Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2018 in Δημοσιεύσεις
-
Συγνώμη συν/φε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά! Με την πρώτη παράγραφο προφανώς και μετρώνται όλοι απλά με την δεύτερη παράγραφο διευκρινίζεται ότι δεν προσμετρώνται π.χ τα πατάρια καταστημάτων που κατασκευάστηκαν νόμιμα με τον ΓΟΚ 73 και κατ' αυτόν τον ΓΟΚ δεν προσμετρούνταν στο σ.δ2 points
-
Αναφέρεις δευτερεύοντα επαρχιακό δρόμο. Αν ισχύει, η απόσταση είναι 10 μ από τον άξονα. Αν είναι δευτερεύων εθνικός δρόμος η γραμμή δόμησης τοποθετείται 45 μ από τον άξονα και όχι λιγοτερο των 30 μ από το όριο της οδού και φυσικά ελέγχουμε που είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Με την παρ.2 Αρθ-64 του Ν-3982/11 ΦΕΚ-143/Α/17-6-11 καταργούνται οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται, για την εκτός σχεδίου δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων, στο Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85, πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας ι έως τις 17-6-11 ΑΡΘΡΟΝ-64 Ν 3982 (απόσπασμα) Καταργούμενες διατάξεις ΑΡΘΡΟΝ-64 Καταργούμενες διατάξεις "Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:" (...) 2. Οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85) πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος Για γηπεδα τριγωνικού σχήματος υπάρχουν τα παρακάτω: Αποφ-30604/4874/35/6-4-88 Εγκ-35/88 ( ΔΟΜΗΣΙΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ) Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων των κτισμάτων από τα όρια γηπέδου τριγωνικού σχήματος που έχει πρόσωπο σε κοινοτικό δρόμο και μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων 'Εχοντας υπόψη: 1) Τον Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2) Την Αποφ-73876/3693/20-11-87 για "μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημ. 'Εργων στον Γενικό Γραμματέα, Ειδικό Γραμματέα, στους Προϊσταμένους Δ/νσεων και Τμημάτων του ΥΠΕΧΩΔΕ ΦΕΚ-628/Β/25-11-87. 3) Τις διατάξεις του Aρθ-27 του ΓΟΚ/85. 4) Το Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 ΦΕΚ-270/Δ/85 σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 5) Την από 15-1-88 ένσταση κ. Ν.Ε. και Κων.Π. 6) Την με αριθμ. 59/7/9-3-88 γνωμοδότηση του Κ. Συμβουλίου ΧΟΠ και επειδή ναι μεν το πρόσωπο του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 20,0 μ. αλλά λόγω της μορφής του γηπέδου (τριγωνικό σχήμα) αφήνοντας 15,0 μ. από τα όρια του γηπέδου δεν είναι οικοδομήσιμο. Αποφασίζουμε: 'Οτι για την εφαρμογή των διατάξεων της παρ.5 του Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) δύναται να ληφθεί υπόψη το σχήμα του γηπέδου και εάν αυτό καθίσταται μη οικοδομήσιμο, αφήνοντας την απόσταση των 15,0 μέτρων από τα όρια του γηπέδου, να τοποθετείται σε απόσταση μικρότερη των 15,0 μ. εφαρμόζοντας τις αποστάσεις που προβλέπονται από τα κατά παρέκκλιση άρτια γήπεδα, εφ'όσον βέβαια υπάρχουν οι προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας τους. Αποφ-38283/9/93 Εγκ-9/93. [ΙΣΧΥΕΙ απο 2-2-93] Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος εκτός σχεδίου με μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων. 