Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.849


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.516


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.640


  4. Πολυμήχανoς

    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      48


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/02/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Με έχει απασχολήσει και εμένα σχετική απορία. Αλλά αν κατάλαβα στην περίπτωσή σου πρόκειται για χώρο σε κτίριο με σύσταση οριζοντίων, ενώ προσωπικά είχα περίπτωση κτιρίου χωρίς σύσταση. Στη δική σου περίπτωση θεωρώ ότι ο μειωτικός συντελεστής λανθασμένα δόθηκε. Το αν μπορεί να διορθωθεί η δήλωση δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι εννοείς ότι υπα΄ρχει πιθανότητα να μεταπίπτει σε κατηγορία 5. Σε παρόμοια περίπτωση εδώ στο φόρουμ (σου μεταφέρω τί θυμάμαι) η πληροφορία από το ΤΕΕ ήταν ότι γίνεται να αλλάξει δήλωση που υποβλήθηκε (αν ισχύει και στην περίπτωσή σου) πριν την κατάργηση της κατ.5. Έμπειρος συνάδελφος ωστόσο θεωρεί πως ακόμα και αν γίνεται, δεν είναι νόμιμο. Ως προς την ΗΤ, πάλι χωρίς να είμαι σίγουρος, δεν θεωρώ πως πρέπει να πάρεις την ευθύνη να καταχωρήσεις ακίνητο για το οποίο δεν είσαι σίγουρος ότι έχει ρυθμιστεί ορθά. Από την άλλη, αν πρέπει μια δήλωση του 4495 να είναι καθ'όλα ορθή για να γίνει ΗΤ, δεν ξέρω πόσο μικρό είναι τότε το ποσοστό των ακινήτων για τα οποία μπορεί να εκδοθεί ΗΤ εκ του ασφαλούς. Αν κάποιος συνάδελφος έχει καταλάβει με σαφήνεια τα όρια μεταξύ ευθύνης ελέγχου της ορθότητας προγενέστερων πράξεων και της ευθύνης ορθής συμπλήρωσης της ΗΤ (πέρα δηλ από την ορθή καταγραφή των επιφανειών), με ενδιαφέρει και προσωπικά η γνώμη του.
    1 point
  2. παλιά όταν ίσχυαν οι ελάχιστες ήταν 5000λ .Τώρα ότι θέλεις βάλε!
    1 point
  3. Συνάδελφοι καλησπέρα και απο εμένα. Πρώτη φορά ανεβάζω στο forum. Θα ήθελα τα "φώτα σας" ως σχετικά νέος μηχανικός για περίπτωση που έχω. Μου έχει ζητηθεί να εκδώσω ΗΤΚ σε διώροφη οικοδομή με αναθεώρηση της 1ης αδείας για κατασκευή στέγης. Η άδεια είναι του 2001 και η αναθεώρηση το 2002. Έχει γίνει λοιπόν τακτοποίηση στην εν λόγω οικοδομή για σοφίτα της οικοδομής πάνω απο διαμέρισμα Δ1 του 1ου ορόφου, χωρίς σύνδεση με τον υποκείμενο όροφο (επισυνάπτω την τακτοποίηση χωρίς στοιχεία και τα σχέδια). Η "σοφίτα" έχει ανεξάρτητη είσοδο απο το κεντρικό κλιμακοστάσιο της οικοδομής. Αρχικά θα ήθελα την γνώμη σας για την ρύθμιση που έχει γίνει και δεύτερον αν μπορώ εγώ να συνεχίσω με ΗΤΚ θεωρώντας την "σοφίτα" ως ανεξάρτητο χώρο. Έχω διαβάσει τους ορισμούς των παρ. 28 και 81 του Ν.4067/2012 και θεωρώ πως δεν μπορεί να προχωρήσει η δουλειά σύμφωνα με την ρύθμιση. Η πρώτη σκέψη που κάνω είναι να αλλάξει η δήλωση και να γίνει ρύθμιση ως υπέρβαση δόμησης και υπέρβαση ύψους χωρίς μειωτικό συντελεστή αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό λόγο ύψους. Μου διαφεύγει κάτι? Η όποια βοήθεια καλοδεχούμενη.. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.. ΔΗΛΩΣΗ.pdf ΚΑΤΟΨΗ.pdf
    1 point
  4. Λογιστική εγγραφή είναι η κάθε καταχώρηση στο βιβλίο εσόδων-εξόδων. Δεν είναι τίποτα εξεζητημένο. Όπως προανέφερα, η λίστα παραστατικών ανά μήνα (μπορεί να αποθηκευθεί από το συνοπτικό βιβλίο) περιλαμβάνει —γενικά— κάθε απαιτούμενη πληροφορία. Υπάρχει θέμα στο forum για τη συμπλήρωση του βιβλίου και υπόδειγμα φύλλων στα downloads.
