Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      3.634


  2. zefuros

    zefuros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      648


  3. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      562


  4. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      931


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Την εκπαίδευση των υπεράριθμων όμως την πληρώνουμε όλοι μας. Δε βγαίνουν από άλλη τσέπη τα λεφτά, από τη δική μας βγαίνουν. Κανένα κράτος δεν εκπαιδεύει σε πανεπιστήμια μηχανικούς για να βοηθήσουν να ανέβει το ΑΕΠ μιας άλλης χώρας. Το σωστό είναι να δει το κράτος τι χρειάζεται, να πληρώσει με τη δημόσια παιδεία για αυτούς και όποιος άλλος θέλει να γίνει μηχανικός/γιατρός/δικηγόρος κοκ να τα βάλει από τη τσέπη του και όχι από τη δική μου.
    3 points
  2. Καλά, να περιμένετε πρώτα να ψηφισθεί αυτό, και μετά βλέπουμε...… νομίζω πως το πρόγραμμα είναι πως "πλειοδοτούν" σε παροχές, ξέροντας πως δε θα χρειαστεί να τις εφαρμόσουν, και μετά να ισχυρίζονται πως "τί καλοί που είμασταν εμείς,..κτλ κτλ" Μην το δένετε σχοινί κορδόνι....
    2 points
  3. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Από τον Μάιο του 2016 μέχρι σήμερα σχεδόν 200.000 φορολογούμενοι επισκέφθηκαν την Εφορία τους κλείνοντας οριστικά το «μπλοκάκι» τους καθώς .... μπλα, μπλα μπλα Χωρίς να θέλω να εξωραΐσω την άθλια κατάσταση που μας έχουν επιβάλει οι ψεύτες, οι ιδεοληπτικοί και οι ψαλιδοχέρηδες (χαζο-χαμογελαστοί, κατρούγκαλοι, κ.λ.π) πρέπει να ξαναθυμίσω (επιστήμονες όντες) ότι συμπεράσματα για την απόδοση τάσεων και φαινομένων ΔΕΝ εξάγονται με ένα δεδομένο δύο ετών! Το μέγεθος "κλείσιμο βιβλίων" είναι διαρκές και πολυπαραγοντικό εξαρτώμενο από συνταξιοδοτήσεις, προσλήψεις στο Δημόσιο, φυγή στο εξωτερικό για μεγαλύτερο εισόδημα, φορολογία-φορολαγνία, ασφαλιστικές-ασφαληστρικές εισφορές, ακόμη και Brexit κ.α. Όπως κάθε μέγεθος, έτσι και αυτό διακυμαίνεται χρονικά, οπότε συμπεράσματα για τα αποτελέσματα συγκεκριμένων πολιτικών μέτρων πρέπει να εξάγονται ΜΟΝΟΝ σε αναφορά χρονικού διαστήματος και όχι χρονικού σημείου. Επειδή στην στατιστική ένα ίσον κανένα .....
    2 points
  4. Δεν βγάζεις νόημα. Μίλησε κανένας για εξατομίκευση του φόρου; Μιλάμε για κεντρικό σχεδιασμό της δημόσιας παιδείας με βάση τις ανάγκες του κράτους. Αυτό που άλλες χώρες το κάνουν από πάντα εμείς προσπαθούμε να το ανακαλύψουμε το 2018. Επίσης δεν συμψηφίζεται η ανάγκη για περίθαλψη με την εμμονή ενός γονιού να κάνει το παιδί του γιατρό/μηχανικό/δικηγόρο.
    2 points
  5. https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΒ6ΨΩΞΒ-ΗΥ6?inline=true
    1 point
  6. Αν σου φερουν ενα Ε9, όπου εχουν γραψει για πρωτη φορα ενα αυθαιρετο με ημερομηνια κατασκευης "σημερα", προφανως και δεν μπορεις και δεν πρέπει να τακτοποιησεις... Η διορθωση του Ε9 γινεται ως προς τα τ.μ. ή την παλαιοτητα ή τον οροφο κλπ. Το Ε9 αποτελει δημοσιο εγγραφο, οπως το οριζει και η εγκ. 4, παρ. 22. Και ειναι αρκετες οι χιλιαδες ιδιοκτητων που δεν εγραφαν στα Ε9 τα αυθαιρετα...αλλα αναγκασθηκαν να τα διορθωσουν με καποιο προστιμο. Ολοι αυτοι έκαναν νομιμη πραξη. Για το χελπ ντεσκ δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις. Μιλας με τον λογιστη σου [και λες και τι θεμα εχεις...]
