Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Σήμερα
  2. Στο πλαίσιο του έργου της περαιτέρω πολυεπίπεδης αναβάθμισης των περιφερειακών αεροδρομίων και έχοντας ήδη ολοκληρώσει την τρίτη κατασκευαστική περίοδο, η Fraport Greece, φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, θα προχωρήσει στην τέταρτη φάση των επιμέρους εργασιών σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες για την αναστολή λειτουργίας των διαδρόμων, ανά αεροδρόμιο, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα: Αεροδρόμιο Περίοδος Αναστολής Λειτουργίας Διαδρόμου Ζάκυνθος (ZTH) 02 Φεβρουαρίου 2026 – 16 Φεβρουαρίου 2026 Κεφαλονιά (EFL) 17 Νοεμβρίου 2025 – 01 Δεκεμβρίου 2025 Κέρκυρα (CFU) 12 Ιανουαρίου 2026 – 26 Ιανουαρίου 2026 Σαντορίνη (JTR) 12 Ιανουαρίου 2026 – 19 Ιανουαρίου 2026 Ρόδος (RHO) 24 ώρες κάθε Τρίτη 18:01(*) - Τετάρτη 17:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 24 Μαρτίου 2026)(**) Μυτιλήνη (MJT) 24 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) - 23:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 24 Μαρτίου 2026)(**) Σάμος (SMI) 24 ώρες κάθε Τετάρτη 00:01(*) - 23:59(*) (Διάστημα 19 Νοεμβρίου 2025 – 17 Δεκεμβρίου 2025) Μύκονος (JMK) 48 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) έως Τετάρτη 23:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 18 Μαρτίου 2026)(**) (*) Ώρα Τοπική (**) Εξαιρούνται οι 23, 24 και 31 Δεκεμβρίου 2025 και 6 και 7 Ιανουαρίου 2026 Σημειώνεται ότι, κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων, τυχόν πτήσεις επείγοντος χαρακτήρα (αεροδιακομιδές, πτήσεις έρευνας και διάσωσης, πυρόσβεσης, ανθρωπιστικές, κρατικές και λοιπές πτήσεις εθνικού χαρακτήρα), θα είναι δυνατό να πραγματοποιούνται από ελικόπτερα, ενώ όλες οι υπηρεσίες των αεροδρομίων, θα παρέχονται κανονικά. Οι παραπάνω εργασίες, αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφαλείας των διαδρόμων και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εκτενείς παρεμβάσεις αναμόρφωσης των πλευρικών ζωνών ασφαλείας (Runway Strips) και των περιοχών ασφαλείας πέρατος των διαδρόμων (RESA). Οι εργασίες αυτές αποτελούν μέρος της Σύμβασης Παραχώρησης. Πραγματοποιούνται δε, με όρους βιωσιμότητας και σεβασμού στον κάθε τόπο, μιας και η υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας είναι βασικές αρχές της Fraport Greece. Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων, ο δε προγραμματισμός των εργασιών έχει γίνει έτσι ώστε τα διαστήματα αναστολής λειτουργίας των διαδρόμων να είναι τα μικρότερα δυνατά. Η κανονιστική συμμόρφωση και η ασφάλεια, σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν βασικές προτεραιότητες της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που εκτελεί η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία καλεί το επιβατικό κοινό να λάβει υπόψη τις προγραμματισμένες περιόδους αναστολής λειτουργίας κατά τον προγραμματισμό των επερχόμενων ταξιδιών του.
