι δωρεάν και μπορούν να τη βρουν. Τα αγοράζουν για να μπορούν να την έχουν συγκεντρωμένη και να την διαβάζουν απο χαρτί ή έχουν συνδρομές σε βάσεις δεδομένων που τα έχουν όλα συγκεντρωμένα. Εμείς δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια. Η σύγκριση είναι άστοχη. Στη χώρα που οι στατικές μελέτες έχουν αμοιβή 5 ευρώ το m2, και με όσα δεινά περνάει ο κλάδος, οι κανονισμοί δεν νοείται να είναι επι πληρωμή και πόσο μάλλον 1000 ευρώ για pdf. Μπορείς αν θέλεις να εισηγηθείς στο ΤΕΕ να πληρώνουμε και για τον ΚΤΣ2016. Προιόν έρευνας είναι και αυτός. Και ο ΝΟΚ επιστημονικό έργο είναι. Γιατί να είναι δωρεάν; Ειχα ρωτήσει πριν απο καιρό ποιος έχει αγοράσει τους Ευρωκώδικες. Δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση.
    2 points
  3. Εφόσον έχει μετρήσει στη δόμηση η αλλαγή χρήσης θα υπολογστεί με αναλυτικό. Το κουτάκι "αλλαγή χρήσης" το τικάρουμε μόνο σε περιπτώσεις που η αλλαγή χρήσης δημιουργεί υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης για την συγκεκριμένη χρήση. π.χ. είχες εκτός σχεδίου καταστήματα 600τ.μ. και μετατράπηκαν σε κατοικίες. Όμως για την κατοικία η επιτρεπόμενη δόμηση θα ήταν 200τ.μ. άρα θα υπολόγιζες τα 200τμ με αναλυτικό και για τα υπόλοιπα 400τμ τσεκάρεις το κουτάκι "αλλαγή χρήσης".
    2 points
  4. Συνάδελφε χωρίς λογισμικό δεν μπορεί να γίνει μελέτη. Και δεν είναι προαιρετικό αλλά υποχρεωτικό. Και χωρίς κανονισμό το ίδιο. Αν δεν θέλετε να τα αγοράσετε (λογισμικό και κανονισμό) τότε η κουβέντα είνα χωρίς νόημα. Αν πάλι δεν θέλετε να δώσετε χρήματα τότε μην ανοίγετε γραφείο. Μην το κουράζουμε το θέμα.
    1 point
  5. Για να φορολογηθείς ώς μισθωτός πρέπει να σύντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις (έδρα στο σπίτι, συμφωνητικά με εργοδότες, κλπ). Αν τηρούνται οι προϋποθέσεις τότε έχεις αφορολόγητο αλλά τα μόνα έξοδα που αφαιρούνται είναι οι ασφαλιστικές εισφορές.
    1 point
  6. Τι ρυθμίζεις συνάδελφε?Όλο το κτίριο είναι μια μονοκατοικία ή αναφέρεσαι σε οριζόντιες?Αυτό το κλιμακοστάσιο είναι κοινόχρηστο?
    1 point
  7. "..........νομίζω ότι επιτρέπεται να υπάγουμε χωρίς άδεια αφού έχει χαθεί ο φάκελλος της ΟΑ και ας είναι κτίριο κατασκευασμένο με ΟΑ..............." Νομίζεις, δεν είσαι βέβαιος. Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα να το δω κάπου γραμμένο (ΥΑ, Νόμος, εγκύκλιος). Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη είναι του μηχανικού δηλαδή δική σου....! Απλά αναλογίσου σε ενδεχόμενο δειγματοληπτικό έλεγχο τη θέση σου και πως θα στηρίξεις την απόφασή σου για την μη εμφάνιση της άδειας........ Αλήθεια σκέφτηκες την περίπτωση να θέλει ο ιδιοκτήτης των 2 οριζόντιων ιδιοκτησιών να τις μεταβιβάσει? Θα προσκομίσει στην συμβολαιογράφο τους τίτλους κτήσης (δηλ. τη σύσταση) όπου προφανώς θα γίνεται αναφορά στην οικοδομική άδεια και επίσης θα της προσκομίσει -λογικό- και την τακτοποίησή σου που θα γράφει άνευ αδείας.... Ο/Η συμβολαιογράφος πως θα το χειριστεί??? Καλό είναι όταν κάνουμε τακτοποίηση να σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα......... Σε ότι αφορά το σχέδιο της κάτοψης θα είναι 1 (όπου θα δείχνεις την υφιστάμενη κατάσταση) και θα το αναρτήσεις και στην 1 και στην άλλη δήλωση. Ασφαλώς θα κάνεις και αντίστοιχες τεχνικές εκθέσεις που όπως το σκέφτομαι θα είναι ίδιες... Αλλά σου επαναλαμβάνω ότι ούτε η διαμερισμάτωση-συνένωση τεκμαίρεται αφού δεν έχεις σχέδια αδείας για να κρίνεις. Μπορεί στη σύσταση να φαίνονται 2, αλλά στην άδεια μπορεί να φαίνονται όπως είναι στην πραγματικότητα δηλαδή 1 ενιαίο διαμέρισμα..... Καλή επιτυχία!!!
