Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Time Left: 1 month and 28 days

    • WANTED
    • NEW

    Ζητείται Ηλεκτρολόγος Μηχανικός , απόφοιτος του Μετσόβιου Πολυτεχνείου , με προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών και άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας. Παρακαλώ επικοινωνήστε στο 2106131416 ή προωθήστε το βιογραφικό σας σημείωμα στο [email protected]

    900.00 EUR

  3. Today
  4. Γεια σας προσπαθώ εδώ και πόσο καιρό να πάρω εκτίμηση παραγωγικότητας για ένα αγροτεμάχιο που βρίσκεται εκτός ΓΠΣ και μου ζητάνε βεβαίωση άρδευσης ή μη , δικαιολογητικά ΟΣΔΕ τελευταίας 5ετιας και επειδή ο πελάτης μου έχει στη κατοχή του μόνο το 1/2 του αγροτεμαχίου μου ζητάνε να προσκομίσω και τον τίτλο του υπόλοιπου 1/2 . θα ήθελα να ρωτήσω 1ον εφόσον ο πελάτης μου έχει έννομο συμφέρον στο αγροτεμάχιο δεν οφείλουν να μου απαντήσουν για την παραγωγικότητα του χωραφιού ; και 2ον σε περίπτωση ύπαρξης πομόνας δίπλα από το συγκεκριμένο αγροτεμάχιο αλλάζει τίποτα; Σας ευχαριστώ πολύ
  5. εχεις κατοικια, εμβαδου.....τμ. κατασκευης το ετος ... τι αυθαιρεσιες εχει? σε οικοπεδο /γηπεδο εμβαδου....τμ. υπαρχει τιτλος κτησης που περιγραφει την κατοικια και πώς.. ποιος ειναι ο ιδιοκτητης? τι γραφει στο Ε9? ΔΕΗ, πορτες...παραθυρα???
  6. Καλημέρα, το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Πρέπει να προστεθούν επιπλέον παρεμβάσεις στο 1ο σενάριο. Σε επικοινωνία με το Helpdesk μου ανέφεραν ότι πρέπει δυστυχώς να ταιριάζουν οι προτάσεις του ΠΕΑ με τα σενάρια του Εξοικονομώ.
  7. Tι μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές; Κυρίως χύδην ξηρό φορτίο και αργό πετρέλαιο και λιγότερο εμπορευματοκιβώτια και υγροποιημένα αέρια. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, το 48,57% του ελληνόκτητου στόλου είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και το 36,12% πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου. Στον αντίποδα, το 6,22% είναι πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, το 5,57% πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το 2,70% πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων. Συνολικά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 31,99% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων αργού πετρελαίου, το 23,12% του παγκόσμιου στόλου πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και το 15,17% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παραγώγων πετρελαίου και το 8,25% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η ελληνική ναυτιλία αντιπροσωπεύει το 53% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σχεδόν το 21% του παγκόσμιου στόλου σε dwt. Συγκεκριμένα, ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στόλος στον κόσμο, με 4.936 πλοία (άνω των 1.000 gt) χωρητικότητας 389,69 εκατομμυρίων τόνων (dwt) και παρουσιάζει – σε σχέση με το προηγούμενο έτος – αύξηση περίπου 6,63%. Μάλιστα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες υπερδιπλασίασαν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους στο διάστημα 2007-2018. Ωστόσο, το ελληνικό νηολόγιο αριθμεί 720 πλοία (άνω των 1.000 gt), των οποίων η χωρητικότητα ανέρχεται σε 39,61 εκατομμύρια gt. Της Βάσως Βεγιάζη