  3. Στο πλαίσιο του έργου της περαιτέρω πολυεπίπεδης αναβάθμισης των περιφερειακών αεροδρομίων και έχοντας ήδη ολοκληρώσει την τρίτη κατασκευαστική περίοδο, η Fraport Greece, φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, θα προχωρήσει στην τέταρτη φάση των επιμέρους εργασιών σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες για την αναστολή λειτουργίας των διαδρόμων, ανά αεροδρόμιο, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα: Αεροδρόμιο Περίοδος Αναστολής Λειτουργίας Διαδρόμου Ζάκυνθος (ZTH) 02 Φεβρουαρίου 2026 – 16 Φεβρουαρίου 2026 Κεφαλονιά (EFL) 17 Νοεμβρίου 2025 – 01 Δεκεμβρίου 2025 Κέρκυρα (CFU) 12 Ιανουαρίου 2026 – 26 Ιανουαρίου 2026 Σαντορίνη (JTR) 12 Ιανουαρίου 2026 – 19 Ιανουαρίου 2026 Ρόδος (RHO) 24 ώρες κάθε Τρίτη 18:01(*) - Τετάρτη 17:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 24 Μαρτίου 2026)(**) Μυτιλήνη (MJT) 24 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) - 23:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 24 Μαρτίου 2026)(**) Σάμος (SMI) 24 ώρες κάθε Τετάρτη 00:01(*) - 23:59(*) (Διάστημα 19 Νοεμβρίου 2025 – 17 Δεκεμβρίου 2025) Μύκονος (JMK) 48 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) έως Τετάρτη 23:59(*) (Διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 – 18 Μαρτίου 2026)(**) (*) Ώρα Τοπική (**) Εξαιρούνται οι 23, 24 και 31 Δεκεμβρίου 2025 και 6 και 7 Ιανουαρίου 2026 Σημειώνεται ότι, κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων, τυχόν πτήσεις επείγοντος χαρακτήρα (αεροδιακομιδές, πτήσεις έρευνας και διάσωσης, πυρόσβεσης, ανθρωπιστικές, κρατικές και λοιπές πτήσεις εθνικού χαρακτήρα), θα είναι δυνατό να πραγματοποιούνται από ελικόπτερα, ενώ όλες οι υπηρεσίες των αεροδρομίων, θα παρέχονται κανονικά. Οι παραπάνω εργασίες, αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφαλείας των διαδρόμων και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εκτενείς παρεμβάσεις αναμόρφωσης των πλευρικών ζωνών ασφαλείας (Runway Strips) και των περιοχών ασφαλείας πέρατος των διαδρόμων (RESA). Οι εργασίες αυτές αποτελούν μέρος της Σύμβασης Παραχώρησης. Πραγματοποιούνται δε, με όρους βιωσιμότητας και σεβασμού στον κάθε τόπο, μιας και η υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας είναι βασικές αρχές της Fraport Greece. Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων, ο δε προγραμματισμός των εργασιών έχει γίνει έτσι ώστε τα διαστήματα αναστολής λειτουργίας των διαδρόμων να είναι τα μικρότερα δυνατά. Η κανονιστική συμμόρφωση και η ασφάλεια, σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν βασικές προτεραιότητες της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που εκτελεί η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία καλεί το επιβατικό κοινό να λάβει υπόψη τις προγραμματισμένες περιόδους αναστολής λειτουργίας κατά τον προγραμματισμό των επερχόμενων ταξιδιών του. View full είδηση
  4. Καλησπέρα, https://www.pdf-xchange.com/ https://www.foxit.com/pdf-reader/ https://www.gonitro.com/ Προσωπικά χρησιμοποιώ το 1ο εδώ και καιρό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, επίσης δεν έχει συμβόλαιο ανά χρόνο απλά πληρώνεις μία 3ετία μπροστά και έχεις όλες τις αναβαθμίσεις στο ενδιάμεσο.
  5. Συνάδελφε ευχαριστώ για την εκτενή επεξήγηση και ανάλυση! Δεν το αντιμετωπίζω σίγουρα με τον ίδιο τρόπο αλλά σέβομαι απόλυτα την εμπεριστατομένη σου άποψη και θα το λάβω υπ'όψην μου στην μελέτη! Όπως είπα είναι σχετικά απο τις πρώτες μου οικοδομικές άδειες. Διαβάζω την νομοθεσία και μάλλον την αντιλαμβάνομαι κάπως διαφορετικά.. Σε ευχαριστώ για την ανάλυση και πάλι! Θα το μελετήσω λίγο παραπάνω!
