Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      857


  2. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.691


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.219


  4. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.409


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Συγνώμη για την παρέμβαση μου σε τομέα που δεν είναι το φόρτε μου και της ειδικότητας μου. Αλλα υπάρχουν και όρια όταν συνάδερφοι που προσφέρουν με την καρδιά τους την γνώση τους και την φροντίδα τους στην ειδικότητα τους, να δέχονται μικρόψυχες επιθέσεις ….
    3 points
  2. Κοίτα ψήφους το θέμα και αστεράκια, το έχω πει, πρέπει να κάνω κωμική εκπομπή
    2 points
  3. ενταξει, δεν μπηκα πολυ στον κοπο, απλως τα πηρα λιγο. Εγω μιλαω καταρχην για την νομερο 1 μαρκα, την οποια παραξενα εγραψα λιγο αρχικα να μην γινετε ευκολα κατανοητη, και δεν λεω κατι no name, και ενταξει εμπεδωσα ενα μαγαζι ειναι πιο ακριβο απο αλλο , διπλα στο πολυτεχνειο που ηταν παλια και ακομα χρονια εμπιστευομαι, δεν τυχαινε ομως η εμενα να παει κατα κει, οποτε λεω "παρε ενα κουτι μυτες", ομως το να την πληρωσω την τιμη του δικου μου επι ... 1,5 σχεδον αλλα να εχει και τα 2/3 μεσα παλι....βρηκαμε παλι θεμα να σχολιομαστε νταξ ρε παιδια, δουλεια δεν ειχα να κανω κι ειπα να βαλω ενα ποστακι
    2 points
  4. Version 1

    4.787 downloads

    Τύποι γραμμών για τοπογραφικά διαγράμματα και χάρτες. Αποσυμπιέστε το αρχείο .rar κ τοποθετήστε τα 4 αρχεία στο φάκελο C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD ??????\Support Στο Autocad κάνετε load τα δύο αρχεία με επέκταση .lin πηγή
    1 point
  5. Version 1.0.0

