Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.454


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.558


  3. ilias

    ilias

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.360


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.941


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/05/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X7.0

    95.501 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  2. Οι μηχανικοί είναι υπεύθυνοι για τη σύνταξη μελετών. Η αίτηση γίνεται στο όνομα του ιδιοκτήτη με εξουσιοδότηση απο αυτόν (δήλωση ανάθεσης, πεδίο "διαχειριστής του συστήματος"). Ως μηχανικός, είσαι υποχρεωμένος να εκπονήσεις ότι αναγράφεται στη δήλωση ανάθεσης, τίποτα παραπάνω. Απο τη στιγμή που δε σου έχει ανατεθεί εγγράφως η αναζήτηση συγκεκριμένων δικαιολογητικών, όπως πολύ ωραία γράφει και στον 4495 για την παρόμοια περίπτωση τω δημόσιων έγγραφων, προσκομίζονται με ευθύνη του ιδιοκτήτη και υποβάλλονται με ευθύνη του μηχανικού στο πληροφοριακό σύστημα. Εννοείται πως ο πελάτης πρέπει να ενημερωθεί πως σε περίπτωση προσκόμισης ψευδών δικαιολογητικών υπάρχει πιθανότητα ανάκλησης με δική του υπαιτιότητα και ότι κόστος αυτό συνεπάγεται (αμοιβές και πρόστιμα). Όλα τα παραπάνω βέβαια γίνονται με παράγοντα την προσωπική σου κρίση. Αν καταλάβεις πως ο ιδιοκτήτης είναι μαλωμένος με γείτονες ή συνιδιοκτήτες τότε επιδιώκεις να λειτουργείς εκ του ασφαλούς παρά γρήγορα και αποδοτικά. Ως μηχανικοί, πρέπει να δίνουμε λύσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    2 points
  3. https://ypen.gov.gr/parataseis-gia-tin-efarmogi-tou-kanonismou-pyroprostasias-akiniton-entos-i-plision-dasikon-ektaseon/
    1 point
  4. Η παρουσίαση έγινε διαδικτυακά μέσω teamviewer, όπου στήθηκε ολόκληρος φορέας και έγιναν οι ανάλογες επιλύσεις. Ένα demo θα βοηθούσε παραπάνω αλλά πίστεψε με είναι τόσο κατανοητή η φιλοσοφία που ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις. Η επικοινωνία μέχρι στιγμής άψογη. Τιμή δεν θα ήθελα να γράψω καθώς ενέταξα μαζί με το MetalCad και το Statics και υπήρξε ειδική προσφορά, καθώς ήθελαν να "μου αποσπάσουν την προσοχή μου" από το Fespa που το δουλεύω ακριβώς 20 χρόνια (από το 2004). 😉 Καλύτερα να μιλήσεις μαζί τους.
    1 point
  5. Απο οσα θυμαμαι, δεν μας εχει απασχολησει ξανα τετοιο θεμα. Γνωμη μου ειναι οτι δεν απαιτειται τακτοποιηση ή ΗΛΤΑ...αφου δεν γινεται καμμια πραξη μεταβολης κυριοτητας [μεταβιβαση, δωρεά κλπ] αλλα καθορισμος χρησης, χωρις να επηρεαζεται το πολεοδομικο μερος/δικαιωματα/εμβαδον καθε ενος γηπεδου. δες και εδω εδω και χρονια αΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΗ κουκουτση.pdf 817.38 kB · 37 downloads ή μιλα με την κα Κουκουτση. υγ τι "εκμεταλλευση" θυμηθηκε να κανει σημερα;;; Μπορει να χτισει;
    1 point
  6. Καλησπέρα, Απο σχετική περίπτωση σύστασης πραγματικής δουλείας διόδου χρειάστηκε συνταξη Ηλ. Ταυτότητας για το δουλεύον ακίνητο στο σύνολό του
    1 point
  7. Η κενή Α/Φ αναλογικά αντιστοιχεί σε Υ.Δ. ότι ο ιδιοκτήτης ΔΕΝ έχει εξασφαλίσει συναίνεση. Αν ο ιδιοκτήτης προσκόμιζε μία Α/Φ με ψευδή/αλλοιωμένη βεβαίωση ημερομηνίας λήψης (εννοείται πως φαίνεται το κτίσμα) τότε δεν μπορείς να το ελέγξεις. Δεν είπε κανείς ότι δεν ελέγχουμε το περιεχόμενο αυτών που μας προσκομίζουν. Δε μπορούμε να ελένξουμε το πως αποκτήθηκαν. πχ αν σου φέρουν ενα πρακτικό γενικής συνέλευσης με συμμετοχή 100% των διαμερισμάτων και γνήσιο του διαχειριστή (σε περιοχή χωρίς κτηματολόγιο για να ξέρεις ποσοστά και ιδιοκτήτες) στην οποία όμως όλοι είναι ενοικιαστές και οι ιδιοκτήτες δεν έχουν ιδέα, θεωρητικά είναι νομότυπο, αλλά ψευδές. Δε θα το χρησιμοποιούσες;
    1 point
  8. αν εννοουσε αυτο θα επρεπε να γραφει "δηλωσεις συναινεσης των συνιδιοκτητων του ακινητου. (συγνωμη δεν δουλευει ο τονος στο πληκτρολογιο μου)
    1 point
  9. Σχετικά με το Metalcad της Multisoft στο οποίο και τελικά κατέληξα, θα έλεγα ότι δύο προγράμματα έχω συναντήσει να είναι τόσο έξυπνα, εξωφρενικά έξυπνα θα έλεγα, πανεύκολα στην εργασία (όχι απλοΐκα όμως, όχι πρόχειρα) και παράλληλα τόσο ικανά.... Το insoft των αμοιβών και αυτό.....
    1 point
  10. Η συγκεκριμένη παράγραφος της κατηγορίας 3 επειδή πραγματεύεται επιφάνεια χώρου δεν μπορεί να ενταχθεί στο άρθρο 100. Επιπλέον, λόγω του ότι είναι η δεύτερη υποπαράγραφος (η 1η αφορά την υπέρβαση εξωστών άνωθεν Κ.Χ) περίπτωση που μπορεί η αυθαιρεσία να ενταχθεί κατά παρέκκλιση στις απαγορευτικές διατάξεις του άρθρου 89, δεν μπορεί να υπαχθεί στο άρθρο 100. αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παρ.2 του άρθρου 89,
    1 point
  11. Αν είναι να στήσεις ικριώματα ούτως ή άλλως θα χρειαστείς συναίνεση. (Όχι απαραίτητα 100%, η Υ.Α δέχεται απόφαση γενικής συνέλευσης με ότι ποσοστό προκύπτει βάσει καταστατικού ή νομοθεσίας). Γενικότερα όμως πολλοί συνάδερφοι χρησιμοποιούν δύο παραθυράκια. 1) Βάζεις Υ.Δ ιδιοκτήτη ότι έχει εξασφαλίσει τη συναίνεση των συνιδιοκτητών. Το πως (προφορικά, γραπτά, ψευδώς) δεν υποχρεούσαι να το εξετάσεις. 2) βάζεις δική σου δήλωση ότι δεν θα τροποποιηθούν οι όψεις, οπότε δεν υφίσταται απαίτηση συναίνεσης. (Όσον αφορά το "δόντι" της μόνωσης, θεωρητικά δε θα υπάρχει εάν όλη η οικοδομή μονωθεί)
    1 point
  12. Καλησπέρα. Θεωρώ και πάλι δεδομένο ότι έχεις λάβει το στέλεχος από την ΥΔΟΜ και όχι από τον ιδιοκτήτη για να είσαι σίγουρος για όλες τις τυχόν αναθεωρήσεις που έχουν γίνει. Να ελέγξεις εάν η άδεια έχει κλείσει μόνο για τον πρώτο όροφο (δες την σφραγίδα για το ρεύμα που αναφέρεται στον ρευματοδοτούμενο χώρο). Ενδέχεται η άδεια να είχε λάβει επ΄αόριστο παράταση μέχρι αποπερατώσεως. Επιπλέον, διευκρίνισε για την πληρότητα της υπόθεσης, εάν η στέγη είναι υποχρεωτική από τους ειδικούς όρους δόμησης.
    1 point
  13. Απ' όσο ξέρω πληρώνονται στη ΔΟΥ. Για το Υπερ ΤΕΕ, νομίζω πως δε μπορεί να γίνει με eparavolo γιατί το ποσό δεν αποδίδεται στο δημόσιο. Όλα τα e-paravola υπάρχουν στην παρακάτω λίστα: https://www.gsis.gr/sites/default/files/e-Paravolo/e_Paravolo_types.pdf
    1 point
  14. Όχι, αφού δεν έχεις καθήμενους πελάτες.
    1 point
  15. Μάλλον για να μην σαπίσει το σύμπαν ... Πάντως διαμόρφωση είναι, ασχέτως κλεισίματος.
    1 point
  16. Version 2.0.0

