Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      11.516


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.197


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.314


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.430


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Σχετικά με τις μικροδιαφορές <2% (που είναι αναπόφευκτες!) και την απαίτηση για 1-2 ή και 3 ενημερώσεις Ο.Α που το μόνο που κάνουν είναι: 1. να τρελαίνουν ιδιοκτήτες- επιβλέποντες και μελετητές 2. προβλημάτιζαν και προβληματίζουν τους Ε.Δ ειδικά μετά το παραπάνω γεγονός της δίωξης Ε.Δ για 1 εκ 3. να απασχολούν τους υπαλλήλους των ΥΔΟΜ με ελέγχους- αντιπαραβολές και αρχειοθετήσεις φακέλων και 4. η μη σωστή αρχειοθέτηση ή το χάσιμο κάποιας (από τις 1 έως 3 ενημερώσεις) να δημιουργήσει πρόβλημα σε μελλοντική μεταβίβαση του ακινήτου μια λύση θα ήταν 1. Οι ελεγκτές χωρίς ενοχές και χατίρια να αναγράφουν λεπτομερώς όσες μικροδιαφορές <2% βρίσκουν στα πορίσματά τους 2. να μην απαιτείται καμιά ενημέρωση Ο.Α για διαφορές <2% και αντί για μια ενημέρωση στο τελικό έλεγχο να καταβάλει π.χ 250€ και 3. τέλος το ΠΕΚ να εκδίδεται με συνημμένα όλα τα πορίσματα και το τριπλότυπο πληρωμής των 250€ Είναι μια λύση εφικτή και συμφέρουσα για όλους τους εμπλεκόμενους και το κράτος (Μάλιστα ενώ ο ίδιος Ν 4495 αναφέρει ότι η ενημέρωση Ο.Α μπορεί να γίνει οποτεδήποτε ακόμη και αν δεν ισχύει, έρχεται εδώ και στους ελέγχους από Ε.Δ Ο.Α που ισχύουν - τις απαιτεί άμεσα μέσα σε ένα μήνα και όχι μόνο 1 φορά αλλά μέχρι και 3!)
    5 points
  2. Ναι πράγματι ο kan62 έκανε μόνος του, ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τότε (κατά την σύνταξη του Ν 4495/17) οι αντίστοιχες τάχα αρμόδιες επιτροπές, αλλά ούτε και σήμερα θα μπορούσαν να κάνουν όλοι μαζί οι υπάλληλοι του ΥΠΕΝ Μάλιστα οι τελευταίοι αν τυχόν τον ανακάλυψαν από εδώ, τότε ίσως να τον έχουν ως τον μεγαλύτερο ευεργέτη τους και το ποίημά του ως ευαγγέλιο, όπως εξάλλου τον θεωρούμε και το έχουμε όλοι εμείς οι του φόρουμ. Ως απλόχερος και ευγενέστατος, σου εύχομαι να είσαι και πάντα καλά φίλε kan62 .-
    2 points
  3. Version X5.4