  8. Tι μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές; Κυρίως χύδην ξηρό φορτίο και αργό πετρέλαιο και λιγότερο εμπορευματοκιβώτια και υγροποιημένα αέρια. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, το 48,57% του ελληνόκτητου στόλου είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και το 36,12% πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου. Στον αντίποδα, το 6,22% είναι πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, το 5,57% πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το 2,70% πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων. Συνολικά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 31,99% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων αργού πετρελαίου, το 23,12% του παγκόσμιου στόλου πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και το 15,17% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παραγώγων πετρελαίου και το 8,25% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η ελληνική ναυτιλία αντιπροσωπεύει το 53% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σχεδόν το 21% του παγκόσμιου στόλου σε dwt. Συγκεκριμένα, ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στόλος στον κόσμο, με 4.936 πλοία (άνω των 1.000 gt) χωρητικότητας 389,69 εκατομμυρίων τόνων (dwt) και παρουσιάζει – σε σχέση με το προηγούμενο έτος – αύξηση περίπου 6,63%. Μάλιστα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες υπερδιπλασίασαν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους στο διάστημα 2007-2018. Ωστόσο, το ελληνικό νηολόγιο αριθμεί 720 πλοία (άνω των 1.000 gt), των οποίων η χωρητικότητα ανέρχεται σε 39,61 εκατομμύρια gt. Της Βάσως Βεγιάζη View full είδηση
  9. Yesterday
  10. Συνάδελφοι καλησπέρα, Έχω περίπτωση κατοικίας, εγκαταλειμμένης, στην οποία έχει πέσει η μισή στέγη. Θέλω να το εντάξω στο 4495 ως προ του '75. Τι προτείνετε να γίνει? Να επισκευαστεί (δηλ. Να κατασκευαστεί) η στέγη "νύχτα " και να βγαλω Φωτογραφίες μετά (βασιζόμενος στην α/φ του 1975 παρόλο που στο κτηματολόγιο δε φαίνεται η στέγη ) ή να το τακτοποιήσω ως έχει? Μετά θα πρέπει να βγάλω άδεια δόμησης απ ότι κατάλαβα, σωστά? Και μπορεί να αντικατασταθεί και η τοιχοποιία η οποία έχει διαβρωθεί? (Κοινώς να ξανά κτιστεί το τμήμα που έχει καταρρεύσει)
  11. Ezekiel_topo Ακριβώς όπως το λέει ο συνάδελφος. Ο πελάτης σου υποχρεούται να δώσει έκταση τόση ώστε να προκύψει ημιπλάτος 2 μ εις βάρος του. Ο απέναντι θα δώσει όταν το γκρεμίσει ή ποτέ, ή ενδεχομένως κάποτε να γίνει πολεοδομική μελέτη στον οικισμό μέσω πρότασης ενός ΣΧΟΟΑΠ ή ΓΠΣ και βρεθεί ρυμοτομούμενο. Να ελέγξεις αν υπάρχει μεταγενέστερη ή διαφορετική απόφαση που να ορίζει μεγαλύτερο πλάτος οδών στον οικισμό από τα 4 μ οπότε η παραχώρηση έκτασης θα είναι μεγαλύτερη.
  12. όταν καταθέτεις ερωτηματολόγιο δεν καταθέτεις κάτι άλλο. Η τεχνική έκθεση κατατίθεται στο φάκελο για την άδεια εγκατάστασης. Πλέον αυτό γίνεται ηλεκτρονικά (και δεν προβλέπεται τεχνική έκθεση). Τέλος η πληρότητα και αρτιότητα της έκθεσης δεν ζυγίζεται ή μετριέται για είναι μικρή ή κοντή ή ότι άλλο. Εκτός και αν σου είπε ότι είναι ελλειπής....
  13. Πας με το ημιπλάτος. Το αν ο δρόμος δεν αποκτήσει ποτέ πλάτος 4.00 μ στο συγκεκριμένο σημείο, δεν σε ενδιαφέρει πολεοδομικά.
  14. "Κάθε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση. Ο παραπάνω χώρος πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 4 μέτρα και να εφάπτεται σε όλο το μήκος της μίας πλευράς των ορίων του οικοπέδου. 