  6. Συναδέλφισσα μπερδέυουμε λίγο τις έννοιες για να βγάλουμε ένα περίεργο αποτέλεσμα. Καταρχάς τα λιθοσώματα σαν λιθοσώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια μελέτη και να μη μετρήσουν σε δόμηση κάλυψη όγκο, αυτό είναι σαφές (αρ. 11 παρ. 6ιθ). Εδώ όμως ουσιαστικά φτιάχνεις ένα κέλυφος που σε ένα βαθμό ανταποκρίνεται στην παρ. 6.κβ και το αντιμετωπίζεις με έναν λάθος κατ εμέ τρόπο. Ο ορισμός της όψης μας λέει ότι στην όψη συμμετέχουνς οι επενδύσεις, άρα οι επενδύσεις είναι όψη του κτιρίου. ορισμός Αρ. 2 παρ. 56 Τώρα το άρθρο 16 έχει τον εξής τίτλο "Λειτουργικά, ενεργειακά και διακοσμητικά στοιχεία στις όψεις του κτιρίου". και στην συνέχεια αναφέρει "1.Α. Στις όψεις επί του κελύφους του κτιρίου τόσο για τα νέα κτίρια όσο και για τις προσθήκες σε υφιστάμενα κτίρια και εφόσον δεν δημιουργούν κλειστούς ή ανοικτούς χώρους χρήσης του κτιρίου, επιτρέπονται και διατάσσονται ελεύθερα σε οποιαδήποτε θέση και, σύμφωνα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό: α) αρχιτεκτονικές προεξοχές και αρχιτεκτονικά στοιχεία, β) ογκοπλαστικές προεξοχές και διακοσμητικά στοιχεία, γ) κινητά ή σταθερά συστήματα σκίασης και ρύθμισης του φυσικού φωτισμού με τα στηρίγματά τους, δ) κατασκευές για τη συντήρηση του κελύφους, ε) αγωγοί τεχνικών συστημάτων, όπως καμινάδες, αεραγωγοί, υδρορροές βάσει των προβλεπομένων προδιαγραφών." δεν βλέπω πως η επένδυση 35εκ μπορεί να είναι εν μέρη επένδυση και εν μέρη οτιδήποτε άλλο εκτός από επένδυση και να θεωρούμε ότι όλο το κέλυφος καλύπτεται με αυτό το "αρχιτεκτονικό-ογκοπλασικό στοιχείο" το οποίο είναι και καλά επί της όψης, άρα δεν είναι όψη, ενώ είναι επένδυση άρα όψη. . .. Πως όλο το κέλυφος του κτιρίου θα το πούμε αρχιτεκτονικό η ογκοπλασικό στοιχείο... δε βγαζει κανένα νόημα. Είναι ένα μπουρδουκλωμένο κατασκέυασμα που δεν είναι ούτε αρ. 11 παρ. 6.ιθ ούτε αρ. 11 παρ. 6.κβ. Αυτό που θές να κάνεις φτιάχνεται με αρ. 11 παρ. 6.κβ αλλά με στοιχεία πλήρωσης από φυσικά υλικά όχι από τούβλα ή λιθοσώματα.
  7. Εχετε να μου προτεινετα καποιον καλο PDF Editor ?
  8. Τι εννοείς "τι πρέπει να κάνεις". Έλεγξε να δεις αν στο πρόστιμο που αναγράφεται έχει συμπεριληφθεί η συνολική έκπτωση (-10% και -20%).
  9. Δεκτή η διαφωνία παρ' όλα αυτά δεν είναι και στην πραγματικότητα επένδυση καθός είναι 35εκ χτισμένη λιθοδομή άρα πιο πολύ νομίζω ταιριάζει με αρχιτεκτονική-ογκοπλαστική. Σχετικά με τα λιθοσώματα τώρα είχα βρει και μια εγκύκλιο ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/45724/1558/9.5.2022 η οποία αναφέρει: Ειδικότερα, διευκρινίζεται ότι από τα στοιχεία που συνεισφέρουν στη θερμομόνωση των κτιρίων, στον σ.δ. δεν προσμετρώνται: α) η επιφάνεια που καταλαμβάνει η θερμομόνωση, β) η επιφάνεια που καταλαμβάνουν τα θερμομονωτικά στοιχεία πλήρωσης και γ) η επιφάνεια που καταλαμβάνουν τα λοιπά θερμομονωτικά στοιχεία. Τα θερμομονωτικά στοιχεία πλήρωσης (θερμομονωτικά λιθοσώματα) είναι δομικά στοιχεία τα οποία χρησιμοποιούνται για την πλήρωση του φέροντος οργανισμού του κτιρίου, εμφανίζουν όμως παράλληλα θερμομονωτικές ιδιότητες. Οι τοιχοποιίες από λιθοσώματα είναι μονοκέλυφες και δεν απαιτείται η κάλυψή τους με θερμομονωτική στρώση, καθώς τα ίδια τα λιθοσώματα προσφέρουν την απαραίτητη θερμομονωτική προστασία. Σε αυτά τα στοιχεία, περιλαμβάνονται τα προϊόντα τοιχοποιίας του Πίνακα 1.7 της Τ.Ο.Τ.Ε.Ε. 20701-2/2017: «ΘΕΡΜΟΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ», που έχουν συντελεστή ισοδύναμης θερμικής αγωγιμότητας λ'≤0,30W/(mK) (λ' σχεδιασμού). Οπότε αν τα θερμομονωτικά λιθοσώματα ανταποκρίνονται σε αυτές τις προδιαγραφές γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε χρήση αυτου?