    1 point
  5. Καλησπέρα σε όλους τους Συναδέλφους. Νομίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι απόλυτα συναφής με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ http://www.adjustice.gr/webcenter/portal/ste/pageste/epikairotita/apofaseis?contentID=DECISION-TEMPLATE1675414162422&_afrLoop=845176969579558#!%40%40%3F_afrLoop%3D845176969579558%26centerWidth%3D65%25%26contentID%3DDECISION-TEMPLATE1675414162422%26leftWidth%3D0%25%26rigthWidth%3D35%25%26showFooter%3Dfalse%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Ds1f2o93il_33
    1 point
  6. Την κατάλληλη ερώτηση πρέπει να την κάνετε σε Μηχανικό της εμπιστοσύνης σας και αυτός θα σας καθοδηγήσει για τις ενέργειες που μπορούν ή πρέπει να γίνουν. Χωρίς μελέτη των τίτλων, της προηγούμενης και της υφιστάμενης κατάστασης δεν είναι δυνατόν να αποσαφηνιστεί εδώ αν έχει γίνει κάτι καθ' υπερβολή ή στα όρια του νομικού πλαισίου. Εϋχομαι καλή επιτυχία.
    1 point
  7. Κατά την άποψή μου, αν δεν εξεταστούν οι αντιρρήσεις για το τμήμα του γηπέδου που έχει χαρακτηριστεί δασικό, δεν μπορείς να υπογράψεις καθαρή δήλωση του Ν.651/77..
    1 point
  8. Πάντως η βλάστηση (ακόμη και τα παλιούρια) δεν μπορεί να είναι λόγος μη αποτύπωσης. Η αποτύπωση πρέπει να γίνει (με συμφωνία για το κόστος της δουλειάς) και επί χάρτου καθορίζεις τα όρια τα οποία, αν χρειαστεί, μεταφέρεις & στο έδαφος. Αν υπάρχει ρέμα που διασχίζει το γήπεδό σου, που όπως λες υπάρχει, τότε έχεις δύο αγροτεμάχια με ότι αυτό σημαίνει.
    1 point
  9. Κακώς ασχολούμαστε τόσες ώρες Πρόκειται για κλασική περίπτωση δημιουργίας αυθαιρέτων κτισμάτων, σε "κατατμημένα" (μέσω ιδιόχρησης) τμήματα. Οι "δρόμοι" που διανοίχτηκαν αποτελούν ιδιωτική πολεοδόμηση. ΔΕΝ υπάρχει ξεχωριστό γεωτεμάχιο 400 μ². Είναι κατανοητό αυτό? Αν η ΠΕ είναι ελλιπής, μπορεί να γίνει ένσταση
    1 point
  10. να συμπληρωσω στα ανω σωστα, οτι - με εναν ιδιοκτητη - σε δυο ομορα οικοπεδα, - με το καθε ενα να χτιζει με σδ εστω- 0,8- θα θεωρησεις τα δυο σαν ενα, συνενωμενα τοις πραγμασιν και χτιζεις συνολικα τα ίδια τμ. Μονος σου ό,τι θες κανεις...ουτε φοροι μεταβιβασης/συνενωσης/συστασης/τροποποίηση συστασης κλπ υπαρχουν Το προβλημα θα υπηρχε αν ησουν σε οικισμο, οπότε δεν χτιζεις με σδ αλλά με βαση το εμβαδον και με "οριο" στην δομηση. Στην περίπτωση αυτη, θελει "συζητηση" το ερωτημα "Πώς κοβει καποιος μια λωριδα απο ενα δικο του οικοπεδο και πώς την προσθετει σε ομορο της ιδιοκτησιας του."
    1 point
  11. Υπαγωγή στο ν. 4495 όταν το κτίριο "πατάει" ταυτόχρονα και στα δυο οικόπεδα δεν μπορεί να γίνει. Επειδή είμαστε εκτός θέματος, θα μπεις και θα διαβάσεις το σχετικό θέμα εδώ
    1 point
  12. Βασίλη , η επιμονή σου να ανεβάζεις επί μέρους και ελλιπή τμήματα των ξυλοτύπων θυμίζει το μαρτύριο της σταγόνας. Διότι εσύ ξέρεις πως είναι η μελέτη σου αλλά εμείς όχι. Ανέβασε βρε άνθρωπε έναν πλήρη ξυλότυπο , βάλε και κανα-δυο διαστάσεις ! Επίσης , οι ξυλότυποι δεν συμβαδίζουν με τις κατόψεις που εχεις ανεβασει. Πχ στην κάτω στάθμη σε σημεία που έχεις μεγάλα ανοίγματα στην κατοψη ( Θ24 , Π1 ) ο ξυλότυπος έχει τοιχεία .
