Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      9.159


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      7.490


  3. Πλήθων

    Πλήθων

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      42


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.991


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/06/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. Καποιος ειχε την ιδεα να ...αναβυθισει τον παληο ευκολο τροπο αναζητησης των ΦΕΚ Τωρα πρεπει να κανεις "εισοδο" και μετα να πας αναζητηση μετα επιλογη μετα να συμπληρωσεις τα αντιστοιχα στοιχεια απο κατω απο το ετος τον αριθμο και το τευχος [σε σχεση με το παληο εχει 3 ή 4 κινησεις παραπανω] "προοδος" υγ πληρωθηκαν για αυτο αμοιβες;;;
    2 points
  2. Αναρτήθηκαν πριν λίγο, τα προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης (με κωδικούς taxis, στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ). Καλή τύχη!
    2 points
  3. Το interface είναι χάλια αλλά το link που δίνει το pdf είναι πλέον επεξεργάσιμο πχ το 2022/Α/123 είναι http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220100123. Για αυτοματισμούς είναι ότι πρέπει.
    2 points
  4. Στο δάπεδο αναφέρθηκα, μιας και το ερώτημα του συναδέλφου σε αυτό αφορούσε. Με βάση το Α ερώτημα, αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για άλλη μια "πατέντα" κάποιου αετονύχη, ο οποίος ψάχνει αυτόν που θα πάρει την ευθύνη. Οι συγκολλήσεις είναι σοβαρό θέμα. Τόσο ως προς την τήρηση των προδιαγραφών, όσο και ως προς την αντοχή στο χρόνο (προστασία έναντι οξείδωσης). Αν είσαι κι επιβλέπων, τα πράγματα είναι ζόρικα καθόσον δεν μπορείς να πιστοποιήσεις κάθε συγκόλληση.
    2 points
  5. 1. Οι σύμμικτες κατασκευές έχουν ειδικές προδιαγραφές ως προς τη συνάφεια των υλικών, κι αυτές θα πρέπει να εφαρμόζεις. Από μια μικρή επίσκεψη σε σχετικές ιστοσελίδες, θα διαπιστώσεις ότι το συγκεκριμένο υλικό δεν προτείνεται για κατασκευή σύμμικτων δαπέδων. Γιατί άραγε? 2. Βασική αρχή: Δεν συμμορφώνεται ο μηχανικός με τις απαιτήσεις του κατασκευαστή, αλλά το αντίθετο. 3. Μέσα στους πολλούς προβληματισμούς σου βάλε κι άλλον ένα: Μήπως ο εργολάβος ψάχνει για αυτοφωράκια?
    2 points
  6. jhammer00 Μιά σκέψη. Τό Τιμολόγιο που έλαβες έχει συνολική αξία 112,43€. Η προσπάθειά σου νά τό χαρακτηρίσεις (που μπορεί καί νά μήν είναι λάθος) οδηγεί σέ ένα σύνολο 112,44€. Αυτή η ασυμφωνία μπορεί νά είναι καί η αιτία που τό σύστημα κλωτσά.
    1 point
  7. Σωστό το βλέπω (λόγω παρ 1 άρθρο 114/ Στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, κατά παρέκκλιση όσων ορίζονται στο άρθρο 89, υπάγονται οι αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης σε κτίρια και εγκαταστάσεις)
    1 point
  8. Πουθενά δεν ανέφερα ότι δεν απαιτείται τακτοποίηση. Εγώ προσωπικά θα τακτοποιούσα την κατηγορία 3 και μετά θα έκανα την ΗΤΚ. Είπα ότι δεν απαιτείται ενημέρωση αδείας.
    1 point
  9. Προφανώς και δεν χρειάζεται να κάνεις ενημέρωση άδειας. Ο νόμος λέει ξεκάθαρα πως αν βρεις αλλαγές σε σχέση με άδεια/τακτοποίηση τις αποτυπώνεις και δίνεις νέα κάτοψη αποτύπωσης. Έως εκεί. Η ενημέρωση είναι δουλειά του υπόχρεου (ιδιοκτήτης) ο οποίος αν θέλει να προβεί σε τέτοια, θα στο ορίσει συγκεκριμένα στο συμφωνητικό. Έχω δει από συναδέλφους πολλές δεκάδες ΗΤΚ, κανένας (μα κανένας όμως) δεν προέβη σε ενημέρωση. Τσάμπα κόπος και δεν προκύπτει από κάπου υποχρέωση του μηχανικού.
