Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.432


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.873


  3. alej

    alej

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.381


  4. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      585


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X7.0

    93.945 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Δεν νομίζω. Επικουρικά όμως και 2 και 4 μέτρα πιο μακριά να ήταν η καμινάδα πάλι με λίγο αεράκι θα είχατε κάτι ανάλογο. Επίσης η καμινάδα ήταν εκεί όταν έφτιαξαν την 6οροφη δίπλα του.... χωρίς να αφήσουν κάποια απόσταση Δ πχ... Τρίτον. Τι του προτείνεις να κάνει και με τι κόστος για τον ίδιο τον κάτοικο με την οικογένεια του..... (να κτίσει κι αυτός 6όροφο? να αλλάξει τύπο θέρμανσης?? τι βρίσκεις πιο λογικό που πέραν από το δικό σου πρόβλημα δεν θα είχε κι αυτός πρόβλημα) Γενικά θέλω να πω ότι όσοι ζούμε σε μια πυκνή πόλη με συχνά πυκνά ελάχιστους ακάλυπτους χώρους (διότι έτσι το άφησε το κράτος να γίνει) .... ότι και να κάνει ο οποιοσδήποτε έχει έναν επηρεασμό στην ζωή του άλλου.... Δύσκολο μεν... αλλά επιλογή μας δε.....
    1 point
  3. Συμφωνώ απολύτως με τον συνάδελφο dib….. Δεν έχουμε να κάνουμε με ενιαίο χώρο…. Κ.Α. στα δυο δωμάτια χωρίς θερμαντικό σώμα….. Χωρίς καμία μομφή σε κανέναν συνάδελφο θεωρώ ότι οι παρεμβάσεις που περιλαμβάνουν συστήματα ΘΨΚ στα πλαίσια των Εξοικονομώ θα πρέπει να «συζητούνται » πριν και μετά με Μηχανολόγο-Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και μάλιστα αρκετά έμπειρο για να αποφεύγονται τέτοια θέματα ….
    1 point
  4. Κατά την άποψη μου, αφου επέλεξες ως σύστημα θέρμανσης με τοπικά Α/C, συνεπώς για θέρμανση = 1 (δηλ. θερμαίνεται όλο το σπίτι 60τμ), το κάθε υπνοδωματιο θα πρέπει να έχει δικό Α/C (έχεις βάλει στο ένα). Στο καθιστικό-κουζίνα (6Χ4,80 = ~ 30τμ), έχεις βάλει ένα 12αρι που αρκεί μόνο για αυτό το χώρο, συνεπώς δεν έχει τη δυνατότητα να θερμαίνει και το άλλο υπνοδωμάτιο, ανεξάρτητα αν γίνεται μεταφορά θερμάοτητας στους άλλους χώρους. Στο μπάνιο τι σύστημα θέρμανσης έχεις? Έκανες μετρήσεις με εξωτ. θερμοκρασία 190 ...αν είναι έξω 0-50, πιστεύεις οτι χώροι θα έχουν τις θερμοκρασίες που γράφεις στο σχέδιο? Πίστεψε με ... με τίποτα! Εκτιμώ οτι καλά κάνει ο συνάδελφος και βάζει στους υπόλοιπους χώρους το θεωρητικό σύστημα, γιατί δεν εφαρμόζεται η ΤΟΤΕΕ 1. Αλλά ας πουν κι άλλοι συνάδελφοι την άποψη τους.....
