Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Δαίδαλoς

    Δαίδαλoς

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      20


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.452


  3. Latg

    Latg

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      280


  4. chemengd

    chemengd

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/03/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. 1. Εγκρίνουμε τον Κανονισμό για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ με τα ενσωματωμένα σ’ αυτόν σχόλια και παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Κανονισμού αυτού. 2. Ο ανωτέρω Κανονισμός για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ εφαρμόζεται, σε όλα τα Δημόσια και Ιδιωτικά έργα, παράλληλα με τον Ευρωκώδικα 8 (αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών), Μέρος 3 (αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας κτιρίων και επεμβάσεις). 3. Ο κύριος του έργου οφείλει να επιλέγει το πλαίσιο των κανονιστικών κειμένων αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία, μεταξύ των ακολούθων δύο περιπτώσεων : α. του Κανονισμού για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας - ΚΑΔΕΤ. β. του Ευρωκώδικα 8 (αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών), Μέρος 3 (αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας κτιρίων και επεμβάσεις). 4. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναφέρεται ρητά στη μελέτη το χρησιμοποιούμενο κανονιστικό πλαίσιο. 5. Εξαιρούνται από την υποχρέωση εφαρμογής της παρούσας απόφασης : α. Μελέτες αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία που εκπονούνται με ιδιωτικές συμβάσεις και έχουν υποβληθεί στις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες πριν από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης. β. Μελέτες αποτίμησης φέρουσας ικανότητας και δομητικών επεμβάσεων υφισταμένων κτιριακών κατασκευών από φέρουσα τοιχοποιία που εκπονούνται με δημόσιες συμβάσεις που έχουν υπογραφεί πριν από την έναρξη ισχύος της απόφασης αυτής. 6. Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. https://www.oasp.gr/node/4145 ΚΑΔΕΤ_FEK-2023-Tefxos B-01619.pdf
    4 points
  2. Λογικά έχουν χρησιμοποιήσει την παρ. 6.κζ του άρθρου 11 του ΝΟΚ "κζ. Η επιφάνεια έως 1,60 X 1,90 για πρόβλεψη ή κατασκευή ανελκυστήρα σε κτίρια που δεν υπάρχει απαίτηση κατασκευής ανελκυστήρα, με την προϋπόθεση ότι ο ανελκυστήρας θα ικανοποιεί τουλάχιστον τις προδιαγραφές, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, για άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα (ΕΛΟΤ-ΕΝ 81-70)." Όπου στο τεύχος τεχνικών οδηγιών του ΝΟΚ αναφέρει: "παρ. 6κζ Δεν προσμετράται στη δόμηση η επιφάνεια φρεατίου 1,60Χ1.90μ. σε κτίρια, που προορίζεται για κατασκευή ανελκυστήρα για εμποδιζόμενα άτομα, όταν δεν υπάρχει απαίτηση κατασκευής του. Εάν η επιφάνεια αυτή είναι εξ’ αρχής ανοιχτή στο δάπεδο του ορόφου, για λόγους ασφαλείας κατασκευάζεται είτε περιμετρική τοιχοποιία, είτε δάπεδο σε συνέχεια του δαπέδου του ορόφου που μπορεί να αφαιρεθεί όταν χρησιμοποιηθεί το άνοιγμα για το σκοπό αυτό. Εάν η επιφάνεια κατασκευαστεί ενιαία χωρίς φρεάτιο, η στατική μελέτη πρέπει να προβλέπει την ασφαλή καθαίρεση του τμήματος της επιφάνειας που αντιστοιχεί στο μελλοντικό φρεάτιο, όταν αυτό διανοιχτεί." Επομένως σωστά έχουν δείξει την πρόβλεψη ανελκυστήρα στο Δ.Κ. ώστε να τεκμηριώνεται για ποιο λόγο αφαιρείται από τον Σ.Δ. και ορθά μέχρι να χρειαστεί δεν έχουν υλοποιήσει τον ανελκυστήρα. Εν κατακλείδι θεωρώ ότι δεν υπάρχει παράβαση (εφόσον έχουν αφαιρέσει από τον Σ.Δ. 1,90Χ1,60)
    4 points
  3. 98.621 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    2 points
  4. ευχαριστώ για την απάντηση. Άρα βάσει αυτού του άρθρου θα το ολοκληρώσω το πόρισμα ως σύννομο "δεν υπάρχουν παραβάσεις" δηλαδή.
    2 points
  5. Version X7.0

