Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. GEORGE MICHEAL

    GEORGE MICHEAL

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.285


  2. avgoust

    avgoust

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.522


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.314


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      12.827


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Υπό τις παρούσες συνθήκες ψηφίζω ΝΑΙ Εγώ προσωπικά επειδή είμαι επαγγελματίας πολλά χρόνια και διαθέτω μεγάλο αρχείο τοπογραφικών διαγραμμάτων δέχτηκα αφάνταστη πίεση για ένα εξάμηνο για να μην γράψω παραπάνω γιατί ξεκίνησε με τους δασικούς χάρτες και συνεχίστηκε με το κτηματολόγιο Για ένα εξάμηνο υπολειτουργούσα αφού είχα πολλά τηλέφωνα (κάθε μισό λεπτό χτύπαγε το τηλέφωνο ) και κάθε ένα λεπτό κάποιος πέρναγε από το γραφείο μου καθημερινά Επίσης ήταν αδύνατο να διεκδικώ αμοιβές από όλο αυτόν το κόσμο (ειδικά συναδέλφους ) που έδινα αντίγραφα από τα τοπογραφικά μου , αλλά και δεν διατηρείται ένα γραφείο έτσι Έχασα λοιπόν αρκετές μεγάλες εργασίες από αυτές που κράταγαν το γραφείο μου οικονομικά . Αλλά σπούδασα με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα εργαστώ για την δημιουργία του Εθνικού κτηματολογίου επομένως αυτό προηγήθηκε της επιβίωσης μου Τώρα που ηρέμησαν τα πράγματα και εξυπηρέτησα ένα μεγάλο όγκο συν πολιτών μου (έδωσα πάνω από 2000 τοπογραφικά ) ήρθε η στιγμή να επανέλθω στην φυσιολογική κατάσταση και εργασιακά και οικονομικά Αλλά πχ τώρα είναι λίγος ο χρόνος που απόμεινε για του Ν 4495 παρόλο που έχω ήδη έτοιμα τα περισσότερα σε γενικές γραμμές και τώρα έχουμε μπροστά μας ένα νέο φαινόμενο που δεν ξέρουμε που θα μας οδηγήσει Είδη μια άδεια οικοδομής που είχα αναλάβει για έκδοση ..μου την "πάγωσαν" προσωρινά
    3 points
  2. Πρόταση – Απαίτηση Έχοντας υπ’ όψη ότι ένα σημαντικό φάσμα καταληκτικών ημερομηνιών που αφορούν ακίνητα (κτίρια, διαμερίσματα, γραφεία, καταστήματα, οικόπεδα, γεωτεμάχια κ.λπ.) έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες. Ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά αφορά τις υπαγωγές στον Νόμο 4495/2017, τελικές ημερομηνίες αναρτήσεις αρχείων, Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Δασικοί Χάρτες και ενστάσεις κ.λπ. Γνωρίζοντας ότι για την ολοκλήρωση των άνω εργασιών ένα φάσμα από 60000 περίπου ενεργούς Μηχανικούς, πλέον άλλο τόσοι προσωπικό υποστήριξης των τεχνικών γραφείων για αυτά, όπως χιλιάδες πολίτες που τρέχουν να προλάβουν τις ημερομηνίες. Γνωρίζοντας επίσης ότι ο χρόνος από την στιγμή που κάποιος αποφασίσει να φροντίσει το ακίνητο του συχνά πυκνά βγάζει πολλά χρονοβόρα προβλήματα στην αναζήτηση τίτλων των ιδιοκτησιών τους σε υποθηκοφυλακεία, σχεδίων σε αρχεία ΥΔΟΜ τα οποία σχεδόν στο σύνολο τους όλα ειδικά στην Αττική έχουν αρχεία σε διάφορα σημεία η κάθε μία και συχνά πυκνά οι πολίτες ή οι μηχανικοί ή οι συνεργάτες υποστήριξης θα πρέπει να πάνε περισσότερο από μία φορά για κάθε ακίνητο για να τα βρουν διότι η μηχανογράφηση έστω των καταλόγων αυτών είναι στην πράξη ανύπαρκτη. Με