'Εχοντας υπόψη: 1) Τις διατάξεις του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85. 2) Το Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ), σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 3) Την από 25-9-92 αίτηση - αντίρρηση του κ. Γεωργ. Νάνου. 4) Την Εγκ-35/88 της τέως Γ4/β Αρ.πρ.οικ-30604/4874/5-4-88 . 5) Την με αρ.Γνωμ-709/37/21-10-92 του Κεντρικού ΣΧΟΠ. Αποφασίζουμε 'Οτι η παρέκκλιση της πλάγιας απόστασης σε 2,50 μ. λόγω σχήματος του γηπέδου και μη εξαντλήσεως του επιτρεπομένου ποσοστού καλύψεως αυτού είναι δυνατόν να εγκριθεί από τον συνδυασμό των διατάξεων του ΠΔ/24-5-85 και της Εγκ-35/88 εφ'όσον το γήπεδο έχει δημιουργηθεί πριν από τις 12-11-62". Αλλά επειδή από ότι φαίνεται το πρόβλημα είναι το βάθος και όχι τα πλάγια όρια υπάρχει και το παρακάτω το οποίο νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει αποδεκτό αφού σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος θα μπορούσε να θεωρηθεί η κάθετη απόσταση από το κτίριο μέχρι το πίσω όριο ως η μέτρηση της οπίσθιας απόστασης με δεδομένο ότι οι πλάγιες αποστάσεις είναι 10 μ. Δηλαδη μήπως θα μπορούσε να γίνει δεκτό από την ΥΔΟΜ ότι δεν γίνεται χρήση παρέκκλισης ελάχιστης απόστασης 5 μ από τα πλάγια όρια, αλλά λόγω σχήματος γηπέδου (τριγωνικό) η οπίσθια απόσταση (όχι η πλάγια) να θεωρηθεί ότι δεν εμπίπτει στις καταργηθείσες παρεκκλίσεις. Στις παρεκκλίσεις του άρθρου 4 παρ 5 έγραφε προ κατάργησής τους ότι 5. Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων για την ανέγερση βιομηχανικών εγκαταστάσεων καθορίζονται ως εξής: α) Ελάχιστες αποστάσεις των κτιρίων ή εγκαταστάσεων από τα όρια του γηπέδου δέκα (10) μέτρα. "αα) Κατά παρέκκλιση της παραπάνω διατάξεως, εάν μετά την τήρηση της αποστάσεως των 10,0 μ. δεν είναι δυνατή η οικοδόμηση, οι αποστάσεις των κτιρίων από τα όρια του γηπέδου ορίζονται ως κατωτέρω: - Για γήπεδα που βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων ή οικισμών τα οποία είχαν μέχρι 27-4-77 ελάχιστο εμβαδόν 2000 τ.μ. η απόσταση του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε 5,0. - Για γήπεδα, όπως αυτά ορίζονται από το εδάφιο β της παρ.2 του άρθρου 1, οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σύμφωνα με το εδάφιο ββ της παρ.5 του άρθρου 1 του παρόντος. - Για γήπεδα άρτια κατά τον κανόνα, τα οποία προϋφίστανται της 31-5-85 οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σε 5,0 μ. Το μέγιστο πλάτος του κτιρίου στις παραπάνω περιπτώσεις δεν πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα (10) μέτρα". Εγκ-83808/33/00 Δόμηση εκτός σχεδίου Εγκ-33/00 ΔΟΚΚ Δυνατότητα εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις, της παρ.5α του Αρθρον-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), από τα όρια γηπέδου για την ανέγερση κτιρίου σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο της παρ.1β του Αρθ-1 του ίδιου Διατάγματος. (Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές) 'Εχοντας υπόψη: 1. Το Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2. Τις διατάξεις του Αρθ-27 παρ.2 του Ν-1577/85 περί ΓΟΚ. 3. Τις διατάξεις του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ). 