    1 point
  5. Η πλειοψηφία αυτών των κτηρίων είναι κανονικότατα κτήρια, εκ των οποίων τα περισσότερα δηλώνονται και φορολογούνται κανονικά, για να κατεδαφιστούν θέλουν κανονική άδεια με έγκριση ΣΑ και μεταξύ τους υπάρχουν όλα τα πιθανά για κήρυξη διατηρητέα. Απλώς κάποια στιγμή τους έπεσε η στέγη (πόσο να αντέξει και αυτή). Είναι λοιπόν κτήρια ασκεπή και για αυτά έχει πρόβλεψη η εφορία την οποία οφείλουν να ακολουθήσουν και οι συμβολαιογράφοι. Για την ΗΤΚ είναι ημιτελή (μέχρι να βάλουν τη στέγη ή να γίνει κάποια ανακατασκευή τμήματος) τα οποία φορολογούνται κανονικά. Τα λοιπά είναι εξυπνάδες του παρελθόντος. Αν κάποιος δεν το δηλώνει και δεν το θέλει, άδεια για κατεδάφιση ως αυθαίρετο, ΣΔΑ, αμοιβές, εργατικά, ασφάλειες και τελείωσε. υ.γ. με την άδεια ο μηχανικός θα εξετάσει και τα στατικά θέματα ασφαλείας στις μεσοτοιχίες.
    1 point
  6. Μοιάζει σαν να μην σου έχει εκδοθεί ακόμα ειδοποιητήριο... Πολύ περίεργο, αλλά εγώ θα άφηνα και καμια μέρα χρόνο ακόμα πριν πανικοβληθώ ... Ανάλογα και με το είδος εργασίας (μισθωτός/ελεύθερος κλπ.) Δοκίμασε αργότερα ξανά ή και αύριο. Πάντως την πληρωμή καλό είναι να την κάνεις βάσει του ειδοποιητήριου και όχι απλά με χρήση της εντολής πληρωμής και του ποσού που αναφέρει στις τρέχουσες εισφορές...
    1 point
  7. Εμένα μου έτυχε περίπτωση με αυτοματισμούς "Α" με απλή τοποθέτηση ατομικού συστήματος θέρμανσης χωρίς τίποτε άλλο.... Γενικά έχουν εμφανιστεί όλα όσα φοβόμασταν πολλοί σε αυτό το site που δεν αντιμετωπίζουν το ΠΕΑ σαν εύκολο 100άρικο ..... Αλλά μην ξεχνάμε ότι έχοντας τελειώσει ένα Πολυτεχνείο τα ξέρουμε όλα και είναι προσβολή να περνάμε οποιασδήποτε μορφής έλεγχο....
    1 point
  8. Κατά τη γνώμη μου, αν ένα κτίριο διαθέτει περιμετρικούς τοίχους (ανεξαρτήτως κατάστασης και ύπαρξης κουφωμάτων) και στέγη, θα πρέπει να καταχωρηθεί κανονικά με την επιφάνειά του. Για λόγους πληρότητας στην τεχνική έκθεση μπορείς να περιγράψεις περαιτέρω το κτίσμα.
    1 point
  9. Η εγκατάσταση είναι πέρα για πέρα παράνομη και επικίνδυνη. Να το πάρουμε από ηλεκτρολογικής άποψης; Πως δένεται σε μεταλλικά μέρη; Να το πάρουμε από πολεοδομική; στον αέρα καμινάδα; Επειδή δεν χρειάστηκε να βάλει σκαλωσιά δηλαδή δεν την κάνει νόμιμη. Απευθείας στην πολεοδομία και διεύθυνση περιβάλλοντος.
    1 point
  10. Καλέστε την πολεοδομία. Τραγική εγκατάσταση!
    1 point
  11. Αγοράσατε τριώροφο πέτρινο αρχοντικό, άνω των 100 ετών, χωρίς να ρωτήσετε μηχανικό για τις δυνατότητες που θα έχετε στο κτήριο ; Ο μηχανικός που έκανε τον τεχνικό έλεγχο τι σας είπε ; Εδώ τι ακριβώς περιμένετε ότι θα σας πουν ;
    1 point
  12. 1-4: Δεν φερεις καμμια ευθυνη, για ο,τι δηποτε 5 : Δεν κανεις τπτ... Εχεις ενα "αερα" σε οικοδομη με εξαντλημενο σδ. Υπαρχουν χιλιαδες τετοιοι "αερηδες", οι πιο πολλοι δεν τους γραφουν ουτε στο Ε9 ουτε στο κτηματολογιο [και γι αυτο η ΠΟΜΙΔΑ ζηταει σχετικη νομοθετικη ρυθμιση.]