    1 point
  7. ποιος ειπε παραπανω ότι η ελλαδα επενδυει στην παιδεια τοσα πολλα επενδυει που είναι τελευταια σε ερευνα η στις τελευταιες θεσεις παγκοσμίως από παραμυθια των αμφιθεατρων χορτασαμε . δεν επενδυεις ετσι στην παιδεια ανοιγοντας τμηματα για να βολεψεις ψηφοφόρους
    1 point
  8. Γίνεται γρήγορα. Σου στέλνουν ένα μήνυμα που στην ουσία λέει: <<....να μη κοιμάσαι όταν υποβάλεις το ΠΕΑ...>> και <<... πρόσεξε τι θα αλλάξεις, γιατί αν αλλάξεις κάτι παραπάνω θα σε καδρονιάσουμε ..... >>. Και πρόσεξε το ποσοστό των ανακληθέντων ΠΕΑ που έχεις.
    1 point
  9. πρόσθεσε και τον έλεγχο της γείωσης για τις εργασίες του ηλεκτρολόγου που πρέπει να καλέσεις στην εγκατάσταση
    1 point
  10. Αυτό που γράφεις δεν βγάζει νόημα. Με τον νέο νόμο οι περισσότεροι ελ.επ. πληρώνουν λιγότερες εισφορές. Και κανείς δεν σκέφτεται....τι σύνταξη θα πάρει για να κάνει διακοπή! Το σήμερα σκέφτεται.
    1 point
  11. Χωρις να θέλω να προκρινω καποιο δηλητήριο από τα δύο, να προσθέσω στα οσα είπαν όλοι οι συνάδελφοι (με τους οποίους συμφωνώ) ότι αν είχε εφαρμοστεί ο νόμος Λοβέρδου από τον Βρούτση, και οι μηχανικοι δεκαετίας πληρώναμε >500 το μήνα θα είχαν κλείσει 500.000 ως τώρα. Από κει και πέρα η κρίση βαθαίνει για εμάς, όπως ειπώθηκε και δεν διαβλέπω σοβαρές προοπτικές αναστροφής της πορείας στα επόμενα 5 χρόνια.
    1 point
  12. Την προσωπική μου γνωμη: Ο θεσμος των ΕΔ εχει δουλεψει καλα. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ κενά και νομικά και πρακτικά, τα οποία θα έπρεπε να έχουν λυθεί μετά από 5 χρόνια. Αλλά δεν.. Σχετικά με τους Ελέγχους σε δηλώσεις αυθαιρέτων και καταγγελίες, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα. Πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις, οδηγίες και "κάλυψη" νομική και σωματική (νομίζω καταλαβαίνεται). Αποψή μου: δε θα γίνει τίποτα... Συμβουλές μου: -Οι νέοι συνάδελφοι, ας μην το σκέφτοναι καν. ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ. - Οι εμπειρότεροι και όσοι γενικά το σκέφτονται, ας ασκήσουν την ιδιότητα τους με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Δυστυχώς υπάρχουν πολλά παραδείγματα "μπακάληδων" συναδέλφων. - Όσοι θέλουν να αποκτήσουν την ιδιότητα του ΕΔ, να ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ για τα λιγοστά χρήματα.
    1 point
  13. Σύμφωνοι, αλλά σκέψου ότι πλέον ο αριθμός των Ελλήνων μηχανικών είναι πολύ μεγάλος, ακόμα και για μία οικονομία που έχει ανάπτυξη.. και όχι ύφεση όπως εμείς.. Υ.Γ. Υπάρχουν μηχανικοί που δεν είχαν πολλές δουλειές και έχουν κλείσει τα βιβλία τους, δουλεύουν μαύρα με φίλους τους που παραμένουν ενεργοί.
