Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      205


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.856


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.516


  4. thstam

    thstam

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      21


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. όσο υπάρχει αυτή η λογική ΔΕΝ πρόκειται ποτε να πάμε μπροστά ως κλάδος. Είναι σαν να ανακαλύπτουμε μια "ληστεία" και όχι μόνο να μην την καταγγέλουμε αλλά να συνεχίζουμε το λάθος αυτό. Σκέψου οτί πριν ο καμικάζι μηχανικός δώσει τη βεβαίωση ίσως κάποιος άλλος τίμιος μηχανικός πήγε, έκανε την αυτοψία του, ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη για το πρόβλημα και αυτός για να προχωρήσει βρήκε τον καμικάζι και έκανε μια χαρά τη δουλειά του ενώ ο τίμιος μηχανικός έχασε μια ανασύσταση-μια τακτοποίηση γιατί αποφάσισε να κάνει σωστα τη δουλειά του. Κάποια στιγμή πρέπει να σπάσει αυτός φαύλος κύκλος και να μην προσπαθούμε να διορθώσουμε τα λάθη αλλά να τα καταγγέλουμε. Την διαδικασία την περιέγραψε ο Ιάσονας και προτείνω να γίνει έτσι.
    2 points
  2. Για μένα αυθαίρετο δεν έχεις-επομένως τι ψάχνεις! Απλά έχεις μια νομική διαφορά η οποία δεν λύνεται μέσω αυθαιρετονόμων Μάλιστα υπήρχε παλιά-1988-93 μια εγκύκλιος που έλεγε ότι οι Πολεοδομίες δεν είναι υποχρεωμένες να ελέγχουν αν υπάρχει κάθετος ή όχι πριν την έκδοση της Ο.Α, αλλά αν στο τοπογραφικό εμφανίζονταν κάθετες (υ.γ ή υπήρχε καταγγελία) τότε ή Πολεοδομία υποχρεούνταν σε παρεμπίπτοντα έλεγχο (αν θυμάμαι καλά τον όρο)
    2 points
  3. α] το παραρτημα προβλεπει για οσα γηπεδα /οικοπεδα εγιναν μικροτερα λογω "μεταγενεστερης κατατμησης" [σε σχεση με την εκδοθεισα αδεια] Εσυ ειχες ηδη την συσταση των καθετων και την απεκρυψες. Επομενως παμε σε ψευδη αδεια. β] το "αποκλειστικα" αφορα αυθαιρετες κατασκευες που εγιναν καθ' υπερβαση δομησης/καλυψης/υψους/θεσης, που προβλεπονταν στην ΟΑ. [στην νομιμη αδεια] Συμφωνω με τον ιασονα
    2 points
  4. Ρύθμιση της αυθαίρετης κατασκευής δεν μπορεί να γίνει καθότι αυτή υλοποιήθηκε μετά τις 28.7.2011. Να απευθυνθείς σε μηχανικό που μπορεί να αναλάβει τη νομιμοποίησή της.
    2 points
  5. Version X6.4

