Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/05/2023 in Δημοσιεύσεις
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι, ουσιαστικά πρόκειται για βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης, δες την παρ.8 του άρθρου 107 του Ν.4495/17. Υπάρχει σχετικό όμως νήμα για αυτό εδώ στο φόρουμ: https://www.michanikos.gr/forums/topic/3131-βεβαίωση-χώρου-κύριας-χρήσης/page/44/3 points
-
Άρα το μαύρο πήγε προς τα πίσω ώστε να αφήσει διάδρομο για πεζούς..... Οπότε το πρόβλημα δεν είναι τα 20εκ αλλά ο διάδρομος για τους πεζούς που δεν έπρεπε να είναι εκεί αλλά αριστερά από το αριστερό τοιχείο της φωτογραφίας... Επίσης γρήγορα-γρήγορα υπάρχουν και άλλες αυθαιρεσίες Κατασκευή περίφραξης... Αλλαγή ανοιγμάτων στο κλιμακοστάσιο Και τέλος η αλλαγή του φέροντος οργανισμού εφόσον η στατική μελέτη δείχνει τα τοιχεία αριστερά και δεξιά από την είσοδο στο κλιμακοστάσιο όπως τα δείχνει η αρχιτεκτονική κάτοψη ... Επίσης η κάτοψη που ανεβάσατε είναι από το αρχείο του συμβολαιογράφου και μπορεί να είναι διαφορετική από την εγκεκριμένη.......3 points
-
Εισφορές ασφαλισμένου 17,32 %, Εισφορές εργοδότη 58,052 % Σύνολο: 75,372% Μόλις την πρηγούμενη εβδομάδα κατέθεσα ΑΠΔ και ήταν εντάξει2 points
-
Δεν απαιτείται μεταφορά!! Βεβαίωση νομιμότητας και κύριας χρήσης θέλουν. Η αναφορά για "Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/86, ιδιώτη μηχανικού σύμφωνα με την παρ.1α του άρθρου 3 του ν.4178/2013 (ΦΕΚ 174 Α’) στην οποία να διαφαίνεται ο μοναδικός αριθμός ακινήτου, που καταγράφεται στο πληροφοριακό σύστημα της ταυτότητας του κτιρίου. " είναι επιεικώς γελοία !!2 points
-
1 point
-
Καλησπέρα, είδες στο παρακάτω για διαθεσιμότητα α/φ για αγορά μέσω EKXA; https://gis.ktimanet.gr/gis/apr/1 point
-
1 point
-
Σαχλαμάρες σου λένε και οι δύο, οι οποίες δεν έχουν απολύτως κανένα νομικό έρεισμα! Μπορείς να τους "τρέξεις" ή να τους κάνεις το "χατήρι"... Εσύ κι ο ιδιοκτήτης αποφασίζετε... Μια μεταφορά και προσαρμογή ενός ακινήτου από έναν αυθαιρετονόμο σε άλλον, αν την έκανα εγώ, θα ζητούσα αμοιβή 1.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ... Ας αποφασίσει ο ιδιοκτήτης αν έχει λεφτά για πέταμα....1 point
-
@judge_vag βλέπω ήδη έχετε λάβει πολύτιμες πληροφορίες. Θα ήθελα να προσθέσω ότι χωρίς την ανάθεση/εξουσιοδότηση από πλευράς του ιδιοκτήτη, είναι και παράνομο να αναζητήσει τρίτος προσωπικά στοιχεία του ή του ακινήτου του. Αντιθέτως ο ιδιοκτήτης έχει πρόσβαση σε όλα όσα ζητάτε και όπως ειπώθηκε παραπάνω, έχουν ήδη περάσει από τα χέρια του, αφού το διαμέρισμα μεταβιβάσθηκε το 2015 (άρα μετά τις 28/7/2011) και αν διαβάσετε προσεχτικά το συμβόλαιό του, αναγράφονται αναλυτικά και μάλιστα κατατέθηκαν και στο αρχείο του συμβολαιογράφου για τη σύνταξη του ανωτέρω συμβολαίου! Δεν μένει παρά να τα ζητήσετε από τον ιδιοκτήτη για να τα πάρει από τον συμβολαιογράφο... Θα έπρεπε να τα είχε πάρει μαζί με τον ακίνητο και να είχε φροντίσει να μην τα χάσει !!! Όπως θα κάνετε κι εσείς όταν το πάρετε με το καλό !!!1 point
-