  10. Το ότι το έχετε περάσει δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Προσωπικά διαφωνώ με την αντιμετώπιση. Το έγγραφο αφορά μόνο την 6.κβ δεν έχει σχέση με την 6.ιθ. όπως το βλέπω στην όψη (χωρίς δεξιά στοιχείο) νομίζω ότι μπορεί να θεωρηθεί πλατύσκαλο / εξώστης
  11. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση @Latg Σχετικά με το έγγραφο που μου επισυναψες δεν ήμουν ενημερη ευχαριστώ θα το κοιταξω γιατί στο αρ. 11 παρ. 6.ιθ αναφέρει " και του θερμομονωτικού στοιχείου πλήρωσης" και πήγα με αυτό! Επίσης για τα φυσικά συστήματα δόμησης υπάρχει ξεχωριστή παράγραφος η 6 κβ όπως λες άρα δεν μου έβγαζε νόημα να επαναλαμβάνεται και εδώ.. Τώρα σχετικά με την επένδυση πέτρας 3ο εκ την έχουμε ξαναπεράσει σε άδεια ως αρχιτεκτονική προεξοχή δικό μου σφάλμα που δεν το διευκρίνησα.. Σχετικά με τον εξώστη επισυνάπτω και μια όψη γιατι πραγματικά με προβληματιζε ως τι θα χρεωθεί αλλά είχα καταλήξει σε εξώστη γιατί αφαίρεσα τελικά κάποιο κατακόρυφο στοιχείο απο την δεξιά πλευρά. Με ενδιαφέρει παρ' όλα αυτά η άποψη σας.. opsi.pdf
  12. Το κινητό (πιο σωστά κινούμενο) φορτίο που αναφέρεις, δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη την επιφάνεια του δαπέδου διότι θα έδινε υπερβολική (και μη πραγματική φόρτιση). Συνεπώς, θα το θεωρήσεις ως σταθερό σημειακό φορτίο εφαρμοζόμενο στη δυσμενέστερη θέση κάθε πλάκας (μέσον) κάθε φορά. Επίσης, για τον υπολογισμό των δοκών, θα το θεωρήσεις ως σημειακό εφαρμοζόμενο στο μέσο του κάθε ανοίγματος κάθε φορά. Δηλαδή, αν έχεις π.χ. 3 ανοίγματα (είτε σε πλάκες, είτε σε δοκούς) θα επιλύσεις 3 φορές και θα κρατήσεις το δυσμενέστερο αποτέλεσμα.
  13. Οι επενδύσεις επιτρέπονται μέχρι 20εκ από το αρ. 11 παρ. 6.ιθ αλλιώς πρέπει να μετρήσεις σε δόμηση. Κάπου έχει μπερδευτεί εδώ το πράγμα... νομίζω ότι σε αυτό που θες να υλοποιήσεις θα πρέπει να πας με μία από τις περιπτώσεις της παρ. 6.κβ του άρ. 11 που επίσης δεν μετράνε σε δόμηση, ογκο και κάλυψη (αν εφαρμόζεις αυτό που λένε το οποίο σίγουρα δεν επιτρέπει να έχεις τούβλα/λιθοσώματα σε καμία από τις 3 περιπτώσεις. Υπάρχει σχετικό έγγραφο που σου βάζω στο τέλος). Αυτό που βλέπω στο σχέδιο δεν μου βγάζει νόημα Οι υπάιθριες σκάλες είναι κατασκευές του άρθρου 17 και επομένως δεν μετράνε σε δόμηση, όγκο, κάλυψη. Για να μπορεί να πάει μέχρι τον 1ο όροφο πρέπει να είναι εκτός Δ/δ και εκτός πρασιάς (αρ. 17 παρ. 7γ) αλλιώς έχει περιορισμούς στα 17 παρ. 4β για εντός Δ/δ (μόνο στο ισόγειο και το υπόγειο) και στο 17 παρ. 8.Β.β για εντός πρασιάς (μέχρι ύψος 1,80) Επίσης αυτό που διαμορφώνεται στην συνέχεια της σκάλας μου μοιάζει ΑΗΧ και όχι εξώστης / πλατύσκαλο
  14. Ε, όχι . . . Η αναφορά στο νόμο είναι ξεκαθαρη... λ. Οι κλειστοί εσωτερικοί εξώστες (κλειστά πατάρια) και οι υποκείμενοι αποθηκευτικοί χώροι μέγιστου πλάτους 2,20 μ.
  15. Καλημέρα. Εξαρτάται. Είναι εντός Ρ.Σ με επιτρεπτή χρήση χωρίς ειδικούς όρους δόμησης (πχ διαφορετική δόμηση για γραφείο ή κατοικία); Στη γενική περίπτωση θα το πας με αναλυτικό (1 .Λ.Π ). Η συνένωση χώρων που λες χρειάζεται περιγραφή . Μη κάνετε ερωτήσεις τηλεγραφήματα. Δεν είμαστε μάγοι.
  16. καλημέρα σε δήλωση που ήταν σε κατάσταση Αρχικής Υποβολής, είχα επιλέξει το πεδίο«Ταυτόχρονη υποβολή Μ.Σ.Ε.», ανέβασα τα αντίστοιχα αρχεία και στη συνέχεια το προώθησα σε υπαγωγή με εφάπαξ πληρωμή. Περίμενα να λάβω έκπτωση 30% συνολικά και έλαβα μόνο 20%. Τι πρέπει να κάνω? ΑΠΑΝΤΗΣΗ HELPDESK: Την έκπτωσή για τη ταυτόχρονη υποβολή ΜΣΕ την έχει πάρει αυτόματα, και έχει αφαιρεθεί όταν πήγατε σε υπαγωγή, το πρόστιμο που βλέπετε είναι μειωμένο με 10%.
