Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      1.862


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.525


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.110


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.870


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. @ΚΑΝΑ https://web.tee.gr/e-building/anakoinoseis/ https://services.tee.gr/buildIDPublic/faces/searchDocFile;jsessionid=cdis353mRul5dmAV9vqGEqHBTugSc_5tUv7V01V2M1WTvAoRM2h6!724963622
    5 points
  2. Μια φορά και ένα καιρό, μετά τα χρόνια του Μεγάλου Πολέμου, ένα μικρό κράτος κάπου στα Βαλκάνια είπε να οργανωθεί. Σε όλη την τότε επικράτεια... Είπαν λοιπόν οι τότε νομοθέτες : θα κάνουμε σχέδια πόλης παντού με οργάνωση των υποδομών. Ίσως είχαν ακόμη στα αυτιά τους τη φωνή ενός μεγάλου ξένου μηχανικού, που τους φώναζε ότι είναι ντροπή να έχουν ακόμη παντορροϊκό σύστημα αποχέτευσης, αν και είχαν περάσει τουλάχιστον 40-50 χρόνια από τότε που το είπε και μια μεγάλη πτώχευση, της χώρας και του μηχανικού. Νομοθέτησαν λοιπόν : οργανωμένος πολεοδομικός σχεδιασμός στις πόλεις - οικισμούς και μόνο οι ειδικές χρήσεις που δεν μπορούν να βρίσκονται στην πόλη να τοποθετούνται δίπλα στον αγρότη και στο σπίτι του, δηλαδή στο εκτός σχεδίου τμήμα της χώρας. Ήταν τότε το έτος 1923, όχι σωτήριο όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε. Τον νομοθέτη δεν τον ακολούθησε κανείς. Κάτι θυμήθηκαν πάλι το 1928, πέρασαν τα χρόνια, ήρθε και άλλος πόλεμος που συνεχίστηκε με εμφύλιο, η χώρα ρήμαξε και όλα τα πράγματα άλλαξαν. Μαζί και οι σχεδιασμοί. Τα μοντέλα του πολεοδομικού σχεδιασμού πήγαν περίπατο και ήρθε η βεβιασμένη αστυφιλία και η διαχείριση της ερήμωσης στο εκτός σχεδίου τμήμα της χώρας. Τότε κάποιοι σκέφτηκαν ότι, αφού τους μαζέψαμε μέσα και πλέον δεν υπάρχει ο αγρότης, δεν επιτρέπουμε γενικά τη δόμηση και στο εκτός ; Έτσι και οι μεσαίοι θα ξεδίνουν κοντά στους γερόντους και λεφτά από την οικοδομή θα βγαίνουν για να παίρνουμε κανένα φόρο. Άρχισαν λοιπόν μετά το 1960, συνέχισαν το 1978 και ολοκλήρωσαν το 1985. Και το τοπίο πλέον διαμορφώθηκε, όλα ίδια παντού μόνο που, νόμιμα, χτίζεις λιγότερο στο εκτός. Τα αυθαίρετα ήδη είχαν αρχίσει μετά τον δεύτερο πόλεμο, όταν αποφάσισε ο πολίτης ότι δεν έχει πλέον ανάγκη τη νομιμότητα. Τα χρόνια πέρασαν, τα μοντέλα απέτυχαν ένα-ένα, ότι χρήμα είχε έρθει εισαγόμενο μετά το 2000 πήγε στην αποχέτευση (σε πολλές περιπτώσεις ακόμη με το παντορροϊκό) και ήρθε η δεύτερη μεγάλη πτώχευση. Ξανά τα "δάνεια της Αγγλίας" ... Τότε πήραν τη μεγάλη απόφαση. Οι νέοι που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι έφυγαν, εμείς λιγοστεύουμε, ελπίδα μέσω παιδείας να κάνουμε κάτι