Κανένα πρόβλημα Στο dxf αποτυπώνεις την υφιστάμενη κατάσταση (χωρίς κτίσμα). Το pdf θα είναι όπως αυτό της πράξης1 point
-
@Langouel αυτά που θέλεις να διορθώσεις είναι στα στοιχεία του "οικοπέδου", όχι στα στοιχεία της ιδιοκτησίας.1 point
-
Προτείνω καλέ μου φίλε, να μην ασχοληθείτε εσείς με τα συγκεκριμένα επιμέρους θέματα!!! Θα χάσετε χρόνο και χρήμα και τελικώς δεν θα τα λύσετε!!! Αυτά είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη να σας τα προσκομίσει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα! Αν ναι έχει καλώς, αν όχι πληρώνει έναν μηχανικό και αυτός αναλαμβάνει το πλήρες έργο, επίσης σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα! Αν δεν ανταποκριθεί σε αυτό ο φίλτατος ιδιοκτήτης, ξεχάστε τη συγκεκριμένη αγοραπωλησία! Υπάρχουν πολλές πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια... Καλή τύχη!1 point
-
Ότι να'ναι απάντησαν..Δείτε εδώ..https://exoikonomo2021.gov.gr/-/systaseis-se-technika-zetemata1 point
-
jbosdas: "Αδιαιρετη ιδιοκτησία Ισογείου Α και Β οροφου. Ανέγερση Α όροφου με άδεια προ 83 με πιλοτή. Στο ισόγειο κατασκευάζεται πλήρως αυθαίρετη κατασκευή κατά την ανέγερση. Ο Β' όροφος ανεγείρεται χωρίς άδεια και έπειτα από καταγγελία εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης." Η αδεια νομιμοποίησης επρεπε να περιγραφει "ολα" τα υφισταμενα κτισματα. Δεν μπορεις να "τακτοποιησεις" σημερα την κλεισμενη πυλωτη και να την δηλωσεις σαν προυφισταμενη της άδειας.... Τυπικα, και με βαση τα εγγραφα νομιμοποιησης, δεν ηταν κλεισμενη οταν εκανες νομιμοποιηση. [και τι εγραφε στο Ε9, στην ΔΕΗ , στο ΤΑΠ κλπκλπ;;]1 point
-
Για να μη χάνεις άσκοπα χρόνο με καθυστερήσεις κατά τον έλεγχο από τον μηχανικό της τράπεζας, θα απευθυνθείς πρώτα σε δικό σου μηχανικό ο οποίος θα ελέγξει το ακίνητο και θα έρθει σε συνεννόηση με τον μηχανικό του πωλητή. αλλά και θα συνδράμει σε ότι χρειαστεί και ο μηχανικός της τράπεζας. Έτσι θα ελεγχθεί το ακίνητο καθώς και τα τεχνικά του έγγραφα από δικό σου μηχανικό ώστε αφενός να είσαι απολύτως σίγουρος ότι το ακίνητο είναι "καθαρό" αφετέρου, ο μηχανικός της τράπεζας θα έχει πλήρη στοιχεία για να κάνει τεχνικό έλεγχο και εκτίμηση του ακινήτου προκειμένου στη συνέχεια η τράπεζα να σου χορηγήσει το δάνειο που σου έχει προεγκρίνει. Ο μηχανικός της τράπεζας θα βασιστεί στα στοιχεία που θα του δοθούν και σε συνδυασμό με την μακροσκοπική αυτοψία που θα κάνει στο ακίνητο θα συντάξει την έκθεση εκτίμησης. Άρα, σημασία για σένα έχει να ξέρεις ότι ο δικός σου μηχανικός έχει ελέγξει ενδελεχώς το ακίνητο που πας να αγοράσεις, ο οποίος θα ελέγξει όλα του τα στοιχεία και θα το μετρήσει. Ανάλογα ισχύουν και για το νομικό έλεγχο όπου θα πρέπει να δεις αν για παράδειγμα το ακίνητο έχει βάρη κλπ. Γενικώς, όταν πάμε να ζητήσουμε δάνειο για αγορά ακινήτου θα πρέπει να έχουμε πλήρη φάκελο και να ξέρουμε από πριν ότι το ακίνητο είναι πεντακάθαρο από νομικής και τεχνικής άποψης. Αλλιώς, σε περιμένουν καθυστερήσεις και επιπλέον έξοδα.1 point
-
