Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/07/2018 σε όλες τις περιοχές
-
2 points
-
Δε βλέπω κάτι αντίστοιχο για την κατηγορία 2. Το κώλυμα με το προκήπιο αφορά μεταγενέστερες του 83 αυθαιρεσίες. β) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2 : Αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται πριν από την 1η.1.1983 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες είχαν ολοκληρωθεί πριν από το έτος 1983 με την καταβολή του παραβόλου και του ενιαίου ειδικού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Για την υπαγωγή υποβάλλονται τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε, ζ, ι, και ια του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας και δεν απαιτούνται λοιπά στοιχεία και σχέδια. Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1η.1.1983 τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μόνο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983.2 points
-
Ας τα πιασουμε αναποδα: TOPO_PROP: 13. CLOSED LWPOLYLINE -> όρια των ακινήτων -> συντίθεται από τα όρια των επιπέδων πληροφορίας BOUND_IMPL και BOUND_UNIMPL επομενως θα ανατρεξουμε στο: BOUND_UNIMPL: 02. LWPOLYLINE ή Closed -> ΜΗ υλοποιηµένα όρια της ιδιοκτησίας -> θα τα φτιαξουμε απο: DBOUND_PROP: 09. LWPOLYLINE / text -> Όριο ιδιοκτησίας βάσει ∆ιοικητικής Πράξης (γεωτεµάχιο ∆ιανοµής, Αναδασµού, τελική ιδιοκτησία ΠΕ κλπ) + text αριθµός της τελικής ιδιοκτησίας, ο αριθµός του ΟΤ, ο αριθµός τεµαχίου βάσει διανοµής ή αναδασµού DBOUND_APAL 08. LWPOLYLINE / text -> Οριογραµµή απαλλοτρίωσης + text πράξη κήρυξης Επομενως εχεις και βαζεις 1 ΓΡΑΜΜΗ (οχι κλειστη) απαλλοτριωσης + ΚΕΙΜΕΝΟ (πραξη κηρυξης) 2 ΓΡΑΜΜΗ (οχι κλειστη απαραιτητα) Διανομης + ΚΕΙΜΕΝΑ (εγω στη θεση σου θα εβαζα ολο το πολυγωνο της διανομης το οποιο ειναι μεγαλυτερο απο το topo_prop/bound_unimpl) 3. BOUND_UNIMPL: ΠΟΛΥΓΩΝΟ (οχι ΚΛΕΙΣΤΟ απαραιτητα) που συμπιπτει στο συνδιασμο με α.διανομη+β.απαλλοτριωση. Επομενως ειναι κλειστο αν δεν εχεις υπολοιημενο, αν δεν εχεις υλοποιημενο καθολου (το συνηθες) το κλεινεις για καλο κ για κακο (αν κ νομιζω περναει κ ανοιχτο αρκει να συμπιπτει) 4. topo_prop: το ιδιο πολυγωνο απο το BOUND_UNIMPL Σε καθε περιπτωση το συστημα λογικα κοιταει το topo_prop και ελεγχει αν ειναι το ιδιο με BOUND_UNIMPL/IMPL. Κοιτας και τι error θα σου βγαλει οταν το φορτωσεις και ξαναμιλαμε. Εκει που δυσκολευτηκα βεβαια ηταν στις χωρικες2 points
-
δεν εχει καμμιά αλλαγη ισχυει μαζι με τα γραφηματα που το συνοδευουν.1 point
-
Εγώ θα συμφωνήσω με terry. Οι άνθρωποι αυτοί διυλίζουν τον κώνωπα βγάζοντας όμως το δικό μας το λάδι. Εμείς κάνουμε όλη τη δουλειά τους τα δίνουμε όλα στο πιάτο , μασημένη τροφή. Αυτοί έχουν ένα ρημάδι simvolaio.doc που οι μισές σελίδες του είναι άχρηστες και επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά τα ίδια , και αλλάζουν μόνο τα στοιχεία κάθε φορά και το σώζουν πελάτης1.doc , πελάτης2.doc κ.ο.