Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      89

    • Περιεχόμενα

      4.430


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      35

    • Περιεχόμενα

      10.085


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      29

    • Περιεχόμενα

      11.516


  4. thomas

    thomas

    Core Members


    • Πόντοι

      20

    • Περιεχόμενα

      806


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 22/10/2009 in File Comments

  1. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    20 points
  2. ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ+ΔΚ_ΕΝΤΟΣ+ΣΧΕΔΙΟΥ.pdf ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ+ΔΚ_ΕΚΤΟΣ+ΣΧΕΔΙΟΥ.pdf
    16 points
  3. Αυτό που κάνεις συνάδελφε, προφανώς αρχικά για την δική σου εξυπηρέτηση, θα έπρεπε να το κάνουν αυτόματα οι φορείς μας.... Είναι κωδικοποίηση !!! Θερμά σε ευχαριστώ (κι εγώ) καί για τον χρόνο σου, μα καί για την διάθεση σε όλους μας αυτής της δουλειάς σου!!! Είσαι πολύ καλός συνάδελφος.
    14 points
  4. Στην διαύγεια έχει κάτω κάτω επιλογή για κατέβασμα των υποδειγμάτων... https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΧΩΞ4653Π8-ΠΦ7?fbclid=IwAR0CsBBGRLZ_v0cNdeJ62wXpl2rotlkcnxErcklXafyAXsgtDljzlCTmx34
    9 points
  5. Είναι τα όρια των οικισμών, κλειστές Polyline σε ΕΓΣΑ 87. Το εφαρμόζεις στο τοπογραφικό σου ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις θέλει διόρθωμα ως προς τα εγκεκριμένα όρια των οικισμών όπως προκύπτουν απο τα αντίστοιχα ΦΕΚ, τις περιγραφές των χαρακτηριστικών σημείων των ορίων και φυσικά την αποτύπωσή τους στο πεδίο.
    9 points
  6. Το αρχείο αυτό είναι η απόδειξη πως μας διοικούν ανίκανοι και κοπρόσκυλα και πως οι ικανοί που μπορούν να προσφέρουν βρίσκονται εκτός . Εύγε !!!!
    9 points
  7. Να ρωτήσω και εγώ με τη σειρά μου, μπορώ να πάω στο φούρναρη για να ψωνίσω κάλτσες ? Αν πάω στις εκπτώσεις θα μου κάνει δώρο και δύο λάμπες που μου κάηκαν?
    8 points
  8. Κατά την προσπάθεια δημιουργίας μιας κωδικοποίησης δεν λαμβάνεις ποτέ θέση. Για το λόγο αυτό δεν έχω αλλάξει και πολλά άλλα σημεία νόμων που καταφανώς υπάρχουν λάθη ή αντικρουόμενες διατάξεις. Οι Τ.Ο. από την αρχή είχαν πρόβλημα αντικρουόμενων διατάξεων (όπως και η εγκύκλιος 2 στον ν.4495) αλλά επειδή αποτελούσαν μόνο ερμηνείες του νόμου και όχι νόμο, αφαιρούσα μόνο τα σχετικά εδάφια που ήταν καταφανώς αντίθετα με τον νόμο και όχι αυτά που εκτός από τα λάθη είχαν εντός τους και άλλη χρήσιμη πληροφορία. Το ίδιο συμβαίνει με τα σχήματα σοφίτας-στέγης. Έχουν μέσα και άλλες πληροφορίες που χρειάζονται, φανταστείτε κάποιο νέο μηχανικό που προσπαθεί να προσδιορίσει την άγνωστη γι' αυτόν έννοια της σοφίτας ή του παταριού... Τις απόψεις μου λοιπόν τις έχω γράψει αλλού και τις γράφω, χωρίς να "πειράζω" υπάρχουσες διατάξεις. Εκεί έχω πει ότι, το ύψος της σοφίτας που αναφέρετε, αν συνδεθεί με την έννοια του ωφέλιμου χώρου εντός στέγης ή κάτω από τη στέγη, σύμφωνα με όλες τις μέχρι σήμερα διατάξεις, πρέπει να επανέλθει στο 2,2μ ώστε να μην θεωρείται ούτε καν βοηθητικός χώρος. Αν η προφανής παράλειψη δεν διορθωθεί, σε λίγο καιρό θα σχεδιάζουμε μεζονέτες που ο πάνω όροφός τους δεν θα μετράει στο συντελεστή και οι ιδιώτες απλά θα έχουν ένα λόγο ακόμη για να νομίζουν ότι τους κοροϊδεύουμε ... υγ. Η συνάδελφος με πρόλαβε για το πρώτο μέρος της απάντησης. Το δεύτερο είναι η άποψή μου που την έχω ήδη αναφέρει σε σχετικό θέμα όπου και προτείνω να μεταφερθεί η συζήτηση...
    7 points
  9. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά αυτό το πήγαινε έλα στα διάφορα pdf με είχε σπάσει τα νεύρα. Οπότε αναγκάστηκα και το έκανα....
    7 points