αποτέλεσμα την συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ατόμων σε κλειστούς χώρους στο σύντομο εναπομείναντος χρονικού διαστήματος. Και όλες οι μεγάλης μάζας ανθρώπων για αυτά που όσο πλησιάζουν οι κρίσιμες καταληκτικές ημερομηνίες τόσο εντείνουν τις μετακινήσεις και την πίεση σε Αρχεία ΥΔΟΜ, Υποθηκοφυλακεία, Δήμους, Εφορίες, Κτηματολογικά Γραφεία και φυσικά τα μέσα μεταφοράς. Όλα αυτά σε στιγμές που σαν λύση το πρόβλημα με τον κορονοϊό είναι όσο το δυνατό να μειωθούν οι επαφές από κοντά και μάλιστα σε μαζικούς χώρους. Ζητούμε όλες οι καταληκτικές ημερομηνίες που αφορούν ακίνητα κάθε τύπου ειδικά οι ημερομηνίες 4495/2017, Πρόστιμα για Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Ενστάσεις κ.λπ. να πάρουν παράταση ενός χρόνο (12 μήνες), ελπίζοντας μέχρι τότε να έχει βρεθεί και η αντιμετώπιση τους ιού. Δεν επιφέρει ζημία στο κράτος αυτό διότι ακόμα και τα προσδοκόμενα έσοδα που είχε δεν θα χαθούν, αλλά θα κατανεμηθούν σχετικά λίγο στον χρόνο. Ούτε θα επιφέρει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα όταν εκκρεμότητες που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες (αυθαίρετα, κτηματολόγια, δασικά κ.λπ.) αντί να λυθούν άμεσα επόμενους μήνες ας λυθούν μερικούς μήνες αργότερα. Ακόμα και οι Δήμοι που προσδοκούν να εισπράξουν αυξημένα τέλη με τις διαφορές που προκύπτουν στις υπαγωγές στον 4495/2017 θα καθυστερήσουν μερικούς μήνες. Πιο καλά όμως να χάσουν μερικούς μήνες από Δημοτικά τέλη για διαφορές τετραγωνικών παρα να χάσουν αρκετούς Δημότες τους. Για αυτό υπάρχει η παρούσα πρόταση απαίτηση ως Μηχανικοί να δοθεί σε όλα τα ανωτέρω παράταση 12 μηνών. Πιο καλά να παρθούν σήμερα (ούτε καν αύριο) μέτρα πρόληψης για μείωση σημαντικό φάσμα μετακινήσεων και ας φανούν άχρηστα διότι δεν θα έχουμε όξυνση κρουσμάτων, παρά να τρέχουμε από βδομάδα όπως τρέχει σήμερα όλη η Ιταλια που είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ της μέσα στα σπίτια τους. - - - - - - - - - - - - ( Προτάσεις βελτίωσης του άνω κειμένου είναι καλοδεχούμενες φυσικά και θα γίνει διόρθωση του τελικού κειμένου πριν σταλεί σε αρμόδιους φορείς, ΤΕΕ κ.λπ. Η Ψήφος του καθένα μας θα είναι φανερή στην παρούσα )
    2 points
  3. Μια πρωτοβουλία μελών της κοινότητας για να υποβληθεί αίτημα παράτασης για προθεσμίες που αφορούν μηχανικούς όπως Ν.4495/2017, Κτηματολόγια, Δασικοί Χάρτες, Δήμοι.
    2 points
  4. Εκτός αυτών , όμως ,πρέπει να μπει στο κείμενο και να τονιστεί ότι η εργασία μας απαιτεί πρόσβαση και πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό κατοικιών και επαγγελματικών χώρων , η οποία πέρα του προφανούς κινδύνου μετάδοσης, μπορεί να είναι και απαγορευτική λόγω ασθένειας των ιδιοκτητών / εργαζομένων. Πρέπει να παραταθούν και ΟΛΕΣ οι προθεσμίες του 4178 , καθώς και εκεί υπάρχει μεγάλη εμπλοκή με υπηρεσίες όπως Πολεοδομίες ( αρχεία ) , Συμβολαιογραφεία , ΟΚΧΕ και ΓΥΣ για αεροφωτογραφίες κλπ. Υπάρχει επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο πολλοί συνάδελφοι να νοσήσουν και να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν εντός των προθεσμιών.