κ. Εμ δεν κάνουν τίποτα , πληρώνονται και πολλαπλάσια από εμάς. Κι από πάνω , φοβούνται και να υπογράψουν. Από τα πλέον ευθυνόφοβα άτομα της κοινωνίας μας ,μέχρι και ο πρόεδρός τους τους έκραξε στην τελευταία ενημερωτική συνάντηση. Συνάδελφοι , ευτυχώς να λέμε που η βεβαίωση που δίνουμε κατεβαίνει από το σύστημα και δεν είναι επεξεργάσιμη. Αλλιώς θα μας ζητάγανε να γράφουμε επάνω την 'Αρτα και τα Γιάννενα !! Και μην ξεχνάμε , για το 90% των περιπτώσεων ΕΧΟΥΝ ελάχιστες αμοιβές => LOBBY Λες να είμαι άδικος ? Μπορεί. Βλέπεις το διαβάζουν και "μεγαλοφώνως" , έ όσο να'ναι κουράζονται τα πουλάκια μου...1 point
-
Οι προμηθευτές πρέπει να εγγραφούν με τους δικούς τους κωδικούς στην καρτέλα "σύνδεση για προμηθευτές/μελετητές" και αφού εγγραφούν εκεί, στη συνέχεια ο ωφελούμενος θα δηλώσει το ΑΦΜ τους στην αίτησή του στην καρτέλα αριστερά "Δήλωση προμηθευτών" όπου και αυτόματα θα βρίσκει τα ΑΦΜ και τα IBAN που έχουν δηλωθεί. Οι προθεσμίες αναφέρονται καθαρά στα μηνύματα και είναι υποχρεωτικό οι ωφελούμενοι να τα διαβάζουν προσεκτικά (όπως και τους όρους αποδοχής της απόφασης διότι έχει διάφορες πληροφορίες/υποχρεώσεις και για τα επόμενα χρόνια μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος. Ελπίζω να βοήθησα ΥΓ. Το ίδιο ισχύει και για τους μελετητές που πρόκειται να αναλάβουν να εκδώσουν άδειες, μελέτες κ.λπ. Οι ωφελούμενοι πρέπει να δηλώσουν και αυτούς τους μελετητές εντός προθεσμίας!1 point
-
Προσωπικά θεωρώ ότι ένας υπόγειος χώρος δεν θα έπαιρνε μειωτικό 0,30 αλλά 0,50 μόνο αν δεν είχε εσωτερική πρόσβαση με το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο, αλλά για παράδειγμα είχε μοναδική εξωτερική είσοδο από τον ακάλυπτο χώρο. Αυτή η πρόσβαση θα δημιουργούσε μια αυτοτέλεια και καμία λειτουργική σύνδεση με τον υποκείμενο όροφο. 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50.1 point
-
Η αναβάθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων μέσω ΣΑΕΠ συνεπάγεται και εγγραφή στο ΤΕΕ. Κάθε εγγραφή γίνεται μετά από απόφαση (και μάλιστα στην απόφαση για εγγραφή απόφοιτου κολεγίου αναφέρεται κάτι για επιφύλαξη, ένσταση και άλλες τούφες). Ζήτησε από το κολέγιο να σου δώσει ονομαστικά μία εγγραφή στο ΤΕΕ ενός απόφοιτου της.1 point
-
1 point
-
Καλημέρα! Αυτό που έχω καταλάβει είναι το εξής: μετά την Οριστική Απόφαση Υπαγωγής και αφού ανοίξει και η πλατφόρμα για τους προμηθευτές, ο Ωφελούμενος μπορεί να προχωρήσει στην υλοποίηση των παρεμβάσεων. Βάση οδηγού δεν είναι υποχρεωμένος να καταβάλει προκαταβολή αλλά αναμενόμενο και λογικό είναι οι προμηθευτές να χρειαστούν προκαταβολή οπότε θα δώσει ένα ποσό από τα ίδια κεφάλαια, πάντα μέσω τραπέζης και σε επαγγελματικούς λογαριασμούς. Θέλει όμως ιδιαίτερη προσοχή στο ύψος της προκαταβολής στην περίπτωση που το τελικό ποσό είναι διαφορετικό από αυτό που έχει δηλωθεί στην πρώτη φάση (ο μέγιστος συνήθως προϋπολογισμός). Προσωπική μου άποψη, οι ωφελούμενοι, καλό είναι πριν ξεκινήσουν τις παρεμβάσεις να έχουν τις προσφορές από όλους τους προμηθευτές, προκειμένου να μπορούν να γνωρίζουν το τελικό ποσό του προϋπολογισμού και να μπορούν να υπολογίσουν το ποσό της προκαταβολής (αν δοθεί) με τον τρόπο που περιγράφεται στον οδηγό. Με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων ο ωφελούμενος θα εξοφλήσει το υπόλοιπο ποσό που του αντιστοιχεί στους προμηθευτές και θα καταθέσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά (τραπεζικές κινήσεις, κ.λπ. όπως αναφέρεται στον οδηγό αναλυτικά) στην πλατφόρμα.1 point