  10. 6 points
  11. Πρέπει όλοι μαζί να κάνουμε ένα δώρο στον kan62! Να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για αυτή την εξαιρετική δουλειά. kan62, πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε κι εμείς??
    6 points
  12. Ανέβηκαν νέα αρχεία που διορθώνουν σοβαρή παράλειψη εδαφίου που επεσήμανε ο συνάδελφος tzankan τον οποίο ευχαριστώ για την υπόδειξη. Ονομάστηκαν ως νέα έκδοση Χ4.3 για να γίνει έγκαιρα απομάκρυνση της προηγούμενης έκδοσης.
    6 points
  13. Καλό είναι που το παρατηρείτε, είναι πολύ σωστό αυτό που λέτε, αλλά από την άλλη ο συνάδελφος έχει συγκεντρώσει την νομοθεσία σε ένα αρχείο δεν κάνει και έλεγχο των ασυμφωνιών. Ότι καταργείται με νομοθέτημα το διαγράφει όμως οι ΤΟ δεν έχουν καταργηθεί οπότε και δεν τις έχει αφαιρέσει. Επειδή ο γραπτός λόγος δεν ακούγετε όπως ο προφορικός καλό θα είναι τα σχόλιά μας, ειδικά αυτά των διορθώσεων να είναι όσο γίνεται ευγενικά ώστε και η δική σας "παρατήρηση" να ληφθεί υπόψη άλλα και ο συνάδελφος που με τόσο κόπο προσπαθεί χωρίς κανένα όφελος να μοιραστεί την εργασία του για να μας βοηθήσει σε αυτό που άλλοι την χρεώνουν αδρά να μην μπαίνει σε "άμυνα". Στο παρόν αρχείο συγκεντρώνει , κωδικοποιεί , την νομοθεσία ως έχει δεν την διορθώνει. Αν πραγματικά έχετε βρει ασυμφωνίες μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και να κάνουμε ένα αρχείο με παρατηρήσεις που θα βοηθήσουν και εμάς τους υπόλοιπους γιατί αυτό που λέτε και εγώ το είχα κατά νου αλλά δεν αφιέρωσα χρόνο να το διπλοτσεκάρω. Φιλικά Ελευθερία
    6 points
  14. Δεν πάω κόντρα με το φίλο μου τον kan62 τον οποίο ήδη συγχάρηκα για το αρχείο του απλά προσθέτω και έναν άλλο εναλλακτικό τρόπο διαχείρισης του Νόμου με άμεση ορατότητα της θεματικής ενότητας κάθε άρθρου και άμεση ενημέρωση
    6 points
  15. Να πούμε βέβαια ότι ο Πίνακας αυτός έχει γίνει από τον κ. Στρογγυλό Γιάννη, υπάλληλο της ΥΔΟΜ Χανίων.
    6 points
  16. Καλό.... αλλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δουλεύουν με τζίρο 500€ το μήνα.... καλύτερα να μην το κατεβάσουν....
    6 points
  17. Όποιος (όποια) συνάδελφος κάνει ΠΕΑ για 50€ είναι, καταρχήν, δικαίωμά του (της) ωστόσο έτσι, όχι απλά ξεφτιλίζουμε τη δουλειά μας αλλά σπρώχνουμε ολοταχώς τον κλάδο και τη δουλειά μας στην "πορνεία". Αν δεν είναι πορνεία η αμοιβή του πενηντάρικου σε ΠΕΑ για κλασσικό δυάρι διαμέρισμα τότε δεν ξέρω τι είναι..... Όσο για το μέγεθος (4 σελίδες), ΟΚ είναι πολλές, ναι αλλά καλύτερα να είμαστε όσο γίνεται προφυλαγμένοι. Το αρχείο ουσιαστικά εμπεριέχει εκτός από τη δική μου συμμετοχή τμήματα είτε αυτούσια είτε τροποποιημένα από άλλους χρήστες τόσο από το michanikos.gr όσο και από άλλα forum.
    6 points
  18. Συνάδελφε @ssouanis, Ευχαριστούμε αρχικά ... Όμως η συγκεκριμένη ΤΕ (πηγή) περιέχει ιδιαιτερότητες απαιτήσεων, καθότι έχει γραφεί από συντηρητή αρχαιοτήτων και για συγκεκριμένο ειδικού σκοπού ικρίωμα, οι οποίες παραμένουν ακόμη στο κείμενό σου (15 εκ. απόσταση, σκαλωσιά τετραετίας, κενά που χάσκουν κλπ.). Τα συγκεκριμένα, δύσκολα μπορούν να καλύψουν γενικού σκοπού ικριώματα κατηγορίας Γ, για τα οποία θα ενδιαφέροντο οι περισσότεροι συνάδελφοι. Προτιμότερο θα ήταν οι συνάδελφοι να καλύψουν τις ανάγκες τους με πιό σφικτά κείμενα προδιαγραφών π.χ. βασιζόμενοι στο ΕΛΟΤ ΤΠ 1501-01-03-00-00:2009.
    6 points
  19. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος αλλά έχω την εντύπωση ότι τα φύλλα χάρτη που έχουν ανέβει είναι τα 1:5.000 ορθοφωτοχαρτών του υπουργείου γεωργίας και όχι της ΓΥΣ.
    6 points
  20. Και όμως ... Υπήρξε "βελτίωση-αποσαφήνιση" με τον ν.4819/2021 :
    5 points