    1 point
  10. Το Μετόχι ειναι εκτός αντικειμενικού...άρα 700.
    1 point
  11. Συμφωνώ με τον Άκη. Το ότι μια υπόγεια αποθήκη μπορεί (αν και πολύ σπάνιο) να πουληθεί αυτοτελώς, αφού είναι διηρημένη ιδιοκτησία, δεν σημαίνει ότι αυτή μπορεί να λάβει κύρια χρήση και ούτε έχεις καμία υποχρέωση (άσε που μπερδεύεις χωρίς λόγο την κατάσταση) να αναζητάς παροχές ΔΕΗ. Από την στιγμή που έχεις αποθήκη στο υπόγειο, έχεις βοηθητική χρήση η οποία επικουρεί την κύρια, η οποία είναι η κατοικία. Οπότε, βάζεις "άλλη κατοικία" και στην ΤΕ αναφέρεις φυσικά ότι πρόκειται για αποθήκη με βοηθητική χρήση. Σαν γενικό σχόλιο, υπάρχει ένα τεράστιο μπάχαλο με τις καταχωρήσεις χρήσεων, αναλόγως του φορέα που ζητείται. Η φορολογική διοίκηση καταχωρεί διαφορετικά, οι πλατφόρμες των τραπεζών διαφορετικά, η πολεοδομική νομοθεσία επιβάλει καταχώρηση βάσει κτιριοδομικού κλπ (δες πχ το σχετικό θέμα με την ΗΤΚ). Οπότε, μένουμε στα δικά μας τα πολεοδομικά και δεν ασχολούμαστε με άλλες διασυνδέσεις.
    1 point
  12. Ναι με ενημέρωση εκτός των αρχιτ/κων και των λοιπών μελετών εφόσον αυτές απαιτούνταν κατά το χρόνο έκδοσης της Ο.Α
    1 point
  13. Έτσι είναι όπως τα λες, έχει και κάποιες ενδιάμεσες εντάξεις το 2010. Εδώ είναι όλα...τα έχει πει ο Δημήτρης πολλές φορές στο παρελθόν: https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/pinakes-antikeimenikon-axion1
    1 point
  14. Όχι δεν απαιτείται ΜΣΕ γι' αυτό που περιγράφεις, για ψυχολογικούς λόγους όμως δήλωσέ το ως 1 ΛΠ.
    1 point
  15. να δεις ξανα το "σεντονι", στην στηλη των απαλλοτριωσεων Το οικοπεδο που αποδιδεται ειναι "τελικο" Πλην εχει υποχρεωσεις εναντι τριτων απο προσκυρωσεις. Αρα, απαιτειται η εξοφληση των προσκυρουμενων με σχετικη συμβολαιογραφικη πραξη. Χωρις αυτη, δεν εχεις "πληρες" οικοπεδο. Ομοιως θα δεις και τις ρυμοτομιες...υποθετω οτι εχεις καποια τμηματα αυταποζημιουμενα και υποχρεωσεις προς τριτους ή και τριτοι εναντι εσου. Για αυτα συννενοεισθε μεταξυ σας. Συμψηφιζετε τα τμ που ειναι ίδια και πιθανον να υπαρχει καποια "διαφορα". Αυτη πληρωνεται. Δεν απαιτειται συμβολαιο. Ανταλλασετε ΥΔ θεωρημενες οτι "εχει εξοφληθει η υποχρεωση για ....τμ."
    1 point
  16. Όπως εξήγησα προηγουμένως, σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, η υπαγωγή απαγορεύεται εφόσον το δρομάκι είναι κοινόχρηστος χώρος της πόλης. Επί της ουσίας, οι εξώστες δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα και θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα τακτοποίησης. Επιπρόσθετα, ο χώρος δεν εξυπηρετεί γενικά την πόλη αλλά τρία κτίρια. Γενικώς απεχθάνομαι την τυπολατρία και θεωρώ ότι πρέπει να εξετάζουμε, κατά προτεραιότητα, το πνεύμα της νομοθεσίας. Δυστυχώς, όμως, δεν μπορώ να βρω τρόπο για να δικαιολογηθεί η υπαγωγή.
    1 point
  17. Δεν ειναι συμμικτη κατασκευη. Μεταλλικος σκελετος με φορτια δαπεδου .
    1 point