    74.306 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Version X6.4

    92.855 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Version 4.00

    21.679 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  6. Version v.2.55

    14.948 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  7. Συμφωνώ σε όλα. Μπράβο συνάδελφε (+1). Είμαι σίγουρος ότι στο συνάδελφο ήρθε ιδιοκτήτης με το μάστορα και είχαν προαποφασίσει (χωρίς να τον ρωτήσουν) τον τρόπο κατασκευής και τα υλικά. Παλιότερα έρχονταν το ίδιο "ντουέτο" και έλεγαν ότι θα κάνουν μια..."πλατφορμίτσα" (έτσι την ονόμαζαν) η οποία φυσικά δεν είχε καμία σχέση με περιμετρική θεμελίωση πεδιλοδοκών ή ραντιέ, αλλά παρέπεμπε στην ίδια εδαφόπλακα η οποία κατά τη γνώμη τους στην καλύτερη περίπτωση θα έμπαινε και ένα πλέγμα T131. Mακριά φυσικά από τέτοιες επιλογές και ορθώς τα επισημαίνετε όλοι οι συνάδελφοι.
    1 point
  8. Τα φορτία δεν είναι σημαντικά για να μην κατασκευαστεί μια εδαφόπλακα όπως την περιγράφεις στο πρώτο μήνυμα με την εξής όμως υποσημείωση: αυτή η εδαφόπλακα, με τον τρόπο που την περιγράφεις, να μην είναι και η θεμελίωση σου..Όπως λέει και ο tetris χρειάζεται περιμετρική θεμελίωση κάτω από τους φέροντες τοίχους που θα έχει την μορφή είτε ορθογωνικής δοκού από μπετόν, είτε ορθογωνικής δοκού με διαπλάτυνση στο πέλμα δηλαδή σαν τις πεδιλοδοκούς που συνηθίζονται στις κατασκευές από σκυρόδεμα κατά κόρον. Εναλλακτικά θα μπορούσε όλη η πλάκα να είναι φέρουσα, όμως πιθανώς θα απαιτούνταν μεγαλύτερο πάχος από τα 20εκ και σίγουρα άλλη όπλιση από αυτή που αναφέρεις.Άρα εκεί η συζήτηση μας θα γινόταν οικονομοτεχνική, τί είναι συμφερότερο οικονομικά... Στην περίπτωση που αναφέρεις, τα περιμετρικά ορθογωνικά δοκάρια είναι η συνηθέστερη λύση.Προφανώς πριν την εδαφόπλακα, θα προσέξεις με τί υλικό θα επιχώσεις και να γίνει σωστή συμπύκνωση για να μην έχει η πλάκα καθιζήσεις...Για το ytong τώρα: δεν είμαι καθόλου θαυμαστής τους, είναι υλικό "ψαθυρότερο" από τον οπτόπλινθο (τούβλο) και ιδιαίτερα ευπαθές στην υγρασία, που σε πολλά κτίρια σαν κι αυτό που περιγράφεις (αποθήκη κάπου στην ελληνική επαρχία να φανταστώ) είναι αρνητικός δυναμικός παράγοντας μακροπρόθεσμα..Θα έφτιαχνα διπλή μπατική τοιχοποιία από οπτοπλινθοδομή. Προφανώς υπάρχει και κανονιστικό πλαίσιο που πρέπει να ακολουθηθεί για την φέρουσα τοιχοποιία και την στατική της μελέτη, ο ευρωκώδικας 6 και το ελληνικό προσάρτημα. υγ: μην αφήνεις τον πελάτη να κάνει αυτό που νομίζει. είσαι ο μηχανικός. αν του φτιάξεις το κτίριο, το κτίριο αυτό το έχεις παντρευτεί για όλη σου την ζωή.
    1 point
  9. όπως τα ειπε ο βας [με τις καλησπερες μου] εξοδα λειτουργιας και συντηρησης εχει το"εγκατεστημενο" "εγκατασταση" σημαινει οτι δεν υπαρχει και θα μπει τωρα
    1 point
  10. αν κατάλαβα καλά το κοντέινερ οικία κατασκευάστηκε πρόσφατα (πχ εδω και 1-3 χρόνια πριν) Οικοδομική Άδεια έβγαλε? ή μπα?
    1 point
  11. Δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχεις και πας και ρωτάς τις Πολεοδομίες για την τακτοποίηση αυθαιρέτων. Η τακτοποίηση αφορά εμάς όχι τις πολεοδομίες. Επί του θέματος. Διαφορετικοί εξώστες (σχήμα, επιφάνεια κλπ) με αναλυτικό. Προσοχή μόνο μήπως έχεις αυθαίρετο τμήμα εξώστη άνωθεν Κ.Χ. Η αλλαγή θέσης φρεατίου στον ίδιο αναλυτικό ενσωματώνοντας τις παραβάσεις σου, στη μια λοιπή παράβαση. Έτσι και αλλιώς και σε άδεια να υπήρχε το φρεάτιο ανελκυστήρα δεν θα μετρούσε κάπου.