    2 points
  5. το ειδα, μπορεις να βαλεις αλλη κατηγορια για την μια και αλλη για την αλλη
    1 point
  6. [για το α' θελει διαβασμα...και να ξερουμε τι οικισμος ηταν τοτε....] απαντω στο β' μερος λες: Η περίπτωση θα παει για γονική παροχή με αιτία κτήσης χρησικτησία χωρις προγενέστερο τίτλο κτήσης. Ομως τοτε θα εχει σαν χρονο δημιουργιας την ημερα του συμβολαιου. λες: Η απόφαση χρησικτησίας δεν προκύπτει μέσω της μεταβίβασης; H διαδικασια ειναι οτι, θα πρεπει να στραφει με αγωγη κατα ..".εσου" οτι του διεκδικεις ενα αγρο 12 στρ. που τον εχει απο το 1970 και αμφισβητεις την χρησικτησια του και θα γινει πρακτικο συμββασμου ή θα βγει δικαστικη αποφαση ερημην σου, που θα λεει οτι ειχε ο εναγοντας απο το 1970 την νομη, αρα "το λεει το δικαστηριο οτι το ετος δημιουργιας ειναι το 1970"
    1 point
  7. Ο νόμος ορίζει τον υπόχρεο για την υπαγωγή. Ο χώρος δεν χάνει την κοινόχρηστη φύση του. Το ΠΔ που περιμένουμε θα ξεκαθαρίσει την διαχείριση αυτών των χώρων σε σχέση με τις δαπάνες κοινοχρήστων κλπ. Χωρίς αλλαγή στην σύσταση οριζοντίων τίποτα δεν αλλάζει στο ιδιοκτησιακό. Και μονομερής αλλαγή επιτρέπεται μόνο στις παραγράφους 7 και 8. εδιδ: Μετα από δεύτερη ανάγνωση, το ΠΔ που αναμένεται είναι άσχετο με την περίπτωσή σου, θα αφορά κοινόχρηστες αυθαίρετες κατασκευές. πχ κοινόχρηστη αυθαίρετη αποθήκη.
    1 point
  8. Κατ αρχάς γιατί χρησιμοποιείς τη λέξη κατάλυμα; Δεύτερον τι σου φταίει το παγκάκι; πού είναι η είσοδος της ιδιοκτησίας σου; Μήπως είναι η δική σου απαίτηση αυθαίρετη;
    1 point
  9. όταν θες να εφαρμοσεις το ''μένουμε σπίτι'' άλλα ο γιος ειναι κωλόπαιδο
    1 point
  10. Να επισημανω οτι το επομενο διαστημα (διολου απιθανο να προσεγγισει και τους 2 μηνες) η αγορα, η οικονομια, ο προϋπολογισμος επαγγελματιων και νοικοκυριων, θα υποστει ανεπανορθωτη ζημια και φυσικα οι πολιτες θα επιδιωξουν να περιορισουν τις δαπανες στα απολυτως βασικα εξοδα διατροφης και υγειας. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι υπηρεσιες μηχανικου και πληρωμες προστιμων προς το κρατος θα αποτελεσουν ειδος πολυτελειας και θα παψουν να διεκπεραιωνονται. Προσωπικα ηδη εχω λαβει αναβολες ενταξης στον 4495 και πληρωμης αμοιβων για ολοκληρωμενες εργασιες. Μια σημαντικη παραταση απαιτειται για να ηρεμησει ο κοσμος και να επανελθει στους σημερινους ρυθμους κατοπιν επανασταθεροποιησης της οικονομιας.
    1 point
  11. Golden posts. @ΙΑΣΟΝΑΣ Αυτές οι random γραμμουλες που δεν είναι ακριβώς παράλληλες είναι κρεμασμένα κουστούμια. Καλή ιδέα, πρωτότυπη. Αν αφήσουμε τη φαντασία μας να καλπάσει, μπορούμε να σχεδιάσουμε πολλες ιδέες σε διάφορους χώρους ανάλογα τη χρήση τους. Όσο για την καταπάτηση ντουλάπας, τι να πω, θα βγουν μαχαίρια. Αλλά κ πάλι, το κόστος της χαρτουρας για μια καταπάτηση ντουλάπας συνεχιζει να είναι μικρότερο από το να την αγόραζες.