δεν υπάρχει, οπότε φτιάξτε και πουλήστε, θα γίνουμε το Ντουμπάϊ των Βαλκανίων. Ότι κάνετε όμως να είναι εκτός πόλης και οικισμών, αυτά δεν διορθώνονται, και μη σας νοιάζει προσωπικό θα φέρουμε ... Την εκκαθάριση των μεσαίων που είχαν απλωθεί στην επικράτεια την ανέλαβαν servicers. Κύριος σκοπός είναι πλέον να επαναφερθεί ο αρχικός σχεδιασμός στη μετά τον Μεγάλο Πόλεμο πορεία, δηλ. εκτός σχεδίων μόνο οι ειδικές χρήσεις. Πώς ; Δια της νομιμότητας. Ποιας νομιμότητας ; Δεν είχαμε πει κάποια στιγμή ότι η οργανωμένη δόμηση θέλει και μια πρόσβαση για να φτάσει ο κάτοικος, η πυροσβεστική, το ασθενοφόρο, η ομάδα διάσωσης και οι υποδομές στο σπίτι ; Να λοιπόν ο τρόπος ! Το πρόσωπο. Και δεν θα γυρίσουν να μας πουν γιατί μας αφήνατε μέχρι τώρα να χτίζουμε και τα χρυσοπληρώσαμε για να συνεχίσουμε να κτίζουμε ; Δεν το λέμε εμείς .. το ΣτΕ το λέει σαφώς, θέλει πρόσωπο γιατί ... πάντα ήθελε πρόσωπο. Και μάλιστα όχι ότι δρόμο άνοιξε ο αγρότης για να κουβαλάει τη σοδειά ή να πηγαίνει στο σπίτι του, όταν απέκτησε το αυτοκίνητο μετά τη μεταπολίτευση. Κανονικό δρόμο, επίσημο, με τη βούλα. Έτσι, αφού βρέθηκε και η βούλα για τους δρόμους, οδεύουμε προς την επίτευξη του στόχου ... δια του προσώπου. Μην απελπίζεστε όμως, θα έχουμε και μεταβατική περίοδο γι' αυτούς που αγόρασαν τελευταία. Μη χάσουμε και τους πρώτους πελάτες ... βγάζοντας κακό όνομα.
    3 points
  3. Προσωπικά θεωρώ ότι το κριτήριο των 25 τ.μ. δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλα κριτήρια που αφορούν κλειστούς χώρους ή επαύξηση εμβαδού, αφού μιλάει για το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών. Ο κλεισμένος ΗΧ είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση, όπως και η μετατροπή του υπογείου τα οποία στην πραγματικότητα δεν τροποποιούν τον φέροντα οργανισμό και δεν αλλάζουν αισθητά τα φορτία του φέροντα οργανισμού. Πάντως όταν μπλέκονται πολλές παραβάσεις προτιμώ το κριτήριο του 20% αύξησης φορτίων.
    3 points
  4. Αντώνη καλησπέρα, στο ΦΕΚ 1843/Β/2020 αναφέρει ότι αν οι εργασίες υλοποιηθούν με τα ίδια υλικά με την υπάρχουσα κατασκευή, τότε δεν κατατίθενται όψεις.
    2 points
  5. 1.972 downloads

    Αναλυτικός Προϋπολογισμός Έργου και Υπολογισμός Ενσήμων-Ημερομισθίων για ΙΚΑ. Οδηγίες: 1. Ενεργοποιείστε τις επιλογές 2. Αποθηκεύστε πάντα με δυνατότητα μακροεντολών 3. Στις αριθμητικές πράξεις αντί για κόμμα χρησιμοποιείστε τελεία και 4. Για να προσθέσετε γραμμή κάντε αντιγραφή άλλων αριθμητικών πράξεων
    1 point
  6. Ο Δημος θε ενεργησει μετα απο δικη σου αιτηση προς την Επιτροπη ποιοτητας ζωης να εγκρινει σημειακη τροποποιηση. Εσυ θα συνυποβαλεις τα εγγραφα που χρειαζονται. Να μιλησεις με τον μηχανικο σου.