    1 point
  12. Όχι. Η σπουδαιότητα αφορά το κτίριο ή το ξεχωριστό κτίσμα σε ένα οικόπεδο. Θα το πας με βάση το 20% του φορτίου το οποίο προφανώς για ένα στέγαστρο είναι πολύ μικρό το ποσοστό επιπλέον φόρτισης και σίγουρα πολύ κάτω από το 20%. Μ.Σ.Ε δεν πρόκειται να κάνεις σε καμία περίπτωση.
    1 point
  13. Είμαι νέος ελέυθερος επαγγελματίας. Και εγώ αυτό νόμιζα, ότι θα υπαχθώ στην χαμηλότερη αυτομάτως, όμως επίσης θεωρούσα ότι ήταν αυτονόητο ότι θα ενταχθώ στην νεότερη ειδική κατηγορία εισφορών επειδή είμαι νέος ελ. επαγγελματίας. Αντ'αυτού εντάχθηκα αυτόματα στην κλάση 220 ευρώ... Ενώ θα μπορούσα να ενταχθώ στην ειδική κατηγορία (για νέους) των ~130 ευρώ 😔 Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με τον ΕΦΚΑ για να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω εκπρόθεσμα, αλλά προφανώς και το τηλεφωνικό τους κέντρο δεν λειτουργεί...
    1 point
  14. Ξέρει ο ηλεκτρολόγος σας. Ο πίνακας δείχνει καλός και συνήθως οι ηλεκτρολόγοι που δουλεύουν Hager (από ότι μπόρεσα να διακρίνω) είναι "μερακλήδες". Ξαναρωτήστε για τη γείωση, είναι πολύ περίεργη τέτοια παράλειψη. Ίσως δεν καταλάβατε κάτι καλά.
    1 point
  15. Σε τι θα ωφελούσε η παράταση . Αν είσαι ελ. επαγγελματίας και δεν δήλωσες ασφαλιστική κατηγορία έχεις υπαχθεί στην χαμηλότερη αυτομάτως.
    1 point
  16. Δεν γίνεται ειδικά σε container να μην εβαλε γείωση ή να έβαλε εικονική , πρέπει να του αφαιρεθεί η άδεια και να φάει 5-10 χρονάκια να κάτσει ''μεσα '' να το σκεφτεί καλύτερα. Αν μπορείτε να μας δείξετε το έγγραφο θα ήτανε ιδανικό .
    1 point
  17. Συνάδελφε σε 2 σημεία κάνει αναφορά το Παράρτημα Ι για τις υπαγωγές αυθαιρέτων, τα παραθέτω:
    1 point
  18. Εχω την εντύπωση οτι κάτι δεν μας λες @AJA PAPAJA , κάτι μας κρύβεις. Αν μην τι αλλο, το ποιο σημαντικό σε μια ηλεκτρολογική εγκατάσταση είναι η γείωση κ μάλιστα σε μεταλλικές κατασκευές ειναι απαραίτητη κ η ισοδυναμικη συνδεση σε πολα σημεία της μεταλλικής κατασκευής με την γείωση , δεν νομίζω λοιπόν ότι ήρθε συνάδελφος επαγγελματίας που έκανε όλη την εργασία κ υπέγραψε ΥΔΕ απουσίας γείωσης. (εφόσον υπογράφετε την ΥΔΕ ήμαστε υποχρεωμένοι από τον νόμο να σας παραδίδουμε αντίγραφο της , αν δεν σου κάνει κόπο τράβα μια φωτογραφία το ''προτοκολο ελεγχου '' με σβησμενα τα στοιχεια τα δικα σασ κ του ακινήτου κ ανεβαστε την εδω να την δουμε) ΠΡΟΤΟΚΟΛΟ HD_384-1.doc
    1 point
  19. ειναι μια "πρωτη" σκεψη, αλλά, στον μηχανικο μπορει να προσκομισει μονον τον τιτλο του 93, για την αγορα ενος "μεγαλου" τμηματος σε μέρος του οποιου "θα" βρισκεται το αυθαιρετο, στο οποιο τμημα, μετα την ΠΕ [σε συνδυασμο με ΠΤ μαλλον λογω πυκνοκατοικημενου...δεν εξηγει] η ΠΕ δεν τον φερει καν σαν "δικαιουχο" Επομενως δεν εχει ταυτιση τιτλου κυριοτητας με τοπογραφικο. Χρονικα, υποθετω οτι, ξεκινησε η ΠΕ....κατεθεσαν δηλωσεις ιδιοκτησιας για ενα "μεγαλο"......καπου μετα εγινε η μεταβιβαση ενος τμηματος, δεν πηγε οαγοραστης τον τιτλο του και συνεχισε η διαδικασια με την αρχικη δηλωση για ενα μεγαλυτερο ακινητο, αφου ο μελετητης δεν ειχε στοιχεια οτι "ενα τμημα" ειχε πουληθει ... Αυτη ειναι μια πιθανη εξηγηση. κατα τα λοιπα Μια συζητηση με τους πωλητες ειναι απαραιτητη.
    1 point