-
Συμφωνώ με τον SIGIO αλλά δες και στην σύμβασή σου ή μάθε στα έργα αυτά βάσει ποιας νομοθεσίας δεν πληρώνουν πλέον ΦΠΑ μήπως προβλέπεται από αυτή να πάρεις και απαλλαγή από το ΦΠΑ των προμηθευτών σου. Βέβαια είναι αρκετά στρυφνή διαδικασία κάθε φορά (αν κρίνω από το ανάλογο των ΝΑΤΟΪκων έργων). Επίσης έχε υπόψη ότι ο πιστωτικός ΦΠΑ παραγράφεται μετά από κάποια χρόνια (δεν θυμάμαι πόσα..3 ή 5). Βέβαια μπορείς να τον συμψηφίσεις αν μελλοντικά έχεις εργασίες με ΦΠΑ όπως είπε παραπάνω ο SIGIO, αλλά πλέον μπορείς να τον ζητήσεις να επιστραφεί μέσω της περιοδικής αλλά υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις. Δες την ΠΟΛ.1103/2017.1 point
-
proxy??? http 80? δοκιμασε κατι αλλο (direct connection)1 point
-
Το «ιπτάμενο ταξί» βρίσκεται καθ΄οδόν: ο βρετανικός όμιλος Rolls-Royce αποκάλυψε το σχέδιο κατασκευής ενός υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος κάθετης απογείωσης, που είναι πιθανόν να βρίσκεται στον ουρανό σε πέντε χρόνια. Ο όμιλος, με έδρα το Ντέρμπι της κεντρικής Αγγλίας, παρουσίασε για πρώτη φορά το σχέδιο στο σαλόνι του Φάρνμπορου την στιγμή που και άλλες βιομηχανίες δραστηριοποιούνται στον τομέα. Ο γίγας της αεροναυπηγικής ελπίζει ότι θα έχει κατασκευάσει ένα πρωτότυπο του «ιπτάμενου ταξί» του τους επόμενους δεκαοκτώ μήνες: θεωρητικά, θα μπορεί να τεθεί σε κυκλοφορία στις αρχές της δεκαετίας του ΄20. Το ηλεκτρικό αεροπλάνο θα μπορεί να μεταφέρει τέσσερις έως πέντε επιβάτες, με μέγιστη ταχύτητα 322 χιλιομέτρων την ώρα και θα μπορεί να καλύπτει απόσταση 805 χιλιομέτρων. «Θα δούμε ένα παρόμοιο προϊόν να πετάει σε τρία ή πέντε χρόνια και θα κάνουμε μία επίδειξη του συστήματος αυτού σε δύο χρόνια», δήλωσε ο υπεύθυνος του προγράμματος Ρομπ Γουότσον. Το υβριδικό όχημα, η ανάπτυξη του οποίου έχει ήδη κοστίσει αρκετά εκατομμύρια λίρες, θα χρησιμοποιεί παραδοσιακό κινητήρα αερίου και θα διαθέτει συμπληρωματικό ηλεκτρικό σύστημα. Η Rolls-Royce μελετά παράλληλα την ανάπτυξη ενός εξ ολοκλήρου ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο δεν βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης όσο το υβριδικό ιπτάμενο ταξί. «Υπάρχει μία αναδυόμενη αγορά εξ ολοκλήρου ηλεκτρικών αεροσκαφών, αλλά για εμάς, ένα τέτοιο σύστημα δεν μπορεί πραγματικά να ανταποκριθεί σήμερα στο επίπεδο των απαιτήσεών μας», εξήγησε ο Ρομπ Γουότσον. Υβριδική προώθηση Το εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό όχημα είναι ένα μέσο για την πόλη, αλλά για να πάει κανείς από το Λονδίνο στο Παρίσι, θα χρειάζεται έναν κινητήρα που θα επιτρέπει αυτό το ταξίδι. Και θα είναι τα υβριδικά συστήματα που θα καταλάβουν την αγορά αυτήν», πρόσθεσε. Η Rolls-Royce δεν είναι η μόνη στην αγορά των «ιπτάμενων ταξί». Kαι άλλοι οι όμιλοι, όπως η