'Οπου το πλάτος αυτό υπολείπεται των 4 μέτρων, για να είναι το οικόπεδο οικοδομήσιμο, πρέπει με συμβολαιογραφική πράξη, της οποίας αντίγραφο κοινοποιείται με απόδειξη στον οικείο ΟΤΑ, να τεθεί σε κοινή χρήση λωρίδα οικοπέδου τόση, ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινόχρηστου χώρου να επιτυγχάνεται πλάτος τουλάχιστον 2 μέτρων. Από την παραπάνω ρύθμιση εξαιρούνται τα τμήματα του οικοπέδου που καταλαμβάνονται από οικοδομές." Συνάδελφοι καλησπέρα!! Σε οριοθετημένο οικισμό κάτω των 2000 κατοίκων, στην περίπτωση που το πλάτος του κοινόχρηστου χώρου στο πρόσωπο οικοπέδου υπολείπεται των 4μ. και το όριο του "απέναντι" που οριοθετεί τον κοινόχρηστο χώρο είναι μια οικοδομή, για να οικοδομήσω εγώ οφείλω να παραχωρήσω εδαφική λωρίδα τόση ώστε να επιτευχθεί το ημιπλάτος των 2μ. από τον άξονα ή κατευθείαν 4μ. από την απέναντι οικοδομή?? Ρωτάω γιατί αν ισχύει η πρώτη περίπτωση τότε, με δεδομένο ότι ο γείτονας εξαιρείται από την υποχρέωση παραχώρησης λωρίδας λόγω της υφιστάμενης οικοδομής, δεν θα προκύψει ποτέ πλάτος 4μ. το κοινόχρηστου χώρου (προσπαθώντας να ερμηνεύσω την παραπάνω υπογραμμισμένη πρόταση)
  15. επικαρπία - κυριοτητα - ψιλή. Εαν δεν εχει κατι απο αυτα ο εγγονος , την κανει ο παππους Για να σε διευκολύνω, στο ε9 του εγγονου, υπαρχει το ακινητο? εαν οχι, σημαινει οτι δεν εχει κατι απο τα παραπανω οπότε ο εγγονός, δεν εχει νομικα και φορολογικα δικαιωματα στο ακινητο
  16. Κατέθεσα στην υπηρεσία το ερωτηματολόγιο και μια τεχνική έκθεση 2 σελίδων για την Γνωστοποίηση Επαγγελματικού Εργαστηρίου Χαμηλής Όχλησης και μου την απέρριψαν για την τεχνική έκθεση καθώς είναι μικρή. Έχει κάποιος συνάδελφος πρότυπο Τεχνικής Έκθεσης εγκατάστασης επαγγελματικού εργαστηρίου χαμηλής όχλησης. Έστω με τις βασικές ενότητες, διότι η υπάλληλος μου έδειξε ενός άλλου συναδέλφου η οποία ήταν πάνω από 20 σελίδες. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  17. Από ο,τι έχω καταλαβει την πληρωμη με καρτα δεν τη δεχεται, ο μονος τροπος για να πληρωθεί το 10ευρω είναι με εντολή πληρωμής μέσω του εικονιδίου του pdf (είτε σε Τράπεζα είτε με e-banking). Μόλις φανεί η πληρωμή στο σύστημα γίνεται αυτόματα το γύρισμα σε υπαγωγή.
  18. http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=778&sni[1155]=5626&language=el-GR και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/23659-έκδοση-άδειας-περί-λόγων-υγιεινής-και-χρήσης-και-επισκευή-φέροντα-οργανισμού/?do=findComment&comment=574817 αλλά να δεις και την προσθηκη απο τον φιλο ΚΑΝΑ https://www.michanikos.gr/forums/topic/23659-έκδοση-άδειας-περί-λόγων-υγιεινής-και-χρήσης-και-επισκευή-φέροντα-οργανισμού/?do=findComment&comment=994320
  19. Καλησπέρα, έχω αίτηση σε οριστική υπαγωγή και παρατήρησα μία σημαντική παράληψη στην τεχνική έκθεση. Κάνω αίτημα για να πάω την δήλωση σε κατάστησα υπαγωγής και μετέπειτα προσπαθώ να πληρώσω τα 10 ευρώ που απαιτούνται μέσο της επιλογής «Εξόφληση αιτήματος με χρέωση πιστωτικής κάρτας» (εικονίδιο μπλε κάρτας) αλλά δεν μου δέχεται την πληρωμή. Θα πρέπει να περιμένω να εγκριθεί από το ΤΕΕ πρώτα ώστε να προχωρήσω σε πληρωμή ή κάνω κάτι λάθος, ευχαριστώ.
  20. Coulis στο ε2 του παππού ναι φαίνεται. Τι εννοείς να έχει δικαιώματα ο εγγονός στο σπίτι; dimitris οπότε και στις δύο περιπτώσεις (δωρεάν παραχώρηση-ενοικίαση) την αίτηση κάνει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού έτσι;
  21. Καλησπέρα τελικά κάποιος τρόπος να βγει μια έγκριση για επισκευή όψεως σε ρυμοτομουμενο από το σχέδιο πόλεως, κτίριο κατασκευής προ του 1955 υπαρχει;
  22. γενικά δουλεύουν, εκτός όταν έχει traffic που καταρρέει το σύστημα όλο. Αν εννοείς την επιλογή του κτηματολόγιου, πρέπει να περιμένεις να φορτώσει τους χάρτες, κάθε φορά που κάνεις ζουμ.
  23. Τι θα γίνει με αυτό το ρημάδι site που δεν μπορούμε να μπούμε ανά καιρούς ; Αν είναι δυνατόν δηλαδή (ωραία τον είπαμε εδώ το καημός μας). Ξεφτίλα ..
  24. Και σε μένα το έχει κάνει σε όσες δεν έχουν ολοκληρωθεί.