    1 point
  13. Για την γονικη παροχη απαιτειται ΠΕΑ;;; Δεν σε αφηνει το συστημα να προχωρησεις την ΗΤΚ, εάν δεν κανεις καταχωρηση ΠΕΑ;;; "ήρεμα ρωταω"...
    1 point
  14. Το "εφοσον απαιτειται" αποτελει "επεξηγηση" για την ολη διαδικασια...εχει μεν μια ασαφή διατύπωση, αλλά εννοει οτι "θέλει ΠΕΑ, εκτος εαν προκειται για ακινητο ή για πραξη, που δεν απαιτουν έκδοση ΠΕΑ" Οπως δεν απαιτειται ΠΕΑ για τα κατωθι ακινητα, με απειλη ποινης.... μνημεία (τα αρχαία ακίνητα, κατά την έννοια του άρθρου 6 παρ.4 του ν.3028/2002, όπως ισχύει. Συνεπώς, για κτίρια χαρακτηρισμένα ως διατηρητέα ή για κτίρια που ευρίσκονται εντός χαρακτηρισμένων ιστορικών τόπων ή παραδοσιακών οικισμών απαιτείται η έκδοση ΠΕΑ, εφόσον τα κτίρια αυτά δεν αποτελούν μνημεία.) κτίρια χρησιμοποιούμενα ως χώροι λατρείας (γνωστής θρησκείας) βιομηχανικές εγκαταστάσεις, βιοτεχνίες, εργαστήρια (Κτίρια ή κτιριακές μονάδες που στεγάζουν βιομηχανίες, βιοτεχνίες, εργαστήρια, παρασκευαστήρια, υπηρεσίες με σημαντικό ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό.) προσωρινής χρήσης κτίρια των οποίων η διάρκεια χρήσης δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη (Κτίρια που τοποθετούνται και απομακρύνονται σε λυόμενα μέρη, δεν απαιτούν εκτεταμένη υποδομή και μόνιμη εγκατάσταση συλλογής αποβλήτων. π.χ. container – isobox, τολ κλπ) αποθήκες, κτίρια αγροτικών χρήσεων και αγροτικά κτίρια πλην κατοικιών (κτίρια ή κτιριακές μονάδες που χρησιμοποιούνται για αποθήκευση αγαθών, φύλαξη αντικειμένων ή στέγαση ζώων.) χώροι στάθμευσης οχημάτων και πρατήρια υγρών καυσίμων (κτίρια ή κτιριακές μονάδες που χρησιμοποιούνται για τη στάθμευση οχημάτων ή για πρατήρια υγρών καυσίμων ή για πλυντήρια αυτοκινήτων.) μεμονωμένα κτίρια με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια, ήτοι μικτή επιφάνεια δαπέδων των κλειστών στεγασμένων χώρων του κτιρίου που προορίζονται για την εξυπηρέτηση των αναγκών της κύριας χρήσης του, μικρότερη από πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.). Προσοχή: Για κτιριακές μονάδες (διαμερίσματα, γραφεία, καταστήματα που είναι μέρος πολυκατοικίας) μικρότερες από 50 τ.μ. απαιτείται ΠΕΑ. Η εξαίρεση αφορά σε αυτοτελή κτίρια μικρότερα από 50 τ.μ. Οπως δεν θα εδινες ΠΕΑ για τα ανω ακινητα, ομοιως δε θέλει και για τις γονικες παροχες, δωρεές, αποδοχές.... Απαιτειται σε μεταβιβασεις, μισθωσεις.