  18. @Pavlos33 Το κρασπεδόρειθρο ταυτίζεται με το όριο του οδοστρώματος. Όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο (ή χώρος που να χρησιμοποιείται ως τέτοιο), το όριο του οδοστρώματος είναι η ρυμοτομική γραμμή. Σε αυτήν την περίπτωση ο εξώστης δεν μπορεί να εκτείνεται πέραν της ρυμοτομικής. Δεν προκύπτει από τον νόμο ότι η δυνατότητα τακτοποίησης εξώστη υπεράνω οδοστρώματος εξαρτάται από την ύπαρξη (ή μη) πεζοδρομίου. Αντιθέτως, προκύπτει ότι απαγορεύεται και στις δύο περιπτώσεις. @ΕΡΣΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Πρέπει να κάνεις μία καλύτερη περιγραφή. Υπήρξε παραχώρηση της οδού στον Δήμο; Το δρομάκι αυτό εξυπηρετεί δύο-τρία σπίτια στην άκρη ενός μικρού χωριού; Μήπως είναι παράδρομος οδού πόλης; Υπάρχει κυκλοφορία κατοίκων (πεζών, προφανώς); Επιπλέον, γράψε δυο λόγια και για τον εξώστη. Πρόκειται για μπαλκόνι πλάτους ενάμισι μέτρου, οπότε καλύπτει σχεδόν όλο τον δρόμο; Ή μιλάμε για ένα μπαλκονάκι είκοσι-τριάντα εκατοστά, που χρησιμεύει για να μπουν κάγκελα μπροστά από μπαλκονόπορτα;
    1 point
  19. @ΕΡΣΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Προτείνω να το ξανασκεφτείς. Ισχυρίζεσαι ότι ο εξώστης πάνω από οδό (χωρίς πεζοδρόμιο) μπορεί να υπαχθεί στη ρύθμιση, ενώ αν υπάρχει πεζοδρόμιο τότε δεν μπορεί να βρίσκεται πάνω από το οδόστρωμα; Ο νόμος απαγορεύει την τακτοποίηση εξώστη πάνω από οδόστρωμα. Όταν υπάρχει πεζοδρόμιο, επιτρέπει να υπέρκειται πάνω από αυτό (το πεζοδρόμιο). Είναι δυνατόν να εννοεί ότι μπορεί να καταλαμβάνει τον χώρο του οδοστρώματος όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο;
    1 point
  20. Όχι βέβαια. Εννοώ ότι εφαρμόζουμε (ή όχι) την ερωτωαπάντηση του ΤΕΕ (σχετικά με το ΠΕΑ) με αποκλειστική μας ευθύνη. Άρθρο 2: Διαδικασία καταχώρισης στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας 1. Η διαδικασία καταχώρισης στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας υλοποιείται σε δύο βασικά βήματα: Β) Καταχώριση Ιδιοκτησιών: Περιγραφή και τεκμηρίωση των οικοπέδων ή γηπέδων ή κτιρίων ή τμημάτων αυτών που αποτελούν αυτοτελείς ιδιοκτησίες. β. [...] Το ηλεκτρονικό έντυπο Ιδιοκτησίας περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: ιαια) Στοιχεία πιστοποιητικού ενεργειακής απόδοσης (Π.Ε.Α.) του κτιρίου ή τμημάτων αυτού, εφόσον απαιτείται,
    1 point
  21. Οι πολεοδομικές διατάξεις τηρούνται για τον σχεδιασμό των κτιρίων. Η τιμή της επιφάνειας διαμερίσματος δεν επηρεάζει το σχέδιο κάτοψης. Ο τρόπος υπολογισμού του εμβαδού των χώρων για την εφαρμογή του ΝΟΚ αφορά μόνο τους μελετητές μηχανικούς και τους ελεγκτές. Για τον προσδιορισμό του εμβαδού διαμερίσματος (ιδιοκτησιακά, συμβολαιογραφικά) ακολουθούνται οι προαναφερόμενοι κανόνες.
    1 point
  22. To 2016 το δείχνει εκτός ΑΠΑΑ, άρα 650 ευρώ θα έλεγα. Θα επανέλθω όμως...
    1 point
  23. λέτε να οφείλετε σ' αυτό (που υπάρχει μέσα στην ίδια ιστοσελίδα)
    1 point
  24. ε, όλο και κάποιος ημέτερος θα βολεύτηκε...
    1 point
  25. Του είπανε αλφάδι με λέιζερ... και αυτός κατάλαβε με κάιζερ! 😃
    1 point
  26. Αποτύπωση αποχέτευσης, ύδρευσης, ηλεκτρικών εγκαταστάσεων πως έκανες χωρίς να κάνεις το σπίτι '"εργοτάξιο"???? Δεν προβλέπεται αποτύπωση των παραπάνω εγκαταστάσεων όπως και της θερμόμόνωσης γιατί είναι πρακτικά αδύνατόν. Αν θες να δεις την ενεργειακή κατάταξη του ακινήτου λέγεται ενεργειακή επιθεώρηση και δεν προβλέπεται για την έκδοση άδειας δόμησης. Άρα αποτύπωση αρχιτεκτονικών, στατικών, μελέτη στατικής επάρκειας, παθητική πυροπροστασία, τοπογραφικό
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.