  17. Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω μια περίπτωση κατοικίας εντός στάσιμου οικισμού η οποία πρόκειται να κατασκευαστεί με φέρων οργανισμό απο οπλισμένο σκυρόδεμα και πλήρωση με θερμομονωτικά λιθοσώματα. Θα φέρει επίσης επένδυση πέτρας πάχους 35εκ. Βάση Νοκ λοιπόν οι τοιχοποιίες πλήρωσης, η θερμομόνωση και η επένδυση πέτρας δεν προσμετρούνται ούτε στον σ.δ ούτε στον σ.κ. Έχω ορίσει στην κάτοψη ισογείου με κόκκινο περίγραμμα αυτά που πιστέυω οτι προσμετρούνται. Μια ερώτηση λοιπόν είναι αυτό το περίγραμμα όπως είναι βάζω στο τοπογραφικό του διαγράμματος κάλύψης? Και το άλλο μου πρόβλημα είναι οτι έχω μια εξωτερική σκάλα ανοιχτή η οποία οδηγεί σε εξώστη του Α' ορόφου. Αυτή προσμετράται στην κάλυψη? Κι αν ναι εφ' όσων δεν υπάρχει συνέχεια με το περιγραμμα κάλυψης του κτιρίου μου πως την εμφανίζω στο διαγραμμα κάλυψης σαν ξεχωριστό περίγραμμα? Μπορεί για πιο εμπειρους μηχανικούς να είναι αυτονόητες ερωτήσεις αλλά συγχωρέστε με είμαι ακόμα νέα στην έκδοση αδειών.. ευχαριστώ εκ των προτέρων katoikia me orofo.pdf
  18. Καλησπέρα συνάδελφοι, στην περίπτωση που υπάρχει αλλαγή χρήσης από κατοικία σε γραφείο ,η παράβαση θα υπολογιστεί με αναλυτικό προΰπολογισμό ή πρέπει να πατήσω την επιλογή αλλαγής χρήσης? Επίσης η συνένωση χώρων με την ταυτόχρονη αυτή αλλαγή χρήσης τι αυθαιρεσία αποτελεί? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  19. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Τελευταία ερώτηση στο θέμα αυτό. Σε περίπτωση που πρώτα γίνει η παραχώρηση σε κοινή χρήση και το όλο ακίνητο 'πέσει' κάτω από τα 1600 τ.μ. , μετά δύναται να κατατμήθεί (μαζί με μεταβίβαση) σε δύο άρτια;
  20. Καλημέρα, σε πλάκα ανωδομής υπογείου όπου στεγάζεται επιχείρηση ελαιών και θα μετακινείται κλάρκ μέγιστου φορτίου 5 τόνων (μαζί με το μηχάνημα), τι κινητά φορτία θα βάζατε ανα τεραγωνικό πλάκας για να είναι ρεαλιστικό? Το κλαρκ οταν ειναι φορτωμένο το μέγιστο φορτίο ουσιαστικά μεταφέρεται στους 2 μπροστινούς τροχούς οι οποίοι έχουν άνοιγμα περίπου 1μ.
  21. Υπάρχει διαδικασία με Ελεγκτή δόμησης για τη θεώρηση της άδειας όταν αδυνατεί ο επιβλέποντας ... αρκεί να έχουν ήδη εξοφληθεί όλες οι αμοιβές επιβλέψεων.
  22. Οι Κυκλάδες συγκαταλέγονται επί χρόνια στους πλέον περιζήτητους διεθνώς προορισμούς δευτερεύουσας κατοικίας για την Ελλάδα. Το παραπάνω αναφέρει η Engel & Völkers Ελλάδος στο νέο Market Report για την αγορά Εξοχικής Κατοικίας στην Ελλάδα, αναλύοντας σε βάθος τη δυναμική της αγοράς ακινήτων και τις νέες συνήθειες των αγοραστών. Οπως λέει, η αγορά εξοχικής κατοικίας στην Ελλάδα το 2025 παραμένει εξαιρετικά δυναμική, προσελκύοντας το ενδιαφέρον τόσο εγχώριων, όσο και διεθνών αγοραστών. Η φετινή έκθεση συγκεντρώνει στοιχεία από 17 περιοχές σε όλη την Ελλάδα και καταγράφει τις σύγχρονες προτιμήσεις των αγοραστών, τις τάσεις στις τιμές και τις αποδόσεις των ακινήτων, καθώς και τις περιοχές που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα. Παράλληλα, αναδεικνύει τη στροφή σε απαιτήσεις που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα ζωής που προσφέρει κάθε τοποθεσία. Όπως αναφέρει ο Γιώργος Πετράς, CEO της Engel & Völkers Ελλάδος, «Πέρα από δημοφιλείς προορισμούς όπως η Μύκονος, η Πάρος, η Σαντορίνη ή η Ρόδος, ολοένα και περισσότερα μικρότερα και λιγότερο δημοφιλή νησιά έρχονται στο προσκήνιο για τους αγοραστές. Είτε πρόκειται για ιδιωτική χρήση είτε για επένδυση ενόψει συνταξιοδότησης, οι αγοραστές αναζητούν κατοικίες υψηλών προδιαγραφών που συνδυάζουν τον μεσογειακό τρόπο ζωής με μακροπρόθεσμη αξία». Πρωταγωνιστούν οι Κυκλάδες Η Μύκονος εξακολουθεί να προσελκύει άτομα υψηλής οικονομικής επιφάνειας (HNWI), διατηρώντας τις τιμές των ακινήτων σε υψηλά επίπεδα – οι τιμές για πολυτελείς βίλες φτάνουν έως και τα 12.000 ευρώ/τ.