Σχηματικα: εχεις αδεια για 60/60 τμ. εχεις συσταση για 60/60 Ομως, σημερα ειναι 62/58. Αυτο διορθωνει η ρυθμιση της παρ. 9Α. Κατα τα λοιπα, Για να εφαρμοσθει η 9Α, για "διαφορές" μεταξυ ιδιοκτητων, [δλδ οταν ο ενας εχει παρει τμημα απο τον διπλανο και εχει παραπανω -εστω- 4 μετρα, αλλά αυτο δεν φαινεται ουτε στο δικο του συμβολαιο ούτε στου διπλανου] απαιτουνται: Φορολογικη/ασφαλιστικη/Ε9/ΕΝΦΙΑ/κτηματολογιο/ΤΑΠ/ΠΕΑ /ΗΛΤΑ, Τακτοποιηση σαν ΔΔ, νεες κατοψεις, πληρωμη προστιμων και να συμφωνουν οι εμπλεκομενοι συνιδιοκτητες. Αν δεν συμφωνουν, δεν γινεται. ή, εάν ο διπλανος ειναι "εξαφανισμενος" ή οι κληρονομοι του δεν εχουν βρεθει, μενεις "εγκλωβισμενος" εσαεί. Αυτο το "απο κοινου" δυσκολεψε το προβλημα. Θα επρεπε καθε ενας μονος του για το δικο του να μπορει να κανει μονομερη, αλλα "κολλησαν" στον "τύπο" διοτι: "ενας θα ειχε πλεον 4 τμ,. παραπανω, χωρις να τα εχει αφαιρεσει απο τον διπλανο..." Αρα ολη η οικοδομη "βγαινει" με περισσοτερα τμ. μεχρι να διορθωσει = μειωσει και ο αλλος τα δικα του. Η προταση της ΠΟΜΙΔΑ ηταν ο καθορισμος ποσοστου ανοχης περι το 3-5%. Ηταν σωστη προταση...καποτε θα την αποδεχθουν....οταν δουν οτι μενουν εκτος συναλλαγης χιλιαδες διαμερισματα1 point
-
Η παράγραφος για εξώστες και δώμα αφορά την υπέρβαση του μέγιστου πλάτους της §11 point
-
Στο μόνο που έχω να συνδράμω στην συζήτηση είναι ότι θα χρειαστείς πολλή υπομονή. Από εμπειρία μιλώντας, όλοι όσους ξέρω και προσπαθούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα έχουν σημαντικά προβλήματα τα οποία κατά κύριο λόγο σχετίζονται με το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πωλητών δεν είχαν ετοιμάσει το ακίνητο για να πωληθεί. Δεν συζητάμε καν για ύπαρξη ηλεκτρονικής ταυτότητας, ενώ μέσω των μηχανικών τους, έχουν ενημερωθεί ότι είναι απαιτούμενο για την πώληση. Πολλοί μεσίτες αγνοούν στοιχείωδη πράγματα και καταφέρονται εναντίον μηχανικών που ζητάνε (ζητάμε) πλήρη στοιχεία (τεχνικά και νομικά) για να προβούν σε έλεγχο νομιμότητας και έκδοση ΗΤΚ. Τα πράγματα δεν είναι απλά τις περισσότερες φορές, καθώς μιλάμε για παλιά ακίνητα-πολλά δε δεκαετίας 60-70-όπου σχέδια έχουν χαθεί και ακόμη και οικοδομικές άδειες είναι χαμένες από τις υπηρεσίες. Ακόμη ένα πρόγραμμα που στην φιλοσοφία του ναι μεν ήταν σωστό, αλλά στήθηκε γρήγορα και οι υπεύθυνοι δεν έλαβαν υπόψη την "αντίδραση" της αγοράς ακινήτων η οποία αντίδραση ήταν η άμεση και τις περισσότερες φορές αναιτιολόγητη, αύξηση των ζητούμενων τιμών πώλησης από τους πωλητές κάτι που τείνει να ακυρώσει το πρόγραμμα στην πράξη λόγω έλλειψης ακινήτων. Ένα άλλο στοιχείο που αν δεν κάνω λάθος ισχύει είναι ότι μέσω της ένταξης πρέπει το προς αγορά ακίνητο-εφόσον κριθεί επιλέξιμο και δανειοδοτηθεί-"δεσμεύεται" (μέσω του ΑΤΑΚ του) για 6 μήνες, κάτι που λειτουργεί αποθαρρυντικά στο να διατεθούν ακίνητα, ειδικά δε σε περιοχές με καλή εμπορευσιμότητα κατοικιών.1 point
-