  21. Φαντάζομαι ότι εννοείς τα κίτρινα σημειώματα-σχόλια στο PDF... Αν αφήσεις το ποντίκι πάνω τους, λένε με ποιο νόμο και ΦΕΚ έγινε η τροποποίηση. Αν εννοείς κάτι άλλο, δείξε μας με εικόνα.
    5 points
  22. Αυτές οι ανακοινώσεις είναι για να μπερδεύουν μόνοι τους τα μέλη του συλλόγου τους ... Οι μηχανικοί βλέπουν μόνο την ουσία του νόμου : Γενικά ισχύει η ΗΤΚ. Κατ' εξαίρεση και παράλληλα, από 1.10 έως 31.12 συμβολαιογράφοι μπορούν να κάνουν πράξεις με βεβαίωση του άρθρου 83. Τα υπόλοιπα είναι για να δικαιολογούν κάποιοι τη θέση τους με εγκυκλίους. Δεν μας αφορούν.
    5 points
  23. Οι αλλαγές αυτές αφορούν στην απόφαση και είναι ήδη ενημερωμένη.
    5 points
  24. Εάν μπορείτε δώστε μας οδηγίες για τον τρόπο εγκατάστασης και λειτουργίας
    5 points
  25. Αντιλαμβάνομαι, ότι ίσως δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να το συζητήσουμε, αλλά η ύπαρξη εντύπου ΤΣΜΕΔΕ για εισπραξη ΕΜΠ, για κρατήσεις που έχουν δηλαδη οφθαλμοφανώς καταργηθεί, δεν θαπρεπε να ναι χρήσιμο για κανένα - το αντίθετο. Θα έπρεπε όλοι να απαιτήσουμε την απόσυρσή του. Υπενθυμίζω ότι : Με την παρ. 6α του δεύτερου άρθρου του Ν. 4393/06 (ΦΕΚ 106A/6.6.2016) «Κύρωση της Προγραμματικής Συμφωνίας (Programme Arrangement) Αριθ.Α-1424...» καταργήθηκε από την 6η Ιουνίου 2016 η κράτηση του 2% επί των αμοιβών των μελετών και των επιβλέψεων δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων. Συγκεκριμένα, στο 2ο άρθρο του Ν. 4393/16 ορίζεται ότι: "6.α. Στο άρθρο 39 του ν. 4387/2016 (Α' 85)[1] προστίθεται νέα παράγραφος 14 ως εξής: «14. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται οι πόροι που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης β' του ν. 2326/1940, του άρθρου 27 παρ. 34 του ν. 2166/1993, του άρθρου 7 παρ. 1 της περίπτωσης ε' του ν. 2326/1940[2], των άρθρων 9, 10 και 14 του ν. 915/1979, του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης ιγ' του ν. 2326/1940[3], του άρθρου 11 του ν. 915/1979, του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης ιη' του ν.2326/1940, του άρθρου 18 παρ. 2 του ν. 3232/2004, καθώς και του άρθρου 150 παρ. 1 του ν. 3655/2008.»". Συνακολουθως, η υπέρ ΕΜΠ κράτηση καταργείται αυτομάτως, δεδομένου ότι καθορίζεται ως το ήμισυ των ως άνω καταργηθεισών κρατήσεων και επιβάλλεται συναρτήσει αυτών (και όχι απ' ευθείας επί των αμοιβών), όπως αυτές καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις. Συγκεκριμένα στο άρθρο 1, παράγραφος 1 του ν. 546/1943 (ΦΕΚ Α 284) ορίζονται τα εξής: «1. Oι πόροι της περιουσίας του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ενισχύονται: α) Δια επιπροσθέτων κρατήσεων και καταβολών ως αύται καθορίζονται δια του άρθρου 7§1 υπό στοιχεία... του Α.Ν. 2326/1940, οριζομένων όμως εις το ήμισυ των υπό των διατάξεων τούτων προβλεπομένων. Oι πρόσθετοι ούτοι πόροι συνεισπράττονται ομού μετά των αρχικών υπό του Ταμείου Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών συνωδά ταις διατάξεσι του Α.Ν. 2326/1940 και αποδίδονται εις το ΕΜΠ... Oμοίως ισχύουσιν άπασαι αι διατάξεις αι τροποποιήσασαι μεταγενεστέρως τας διατάξεις του άρθρου 7§1 του Α.Ν. 2326/1940 από της δημοσιεύσεώς του και εφεξής». Συναφώς προς ταύτα, με το άρθρο 4§1 του α.ν. 440/1945 (ΦΕΚ Α 170) ορίσθηκε ότι «Η υπέρ του Μετσοβίου Πολυτεχνείου βάσει του Ν. 546 του έτους 1943 πρόσθετος κράτησις εξ ημίσεος επί των εν αυτώ αναφερόμενων πόρων του Ταμείου Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων επιβάλλεται επί των πόρων τούτων ως καθορίζονται ούτοι εκάστοτε βάσει των κειμένων διατάξεων» Κατά συνέπεια δεν απαιτείται ειδική διάταξη για την κατάργηση του πόρου υπέρ ΕΜΠ και οι διατάξεις των Ν.546/43 και 440/45 ισχύουν, απλώς το καθοριζόμενο από αυτές μέγεθος κράτησης ισούται με 0.