4. Την υπ' αρ.11850/239/5-11-99 αίτηση του κ. Κ. Π. 5. Την Γνωμ-9/69/30-3-00 του ΚΣΧΟΠ και επειδή ναι μεν το βάθος του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 50,0 μέτρα αλλά στη θέση που τοποθετείται το κτίριο (λόγω της αποστάσεως αυτού από τον άξονα της εθνικής οδού) το βάθος του γηπέδου είναι 15,00 μέτρα, οπότε καθίσταται μη οικοδομήσιμο (βλ.ΣΗΜ.ΣΥΝΤ), Αποφασίζουμε: Σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) μπορεί να ληφθεί ως βάθος του γηπέδου η η διάσταση αυτού στη θέση, που τοποθετείται υποχρεωτικά το κτίριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμοστούν οι μειωμένες αποστάσεις της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) από τα όρια του γηπέδου, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα αυτού.2 points
-
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/413771 point
-
δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3579/18, η ΠΟΛ 1162/18, με τροποποιησεις στην ηλεκτρονικη υποβολη μισθωτηριων1 point
-
1 point
-
Γενικά ότι πρέπει να τακτοποιηθούν οι αυθαιρεσίες αυτό είναι σίγουρο. Τώρα ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για συγκεκριμένη ΟΙ επειδή π.χ. έχει ενταχθεί στο εξοικονοπμώ ΙΙ και χρειάζεσαι ΕΕΜΚ , τότε τακτοποιείς αυτή τη συγκεκριμένη ΟΙ (για την όψη δεναπαιτείται συναίνεση αφού είναι ίδια σε όλες τις ΟΙ, (98 5.β). Μετά προχωράς σε ΕΕΜΚ, όπου είναι πιθανόν να σου ζητηθεί συναίνεση εαν η θερμοπρόσοψη, η η πιθανή τοποθέτηση αντλία θερμότητας μεταβάλει την όψη.1 point
-
1 point
-
α ωραια, μαθαμε νεους τροπους προσληψης στο δημοσιο χωρις να φαινονται οτι εργαζονται σε αυτο. Λογικά εσύ δεν ανήκεις όυτε πληρώνεσαι από τον ΟΤΑ. Παρεχεις υπηρεσίες ως ελευθερος επαγγελματιας στον εργολάβο. Αν ειναι ετσι λοιπον δεν βλέπω καποιο κώλυμμα στο να μην μπορείς να υπογράψεις. Το αν πρέπει είναι άλλη κουβέντα. Ουσιαστικά τι έχεις συμφωνήσει και τι περιγράφεται στις μεταξύ σας συμβάσεις. Ωστόσο πρόσεχε με το τι υπογράφεις, γιατί η υπογραφή συνεπάγεται ευθύνες και υποχρεώσεις και τουλάχιστον θε πρέπει να αμοίβεσε ανάλογα....1 point
-
Επομένως αφού δεν επαρκούν οι πλάγιες αποστάσεις δεν μπορείς να τοποθετήσεις την οικοδομή στο εκτός οικισμού τμήμα. Προφανώς δεν υπολογίζεις το συντελεστή δόμησης και κάλυψης σε όλη την έκταση του ακινήτου παρά μόνο στην επιφάνεια οικοπεδικού τμήματος που είναι εντός οικισμού. Δεν χρειάζεσαι καμιά απάντηση πολεοδομίας γι αυτό. Προχωράς τη μελέτη σου κανονικά.1 point
-
Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα του προγράμματος Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ - Διαχείριση αίτησης μετά την Έκδοση της Απόφασης Υπαγωγής σελ. 11 στο τέλος: "Επιπλέον, για να είναι εφικτή η επιλογή του ΑΦΜ Μελετητή θα πρέπει ο μελετητής να έχει εγγραφεί επιτυχώς στο σύστημα, με βάση τη διαδικασία που ορίζεται στο Κεφάλαιο 3 του παρόντος." σελ. 29: "3 Σύνδεση ως Προμηθευτής/ Μελετητής"1 point
-