    1 point
  13. Στην αδεια ενα...στην συσταση δυο Στο Ε9 δυο και στο κτηματολογιο δυο [λογικο]. Στην πραγματικοτητα ενα Θεωρω οτι, τακτοποιωντας τις μικροπαραβασεις, θα πρεπει να γινει τροποποιηση της συστασης, για να γινουν τα δυο ΚΑΕΚ σε ενα.
    1 point
  14. η σύγκριση γίνεται με τα εγκεκριμένα σχέδια της άδειας, εφόσον δεν υπάρχουν διαφορές δεν χρειάζεται να γίνει τακτοποίηση (οι εξωτερικοί τοίχοι ή διαφορές στα ανοίγματα πιθανώς χρίζουν τακτοποίησης). Έχετε μια διαφορά στους τίτλους και θα πρέπει να μιλήσετε με συμ/φο ωστε να γίνει κάποια τροποποιήση της σύστασης και να εναρμονιστεί με τη σημερινή πραγματικότητα
    1 point
  15. εδω απο τον jbosdas https://www.michanikos.gr/forums/topic/1954-προσθήκη-ανελκυστήρα-σε-υφιστάμενη-οικοδομή/page/5/
    1 point
  16. Δεν είναι φύτευση άρα δεν μετράει δε χρειάζεται να διευκρινιστεί. Ωστόσο στο άρθρο 19 παρ. 1α που λέει πως θα μετρηθεί το φυτεμένο δώμα σου λέει ότι δεν θα μετρηθούν τα στηθαία
    1 point
  17. σωστα, Ποιοί δρόμοι θεωρούνται ότι δημιουργήθηκαν με βούληση της πολιτείας ή με άλλο νόμιμο τρόπο; α) Οδοί που προβλέπονται από αναδασμό του Υπουργείου Γεωργίας ή δρόμοι που έχουν διανοιχτεί σε εκτέλεση παραχωρητηρίων του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσεων αναδασμού ή πράξεων απαλλοτριώσεως κατά τις διατάξεις της αγροτικής ή εποικιστικής νομοθεσίας, όπου υπάρχει σχετική πρόβλεψη ότι το αντίστοιχο τμήμα παραμένει δημόσια οδός ή δίοδος και αφήνεται στην κοινή χρήση, β) η καθορισμένη ζώνη παραλίας, που εξυπηρετεί τις ανάγκες κυκλοφορίας, εφόσον είναι διανοιγμένη και διαμορφωμένη οδός, γ) οδοί που έχουν νομίμως κατασκευαστεί με τη βούληση της πολιτείας και επιτρέπουν την πρόσβαση σε ακτές, αρχαιολογικούς χώρους, εθνικούς δρυμούς, χιονοδρομικά κέντρα ή σε σημαντικά δημόσια έργα (όπως φράγματα, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία, Δημοτικές Εγκαταστάσεις Ύδρευσης (δεξαμενές, αντλιοστάσια) και Αποχέτευσης (εργοστάσια βιολογικών καθαρισμών), Επεξεργασίας και ταφής στερεών αποβλήτων, Νεκροταφείων, Ιερών Ναών κ.λπ.). εδω και εχουμε και το αρθρο 37 του 4235/14 8. α) Οι δρόμοι που απεικονίζονται στα κυρωμένα στοιχεία των διανομών αγροκτημάτων και συνοικισμών, καθώς και κυρωμένων αναδασμών, περιέρχονται κατά κυριότητα στους οικείους Δήμους, εφόσον σήμερα υφίστανται. Αν έχουν αλλάξει χρήση ή κατέχονται αυθαίρετα, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, μετά από αυτοψία, αποφαίνεται για τη σκοπιμότητα επαναφοράς των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση. Αν δεν είναι αναγκαία η επαναφορά των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση, η αίτηση του κατόχου για την εξαγορά ακινήτου εξετάζεται από την οικεία Επιτροπή Θεμάτων Γης και Επίλυσης Διαφορών σύμφωνα με το άρθρο 23.