    5 points
  26. κατεβαζουμε την νέα έκδοση NATURA 2000.ZIP
    5 points
  27. Καλό , αλλά και τα τρίγωνα Πανοράματος εξαιρετικά ! ! !
    5 points
  28. Ενημερώνω ότι διόρθωσα, χωρίς αλλαγή έκδοσης και κατόπιν υπόδειξης συναδέλφου τον οποίο ευχαριστώ, λανθασμένη αρίθμηση του άρθρου 2 της τελευταίας απόφασης για τις άδειες.
    4 points
  29. Ναι πράγματι ο kan62 έκανε μόνος του, ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τότε (κατά την σύνταξη του Ν 4495/17) οι αντίστοιχες τάχα αρμόδιες επιτροπές, αλλά ούτε και σήμερα θα μπορούσαν να κάνουν όλοι μαζί οι υπάλληλοι του ΥΠΕΝ Μάλιστα οι τελευταίοι αν τυχόν τον ανακάλυψαν από εδώ, τότε ίσως να τον έχουν ως τον μεγαλύτερο ευεργέτη τους και το ποίημά του ως ευαγγέλιο, όπως εξάλλου τον θεωρούμε και το έχουμε όλοι εμείς οι του φόρουμ. Ως απλόχερος και ευγενέστατος, σου εύχομαι να είσαι και πάντα καλά φίλε kan62 .-
    4 points
  30. Ε, όχι και 17 ! ... 16/12 έγινε το update !
    4 points
  31. ωραιο εργαλειο αλλα τωρα με τους νεους χαρτες 2015-2016 δεν τους φορτωνει..
    4 points
  32. Δεν πρέπει να πληρώνουμε τίποτα πουθενά. Ρωταω το εξής: αν αντί για 0% είχε γίνει το τσμεδε 4%. Θα ζητούσαν οι υδομ 1% εμπ ή 2%;;;;
    4 points
  33. Μην τους κακομαθαίνετε! Στην επαρχία δεν πληρώνουμε καθόλου στον συμβολαιογράφο για αντίγραφα που θα πάρουμε από τα συνημμένα του συμβολαίου. Αν τύχουμε σε ιδιότροπο, τότε στέλνουμε τον ιδιοκτήτη να μας τα φέρει. Χωρίς φυσικά να πληρώσει. Εννοείται πως το κόστος της φωτοτυπίας το επιβαρυνόμαστε εμείς. Απλώς στα πλαίσια της συναδερφικής - επαγγελματικής αλληλεγγύης, βοηθά ο ένας τον άλλον. Αν για παράδειγμα, γνωρίζουμε πως συνάδερφος προχώρησε σε τακτοποίηση Ν.4178 σε διαμέρισμα πολυκατοικίας, που μας ενδιαφέρει για άλλη τακτοποίηση, τότε παίρνουμε τα αντίγραφα σχεδίων από αυτόν. Ας λειτουργούμε συναδερφικά στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας.
    4 points
  34. Να σημειώσω ότι σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είχα σκοπό να προβώ σε παραπλάνηση κανενός συναδέλφου. Εξάλλου οι θέσεις μου και η συμμετοχή μου στο forum πιστεύω ότι δείχνουν το αντίθετο. Κάθε παρατήρηση δεκτή και έγινε η ανάλογη σημείωση-παρατήρηση που κάνατε στο αρχείο. Ευχαριστώ.
    4 points
  35. 4 points
  36. Νομίζω ότι για τα αδόμητα οικόπεδα δεν είναι σωστή... Σύμφωνα με την βεβαίωση που εκδίδουμε από το σύστημα θα πρέπει να αναφέρει: "Στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο "περιγραφη του ακινήτου" δεν υπάρχει κτίσμα, δεν υφίσταται αυθαίρετη κατασκευή και δεν έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση που επηρεάζουν το ύψος, τη δόμηση ή την κάλυψη, του μεταβιβαζομένου ακινήτου."
    4 points
  37. από ένα τεστ που έκανα στην περιοχή μου ο κάνναβος που ανέβασες είναι 240μ offset από το πραγματικό.Χρήσιμο μόνο ως προς την κλίμακα που είναι σωστή.
    4 points
  38. Βγάλε και ένα λυσάρι για το πώς θα βρείς δουλειά να εφαρμόσεις το ΝΟΚ.Τα είδα και έιναι πολύ χρήσιμα, ευχαριστώ
    4 points
  39. και άργησες για ΑΥΤΟ το πρόγραμμα και όλα ΟΧΙ και θέτεις το ερώτημα σου σε λάθος θέση και θες και πληρωμές μαύρα.... (χωρίς τιμολόγιο δηλαδή).... το γράφεις και δημόσια....
    3 points
