Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. Ψυχίατρος

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      59


  3. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      595


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.311


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/01/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Χωρίς καμία διάθεση αντιδικίας δεν είναι αυτό το νόημα του Β' ΠΕΑ.... Εσύ σαν επιθεωρητής είσαι υποχρεωμένος να βγάλεις το δικό σου ΠΕΑ και βάσει αυτού θα ελεγχθεί αν εκπληρώθηκαν οι απαιτήσεις του Προγράμματος.... Αν ο 1ος επιθεωρητής έχει κάνει λάθη αυτό είναι πρόβλημα δικό του και του ιδιοκτήτη.... Εσύ σαν 2ος δεν είσαι καταγραφέας αλλά επιθεωρητής....
    2 points
  2. Καλημέρα,το βασικό στην περίπτωση σου είναι ότι πλέον δεν επιτρέπεται η χρήση (κτηνοτροφική) εντός οικισμών,εκτός εάν υπάρχει ενεργή εγκατάσταση,για την οποία έχει δικαίωμα να αιτηθεί παραμονή ο κτηνοτρόφος βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας περί κτηνοτροφίας.Από την περιγραφή σου όμως ,καταλαβαίνω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο,αλλά κάνεις ρύθμιση σε ένα οικόπεδο επί του οποίου υπάρχουν κτίσματα που κάποτε ήταν σταύλος.Εάν αυτή είναι η περίπτωση,και κατά την αυτοψία διαπίστωσες αποθήκες,δηλώνεις με τις γενικές διατάξεις προς ρύθμιση των αποθηκών,με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το ύψος του προστίμου.Και στις σταυλικές εγκαταστάσεις (για χρήση του άρθρου 120),όπως και σε όλες τις άλλες κατηγορίες η χρήση είναι αυτή που διαπιστώνεται κατά την αυτοψία.
    2 points
  3. Version 2

    3.918 downloads

    Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 της ΚΥΑ 36259/2010, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται, πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους. Ο ΕΟΑΝ ανέπτυξε το παρόν ειδικό εργαλείο σε μορφή excel για την καταχώρηση των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι υπόχρεοι διαχειριστές ΑΕΚΚ κατά την υποβολή των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων στις αρμόδιες υπηρεσίες.
    1 point
  4. Version 3.00