    1 point
  18. Δημήτρη καλησπέρα. Όντως, έχω καιρό σκοπό να αφαιρέσω να ασύμβατα με το νόμο εδάφια των Τ.Ο., αλλά πάντα δεν φτάνει ο χρόνος ... δεν ξέρεις όμως μπορεί να καταργηθούν και εντελώς μέχρι μια μεγάλη αναβάθμιση. Ευχαριστώ για το σχόλιο.
    1 point
  19. από τους ορισμούς του ΝΟΚ 56. Όψεις του κτιρίου είναι οι επιφάνειες του κτιρίου προς τους κοινόχρηστους ή και ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου ή και προς όμορα οικόπεδα και ορίζονται, σύμφωνα με τον προσανατολισμό τους. Ως όψεις του κτιρίου, θεωρούνται επίσης, οι στέγες και τα δώματα με τα κιγκλιδώματα ή/και τα στηθαία ασφαλείας, καθώς και με τις κατασκευές του άρθρου 19 και τα κλειστά τμήματα των πυλωτών. Στις όψεις του κτιρίου συμμετέχουν οι επιφάνειες των εξωτερικών θερμομονώσεων, οι επενδύσεις και τα επιχρίσματα του κτιρίου. Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.3 Άρθρο 122 ΝΟΜΟΣ 4819/2021 με ισχύ την 23/7/2021 84. Τυφλή όψη είναι η πλευρά του κτιρίου, που κατασκευάζεται στα όρια της ιδιοκτησίας με τα όρια του όμορου οικοπέδου. Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 100 ΝΟΜΟΣ 4759/2020 με ισχύ την 9/12/2020 Επομένως σ' αυτές τις όψεις (όπως και στην τομή που είναι κάθετη στο όμορο) πόσο είναι το ύψος σου από το Φ.Ε?? Δεν είναι μεγαλύτερο του επιτρεπόμενου??
    1 point
  20. Καλημέρα! Σχετικά με την υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα, προσωπικά βλέπω μία συντακτική / νοηματική "αστοχία" στην φράση του Άρθ. 30 παρ. 1.1 : "με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 26 του ΝΟΚ.", καθώς : το Άρθ. 26 του ΝΟΚ μιλάει αποκλειστικά για την υποχρέωση εξασφάλισης πρόσβασης ΑμΕΑ, χωρίς να κάνει κανέναν συσχετισμό με την υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα (είτε πρόκειται για επιβολή είτε για απαλλαγή). Η υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα καθορίζεται αποκλειστικά από το σχετικό άρθρο του Κ.Κ. Αυτές, από νομοθετικής άποψης, είναι δύο τελείως διαφορετικές έννοιες (παρόλο που συσχετίζονται "λειτουργικά"). Θα μπορούσε να έχει κάποιο νόημα, αν το Άρθρο 26 αναφερόταν απευθείας στην κατασκευή ανελκυστήρα, ή αν το Άρθρο 30 του νέου Κ.Κ. ήταν διατυπωμένο, π.χ. κάπως έτσι : "1.1. Σε κάθε νέο κτίριο επιβάλλεται η εγκατάσταση ενός τουλάχιστον ανελκυστήρα προσώπων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που απαλλάσσονται από την υποχρέωση εξασφάλισης προσπέλασης από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα… …, κατά το Άρθρο 26 του ΝΟΚ" ενώ απαραίτητη θεωρώ και την συμπλήρωση : "και εφόσον το δάπεδο ορόφου ή τμήματος ορόφου έχει διαφορά στάθμης μικρότερη από ΧΧ μέτρα από την οριστική… ". Τα ΧΧ μέτρα θα μπορούσαν να είναι π.χ. 4,50 αν ήθελαν να θέσουν ως όριο τα δύο επίπεδα (ισόγειο και ένας όροφος), ενώ θα μπορούσε να περιλαμβάνει και άλλες προϋποθέσεις, π.χ. αν αφορά όλα τα κλιμακοστάσια, κοινόχρηστα και μη, ανάλογα με τις προθέσεις του νομοθέτη. Τελικά, δεν καταλαβαίνω με ποια συλλογιστική πορεία οδηγούμαστε από την απαλλαγή εξασφάλισης πρόσβασης ΑμΕΑ στην απαλλαγή κατασκευής ανελκυστήρα (και δεν βλέπω τον λόγο να πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάτι τέτοιο, θα μπορούσαν τα δύο άρθρα να λειτουργούν ανεξάρτητα, καθένα με τις δικές τους προϋποθέσεις)
    1 point
  21. Μπαζωμένη βεράντα δεν μετράει πουθενά.