    95 downloads

    Το ED50τoHGRS είναι ένα εκτελέσιμο matlab script για τον -μαζικό- μετασχηματισμό των γεωδαιτικών συντεταγμένων από το ED50 στο ΕΓΣΑ87, σύμφωνα με τους τύπους που δημοσιεύτηκαν από τον καθηγτή Βέη το 1994. Παρατηρήσεις: 1. Αφορά μετασχηματισμό αρκρίβειας όχι καλύτερης από 5 μέτρα 2. Διαβάστε τις οδηγίες που δίνονται για να καταλάβετε τα αρχεία και την μορφή που θα βάζετε. Σε περίπτωση σφαλμάτων, παρακαλώ ειδοποιήστε ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ: Δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση επίσημο εργασλείο μετασχηματισμού.
    1 point
  6. Το ίδιο το ICE λέει: Recognition of EU professional qualifications Find out how you can apply for the UK protected titles of CEng MICE, IEng MICE or EngTech MICE if you are already a professionally qualified civil engineer in another EU member state. This route is suitable for practising civil engineers who are already professionally qualified in another EU member state and want to work in the UK using the title CEng MICE, IEng MICE or EngTech MICE. Πηγή: https://www.ice.org.uk/my-ice/my-membership/recognition-of-eu-professional-qualifications Το ICE για να σε κάνει full corporate member πρέπει να γίνεις C.Eng, I.Eng ή EngTech. Δεν έχει βαθμίδα Chartered Member https://www.ice.org.uk/membership/grades-of-ice-membership Τέλος, αν πας σε αυτή τη σελίδα https://www.ice.org.uk/about-ice/about-our-members/ice-pass-list-meet-ices-newest-members έχει κάτω κάτω το όνομα μιας συναδέλφου και το πως έγινε μέλος: Δεν λέει Chartered Memenber, λέει ξεκάθαρα C.Eng MICE. Θα σε παρακαλούσα βέβαια εαν έχεις κάποιο σύνδεσμο που να στηρίζει τους ισχυρισμούς σου να μας τον αναφέρεις.
    1 point
  7. μηπως να ζητησεις ποσοστα? θα μας τρελανει ο αλλος! δεν ξερω βασικα κανεναν που να φτιαχνει προγραμμα on demand αμεσα και ανιδιοτελως σε χρηστη που ουτε καν απανταει σε ερωτηματα σου και αντι να τον αγνοησεις του εκανες και προγραμμα, δεν εχω λογια
    1 point
  8. dimamp μην το συνεχιζεις παρακαλω, εγω απο το προγραμμα σου θα κατακτησω τον κοσμο παντως μη σου πω και 2-3 παραλληλα συμπαντα
    1 point
  9. Είπε ότι έγιναν αλλαγές σε 2 θέσεις στάθμευσης (όχι δικές της) από το υπόγειο. Το υπόγειο του συγκροτήματος μπορεί να είναι κοινό, πιθανόν κάποια επέκταση εκτός περιγράμματος με κοινή είσοδο από το δρόμο. Αρκετά συνηθισμένο σε συγκρότημα μεζονετών if you ask me. Μπορεί να ενοχλείται από την διέλευση προς την κατοικία ή η φίλη μας να κάνει πάρτυ στο υπόγειο (το "έννομο" εκτιμώ ότι γράφτηκε από κακτημένη ταχύτητα, σκέτο συμφέρον εννοούσε). Έννομο συμφέρον όμως, δηλαδή πάτημα για να κάνει αγωγή για σπάσιμο, έχει (την κατάργηση του γκαράζ). Υπάρχουν αρκετά παράδοξα με τους νόμους των αυθαιρέτων. Σας εξασφαλίζουν μεν πολεοδομικά, αλλά όχι απαραίτητα συμβολαιογραφικά. Ναι, επιτρεπόταν η αλλαγή χρήσης και καλώς την κάνατε όμως δεν επιτρέπεται η κατάργηση υποχρεωτικής θέσης (δηλ. του Ν.1221) από νομική άποψη. Και εκεί θα πατήσει ο γείτονας. Το έχουμε ξαναδεί το έργο με τα γκαράζ και τους γείτονες.
    1 point