Θεωρώ πως σε καλύπτει η εξαίρεση περί μη αύξησης των κατακόρυφων φορτίων >20%1 point
-
Εφόσον υπάρχει σύσταση δεν χρειάζεται α ασχοληθείτε με τις υπόλοιπες ιδιοκτησίες. Τακτοποιείτε μόνο τη δική σας. Ωστόσο αν προχωρήσετε σε έκδοση άδειας στο τοπογραφικό διάγραμμα θα πρέπει να αποτυπώνεται ολόκληρο τα ακίνητο. Επίσης υπενθυμίζω ότι περίφραξη μπορεί να γίνει μόνο στα εξωτερικά όρια του ακινήτου και όχι στα θεωρητικά όρια μεταξύ των κάθετων ιδιοκτησιών.1 point
-
Το ιδιο πραγμα λεμε, η διεισδυση αερα στα συρομενα ειναι μεγαλυτερη απ οτι στα ανοιγομενα... Ακριβως....λαμπαδες εννοω τα πλαινα.....φροντισε να ενημερωσεις εγκαιρως και τον αλουμινα πριν παρει τα μετρα....:)1 point
-
συμφωνα με το ΝΣΚ, εάν και εφόσον Στον αιγιαλό μπορούν επίσης να τακτοποιηθούν αυθαίρετες κατασκευές υπό προϋποθέσεις. Πρώτον να πρόκειται για λιθόκτιστο κτίσμα που κατασκευάστηκε πριν την έναρξη ισχύος του ν.1337/1983 (επέκταση των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστική ανάπτυξη και άλλες ρυθμίσεις), δεύτερον να υπήρχε παλαιότερη χάραξη της γραμμής αιγιαλού και τρίτον το λιθόκτιστο κτίσμα να βρισκόταν εκτός ζώνης αιγιαλού, σύμφωνα με την παλαιότερη χάραξή του. υγ ειναι η ΝΣΚ 232/2017 την οποια εκανε αποδεκτη ο υπουργος πριν μερικες μερες εδω http://www.airetos.gr/taktopoiisi-aythairetwn-se-aigialo-–-ti-orizei-gnwmodotisi-nsk-poy-apedexthi-o-stathakis-eggrafa.aspx1 point
-
[οταν εχεις διηρημενη ιδιοκτησια, τα χιλιοστα δεν σε απασχολουν] κατα τα λοιπα, δες την ΠΟΛ 1237/14 https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/198561 point
-
@mafiosso τείνω να συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...από την άλλη για τόσο μικρή λεκάνη μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ορθολογική μέθοδο για την εκτίμηση της πλυμμηρικής παροχής με εμπειρικούς τύπους βάζοντας έναν ικανό συντελεστή ασφαλείας. Ψάξε στο ιντερνετ, υπάρχει πολλή βιβλιογραφία. Επίσης το ΠΔ του 74 που δίνει τις τεχνικές προδιαγραφές υδρολογικών μελετών (δεν θυμάμαι νούμερο, πάνε χρόνια, αλλά μπορεί να περιλαμβάνεται πλέον στο ΠΔ που σου δίνει παραπάνω ο Dimitris GM)1 point
-
mafiosso: Συνάδελφε οι υδραυλικές μελέτες δεν είναι κάτι απλό που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο. Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις τις αποτυπώσεις που χρειάζονται, απευθύνσου σε κάποιον μελετητή υδραυλικών έργων για να σου κάνει το υπόλοιπο κομμάτι της μελέτης. Αυτή είναι η άποψη μου για να μην ταλαιπωρηθείς και πολύ.1 point
-
(ΦΕΚ Β΄ 428/15.02.2017) Τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης του περιεχομένου του φακέλου οριοθέτησης κατ' εφαρμογή της παραγράφου 5 του άρθρου 2 του ν. 4258/2014 - Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της διαδικασίας οριοθέτησης.1 point
-
Ν' ακούς πάντα το Δημήτρη! H έντονη γραμματοσειρά τροποποιήθηκε. yian Κανόνες Συμμετοχής 1. Επιδιώκουμε να είναι ευανάγνωστα τα κείμενα σε μηνύματα και τίτλους. Δεν κάνουμε κατάχρηση της έντονης (bold), πλάγιας (italics) και υπογραμμισμένης (underlined) γραφής γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας.1 point