  25. Η κατάσταση που διαμορφώθηκε στο λιμάνι της Σαμοθράκης προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στο νησί και μάλιστα εν μέσω της τουριστικής περιόδου. Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό λιμάνι ελληνικού νησιού που παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα που χρίζουν άμεσης λύσης. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», από τον Φεβρουάριο του 2019 ο τότε γενικός γραμματέας Λιμένων επισήμανε τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στο λιμάνι της Σαμοθράκης και ότι άμεσα θα προβούν στα έργα βελτίωσης. Αν και είναι δεδομένο ότι τα έργα λιμενικής πολιτικής στη χώρα είναι από τα πιο χρονοβόρα, μέχρι στιγμής δεν έχουν προχωρήσει ούτε στο λιμάνι της Καμαριώτισσας στη Σαμοθράκη ούτε στα 92 λιμάνια που η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (Πάσης Τάξεως) έχει καταγράψει στις πολυετείς μελέτες της με κύριο αποδέκτη το υπουργείο Ναυτιλίας. Η αρμόδια γενική γραμματεία απάντησε και ανέφερε για το λιμάνι της Σαμοθράκης: «Τα προβλήματα που καταγράφονται στην επιστολή της ΠΕΠΕΝ έχουν ήδη τεθεί, στο σύνολό τους, υπόψη της μελετητικής ομάδας του Προγράμματος Έργων Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΕΑΛ), ώστε να προκύψει η ιεράρχηση των αναγκαίων μελλοντικών έργων ανάπτυξης του λιμένα Καμαριώτισσας καθώς και ο χρονικός προγραμματισμός τους, με σκοπό τη βελτίωση των υποδομών και της λειτουργικότητάς του. Στο πλαίσιο του ΠΕΑΛ έχει εκπονηθεί ένα πλήθος υποστηρικτικών μελετών (κυματική, ακτομηχανική, μελέτη πλοήγησης, ΜΠΕ, υδρολογική κ.λπ.), οι οποίες απαιτούνται για το σωστό σχεδιασμό των προτεινόμενων παρεμβάσεων, που θα επιτρέψουν, μεταξύ άλλων, την ασφαλή προσέγγιση και ελλιμενισμό μεγαλύτερων πλοίων. Επίσης, έχει μελετηθεί η πολεοδομική οργάνωση της χερσαίας ζώνης λιμένα κατά τρόπο που να διαχωρίζονται πλήρως οι διάφορες χρήσεις του λιμένα και προτείνεται ο καθορισμός οικοδομικών τετραγώνων, όρων δόμησης και χρήσεων γης, οι οποίοι ωστόσο θα πρέπει (μετά την έγκριση της ΕΣΑΛ) να εγκριθούν με Π.Δ., σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθ. 140 του Ν. 4504/17 (ΦΕΚ184Α/29-11-2017), ώστε να καταστεί δυνατή οποιαδήποτε κτιριολογική παρέμβαση στη χερσαία ζώνη του λιμένα. Το πλαίσιο έργων Ανάπτυξης Λιμένα για την Καμαριώτισσα θα εισαχθεί προς συζήτηση στην ΕΣΑΛ το αμέσως επόμενο διάστημα» Σύμφωνα με τη μελέτη της ΠΕΠΕΝ, το λιμάνι της Σαμοθράκης χρειάζεται άμεσα «εκβάθυνση της λιμενολεκάνης» ενώ το χαρακτηρίζουν «επικίνδυνο λιμάνι για τις προσεγγίσεις μεγάλων πλοίων», κάτι το οποίο πρακτικά επιβεβαιώθηκε και την προηγούμενη εβδομάδα. Η κατάσταση αυτή καταγράφεται στα περισσότερα λιμάνια της χώρας. Σε 77 νησιά, η ΠΕΠΕΝ μέσα από τη μελέτη της από τους Έλληνες πλοίαρχους που καθημερινά προσεγγίζουν τα νησιά αυτά, έχει σημειώσει σωρεία κατασκευαστικών λαθών και 92 λιμάνια στα οποία ελλοχεύουν σοβαρά προβλήματα για τη ναυσιπλοΐα, τους επιβάτες και τα ίδια τα καράβια, ακόμα και σε νέα κατασκευασμένα λιμάνια όπως της Τήνου και της Μυκόνου. Τα 10 SOS Φολέγανδρος: «Ίσως το πιο επικίνδυνο λιμάνι της χώρας. Απαραίτητη η φωτοσήμανση των βραχονησίδων ΠΟΛΥΟ – ΞΕΡΕΣ – ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΙΑ και του Ακ. ΛΑΤΙΝΗ, καθιστά επικίνδυνη την είσοδο και έξοδο των πλοίων. Επέκταση προβλήτα προς Α. Προσκρουστήρες, σκιάδες, W.C. Εκβάθυνση» Θηρασιά: «Επικίνδυνη η προσέγγιση μεγάλων πλοίων λόγω αδυναμίας αγκυροβολιάς εξαιτίας του μεγάλου