    95.212 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. θα υπάρχει όμως θέμα με την ΔΕΔΔΗΕ με ενδεχόμενο όταν και αν το διαπιστώσει να έχεις οικονομικές επιπτώσεις ..... (όλους μας καίει να μη έχουμε πάγια.... και αν μπορούσε ολόκληρη πολυκατοικία να βολευτεί με ένα ρολόι θα το είχαν κάνει.) Ενημερώσου για τις επιπτώσεις από ΔΕΔΔΗΕ..... άσε το φορολογικό ζήτημα
    1 point
  7. Αν είναι ριζική ανακαίνιση πρέπει να βγει Β. Πίνακας στην σελίδα 15 από 21 της συνημμένης εγκυκλίου. Το θέμα είναι αν όντως εμπίπτει στην κατηγορία ριζικής ανακαίνισης. Το έχεις τσεκάρει; Πρέπει να είναι κέλυφος > 25% ή Η/Μ > 25%. Πράγμα που είναι λιγάκι δύσκολο. 5η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_Egkyklios_Energeiakh_Apodosh_Kthrion-1.pdf
    1 point
  8. Όχι. Όχι, μόνο κατόψεις. "Σε περίπτωση που η υφιστάμενη κατάσταση δεν προκύπτει από τα σχέδια που συνοδεύουν τις εκδοθείσες πράξεις, εκπονούνται και υποβάλλονται νέα σχέδια αποτύπωσης κατόψεων αρχιτεκτονικών".
    1 point
  9. @Papathomas GA το δεύτερο (κατηγορία 1). Αφού έχεις την απαιτούμενη παλαιότητα για την κατ. 1, δεν ασχολείσαι με κατ. 3.
    1 point
  10. @nikos323 Δύο απλές σκέψεις να αφήσω εδώ: 1. Οι κατασκευές του ανθρώπου εξελίσονται, οπότε σήμερα υπάρχουν κατ' ελάχιστον απαιτήσεις ως προς την ασφάλεια και την άνεση, οι οποίες εξασφαλίζονται από τις μελέτες που περιλαμβάνει η διαδικασία αδειοδότησης. Η πολιτεία, σύμφωνα με την πλειοψηφία της κοινής γνώμης, οφείλει να ελέγχει την εφαρμογή αυτών, καθώς οι περισσότεροι δεν μπορούν να φτιάξουν μόνοι τους σπίτια, οπότε θα πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος διασφάλισης ως προς τις ελάχιστες προδιαγραφές της κατοικίας τους ή των κτιρίων που αναγκάζονται να επισκέπτονται αυτοί και τα παιδιά τους. 2. Και στην Ελλάδα υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που ζουν σε καταυλισμούς ολόκληρους, αποτελούμενους από κατασκευές ετοιμόρροπες, χωρίς ψύξη θέρμανση, χωρίς χώρους υγιεινής, χωρίς καμία ασφάλεια ή άνεση κλπ για απεριόριστο χρόνο με μειωμένες απαιτήσεις ως προς την ποιότητα ζωής τους με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιθωριοποιούνται, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ομαλή λειτουργία της υπόλοιπης κοινωνίας (συνήθως αρχή όλων είναι το πολύ χαμηλό επίπεδο μόρφωσης, το οποίο μάλιστα οδηγεί στην απαξίωση της ίδιας της μόρφωσης ... φαύλος κατηφορικός κύκλος = καθοδικό σπιράλ). Τελικά νομίζω ότι οι απαιτήσεις του καθενός από εμάς ορίζουν κατ' αναλογία και τις υποχρεώσεις μας ως προς την κοινωνία. Όλοι θέλουμε το κάτι παραπάνω από αυτά που προσφέρει μια κοινωνία, αλλά πόσοι από εμάς είναι έτοιμοι να αναλάβουν τις υποχρεώσεις, που απορρέουν από αυτό το κάτι παραπάνω? (θεωρητικά ρωτάω 😉)
    1 point
  11. @tettris θα βασιστείς στο παράρτημα Α και συγκεκριμένα στη φράση "σε περίπτωση αυθαίρετου ύψους τμήματος κτιρίου, ως βάση αναφοράς για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου λαμβάνεται η αντίστοιχη επιφάνεια του τμήματος του κτιρίου". Θα χρησιμοποιήσεις, λοιπόν, την επιφάνεια κάτοψης του τμήματος πάνω από το επιτρεπόμενο, και όχι όλη την κάλυψη.
    1 point
  12. Σωστά, τον ίδιο αριθμό και για τα δύο. Απαντάς ως @Νίκος46 !!! Didonis Συνάδελφε @Didonis δεν απαντώ ως Νίκος46 αλλά στον Νίκος46, και συγκεκριμένα στο τμήμα της δημοσίευσής του που παρέθεσα. Δηλαδή: σωστά του είπαν οι δύο λογιστές, πρέπει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο αριθμό και για τα δύο διαμερίσματα. Δαίδαλος
    1 point
  13. Ναι, όπως επιτρέπεται και ο πάγκος. Για τα υπόλοιπα περί ύψους και αν θα βάλεις το ένα πάνω στο άλλο, η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο όριο αλλά μην κάνεις υπερβολές.
    1 point
  14. Version 1.0.0