    763 downloads

    Υπολογιστικό φύλλο excel για εισαγωγή παρεμβάσεων και προϋπολογισμού στα πλαίσια του προγράμματος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ που εξυπηρετεί στον έλεγχο του συνολικού προϋπολογισμού και των επιμέρους παρεμβάσεων σε σχέση με τα ανώτατα όρια (άνευ ΦΠΑ σύμφωνα με την ανακοίνωση του προγράμματος, και με ΦΠΑ 24% σύμφωνα με τον οδηγό εφαρμογής), και διευκολύνει την καταχώρηση της πρότασης παρεμβάσεων από τον ενεργειακό επιθεωρητή στην πλατφόρμα του προγράμματος. Εντός του φύλλου περιλαμβάνονται αναλυτικές οδηγίες για την χρήση του. Ο χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη της ορθότητας των τιμών και των υπολογισμών, και της τήρησης των όρων, των προδιαγραφών και των προϋποθέσεων βάσει του οδηγού του προγράμματος "ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021". Το υπολογιστικό φύλλο είναι διαθέσιμο στους συνάδελφους ενεργειακούς επιθεωρητές και δεν αποτελεί εμπορικό προϊόν με την έννοια ότι διατίθεται δωρεάν προς χρήση. Όποιος συνάδελφος θέλει να βοηθήσει, μπορεί να στείλει παρατηρήσεις ή σχόλια ή διορθώσεις έτσι ώστε να εντοπιστούν λάθη ή παραλήψεις ή δυνατότητες βελτίωσης που μπορεί να προκύψουν κατά την χρήση.
    1 point
  5. για τα μη δασικα, εδω https://dasarxeio.com/2021/06/17/98280/ https://dasarxeio.com/wp-content/uploads/2021/06/53819_1924_2021.pdf Η δηλωση του 651 ειναι ανεξαρτητη απο τα "δασικα" Εαν αυτα τα "δασικα" δεν υπηρχαν ...δεν θα την εβαζες;;; Σου την ζηταει και ο συμβ/φος για να υπολογισει τον αντικειμενικο. Την βαζεις στο ιδιο τοπογραφικο. [και αφου γραψεις οτι δεν υπαγεται στις διαταξεις του ν. 1337....θα σου ζητησει να γραψεις...., '"και δεν οφειλει εισφορα σε γη και χρημα"...
    1 point
  6. Ακριβώς αυτή την Π.Ν.Μ για τoν covid19 έχω υπόψη δυνάμει της οποίας δόθηκαν 18 μήνες από την πληρωμή του παράβολου. Δεν γνωρίζω αν έχουμε κάποια νεότερη παράταση. Η δυνατότητα υπαγωγής για κατηγορία 5 έληξε την 30η Σεπτεμβρίου 2020. Πλέον μόνο οι εξαιρέσεις της (κληρονομική διαδοχή, αποκτηθέντα ακίνητα μέσω πλειστηριασμού κλπ) μπορούν να υπαχθούν στο νόμο.
    1 point
  7. Όχι δεν έχεις πρόβλημα. Προχωράς έτσι.
    1 point
  8. Με ταρίφα, στον ΔΕΔΔΗΕ. Με net metering https://www.irishellas.com/
    1 point
  9. Προθεσμία υπάρχει για την ανάρτηση των προβλεπόμενων δικαιολογητικών και είναι 18 μήνες από την πληρωμή του παραβόλου. Για την περαίωση δεν θυμάμαι να αναφέρεται προθεσμία.
    1 point
  10. Ότι βρίσκεται εκτός εγκεκριμένου περιγράμματος αδείας δηλώνεται σαν παράβαση . Γνώμη μου είναι ότι έχεις διαφορετική διαρρύθμιση με αλλαγή αρχιτεκτονικών και όχι διαμερισμάτωση . Θα πρέπει επίσης να ελέγξεις και καθετότητα διαμερίσματος 3 ως προς τα όρια του οικοπέδου ( δεν έχεις αποτυπώσει περίγραμμα οικοπέδου ). Τέλος θα πρέπει να ελέγξεις και αν η διαφοροποίηση των ορίων του τοπογραφικού εμπίπτει στις διατάξεις για αναθεώρηση αδείας ως προς τα ποσοστά αποκλίσεων του τοπογραφικού .
    1 point
  11. Το δικό μου Β ΠΕΑ θα το κάνω όσο πιο σωστά γνωρίζω να το κάνω εφόσον καταγράψω τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει αλλά σίγουρα δεν θα το αντιμετωπίσω σύμφωνα με το <<Αν ο 1ος επιθεωρητής έχει κάνει λάθη αυτό είναι πρόβλημα δικό του και του ιδιοκτήτη....>> . Κανένας αλάθητος συνάδελφοι.