μ. Η γειτονική Πάρος συγκεντρώνει επίσης διεθνές ενδιαφέρον, προσφέροντας έναν ελκυστικό συνδυασμό παραδοσιακών οικισμών και σύγχρονης αρχιτεκτονικής. Κατοικίες με θέα στη θάλασσα είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και αγγίζουν επίσης τα 12.000 ευρώ/τ.μ. Η Σαντορίνη ξεχωρίζει για την παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και την εμβληματική θέα στην Καλντέρα, με τιμές που φτάνουν έως 7.500 ευρώ/τ.μ. Στην Αντίπαρο καθώς και στην Κύθνο και στην Κέα, η ζήτηση για ακίνητα υψηλής ποιότητας παραμένει έντονη, με ανώτατες τιμές στα 9.800 και 9.000 ευρώ/τ.μ. αντίστοιχα. Πιο προσιτές ευκαιρίες εντοπίζονται σε νησιά όπως η Νάξος, η Σύρος, η Άνδρος και η Τήνος, όπου οι τιμές εκκίνησης ξεκινούν από τα 2.300 ευρώ/τ.μ. Στα Δωδεκάνησα, ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν οι βίλες σε προνομιακές τοποθεσίες στη Ρόδο, με τιμές έως 6.750 ευρώ/τ.μ. Το νησί επωφελείται από ισχυρή τουριστική ροή και την ανάπτυξη πολυτελών resorts. Στην κοντινή Σύμη, με τη χαρακτηριστική νεοκλασική αρχιτεκτονική, κορυφαία ακίνητα φτάνουν τις 6.000 ευρώ/τ.μ. «Η Σύμη είναι από τα δικά μου insider tips», αναφέρει ο Γεώργιος Πετράς. «Οι αγοραστές εκτιμούν την αυθεντικότητα του νησιού και την ατμόσφαιρά του, η οποία παραμένει ανεπηρέαστη από τον μαζικό τουρισμό. Οι τιμές είναι ακόμη προσιτές και η Σύμη προσφέρει σημαντικές επενδυτικές προοπτικές». Στην Πελοπόννησο, η Αργολίδα ξεχωρίζει ως ένας από τους πιο περιζήτητους προορισμούς. Το Πόρτο Χέλι, συχνά αποκαλούμενο και ως «ελληνικό Σεν Τροπέ», προσελκύει τόσο Αθηναίους όσο και διεθνείς HNWI. Εκτός από νέες πολυτελείς κατοικίες, η περιοχή διαθέτει ανεπτυγμένη αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης που προσελκύει επενδυτές. Οι τιμές για βίλες φτάνουν έως 6.000 ευρώ/τ.μ. Στη Μεσσηνία, ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν ακίνητα κοντά σε παραλίες, γήπεδα γκολφ και resorts υψηλών προδιαγραφών, με τιμές έως 5.500 ευρώ/τ.μ. Πιο προσιτές ευκαιρίες υπάρχουν στην Κορινθία και τη Λακωνία, με υψηλής ποιότητας ακίνητα σε καίριες τοποθεσίες να ξεκινούν από τα 2.000 ευρώ/τ.μ. Τα νησιά του Αργοσαρωνικού συνεχίζουν να προσελκύουν απαιτητική πελατεία – καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, πολιτικούς και επενδυτές υψηλού προφίλ – χάρη στην εύκολη πρόσβαση από την Αθήνα. Στην Ύδρα, οι τιμές φτάνουν έως 7.500 ευρώ/τ.μ., ενώ στις Σπέτσες αγγίζουν τα 6.500 ευρώ/τ.μ. Στη Χαλκιδική, στη βόρεια Ελλάδα, η διεθνής ζήτηση είναι αυξημένη, με παραθαλάσσιες βίλες να φτάνουν τα 10.000 ευρώ/τ.