Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/10/2020 in Δημοσιεύσεις
-
δικαιουται μονον για αυτην που δηλωνει σαν "κυρια κατοικία" και μεχρι 70 τμ. Μπορει να εχει ακομα το μισο χωριο...αλλα αυτα που δικαιουται θα τα παρει μονον για την κυρια. Προφανως για τα αλλα που δεν ειναι κυρια, δεν το συζηταμε1 point
-
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Υποχρεωτικά θα δηλώσεις τα τετραγωνικά με ΥΔ και παραβίαση προκηπίου1 point
-
1 point
-
Κανονικά στην πρώτη αίσθηση μυρωδιάς θα πρέπει να λύσει το σιφώνι να δει αν κρατάει νερό.1 point
-
Εξ όψεως δεν φαίνεται κάτι εκτός από την σύνδεση με την σιλικόνη που θα έπρεπε να είναι με εξάρτημα. Επίσης θεωρώ και την βαλβίδα αντεπιστροφής περιτή. Μπορεί όμως για κάποιο λόγο να δημιουργείται σιφωνισμός και να αδειάζει το σιφώνι.1 point
-
Γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο θα πρότεινα εφόσον οι ρωγμές είναι διαμπερείς. Εφόσον (ή όπου) αυτό δεν είναι εφικτό, καθαίρεση επιχρισμάτων και επανεπίχριση με κατάλληλο κονίαμα (δλδ με κατάλληλα συστατικά) και κοτετσόσυρμα ή ελαφρύ πλέγμα στερεωμένο σε φωλιές εντός της τοιχοποιίας. Προφανώς η εφαρμογή θέλει σωστούς κανόνες, χρόνους αναμονής,υλικά, συνεργείο και επίβλεψη. Φυσικά, αν μιλάμε για αποδιοργάνωση της τοιχοποιίας το επίχρισμα είναι ακατάλληλο. Εκεί πάμε μόνο σε καθαίρεση και επαναχτίσιμο τοιχοποιίας και προφανώς τσεκάρουμε επιμελώς και τον φ.ο. από σκυρόδεμα.1 point
-
Καλησπέρα, Σχετικά με το ΝΑΝΟCAD ανοίγει μέχρι 2013... για τις νέες εκδόσεις που ίσως σας στείλει πελάτης υπάρχει το ODA Converter που μπορεί αυτόματα έναν ολόκληρο folder με dwg να του αλλάξει έκδοση... δωρεάν επίσης... Είναι σίγουρο ότι αναφέρεται και πιο πάνω... δεν ψάχνω τώρα... το Blender για 3d και όχι μόνο... με διάφορα addons αρκετά δωρεάν, τα άλλα φτηνά έως σχεδόν τζάμπα... κάνει τα πάντα! Επίσης η νεα μου ανακάλυψη - δεν είναι νέο, εγώ το ανακάλυψα τώρα - το FREECAD που στοχεύει και είναι κοντά στο να είναι ένα δωρεαν ΒΙΜ... Εντελώς διαφορετικό από τα άλλα οπότε έχεις δρόμο για να το μάθεις... ικανότατος modeler ειδικά για μηχανολογικά, πρόσθετα για Arch Design πολύ καλά και συνεργάζεται και με Blender και γενικά έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο καθόλου αυτή τη περίοδο... μακάρι να μπορούσα να πετάξω τα πάντα και να μείνω με τα freeware...1 point
-
Με βάση την υπουργάρα μας, δεν θα μπορούν να ρυθμιστούν!!! Σε λίγο όμως και με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας ακινήτου (παίζει το να γίνει πιό γρήγορα προαπαιτούμενη γι' αυτής της κατηγορίας τα ακίνητα) θα μπορούν αφού πρωτίστως περάσουν από νόμο με εσαεί ισχύ για ρύθμιση αυθαιρεσιών (ίσως αυτός που ισχύει με τροποποιήσεις κ.λπ., ίσως κάποιος άλλος, έτσι για να γράψει κι αυτός ιστορία - η υπουργάρα εννοώ), να ολοκληρώσουν τη διαδικασία (παίζει επίσης και η προαπαιτούμενη απαίτηση από την πολιτεία της αγοράς συντελεστή δόμησης πριν την υπαγωγή από τράπεζα γης)... Στο ελλαδιστάν όλα γίνονται....1 point
-
Αυτά μόνο στο ελλαδιστάν γίνονται, από μαρμελαδοανθρώπους (όπως είπε και κάποιος φίλος)!!!1 point
-