    1 point
  14. Το νέο ασφαλιστικό τον υποαπασχολούμενο όπως τον προσδιορίζεις τον ευνοεί. Γιατί, ενας μηχανικός 15-20ετίας με χαμηλό καθαρό εισόδημα ανα μήνα <βασικό που πλήρωνε 3000 επι τσμεδε εξαμηνο, τώρα πληρώνει 2500 χρόνο.... Επίσης, το μεγάλο κλείσιμο των μπλοκακίων λόγω καθεστώτος έγινε κυρίως όταν μπήκαν τα τεκμήρια και το φορολογία από το 0 για τα μπλοκάκια. Η παύση απο 01/01/17 κατ εμε, οφείλεται στο ότι η κρίση ακόμη βαθαίνει. Και που σαι ακόμη. Η "αγορά" χρόνο με χρόνο στεγνώνει απο τα στρώματα και ειδικά στον τομέα των μηχανικών τα πράγματα δυστυχώς εξελίσσονται χειρότερα χρονιά με τη χρονιά. Δες ιστορίες με νέο νόμο αυθαιρέτων, εξ οικονομώ κλπ κλπ για να καταλάβεις την υποβάθμιση. Επίσης, το νέο ασφαλιστικό συντέλεσε στο κλείσιμο επιπλέον βιβλίων καθώς είναι παγίδα σε ενδεχόμενη χρονιά με υψηλό κέρδος. Οτι και να λένε κυβερνώντες και αντιπολιτεύσαντες στην ΔΕΘ αυτες τις μέρες, η ουσία για το συνάφη μας είναι μία. 8/10 αποφοιτήσαντες μηχανικοί από 2010-σήμερα βρίσκονται εκτός των συνόρων. Το κράτος αδιαφορεί πλήρως για αυτό. Ίσως βολεύεται κιόλας άλλα εποχές "εθνάρχη". Όλοι μιλούν για brain drain το οποίο πλέον είναι και brain waste αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται. Στην κατηγορία των εε μηχανικών σε στυλ τεχνικό γραφείο τα επόμενα 10 χρόνια δυστυχώς όπως πάμε θα μείνει κόσμος κοντά στη σύνταξη ο οποίος θα κανει υπομονή μή εχοντας αλλη διέξοδο....
    1 point
  15. Καλημέρα, επειδή είχα μπλέξει κι εγώ με το συγκεκριμένο θέμα, και μάλιστα στη μεταβατική περίοδο που ψηφίστηκε ο Ν.4546 (με είχε βοηθήσει πολύ ο kan62 τότε), το εμπέδωσα. Προς το παρόν και βάσει των όσων ισχύουν σήμερα, τα ειδικά κτίρια δεν απαιτούν έγκριση ΣΑ, σύμφωνα με το άρθρο 7 του Ν.4495 (όπως τροποποιήθηκε με το Ν.4546), σε συνδυασμό και με την παρ. 3 του άρθρου 26 του Ν.4495 (όπως προστέθηκε και αυτή με το Ν.4546). Σε κάθε περίπτωση θα πάρεις (σχετικά άμεσα, φαντάζομαι) την επίσημη απάντηση του ΣΑ για να την πας στην πολεοδομία. Κι εμένα τα ίδια μου έκαναν, και μάλιστα όταν την είδαν ήθελαν να κάνουν και ερώτημα, γιατί δε συμφωνούσαν...
    1 point
  16. Χωρίς να θέλω να εκφράσω άποψη για το αν τα πράγματα είναι ρόδινα ή χάλια, ένα σημαντικό ποσοστό των παύσεων εργασιών στις Δ.Ο.Υ. από 01/01/2017 οφείλεται: - Σε αλλαγή καθεστώτος πολλών υπαλλήλων εταιρειών από ΔΠΥ σε ΙΚΑ (πολύ μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων) - Υπήρχαν μακροχρόνια άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι στο κλάδο ΕΦΚΑ-ΕΤΑΑ (νομικοί, μηχανικοί) οι οποίοι δεν είχαν λόγο να κάνουν διακοπή πριν τις 01/01/2017
    1 point
  17. υπογράφεις σύμβαση κατασκευής και με την σύμβαση πας σε συμβολαιογραφο και κάνεις σύσταση μετά γεμη και ΔΟΥ
    1 point
  18. Δεν θα υπάρχει πρόβλημα στον στόχο του 40% γιατί ο πετροβάμβακας και η εξηλασμένη έχουν μικρές διαφορές στο λ. Στην τελική ας βάλει πετροβάμβακα 6 εκ. αντί για 5 εκ. Απένταξη από το πρόγραμμα λόγω μείωσης του συνολικού κόστους δεν γίνεται. Αρκεί να πιάσεις τον στόχο. Αλλά γιατί θα μειωθεί το κόστος αφού θα κάνει όλες τις επεμβάσεις;
    1 point
  19. Θα σου έχουν γράψει κάτι κάπου μέσα στο βιβλιάριο, οπότε θα δεις και την ημερομηνία. Για ενήλικες είναι ανά 4 χρόνια για τα γυαλιά και ανά 2 χρόνια για τους φακούς επαφής, ενώ για τα παιδιά ως 12 ετών χορηγούνται γυαλιά ασφαλείας άθραυστα, κάθε 2 χρόνια. Αυτό όπως το λες είναι να ισχύσει, από 1/10 --είχε πάρει αναβολή, ήταν από 1/8-- αλλά γενικότερα υπάρχουν αντιδράσεις ... οπότε περιμένουμε να δούμε αν όντως θα εφαρμοσθεί ..... Off topic: Μακάρι να ξεκινήσει αυτή σαν διαδικασία, θα βοηθήσει-ελαφρύνει οικονομικά πάρα πολύ όσους έχουν λογοθεραπείες που θα γίνεται μέσω voucher ... ενώ τώρα πρακτικά τις προπληρώνεις και ....περιμένεις ....
