Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/06/2022 in Δημοσιεύσεις
-
Καποιος ειχε την ιδεα να ...αναβυθισει τον παληο ευκολο τροπο αναζητησης των ΦΕΚ Τωρα πρεπει να κανεις "εισοδο" και μετα να πας αναζητηση μετα επιλογη μετα να συμπληρωσεις τα αντιστοιχα στοιχεια απο κατω απο το ετος τον αριθμο και το τευχος [σε σχεση με το παληο εχει 3 ή 4 κινησεις παραπανω] "προοδος" υγ πληρωθηκαν για αυτο αμοιβες;;;2 points
-
Αναρτήθηκαν πριν λίγο, τα προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης (με κωδικούς taxis, στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ). Καλή τύχη!2 points
-
Το interface είναι χάλια αλλά το link που δίνει το pdf είναι πλέον επεξεργάσιμο πχ το 2022/Α/123 είναι http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220100123. Για αυτοματισμούς είναι ότι πρέπει.2 points
-
Στο δάπεδο αναφέρθηκα, μιας και το ερώτημα του συναδέλφου σε αυτό αφορούσε. Με βάση το Α ερώτημα, αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για άλλη μια "πατέντα" κάποιου αετονύχη, ο οποίος ψάχνει αυτόν που θα πάρει την ευθύνη. Οι συγκολλήσεις είναι σοβαρό θέμα. Τόσο ως προς την τήρηση των προδιαγραφών, όσο και ως προς την αντοχή στο χρόνο (προστασία έναντι οξείδωσης). Αν είσαι κι επιβλέπων, τα πράγματα είναι ζόρικα καθόσον δεν μπορείς να πιστοποιήσεις κάθε συγκόλληση.2 points
-
1. Οι σύμμικτες κατασκευές έχουν ειδικές προδιαγραφές ως προς τη συνάφεια των υλικών, κι αυτές θα πρέπει να εφαρμόζεις. Από μια μικρή επίσκεψη σε σχετικές ιστοσελίδες, θα διαπιστώσεις ότι το συγκεκριμένο υλικό δεν προτείνεται για κατασκευή σύμμικτων δαπέδων. Γιατί άραγε? 2. Βασική αρχή: Δεν συμμορφώνεται ο μηχανικός με τις απαιτήσεις του κατασκευαστή, αλλά το αντίθετο. 3. Μέσα στους πολλούς προβληματισμούς σου βάλε κι άλλον ένα: Μήπως ο εργολάβος ψάχνει για αυτοφωράκια?2 points
-
jhammer00 Μιά σκέψη. Τό Τιμολόγιο που έλαβες έχει συνολική αξία 112,43€. Η προσπάθειά σου νά τό χαρακτηρίσεις (που μπορεί καί νά μήν είναι λάθος) οδηγεί σέ ένα σύνολο 112,44€. Αυτή η ασυμφωνία μπορεί νά είναι καί η αιτία που τό σύστημα κλωτσά.1 point
-
Σωστό το βλέπω (λόγω παρ 1 άρθρο 114/ Στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, κατά παρέκκλιση όσων ορίζονται στο άρθρο 89, υπάγονται οι αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης σε κτίρια και εγκαταστάσεις)1 point
-
Πουθενά δεν ανέφερα ότι δεν απαιτείται τακτοποίηση. Εγώ προσωπικά θα τακτοποιούσα την κατηγορία 3 και μετά θα έκανα την ΗΤΚ. Είπα ότι δεν απαιτείται ενημέρωση αδείας.1 point
-
Προφανώς και δεν χρειάζεται να κάνεις ενημέρωση άδειας. Ο νόμος λέει ξεκάθαρα πως αν βρεις αλλαγές σε σχέση με άδεια/τακτοποίηση τις αποτυπώνεις και δίνεις νέα κάτοψη αποτύπωσης. Έως εκεί. Η ενημέρωση είναι δουλειά του υπόχρεου (ιδιοκτήτης) ο οποίος αν θέλει να προβεί σε τέτοια, θα στο ορίσει συγκεκριμένα στο συμφωνητικό. Έχω δει από συναδέλφους πολλές δεκάδες ΗΤΚ, κανένας (μα κανένας όμως) δεν προέβη σε ενημέρωση. Τσάμπα κόπος και δεν προκύπτει από κάπου υποχρέωση του μηχανικού.1 point
