Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.028


  2. Panagiotis_H

    Panagiotis_H

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      270


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.309


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.383


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/02/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    577 downloads

    Ανεβάζω Μελέτη Ενεργητικής Πυρασφάλειας 3-2015 (Εστιατόριο - Καφετέρια)
    2 points
  2. Το link από το οποίο διαβάζετε και μας παραπέμπετε είναι link από διαβούλευση η οποία έχει λήξει προ πολλού. Παρόλα αυτά όντως αναφέρει Ποιος έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση δηλαδή αυτό που ψάχνετε και όπως βλέπετε δεν αναφέρει εν δυνάμει κληρονόμους... Αν θέλετε να δείτε ποιος έχει δικαίωμα να υποβάλει αίτηση, διαβάστε το άρθρο του αντίστοιχου νόμου τακτοποίησης, που λέει ως απαιτούμενο δικαιολογητικό την αίτηση και τους δικαιουχους και όχι ποια είναι τα συνοδευτικά δικαιολογητικά της αίτησης.. όπως το Ε9...
    1 point
  3. Ok συνάδελφε. Σημασία έχει εν τέλει η επικοινωνία (δηλ. να καταλαβαίνουμε μεταξύ μας τι γράφεται)
    1 point
  4. Και με ποιο κριτήριο αποφάσισε ο Δικαστής να βγάλει τον μέσο όρο των δυο εκτιμήσεων εκ των οποίων η μια ήταν μάλιστα συνταγμένη από μη πιστοποιημένο εκτιμητή και σε εκτιμώμενη αξία άνω της διπλάσιας από την δική σου. Δεν προβληματίστηκε καθόλου για την τόσο μεγάλη διαφορά των δυο αξιών; Με την ίδια λογική αν έφερνε κάποιον τρίτο, ο οποίος αποτιμούσε την αξία στα 2 εκατομμύρια Ευρώ, τότε τι θα έκανε ο δικαστής; Θα έβγαζε το μέσο όρο δηλαδή θα αποτιμούνταν το ακίνητο σε αξία 1.175.000 Ευρώ; Περίεργα και ύποπτα πράγματα συμβαίνουν συνάδελφε με τέτοιες πρακτικές γι αυτό λέμε από την αρχή του νήματος ότι η πλέον προκρινόμενη δεύτερη αξία θα πρέπει να γίνεται πρωτίστως(για να μην πω αποκλειστικά) από πιστοποιημένο εκτιμητή και δεν έχει κανέναν νόημα, ενώ για την τιμή πρώτης προσφοράς να αποτιμάται η αξία από πιστοποιημένο εκτιμητή του Υπ. Οικονομικών και η αποτίμηση της αξίας για ανακοπή πλειστηριασμού να αποτιμάται από τον οποιονδήποτε (ενδεχομένως και από μη μηχανικό από ότι αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts). Αν επιτρέπεται μπορώ να ρωτήσω αν σε κάλεσε ο Δικαστής για να δώσεις ίσως κάποιες περαιτέρω διευκρινήσεις για την εκτίμηση του εκπλειστηριαζόμενου ή δεν προβλέπεται από την όλη διαδικασία κάτι τέτοιο;
    1 point
  5. Δεν υπαρχει "σημερα" Εξακολουθουν να ισχυουν οι τιμες του 2016, μειωμενες αναδρομικα απο 21-5-2015 δες τα ΠΜ
    1 point
  6. Δεν είπε κάποιος κάτι τέτοιο. Η προβολή αυτή υπήρχε και στις δυο πλευρές (περίπου απο 1μ σε κάθε πλευρά) και τονίστηκε κυρίως για να φανεί το μικρό μέγεθος της έδρασης ταυτόχρονα με το αυξημένο υπερκείμενο βάρος της κατασκευής. Στην περίπτωσή μας είχαμε διπλάσιο μοχλοβραχίονα ανατροπής με δύναμη ανατροπής που ξεπερνάει το 1/2 του βάρους (στην περιοχή είχαμε PGA περίπου 0,65), δηλαδή μπορούσε να συμβεί και απλή ανατροπή.
    1 point
  7. Ο Γοκ μας τελείωσε. Ακριβώς οπως το λες, 25τμ από κάθε επίπεδο μαζι με πλατύσκαλα και διαδρόμους. Και στα υποδειγματα των ΔΚ είναι ξεκάθαρο.
    1 point
  8. Υποθέτω ότι το cop = 1,70 το έβαλες επειδή θεώρησες ότι ειναι πριν το '90 απο την σελίδα 111; Για την ισχύ δες χοντρικά από τις διαστάσεις της εσωτ. μονάδας...λογικά θα είναι κάτι ψιλο στάνταρτ. Δίκτυο διανομής δεν έχεις οπότε βα=1 και ισχύ ότι βρεις από πάνω. Για τα τερματικά δες σελ. 130, γενικά ισχύει βα = 0,93/0,97.
    1 point
  9. Αυτό εξαρτάται από δεδομένα που δεν έχεις παραθέσει. Γενικά αν είναι μετά το '83 ο η/χ και εκτός προκηπίου ή μέχρι 20 εκ τότε είσαι οκ για κατ.4. Διαφορετικά περιμένεις την επαναφορά της κατ.5.
    1 point
  10. Συν/σα ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια. Δεν είμουν σίγουρος ότι το πρόγραμμα θα είχε ενδιαφέρον, δεδομένου ότι όλοι σχεδόν δουλεύουν με AUTOCAD κλπ σχεδιαστικά, και γι' αυτό η έκδοση είναι λιτή. Αφού βλέπω ότι χρειάζεται, τουλάχιστον σε μερικούς, θα το βελτιώσω και θα ενσωματώνω διαρκώς όσες παρατηρήσεις μου υποδειχθούν. Μπορώ να προσθέσω δυνατότητα να διαβάζει DXF αρχεία ώστε αν κάποιος έχει ήδη το σχέδιο σε DXF να το φορτώνει κατευθείαν χωρίς πληκτρολογήσεις. Θέλω όμως να μου στείλεις ένα μικρό DXF ώστε να δω την ολοκληρωμένη δομή του (εγώ έχω μόνο περιορισμένη γνώση του). Επίσης δουλεύω πάνω στην εκτύπωση. Σε επόμενη έκδοση θα έχω αρκετές βελτιώσεις. Χαρά μου να γίνομαι χρήσιμος έστω και παλαίμαχος
    1 point
  11. Το σχετικό υπολογιστικό φύλλο, μπορεί να το φτιάξει οποιοσδήποτε γνώστης. Αυτά που χρειάζονται (για το συγκεκριμένο τρίμηνο), είναι οι ποσότητες των εργασιών και οι συντελεστές Ανεβάζω σελίδα (εκτυπωμένη από ειδικό λογισμικό για ενσωματωση σε λογαριασμό), και φύλλο υπολογισμού Αυτό με τους Δήμους, δεν το κατάλαβα... EC_StatementItem.pdf EC_AdjustmentItem.docx
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.