Αυτη ειναι η διαφορά μεταξύ των εμπειρων αυτοδιοικητικων, που, απο το πουθενα, θα μαζευουν καθε χρονο πανω απο 200.000.000 χωρις να ερχονται σε προστριβες με τους δημοτες τους... και του ΥΠΕΝ που θετει θεμα.... δομικων δομων...θεσμικων θεσμων και όποια αλλη -αδικαιολογητη- δικαιολογια εφηυραν για να δικαιολογησουν την αρνηση τους για παραταση.. «Δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα» Ενδεχομένως να είναι κι αυτός ο λόγος, που κύκλοι της ΚΕΔΕ ανέφεραν με νόημα στο ecopress ότι «δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα», δείχνοντας προφανώς, προς το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 115 εκ που θα εισπράττουν οι δήμοι εφεξής από δημοτικά τέλη, μετά την αποκάλυψη των 60.630. 700 εκ. τετραγωνικών ακίνητης περιουσίας, το οποίο, εφόσον πλατφόρμα παραμείνει ανοιχτή, διαρκώς θα αυξάνεται: «Ποσό, που ισοδυναμεί περίπου με το 1/12 της ετήσιας επιχορήγησης που λαμβάνουν οι Δήμοι από το Κεντρικό Κράτος μέσω των Κ.Α.Π», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τριακκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, σε σχετική ανακοίνωση με τον τελικό απολογισμό της πλατφόρμας https://ecopress.gr/adilota-tetragonika-den-viazomaste-na-kleisoume-tin-platforma/1 point
-
Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της 1ης/10/2020, το ΤΕΕ αποσαφηνίζει τα εξής: Δηλώσεις του Ν. 4495/2017, οι οποίες, στις 30/9/2020, βρίσκονταν «Σε επεξεργασία» ή «Αρχική υποβολή», αλλά δεν κατέστη εφικτή η εκτύπωση της εντολής πληρωμής του Τέλους υπαγωγής, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το παράβολο καταβληθεί μέχρι και 15/10/2020. Δηλώσεις των Ν. 4014/2011 και Ν. 4178/2013, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το αίτημα μεταφοράς υλοποιηθεί μέχρι και 15/10/2020. Δείτε σχετικά: Διευκρινιστική εγκύκλιος για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου και τη μεταβίβαση αυθαιρέτων των Κατηγοριών 1 έως 4 Αυθαίρετα: Προθεσμία για τη διαδικασία υπαγωγής των ανολοκλήρωτων δηλώσεων έθεσε το ΥΠΕΝ https://www.b2green.gr/el/post/84255/tee-nees-odigies-kai-prothesmies-gia-tis-diloseis-afthaireton-vasei-ton-n4495-2017-n4178-2013-kai-n4014-20111 point
-
ο αερας χρησιμευει μονον για νομιμη επεκταση. ή για νομιμοποιηση αυθαιρετου αλλα υπο τον όρο οτι εχει δικαιωμα ανοικοδομησης. Ανηκει σε τρεις κληρονομους, που εκαναν αποδοχη. Σωστα. Εδω ο σδ εχει εξαντληθει, Αρα εχεις αυθαιρετη κατασκευη στο κοινοχρηστο δωμα απο "εναν" Τακτοποιειται με το 98/9. Να σου φερει το Ε9 οπωσδηποτε και το Ε2 της μισθωσης. Αρα θα εχεις "νομιμο" εντολεα.. Οι διαφωνιες μεταξυ τους..ειναι δικο τους προβλημα1 point
-
σε ληγμενη προθεσμια, τι να του υποσχεθεις εσυ? και δεν περιμενεις μηπως "απλουστευθουν" οι περιπτωσεις κατ. 5...? ετσι "ειπαν"1 point
-
Κοιτάξτε το βασικό είναι ότι δεν φταίει ο Μπακογιάννης. Φταίνε οι κάμπιες και το ΕΜΠ. Όλα τα άλλα είναι τούφες...1 point
-
Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη ο καυγάς ήταν για τα 2 μύρια που πέταξε στο δρόμο (κυριολεκτικά), ενώ θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λιγότερο αν τα έβαζε από την τσέπη του, θα του λέγαμε και μπράβο αλλά άξιος ο μισθός του... και ο δικός σου...1 point
-