-
Συμφωνώ με τον Άκη. Το ότι μια υπόγεια αποθήκη μπορεί (αν και πολύ σπάνιο) να πουληθεί αυτοτελώς, αφού είναι διηρημένη ιδιοκτησία, δεν σημαίνει ότι αυτή μπορεί να λάβει κύρια χρήση και ούτε έχεις καμία υποχρέωση (άσε που μπερδεύεις χωρίς λόγο την κατάσταση) να αναζητάς παροχές ΔΕΗ. Από την στιγμή που έχεις αποθήκη στο υπόγειο, έχεις βοηθητική χρήση η οποία επικουρεί την κύρια, η οποία είναι η κατοικία. Οπότε, βάζεις "άλλη κατοικία" και στην ΤΕ αναφέρεις φυσικά ότι πρόκειται για αποθήκη με βοηθητική χρήση. Σαν γενικό σχόλιο, υπάρχει ένα τεράστιο μπάχαλο με τις καταχωρήσεις χρήσεων, αναλόγως του φορέα που ζητείται. Η φορολογική διοίκηση καταχωρεί διαφορετικά, οι πλατφόρμες των τραπεζών διαφορετικά, η πολεοδομική νομοθεσία επιβάλει καταχώρηση βάσει κτιριοδομικού κλπ (δες πχ το σχετικό θέμα με την ΗΤΚ). Οπότε, μένουμε στα δικά μας τα πολεοδομικά και δεν ασχολούμαστε με άλλες διασυνδέσεις.1 point
-
Ναι με ενημέρωση εκτός των αρχιτ/κων και των λοιπών μελετών εφόσον αυτές απαιτούνταν κατά το χρόνο έκδοσης της Ο.Α1 point
-
Όχι δεν απαιτείται ΜΣΕ γι' αυτό που περιγράφεις, για ψυχολογικούς λόγους όμως δήλωσέ το ως 1 ΛΠ.1 point
-
να δεις ξανα το "σεντονι", στην στηλη των απαλλοτριωσεων Το οικοπεδο που αποδιδεται ειναι "τελικο" Πλην εχει υποχρεωσεις εναντι τριτων απο προσκυρωσεις. Αρα, απαιτειται η εξοφληση των προσκυρουμενων με σχετικη συμβολαιογραφικη πραξη. Χωρις αυτη, δεν εχεις "πληρες" οικοπεδο. Ομοιως θα δεις και τις ρυμοτομιες...υποθετω οτι εχεις καποια τμηματα αυταποζημιουμενα και υποχρεωσεις προς τριτους ή και τριτοι εναντι εσου. Για αυτα συννενοεισθε μεταξυ σας. Συμψηφιζετε τα τμ που ειναι ίδια και πιθανον να υπαρχει καποια "διαφορα". Αυτη πληρωνεται. Δεν απαιτειται συμβολαιο. Ανταλλασετε ΥΔ θεωρημενες οτι "εχει εξοφληθει η υποχρεωση για ....τμ."1 point
-
Όπως εξήγησα προηγουμένως, σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, η υπαγωγή απαγορεύεται εφόσον το δρομάκι είναι κοινόχρηστος χώρος της πόλης. Επί της ουσίας, οι εξώστες δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα και θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα τακτοποίησης. Επιπρόσθετα, ο χώρος δεν εξυπηρετεί γενικά την πόλη αλλά τρία κτίρια. Γενικώς απεχθάνομαι την τυπολατρία και θεωρώ ότι πρέπει να εξετάζουμε, κατά προτεραιότητα, το πνεύμα της νομοθεσίας. Δυστυχώς, όμως, δεν μπορώ να βρω τρόπο για να δικαιολογηθεί η υπαγωγή.1 point
-
Δεν ειναι συμμικτη κατασκευη. Μεταλλικος σκελετος με φορτια δαπεδου .1 point
-