    1 point
  15. Βρίσκεσαι σε μία περιοχή όπου έχει κυρωθεί η πολεοδομική μελέτη (άρα και το διάταγμα όρων δόμησης) και εκκρεμεί ακόμη η κύρωση της πράξης εφαρμογής ! Αυτό που γράφεις περι ...."βεβαίωση οικοδομησιμότητας" εγώ δεν το ξανάκουσα ούτε το γνωρίζω. Όταν κυρώθηκαν πολλές πολεοδομικές μελέτες και αργούσαν να κυρωθούν οι τελικές "πράξεις εφαρμογής" αυτών τω μελετών εκδόθηκαν οι εγκύκλιοι 106/1986 (για τα πυκνά στις περιοχές πρώτης κατοικίας) και μετά η εγκ. 59/1987 που αφορά τις περιοχές Β' κατοικίας. Προκειμένου να εξετασθεί η δυνατότητα χορήγησης οικοδομικής αδείας πριν την κύρωση μιας Πράξης Εφαρμογής, Κάπου, εδώ στο φόρουμ, έδωσα τι πρέπει να περιέχει ο φάκελος για να εκδοθεί μία τέτοια άδεια πριν την κύρωση! Τωρα το ερώτημά σου είναι μάλλον τι γράφεις στην Δήλωση του Ν. 651/77 σε μία τέτοια περίπτωση (όχι?). Απο την στιγμή που η περιοχή έχει ένα κυρωμένο ρυμ σχέδιο... θεωρείται πως είναι εντός σχεδίου και ένα γεωτεμάχιο, που πληρεί τους όρους δόμησης που συνοδεύουν το ρυμοτομικό σχέδιο, είναι πλέον άρτιο και θα γίνει οικοδομήσιμο αν πληρώσει τις εισφορές που θα βάλουν οι πίνακες της Π.Ε. καθώς επίσης και αν εκπληρώνει όλους τους όρους που θέτει (ανάλογα που βρίσκεται) η μία ή η άλλη εγκύκλιος . ............................ γράφεις κάπως έτσι: :...……Δηλώνω ότι το οικόπεδο με στοιχεία Α,Β.. ..Α (Ε=…. τμ της καταμέτρησης από μελέτη η αποτύπωσης. Αποτελεί Διαιρετό ή μη τμήμα του γηπέδου τάδε του αγροκτήματος τάδε (όταν ήταν εκτός σχ.) και ότι υπάγεται στις διατάξεις του Ν. 1337/83(?) διότι βρίσκεται εντός του εγκ. ρυμ. Σχεδίου της επέκτασης του δήμου …..Ο.Τ…. οικ. …. Συμφωνα με το Π.Δ. …τάδε ΦΕΚ τάδε..... και όλα τα σχετικά. Επειδή εκκρεμεί η Π.Ε. Του Ρυμ Σχ. Οφείλει εισφορά σε γη και χρήμα που θα υπολογισθεί με την περάτωση αυτής. Το οικόπεδο Είναι / δεν είναι άρτιο (βλέπεις διάταγμα Ο.Δ.) και θα είναι οικοδ. Σύμφωνα και με εγκ. 106/86 ή 56/ 87 και με την ολοκλήρωση της Π.Ε. Γράφεις αν κάποιο τμήμα αυτού ρυμοτομείται (Ερυμ.=… π.χ. από δρόμο-πλατεία) κλπ. Νομίζω χρειάζεται αντ. Αξία περιοχής και απόσταση από θάλασσα. (κάπως έτσι είναι ένας σκελετός δήλωσης). .............................. Αυτά τα ξανάγραψα...................επειδή μπορεί να είναι, έστω στο ελάχιστο, χρήσιμα σε κάποιους συναδ. ....τα ξαναγράφω!!
    1 point
  16. Μιας και είδα κίνηση στο νήμα να αναφέρω εμβόλιμα δύο μελανά σημεία του προγράμματος μήπως και βρεθεί λύση κάποια στιγμή... 1. Το fullscreen του προγράμματος το οποίο το θεωρώ κολλημένο στη δεκαετία του 90 και απορώ γιατί δεν ακολουθεί τις μεγαλύτερες αναλύσεις των σύγχρονων monitor. Μήπως πρέπει κάποια στιγμή να γίνει το update γιατί νιώθουμε ότι εκμεταλλευόμαστε τις μισές ίντσες από τις οθόνες μας και βγάζουμε τα μάτια μας άδικα? 2. Το θέμα με τον τίτλο του έργου που ακόμη δεν έχω καταλάβει τι πρωτοβουλίες λαμβάνει το πρόγραμμα και κόβει την επικεφαλίδα ανά κάποιες λέξεις (και πρέπει μάλλον να συνεχιστεί στο από κάτω πεδίο ο υπόλοιπος τίτλος). Θεωρώ άκρως παιδικές τις παραπάνω παθήσεις του λογισμικού για να υπάρχουν σήμερα όταν ο ανταγωνισμός έχει λύσει τέτοια θέματα προ πολλού.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.