μ. Η ζήτηση γίνεται πιο στρατηγική «Οι τιμές στα ελληνικά νησιά παραμένουν ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλες αγορές εξοχικής κατοικίας στη Μεσόγειο, προσφέροντας ευκαιρίες εισόδου», τονίζει ο ίδιος. Η Engel & Völkers Ελλάδος έχει καταγράψει σημαντική αύξηση συναλλαγών – κυρίως σε παράκτιες και νησιωτικές περιοχές. Το 85% περίπου των συναλλαγών γίνεται από ξένους αγοραστές. Οι αγοραστικές ομάδες διαφέρουν ανά περιοχή και προέρχονται κυρίως από τη Κεντρική Ευρώπη (DACH Region), τις ΗΠΑ, τον Λίβανο, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια και την Τουρκία. Η ζήτηση εστιάζει κυρίως σε βίλες με πισίνα και θέα στη θάλασσα, ενώ στα premium ακίνητα, η άμεση πρόσβαση σε παραλία αποτελεί βασικό ζητούμενο. Οι προοπτικές της αγοράς Η Engel & Völkers αναμένει σταθερή ζήτηση και ήπια αύξηση τιμών σε προνομιακές τοποθεσίες έως το τέλος του έτους. Σε περιοχές όπως η Μύκονος, το πάγωμα έκδοσης οικοδομικών αδειών έως το 2030 περιορίζει την προσφορά, ενισχύοντας περαιτέρω την αξία των διαθέσιμων ακινήτων. «Τα ελληνικά νησιά επωφελούνται από συνεχή υπερβάλλουσα ζήτηση στο premium segment, από ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον και από τη δυναμική των μακροχρόνιων αποδόσεων μέσω μίσθωσης. Αυτοί οι παράγοντες ενισχύουν την περαιτέρω θετική πορεία της αγοράς», καταλήγει ο Γεώργιος Πετράς.
  23. Οι Κυκλάδες συγκαταλέγονται επί χρόνια στους πλέον περιζήτητους διεθνώς προορισμούς δευτερεύουσας κατοικίας για την Ελλάδα. Το παραπάνω αναφέρει η Engel & Völkers Ελλάδος στο νέο Market Report για την αγορά Εξοχικής Κατοικίας στην Ελλάδα, αναλύοντας σε βάθος τη δυναμική της αγοράς ακινήτων και τις νέες συνήθειες των αγοραστών. Οπως λέει, η αγορά εξοχικής κατοικίας στην Ελλάδα το 2025 παραμένει εξαιρετικά δυναμική, προσελκύοντας το ενδιαφέρον τόσο εγχώριων, όσο και διεθνών αγοραστών. Η φετινή έκθεση συγκεντρώνει στοιχεία από 17 περιοχές σε όλη την Ελλάδα και καταγράφει τις σύγχρονες προτιμήσεις των αγοραστών, τις τάσεις στις τιμές και τις αποδόσεις των ακινήτων, καθώς και τις περιοχές που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα. Παράλληλα, αναδεικνύει τη στροφή σε απαιτήσεις που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα ζωής που προσφέρει κάθε τοποθεσία. Όπως αναφέρει ο Γιώργος Πετράς, CEO της Engel & Völkers Ελλάδος, «Πέρα από δημοφιλείς προορισμούς όπως η Μύκονος, η Πάρος, η Σαντορίνη ή η Ρόδος, ολοένα και περισσότερα μικρότερα και λιγότερο δημοφιλή νησιά έρχονται στο προσκήνιο για τους αγοραστές. Είτε πρόκειται για ιδιωτική χρήση είτε για επένδυση ενόψει συνταξιοδότησης, οι αγοραστές αναζητούν κατοικίες υψηλών προδιαγραφών που συνδυάζουν τον μεσογειακό τρόπο ζωής με μακροπρόθεσμη αξία». Πρωταγωνιστούν οι Κυκλάδες Η Μύκονος εξακολουθεί να προσελκύει άτομα υψηλής οικονομικής επιφάνειας (HNWI), διατηρώντας τις τιμές των ακινήτων σε υψηλά επίπεδα – οι τιμές για πολυτελείς βίλες φτάνουν έως και τα 12.000 ευρώ/τ.μ. Η γειτονική Πάρος συγκεντρώνει επίσης διεθνές ενδιαφέρον, προσφέροντας έναν ελκυστικό συνδυασμό παραδοσιακών οικισμών και σύγχρονης αρχιτεκτονικής. Κατοικίες με θέα στη θάλασσα είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και αγγίζουν επίσης τα 12.000 ευρώ/τ.μ. Η Σαντορίνη ξεχωρίζει για την παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και την εμβληματική θέα στην Καλντέρα, με τιμές που φτάνουν έως 7.500 ευρώ/τ.μ. Στην Αντίπαρο καθώς και στην Κύθνο και στην Κέα, η ζήτηση για ακίνητα υψηλής ποιότητας παραμένει έντονη, με ανώτατες τιμές στα 9.800 και 9.000 ευρώ/τ.