    1 point
  22. Από την μία χαίρομαι που η εταιρία πήρε θέση, από την άλλη λυπάμαι πραγματικά για το απειλητικό ύφος στο τελείωμα του μηνύματος. Ελλείψεις και προβλήματα του προγράμματος έχουν αναφερθεί σε διαφορά θέματα (ακόμα και κάπως άσχετα) εδώ και καιρό και από αρκετούς χρήστες. Ο συνάδελφος άνοιξε το θέμα για να είναι συγκεντρωμένα. Μπορεί να κάνει και κάπου λάθος αλλά γιαυτό είναι ο διάλογος. Καλό θα ήταν να ανοίξουν παρόμοια θέματα για όλες τις εταιρίες του χώρου. Ο ίδιος στο παρελθόν είχε γράψει εγκωμιαστικά σχόλια για το πρόγραμμα σας. Παρατήρησε κάποιες ελλείψεις-προβλήματα και τα ανέφερε. Κατά τη γνώμη μου καλά έκανε, όπως καλά κάνατε και εσείς και πήρατε θέση. Αλλά να μάθετε να είστε δεκτικοί και στα αρνητικά σχόλια και να μην απειλείτε. Επίσης καλό θα ήταν να απαντήσετε και σε όλα τα σχόλια από τους άλλους συναδέλφους. Εγώ για παράδειγμα είχα γράψει πως δεν είδα να αναφέρεται πουθενά στην σελίδα σας, πως η άδεια χρήσης δεν μεταβιβάζετε. Αν το αναφέρετε κάπου διορθώστε με. Είναι πολύ σημαντικό θέμα που πρέπει να το γνωρίζουν οι πελάτες σας πριν την αγορά. Αν είναι να μαθαίνουν μετά πληρωμής και τους μένει η άδεια στο χέρι όταν πάνε να το πουλήσουν ή να δώσουν την άδεια στο παιδί τους, δεν έχει νόημα. Αν δεν υπάρχει πάντως ο όρος αυτός γραμμένος κατά την διαδικασία της ηλεκτρονικής αγοράς, κατά κάποιο τρόπο και αυτό παραπληροφόρηση το λες
    1 point
  23. @lamlos με το "ηρεμήστε" αφήνεις την αίσθηση ότι υπάρχει στην... ατμόσφαιρα ένας εκνευρισμός. Σε διαβεβαιώνω δεν υπάρχει κανένας . Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία καν να αποσαφηνίσω κάτι το προφανές, απλά η απάντηση σου ήταν κάτω από την δική μου και είπα να το κάνω πιο ξεκάθαρο.