    344 downloads

    cadmium ελεύθερο σχεδιαστικό τύπου autocad
    1 point
  15. όχι φίλε μου....θα πρέπει να πας στην Αμερικάνικη ζούγκλα ή σε κάποια χώρα της Αφρικής για να εξασκήσεις της ικανότητες σου
    1 point
  16. 1 point
  17. @patty Τί κατάλαβα εγώ από τη συζήτηση (επειδή νομίζω έγινε μια σύγχυση): Το παρόν θέμα αφορά στην επιλογή κατηγορίας (όπως σωστά έθεσες το αρχικό σου ερώτημα), τελικά νομίζω όμως το πας στους συντελεστές υπέρβασης του παραρτήματος Α και κάνεις μια "γενική" ερώτηση η οποία δεν έχει δυστυχώς "ειδική" απάντηση. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Πάντως οι συνάδελφοι σου απαντούν ως προς την επιλογή κατηγορίας, οπότε αν τις απαντήσεις τις εκλαμβάνεις ως προς τα ποσοστά υπέρβασης, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι δεν ισχύει η ίδια λογική. Επίσης στην επιλογή κατηγορίας με βάση τον νόμο υπάρχει δυνατότητα να συγκρίνεις με τους όρους είτε κατά τον χρόνο της άδειας είτε τους σημερινούς, αλλά ως προς τις υπερβάσεις ο νόμος αναφέρει τους σημερινούς ("που ισχύουν") και μόνο η εγκύκλιος 2 αφήνει τη δυνατότητα για σύγκριση με τους όρους δόμησης κατά τη χρονολογία της άδειας. Θα μπορούσαμε ίσως να πούμε ότι είναι λογικό να ισχύει και στις δύο περιπτώσεις, αλλά δεν σημαίνει ότι το γράφει ρητά ο νόμος. Επιπλεόν, ο Teo2 νομίζω δεν απαντά σε εσένα, αλλά θέτει νέα ερώτηση. Αν είναι έτσι, τότε @teo2, συμφωνώ πως δεν κάνουμε τον κλασικό έλεγχο σε αυτή την περίπτωση. Δεν περνάει δηλαδή η επιλογή κατηγορίας από την παράγραφο δα' ή δβ', αλλά πηγαίνει κατ'ευθείαν στη δγ'. Είναι λίγο ασαφές αν ως "δόμηση" εννοεί κάθε δομημένη κλειστή επιφάνεια, αλλά εφόσον είμαστε σε άρθρο για επιλογή κατηγορίας, προφανώς -και σύμφωνα εξάλλου με την εγκύκλιο 2-, αναφέρεται στις επιφάνειες (είτε κύριες είτε βοηθητικές) που μετρούν στον ΣΔ. Φαντάζομαι άλλοι συνάδελφοι θα προσμετρούσαν όλες τις επιφάνειες ανεξαιρέτως.
    1 point
  18. @Tim22 οι συμβολαιογράφοι γράφουν ξεχωριστά την επιφάνεια του διαμερίσματος από την επιφάνεια των ημιυπαιθρίων. Έτσι, όταν κλείσουν οι ημιυπαίθριοι δεν αλλάζει το εμβαδόν του διαμερίσματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα εξακολουθεί να είναι ένα διαμέρισμα 108 τ.μ. με 12 τ.μ. ημιυπαίθριους. Αφού γίνει η τακτοποίηση, τα 12 τ.μ. θα είναι κλειστός χώρος αλλά δεν θα προστεθούν (συμβολαιογραφικά) στα 108 τ.μ. Γι' αυτό δεν γίνεται τροποποίηση της σύστασης. Η στήλη της κατανομής δαπανών πρέπει να αλλάξει μόνο αν δεν έχουν συνυπολογιστεί τα 12 τ.μ. Όμως, το σύνηθες είναι να υπήρχε εξ αρχής η προοπτική κλεισίματος του ΗΧ και ο μηχανικός που συνέταξε τον πίνακα να είχε λάβει υπόψιν του την αυξημένη επιφάνεια. Επιπλέον, και στους άλλους ορόφους έχει γίνει, πιθανότατα, το ίδιο. Συμπερασματικώς, μπορεί να προχωρήσει η σύνταξη ηλεκτρονικής ταυτότητας.