    1 point
  12. προσπαθούσα να το επισυνάψω δεν ήξερα όμως πως να το ξεχωρίσω από το μεγάλο pdf.
    1 point
  13. Ακόμη ένας παράγοντας που θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν, είναι το βέλος κάμψης και οι επιπτώσεις του τόσο στη μόρφωση των φορέων, όσο και στη γεωμετρία του δαπέδου. http://www.episkevesold.civil.upatras.gr/ergasies 2009/15 ΒΕΝΙΟΣ KAI ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ.pdf και ναι μεν το συγκεκριμένο θέμα είναι ενδιαφέρον ως άσκηση, αλλά στην πράξη είναι φρόνιμο να το αποφεύγουμε
    1 point
  14. @Giannis Psihogios Σίγουρα απαιτείται συναίνεση. Αν δεν μπορεί ο αδερφός που μένει στο εξωτερικό μπορεί να κάνει (αν δεν το έχει κάνει ως τώρα) ένα πληρεξούσιο. Μάλιστα στα δικαιολογητικά που αφορούν την ΕΕΔΜΚ (άρθρο 1 σχετικής απόφασης) αναφέρεται ότι θ. Δήλωση συναίνεσης των συνιδιοκτητών του ακινή- του, εφόσον οι εργασίες πραγματοποιούνται σε κοινό- χρηστους χώρους, όπως ακάλυπτους χώρους οικοπέ- δου ή γηπέδου ή κοινόκτητα τμήματα του κτιρίου, όπως όψεις, φέροντα οργανισμό και στέγη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον κανονισμό της οροφοκτησίας, εφόσον υπάρχει, άλλως με πλειοψηφία 67% του συνόλου των συνιδιοκτητών. Η συναίνεση αποδεικνύεται με κάθε νό- μιμο τρόπο (όπως υπεύθυνες δηλώσεις με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής, πρακτικό γενικής Συνελεύσεως συνιδιοκτητών κ.λπ.).
    1 point
  15. Λοιπόν συνάδελφοι έκανα αρκετό ψάξιμο χωρίς να παίρνω όρκο ότι δε μου έχει ξεφύγει κάτι. Παραθέτω τα εξής τα οποία αναφέρονται εκτενώς από τον Δρ Αρχιτέκτονα Μηχανικό – Πολεοδόμο Ε.Μ.Π. Γεώργιο Βαρελίδη στον οδηγό σπουδών του 2012 για το ΑΤΕΙ Πειραιά: Στο ΠΔ 318/94 ακυρώθηκε από το ΣτΕ η 2η παράγραφος του 1ου Άρθρου. Η πρώτη παράγραφος είναι σε ισχύ και γράφει: ΑΡΘΡΟΝ-1. Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων των Τμημάτων: α) Πολιτικών Δομικών 'Εργων, β) Πολιτικών 'Εργων Υποδομής, γ) Τοπογραφίας. 1. Οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, των Τμημάτων Πολιτικών Δομικών 'Εργων, Πολιτικών 'Εργων Υποδομής και Τοπογραφίας, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους. Συνεπώς, η «μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους» συνιστά τη μόνη ισχύουσα ρύθμιση επαγγελματικών δικαιωμάτων για πτυχιούχους Τ.Ε.Ι. (αφού το Β.Δ. 769/72 ΔΕΝ αφορά τα Τ.Ε.Ι.). Ο προσδιορισμός αυτός περιλαμβάνει ως επαγγελματικό πεδίο οτιδήποτε προσδιορίζεται από τη νομοθεσία ως αντικείμενο της ειδικότητάς τους. Το αντικείμενο της ειδικότητάς τους ορίζεται από τον καθορισμό Περιεχομένου Σπουδών Τμημάτων ΤΕΙ Πειραιά και Πάτρας (Υ.