    92.907 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Φίλε ΙΑΣΟΝΑ άλλο θέμα είναι το νομικό (αν μπορεί να το μεταβιβάσει ή αν ο άλλος του ζητήσει αποζημίωση) και άλλο το πολεοδομικό (δεν έχει αυθαίρετα-αφού βάσει Ο.Α το εξετάζουμε και βάσει του τοπογραφικού της Αυτό έλεγε και η εγκύκλιος που προανέφερα στο περίπου- ότι η Ο.Α δεν ανακαλείται αλλά ότι ο άλλος μπορεί να προσφύγει νομικά κατά του εκδότη της Ο.Α κτλ (δεν έχω χρόνο να την βρω!)
    1 point
  7. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η διάταξη μπήκε σφήνα το 2020 (αν θυμάμαι καλά) και όντως αφήνει θολό το τοπίο. Πάντως κατ'εμέ, να μιλάει για όλο το κτίριο το θεωρώ πολύ δύσκολο, γιατί δεν θα έχει εφαρμογή σχεδόν ποτέ π.χ. σε πολυκατοικίες. Θα έχει εφαρμογή μόνο σε επίπεδο μονοκατοικίας...
    1 point
  8. Ορθή υπαγωγή => "χωρίς οικοδομική άδεια" => ΚΑΤ5 => Δεν μπορεί να γίνει τακτοποίηση.
    1 point
  9. Ασαφής η διατύπωση της σχετικής διάταξης, οπότε είναι θέμα ερμηνείας. Ακίνητο είναι όλο το κτίριο, αλλά ακίνητα είναι και οι επιμέρους ιδιοκτησίες.
    1 point
  10. Kαλησπέρα και καλή σταδιοδρομία στο νέο σου (και πολύ ενδιαφέρον) αντικείμενο. Αναφέρεις για πιστοποίηση από το Υπουργείο. Εικάζω εννοείς εγγραφή στο μητρώο πιστοποιημένων εκτιμητών του Υπ. Οικονομικών. Για την εγγραφή σου δεν πληρώνεις κάτι. Αυτό που θα πληρώνεις ετησίως είναι η λεγόμενη συντήρηση της πιστοποίησης και η ετήσια συνδρομή στον ΣΕΚΕ + το κόστος σεμιναρίων για τις 20 ώρες cpd. Auτά ζητούνται κάθε χρόνο και στην πενταετία γίνεται επαναπιστοποίηση, ανεξαρτήτως εγγραφής στο Υπ. Οικ. Να σε ενημερώσω ότι είναι πάγια πολιτική μας στο φόρουμ να μην δημοσιοποιούνται αμοιβές για ευνόητους λόγους. Το ερώτημά σου δεν είναι σαφές, διότι από την στιγμή που είσαι πιστοποιημένος μπορείς να υπογράφεις τις εκτιμήσεις. Αυτό που δεν μπορείς, εάν δεν εγγραφείς στο μητρώο Υπ. Οικ. είναι εκτιμήσεις για δικαστικούς σκοπούς και πλειστηριασμούς. Ενημερωτικά σου αναφέρω ότι η συντριπτική πλειοψηφία εκτιμήσεων για πλειστηριασμούς ανατίθενται είτε απευθείας μέσω των εταιριών διαχείρισης (servicers) είτε μέσω των εταιριών r.e αλλά και ένα μικρότερο πλέον κομμάτι (λόγω του ότι έχουν ξεφορτωθεί to μεγαλύτερο κομμάτι από κόκκινα δάνεια στα funds) από τις τράπεζες. Αναφορικά με το ερώτημα της συνεργασίας αυτό προφανώς είναι συζητήσιμο και εξαρτάται κυρίως από το ποιός αναθέτει και αυτό διότι, συνήθως υπάρχει συγκεκριμένος τιμοκατάλογος από τις αναθέτουσες εταιρίες για εκτιμήσεις που εμπίπτουν στο ΠΔ 59/2016.
    1 point
  11. Στον βαθμο που διαχωριζει κατα θεση εμβαδον και ορια, διαφορα "τμηματα" σε οικοπεδο, με δικαιωμα ανοικοδομησης για το καθε "τμημα" εντος αυτου, οπως και να το ονομασεις, υπαρχει "κατατμηση." Εξ αλλου, το δικαιωμα σου με βαση την διατυπωση στο παραρτημα, εξαρταται απο την "μεταγενεστερη" της αδειας κατατμηση. Οχι για "προηγηθεισα" συσταση /κατατμηση, η οποια ειχε ηδη συντελεσθει και μεταγραφει πριν την αδεια και την οποια δεν εμφανισε στην πολεοδομια
    1 point
  12. Πάνο μία πρόταση, χωρίς να ξέρω σχεδόν τίποτα για το δίκτυο (π.χ. τα FCU έχουν ή όχι ηλεκτροβάνες? δίοδες ή τρίοδες κλπ) Θα ρύθμιζα τον κυκλοφορητή σε σταθερές στροφές π,χ. στο 50% και τις βάνες των FCU να μη ανοιγοκλείνουν (αν υπάρχουν) και θα προσπαθούσα να ρυθμίσω θερμοκρασίες έτσι ώστε να ..."ινβερτάρει" (αστεία η λέξη κατά τη γνώμη μου!!!) ο συμπιεστής. Όταν το πετύχεις, (αν θέλεις) παίζεις και με τα υπόλοιπα....
    1 point
  13. Από την στιγμή που θα δηλώσεις σαν λόγο έκδοσης του ΠΕΑ την διενέργεια επιθεώρησης για το Β ΠΕΑ τότε αυτόματα σου ζητάει τον ΑΠ κι ΑΑ του Α ΠΕΑ και σου επιστρέφει τα δεδομένα από το Α ΠΕΑ … Αυτό είναι το σωστό…..
    1 point