βάθους. Επέκταση προβλήτα προς Β» Σαντορίνη: «Επειδή ο συγκεκριμένος χώρος (Αθήνιος) είναι αδύνατον να γίνει λιμάνι λόγω του μεγάλου βάθους, είναι επιβεβλημένη η μεταφορά του λιμανιού σε άλλη περιοχή» Ανάφη: «Χρήζει άμεσης εκβάθυνσης. Άκρως επισφαλής και επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση του πλοίου. Δεν είναι προστατευμένος ο προβλήτας στους εξωτερικούς κυματισμούς» Σύρος: «Σε πολλά σημεία της λιμενολεκάνης το βάθος έχει ελαττωθεί με αποτέλεσμα να δυσχεραίνονται οι χειρισμοί των πλοίων με μεγάλο βύθισμα. Δεν διατίθεται θέση πρυμνοπλαγιοδέτησης για ασφαλή παραμονή πλοίου όταν επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες» Κέα: «Επέκταση προβλήτα προς Β και προς Ν. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Φωτοσήμανση λιμενοβραχίονα. Να τοποθετηθούν προσκρουστήρες. Επέκταση λιμενοβραχίονα κατά 30 μ. το λιγότερο» Άνδρος (Γαύριο): «Σε όλη τη λιμενολεκάνη απαιτείται εκβάθυνση. Λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού δημιουργούνται προβλήματα στις αναρροφήσεις των πλοίων κατά τη διάρκεια χειρισμών» Αλόννησος: «Επικίνδυνη πρυμοδέτηση στον εξωτερικό προβλήτα λόγω γειτνίασης με τα βράχια του λιμενοβραχίονα» Θάσος (Πρίνος): «Αλλαγή τοποθέτησης νέων δέσρων στις ήδη κατεστραμμένες. Χρήζει άμεσης εκβάθυνσης – άκρως επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση των φορτωμένων πλοίων εκτός της ΝΟ2 θέσης» Κεφαλονιά (Πόρος): «Δεν παρέχει ασφάλεια στα πλοία από άποψη καιρικών συνθηκών. Είναι εντελώς απροστάτευτο και εκτεθειμένο στους περισσότερους καιρούς» Προβλήτες χρειάζονται τα περισσότερα νησιά Κύθνος: «Φωτοσήμανση βραχονησίδας Μέριχας. Προστασία του νέου προβλήτα από λιμενοβραχίονα (Δ-ΝΔ άνεμοι). Προσκρουστήρες – αίθουσα αναμονής – W.C. Εκβάθυνση εσωτερικού λιμένα». Σέριφος: «Φωτοσήμανση εισόδου – Προσκρουστήρες – Αίθουσα αναμονής – Προέκταση προβλήτα προς Α και διαπλάτυνση προς Ν. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν ανέμους» Σίφνος: «Επέκταση προβλήτας. Δημιουργία ικανού χερσαίου χώρου για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Δ-ΝΔ ανέμους. Προσκρουστήρες – Αίθουσα αναμονής επιβατών – Χώροι υγιεινής» Μήλος: «Επέκταση προβλήτας για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση τουλάχιστον 3 πλοίων. Δημιουργία θέσεως (L) πρυμνοπλαγιοδέτησης. Τοποθέτηση προσκρουστήρων, εκβάθυνση, βελτίωση σταθμού επιβατών χώρων υγιεινής. Να γίνει καλύτερος ο φωτισμός του προβλήτα» Κίμωλος: «Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων Ρευματονήσια. Επέκταση προβλήτα από Δ προς Α. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν – ΝΑ ανέμους. Σκιάδες , W.C., προσκρουστήρες» Σίκινος: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Επέκταση προβλήτα. Φωτισμός προβλήτα, στέγαστρα επιβατών. Απροστάτευτο στους ΝΔ ανέμους» Ίος: «Επέκταση προβλήτα προς Β. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης» Νάξος: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης έως την είσοδο της μαρίνας. Αύξηση φωτοβολίας λιμενοβραχίονα. Αύξηση της εμβέλειας του φανού Αμαρίδες και τοποθέτηση ανακλαστήρα ραντάρ. Προσκρουστήρες» Πάρος: «Ενίσχυση φωτοβολίας φανού Άγιος Φωκάς (χάνεται στα φώτα της πόλης). Απαιτείται επανασχεδιασμός στις κλίσεις των ραμπών ώστε να εξυπηρετούνται όλα τα πλοία» Τήνος: «Το αποτέλεσμα είναι αυτό που είχαμε προβλέψει από τότε που ξεκίνησε να σχεδιάζεται το νέο έργο, ότι δηλαδή η υλοποίησή του (κατασκευή προστατευτικού λιμενοβραχίονα-νησίδα) θα