    1 point
  7. Ειχε στην αδεια 2 και εκανε συσταση για 2 Γκρεμισε την μεσοτοιχια, κανοντας αυθαιρετη συνενωση, εξακολουθει να εχει δυο ΟΙ και δυο δηλωσε και στο κτηματολογιο και θα παραμενουν δυο, μεχρι να γινει η κατα τις διαταξεις του ΝΟΚ συνενωση με το 23/5. Τακτοποιεις την αυθαιρετη κατεδαφιση της μεσοτοιχιας. Προβλημα αποδειξης του χρονου της συνενωσης δεν υπαρχει. Προκυπτει και απο το μισθωτηριο αλλα και απο το Ε2 του ιδιοκτητη αλλα και απο ΔΕΗ ή καποια αδεια που τυχον χρειαστηκε ο μισθωτης., ΟΥΘ, κλπ. Εχεις και εναν οροφο που εχτισες με αδεια μεν, αλλά δειχνοντας διπλασιο το οικοπεδο, αρα ειναι αυθαιρετος. [λειπουν καποιες λεπτομερειες, πχ. εμβαδον οικοπεδου, σδ].... Τακτοποιειται σημερα;;;
    1 point
  8. https://www.sofokleousin.gr/prosfygi-tou-d-kalamarias-sto-ste-gia-na-stamatisei-i-anegersi-po
    1 point
  9. 1 point
  10. Καλησπέρα, προσωπικά και εφόσον δεν υπάρχει κάποιο αποδεικτικό παλαιότητας, θα χρησιμοποιούσα το συμφωνητικό άσχετα που δεν αποφασηνίζει πότε έγινε τελικά η αυθαιρεσία. Κάποια άλλη εναλλακτική, αν τα ακίνητα έχουν πρόσοψη σε δρόμο με τζαμαρίες, δες στο google street μήπως υπάρχει φώτο προ του '11 που να τα δείχνει συνενωμένα...
    1 point
  11. @Lorenzo Το εσωτερικό κλιμακοστάσιο της κατοικίας περιλαμβάνεται στην επιφάνειά της. Η βεβαίωση χώρου κυρίας χρήσεως αφορά την κατοικία, η οποία μπορεί να έχει και χώρους βοηθητικής χρήσης, όπως το μπάνιο και το εξωτερικό κλιμακοστάσιο.
    1 point
  12. @evapal Θα ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες: Αντί για «πιστωτικό τιμολόγιο» επιλέγεις «πιστωτικό στοιχείο λιανικής».
    1 point
  13. Οπότε λογικά για να παρακάμψω το σύστημα θα ανεβάσω σαν αρχείο όψεων ενα κειμενάκι που θα λέει αυτό.
    1 point
  14. Αν και η περίπτωση σου με τη γενική έννοια υπάγεται εδώ ιβ) Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ή με πρόσωπο σε Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ή με πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των είκοσι (20) μέτρων. λογικά δεν πρέπει να απαιτείται -γιατί για τις κατεδαφίσεις που έχουν κάποια αρχιτεκτονική σημασία έχει άλλες παραγράφους α) Για κάθε οικοδομική εργασία (ανέγερση, επισκευή, προσθήκη, κατεδάφιση) σε κτίρια, οικόπεδα ή γήπεδα, που βρίσκονται σε παραδοσιακά τμήματα ... στ) Για τις άδειες κατεδάφισης κτιρίων που ανεγέρθηκαν πριν το έτος 1955
    1 point
  15. Καλημέρα! @cien η ίδια λογική μπορεί μεν να είναι κατά μία έννοια, με τη διαφορά όμως ότι στο κριτήριο ια' η διατύπωση είναι ως εξής: "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση". Και ενώ κατά μία έννοια είναι λογικό εφόσον πρόκειται για αύξηση των φορτίων να εξετάζουμε όλο τον φορέα, όπως μελετήθηκε, με κάθε κατασκευή που τον επιβαρύνει, από την άλλη στέκει να ισχυριστούμε ότι, υπό συνθήκες, η επιβάρυνση συντελείται τοπικά σε συγκεκριμένα υποστυλώματα.
