Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Δαίδαλoς

    Δαίδαλoς

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      41


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.729


  3. Latg

    Latg

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      418


  4. chemengd

    chemengd

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/03/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. 1. Εγκρίνουμε τον Κανονισμό για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ με τα ενσωματωμένα σ’ αυτόν σχόλια και παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Κανονισμού αυτού. 2. Ο ανωτέρω Κανονισμός για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ εφαρμόζεται, σε όλα τα Δημόσια και Ιδιωτικά έργα, παράλληλα με τον Ευρωκώδικα 8 (αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών), Μέρος 3 (αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας κτιρίων και επεμβάσεις). 3. Ο κύριος του έργου οφείλει να επιλέγει το πλαίσιο των κανονιστικών κειμένων αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία, μεταξύ των ακολούθων δύο περιπτώσεων : α. του Κανονισμού για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ. β. του Ευρωκώδικα 8 (αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών), Μέρος 3 (αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας κτιρίων και επεμβάσεις). 4. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναφέρεται ρητά στη μελέτη το χρησιμοποιούμενο κανονιστικό πλαίσιο. 5. Εξαιρούνται από την υποχρέωση εφαρμογής της παρούσας απόφασης : α. Μελέτες αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία που εκπονούνται με ιδιωτικές συμβάσεις και έχουν υποβληθεί στις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες πριν από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης. β. Μελέτες αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία που εκπονούνται με δημόσιες συμβάσεις που έχουν υπογραφεί πριν από την έναρξη ισχύος της απόφασης αυτής. 6. Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. https://www.oasp.gr/node/4145 ΚΑΔΕΤ_FEK-2023-Tefxos B-01619.pdf
    4 points
  2. Λογικά έχουν χρησιμοποιήσει την παρ. 6.κζ του άρθρου 11 του ΝΟΚ "κζ. Η επιφάνεια έως 1,60 X 1,90 για πρόβλεψη ή κατασκευή ανελκυστήρα σε κτίρια που δεν υπάρχει απαίτηση κατασκευής ανελκυστήρα, με την προϋπόθεση ότι ο ανελκυστήρας θα ικανοποιεί τουλάχιστον τις προδιαγραφές, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, για άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα (ΕΛΟΤ-ΕΝ 81-70)." Όπου στο τεύχος τεχνικών οδηγιών του ΝΟΚ αναφέρει: "παρ. 6κζ Δεν προσμετράται στη δόμηση η επιφάνεια φρεατίου 1,60Χ1.90μ. σε κτίρια, που προορίζεται για κατασκευή ανελκυστήρα για εμποδιζόμενα άτομα, όταν δεν υπάρχει απαίτηση κατασκευής του. Εάν η επιφάνεια αυτή είναι εξ’ αρχής ανοιχτή στο δάπεδο του ορόφου, για λόγους ασφαλείας κατασκευάζεται είτε περιμετρική τοιχοποιία, είτε δάπεδο σε συνέχεια του δαπέδου του ορόφου που μπορεί να αφαιρεθεί όταν χρησιμοποιηθεί το άνοιγμα για το σκοπό αυτό. Εάν η επιφάνεια κατασκευαστεί ενιαία χωρίς φρεάτιο, η στατική μελέτη πρέπει να προβλέπει την ασφαλή καθαίρεση του τμήματος της επιφάνειας που αντιστοιχεί στο μελλοντικό φρεάτιο, όταν αυτό διανοιχτεί." Επομένως σωστά έχουν δείξει την πρόβλεψη ανελκυστήρα στο Δ.Κ. ώστε να τεκμηριώνεται για ποιο λόγο αφαιρείται από τον Σ.Δ. και ορθά μέχρι να χρειαστεί δεν έχουν υλοποιήσει τον ανελκυστήρα. Εν κατακλείδι θεωρώ ότι δεν υπάρχει παράβαση (εφόσον έχουν αφαιρέσει από τον Σ.Δ. 1,90Χ1,60)
    4 points
  3. 102.536 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    2 points
  4. ευχαριστώ για την απάντηση. Άρα βάσει αυτού του άρθρου θα το ολοκληρώσω το πόρισμα ως σύννομο "δεν υπάρχουν παραβάσεις" δηλαδή.
    2 points