μ. αντίστοιχα. Πιο προσιτές ευκαιρίες εντοπίζονται σε νησιά όπως η Νάξος, η Σύρος, η Άνδρος και η Τήνος, όπου οι τιμές εκκίνησης ξεκινούν από τα 2.300 ευρώ/τ.μ. Στα Δωδεκάνησα, ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν οι βίλες σε προνομιακές τοποθεσίες στη Ρόδο, με τιμές έως 6.750 ευρώ/τ.μ. Το νησί επωφελείται από ισχυρή τουριστική ροή και την ανάπτυξη πολυτελών resorts. Στην κοντινή Σύμη, με τη χαρακτηριστική νεοκλασική αρχιτεκτονική, κορυφαία ακίνητα φτάνουν τις 6.000 ευρώ/τ.μ. «Η Σύμη είναι από τα δικά μου insider tips», αναφέρει ο Γεώργιος Πετράς. «Οι αγοραστές εκτιμούν την αυθεντικότητα του νησιού και την ατμόσφαιρά του, η οποία παραμένει ανεπηρέαστη από τον μαζικό τουρισμό. Οι τιμές είναι ακόμη προσιτές και η Σύμη προσφέρει σημαντικές επενδυτικές προοπτικές». Στην Πελοπόννησο, η Αργολίδα ξεχωρίζει ως ένας από τους πιο περιζήτητους προορισμούς. Το Πόρτο Χέλι, συχνά αποκαλούμενο και ως «ελληνικό Σεν Τροπέ», προσελκύει τόσο Αθηναίους όσο και διεθνείς HNWI. Εκτός από νέες πολυτελείς κατοικίες, η περιοχή διαθέτει ανεπτυγμένη αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης που προσελκύει επενδυτές. Οι τιμές για βίλες φτάνουν έως 6.000 ευρώ/τ.μ. Στη Μεσσηνία, ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν ακίνητα κοντά σε παραλίες, γήπεδα γκολφ και resorts υψηλών προδιαγραφών, με τιμές έως 5.500 ευρώ/τ.μ. Πιο προσιτές ευκαιρίες υπάρχουν στην Κορινθία και τη Λακωνία, με υψηλής ποιότητας ακίνητα σε καίριες τοποθεσίες να ξεκινούν από τα 2.000 ευρώ/τ.μ. Τα νησιά του Αργοσαρωνικού συνεχίζουν να προσελκύουν απαιτητική πελατεία – καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, πολιτικούς και επενδυτές υψηλού προφίλ – χάρη στην εύκολη πρόσβαση από την Αθήνα. Στην Ύδρα, οι τιμές φτάνουν έως 7.500 ευρώ/τ.μ., ενώ στις Σπέτσες αγγίζουν τα 6.500 ευρώ/τ.μ. Στη Χαλκιδική, στη βόρεια Ελλάδα, η διεθνής ζήτηση είναι αυξημένη, με παραθαλάσσιες βίλες να φτάνουν τα 10.000 ευρώ/τ.μ. Η ζήτηση γίνεται πιο στρατηγική «Οι τιμές στα ελληνικά νησιά παραμένουν ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλες αγορές εξοχικής κατοικίας στη Μεσόγειο, προσφέροντας ευκαιρίες εισόδου», τονίζει ο ίδιος. Η Engel & Völkers Ελλάδος έχει καταγράψει σημαντική αύξηση συναλλαγών – κυρίως σε παράκτιες και νησιωτικές περιοχές. Το 85% περίπου των συναλλαγών γίνεται από ξένους αγοραστές. Οι αγοραστικές ομάδες διαφέρουν ανά περιοχή και προέρχονται κυρίως από τη Κεντρική Ευρώπη (DACH Region), τις ΗΠΑ, τον Λίβανο, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια και την Τουρκία. Η ζήτηση εστιάζει κυρίως σε βίλες με πισίνα και θέα στη θάλασσα, ενώ στα premium ακίνητα, η άμεση πρόσβαση σε παραλία αποτελεί βασικό ζητούμενο. Οι προοπτικές της αγοράς Η Engel & Völkers αναμένει σταθερή ζήτηση και ήπια αύξηση τιμών σε προνομιακές τοποθεσίες έως το τέλος του έτους. Σε περιοχές όπως η Μύκονος, το πάγωμα έκδοσης οικοδομικών αδειών έως το 2030 περιορίζει την προσφορά, ενισχύοντας περαιτέρω την αξία των διαθέσιμων ακινήτων. «Τα ελληνικά νησιά επωφελούνται από συνεχή υπερβάλλουσα ζήτηση στο premium segment, από ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον και από τη δυναμική των μακροχρόνιων αποδόσεων μέσω μίσθωσης. Αυτοί οι παράγοντες ενισχύουν την περαιτέρω θετική πορεία της αγοράς», καταλήγει ο Γεώργιος Πετράς. View full είδηση
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.