    1 point
  12. Ο μηχανικος δειχνει την λωριδα που παραχωρειται με συμβολαιογραφικη πραξη, μετα απο αποδοχη της σχετικης προτασης απο τον Δημο. και το "εναπομενον" οικοπεδο. Με βαση αυτα τα τμ. που μενουν χτιζεις. Θεωρω οτι, η υπαρξη μαντρας/περιφραξης κλπ. δεν αποτελει ολοκληρωμενη παραχωρηση σε κοινη χρηση Ούτε μπορει να την απεικονισει ο μηχανικος στο τοπογραφικο της αδειας, ως "ανηκουσα" στον υπο διανοιξη δρομο δες εδω https://limnos.gov.gr/files/007/OikonomikiEpitropi/praktiko_11-2019-oik.pdf
    1 point
  13. Γεια!Διάβασε τον ορισμό της άδειας νομιμοποίησης στο άρθρο 28.Αυτό που παραθέτεις λέει κάτι διαφορετικό,πχ υποβάλλεις αίτηση για νομιμοποίηση και βγαίνει εν τω μεταξύ μια απόφαση που καταργεί πχ τη δόμηση στην περιοχή σου.
    1 point
  14. Καλησπέρα,αρχικά η σωστή διαδικασία ήταν να έρθει σ εσένα το 2019,πριν πληρώσει τα βεβαιωμένα της έκθεσης με τις προσαυξήσεις,να κάνει υπαγωγή στον 4495 με συντελεστή προσαύξησης "Εντοπισμού αυθαιρέτου",να πληρώσει το πρόστιμο του 4495 και να διαγράψει τα βεβαιωμένα ανέγερσης-διατήρησης της έκθεσης Υδομ. Όπως και να έχει,η ερμηνεία του άρθρου 104,παρ.1,(σε συνδυασμό με το β) της διευκρινιστικής εγκυκλίου που αναφέρεις) μάλλον είναι ότι δε χάνονται οι καταβολές από την στιγμή που υπάρχει καταλογισμός προστίμου από την Πολεοδομία.(Ασχέτως που η ΚΥΑ 27454/ΦΕΚ 3976Β/17,φαίνεται να μην το αναφέρει...) Συνεπώς,στέλνεις ένα ερώτημα στο ΤΕΕ,για τα διαδικαστικά.Δηλαδή,επισημαίνεις ότι προπληρώθηκαν τα πρόστιμα της έκθεσης,και η υπαγωγή γίνεται εκ των υστέρων,για να επιβεβαιώσεις: Α.τον συμψηφισμό,με την καταχώρηση στο σύστημα των παραστατικών και των πληρωμών,και Β.εάν θα επιλέξεις τον συντελεστή "Εντοπισμού αυθαιρέτου"(πιστεύω πως ναι). Η δική μου απορία είναι:Έχεις στα χέρια σου την έκθεση της Πολεοδομίας?(γιατί υπάρχουν πολλά σενάρια για την ιστορία του ακινήτου από το '99 έως το 2022...)
    1 point
  15. Καλή χρονιά,αν όλα τα υπόλοιπα που διαπίστωσες είναι προ 75,θα κάνεις μόνο ένα φύλλο καταγραφής Κατηγορίας 1,για τα πάντα.Εάν έχεις διαπιστώσει και μεταγενέστερες αυθ.κατασκευές,μόνο τότε θα προσθέσεις και νέο φύλλο με την αντίστοιχη παλαιότητα.
    1 point
  16. Δεν ανέφερα τίποτα σχετικό με το δικαίωμα υπογραφής, ούτε ανέπτυξα κάποια θεωρία. Απάντησα στην ερμηνεία νομοθετικής διάταξης βάσει άσχετου κειμένου. Όταν ξεκινούσα την σταδιοδρομία μου, άκουγα (και διάβαζα) προσεκτικά τι έλεγαν (ή έγραφαν) οι συνάδελφοί μου. Τι είναι για γέλια και τι δεν είναι θα το κρίνεις αργότερα.
    1 point
  17. Version 1.0

    903 downloads

    Υπολογίζει τις τάξεις των ΜΕΕΠ ή κοινοπραξίας, που απαιτούνται για συμμετοχή σε διακήρυξη δημοσίου έργου, βάσει του συνολικού προϋπολογισμού. Τα όρια λαμβάνονται από την Εγκ-Δ17α/04/44/ΦΝ430/13/03 Το φύλλο εργασίας είναι κλειδωμένο (όχι όμως με κωδικό) ώστε να αποφεύγεται η εισαγωγή δεδομένων σε κελιά με τύπους. Τα δεδομένα εισάγονται σε κίτρινα κελιά και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στον πίνακα από κάτω.
    1 point
  18. Να ρωτήσω και εγώ με τη σειρά μου, μπορώ να πάω στο φούρναρη για να ψωνίσω κάλτσες ? Αν πάω στις εκπτώσεις θα μου κάνει δώρο και δύο λάμπες που μου κάηκαν?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.