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    107.261 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. θα υπάρχει όμως θέμα με την ΔΕΔΔΗΕ με ενδεχόμενο όταν και αν το διαπιστώσει να έχεις οικονομικές επιπτώσεις ..... (όλους μας καίει να μη έχουμε πάγια.... και αν μπορούσε ολόκληρη πολυκατοικία να βολευτεί με ένα ρολόι θα το είχαν κάνει.) Ενημερώσου για τις επιπτώσεις από ΔΕΔΔΗΕ..... άσε το φορολογικό ζήτημα
    1 point
  7. Αν είναι ριζική ανακαίνιση πρέπει να βγει Β. Πίνακας στην σελίδα 15 από 21 της συνημμένης εγκυκλίου. Το θέμα είναι αν όντως εμπίπτει στην κατηγορία ριζικής ανακαίνισης. Το έχεις τσεκάρει; Πρέπει να είναι κέλυφος > 25% ή Η/Μ > 25%. Πράγμα που είναι λιγάκι δύσκολο. 5η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_Egkyklios_Energeiakh_Apodosh_Kthrion-1.pdf
    1 point
  8. Όχι. Όχι, μόνο κατόψεις. "Σε περίπτωση που η υφιστάμενη κατάσταση δεν προκύπτει από τα σχέδια που συνοδεύουν τις εκδοθείσες πράξεις, εκπονούνται και υποβάλλονται νέα σχέδια αποτύπωσης κατόψεων αρχιτεκτονικών".
    1 point
  9. @Papathomas GA το δεύτερο (κατηγορία 1). Αφού έχεις την απαιτούμενη παλαιότητα για την κατ. 1, δεν ασχολείσαι με κατ. 3.
    1 point
  10. @nikos323 Δύο απλές σκέψεις να αφήσω εδώ: 1. Οι κατασκευές του ανθρώπου εξελίσονται, οπότε σήμερα υπάρχουν κατ' ελάχιστον απαιτήσεις ως προς την ασφάλεια και την άνεση, οι οποίες εξασφαλίζονται από τις μελέτες που περιλαμβάνει η διαδικασία αδειοδότησης. Η πολιτεία, σύμφωνα με την πλειοψηφία της κοινής γνώμης, οφείλει να ελέγχει την εφαρμογή αυτών, καθώς οι περισσότεροι δεν μπορούν να φτιάξουν μόνοι τους σπίτια, οπότε θα πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος διασφάλισης ως προς τις ελάχιστες προδιαγραφές της κατοικίας τους ή των κτιρίων που αναγκάζονται να επισκέπτονται αυτοί και τα παιδιά τους. 2. Και στην Ελλάδα υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που ζουν σε καταυλισμούς ολόκληρους, αποτελούμενους από κατασκευές ετοιμόρροπες, χωρίς ψύξη θέρμανση, χωρίς χώρους υγιεινής, χωρίς καμία ασφάλεια ή άνεση κλπ για απεριόριστο χρόνο με μειωμένες απαιτήσεις ως προς την ποιότητα ζωής τους με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιθωριοποιούνται, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ομαλή λειτουργία της υπόλοιπης κοινωνίας (συνήθως αρχή όλων είναι το πολύ χαμηλό επίπεδο μόρφωσης, το οποίο μάλιστα οδηγεί στην απαξίωση της ίδιας της μόρφωσης ... φαύλος κατηφορικός κύκλος = καθοδικό σπιράλ). Τελικά νομίζω ότι οι απαιτήσεις του καθενός από εμάς ορίζουν κατ' αναλογία και τις υποχρεώσεις μας ως προς την κοινωνία. Όλοι θέλουμε το κάτι παραπάνω από αυτά που προσφέρει μια κοινωνία, αλλά πόσοι από εμάς είναι έτοιμοι να αναλάβουν τις υποχρεώσεις, που απορρέουν από αυτό το κάτι παραπάνω? (θεωρητικά ρωτάω 😉)
    1 point
  11. @tettris θα βασιστείς στο παράρτημα Α και συγκεκριμένα στη φράση "σε περίπτωση αυθαίρετου ύψους τμήματος κτιρίου, ως βάση αναφοράς για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου λαμβάνεται η αντίστοιχη επιφάνεια του τμήματος του κτιρίου". Θα χρησιμοποιήσεις, λοιπόν, την επιφάνεια κάτοψης του τμήματος πάνω από το επιτρεπόμενο, και όχι όλη την κάλυψη.
    1 point
  12. Σωστά, τον ίδιο αριθμό και για τα δύο. Απαντάς ως @Νίκος46 !!! Didonis Συνάδελφε @Didonis δεν απαντώ ως Νίκος46 αλλά στον Νίκος46, και συγκεκριμένα στο τμήμα της δημοσίευσής του που παρέθεσα. Δηλαδή: σωστά του είπαν οι δύο λογιστές, πρέπει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο αριθμό και για τα δύο διαμερίσματα. Δαίδαλος
    1 point
  13. Ναι, όπως επιτρέπεται και ο πάγκος. Για τα υπόλοιπα περί ύψους και αν θα βάλεις το ένα πάνω στο άλλο, η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο όριο αλλά μην κάνεις υπερβολές.
    1 point
  14. Version 1.0.0