    1 point
  20. Τελικα χρειαζεται αδεια μικρης κλιμακας για την περιπτωση αντικαταστασης λεβητα με αντλια θερμοτητας;
    1 point
  21. Παραγραφος 7.1 σελίδα 50 οδηγού. Για το νέο πρόγραμμα ξεχωριστά παραστατικά για προμήθεια υλικών και παροχή υπηρεσίας. Για τους προμήθευτές δε που εκδίδουν αποδειξη ταμιακής μηχανής αυτή πρέπει να συνοδευεται από υπευθυνη δήλωση με αναλυτικά τα υλικά της προμήθειας. Προφανώς το κάναν για να μπορέσουν να κόψουν την τιμολογιση άσχετων υλικών στα έργα. Π.χ. βλέπε τερματικές μονάδες στα συστήματα θέρμανσης οπου με τον παλαιο τρόπο μπορούσες να τα κοτσάρεις αβαβα στο συνολικό τιμολόγιο έργου....
    1 point
  22. Το στέγαστρο και οι δεξαμενές υπολογίζονται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Η αλλαγή χρήσης αν δεν δημιουργεί υπέρβαση δόμησης επίσης με αναλυτικό εκτός αν πρόκειται για αλλαγή από κύρια σε κύρια πριν το 85 όπου δεν υπήρχε η έννοια της αλλαγής χρήσης και άρα δεν αποτελεί παράβαση. Για τη μελέτη στατικής επάρκειας είχα και εγώ τους προβληματισμούς μου για τα στέγαστρα Εν τέλει έπειτα από συζητήσεις με συναδέλφους τα κατατάσσω στην κατηγορία Σ1 και δεν κάνω ΜΣΕ.
    1 point
  23. Καλημέρα Βασίλη. Το 1 δεν ισχύει γιατί καταργήθηκε πλέον με τις μεταβατικές διατάξεις. Το 2 δεν ισχύει γιατί δεν βλέπω να διαφοροποιείσαι από διατάξεις αλλά να τις ακολουθείς. Οι μόνοι πιθανοί λόγοι επιπλέον του 3, που σίγουρα ισχύει, θα ήταν ίσως το ι) αν θεωρήσουμε τη διαδοχή οργάνων και το ιγ) αν χρειάζεσαι περιβαλλοντικό έλεγχο.
    1 point
  24. Μπορεί να εξηγήσει κάποιος για ποιο λόγο έγινε αυτό; Και κατι απλό... αν αγορασω ενα λαπτοπ που κανει 1240 (1000+φπα) μου κόβουν τιμολογιο 1000, πληρωνω 1000 και μετά τι κάνω; αποδίδω άλλα 240 στην εφορία;
    1 point
  25. @ Al3n, £30000 στην Αγγλία ή 35000 € στην βόρεια Ευρώπη παίρνουν οι απόφοιτοι μηχανολόγοι ή μηχανικοί από ΕΠΑΛ. Οι διπλωματούχοι μηχανικοί ΕΜΠ ή άλλων Ελληνικών ΑΕΙ, άμα ξέρουν καλά αυτό που έχουν σπουδάσει είναι στα διπλάσια άνετα στο έντρυ λέβελ, ενώ οι ημμυτες που ξέρουν συγκεκριμένα πράγματα καλά, μπορούν να ξεκινήσουν με έντρυ λέβελ στα £130.000 στο Λονδίνο ή 120.000 € σε Μόναχο - Φρανκφούρτη. Ειδικά για τους ημμύτες, προκαλώ όποιον θέλει να με αμφισβητήσει. (δυτική ακτή αμερικής οι καλοί ημμύτες μπορούν να ξεκινήσουν με 250.000 δολάρια)
    -4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.