    1 point
  8. Δηλαδή ένα ισόγειο από μπετόν που θα κοστίσει εκατό χιλιάρικα, εκεί τους ec θα τους πουλήσουν εκατό ευρώ? επίσης τί είναι αυτό με το κτίριο του εκατομμυρίου? ολίγον τί ελίτ? κανονιστικά κείμενα για λίγους? εδιτ: επίσης στο ότι δεν θα τους πληρώσει κανείς ξανά θα κράταγα μικρό καλάθι. σε συζήτηση δημόσια με καθηγητή-τρια που συμμετείχε στην συγγραφή των δικών μας κειμένων, και με πλούσια βιβλιογραφία στον τομέα του/της, όταν ερωτήθη για το βιβλίο του/της, είπε "μέχρι το 2020 θα ισχύει μετά θα ξαναλλάξουν..."(οι κανονισμοί συμπληρώνω εγώ).
    1 point
  9. Εννοώ ότι πιθανά δεν σώζεται μέσα στα οικονομικά επιτρεπτά πλαίσια.
    1 point
  10. Παιδιά επαναλαμβάνω πως από όσο ξέρω οι συμβολαιογράφοι οφείλουν να ζητάνε την δήλωση δασικών σε περιοχές με κυρωμένους δασικούς χάρτες, διότι αν συνταχθεί συμβόλαιο που μεταβιβάζει δασικό τμήμα υπάρχει ποινή ακυρότητας. Δείτε το παρακάτω link. https://www.notarius.gr/uploads/egiklioi2017/Anakoinosi_SESSE_Meletes_gia_dasi-dasikous_xartes.pdf Έχω την εντύπωση πως έχει δίκιο δια νόμου, και αν βρεθεί συμβολαιογράφος που δεν ζητεί τέτοια δήλωση θα είναι αυτός που παρανομεί.
    1 point
  11. Ο εξώστης δεν τακτοποιείται. Αν ήταν εγκεκριμένος θα φαίνονταν έστω σε κάποιο σχέδιο. Είναι η κλασσική ανοησία που έκαναν κατά την κατασκευή να έχει ο άλλος την ψευδαίσθηση ότι το διαμέρισμα που αγόρασε έχει εξώστη. Αν ήταν πάνω από 3 μ από το πεζοδρόμιο θα σου έλεγα να κάνεις κατ αναλογία χρήση της εγκ 3 Ν. 4178 και να υπαχθεί στην κατηγορία 3 ως εξώστης προ ΓΟΚ 85 αλλά μας τα χαλάει το ελεύθερο ύψος κάτω απο το δρόμο, όπου στην κατηγορία 3 του ν. 4495 μας επιβάλει ελάχιστο ύψος 3 μ. Άρα για τακτοποίηση του εξώστη δεν γίνεται. Πάμε τώρα στα σκαλάκια. Βλέπεις στις διπλανές πολυκατοικίες να έχουν βγάλει σκαλάκια εκτός οικοδομικής-ρυμοτομικής γραμμής; Αυτό μπορεί να σήμαινε ότι στην πορεία ετών μεταβλήθηκε το υψόμετρο της οδού,( αν και συνήθως το υψόμετρο μεταβάλλεται προς τα πάνω από τις πολλές ασφαλτοστρώσεις) και επήλθε η ανάγκη κατασκευής σκαλοπατιών. Όμως από ότι καταλαβαίνω εσύ ασχολείσαι με οριζόντια και όχι με τις κοινόχρηστες αυθαιρεσίες, οπότε στην περίπτωση αυτή τα σκαλάκια της κεντρικής εισόδου δεν σε ενδιαφέρουν. Κατά τ άλλα βαθμίδες κτιρίου στο πεζοδρόμιο αντίκεινται στο άρθρο 89 και δεν μπορούν γενικά να υπαχθούν. Για λόγους πληρότητας παραθέτω και τι ορίζει ο κτιριοδομικός ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ/ Αποφ-3046/304/89 ΑΡΘΡΟΝ-24.(ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) παρ 3.4 3.4. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ 3.4.1. Εξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρονών στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν ένα (1) μέτρο μέσα από τη ρυμοτομική γραμμή ή από την οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδρομίου και χρησιμοποιείται από το κοινό. 3.4.2. Οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή και σε υφιστάμενες κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων. Κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων που αντίκεινται στις διατάξεις της παραγράφου αυτής είναι επικίνδυνες από άποψη κυκλοφορίας η δε άρση του κινδύνου γίνεται με εφαρμογή των διατάξεων "περί επικινδύνων οικοδομών" από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία. α.