για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος Καίσαρι... Η κάθε μελέτη, μπορεί να λέει ό,τι θέλει (ανεξαρτήτως κύρους μελετητή), ακόμη και θάλασσα στο Μέτσοβο Οι εγκρίνοντες αυτήν, πόση σχέση έχουν με το αντικείμενο? Η κάθε (τέτοιου είδους) μελέτη, είναι μια άσκηση επί χάρτου. Δεν προτείνει χρήση συγκεκριμένων υλικών, αλλά γενικές λύσεις. Στην περίπτωση που επιβάλλει και τρόπο κατασκευής (με συγκεκριμένα υλικά), τότε κάτι βρωμάει, και το όποιο κύρος του μελετητή πάει περίπατο... Συνεπώς, η ευθύνη του τρόπου υλοποίησης βαρύνει την (εκάστοτε) εκτελεστική αρχή. Όταν μάλιστα το έργο είναι πιλοτικό, εφαρμόζεις την οικονομικότερη λύση. Όμως, ο κάθε Δήμαρχος κλπ, δεν είναι παντογνώστης. Γιαυτό έχει συμβούλους και συνεργάτες, ειδικούς για κάθε θέμα. Κι από εκεί θα πρέπει (ο συγκεκριμένος) να ξεκινήσει τις καρατομήσεις. Και να προσλάβει στη θέση τους, έμπειρα και ικανά άτομα. Ανθρώπους που έχουν πολλά ένσημα στην πραγματική οικονομία, και όχι τεμπελόσημα στους κομματικούς μηχανισμούς. Όσο πιο νωρίς το καταλάβει, τόσο λιγότερο θα εκτίθεται. Και παρότι δεν είμαι δημότης Αθηναίων (ούτε καν Αττικής), θλίβομαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα. Από τη μια να ξοδεύεται δημόσιο χρήμα άσκοπα, κι από την άλλη να επαφιέμεθα στη φιλανθρωπία του κάθε έχοντος, για να φτιάξουμε θέσεις στις ΜΕΘ1 point
-
1 point
-
παραθέτω την παρ 6 του άρθρου 84 ΓΟΚ 73 6. Εξώσται ανοικτοί εντός αιθουσών. Εξώσται ανοικτοί εντός υψηλών αιθουσών συγκεντρώσεως του κοινού δι' αναψυχήν ή εργασίαν (π.χ. κέντρα συγκεντρώσεως του κοινού, καταστήματα πωλήσεως, κτίρια τραπεζών και παρόμοιοι χώροι) επιτρέπονται εφ' όσον δεν καλύπτουν πλέον του ημίσεως της εκτάσεως της αιθούσης και εφ' όσον η κατασκευή και η διάταξις αυτών ανταποκρίνεται εις την χρήσιν των μόνον ως παραρτημάτων των εν λόγω αιθουσών και ουχί εις άλλην αυτοτελή χρήσιν. Η προσπέλασις προς τον ανοικτόν εξώστην επιτρέπεται μόνον δια κλίμακος κειμένης απαραιτήτως εντός του χώρου του καταστήματος ή της αιθούσης εις τον οποίον ευρίσκεται ο ανοικτός εξώστης. Οι ανωτέρω εξώσται δεν λογίζονται ως όροφοι και δεν περιλαμβάνονται εις τον συντελεστήν δομήσεως του οικοπέδου.1 point
-
Από τη ΔΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Εγγρ-1182/27-2-13 (ΔΝΕ) Εγγρ-1182/2013 Εγγρ-1182/27-2-2013 Εγγρ-1182/13 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του Εγγρ-7161/2499/19-12-12, σας γνωρίζουμε ότι συμφωνούμε με τις απόψεις που διατυπώνονται στο Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 για την συνένωση ομόρων κατά παρέκκλιση αρτίων γηπέδων ή οικοπέδων, καθώς και κατά παρέκκλιση αρτίων και μη αρτίων είτε αυτά βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου, διότι βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητας τους (σχετ. οι Γνωμ-326/77 , Γνωμ-128/88 και Εγκ-39/88 ). ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚ. ΚΑΙ ΕΠΕΞ. ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/09 (Δνση Τοπογραφικών Εφαρμογών) Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/2009 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 Εγγρ-42896/1117/09 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-2009 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του παραπάνω εγγράφου σας σχετικά με την διατήρηση της κατά παρέκκλιση αρτιότητας κατά τη συμβολαιογραφική συνένωση ομόρων αρτίων κατά παρέκκλιση οικοπέδων εντός της εγκεκριμένης Πολεοδομικής Μελέτης οικισμού Καλυβών ( Αποφ-257/99 ΦΕΚ-296/Δ/99) έκαστο των οποίων εμπίπτει στο Αρθ-5 παρ.β της απόφασης έγκρισης της ΠΜ, σας πληροφορούμε ότι η άποψη της ΔΤΕ συγκλίνει με τη δική σας. Δηλαδή, είναι δυνατόν τα οικόπεδα αυτά να συνενωθούν και να προκύψει ενιαίο οικόπεδο που εμπίπτει πάλι στην κατά παρέκκλιση αρτιότητα, δεδομένου ότι η συνένωση αυτή βελτιώνει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα που έχουν ήδη τα οικόπεδα. Σημειώνουμε ότι η αληθής έννοια της διάταξης της παρ.2β του Αρθ-6 του Ν-1577/85 που αναφέρει: "Οταν πρόκειται για οικόπεδο που "δημιουργείται" μετά τη δημοσίευση του Νόμου αυτού, να έχει τα ελάχιστα όρια εμβαδού και προσώπου που ισχύουν κατά κανόνα στην περιοχή...." είναι ότι: "Με την διάταξη αυτή επιδιώκεται τα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση μεγαλύτερης έκτασης να έχουν τις προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο αυτό. Ρύθμιση που θα απέβλεπε στην παρεμπόδιση της βελτίωσης σχήματος ή εμβαδού οικοπέδων ήδη αρτίων κατά κανόνα ή κατά την παρέκκλιση δια της συνενώσεώς τους με οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο με άλλη όμορη έκταση, θα ήταν αντίθετη προς το πνεύμα της πολεοδομικής νομοθεσίας. Κατά συνέπεια, για τον έλεγχο της αρτιότητας των οικοπέδων θα θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα οικόπεδα που προέρχονται από συνένωση δύο ή περισσοτέρων τμημάτων εφόσον το ένα τουλάχιστον από αυτά είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για την αρτιότητα που τίθενται από το ίδιο αυτό άρθρο και με την επιφύλαξη του Αρθ-24 του ιδίου νόμου". (Σ.Σ. Για το θέμα του παρόντος βλ. και Εγγρ-1182/13 της Διεύθυνσης Νομοθετικού 'Εργου του ΥΠΕΚΑ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ Β Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα1 point
-
συνάδελφοι μην είστε εριστικοί... όλοι ξέρουμε πως δουλέυει η αγορά και η εκπόνηση μελετών με το μέτρο γίνεται και για στατικά και για αρχιτεκτονικά και για η/μ... το ποιός φταίει γι'αυτό είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά προσωπικά δίνω το φταίξιμο κατα 85% στους ιδιοκτήτες. @ισμήνη ζούρα: είπες ότι είναι η πρώτη σου μελέτη, άρα κατά τη γνώμη μουτο πιό σημαντικό είναι πόσο σε "πονάει" το τελικό αποτέλεσμα του κτιρίου που θα κατασκευαστεί με την υπογραφή σου. Αν δεν σε πολυνοιάζει τότε βούρ για τον φθηνότερο. Αν όμως θα κάνεις πραγματική επίβλεψη και θέλεις το σπίτι που θα χτιστεί να μπορείς να το δείχνεις και να λές: "αυτό είναι δικό μου", τότε πρέπει να βρείς κάποιον αξιόλογο μελετητή που δεν θα σου βάλει υποστηλώματα όπου να'ναι, που θα σεβαστεί το ύψος των πρεκιών και δεν θα αλλοιώσει τις όψεις και άλλα πολλά. Με λίγα λόγια κάποιον που θα μπορείς να συνεργαστείς για να προκύψει ένας ξυλότυπος που δεν θα σου επιφυλάξει εκπλήξεις. Και είναι πολύ πιθανόν αυτός να μην είναι και τόσο φθηνός...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-