-
στον Δημο θα πας...με την διακοπη και ολα οσα αναφερθηκαν πιο πανω1 point
-
Α] το ΤΑΠ ειναι ο υπερ των Δημων "ΕΝΦΙΑ" Θεσπίσθηκε με ταυτοχρονη καταργηση του ΦΑΠ, τον οποίο μετα τον επανεφεραν και τον ονομασαν ΦΜΑΠ, μετα τον εβαλε ο Βενιζελος προσωρινα σαν ΕΕΤΗΔΕ και μετα ηθελαν να τον ονομασουν ΕΦΑΚ [ειδικο φορο ακινητων] αλλα τους προέκυπτε εκείνο το "Κ"........ και τους έπιασε μια "ντροπαλωσυνη"... και τον ονομασαν ΕΝΦΙΑ προσωρινα και, επειδη ως γνωστον, ουδεν μονιμωτερο του προσωρινου παρέμεινε μεχρι σημερα και τωρα ετοιμαζονται για νεα βαφτισια... [εξ αλλου, οταν ελεγαν θα καταργηθει, εννοουσαν οτι θα καταργηθει η ονομασια ΕΝΦΙΑ... κι οχι ο φορος...] Το ΤΑΠ καταβαλλεται για όλα τα κτισματα, ανεξαρτητα χρησης/κενου/μη ηλεκτροδοτουμενου, με καποιες εξαιρεσεις με το αρθρο 24 παρ. 7 του ν 2130/94, "Οι εξαιρέσεις ως προς το αντικείμενο του τέλους προβλέπονται στο δεύτερο μέρος της παραγράφου 7 του ως άνω άρθρου, σύμφωνα με τις διατάξεις της οποίας «απαλλάσσονται του ανωτέρω τέλους: α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας (...) β) Οι κοινόχρηστοι χώροι πολυκατοικιών και γ) Τα ακίνητα που έχουν χαρακτηριστεί: - Ως δημόσιοι χώροι ταφής (νεκροταφεία) - Ως διατηρητέα, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, και δεν ιδιοχρησιμοποιούνται ή δεν αποφέρουν εισόδημα. - Ως χώροι ιστορικών ή αρχαιολογικών μνημείων." Β] Τα δημοτικα τελη κλπ. εξαρτωνται απο την χρηση ή μη του ακινητου, αλλα πρεπει να ειδοποιηθει ο Δημος για την διακοπη του ρευματος, αλλως πεφτουμε στην παγιδα των Δημων που, πλέον, απαιτουν αναδρομικα τα παντα, λογω μη γνωστοποίησης της διακοπης. Εν οψει οτι ορισαν στον ν 4555/18, οτι, -τα "παληα" που ειναι κενα πρεπει να δηλωθουν στον Δημο εντος εξαμηνου -οσα μενουν κενα, απο τον Ιούλιο και μετα, πρεπει να δηλωνονται στον Δημο -η παραγραφη των δημοτικων τελων πηγε πλεον στην 20ετια, ενω πριν ηταν 5ετια. -και, για μην μπλεξετε περισσοτερο με τους Δημαρχους και να μην ξοδευτειτε σε ενστασεις/προσφυγες/επιτροπες και δεν συμμαζευεται... καλο θα ηταν να τηρηθει "το τυπικο" της δηλωσης διακοπης της ηλεκτροδοτησης στους Δημους. Μην τους δωσετε το δικαιωμα να σας βαλουν αναδρομικα και προστιμα. Αυτο περιμενουν.1 point
-
(από μεταφορά. Pavlos33) Καλημέρα συνάδελφοι, ήθελα να σας ενημερώσω ότι το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ είναι ξανά διαθέσιμο για παραγγελίες αεροφωτογραφιών.1 point
-
Συνέχισε να έχεις αυτή την "επιφύλαξη".... Σαχλαμάρες λένε στο ΤΕΕ Θράκης.....1 point
-
Δε το διαψεύδω. Αλλά δεν μου προκύπτει κάπου απο τον νόμο. Για τον μειωτικό να το δεχθώ ότι δεν παίρνει αν και εχω επιφύλαξη αν και μια αποθήκη εξ ορισμού έχει βοηθητική χρήση αλλά παει στο.. Για την χρήση όμως έχω επιφύλαξη.1 point
-