    1 point
  16. καλημέρα Faethon11 πολύ σωστά αναφέρεις τις καταργήσεις -διορθώσεις -Το υπόμνημα μου είναι παλιό Να προσθέσω και αυτό (που σχετίζεται με εγκρίσεις Α.Σ.) Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/11170/321 Ηµ/νία: 31/01/2020 10. Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί θετική γνωμοδότηση του Σ.Α. και κατά τον έλεγχο της αδειοδότησης για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών ή κατά την εκτέλεση του έργου προκύψουν μικρής έκτασης επουσιώδεις μεταβολές στη μελέτη οι οποίες δεν επηρεάζουν την κεντρική ιδέα, τις συνθετικές αρχές και δεν θίγουν την αρχιτεκτονική άποψη της μελέτης (όπως μικρή μετατόπιση ή αλλαγή διαστάσεων ενός ανοίγματος χωρίς πρακτικώς να αλλοιώνεται η αναλογία του, μικρές διαφοροποιήσεις των εξωτερικών διαστάσεων των όψεων χωρίς να γίνεται αντιληπτή η τροποποίηση της αναλογίας τους ή να επηρεάζεται η αντιληπτική εικόνα της ογκοπλασίας του κτιρίου), δεν απαιτείται εκ νέου γνωμοδότηση του Σ.Α.
    1 point
  17. Βασικά το συγκεκριμένο άρθρο του Ν4030 έχει καταργηθεί με τον Ν4495 και ισχύει το άρθρο 42§10 του Ν4495 που έχει προσθέσει και ακόμα μία περίπτωση. Τώρα στο ερώτημά σου, αν ήταν τόσο εμφανής η αλλαγή της μελέτης τότε, προσωπικά, ναι θα έκανα πόρισμα για ενημέρωση....
    1 point
  18. @maranti αν έχετε τo απόσπασμα της ΗΤΚ (οχι το πιστοποιητικό) κάθε αρχείο που έχει ανέβει έχει ένα ηλεκτρ. κλειδί δίπλα (32ψήφιο). Μέσω ιστοσελίδας του ΤΕΕ μπορείτε να κατεβάσετε τα αρχεία χωρίς να χρειαστεί να γίνει τροποποιητική. Δυστυχώς αν είναι πιο παλαιά η ΗΤΚ έβαζαν 16ψήφιο ο οποίος δεν ισχύει πλέον (το ΤΕΕ δεν προνόησε φυσικά για κάποια προσαρμογή) οπότε τότε μόνο με τροποποιητική θα έχετε πρόσβαση στα αρχεία.
    1 point
  19. @maranti αντίστοιχα και με το σύστημα αυθαιρέτων του Ν.4495/17 τα αρχεία μπορεί να τα δει μόνο ο μηχανικός που σύνταξε την ταυτότητα της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας. Επομένως επικοινωνείς μαζί του
    1 point
  20. @poli.v. Στην υπουργική απόφαση για τη διαδικασία συμπλήρωσης της ΗΤΚ προβλέπεται ότι σε περίπτωση που το σύνολο του οικοπέδου ή γηπέδου, […], αποτελεί ενιαία αδιαίρετη ιδιοκτησία, καταχωρείται μία ιδιοκτησία, ανεξαρτήτως ύπαρξης και αριθμού κτισμάτων σε αυτό. Η συμφωνία μεταξύ των συνιδιοκτητών δεν επηρεάζει την ηλεκτρονική ταυτότητα, που θα είναι μία. Όχι, γιατί δεν έχει γίνει σύσταση. Όχι, αλλά η ΗΤΚ θα είναι μία για όλη την ιδιοκτησία με τα δύο κτίρια. Το μερίδιο του είναι το 50% της ενιαίας ιδιοκτησίας, και όχι το ένα σπίτι με το μισό γεωτεμάχιο.
    1 point
  21. άρα κάνεις υπαγωγή τα 3 διαμερίσματα Με Διαμερισμάτωση Ότι υπερβαίνει περιγράμματα ή έκλεισαν χώροι που πριν δεν μετρούσαν ΣΔ τώρα βάζεις και υπέρβαση δόμησης για αυτά.
    1 point
  22. 10.181 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  23. Για μένα θα έπρεπε ως μηχανικοί, σύσσωμοι να αρνηθούμε την οποιαδήποτε ανάμιξη σε αυτή την γελοιότητα-στοχευμένη κίνηση κράτους για δήθεν συνυπευθυνότητα του πολίτη στην ανικανότητά τους και εισαγωγή από το παράθυρο της υποχρεωτικότητας ασφάλισης από τα γνωστά αρπακτικά των ασφαλιστικών εταιριών
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.