    1 point
  19. Πώς μπορείς να απαξιώσεις την διαδικασία? Με το να μην πας? Τότε είναι που θα τους κάνεις την ζωή πιο εύκολη...εγώ θα ξαναπάω και αυτή την φορά χωρίς άγχος, ικανότερος και πιο χαλαρός...για να τους θυμίσω πόσο άδικοι είναι.. το πιθανότερο αυτή την φορά αν γράψω καλύτερα να μην τα πάω καλά στην συνέντευξη..αυτο θα επικαλεστουν μαλλον...ας ελπίσουμε πως η γενιά μας όπως λέει ο/η συνάδελφος παραπάνω να μην διαιωνίσει αυτή την κατάσταση αν και έχω πάψει να είμαι ρομαντικός πια...καλή δύναμη σε όλους..
    1 point
  20. Σε ευχαριστώ συνάδελφε..ισχύει αυτό που λες..άλλα ξέρεις πολλές φορές εμείς οι άνθρωποι που καλώς ή κακώς επιλέξαμε να μείνουμε στην χώρα μας, κάναμε οικογένεια και μεγαλώνουμε παιδιά, νιώθουμε μια ανασφάλεια για το μέλλον στην χώρα μας και ενδόμυχα πιστεύουμε μια τέτοια θέση θα μας εξασφαλίσει μια εργασιακή σταθερότητα...όχι για να αράξουμε σε ένα γραφείο, αλλά καθαρά για ψυχολογικούς-εσωτερικούς λόγους...εννοείται πως θα συνεχίσω να εξελίσομαι, γιατί αυτό δεν είναι επιλογή αλλά στάση ζωής....δεν φοβάμαι επίσης τους "γλωσσομαθείς" γιατί έχω μάθει να δουλεύω και δυστυχώς για αυτούς πρέπει και κάποιος να δουλεύει και να παράγει έργο και έτσι αναγκαστικά υπάρχει και για εμάς λίγος χώρος...ειλικρινά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου..σίγουρα όλο αυτό μας πεισμώνει και μας κάνει πιο δυνατούς...απλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από μια πλήρως αναξιοκρατική διαδικασία για να μην αναρωτιούνται οι υπόλοιποι και να λένε τι φταίει..δεν φταίει ούτε η εντοπιότητα, ούτε τα τεστ, ούτε η συνέντευξη....με χαμόγελο συνεχίζουμε όμως γιατι δεν θα τους κάνουμε τη χάρη να απαγοητευτούμε, ειδικά με ότι γίνεται δίπλα μας....
    1 point