Προφανώς η στέγη δεν είναι αυθαιρεσία που μπορεί να υπαχθεί έτσι όπως το περιγράφεις. Το ερώτημα είναι αν δεν στο έλεγε ότι άλλαξε τη στέγη το 2014, θα ήξερες ότι το έκανε τότε; Έχεις αεροφωτογραφία από google που δείχνει τη διαφορετική στέγη σε δυο διαφορετικές ημερομηνίες; Πχ 2010 και μετά το 2011; Έχει περάσει από το δρόμο το street view και το δείχνει; Αν η απάντηση είναι όχι, τότε μια λύση θα ήταν μετά τη δική σου αποτύπωση να δηλωθεί το κτίσμα με τα σωστά τμ και με μια παλαιότητα όχι του 1973 αλλά κοντά στο 2011 οπότε να είναι κατά κάποιο τρόπο η πιο δυσμενής αντιμετώπιση. Νομιμοποίηση με Δ<15 μετρων δεν γίνεται Ακίνητο μερικώς τακτοποιημένο να το κάνει τι ο ιδιοκτήτης; Για καλό και για κακό ρίξε μα ματιά και στο τμήμα αυθαιρέτων της Πολεδομίας μήπως τρέχει ήδη πρόστιμο για το αυθαίρετο από καταγγελία.1 point
-
Στον 4178 υπηρχε το 11/ε για τον νομεα και κατοχο χωρις τιτλους, εφοσον συντασονταν προσυμφωνο κλπκλπ Στη διαβουλευση του 4495 ειχε βελτιωθει και προέβλεπε το δικαιωμα για τον νομεα ή κατοχο χωρις τιτλους. Ηταν μια σωστη και απλη λυση, αλλά, σε "καποια" απο τις επομενες 4-5 επιτροπες που επεξεργασθηκαν τον 4495, δεν αρεσε. Οπως κατηργησαν στον 4495, για άγνωστους επίσης λόγους και το αρθρο 5 παρ. 2, για το δικαιωμα σε τακτοποίηση σε όσους ειχαν ποσοστό εξ αδιαιρετου σε ακινητα ανω των 4.000 τμ [και σε αυτο, η προταση στην διαβουλευση ηταν να ισχυει ανεξαρτητα εμβαδου δλδ και κατω απο 4 στρ.] Επομενως, μια αγωγη χρησικτησιας εναντιον του "διπλανου" μαζι με ενα πρακτικο συμβιβασμου οδηγει στην λύση του αρθρου 83 παρ.11 point
-
εξέτασες αν μπορεί να αγορασθούν 30 εκ από την όμορη ιδιοκτησία χωρίς να χάσει την αρτιότητα της?1 point
-
καστήριο: ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑ Αριθ. Απόφασης: 1469 Ετος: 2014 Περίληψη Προσωρινή ρύθμιση κατάστασης - Συγκυριότητα ακινήτων - Νομιμοποίηση αυθαίρετων κτισμάτων - Σύμπραξη συγκυρίου - Υποβολή κοινής δήλωσης συγκυρίων ακινήτου -. Υποχρέωση συγκυρίου ακινήτου όπως συμπράξει με τον άλλον συγκύριο και να μην αρνηθεί να υποβάλει κοινή δήλωση για υπαγωγή του ακινήτου σε ευνοικές ρυθμίσεις για τη νομιμοποιήσή του, επειδή οι συνέπειες που θα επιφέρει η άρνησή του αυτή θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς και για τους δύο, καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνή τους όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Κείμενο Απόφασης ΑΠΟΦΑΣΗ 1469/2014 ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ από τη Δικαστή Ευαγγελία Αρβανίτου, Πρόεδρο Πρωτοδικών, που ορίστηκε με κλήρωση, σύμφωνα με το νόμο, χωρίς Γραμματέα. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ δημόσια στο ακροατήριό του, στον Πειραιά, την 3η Ιουλίου 2014, για να δικάσει την υπ' αριθμ. εκθέσεως καταθέσεως 1151/2014 αίτηση, μεταξύ: ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ : ...ο οποίος παραστάθηκε με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του, Ηλία Κοπανά, ο οποίος κατέθεσε σημείωμα. ΤΟΥ ΚΑΘ΄ΟΥ Η ΑΙΤΗΣΗ: ... ο οποίος παραστάθηκε αυτοπροσώπως. ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ δημόσια συζήτηση της αιτήσεως ο πληρεξούσιος δικηγόρος του αιτούντος και ο αυτοπροσώπως παριστάμενος καθ΄ου η αίτηση ανέπτυξαν προφορικώς τους ισχυρισμούς τους και ζήτησαν να γίνουν δεκτοί. ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Ο αιτών ισχυρίζεται ότι αυτός και ο καθ΄ ου η αίτηση τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο ... με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ, ότι το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό 449003-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος, ότι το ως άνω ακίνητο διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, ότι το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία, και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., ανήκει στον ήδη καθ΄ου, ότι ο ίδιος (αιτών)προτίθεται να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, ότι ο καθ΄ου αντιτίθεται να συμπράξει στην εν λόγω διαδικασία με συνέπεια να καθίσταται αδύνατη η υπαγωγή για το σύνολο των κτισμάτων τις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση ως συγκυρίου εξ αδιαιρέτου λόγω του ποσοστού συγκυριότητας του επί του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50%, ότι ένεκα της εν λόγω άρνησης κινδυνεύει να απωλέσει τα ευεργετήματα που επιφυλάσσει ο νόμος τους υπαχθέντες στις ρυθμίσεις αυτού, επιβαρυνόμενος δε των προβλεπομένων χρηματικών πρόστιμων. Με αυτά τα περιστατικά και επικαλούμενος επείγουσα περίπτωση ζητεί να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα για τη ρύθμιση της κατάστασης και να υποχρεωθεί ο καθ' ου, ως συγκύριος ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών ενώπιον των αρμοδίων αρχών ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου, να υποχρεωθεί ο καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης, να απειληθεί σε βάρος του χρηματική ποινή 500 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης, καθώς και να καταδικασθεί στην πληρωμή των δικαστικών του εξόδων. Η αίτηση αρμοδίως φέρεται προς εκδίκαση στο παρόν δικαστήριο που είναι καθ' ύλην και κατά τόπο αρμόδιο (αρθ. 683 ΚΠολΔ) κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων (άρθρ. 686 επ.ΚΠολ.Δ.) και είναι νόμιμη, στηριζόμενη στις διατάξεις των άρθρων 785, 788, 794 ΑΚ, 731-732 και 947 του ΚΠολΔ. Συνεπώς η αίτηση πρέπει να εξετασθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα. Από την ένορκη κατάθεση του μάρτυρος... και της ανωμοτί εξέτασης του καθ΄ου η αίτηση και τα νομίμως επικαλούμενα και προσαγόμενα έγγραφα πιθανολογήθηκαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά: Οι διάδικοι τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ.. Το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό ......-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0. Το ακίνητο αυτό διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας προς τούτο το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., που ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., που ανήκει στον ήδη καθ΄ου. Οι εν λόγω κατασκευές τυγχάνουν στο σύνολό τους αυθαίρετες καθόσον η ανέγερση αυτών έλαβε χώρα δίχως την τήρηση της προβλεπόμενης νόμιμης διαδικασίας ήτοι της έκδοσης της απαιτούμενης εκ της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας άδειας ανέγερσης κτίσματος. Ο αιτών ζήτησε να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, επωφελούμενος των