@Pavlos33 Το κρασπεδόρειθρο ταυτίζεται με το όριο του οδοστρώματος. Όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο (ή χώρος που να χρησιμοποιείται ως τέτοιο), το όριο του οδοστρώματος είναι η ρυμοτομική γραμμή. Σε αυτήν την περίπτωση ο εξώστης δεν μπορεί να εκτείνεται πέραν της ρυμοτομικής. Δεν προκύπτει από τον νόμο ότι η δυνατότητα τακτοποίησης εξώστη υπεράνω οδοστρώματος εξαρτάται από την ύπαρξη (ή μη) πεζοδρομίου. Αντιθέτως, προκύπτει ότι απαγορεύεται και στις δύο περιπτώσεις. @ΕΡΣΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Πρέπει να κάνεις μία καλύτερη περιγραφή. Υπήρξε παραχώρηση της οδού στον Δήμο; Το δρομάκι αυτό εξυπηρετεί δύο-τρία σπίτια στην άκρη ενός μικρού χωριού; Μήπως είναι παράδρομος οδού πόλης; Υπάρχει κυκλοφορία κατοίκων (πεζών, προφανώς); Επιπλέον, γράψε δυο λόγια και για τον εξώστη. Πρόκειται για μπαλκόνι πλάτους ενάμισι μέτρου, οπότε καλύπτει σχεδόν όλο τον δρόμο; Ή μιλάμε για ένα μπαλκονάκι είκοσι-τριάντα εκατοστά, που χρησιμεύει για να μπουν κάγκελα μπροστά από μπαλκονόπορτα;1 point
-
@ΕΡΣΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Προτείνω να το ξανασκεφτείς. Ισχυρίζεσαι ότι ο εξώστης πάνω από οδό (χωρίς πεζοδρόμιο) μπορεί να υπαχθεί στη ρύθμιση, ενώ αν υπάρχει πεζοδρόμιο τότε δεν μπορεί να βρίσκεται πάνω από το οδόστρωμα; Ο νόμος απαγορεύει την τακτοποίηση εξώστη πάνω από οδόστρωμα. Όταν υπάρχει πεζοδρόμιο, επιτρέπει να υπέρκειται πάνω από αυτό (το πεζοδρόμιο). Είναι δυνατόν να εννοεί ότι μπορεί να καταλαμβάνει τον χώρο του οδοστρώματος όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο;1 point
-
Όχι βέβαια. Εννοώ ότι εφαρμόζουμε (ή όχι) την ερωτωαπάντηση του ΤΕΕ (σχετικά με το ΠΕΑ) με αποκλειστική μας ευθύνη. Άρθρο 2: Διαδικασία καταχώρισης στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας 1. Η διαδικασία καταχώρισης στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας υλοποιείται σε δύο βασικά βήματα: Β) Καταχώριση Ιδιοκτησιών: Περιγραφή και τεκμηρίωση των οικοπέδων ή γηπέδων ή κτιρίων ή τμημάτων αυτών που αποτελούν αυτοτελείς ιδιοκτησίες. β. [...] Το ηλεκτρονικό έντυπο Ιδιοκτησίας περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: ιαια) Στοιχεία πιστοποιητικού ενεργειακής απόδοσης (Π.Ε.Α.) του κτιρίου ή τμημάτων αυτού, εφόσον απαιτείται,1 point
-
Οι πολεοδομικές διατάξεις τηρούνται για τον σχεδιασμό των κτιρίων. Η τιμή της επιφάνειας διαμερίσματος δεν επηρεάζει το σχέδιο κάτοψης. Ο τρόπος υπολογισμού του εμβαδού των χώρων για την εφαρμογή του ΝΟΚ αφορά μόνο τους μελετητές μηχανικούς και τους ελεγκτές. Για τον προσδιορισμό του εμβαδού διαμερίσματος (ιδιοκτησιακά, συμβολαιογραφικά) ακολουθούνται οι προαναφερόμενοι κανόνες.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Του είπανε αλφάδι με λέιζερ... και αυτός κατάλαβε με κάιζερ! 😃1 point
-
1 point
-
Αποτύπωση αποχέτευσης, ύδρευσης, ηλεκτρικών εγκαταστάσεων πως έκανες χωρίς να κάνεις το σπίτι '"εργοτάξιο"???? Δεν προβλέπεται αποτύπωση των παραπάνω εγκαταστάσεων όπως και της θερμόμόνωσης γιατί είναι πρακτικά αδύνατόν. Αν θες να δεις την ενεργειακή κατάταξη του ακινήτου λέγεται ενεργειακή επιθεώρηση και δεν προβλέπεται για την έκδοση άδειας δόμησης. Άρα αποτύπωση αρχιτεκτονικών, στατικών, μελέτη στατικής επάρκειας, παθητική πυροπροστασία, τοπογραφικό1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-