  40. Ένας άλλος τρόπος με άμεση ενημέρωση είναι αυτός (Από την ιστοσελίδα ΝΟΜΟΣΚΟΠΙΟ ) τον οποίο δεν μπορώ να ανεβάσω σε αυτοτελές αρχείο (ας τον ανεβάσει κάποιος πιο επιτήδειος από μένα τον παππού!) Νόμος 4495/2017: Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις, (ΦΕΚ 167/Α/2017), 03-11-2017. Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Εκδίδουμε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: Τμήμα Α: Μηχανισμοί και μέσα ελέγχου της ποιότητας του δομημένου περιβάλλοντος Κεφάλαιο Πρώτο: Υπηρεσίες ελέγχου δόμησης - Διάρθρωση - Αρμοδιότητες Άρθρο 1: Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος Άρθρο 2: Περιφερειακές Διευθύνσεις Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακά Παρατηρητήρια και Τμήματα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικά Παρατηρητήρια Άρθρο 3: Συμβούλια Παρακολούθησης Δομημένου Περιβάλλοντος - Ετήσιες εκθέσεις Άρθρο 4: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού - Παρατηρητήριο Άρθρο 5: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Διευθύνσεων Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακών Παρατηρητηρίων - Πόροι Άρθρο 6: Αρμοδιότητες Τμημάτων Ελέγχου Δόμησης - Τοπικών Παρατηρητηρίων Κεφάλαιο Δεύτερο: Συλλογικά όργανα ελέγχου δομημένου περιβάλλοντος Άρθρο 7: Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 8: Σύνθεση Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 9: Μητρώα Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 10: Θητεία μελών Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 11: Λειτουργία Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 12: Περιφερειακά Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 13: Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ) Άρθρο 14: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής Άρθρο 15: Σύνθεση ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Άρθρο 16: Λειτουργία ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Κεφάλαιο Τρίτο: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων και Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 17: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων - Συγκρότηση, σύνθεση και αρμοδιότητες Άρθρο 18: Περιφερειακές Επιτροπές Προσβασιμότητας Άρθρο 19: Κεντρική Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 20: Συγκρότηση Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 21: Αρμοδιότητες Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 22: Συγκρότηση Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 23: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 24: Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Αιγαίου - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Μακεδονίας - Θράκης Άρθρο 25: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 26: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Α Άρθρο 27: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Α Τμήμα Β: Πλαίσιο δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Διαδικασία έκδοσης και ελέγχου οικοδομικών αδειών - Κατηγορίες αδειών Άρθρο 28: Ορισμοί Άρθρο 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 30: Εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται Οικοδομική Άδεια ή Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας Άρθρο 31: Αρμόδια όργανα χορήγησης πράξεων εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών Άρθρο 32: Έκδοση οικοδομικών αδειών σε εκκλησιαστικά ιδρύματα Άρθρο 33: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Άρθρο 34:Αυτεπάγγελτη αναζήτηση στοιχείων από τις Υπηρεσίες Δόμησης μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας Άρθρο 35: Προέγκριση οικοδομικής άδειας Άρθρο 36: Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Άρθρο 37: Έκδοση Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 38: Διαδικασία ελέγχου Οικοδομικής Άδειας Άρθρο 39: Προδιαγραφές σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος και διαγράμματος κάλυψης Άρθρο 40: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας Άρθρο 