σχετικών διατάξεων. Πλην, όμως, δεν καθίσταται δυνατή η υπαγωγή αυτού στις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον προς τούτο απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση και συγκυρίου εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου λόγω του ότι για την υπαγωγή απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να διαθέτει το 51% τουλάχιστον του δικαιώματος κυριότητας του προς υπαγωγής ακινήτου, περίσταση που εν προκειμένω δεν ισχύει , κατά τα ανωτέρω. Ο καθ΄ου η αίτηση , όμως αρνείται να συμπράξει στην τήρηση της ως άνω διαδικασίας επί της ουσίας δε αρνείται να συμμορφωθεί στις επιταγές του νόμου προβάλλοντας ως δικαιολογία ότι ο αδελφός του και ήδη αιτών δεν τήρησε τις υποσχέσεις που ανέλαβε σε προηγούμενο χρόνο με το ως άνω συμφωνητικό και δεν συναίνεσε στη σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας επί του ως άνω ακινήτου ενώ λόγω του κτίσματος που ανήγειρε ο αιτών εξαντλήθηκε ο συντελεστής δόμησης με συνέπεια ο ίδιος καίτοι τυγχάνει συγκύριος του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50% να περιοριστεί το κτίσμα των 90 τ.μ. δίχως δυνατότητα ανέγερσης είτε επ΄αυτού είτε παρ΄αυτού. Οι εν λόγω αιτιάσεις ακόμη και αν τυγχάνουν αληθείς , δεν δύναται να αποτελέσουν νόμιμο δικαιολογητικό λόγο της μη σύμπραξης στην εν λόγω διαδικασία, καθόσον στην περίπτωση αυτή οι συνέπειες που θα επιφέρει η εν λογω στάση αυτού (καθ΄ου) θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς για αμφότερους αυτών καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνη αυτών όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Συνεπώς, εφόσον συντρέχει επείγουσα περίπτωση για την προσωρινή ρύθμιση της καταστάσεως που προέκυψε πρέπει η κρινόμενη αίτηση να γίνει δεκτή, ως βάσιμη και στην ουσία, να υποχρεωθεί ο καθ` ου τα ειδικότερα εκτιθεμένα στο διατακτικό με απειλή χρηματικής ποινής σε βάρος του για κάθε παραβίαση της απόφασης. Τα δικαστικά έξοδα των διαδίκων πρέπει να συμψηφιστούν λόγω της συγγενικής μεταξύ αυτών σχέσης (άρθρο 179 ΚπολΔ). ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΚΑΖΕΙ αντιμωλία των διαδίκων. ΔΕΧΕΤΑΙ την αίτηση. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου, ως συγκύριο ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών Πειραιά ,στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ. και με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0, να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4.178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών στις αρμόδιες αρχές ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης ΑΠΕΙΛΕΙ σε βάρος του καθ΄ου χρηματική ποινή, ύψους πενήντα (50,00) ευρώ, για κάθε παράβαση από μέρους του της παραπάνω υποχρέωσης του. ΣΥΜΨΗΦΙΖΕΙ τη μεταξύ των διαδίκων δικαστική δαπάνη. ΚΡΙΘΗΚΕ, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε στον Πειραιά στις σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο ακροατήριο του, χωρίς να παρίστανται οι διάδικοι και οι πληρεξούσιοι δικηγόροι αυτών. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-