  21. Είναι πραγματικά ντροπή αυτό που συμβαίνει. Δηλαδή γενικά βιώνουμε μόνο ντροπή και κανένα σεβασμό σε αυτή τη χώρα, ειδικά τώρα τελευταία με αφορμή και τα τελευταία γεγονοτα. Και γω δεν πίστευα αυτά που άκουγα και πίστευα ότι δεν γίνεται να παρακάμπτουν ανθρώπους με προσόντα. Τελικά όμως το κάνουν και με την απίστευτη αυτή αυθάδεια. Εγώ θα σου πω αυτό που λέω και στον εαυτό μου. Καλύτερα που δεν σε πήραν γιατί ακόμα και εάν περίσσευε και για σένα μια θέση στον περιζήτητο αυτό όμιλο, θα είχες να αντιμετωπίσεις όλους αυτούς που είναι οι ίδιοι ή οι οικογένειες τους "γλωσσομαθείς" για όλη σου την επαγγελματική ζωή. Εγώ τουλάχιστον πιστεύω ότι δε θα το άντεχα. Και πιστεύω ότι όλοι όσοι έχουν μια διαδρομή επαγγελματικά δεν το αντεχουν. Καλύτερα να διεκδικήσεις άλλα εργασιακά περιβάλλοντα που θα έχουν ως στόχο αφενός να αξιοποιήσουν τις γνώσεις κ τις ικανότητες σου και αφετέρου να σε εξελίξουν και σένα επαγγελματικά και επιστημονικά.
    1 point
  22. ειμαι δυστυχώς και εγώ ένας απο αυτούς που έχασαν τον χρόνο τους και 2 μέρες άδειας να συμμετάσχουν στην διαδικασία...με εντοπιότητα, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, στην δεκάδα στα τεστ αλλά με εγκωμιαστικά σχόλια και στις 2 συνεντεύξεις (αν και ένας στην συνέντευξη μου είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν χρειάζονται άτομα με πολλά προσόντα οπότε το μυρίστηκα τι θα γίνει), με σχεδόν 10 χρόνια προυπηρεσία στα καύσιμα και με ερευνητικό έργο σε συνθετικά καύσιμα (οι επενδύσεις που διαφημίζουν τα ΕΛΠΕ για καύσιμα νέας γενιάς), και πολλά άλλα σχετικά με την θέση και πάλι δεν...όταν προσπάθησα να μάθω μέσω γνωστού μου που γνωρίζει το HR είπαν ότι δεν ήταν αρκετή η επίδοση μου στα γραπτά..εδώ όμως βλέπω ότι δεν πήραν πρώτο, δεύτερο και πέμπτο, μετά σε κάποιον έστειλαν για ιατρικά τεστ και μετά το αναίρεσαν γιατί προφανώς κάποιος άλλος έσπρωξε και πήρε την θέση...με γελοίες δικαιολογίες ότι μπέρδεψαν τα mail, λες και πήραν πολλά άτομα (άκουσα για 4-5 τελικά)....13 χρόνια σπουδών και άλλα τόσα+ στον ιδιωτικό τομέα σε σχετικές θέσεις, θα έπρεπε καλύτερα από το να εκπαιδεύω τον εαυτό μου να γίνω καλύτερος, να εκπαιδεύω μόνο την γλώσσα μου για να γλύφω κάποιους για μια θεσούλα...δεν πειράζει όμως..προχωράμε....όλοι ξέραμε τι συμβαίνει αλλά πάντα όταν το ζεις από μέσα είναι διαφορετικά....καλή δύναμη σε όλους....
    1 point
  23. Απλά να προσθέσω πως η υποχρέωση υπάρχει όταν απαιτηθεί απόδειξη νομιμότητας ώστε να εκδοθεί κάποια πράξη..... Οπότε και εγώ, ενημερώνω πως όταν χρειαστεί να μεταβιβάσουν, εκδώσουν ΟΑ κλπ θα χρειαστεί ΗΤ την οποία μπορούν να κάνουν και σήμερα, χωρίς το ΠΠ που έχει ημερομηνία λήξης, και αν επιθυμούν (κανένας μέχρι σήμερα) έχει καλώς....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.