41: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 42: Ισχύς, αναθεώρηση και ενημέρωση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων και εγκρίσεων μικρής κλίμακας και γνωστοποίησης πρόσθετων εργασιών Άρθρο 43: Εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 44: Στάδια ελέγχου οικοδομικής άδειας Άρθρο 45: Διαδικασία ελέγχου εφαρμογής οικοδομικών αδειών Άρθρο 46: Πόρισμα Ελέγχου των Ελεγκτών Δόμησης Άρθρο 47: Αποπεράτωση έργου και σύνδεση με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 48: Κυρώσεις Άρθρο 49: Μητρώο μελετητών και επιβλεπόντων μηχανικών και καθήκοντα Άρθρο 50: Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Άρθρο 51: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Κεφάλαιο Δεύτερο: Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου Άρθρο 52: Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου - Σκοπός Άρθρο 53: Ορισμοί Άρθρο 54: Συμπλήρωση ηλεκτρονικής ταυτότητας - Έκδοση πιστοποιητικών Άρθρο 55: Διαδικασία έναρξης και ενημέρωσης - Προθεσμία υπαγωγής Άρθρο 56: Διαδικασία Υποβολής Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 57: Έλεγχος στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 58: Προδιαγραφές και υπόχρεοι τήρησης Άρθρο 59: Έντυπα Άρθρο 60: Κυρώσεις Άρθρο 61: Έλεγχος και καταγραφή δόμησης Άρθρο 62: Μεταβατικές διατάξεις - Εξουσιοδοτικές διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Άρθρο 63: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Τμήμα Γ: Έλεγχος υλοποίησης Χωρικού Σχεδιασμού, Κοινόχρηστοι χώροι και περιβαλλοντικό ισοζύγιο Άρθρο 64: Ορισμοί Άρθρο 65: Ηλεκτρονική πολεοδομική ταυτότητα δήμου Άρθρο 66: Επίσπευση του χωρικού σχεδιασμού Άρθρο 67: Τράπεζα Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 68: Τίτλος Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 69: Τίτλος Εισφοράς Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 70: Βαρυνόμενα ακίνητα Άρθρο 71: Ωφελούμενα ακίνητα Άρθρο 72: Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή Άρθρο 73: Περιοχές Αυξημένης Επιβάρυνσης Συντελεστή Άρθρο 74: Πραγματοποίηση Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 75: Απόδοση προστίμων και λοιπών εισφορών Άρθρο 76: Δράσεις περιβαλλοντικής και πολεοδομικής εξισορρόπησης μέσω της Τράπεζας Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 77: Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 78: Τροποποιούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 79: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 80: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Τμήμα Δ: Αντιμετώπιση αυθαίρετης δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Μέτρα πρόληψης αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 81: Ορισμοί Άρθρο 82: Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις Άρθρο 83: Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις Άρθρο 84: Απαγόρευση σύνδεσης αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 85: Δημιουργία δορυφορικών χαρτών και ενιαίας βάσης αναφοράς Άρθρο 86: Δικαίωμα υπαγωγής - Χρόνος αλλαγής χρήσης / ανέγερσης Άρθρο 87: Απόδειξη χρόνου κατασκευής αυθαίρετων κατασκευών Άρθρο 88: Αυθαίρετα πριν την 28-07-2011 Άρθρο 89: Απαγόρευση υπαγωγής Κεφάλαιο Δεύτερο: Μηχανικοί κατά της αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 90: Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων Άρθρο 91: Εντοπισμός αυθαιρέτων Άρθρο 92: Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου Άρθρο 93: Προσφυγή Κεφάλαιο Τρίτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί μετά την 28-07-2011 Άρθρο 94: Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28-07-2011 Άρθρο 95: Τρόπος καταβολής