Uber, το σχέδιο Kitty Hawk που υποστηρίζεται από την Google, η γερμανική Lilium, η γαλλική Safran και η αμερικανική Honeywell πραγματοποιούν αντίστοιχες έρευνες. Η στροφή του τομέα της αεροναυπηγικής προς την ηλεκτρική προώθηση θυμίζει την ηλεκτρική κίνηση στο αυτοκίνητο: τα εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν έδαφος σε δημοτικότητα και επιδόσεις. «Κοιτάξτε την αυτοκινητοβιομηχανία. Ιστορικά, όλος ο κόσμος είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Mε το πέρασμα του χρόνου, προσετίθετο όλο και περισσότερη ηλεκτρική ικανότητα μέχρι που είδαμε να εμφανίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», σύμφωνα με τον Ρομπ Γουότσον. «Με τον ίδιο τρόπο, εισάγουμε ένα σύστημα υβριδικής κίνησης στην αγορά αυτήν διότι κομίζει εμβέλεια και επιδόσεις». Ο Ντέιβιντ Στιούαρτ, ειδικός αεροπλοΐας στην εταιρεία στρατηγικών συμβούλων Oliver Wyman αποκαλύπτει ότι ο αεροδιαστημικός τομέας δέχεται πιέσεις για να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον. «Η ηλεκτρική κίνηση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στον τρόπο με τον οποίο τροφοδοτούνται αυτές οι μηχανές. Ο ηλεκτρισμός δεν μπορεί αυτήν την στιγμή να αντικαταστήσει την κηροζίνη, αλλά δεν πρέπει ποτέ να λέμε ποτέ». Κατά την γνώμη του, το σχέδιο του «ιπτάμενου ταξί» της Rolls-Royce στην πραγματικότητα αποτελεί μία πλατφόρμα δοκιμής της νέας τεχνολογίας. Σύμφωνα με τον Στιούαρτ, το προϊόν που θα τεθεί σε εμπορική χρήση θα είναι πιθανότατα μία βελτιωμένη εκδοχή του «ιπτάμενου ταξί», που θα περιλαμβάνει 10 έως 15 θέσεις και μεγαλύτερες πιθανότητες χρήσης. «Με τον καιρό, έχουμε περισσότερη ικανότητα ηλεκτρικής κίνησης για όλο και μεγαλύτερα αεροπλάνα και σε αυτό επικεντρώνουμε σήμερα. Βρισκόμαστε σε μία διαδικασία εκμάθησης της τεχνολογίας που θα έχουμε ανάγκη αύριο», λέει ο Ρομπ Γουότσον.1 point
-
Oσο εμείς είμαστε μακακες θα υπερισχύουν. Εδω σε λίγο στα σχέδια θα βαζουμε και τη διαθηκη μας. 30 δηλώσεις μηχανικού για να φύγει η ευθυνη των μαλακιών που κάνουν από πάνω τους. Τα χω ξαναπεί μας χορεύει ένας κλάδος αποτυχημένων δικηγόρων. Τωρα η εξτρα αμοιβή είναι κατι σα τον 5λεπτο της μετατροπής... +1. Άλλα είπαμε πάντα θα υπάρχει ο ένας "Εφιάλτης" που θα βρεί την ευκαιρία να κονομήσει ανοίγοντας τα δικά του πόδια οσο και να τα στυλώσουμε εμείς. Και ώς μηχανικοί επρεπε να ξερουμε καλή και στέρεη υποστύλωση ποδιών.1 point
-
Πάντως θα γούσταρα πολύ να τα στυλώσουμε και να τους αφήσουμε 2-3 μήνες χωρίς συμβόλαια. Θα δίνουμε μαζί με το τοπο της 14/7/2018 και ένα φ/α της ανακοίνωσης του Κτηματολογίου στον πελάτη και θα του λέμε ότι ο συμβ/φος δε ξέρει τι λέει. Εμείς ούτως ή άλλως δεν ήμαστε μέλη του συλλόγου συμβ/φων και δεν μας αφορούν οδηγίες προς τα μέλη του. Εμείς ξέρουμε ΥΠΕΝ , Κτηματολόγιο , ΤΕΕ.1 point
-