    1 point
  24. @ΤΟΛ χρήστης του προγράμματος σας δεν είμαι, αλλά κάποιες παρατηρήσεις (κράτησα την αρίθμηση του αρχικού σου κειμένου για να μπορούμε να συννενοηθούμε): 2. δεν λέει ότι δεν υπάρχει τρόπος προσομοίωσης με χιαστί μέλη των τοιχοπληρώσεων, αλλά ότι δεν γίνεται επαύξηση των εντατικών μεγεθών. Που απ'ότι καταλαβαίνω δεν γίνεται. Όταν κάποιος αγοράσει την βασική μονάδα σας, του λέτε "πάρε και την υπερωθητική για να προσομοιώσεις κτίριο με πιλωτή" ή δεν του λέτε τίποτα? 3. Απλά παραθέτεις τον κανονισμό. Αν δεν σου είναι κόπος ανέβασε σχέδια+εξισώσεις για να δούμε τί κάνει το πρόγραμμα. Προσωπικά το να μου πουν εφαρμόζουμε το γενικότερο σχήμα που υπάρχει, και το οποίο υπάρχει από τα βιβλία του Καραγιάννη εδώ και περίπου 25 χρόνια δεν μου λέει τίποτα. Επίσης, μιας και αναφέρεστε στο σχήμα 5.13, κάνει το πρόγραμμα έλεγχο πλάκας αγκύρωσης? 4 και 5. Με συγχωρείς αλλά η απάντηση είναι άνω ποταμών. Δεν γίνεται "και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ". Ή γίνεται ο έλεγχος του κανονισμού ή "επαφίεται στην κρίση του μηχανικού". Δεν γίνεται να πατάμε σε δύο βάρκες....Αλλού επικαλείστε τον νόμο ως θέσφατο και αλλού προσπερνάτε... 7. Όμοια απάντηση με το 2. Λέτε στους πελάτες σας να αγοράσουν την υπερωθητική ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ για να βρεθεί ο q με ακρίβεια? Η απάντηση ότι στον ελλαδικό χώρο κυριαρχούν τα μη κανονικά κτίρια δεν ανταποκρίνεται καθόλου στην πραγματικότητα σε μια χώρα που τα τελευταία 25 χρόνια κυριαρχεί το κουτί-διώροφο με υπόγειο. Και στο κάτω-κάτω τον έλεγχο κανονικότητας τον ορίζει ο ίδιος ο κανονισμός που επικαλείσαι. Είπαμε δεν γίνεται σε δύο βάρκες.. 13. επομένως σε "απλές πλάκες" που λύνονται με pieper martins γίνεται ο έλεγχος βέλους και σε περιπτώσεις μόνο με πεπερασμένα ο έλεγχος σε ερπυσμό και συστολή ξήρανσης? έλεγχος διάτμησης γίνεται? διάτρηση? 14. αυτή την παραπομπή δεν μπορώ να την βρω. νομίζω ο χρήστης που έγραψε το αρχικό κείμενο άλλο πράγμα εννοεί. 15. ομοίως με απαντήσεις σε 4+5. 19. επομένως με την αρχική μονάδα να αγοράζει κανείς και το διασκ ή δίνεται ούτως ή άλλως? 20. δεν λέει ότι δεν εμφανίζεται η υπέρβαση στο διάγραμμα, λέει ότι δεν εμφανίζεται στον έλεγχο του μέλους. τί ισχύει? εμφανίζεται η υπέρβαση στο διάγραμμα αλλά όχι στο τεύχος? όπως καταλαβαίνετε οι απαντήσεις ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ, ΑΠΟΔΕΚΤΗ κλπ δεν είναι κολακευτικές δια εσάς.. Τον λόγο τον ανέλυσε ο συνάδελφος παραπάνω. τέλος: καλωσήρθατε στο φόρουμ να σας βλέπουμε συχνότερα στις ενότητες των στατικών, γενικά ή ειδικότερα του λογισμικού σας....
