Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      25.870


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.110


  3. Γερόλυκος

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      53


  4. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Στην ΠΤ, καταγραφονται τα ρυμοτομουμενα/προσκυρουμενα και οι υποχρεοι αναλυτικα Οπότε, ή εχεις ηδη ΠΤ ή θα συνταχθει τωρα, με βαση τις σχετικες διαταξεις. Η τιμη μοναδας αποζημίωσης καθοριζεται δκαστικως με βαση την "πραγματικη και αγοραια αξια" [υπαρχει και η τιμη της επιτροπης του Δημου....συνηθως ειναι χαμηλη...] Εσυ τι ακριβως ψαχνεις;
    2 points
  2. Version X6.4

    92.995 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Ειχα μιλήσει μαζί τους : -Ειναι educational ή buisness ? -Εεεεε κάτι ανάμεσα, βασικα educational αλλά δουλεύουν και όλες οι άλλες λειτουργίες -Τιμολόγιο εκδίδετε ? -Θα σας κόψει κάποια εταιρία με έδρα Αγγλία.... Για να μην πέσετε απο τα σύννεφα σε πιθανό έλεγχο......
    1 point
  4. Σου συνιστώ έντονα προ αγοράς ακόμα και προ οποιασδήποτε προκαταβολής να έχεις πρόσφατο τοπογραφικό διάγραμμα με σφραγίδα ΥΔΟΜ ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και τους όρους δόμησης του. Έχει προκύψει πανελλαδικά εδώ και ένα χρόνο περίπου με απόφαση στου ΣτΕ ένα τεράστιο ζήτημα για όλα τα γήπεδα εκτός σχεδίου με ένα από τα βασικά ζητήματα κατά πόσο ο δρόμος που έχουν πρόσωπο είναι έγκυρα δημόσιος ή δημοτικός κλπ.….. όπως και ζητήματα έτους δημιουργίας του γηπέδου κλπ Οπότε ή απαιτείς από τον ιδιοκτήτη να σου προσκομίσει το σχετικό πρόσφατο Τοπογραφικό που σου ανέφερα ή αναθέτεις σε Τεχνικό Γραφείο με εμπειρία στα Τοπογραφικά να το φροντίσει. Η διαδικασία πέραν του κόστος έχει και το ενδεχόμενο να καθυστερήσει διότι και οι ΥΔΟΜ αργούν αρκετά. Αν όχι το παίζεις κορώνα γράμματα …..
    1 point
  5. @traveler22 Αν μου επιτρέπεις διακρίνω από τα γραφόμενά σου ότι μπερδεύεσαι σε περισσότερα σημεία (και μάλιστα πολύ βασικά) πέρα από τη σύσταση, ως προς την τακτοποίηση. Οι παραβάσεις κατηγορίας 3 δεν παίρνουν συντελεστή κάλυψης. Κατά τ' άλλα, αν τυχόν ήθελες να υπολογίσεις συντελεστή δόμησης για κάποια παράβαση (φαίνεται απο την περιγραφή σου ότι δεν έχεις τέτοια) ο έλεγχος γίνεται συγκρίνοντας την αυθαίρετη επιφάνεια με την επιτρεπόμενη δόμηση του ακινήτου, άσχετα από το αν υπάρχει υπόλοιπο δόμησης ή όχι. Διαφορετική διαμερισμάτωση έχουμε όταν αλλάζουν τα περιγράμματα περισσότερων της μίας οριζόντιων ιδιοκτησιών σε έναν όροφο σε τμήματα που έχουν μετρήσει στη δόμηση σε κτίριο με σύσταση Ο.Ι.. Πιο ασαφές είναι το ότι έχει εφαρμογή και όταν αλλάζει το περίγραμμα της ΟΙ ως προς κοινόχρηστους χώρους που έχουν μετρήσει στη δόμηση.
    1 point
  6. ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ Επανέγκριση πολεοδομικής μελέτης τμήματος της πολεοδομικής ενότητας 8 «Αγ. Κυριακή» και τμήματος της πολεοδομικής ενότητας 10 «Νέα Κηφισιά/ΟΥΛΕΝ» (Βαρειές) του Δήμου Κηφισιάς (Ν. Αττικής), τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυ- μοτομικού σχεδίου του ίδιου δήμου και καθορι- σμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δό- μησης. ΦΕΚ Δ 159/2024
    1 point
  7. Η χρήση συστημάτων αυτόματης ή τοπικής κατάσβεσης με CO2 είναι περιορισμένη. Συνιστάται κυρίως για επικίνδυνους χώρους κατηγορίας Β και πουθενά αλλού. Δεν συμμετέχουν στην άνοδο του Δ.Π. του κελύφους, ούτε του συγκεκριμένου χώρου ούτε του κτιρίου γενικά.
    1 point
  8. "Συσταση οριζοντιου" γραφαμε τότε... Εχεις συσταση καθετων. Ειναι πριν το 2011, αρα καθε καθετη αντιμετωπιζεται σαν "αυτοτελες" οικοπεδο Για τα υπολοιπα, δεν βλεπω κατ΄αρχας σε τι να εχεις ΔΔ Στον ημιτελη οροφο δεν εχεις.... Τι εννοεις οταν λες για "συμβολαιο συστασης" στο ισογειο ; Εχει γινει συσταση ΟΙ για ισογειο και οροφο; Στην αδεια δεν προβλεπονταν σκαλα ανοδου στον οροφο;....
    1 point