    721 downloads

    Τα λέει όλα ο τίτλος ...
    1 point
  17. Version 1.0.0

    242 downloads

    Το πρώτο αρχείο είναι η έκδοση του ΟΑΣΠ, όπως αυτή είναι αναρτημένη στο site, για εύκολη ανάγνωση και μικρό μέγεθος αρχείου. Το δεύτερο αρχείο είναι το ΦΕΚ σε μια συμπυκνωμένη έκδοσή του ώστε να μπορεί να ανέβει εδώ, μόνο για τεκμηρίωση.
    1 point
  18. Αν απαιτηθεί από ΔΕΔΔΗΕ οι ίδιο θα αποφασίσουν την θέση. Ενδεχόμενα μπορεί να γίνει μια έγκρισή για τελική θέση. Κατά κανόνα απαιτούν στο τμήμα που θα γίνει η κατασκευή του νέου κτιρίου και όχι σε μελλοντική θέση άλλου κτιρίου. Αν υπάρχει πρασιά μπορεί να αξιοποιηθεί. Τα χάπια ένα την ημέρα μετά το φαγητό ....
    1 point
  19. Στην καρτέλα έλεγχοι /επιμέρους περιπτώσεις θα τικαρεις την επιλογή "ΣΔΑ- ΥΔ μηχανικού για μη ύπαρξη ΑΕΚΚ" Επίσης βγες και ξαναμπες στο σύστημα για να πάρει την επιλογή
    1 point
  20. Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλη νόμιμη διαδικασία! Την έχει πατήσει εσαεί ο τωρινός ιδιοκτήτης! Η μόνη διέξοδος είναι να συμφωνήσει ο "παππούς" και να τελειώνετε γρήγορα... Σε διαφορετική περίπτωση, οφείλει ο τωρινός ιδιοκτήτης να στραφεί νομικά, τόσο εναντίον του "παππού", όσο και του μηχανικού που υπογράφει τη βεβαίωση! Θα κερδίσει τελικά το δικαστήριο και θα αποζημιωθεί διότι τον εξαπάτησαν (;)... Βεβαίως έχει κι αυτός ευθύνη.... Διαδικασίες χρονοβόρες... Αν επιλέξουν αυτή τη λύση, εσύ μάλλον αποχωρείς... Λυπάμαι, καλή τύχη!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.