  10. @GiorgosCivil αν γίνεις μέλος με το EU Directive στο ICE δεν μπορείς να κάνεις mutual agreement me to IStructE. Μπορείς όμως να κάνεις με το MEIE της Ιρλανδίας ή άλλα της Βρετανίας. Έχει διάφορα. Φίλε @peterpan σου γράφω από τη Βρετανία όπου ζω και όχι από παράρτημα. Στο ΗΒ είναι όπως τα έγραψα παραπάνω. Δεν έχουμε διαφοροποιήσεις ούτε περιγραφές των εαυτών μας και ιστορίες που αναφέρεις. Έναν τίτλο έχουμε όλοι και τέλος. Δεν έχει καμία σημασία ο τρόπος εγγραφής στο ICE. Πριν 2 μήνες έγινε συνάδελφος FICE που γράφτηκε με το EU Directive. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ανέβασε συγκεκριμένο reference. "'Έξυπνοι; Εύκολη διαδικασία;; Για να δουλέψουν από το ΗΒ στη Μέση Ανατολή...." Μάλιστα... Τι κόσμος ρε φίλε. Λοιπόν, το EU Directive έχει να κάνει με την επαγγελματική εμπειρία που τη μεταφέρεις από μία χώρα της ΕΕ σε μία άλλη χώρα της ΕΕ βάση του 2005/36. Περίπου όπως το career appraisal. Δεν θα ήθελα αγαπητέ να συνεχίσω τη συζήτηση αυτή μαζί σας. Εδώ δεν είναι ΤΕ και ΠΕ. Διαφωνούμε και καλά κάνουμε
    1 point
  11. Πάντως έχουμε βρει ωραία δικαιολογία την κλιματική αλλαγή για κάθε επιζήμιο φαινόμενο που μας πιάνει στον ύπνο. Άλλαξε τάχα το κλίμα και άρχισαν οι πλημμύρες.. και δε φταίει ας πούμε η έλλειψη οργάνωσης.
    1 point
  12. Αν δεν κάνω λάθος, εσύ άρχισες τους χαρακτηρισμούς περί σπέκουλας και αστειότητος...
    1 point
  13. μου κάνει εντύπωση ότι διαμρτύρεται για την αλλαγή χρήσης που κάνατε στο δικό σας υπόγειο και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, τι έννομο συμφέρον έχει, πάει σε κανα δύο πράγματα ο νους μου, δεν μπορω να το εντοπίσω όμως ακόμα. Εγώ σκέφτομαι την τροποποίηση οτι αλλάξατε την σύσταση. Το οτι την αλλαξατε έχει να κανει με τις θεσεις που μετατρεψατε κατι? Με τις θεσεις, που δημιουργηθηκαν στο οικοπεδο εχει να κανει κατι?
    1 point
  14. 1 point
  15. Μην ψάχνετε να βρείτε λογική και συνεπαγωγές σε αυτούς τους νόμους γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Εδώ η ίδια η σύμβουλος του υπουργού (Στο 1:36:07) δηλώνει ότι ο 4178 στο θέμα του ΔΕΔΟΤΑ ήταν ύπουλος νόμος (ή πονηρούλης) όπως αναφέρει λίγο πιο κάτω. Έχουμε κάνει δηλώσεις από το 2011 τις οποίες έχουμε παντρευτεί για όλη μας τη ζωή και οι οποίες θα μας φέρουν σε προστριβές με ιδιοκτήτες, δικηγόρους και συναδέλφους μηχανικούς που απλά είχαν διαφορετική ερμηνεία από εμάς. Και όσο οι Ελλάδα θα φτωχαίνει, οι τιμές θα πέφτουνε και οι ευθύνες θα μεγαλώνουν
    1 point
  16. Ολα θα μπουν στη "σωστή βάση" με την ηλεκτρονική ταυτότητα! Μέχρι τότε αυτοσχεδιάζουμε…..
    1 point
  17. Ο συνάδελφος jhros το έθεσε πολύ σωστά Συνάδελφε ink21 έκανες μία ερώτηση σε ένα φόρουμ. Σου δίνουμε μία πλειάδα απαντήσεων. Το μόνο που ρωτήσαμε -με σκοπό να διευκολύνουμε- είναι την ακρίβεια για να εξετάζαμε λύσεις. Αν π.χ. θέλεις αποτύπωση στρατοπέδου σε 1:500 όλα αυτά που συζητάμε είναι άχρηστα. Μας λες ο ίδιος ότι δεν σου τρέχει ένα εξελάκι. O jojo σου λέει το πρόβλημα. Εγώ σου δίνω την φιλοσοφία της λύσης μέσα από επίσημα πρακτικά. Οι τύποι του Βέη εφαρμόζονται σε ένα excel sheet. Ο nbr σου ζητάει λεπτομέρειες και -όντως- έριξε μια σπόντα για να σε βοηθήσει κάποιος που έχει τα προγράμματα. Μετά μπαίνει ο alexios και ρίχνει μομφή ότι ο nbr το κάνει για να κονομήσει. Πιστεύεις ότι αν εξαρχής μας έλεγες ότι συνάδελφοι, τα θέλω για έναν μετασχηματισμό