Το να γράψεις στον οδηγό εφαρμογής την φράση "παρέχεται η δυνατότητα εγγυοδοσίας του Δημοσίου για την εξασφάλιση του δανείου προς τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς" δεν κοστίζει απολύτως τίποτα και ακούγεται πολύ ωραίο επίσης. Μεσούσης της προεκλογικής περιόδου δε νομίζω να τους απασχολεί και πολύ αν και πότε θα λήξει το παζάρι με τις τράπεζες ώστε να μπορέσουν να κάνουν αίτηση δανείου οι πλέον φτωχοί ωφελούμενοι του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021 κι ας έχουμε φτάσει στα μισά του 2023... Εδώ πάνε για αναθεώρηση συντάγματος, με την πλέμπα θα ασχολιούνται;1 point
-
Συμφωνώ. Δεν υφίσταται υποχρέωση ανάρτησης τοπογραφικού διαγράμματος.1 point
-
1 point
-
@steve100 Αν είχα την υπόθεση θα ξεκινούσα από το ερώτημα προς την συμβολαιογράφο, εάν γίνεται (επιτρέπεται) η μονομερής τροποποίηση της ΠΣΟΙ για να διαχωριστεί το διαμέρισμα σε δυο άλλα και να αποδοθούν τα αρχικά χιλιοστά στα δυο προκύπτοντα διαμερίσματα. Αναφορικά με το σκέλος της ΗΤΚ θα γίνει στα πλαίσια της τροποποίησης (ή μονομερούς) σύστασης Ο.Ι. Θα κάνεις 2 Η.Τ για τα διαχωρισμένα με την ΕΕΔΜΚ διαμερίσματα και κατ΄αναλογία με την ερωτοαπάντηση του ΤΕΕ 28. ενώ η αρχική ΗΤΚ θα αρχειοθετηθεί. Πως γίνεται η καταχώριση ΗΤΚ σε περίπτωση που, με μία συμβολαιογραφική πράξη, πρόκειται να γίνει κατάτμηση οικοπέδου και μεταβίβαση; Αρχικά καταχωρίζετε ΗΤΚ για το σύνολο του οικοπέδου, σύμφωνα με την ισχύουσα κατάσταση. Παράλληλα, εισάγετε ξεχωριστά οικόπεδα στο Μητρώο, ώστε να συνταχθούν τόσες ΗΤΚ όσες και τα τμήματα του οικοπέδου (νέα οικόπεδα) τα οποία θα προκύψουν από την κατάτμηση. Στην Τεχνική περιγραφή των προς δημιουργία οικοπέδων εξηγείτε την περίπτωση και εισάγετε το σχόλιο «Η ΗΤΚ συντάσσεται υπό την αίρεση της μεταγραφής-καταχώρισης στο αρμόδιο γραφείο του τίτλου από τον οποίο προκύπτει η ιδιοκτησία». Μετά τη μεταγραφή του συμβολαίου, θα πρέπει να αρχειοθετηθεί η ΗΤΚ του αρχικού οικοπέδου, με αποστολή e-mail στο [email protected]. Συστήνεται να υποβληθεί τροποποιητική καταχώριση για κάθε οικόπεδο που προέκυψε από την κατάτμηση, προκειμένου να συμπληρωθεί ο αριθμός του συμβολαίου και το ΚΑΕΚ, και να διαγραφεί το παραπάνω σχόλιο, ώστε η καταχώριση να είναι επικαιροποιημένη.1 point
-
δες εδω Επαναφορά δήλωσης σε "Υπαγωγή" https://web.tee.gr/wp-content/uploads/2018-02-28_manual-req-4495.pdf1 point
-
1 point
-
ε μάλλον έχει να κάνει με αυτά τα 2-3-4-10 παράβολα1 point
-
Δες το παρακάτω μήπως βοηθάει Ν-4602/19 (ΦΕΚ-45/Α/9-3-19) ΑΡΘΡΟΝ-64 Τροποποίηση διατάξεων του Ν-4258/14 (ΦΕΚ-94/Α/14) 1. Στο Αρθ-5 του Ν-4258/14 προστίθεται παρ.3β ως εξής: "3β. Η οριοθέτηση των υδατορεμάτων με οποιονδήποτε από τους προβλεπόμενους τρόπους δε συνεπάγεται απαλλοτρίωση ιδιοκτησιών στην εδαφική περιοχή που περικλείεται από τις οριογραμμές του υδατορέματος, η οποία αποτελεί περιοχή εκτός πολεοδομικού σχεδιασμού και χαρακτηρίζεται ως ζώνη υδατορέματος. Εκκρεμείς πράξεις αναλογισμού που έχουν συνταχθεί για εκτάσεις ή τμήματα εκτάσεων εντός των οριογραμμών ανακαλούνται αυτοδίκαια και χωρίς καμία άλλη διατύπωση, κατά το μέρος που δεν έχουν συντελεστεί.".1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-