    1 point
  12. Πολύ καλημέρα σε όλους σας!!! Στον Ε.Ο.Τ. Βόλου συμπληρώνουμε το επισυναπτόμενο έντυπο. Αν κάποιος συνάδελφος θεωρεί ότι πρέπει να αναφερθούν επιπλέον στοιχεία είναι σε μορφή word για να το κάνει. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Καλή συνέχεια σε όλους!!!!!!! Τεχνική Έκθεση Βόθρου Για Τον ΕΟΤ.docx
    1 point
  13. Συνάδελφε, είναι δυνατόν να μιλάμε για το αστείο ποσό των Eυρωκωδίκων ? Είσαι ελεύθερος επαγγλεματίας συνάδελφε. Σαν μελετητής πρέπει το γραφείο να είναι εξοπολισμένο με το software και την κατάλληλη βιβλιογραφία. Δεν αναφέρομαι σε plotter. γραφεία κ.τ.λ. Aν δεν μπορείς συνάδελφε να έχεις το απαραίτητο χρηματικό ποσό να ξεκινήσεις σαν ελ. επαγγελματίας τότε μην ξεκινάς. Η βιβλιογραφία είναι μετά το software το σημανιτκότερο για έναν μηχανικό μελετητή. Αν δεν έχεις τα χρήματα όπως είπα τότε το αφήνεις.
    0 points
  14. Αν μου λεγες ότι δουλεύεις στον ΕΛΟΤ θα σε πίστευα.
    0 points
  15. Διάβασμα Π.Δ. 16/96 για αρχή τουλάχιστον. Μην περιμένεις κάτι έτοιμο - Μηχανικός δεν είσαι ? Εσύ θα το φτιάξεις. Καλή δουλειά νάχεις
    -1 points
  16. -1 points
  17. To συγκρίνω με την δωρεάν δίαθεση των ελληνικών κανονισμών και με το επίσης δωρεάν και νόμιμο έντυπο υλικό που έχω στη διάθεση μου για να εργάζομαι (βιβλία κλπ) και δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω 1000 ευρώ για 10 pdf για τα οποία όπως αναφέρει ο συνάδελφος pirsogiannis κάποιοι εργάστηκαν και πληρώθηκαν για να γραφτούν (με τα λεφτά μας, όχι του Bill Gates, όχι του Νιάρχου, όχι του Elon Mask κλπ). Γιατί κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ; Εσύ με τι το συγκρίνεις και δεν σου φαίνεται μεγάλο;
    -1 points
  18. Συνάδελφε δεν είναι 10 pdf όπως είπες. Μόνο ο ΕΝ 1993 αποτελείται από 20 μέρη ! ΕΝ 1993-1-1 ΕΝ 1993-1-2 ΕΝ 1993-1-3 ΕΝ 1993-1-4 ΕΝ 1993-1-5 ΕΝ 1993-1-6 ΕΝ 1993-1-7 ΕΝ 1993-1-8 ΕΝ 1993-1-9 ΕΝ 1993-1-10 ΕΝ 1993-1-11 ΕΝ 1993-1-12 ΕΝ 1993-2 ΕΝ 1993-3-1 ΕΝ 1993-3-2 ΕΝ 1993-4-1 ΕΝ 1993-4-2 ΕΝ 1993-4-3 ΕΝ 1993-5 ΕΝ 1993-6 Δεν έχει σχέση με τον αστείο ελληνικό κανονισμό κάποιων σελίδων. Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε δικούς της κανονισμούς. Θα μου πεις γιατί ? Γιατί δεν είχε ποτέ βιομηχανία για να παραχθεί έρευνα και παραγωγή. Το ποσό είναι γελοίο σε σχέση με το συνολικό έργο και την έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί για να έχουμε αυτούς τους κανονισμούς. Είναι σαν να λέμε στους νομικούς πάρτε τα βιβλία σας δωρεάν. Μόνο που δεν είναι έτσι. Όλοι οι νομικοί έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα χρήματα.
    -1 points
  19. Συνάδελφε, Ευρωκώδικες τζάμπα δεν έχει. Αν είναι έτσι, να σου δίνουν και το software τζάμπα και το plotter και παει λέγοντας. Τους ελληνικούς κανονισμούς τους γνωρίζω πολύ καλα. Ο ΕΚΩΣ είναι αντιγραφή του γερμανικού, για όλα τα άλλα από σιδηρές μέχρι γεωτεχνικά δεν είχαμε ποτέ κανονισμούς σαν χώρα γιατί δεν είχαμε ποτέ βιομηχανία. Δεν είναι συνάδελφε 10 απλά pdf όπως το θέτεις. Εδώ μιλάμε για χρόνια έρευνας και χιλιάδες σελίδες. Το ΤΕΕ συνάδλεφε είναι ένα κλειστό group από δημόσιους υπαλλήλους. Νομίζεις αυτοί κόπτονται για τους ιδιώτες μηχανικούς ? Οι κανονισμοί θα είναι με πληρωμή συνάδελφε. Δεν είμαστε πρωην ΕΣΣΔ. Εγώ έχω όλους τους Ευρωκώδικες, νόμιμα εννοείται, 137.87€/μήνα
    -1 points
  20. Το συγκρίνω με τα λεφτά που θα αποδώσουν σαν επένδυση. Όπως κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ, έτσι θα κερδοσκοπήσουμε κι εμείς χρεώνοντας αντίστοιχα τους επόμενους.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.