    1 point
  25. Αγαπητε ΤΟΛ Θα ήταν καλύτερο για όλους εαν διαβάζατε το εν λόγω θέμα συνολικά και λαμβάνατε υποψη τα όσα γράφουν ολοι οι χρήστες και οχι μονο ο trelovoskos. Φαινεται οτι αντιμετωπιζετε το θέμα με μια λογική "μας κατηγορούν σε 21 σημεία, ας πάμε στο δικαστήριο να τα αποδομήσουμε" όμως δεν είναι έτσι. Δείτε το πνεύμα των δημοσιέυσεων και φιλτράρετε τα όσα έχουν να σας πουν οι χρήστες, όχι με το πρισμα "μας κατηγορουν και πρέπει να απαντήσουμε" αλλά με το πρισμα "οι πελάτες μας έχουν αυτά τα παράπονα και αυτές τις προτάσεις για βελτίωση" Με την παραπάνω λογική λοιπόν, σε εμενα προσωπικά φαίνεται αρκετά άκομψο (και με γλώσσα που παραπέμπει αλλου) το "ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ" "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" και τα ποσοστά στο τέλος τα οποία υποτίθεται ότι ποσοτικοποιούν το αβάσιμο των "κατηγοριών". Θα ήταν καλυτερο αντι να λετε πχ "δεν βάζουμε στοιχεία Ζ ή Η γιατι μπορείτε να τα συνθέσετε άρα ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ" να λέγατε "θα προσπαθήσουμε να τα εντάξουμε στο μέλλον γιατι σεβόμαστε την παραγωγικότητα των πελατών μας, οι οποίοι πληρώνουν συμβόλαια συντήρησης". Με την ίδια λογική ας μην είχατε και στοιχεία Γ ή Τ αφού μπορούν να συντεθούν απο επιμέρους ορθογωνικά στοιχεία. Το λογισμικό έχει την έννοια της αυτοματοποίησης και εξοικονόμησης χρόνου. Η απάντηση "δεν το κάνουμε γιατι μπορείτε και αλλιως" είναι απαξιωτική και δείχνει άμυνα.... Επίσης και χωρίς διάθεση να συνεχίσει η αντιπαράθεση πάνω στα 21 σημεία (που δεν έιναι μόνο αυτά, είναι και άλλα που γράφονται στο ίδιο νήμα αλλά και σε άλλα ελπίζω να τα διαβάζετε....) λέτε για τις τοιχοπληρώσεις ότι "Στο ΡΑΦ ο τοιχοπληρώσεις των ορόφων προσομοιώνονται σε κάθε φάτνωμα, όπου αυτές υπάρχουν, με ισοδύναμες χιαστί θλιβόμενες ράβδους δίσκου, υιοθετώντας την λύση που προτείνεται στην διεθνή βιβλιογραφία (και στον ΚΑΝ.ΕΠΕ § 7.4.1) – λαμβάνοντας υπόψη το πάχος, υλικό, αντοχή, τρόπο δόμησης κλπ. – βλέπε εκτενή αναφορά στο Παράρτημα Γ: «Προσομοίωση των τοιχοπληρώσεων» του εγχειριδίου «Θεωρητικής τεκμηρίωσης ΡΑΦ» σελ. 179-186. Βάσει των παραπάνω, η παρατήρηση (2), όχι μόνο καλύπτεται από το ΡΑΦ, αλλά στο ΡΑΦ υπολογίζεται με πολύ ακριβέστερο και ασφαλέστερο τρόπο." Όμως σε διαιρεμένες δοκούς είναι αδύνατον να τοποθετηθεί προσομοιωμα τοιχοπλήρωσης. Είναι επίσης άκομψο να λέτε "δεν κάνουμε έλεγχο ελάχιστων διαστάσεων ή εκκεντροτήτων γιατι το λογισμικό ακολουθεί τον/την μηχανικό και όχι το αντίθετο". Βαλτε εσεις τον έλεγχο (αφού τον προβλέπει ο κανονισμός) και αφήστε εμας να αποφασίσουμε για την αξιολόγηση του . Κλείνοντας θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου αναφορικα με το οτι δείχνετε να ενδιαφέρεστε μόνο να μην "παραπληροφορηθούν" οι δυνητικοι πελάτες σας και όχι να παραμέινουν ευχαριστημένοι αυτοι που ήδη έχετε.
    1 point
  26. Ας αρχίσω με το Α ... οπλισμένο σκυρόδεμα 1906 ... λεπτομέρειες στο συνημμένο αρχείο. Οικία Αφεντούλη_.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.