  14. Με πρόσωπο (μόνο αυτό εξετάζοντας) 6 μ, δεν μπορείς να κάνεις κατάτμηση, διότι για 500 μ² θέλεις ελάχιστο πρόσωπο 10 μ
    1 point
  15. Φίλε Πάνο ευχαριστώ που με αναφέρεις, αλλά ...δευτερεύον κύκλωμα δεν είναι απαραίτητο πάντα! Και για να μη το παίζω ...μάγος που βλέπω την κρυστάλλινη μπάλα και βγάζω χρησμούς, ξεκαθαρίζω πότε το προτείνω και γιατί. 1. Όταν έχουμε θερμαντικά σώματα, από τα φυλλάδια των αποδόσεών τους, βλέπουμε ότι (θέλουν να) δουλεύουν με ένα ΔΘ = 15 - 20 οC. Οι ΑΘ από την άλλη δουλεύουν με ΔΘ 3 - 5 οC. Καθώς η θερμότητα (U = m x c x ΔΘ) που παράγει η ΑΘ είναι ίση (σχεδόν) με την θερμότητα που καταναλώνουν τα σώματα, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η παροχή που "θέλει" η ΑΘ είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θέλουν τα σώματα. Αν στείλουμε αυτή την μεγάλη παροχή στα σώματα έχουμε θόρυβο αλλά χρειάζεται και μεγάλο μανομετρικό, που είναι σχεδόν αδύνατο να διαθέτει ο ενσωματωμένος κυκλοφορητής της ΑΘ. Αν μειωθεί η παροχή στην ΑΘ (όση θέλουν τα σώματα) έχουμε alarm και γρήγορη αύξηση της θερμοκρασίας νερού με αποτέλεσμα λειτουργία ON - OFF. Σύμφωνα με τα ανωτέρω, σε δίκτυα με FCU ή ενδοδαπέδια, δεν είναι ίσως απαραίτητο το δευτερεύον. 2. Δεύτερη "παραξενιά" των ΑΘ είναι ότι θέλουν είτε σταθερή παροχή νερού είτε ρυθμιζόμενη από τον δικό τους κυκλοφορητή (ανάλογα τον κατασκευαστή), χωρίς αυτή η παροχή να επηρεάζεται από το δίκτυο κατανάλωσης. Άρα αν έχουμε FCU με τρίοδες ηλεκτρο-βάνες ή χωρίς καθόλου βάνες αλλά με ρύθμιση της ταχύτητας του ανεμιστήρα είμαστε ΟΚ. Αν έχουμε όμως δίοδες ηλεκτρο-βάνες????.... πάμε πάλι σε δευτερεύον. (το ίδιο και σε ενδοδαπέδιο με θερμοστατικές σε κάθε κλάδο)
    1 point
  16. Κατασκευάστηκε καμινάδα ενώ δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη; Τότε υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Επιπλέον, προκύπτει ζήτημα συναίνεσης γιατί η όψη είναι κοινόκτητη. Εάν υπήρχε στην άδεια αλλά κατασκευάστηκε χωρίς να πληροί τις προδιαγραφές του Κτιριοδομικού, είναι κατηγορία 3.
    1 point
  17. τι υλικό είναι και ποιες οι προδιαγραφές; εγόσον είναι του 2023 δεν θα έχει κάποια εγγυηση; Υπάρχει ένα υλικό της sika αν θυμαμαι καλά, αλλά δεν θεωρώ ότι θα σου δώσει πολλά, θα το ψάξω
    1 point
  18. Εδάφιο ιζ της παραγράφου 6 του άρθρου 11 του ΝΟΚ: «Ο ελεύθερος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πιλοτή)». Εδάφιο ι της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ΓΟΚ: «Ο ελεύθερος ημιυπαίθριος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (PILOTIS)». Η πιλοτή, λοιπόν, είναι χώρος. Οι χώροι δεν είναι μόνο κλειστοί αλλά και ανοιχτοί (στεγασμένοι ή μη).
    1 point
  19. Με την ΕΕΔΜΚ μπορείς να κάνεις και νομιμοποίηση του παραθύρου και της διαρρύθμισης (Ν4495, άρθρο 29, παρ. 5). Έτσι δεν έχεις και ΣΔΑ. Ένσημα νομίζω θα θες και πάλι. Πιο σωστό και για εσένα καθώς με την πρώτη περίπτωση της ΕΕΔΜΚ υποτίθεται πως οι εργασίες δεν έχουν γίνει ακόμη.
    1 point
  20. Βγάλε μια ΕΕΔΜΚ για τις διαρρυθμίσεις και για το παράθυρο. Την καταχωρείς στην ΗΤΚ και όλα καλά. Κανένα πρόβλημα και με την προηγούμενη βεβαίωση. Μοναδικό πρόβλημα πως για το παράθυρο θα χρειαστείς συναίνεση συνιδιοκτητών.
    1 point
  21. Προφανως και μπορεις να εργαστεις ως οτιδηποτε και να παρεις οτι μισθο κανονισεις. Και ναι μπορεις να εισαι ασφαλισμενος μονο στο ΙΚΑ. Αν δεν εργαζεσαι ως δηλωμενος μηχανικος , δε χρειαζεται να πληρωνονται οι επιπλεον εισφορες.
    1 point
  22. Η τελική, όμως, ιδιοκτησία είναι μία. Μία δήλωση με υπέρβαση δόμησης 52 τ.μ. λόγω αλλαγής χρήσης από βοηθητική σε κύρια. Συν μία λοιπή για τη συνένωση.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.