    417 downloads

    cadmium ελεύθερο σχεδιαστικό τύπου autocad
    1 point
  15. όχι φίλε μου....θα πρέπει να πας στην Αμερικάνικη ζούγκλα ή σε κάποια χώρα της Αφρικής για να εξασκήσεις της ικανότητες σου
    1 point
  16. 1 point
  17. @patty Τί κατάλαβα εγώ από τη συζήτηση (επειδή νομίζω έγινε μια σύγχυση): Το παρόν θέμα αφορά στην επιλογή κατηγορίας (όπως σωστά έθεσες το αρχικό σου ερώτημα), τελικά νομίζω όμως το πας στους συντελεστές υπέρβασης του παραρτήματος Α και κάνεις μια "γενική" ερώτηση η οποία δεν έχει δυστυχώς "ειδική" απάντηση. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Πάντως οι συνάδελφοι σου απαντούν ως προς την επιλογή κατηγορίας, οπότε αν τις απαντήσεις τις εκλαμβάνεις ως προς τα ποσοστά υπέρβασης, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι δεν ισχύει η ίδια λογική. Επίσης στην επιλογή κατηγορίας με βάση τον νόμο υπάρχει δυνατότητα να συγκρίνεις με τους όρους είτε κατά τον χρόνο της άδειας είτε τους σημερινούς, αλλά ως προς τις υπερβάσεις ο νόμος αναφέρει τους σημερινούς ("που ισχύουν") και μόνο η εγκύκλιος 2 αφήνει τη δυνατότητα για σύγκριση με τους όρους δόμησης κατά τη χρονολογία της άδειας. Θα μπορούσαμε ίσως να πούμε ότι είναι λογικό να ισχύει και στις δύο περιπτώσεις, αλλά δεν σημαίνει ότι το γράφει ρητά ο νόμος. Επιπλεόν, ο Teo2 νομίζω δεν απαντά σε εσένα, αλλά θέτει νέα ερώτηση. Αν είναι έτσι, τότε @teo2, συμφωνώ πως δεν κάνουμε τον κλασικό έλεγχο σε αυτή την περίπτωση. Δεν περνάει δηλαδή η επιλογή κατηγορίας από την παράγραφο δα' ή δβ', αλλά πηγαίνει κατ'ευθείαν στη δγ'. Είναι λίγο ασαφές αν ως "δόμηση" εννοεί κάθε δομημένη κλειστή επιφάνεια, αλλά εφόσον είμαστε σε άρθρο για επιλογή κατηγορίας, προφανώς -και σύμφωνα εξάλλου με την εγκύκλιο 2-, αναφέρεται στις επιφάνειες (είτε κύριες είτε βοηθητικές) που μετρούν στον ΣΔ. Φαντάζομαι άλλοι συνάδελφοι θα προσμετρούσαν όλες τις επιφάνειες ανεξαιρέτως.
    1 point
  18. @Tim22 οι συμβολαιογράφοι γράφουν ξεχωριστά την επιφάνεια του διαμερίσματος από την επιφάνεια των ημιυπαιθρίων. Έτσι, όταν κλείσουν οι ημιυπαίθριοι δεν αλλάζει το εμβαδόν του διαμερίσματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα εξακολουθεί να είναι ένα διαμέρισμα 108 τ.μ. με 12 τ.μ. ημιυπαίθριους. Αφού γίνει η τακτοποίηση, τα 12 τ.μ. θα είναι κλειστός χώρος αλλά δεν θα προστεθούν (συμβολαιογραφικά) στα 108 τ.μ. Γι' αυτό δεν γίνεται τροποποίηση της σύστασης. Η στήλη της κατανομής δαπανών πρέπει να αλλάξει μόνο αν δεν έχουν συνυπολογιστεί τα 12 τ.μ. Όμως, το σύνηθες είναι να υπήρχε εξ αρχής η προοπτική κλεισίματος του ΗΧ και ο μηχανικός που συνέταξε τον πίνακα να είχε λάβει υπόψιν του την αυξημένη επιφάνεια. Επιπλέον, και στους άλλους ορόφους έχει γίνει, πιθανότατα, το ίδιο. Συμπερασματικώς, μπορεί να προχωρήσει η σύνταξη ηλεκτρονικής ταυτότητας.