και απόδοσης προστίμων Κεφάλαιο Τέταρτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 96: Κατηγορίες αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων Άρθρο 97: Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση Άρθρο 98: Ρυθμίσεις του νομοθετικού διατάγματος 1024/1971 και του νόμου 3741/1929 Άρθρο 99: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος Άρθρο 100: Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου Άρθρο 101: Καταβολή ενιαίου ειδικού προστίμου - Προθεσμίες Άρθρο 102: Μειώσεις και επιβαρύνσεις ενιαίου ειδικού προστίμου και καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής Άρθρο 103: Μειώσεις προστίμων σε ειδικές ομάδες πληθυσμού Άρθρο 104: Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων Άρθρο 105: Αναστολή επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων Άρθρο 106: Υπαγωγή αυθαιρέτων για τα οποία εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης ή κατεδάφισης Άρθρο 107: Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών Άρθρο 108: Έλεγχος δηλώσεων υπαγωγής - αποζημίωση ελεγκτών δόμησης Άρθρο 109: Τιμή ζώνης Άρθρο 110: Απαγόρευση υπαγωγής λόγω ακύρωσης άδειας Άρθρο 111: Έντυπη διαδικασία Κεφάλαιο Πέμπτο: Ειδικές περιπτώσεις αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 112: Στάσιμοι Οικισμοί Άρθρο 113: Αυθαίρετα κτίσματα σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας ανώνυμη εταιρεία Άρθρο 114: Αυθαίρετες κατασκευές ακινήτων δημόσιου ενδιαφέροντος Άρθρο 115: Αυθαίρετες κατασκευές σε οικισμούς που κατασκευάστηκαν από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας Άρθρο 116: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό Άρθρο 117: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο Άρθρο 118: Αυθαίρετες κατασκευές πλησίον γραμμών υψηλής τάσης Άρθρο 119: Αυθαίρετες κατασκευές τουριστικών εγκαταστάσεων Άρθρο 120: Αυθαίρετες κατασκευές σταυλικών εγκαταστάσεων Άρθρο 121: Αυθαίρετες κατασκευές μονάδων υδατοκαλλιέργειας και προσαρτημάτων δημόσιων ιχθυοτροφείων Άρθρο 122: Αυθαίρετες κατασκευές σε παραμεθόριες περιοχές των περιφερειακών ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου Άρθρο 123: Αυθαίρετες κατασκευές κοινωφελών κτιρίων και συνοδών εγκαταστάσεων Άρθρο 124: Εξουσιοδοτικές διατάξεις Άρθρο 125: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Δ Τμήμα Ε: Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Άρθρο 126: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3889/2010 Άρθρο 127: Τροποποίηση διατάξεων του προεδρικού διατάγματος 420/1987, του από 27-09-1985 προεδρικού διατάγματος και του νόμου 4342/2015 Άρθρο 128 Άρθρο 129: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3175/2003 Άρθρο 130: Παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων των κατ' επάγγελμα αγροτών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας Άρθρο 131: Τροποποίηση διατάξεων νόμου 4414/2016 (ΦΕΚ 149/Α/2016) Άρθρο 132: Διάρκεια ισχύος Αδειών Εγκατάστασης και Οριστικών Προσφορών Σύνδεσης σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και αδειών εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδατικών πόρων μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών Άρθρο 133 Άρθρο 134: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4389/2016 Άρθρο 135: Υποστηρικτικές υπηρεσίες Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Άρθρο 136: Παράταση της προθεσμίας του άρθρου 22 του νόμου 4258/2014 Άρθρο 137: Ρυθμίσεις για τη λειτουργία νεκροταφείων Άρθρο 138: Τροποποίηση του άρθρου 25 του νόμου 4276/2014 Άρθρο 139: Τροποποίηση του άρθρου 35 του νόμου 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α/2006) Άρθρο 