  9. Τα έχουμε πει τόσες φορές . Η βεβαίωση του άρθρου 30 δεν αποτελεί βεβαίωση νομιμότητας, ούτε επέχει θέση Ο.Α. Η βεβαίωση που εκδίδουμε έχει να κάνει μόνο με την μη απαίτηση εγκρίσεων από φορείς. Εξάλλου πως να στις βγάλουν αυθαίρετες, όταν στο νόμο αναφέρεται ρητά ότι οι εργασίες δεν απαιτούν Ο.Α ή ΕΕΔΜΚ. ΕΠιπλέον, ακόμη και στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με έκδοση τέτοιας βεβαίωσης, ο νόμος δεν αναφέρει κυρώσεις. Αν κάποιος συνάδελφος έχει δει να αναφέρονται κυρώσεις για την μη έκδοση της βεβαίωσης να μας το καταθέσει. Παραθέτω και το κείμενο του εν λόγω άρθρου: "Πριν την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών, συντάσσεται υποχρεωτικά ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Σε περίπτωση που απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα γίνεται ενημέρωση φακέλου με τις παραπάνω εγκρίσεις". Στην πράξη αυτό που κάνουμε (πλεοναστικά) είναι να αναγράφουμε τις επιθυμητές εργασίες του ιδιοκτήτη, οι οποίες εμπίπτουν στο άρθρο 30, για να έχει ο άνθρωπος να δείξει ένα χαρτί αν του σκάσει η αστυνομία από κάποιο αργόσχολο ρουφιάνο-συνήθως γείτονα και να μην ταλαιπωρείται άδικα. Η φόρμα της βεβαίωσης να φανταστείς βγάζει ημερομηνία ισχύος μια ημέρα και δεν εκτυπώνει καν τις εργασίες του άρθρου.
    1 point
  10. Είναι γενικότερο πρόβλημα των τελευταίων ημερών του υπερσυστήματος του ΤΕΕ
    1 point
  11. To αν ειναι υλοποιημένα ή οχι τα ορια. (αρα και αποδεκτα απο τους γυρω). πρόσθεσε τονισμό. Pavlos 33
    1 point
  12. ξεκινας απο εδω http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/DRASTHRIOTHTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/SHMEIWSEIS_SEM_PRAKSEWN και βρισκεις τον ν. 1337 κωδικοποιημενο με ολες τις αλλαγες του με τον 4269/14, τον 4315/14, τον 4447/16 και τον 4759/20
    1 point
  13. Νόμος 5037/2023, Άρθρο 239: 1. Οι προεγκρίσεις οικοδομικών αδειών της περ. γ) του άρθρου 28 του ν. 4495/2017 (Α’ 167) που έχουν λήξει ή λήγουν εντός του χρονικού διαστήματος από την 1η Ιανουαρίου 2022 έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, παρατείνονται από τη λήξη τους και για ένα (1) έτος και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον μέχρι την 1η Μαΐου 2023. Έναρξη ισχύος είναι η 29/03/2023. Η δική σου προέγκριση λήγει μετά, άρα η ισχύς της δεν παρατείνεται.
    1 point
  14. 13.826 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: - Βεβαίωση στατικής επάρκειας - Έκθεση Αυτοψίας - Δήλωση Στατικής Επάρκειας
    1 point
  15. Ούτε αυτό είναι αντιφατικό, διότι οι υπολογισμοί του διαγράμματος και οι μετρήσεις είναι δύο (εντελώς) διαφορετικά πράγματα. Το πρώτο είναι αριθμητικές πράξεις και φυσιολογικά γίνονται με ακρίβεια δύο δεκαδικών, χωρίς περιθώριο σφάλματος. Το δεύτερο γίνεται με όργανα κάποιας ανεκτής απόκλισης που χειρίζονται άνθρωποι (μηχανικοί), για τους οποίους υπάρχει —επίσης— ανεκτό περιθώριο σφάλματος. Βεβαίως, πρέπει να σημειωθεί ότι η ακρίβεια των δύο (και όχι τριών ή τεσσάρων) δεκαδικών των υπολογισμών έχει σχέση και με την ακρίβεια των μετρήσεων (αλλά όχι μόνο). Δεν θα επεκταθώ, όμως, άλλο πάνω σε αυτό, γιατί η ουσία είναι άλλη. Το ποσοστό της ανοχής δεν υπάρχει για να μεταβάλλεται η επιφάνεια του κτίσματος, αλλά —αντιθέτως— για να μην αλλάζει εφόσον οι μετρήσεις βρίσκονται εντός της ανεκτής απόκλισης.
    1 point
  16. Δεν υπάρχει αντίφαση. Όταν γίνεται ενημέρωση λόγω απόκλισης 2% (τηρώντας τα μέγιστα όρια), δεν αλλάζει η κάλυψη και η δόμηση που αναγράφονται στο διάγραμμα κάλυψης (ή δόμησης). Το ίδιο ισχύει και γενικά με την ανοχή του 2%. Δεν αλλάζει η επιφάνεια όταν οι μεταβολές στις διαστάσεις είναι εντός της ανοχής.
    1 point
  17. Ως προς τον επιβλέποντα μηχανικό. Μόλις μου απάντησε το ΤΕΕ ότι στο σύστημα το επ' αόριστον είναι το 31/12/2099!!
    1 point
  18. Εγώ να ρωτήσω κάτι απλό: υπάρχουν ή δεν υπάρχουν Μηχανικοί ΤΕ με υπάλληλους Μηχανικούς ΠΕ σήμερα;
    1 point
  19. Μάλλον θα ζεις σε κάποιο παράλληλο σύμπαν που οι Μηχανικοί ΤΕ είναι μόνο υπάλληλοι και οι Μηχανικοί ΠΕ μόνο εργοδότες. Τα αεροπλάνα εκεί πετούν κανονικά ή πάνε με την όπισθεν;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.