Για αρχή, θα μπεις στην εφαρμογή υποβολής των διαγραμμάτων με τους κωδικούς σου και θα πας στη "ΒΟΗΘΕΙΑ". Εκεί θα βρεις να κατεβάσεις τις οδηγίες σε pdf και τα dxf αρχεία. Εγώ δούλεψα μόνο με το τελευταίο dxf, είναι και στην αρχική σελίδα του ktimanet, γιατί δεν είχα πάρει είδηση τα παραπάνω. Το αρχείο έχει όλα τα layers που ζητά το κτηματολόγιο. Αφού λοιπόν κάνω το αρχείο του Τέκτωνα dxf, ανοίγω και τα δύο αρχεία στο draftsight (το δικό μου και του κτηματολογίου), και κάνω αντιγραφή - επικόλληση στη θέση που πρέπει να βρίσκεται το σχέδιο. Έπειτα επιλέγω τα layers που απαιτούνται και σχεδιάζω polylines πάνω από τα όρια, τα κτίρια κ.ο.κ., ανάλογα με την περίπτωση.1 point
-
Δεν είναι σωστό να δημιουργηθεί τέτοια λίστα διότι μπορεί πολλές φορές το πρόβλημα να αφορά καθαρά και μόνο τη δυσλειτουργία με κάποιο ατομικό υπολογιστή, λειτουργικό κλπ. Εφιστούμε την προσοχή όλων των μελών αναφορικά με την δημοσιοποίηση ονομάτων εταιριών διότι μπορεί να θεωρηθεί συκοφαντική δυσφήμιση αν τα γεγονότα αποδειχθούν διαφορετικά και τα προϊόντα τους δεν είναι ελαττωματικά. Υπενθυμίζουμε στα μέλη του φόρουμ ότι, 9. Προσέχουμε να μην παραβιάζουμε την νομοθεσία. Τηρούμε τη νομοθεσία, γιατί διαφορετικά μπαίνουμε σε νομικές περιπέτειες και εκθέτουμε τόσο το forum που μας φιλοξενεί, όσο και τους Διαχειριστές του. (...) Δεν προβαίνουμε σε δημοσιεύσεις στοιχείων που αφορούν σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου που μπορεί να θίγουν τα συμφέροντά τους ή να δημοσιοποιούν προσωπικά δεδομένα, άνευ της έγγραφης συναίνεσής τους. για περισσότερα διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής1 point
-
To πολυγωνο topo_prop συντιθεται απο τις γραμμες των UNIMPL και IMPL. α. δε νομιζω να εχει σημασια ποιος τα υλοποιησε. Το layer ειναι "υλοποιημενα" β. οπου εχει γραμμη ταυτισης με IMPL τη χρησιμοποιεις οπου οχι την γραμμη απο UNIMPL γ. τοιχεια κ περιφραξεις δεν εχει layer, μονο κτηρια εντος του topo_prop. Στη δικη σου περιπτωση εγω προσωπικα για να φτιαξω το topo_prop θα εκανα το τελικο πολυγωνο του οικοπεδου (topo_prop) θα εκανα expode τα 2-3 πολυγωνα (τοιχία η οτι αλλο εχεις + γραμμη διανομης) θα μετεφερα/αντεγραφα τις γραμμες τοιχεια/γραμμες διανομης στα αντιστοιχα layer (UNIMPL και IMPL αναλογα) θα αφηνα ανοιχτα οταν τελειωνα μονο τα UNIMPL και IMPL να δω αν εκανα σωστα τις γραμμες (ισως να εκανα ενα πολυγωνο test απο αυτα τα 2) και αν ταυτιζεται με το topo_prop Στις οδηγιες λεει οτι το topo_prop συντίθεται από τα όρια των επιπέδων πληροφορίας BOUND_IMPL και BOUND_UNIMPL επιπλεον θα εκανα ενα νεο πολυγωνο στο layer DBOUND_PROP που θα ταυτιζεται με το topo_prop1 point
-
1) Το ποσό του ΦΠΑ είναι ανευ σημασίας στη δημοπράτηση ενός έργου. (βλ μεταβολές του ΦΠΑ 18%...24%). 2) Το ΦΠΑ θα είναι πιστωτικό. Θα πρέπει να κάνουν και δουλειές με ΦΠΑ.1 point
-
@thimiosgouv Καλημέρα! 1. Σύνδεση ο εγγυητής με τους δικούς του κωδικούς "ως εγγυητής" και αποσύνδεση, χωρίς να κάνει κάτι σε πρώτη φάση. 2. Σύνδεση εσύ "ως ωφελούμενος" με τους δικούς σου κωδικούς και εισαγωγή ονομ/μου και ΑΦΜ του εγγυητή στην καρτέλα ¨Εγγυητές" αριστερά. 3. Σύνδεση ξανά ο εγγυητής στην καρτέλα του, περνάει τα στοιχεία του ωφελούμενου (ονομ/μο, αφμ, αριθμό αίτησης κ.λπ.), αναζήτηση, τον βρίσκει και συνεχίζει με διπλό κλικ στην αίτηση που θα εμφανιστεί μπροστά του μετά την αναζήτηση, αποδοχή αιτήματος να μπει εγγυητής και συνεχίζει με συμπλήρωση στοιχείων στις καρτέλες που θα του ανοίξουν. 4. Σύνδεση ωφελούμενου ξανά για έλεγχο πληρότητας στοιχείων.1 point