δημιουργήσει πολύ περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσει. Η αποπεράτωση του έργου θα στερήσει από κάποιες κατηγορίες πλοίων τη δυνατότητα προσέγγισης αφού η λιμενολεκάνη που δημιουργείται θα είναι παγίδα όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές» Μύκονος: «α) Παλαιό λιμάνι: Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Τοποθέτηση προσκρουστήρων. β) Νέο Λιμάνι: Δεν προστατεύεται από τους ΝΔ-ΒΔ ανέμους. Χρειάζεται αίθουσα αναμονής επιβατών και καλύτερες σκιάδες. Να φωτοσημανθεί η βραχονησίδα ΚΑΒΟΥΡΑΣ. Να αντικατασταθούν οι κατεστραμμένοι προσκρουστήρες» Αμοργός (Κατάπολα): «Επέκταση προβλήτα προς Α ή προς Δ. Φωτοσήμανση εισόδου. Προσκρουστήρες. Σκιάδες, W.C.». Αμοργός (Αιγιάλη): «Διαπλάτυνση προβλήτα – Προσκρουστήρες -φωτισμός» Δονούσα: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Προέκταση προβλήτα. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από ΝΔ ανέμους» Κουφονήσι: «Επισκευή στην προέκταση της προβλήτας με το χερσαίο χώρο» View full είδηση
  26. Η κατάσταση που διαμορφώθηκε στο λιμάνι της Σαμοθράκης προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στο νησί και μάλιστα εν μέσω της τουριστικής περιόδου. Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό λιμάνι ελληνικού νησιού που παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα που χρίζουν άμεσης λύσης. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», από τον Φεβρουάριο του 2019 ο τότε γενικός γραμματέας Λιμένων επισήμανε τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στο λιμάνι της Σαμοθράκης και ότι άμεσα θα προβούν στα έργα βελτίωσης. Αν και είναι δεδομένο ότι τα έργα λιμενικής πολιτικής στη χώρα είναι από τα πιο χρονοβόρα, μέχρι στιγμής δεν έχουν προχωρήσει ούτε στο λιμάνι της Καμαριώτισσας στη Σαμοθράκη ούτε στα 92 λιμάνια που η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (Πάσης Τάξεως) έχει καταγράψει στις πολυετείς μελέτες της με κύριο αποδέκτη το υπουργείο Ναυτιλίας. Η αρμόδια γενική γραμματεία απάντησε και ανέφερε για το λιμάνι της Σαμοθράκης: «Τα προβλήματα που καταγράφονται στην επιστολή της ΠΕΠΕΝ έχουν ήδη τεθεί, στο σύνολό τους, υπόψη της μελετητικής ομάδας του Προγράμματος Έργων Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΕΑΛ), ώστε να προκύψει η ιεράρχηση των αναγκαίων μελλοντικών έργων ανάπτυξης του λιμένα Καμαριώτισσας καθώς και ο χρονικός προγραμματισμός τους, με σκοπό τη βελτίωση των υποδομών και της λειτουργικότητάς του. Στο πλαίσιο του ΠΕΑΛ έχει εκπονηθεί ένα πλήθος υποστηρικτικών μελετών (κυματική, ακτομηχανική, μελέτη πλοήγησης, ΜΠΕ, υδρολογική κ.λπ.), οι οποίες απαιτούνται για το σωστό σχεδιασμό των προτεινόμενων παρεμβάσεων, που θα επιτρέψουν, μεταξύ άλλων, την ασφαλή προσέγγιση και ελλιμενισμό μεγαλύτερων πλοίων. Επίσης, έχει μελετηθεί η πολεοδομική οργάνωση της χερσαίας ζώνης λιμένα κατά τρόπο που να διαχωρίζονται πλήρως οι διάφορες χρήσεις του λιμένα και προτείνεται ο καθορισμός οικοδομικών τετραγώνων, όρων δόμησης και χρήσεων γης, οι οποίοι ωστόσο θα πρέπει (μετά την έγκριση της ΕΣΑΛ) να εγκριθούν με Π.