    1 point
  19. Πώς μπορείς να απαξιώσεις την διαδικασία? Με το να μην πας? Τότε είναι που θα τους κάνεις την ζωή πιο εύκολη...εγώ θα ξαναπάω και αυτή την φορά χωρίς άγχος, ικανότερος και πιο χαλαρός...για να τους θυμίσω πόσο άδικοι είναι.. το πιθανότερο αυτή την φορά αν γράψω καλύτερα να μην τα πάω καλά στην συνέντευξη..αυτο θα επικαλεστουν μαλλον...ας ελπίσουμε πως η γενιά μας όπως λέει ο/η συνάδελφος παραπάνω να μην διαιωνίσει αυτή την κατάσταση αν και έχω πάψει να είμαι ρομαντικός πια...καλή δύναμη σε όλους..
    1 point
  20. Σε ευχαριστώ συνάδελφε..ισχύει αυτό που λες..άλλα ξέρεις πολλές φορές εμείς οι άνθρωποι που καλώς ή κακώς επιλέξαμε να μείνουμε στην χώρα μας, κάναμε οικογένεια και μεγαλώνουμε παιδιά, νιώθουμε μια ανασφάλεια για το μέλλον στην χώρα μας και ενδόμυχα πιστεύουμε μια τέτοια θέση θα μας εξασφαλίσει μια εργασιακή σταθερότητα...όχι για να αράξουμε σε ένα γραφείο, αλλά καθαρά για ψυχολογικούς-εσωτερικούς λόγους...εννοείται πως θα συνεχίσω να εξελίσομαι, γιατί αυτό δεν είναι επιλογή αλλά στάση ζωής....δεν φοβάμαι επίσης τους "γλωσσομαθείς" γιατί έχω μάθει να δουλεύω και δυστυχώς για αυτούς πρέπει και κάποιος να δουλεύει και να παράγει έργο και έτσι αναγκαστικά υπάρχει και για εμάς λίγος χώρος...ειλικρινά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου..σίγουρα όλο αυτό μας πεισμώνει και μας κάνει πιο δυνατούς...απλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από μια πλήρως αναξιοκρατική διαδικασία για να μην αναρωτιούνται οι υπόλοιποι και να λένε τι φταίει..δεν φταίει ούτε η εντοπιότητα, ούτε τα τεστ, ούτε η συνέντευξη....με χαμόγελο συνεχίζουμε όμως γιατι δεν θα τους κάνουμε τη χάρη να απαγοητευτούμε, ειδικά με ότι γίνεται δίπλα μας....
    1 point
  21. Είναι πραγματικά ντροπή αυτό που συμβαίνει. Δηλαδή γενικά βιώνουμε μόνο ντροπή και κανένα σεβασμό σε αυτή τη χώρα, ειδικά τώρα τελευταία με αφορμή και τα τελευταία γεγονοτα. Και γω δεν πίστευα αυτά που άκουγα και πίστευα ότι δεν γίνεται να παρακάμπτουν ανθρώπους με προσόντα. Τελικά όμως το κάνουν και με την απίστευτη αυτή αυθάδεια. Εγώ θα σου πω αυτό που λέω και στον εαυτό μου. Καλύτερα που δεν σε πήραν