χαρτογραφικού υποβάθρου 1:50000 θα ήταν κακό; Έχετε δει σε πόσα μηνύματα απαντάει ο nbr ή ο jojo? Πιστεύετε ότι δεν μπορούν να αράξουν και να μην ασχολούνται; Πιστεύετε ότι είμαστε στο φόρουμ να ψαρεύουμε άτομα να τους τρώμε τις δουλειές; Για αυτά, υπάρχουν άλλοι ειδικοί. ΥΓ1 Δεν σε αδικώ ink21, καταλαβαίνω ότι φυλάγεσαι/όμαστε όλοι από παντού. Απλά κάνε μία διύλιση των γραφόντων στο φόρουμ. ΥΓ2 Προσωπικά, μέσα από το φόρουμ έχω συζητήσει με συναδέλφους από Κέρκυρα μέχρι Ρόδο και από Κρήτη μέχρι Έβρο και έχουμε λύσει προβλήματα. Εγώ χάρηκα να δίνω λύσεις. Τώρα αν αυτοί νομίζουν ότι με δουλεύουν...πολύ καλά κάνουν...
    1 point
  18. Πίστευα πως το θέμα έκλεισε.Ο φίλος ο Αλέξιος όμως έριξε το το καρφί ότι εγώ ....""φόρα παρτίδα" χωρίς κανένα ίχνος ενδοιασμού..." μάλλον τον στέλνω να κάνει με άλλον την δουλειά ΙΣΩΣ επειδή, ο ερωτών, είναι ΤΕ. Όχι ?? Εγώ αγαπητέ όλα τα χρόνια της καριέρας μου δούλευα με ομάδα πολλών ατόμων. Ποτέ μόνος. Όταν δούλευα έξω είχα στο συνεργείο εργοδηγό τοπογράφο (από Ευκλείδη ) που έπαιρνε ακριβώς τα ίδια με' μένα. Από ιδεολογία και μόνο εγώ είμαι υπέρ των συνεργασιών. Πάντως πίστεψέ με κακό δεν είναι. Μπορεί και να βγαίνεις και κερδισμένος. Τώρα αν εσύ, αγαπητέ Αλέξιε , έχεις μύγες και μυγιάζεσαι .... να είσαι καλά εκεί στην όμορφη Πάτρα.
    1 point
  19. Εάν μπορείτε δώστε μας οδηγίες για τον τρόπο εγκατάστασης και λειτουργίας
    1 point
  20. @Earl είσαι στην Ελλάδα ή στην Αγγλία? Έχει σημασία για να σου εξηγήσω κάποια απορίες σου. Η διαφοροποίηση που αναφέρω αφορά τους μηχανικούς που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το European directive με σκοπό να εργαστούν στην Αγγλία. Ο όρος CHARTERED CIVIL ENGINEER προστατεύεται από το Royal Charter Declaration και μόνο όσοι έχουν ικανοποιήσει τις προυποθέσεις του Institution φέρουν το δικαίωμα να περιγράφουν τους εαυτούς τους ως CHARTERED CIVIL ENGINEERS. Οι υπόλοιποι είναι Chartered members of ICE. Η διαφοροποίηση αυτή γίνεται διότι έχουν υπάρξει στο παρελθόν διάφοροι "έξυπνοι" οι οποίοι γίνονται μέλη στο ICE μέσω European Directive (που είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία) και στη συνέχεια χρησιμοποιούν τον τίτλο τους καταχρηστικά για να πάνε να δουλέψουν αλλού, π.χ. Εμιράτα, αραβία, Ασία κλπ. Όπως έχω ξαναγράψει, σας προτείνω να απευθυνθείτε στο Ελληνικό Παράρτημα του ICE έδω στην Ελλάδα το οποίο διοργανώνει CPD, σεμινάρια, ημερίδες, site visit κλπ, καθώς και διάφορα newsletter σχετικά με τη δράση του. Σας επισυνάπτω το τελευταίο newsletter του ICE Greek Local Association ώστε να σας κεντρίσω το ενδιαφέρον. Αν παραβιάζω του κανόνες του forum παρακαλώ να το αφαιρέσετε. GREEK_LA_NEWSLETTER_11.pdf
    -2 points
  21. Συνάδελφε ink21, o nbr σου το είπε "φόρα παρτίδα" χωρίς κανένα ίχνος ενδοιασμού "υπάρχουν και συνεργασίες" τόσο απλά τόσο ξεκάθαρα και ο νοών νοήτω.
    -3 points
  22. Γελάσαμε βρε! Ειστε στ' αλήθεια πολύ αστείοι, μα μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Απαράδεκτα προσβλητικός σε συναδέρφους και καθ’ έξιν και κατ’ εξακολούθηση. Άνευ της ελαφρυντικής περίστασης του πρότερου έντιμου βίου. Λαμβάνεις ποινή. Didonis
    -4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.