-
1 point
-
Με βάση τον προκάτοχο 4178 πιστή αντιγραφή με λοιπές ομορφιές του οποίου είναι και ο παρόντας 4495, και τις όποιες διευκρινίσεις είχαν δοθεί, στην κατηγορία 3 εντάσσονται αποθήκες που τηρούν τις προϋποθέσεις με συνολικό άθροισμα εμβαδού 15τμ. Συμφωνα με οσα ακούγονται απο συναδέρφους που παρακολουθουν σχετικές ημερίδες, οι γράφοντες τους νόμους οι οποίοι είναι και αυτοί που θα δώσουν τις όποιες διευκρινίσεις αναφέρουν ότι όσα ίσχυαν επι 4178 ισχύουν και σήμερα....1 point
-
1. υπόγεια αυτοτελείς χώροι λαμβάνουν μειωτικό 0,50 2. υπόγεια που δεν είναι αυτοτελείς χώροι, αλλά συνδέονται λειτουργικά με το ισόγειο, λαμβάνουν μειωτικό 0.30 3. πατάρια και σοφίτες (εξ ορισμού δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο) λαμβάνουν μειωτικό 0,30 4. Σοφίτες που δεν πληρούν τον ορισμό τους δεν λαμβάνουν μειωτικό (συντελεστής 1,0)1 point
-
Εφόσον υπάρχει η κοινή αυτή εσωτερική επικοινωνία προς τις αποθήκες δεν βλέπω γιατί να μην πάει με το 0,3. Άλλωστε νομίζω ότι σήμερα το εξετάζουμε και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον. Εμείς με τα σημερινά δεδομένα θα εξετάσουμε. Σήμερα λειτουργικά το υπόγειο ανήκει στο κτήριο και επικονωνεί εσωτερικά με τους ορόφους του. Και αν ακόμα σε μελλοντική σύσταση οι αποθήκες θα ανήκουν στους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων, πάλι δεν νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα. Η επικονωννία θα εξακολουθεί να είναι εσωτερική για το κάθε διαμέρισμα και την αντίστοιχη αποθήκη του.1 point
-
Aν καταφέρουν την ουσιαστική ακύρωση των τοπογραφικών έως 16/07/2017 οι συμβολαιογράφοι θα μιλάμε για σκάνδαλο. Τοτε συγγνώμη αλλα πρέπει και μείς να κατεβάσουμε ρολά. Δε νομίζω να θέλει κανένας να του ρθει κανα τοπογραφικό του 12 από αγχωμένο και μπριζωμένο από κανα συμβολαιογράφο πελάτη ώστε να το υποβάλλει ηλεκτρονικά..... Αλλά ξέχασα. Εμείς είμαστε πολύ soft κλάδος όσον αφορά την υποβάθμιση μας. Βλέπεις, είναι και μια κατηγορία συναδέρφων που τους έχουν από κοντά τους συμβολαιογράφους για καμιά βεβαίωση κλπ κλπ. Οπότε είναι ικανοί να τροποποιήσουν μέχρι και τοπογραφικό του 60 σε ηλεκτρονική μορφή. Πάντα σε 5 λεπτά. Άντε 10. Και πάντα δωρεάν.-1 points
-
Τελικα ενας εμπειροτχνικος πινάκας μάλλον δεν υπάρχει..... η κάποιος απλός τύπος ..... τουλάχιστο με βάση την καθημερινή εμπειρία ....-1 points
-
Εσυ που λες οτι εισαι μεγας μηχανικος που εγω σαν υδραυλικος δεν εχω γνωρισει κανα μαγκα μηχανικο ...ολοι αχρηστοι ηταν ...δωσε μου ενα απλο παραδειγμα .... τι διαμετρο σωληνα πρεπει να βαλω σε αντλια με μανομετρικο ας πουμε 22 μ και παροχη στα 22 μ 30 κιβ. ωρα ,... και να μην στο κανω δυσκολο ...η σωληνα να ειναι πλαστικο 10 ατμ και ολο το δυκτιο μια απλη ευθεια 100 μ ... Αντε να σε δουμε .... μεγα μηχανικε-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-