140: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 2831/2000 Άρθρο 141: Τροποποίηση του άρθρου 16 του νόμου 4164/2013 Άρθρο 142: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 1337/1983 Άρθρο 143: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4258/2014 Άρθρο 144: Έγκριση γεωλογικών μελετών που συνοδεύουν ρυθμίσεις πολεοδομικού χαρακτήρα Άρθρο 145: Τροποποίηση διατάξεων του από 06-10-1978 προεδρικού διατάγματος (ΦΕΚ 538/Δ/1978) Άρθρο 146: Τροποποίηση του άρθρου 62 του νόμου 4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α/2012) Άρθρο 147: Τροποποίηση του νόμου 3937/2011 (ΦΕΚ 60/Α/2011) Άρθρο 148: Τροποποίηση διατάξεων πολεοδομικής νομοθεσίας Άρθρο 149: Τροποποιήσεις διατάξεων του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ 179/Α/2011) Άρθρο 150: Ρυθμίσεις για Υβριδικούς Σταθμούς Άρθρο 151: Ειδικά Πιλοτικά Έργα σε Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά Άρθρο 152: Ερευνητικό - Επιδεικτικό έργο στη νήσο Άγιος Ευστράτιος Άρθρο 153: Διατάξεις σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας Άρθρο 154: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4413/2016 (ΦΕΚ 148/Α/2016) Άρθρο 155 Άρθρο 156 Άρθρο 157: Έναρξη ισχύος Παράρτημα Α: Φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής Παράρτημα Β
    3 points
  41. Ευχαριστούμε πολύ . Κατ'αρχάς υπάρχουν ένα δύο θεματάκια. Λείπει το κουτί του αριθμού της εργασίας, αλλά κυριότερα η αναφορά της τελευταίας περίπτωσης που πολλές υπηρεσίες δόμησης την συνέδεεαν με όλες τις εργασίες και όχι με την ι. που αφορά αποκλειστικά. Έχω προετοιμάσει ένα παρόμοιο έντυπο, το ανεβάζω συνημμένα αν θέλεις να κάνεις κάποια διόρθωση για να μην υπάρχουν 2-3 έντυπα στο φορουμ για το ίδιο θέμα. με εκτίμηση. https://dl.dropboxusercontent.com/u/10839104/%CE%95%CE%93%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%97%20%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%97%20%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F.doc
    3 points
  42. Μπράβο συγχαρητήρια , πολλή καλή δουλειά
    3 points
  43. Συνάδελφε και μόνο το έργο της συγκέντρωσης και αποδελτίωσης είναι τεράστιο, όπως μαρτυρείται πότο πλήθος των εγγράφων, εγκυκλίων κλπ. Μπράβο σου και χαρά στο κουράγιο σου. Από την άλλη μεριά γεννάται αβίαστα η σκέψη: Πόσο άχρηστη δημόσια διοίκηση έχουμε όταν χρειάζεται να διαβάσει ο μηχανικός περισσότερο και από τους νομικούς για να βγάλει άκρη στον δαίδαλο των διατάξεων. Άραγε είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα έρμο τευχάκι των 100 σελίδων σε pdf με τακτική επικαιροποίηση του, (αναθεώρηση 1, 2, 3, ...), με συγκεντρωμένη όλη την πολεοδομική - κτιριοδομική πληροφορία και να τελειώνουμε. Υπάρχει κάποιος από την ΔΟΚΚ εδώ?
    3 points
  44. Η επόμενη έκδοση θα συνδυάζει το GoogleEarth (υπόβαθρο) και κατι που έκανα παλιότερα. Ελπίζω να το ξεκινήσω σύντομα και να το ανεβάσω και αυτό.
    3 points
  45. Το αρχείο είναι από τα χρησιμότερα που υπάρχουν αν όχι το χρησιμότερο . Ντροπή στην πολιτεία και τους θεσμοθετημένους επιστημονικούς συμβούλους της που δεν έχουν κάνει καμία προσπάθεια ψηφιοποίησης του αρχείου των οικισμών , που μας έδωσε απλόχερα το παλικάρι .
    3 points
  46. Ρε παιδιά ψήνεστε να βρεθούμε κάπου να τον διαβάσουμε όλοι μαζί, να ψήσουμε, να κάνουμε και κανένα μπάνιο;
    3 points
  47. Τα κελιά του που μπορούμε ή πρέπει να εισάγουμε τιμές είναι μόνο τα κίτρινα κελιά! (ξεκλείδωτα). Τα υπόλοιπα (κλειδωμένα) κελία (προς αποφυγή λανθασμένης πληκτρολόγησης) περιέχουν υπολογισμούς που είναι απαραίτητοι, για την λειτουργία φύλλου εργασίας.
    3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.