Α. 40512/Ε5 – ΦΕΚ 537/Β/28-4-2006). Για τα υπόλοιπα ιδρύματα δεν έχω κάνει αναζήτηση. Όπερ έχουμε συνοπτικά από την παράγραφο 6: Αρχιτεκτονικές εργασίες κτιριακών έργων (μελέτη – επίβλεψη). Στατικές εργασίες (μελέτη – επίβλεψη), για φέροντα οργανισμό κτιρίου και ειδικά τεχνικά έργα. Τοπογραφικές εργασίες που εμπίπτουν στα επαγγελματικά δικαιώματα του Πολιτικού Μηχανικού (αποτυπώσεις οικοπέδων, γηπέδων, ιδιωτικών ή δημόσιων έργων κ.λπ.). Ειδικές αρχιτεκτονικές εργασίες (μελέτη – επίβλεψη), όπως διαμόρφωση ελεύθερων χώρων και χώρων πρασίνου, αποκατάσταση κτιρίων. Περιβαλλοντικές μελέτες για τα τεχνικά έργα εν γένει (έχουν ήδη το δικαίωμα όλες οι ειδικότητες μηχανικών). Οικονομοτεχνικές μελέτες για τα έργα που εμπίπτουν στο μελετητικό τους αντικείμενο. Πολεοδομικές και ρυμοτομικές μελέτες. Χωροταξικές και ρυθμιστικές μελέτες. Γεωτεχνικές – εδαφολογικές μελέτες για τα οικοδομικά – κτιριακά έργα. Η απόδοση των ως άνω ειδικότερων επαγγελματικών πεδίων στον Πολιτικό Δομικών Έργων έχει νομική αφετηρία, δηλαδή βασίζεται σε ερμηνεία της γενικής νομικής περιγραφής του αντικειμένου των σπουδών, όπως αυτή διατυπώνεται στην ως άνω Υ.Α. 40512/Ε5, και είναι – εκ των πραγμάτων ευρεία, αφού δεν μπορεί νομικά να προσδιοριστεί κάποια άλλη ειδικότερη. (Επίσης για να κλείσει και το θέμα της ανώτατης-ανώτερης εκπαίδευσης, με το ΦΕΚ 114/Α/01 στο Άρθρο 1 είναι ξεκάθαρο ότι η ανώτατη εκπαίδευση χωρίζεται σε πανεπιστημιακό και τεχνολογικό τομέα.) Στην πράξη τώρα! Οι περισσότερες ΥΔΟΜ παρανόμως αναγνωρίζουν τα δικαιώματα των ΤΕ βάσει του ΒΔ 769/72 παραβλέποντας τμήματα αυτού (βλ. περί σκυροδέματος Β160 και ανοιγμάτων 5,50 μ.). Κάποιες ΥΔΟΜ δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με αποτέλεσμα να προχωρούν οι εργασίες. Ο σύλλογος της ΕΕΤΕΜ δε φαίνεται να έχει καταφέρει πολλά μετά από την απόφαση του ΣτΕ 678/05 και για να έχουν παρέλθει 15 έτη εκτιμώ ότι δε θα καταφέρει κάτι. Το ΤΕΕ κάνει προσπάθειες τώρα τελευταία που έσφιξαν τα πράγματα σε οικονομικό επίπεδο να προσεγγίσει τους ΤΕ αλλά χωρίς σαφή αποτελέσματα. Επίσης σε πάμπολες ειδικές περιπτώσεις όπου εκδίδονται ΦΕΚ που αφορούν σε εργασίες πολιτικού μηχανικού αναγράφεται ξεκάθαρα η λέξη Διπλωματούχος αποκλείοντας έτσι τους ΤΕ που είναι Πτυχιούχοι. ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η πραγματικότητα εάν ακολουθήσουμε πιστά το γράμμα του νόμου είναι πως οι ΤΕ δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και εργάζονται απλώς διότι αν δεν εργάζονταν θα υπήρχε πιθανά κάποια επιπλέον αναταραχή στην κοινωνία. Ο οποιοσδήποτε υπάλληλος ΥΔΟΜ θα μπορούσε να αρνηθεί υπογραφή από ΤΕ βάσει των παραπάνω και να έχει και δίκιο. Αλλά δεν το κάνει κανείς γιατί υπάρχει έστω και αυτή η εκφυλισμένη αλληλεγγύη στο συνάνθρωπο και στο δικαίωμά του να εργάζεται. Αυτά!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.