Δ., σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθ. 140 του Ν. 4504/17 (ΦΕΚ184Α/29-11-2017), ώστε να καταστεί δυνατή οποιαδήποτε κτιριολογική παρέμβαση στη χερσαία ζώνη του λιμένα. Το πλαίσιο έργων Ανάπτυξης Λιμένα για την Καμαριώτισσα θα εισαχθεί προς συζήτηση στην ΕΣΑΛ το αμέσως επόμενο διάστημα» Σύμφωνα με τη μελέτη της ΠΕΠΕΝ, το λιμάνι της Σαμοθράκης χρειάζεται άμεσα «εκβάθυνση της λιμενολεκάνης» ενώ το χαρακτηρίζουν «επικίνδυνο λιμάνι για τις προσεγγίσεις μεγάλων πλοίων», κάτι το οποίο πρακτικά επιβεβαιώθηκε και την προηγούμενη εβδομάδα. Η κατάσταση αυτή καταγράφεται στα περισσότερα λιμάνια της χώρας. Σε 77 νησιά, η ΠΕΠΕΝ μέσα από τη μελέτη της από τους Έλληνες πλοίαρχους που καθημερινά προσεγγίζουν τα νησιά αυτά, έχει σημειώσει σωρεία κατασκευαστικών λαθών και 92 λιμάνια στα οποία ελλοχεύουν σοβαρά προβλήματα για τη ναυσιπλοΐα, τους επιβάτες και τα ίδια τα καράβια, ακόμα και σε νέα κατασκευασμένα λιμάνια όπως της Τήνου και της Μυκόνου. Τα 10 SOS Φολέγανδρος: «Ίσως το πιο επικίνδυνο λιμάνι της χώρας. Απαραίτητη η φωτοσήμανση των βραχονησίδων ΠΟΛΥΟ – ΞΕΡΕΣ – ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΙΑ και του Ακ. ΛΑΤΙΝΗ, καθιστά επικίνδυνη την είσοδο και έξοδο των πλοίων. Επέκταση προβλήτα προς Α. Προσκρουστήρες, σκιάδες, W.C. Εκβάθυνση» Θηρασιά: «Επικίνδυνη η προσέγγιση μεγάλων πλοίων λόγω αδυναμίας αγκυροβολιάς εξαιτίας του μεγάλου βάθους. Επέκταση προβλήτα προς Β» Σαντορίνη: «Επειδή ο συγκεκριμένος χώρος (Αθήνιος) είναι αδύνατον να γίνει λιμάνι λόγω του μεγάλου βάθους, είναι επιβεβλημένη η μεταφορά του λιμανιού σε άλλη περιοχή» Ανάφη: «Χρήζει άμεσης εκβάθυνσης. Άκρως επισφαλής και επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση του πλοίου. Δεν είναι προστατευμένος ο προβλήτας στους εξωτερικούς κυματισμούς» Σύρος: «Σε πολλά σημεία της λιμενολεκάνης το βάθος έχει ελαττωθεί με αποτέλεσμα να δυσχεραίνονται οι χειρισμοί των πλοίων με μεγάλο βύθισμα. Δεν διατίθεται θέση πρυμνοπλαγιοδέτησης για ασφαλή παραμονή πλοίου όταν επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες» Κέα: «Επέκταση προβλήτα προς Β και προς Ν. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Φωτοσήμανση λιμενοβραχίονα. Να τοποθετηθούν προσκρουστήρες. Επέκταση λιμενοβραχίονα κατά 30 μ. το λιγότερο» Άνδρος (Γαύριο): «Σε όλη τη λιμενολεκάνη απαιτείται εκβάθυνση. Λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού δημιουργούνται προβλήματα στις αναρροφήσεις των πλοίων κατά τη διάρκεια χειρισμών» Αλόννησος: «Επικίνδυνη πρυμοδέτηση στον εξωτερικό προβλήτα λόγω γειτνίασης με τα βράχια του λιμενοβραχίονα» Θάσος (Πρίνος): «Αλλαγή τοποθέτησης νέων δέσρων στις ήδη κατεστραμμένες. Χρήζει άμεσης εκβάθυνσης – άκρως επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση των φορτωμένων πλοίων εκτός της ΝΟ2 θέσης» Κεφαλονιά (Πόρος): «Δεν παρέχει ασφάλεια στα πλοία από άποψη καιρικών συνθηκών. Είναι εντελώς απροστάτευτο και εκτεθειμένο στους περισσότερους καιρούς» Προβλήτες χρειάζονται τα περισσότερα νησιά Κύθνος: «Φωτοσήμανση βραχονησίδας Μέριχας. Προστασία του νέου προβλήτα από λιμενοβραχίονα (Δ-ΝΔ άνεμοι). Προσκρουστήρες – αίθουσα αναμονής – W.C. Εκβάθυνση εσωτερικού λιμένα». Σέριφος: «Φωτοσήμανση εισόδου – Προσκρουστήρες – Αίθουσα αναμονής – Προέκταση προβλήτα προς Α και διαπλάτυνση προς Ν. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν ανέμους» Σίφνος: «Επέκταση προβλήτας. Δημιουργία ικανού χερσαίου χώρου για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Δ-ΝΔ ανέμους. Προσκρουστήρες – Αίθουσα αναμονής επιβατών – Χώροι υγιεινής» Μήλος: «Επέκταση προβλήτας για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση τουλάχιστον 3 πλοίων. Δημιουργία θέσεως (L) πρυμνοπλαγιοδέτησης. Τοποθέτηση προσκρουστήρων, εκβάθυνση, βελτίωση σταθμού επιβατών χώρων υγιεινής. Να γίνει καλύτερος ο φωτισμός του προβλήτα» Κίμωλος: «Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων Ρευματονήσια. Επέκταση προβλήτα από Δ προς Α. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν – ΝΑ ανέμους. Σκιάδες , W.C., προσκρουστήρες» Σίκινος: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Επέκταση προβλήτα. Φωτισμός προβλήτα, στέγαστρα επιβατών. Απροστάτευτο στους ΝΔ ανέμους» Ίος: «Επέκταση προβλήτα προς Β. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης» Νάξος: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης έως την είσοδο της μαρίνας. Αύξηση φωτοβολίας λιμενοβραχίονα. Αύξηση της εμβέλειας του φανού Αμαρίδες και τοποθέτηση ανακλαστήρα ραντάρ. Προσκρουστήρες» Πάρος: «Ενίσχυση φωτοβολίας φανού Άγιος Φωκάς (χάνεται στα φώτα της πόλης). Απαιτείται επανασχεδιασμός στις κλίσεις των ραμπών ώστε να εξυπηρετούνται όλα τα πλοία» Τήνος: «Το αποτέλεσμα είναι αυτό που είχαμε προβλέψει από τότε που ξεκίνησε να σχεδιάζεται το νέο έργο, ότι δηλαδή η υλοποίησή του (κατασκευή προστατευτικού λιμενοβραχίονα-νησίδα) θα δημιουργήσει πολύ περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσει. Η αποπεράτωση του έργου θα στερήσει από κάποιες κατηγορίες πλοίων τη δυνατότητα προσέγγισης αφού η λιμενολεκάνη που δημιουργείται θα είναι παγίδα όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές» Μύκονος: «α) Παλαιό λιμάνι: Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Τοποθέτηση προσκρουστήρων. β) Νέο Λιμάνι: Δεν προστατεύεται από τους ΝΔ-ΒΔ ανέμους. Χρειάζεται αίθουσα αναμονής επιβατών και καλύτερες σκιάδες. Να φωτοσημανθεί η βραχονησίδα ΚΑΒΟΥΡΑΣ. Να αντικατασταθούν οι κατεστραμμένοι προσκρουστήρες» Αμοργός (Κατάπολα): «Επέκταση προβλήτα προς Α ή προς Δ. Φωτοσήμανση εισόδου. Προσκρουστήρες. Σκιάδες, W.C.». Αμοργός (Αιγιάλη): «Διαπλάτυνση προβλήτα – Προσκρουστήρες -φωτισμός» Δονούσα: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης. Προέκταση προβλήτα. Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από ΝΔ ανέμους» Κουφονήσι: «Επισκευή στην προέκταση της προβλήτας με το χερσαίο χώρο»
  27. This advert is COMPLETED!

    • WANTED
    • NEW

    ΚΥΡΙΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ Υποστηρίζει την ανάπτυξη και λειτουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων (Enterprise Resource Management database) για τη συλλογή των αναγκαίων περιβαλλοντικών στοιχείων Επεξεργάζεται τα περιβαλλοντικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την καταγραφή της περιβαλλοντικής επίδοσης εταιρειών για όλες τις ανάγκες reporting Συμμετέχει στην παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και την επικαιροποίηση του ISO14001 εταιρειών Υποστηρίζει Τμήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης εταιρειών σε θέματα που αφορούν την περιβαλλοντική επίδοση Επιθυμητή η εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο ΠΡΟΣΟΝΤΑ Απαιτείται πτυχίο Α.Ε.Ι Μηχανικού Επιθυμητή εμπειρία σε θέματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης / Προστασίας Φυσικών Πόρων /Διαχείρισης Ενέργειας, διαχείρισης κατά ISO 14001 και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας και χρήσης Η/Υ Επικοινωνία: [email protected], [email protected]

    NO VALUE SPECIFIED

  28. Η Νομιμοποίηση υπολογίζεται με αμοιβές αποτύπωσης. Συντάσσεις συμβατικό προϋπολογισμό για τα τμήματα που νομιμοποιούνται. ΚΗ, ΔΟΥ και Δήμος πληρώνονται κανονικά. ΙΚΑ όχι.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.