  20. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα σου πάρει να ξεμπλέξεις αυτό το μπέρδεμα. Και είναι και το θέμα της πιθανής λήξης του νόμου. Αν συνεχίζει να είναι δικό του το ακίνητο και απλά εκρεμεί η διόρθωση της ΠΕ, πριν από οποιαδήποτε άλλη διαδικασία, μήπως "καπάρωνες" ημερομηνία με αρχική υποβολή και παράβολο και δηλώνοντας "προς έκδοση οικοδομικής άδειας" πάρεις προθεσμία για να τελειώσεις 2 χρόνια + όσο χρόνο σου πάρει η διαδικασία..... (αν ήταν δικό του, θα μπορούσε να βγάλει ΟΑ νομιμοποίησης για κάτι από όλα;)
    1 point
  21. 1. Μην την ψάχνεις στη Διαύγεια του Δήμου σου αλλά εδώ https://eadeies.ypen.gr/adeiapublic/faces/main?_afrLoop=4455950525747308&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=10r3riybzs_4 2. το κλείσιμο απαιτείται μόνο αν ήδη έχεις εκδώσει Ε.Ε.Δ.Μ.Κ για κάποιες εργασίες και ενώ αυτή ισχύει θέλεις να προσθέσεις νέες εργασίες. Σε αυτή την περίπτωση αντί αναθεώρησης ισχύος μπορείς να κλείσεις τις εργασίες και να εκδώσεις νέα Ε.Ε.Δ.Μ.Κ 1. Οι εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ισχύουν για ένα (1) έτος από την έκδοσή τους, με δυνατότητα αναθεώρησης του χρόνου ισχύος τους κατά ένα επιπλέον (1) έτος. Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης των εργασιών της έγκρισης εντός του ανωτέρω διαστήματος, είναι δυνατή η παράταση της διάρκειας ισχύος της Έγκρισης Εργασιών για ένα έτος ακόμη μετά από σχετική αίτηση του ιδιοκτήτη και αιτιολογημένη έκθεση του μηχανικού. Σε περίπτωση που εντός του χρόνου ισχύος της έγκρισης εργασιών ο ιδιοκτήτης προτίθεται να εκτελέσει νέες εργασίες που εμπίπτουν στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4495/2017, η έγκριση αναθεωρείται και υποβάλλεται από τον μηχανικό συνολικός προϋπολογισμός των εργασιών (παλαιών και νέων) προκειμένου να ελεγχθεί το ανώτατο όριο προϋπολογισμού των είκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000) όπως αυτό ορίζεται στην ανωτέρω παράγραφο. Στην περίπτωση που οι εργασίες ολοκληρωθούν πριν τη λήξη ισχύος της ΕΕΔΜΚ, ο μηχανικός δύναται να υποβάλλει σχετική δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών.
    1 point
  22. και γιατί χρειάζεται αλλαγή χρήσης -αφού πλέον αυτό σύμφωνα με τον 4495/17 το κρίνει ο μηχανικός και όχι η ΥΔΟΜ Εξάλλου η χρήση αυτή επιτρέπεται στους οικισμούς σύμφωνα με το Νέο Π.Δ (βλέπω να χρειάζεσαι μόνο κάποια διαδικασία με τη ΔΕΗ -πιθανά προσκομίζοντας 1. τη δική σου βεβαίωση ότι δεν απαιτείται αλλαγή χρήσης 2 τη βεβαίωση ότι είναι αγρότισσα και 3. το ενοικιαστήριο (και ίσως κάποιο ηλεκτρολογικό σχέδιο)
    1 point
  23. Πήγα τα νέα έντυπα αναθεωρημένα. Άκουσον άκουσον απάντηση από τον συνάδελφο, χωρίς να τα δει. "Καλά, βαριέμαι να ανοίγω ξανά φάκελο, ας θεωρήσουμε πως είναι σωστά".
    1 point
  24. Πάρε δοκιμαστικά και τα δύο για ένα μήνα και λιώσε τα. Μετά μας λες και εμάς.
    1 point
  25. Όταν είσαι στην κοσμάρα σου τι κάνεις ? Εκδίδεις εγκυκλίους την 26η Μαρτίου 2020 ... για όσα ήδη έχεις γράψει στον νόμο και σε άλλες εγκυκλίους σε άκαιρη κυριολεκτικά περίοδο ... διαφημίζοντας για μία ακόμη φορά το νέο σύστημα ... την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής και την αποσύνδεση από το φορολογητέο εισόδημα και τον κατώτατο μισθό και τις έξι ασφαλιστικές κατηγορίες ... κυριολεκτικά πόσο άκαιρος, πόσο εκτός τόπου και χρόνου, μπορεί να είναι κάποιος ...
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.