γιατί ακόμα και εάν περίσσευε και για σένα μια θέση στον περιζήτητο αυτό όμιλο, θα είχες να αντιμετωπίσεις όλους αυτούς που είναι οι ίδιοι ή οι οικογένειες τους "γλωσσομαθείς" για όλη σου την επαγγελματική ζωή. Εγώ τουλάχιστον πιστεύω ότι δε θα το άντεχα. Και πιστεύω ότι όλοι όσοι έχουν μια διαδρομή επαγγελματικά δεν το αντεχουν. Καλύτερα να διεκδικήσεις άλλα εργασιακά περιβάλλοντα που θα έχουν ως στόχο αφενός να αξιοποιήσουν τις γνώσεις κ τις ικανότητες σου και αφετέρου να σε εξελίξουν και σένα επαγγελματικά και επιστημονικά.
    1 point
  22. ειμαι δυστυχώς και εγώ ένας απο αυτούς που έχασαν τον χρόνο τους και 2 μέρες άδειας να συμμετάσχουν στην διαδικασία...με εντοπιότητα, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, στην δεκάδα στα τεστ αλλά με εγκωμιαστικά σχόλια και στις 2 συνεντεύξεις (αν και ένας στην συνέντευξη μου είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν χρειάζονται άτομα με πολλά προσόντα οπότε το μυρίστηκα τι θα γίνει), με σχεδόν 10 χρόνια προυπηρεσία στα καύσιμα και με ερευνητικό έργο σε συνθετικά καύσιμα (οι επενδύσεις που διαφημίζουν τα ΕΛΠΕ για καύσιμα νέας γενιάς), και πολλά άλλα σχετικά με την θέση και πάλι δεν...όταν προσπάθησα να μάθω μέσω γνωστού μου που γνωρίζει το HR είπαν ότι δεν ήταν αρκετή η επίδοση μου στα γραπτά..εδώ όμως βλέπω ότι δεν πήραν πρώτο, δεύτερο και πέμπτο, μετά σε κάποιον έστειλαν για ιατρικά τεστ και μετά το αναίρεσαν γιατί προφανώς κάποιος άλλος έσπρωξε και πήρε την θέση...με γελοίες δικαιολογίες ότι μπέρδεψαν τα mail, λες και πήραν πολλά άτομα (άκουσα για 4-5 τελικά)....13 χρόνια σπουδών και άλλα τόσα+ στον ιδιωτικό τομέα σε σχετικές θέσεις, θα έπρεπε καλύτερα από το να εκπαιδεύω τον εαυτό μου να γίνω καλύτερος, να εκπαιδεύω μόνο την γλώσσα μου για να γλύφω κάποιους για μια θεσούλα...δεν πειράζει όμως..προχωράμε....όλοι ξέραμε τι συμβαίνει αλλά πάντα όταν το ζεις από μέσα είναι διαφορετικά....καλή δύναμη σε όλους....
    1 point
  23. Απλά να προσθέσω πως η υποχρέωση υπάρχει όταν απαιτηθεί απόδειξη νομιμότητας ώστε να εκδοθεί κάποια πράξη..... Οπότε και εγώ, ενημερώνω πως όταν χρειαστεί να μεταβιβάσουν, εκδώσουν ΟΑ κλπ θα χρειαστεί ΗΤ την οποία μπορούν να κάνουν και σήμερα, χωρίς το ΠΠ που έχει ημερομηνία λήξης, και αν επιθυμούν (κανένας μέχρι σήμερα) έχει καλώς....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 60 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 2 απαντήσεις
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.