Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. Charlie

    Charlie

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.140


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.245


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/10/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Αν δεν κάνω λάθος, νομίζω πολλά ευρωπαϊκά πρότυπα/κανονισμοί είναι επί πληρωμή, όπως οι κανονισμοί/πρότυπα για αυτοκίνητα, όπου πρόκειται για όμοια περίπτωση, δηλαδή το τελικό προϊόν/υπηρεσία απευθύνεται στο ευρύ κοινό και αφορά την ασφάλειά του, ο φορέας υλοποίησης είναι ιδιώτες και η παροχή του τελικού προϊόντος/υπηρεσίας γίνεται επίσης από ιδιώτες. Υπό διερεύνηση αυτό, διότι μπορεί να κάνω και λάθος. Κατ' αυτή την λογική, η Ε.Ε. ακολουθεί μια λογική απόκτησης επί πληρωμή συγκεκριμένων προτύπων (standards) και κανονισμών (regulations). Αν αυτό είναι σωστό ή λάθος, είναι μια ευρωπαϊκή πτυχή του θέματος, και θεωρώ ότι λίγη σημασία έχει να το συζητήσουμε, μιας και αφορά ζήτημα θεμελιακών αρχών και γενικότερα ξεφεύγει από την επιρροή μας. Πάντως νομίζω οτι σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. οι ευρωκώδικες είναι πληρωτέο απόκτημα από τους μηχανικούς. Αν λοιπόν ισχύει όλο αυτό, ένα θέμα που τίθεται είναι αν θα έπρεπε το ΤΕΕ (ως τεχνικός σύμβουλος του κράτους) και η πολιτεία, να προνοήσουν ώστε: ή να δώσουν εναλλακτικές στους μηχανικούς (πέραν του ΕΑΚ-ΕΚΩΣ, που δεν καλύπτει συγκεκριμένες κατασκευές) ή να αναπτύξουν ένα πλάνο ώστε ο μηχανικός να έχει πλήρη πρόσβαση στους κανονισμούς/πρότυπα με μηδενικό ή ελάχιστο κόστος (αν φυσικά ήταν τύποις/νομικά εφικτό κάτι τέτοιο). Αυτή είναι η ελληνική πτυχή του θέματος και αυτή χωράει συζήτηση. Αν δεν ισχύει η αρχική τοποθέτηση, τότε ένα θέμα που τίθεται είναι γιατί ενώ άλλα πρότυπα που ομοιάζουν με τους ευρωκώδικες (όπως αναλύω πιο πάνω) είναι δωρεάν, ενώ οι ευρωκώδικες είναι επί πληρωμή. Επίσης ένα άλλο θέμα που τίθεται είναι με τι διαδικασία κατέληξε η συγγραφή/διάθεση των ευρωκωδίκων σε συγκεκριμένο φορέα υλοποίησης και με τι κόστος.
    2 points
  2. Συνάδελφοι μήπως γνωρίζετε εαν για ελεγκτές δόμησης που εγγράφηκαν στο μητρώο τον Νοέμδριο 2018, υπάρχει υποχρέωση υποβολής αρχικής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης (Πόθεν Εσχες), ακόμα και αν έχουν πραγματοποιησει ελέγχους <1000τ.μ.; Εχω λάβει διφορούμενες απαντήσεις απο τους αρμόδιους φορείς. Ο Ν4389/2016 άρθρο 156 ορίζει: "Οι ελεγκτές δόμησης υποχρεούνται στην υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3213/2003 (Α΄309), όπως τροποποιήθηκε Α΄160), σε περίπτωση που διενεργήσουν ελέγχους για κτίρια και κατασκευές επιφάνειας άνω των 1000 τ.μ." Υπερισχύει του ότι πρέπει να υποβληθεί δήλωση εντός 90 ημερών απο την απόκτηση της ιδιότητας του ελεγκτή δόμησης; Η προθεσμία υποβολής λήγει σήμερα 30/4! Παρακαλώ για την βοήθεια σας αν ξέρετε.
    1 point
  3. Δηλαδή πληρώνοντας 60.000€ για τα 25 έτη και άλλες 20.000€ για τα υπόλοιπα 10έτη, σύνολο 80.000€ πόσα χρόνια θα πρέπει να ζήσω για να μην μπει μέσα το ΕΦΚΑ? Δεν βλέπω να μπαίνει πουθενά η αναγωγή της αξίας εκείνων των ποσών στο σήμερα....
    1 point
  4. Πόσα δίναμε για ειδική προσαύξηση ? Εγώ γιατί βλέπω να ξεκίνησα από 120€ το Α1992 και να έφτασα το Β2015 στα 499,20€ Για 25 χρόνια πλήρωσα για την ειδική προσαύξηση 17.500€ υ.γ. Έχεις σκεφτεί τι αξία είχαν 40.000δρχ το 1992 και τι έχουν 120€ το 2019? Ένα θα σε πω. Σαν φοιτητής είχα 20.000δρχ τον μήνα μαζί με το ενοίκιο. Ζήσε σήμερα με 60€ τον μήνα....
    1 point
  5. Με βάση δηλώσεις και του κ.Στασινού που διάβασα πριν μέρες, ο 4178/13 είναι ο μόνος από τους 3 νόμους που έχει περάσει από το ΣΤΕ και κρίθηκε συνταγματικός. Ο 4014 κρίθηκε αντισυνταγματικός. Ο 4495 δεν έχει περάσει ακόμη νομίζω.
    1 point
  6. Δεν είσαι υποχρεωμένη να εντάξεις την αυθαιρεσία στην κατηγορία 3 ακόμη και αν βρίσκεται στη λίστα αυθαιρεσιών της. Μπορείς, όπως και η ίδια αναφέρεις να τις υπολογίσεις με αναλυτικό. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις κατηγορίας 3 που αφορούν χώρο και δεν μπορούν να υπαχθούν ως λοιπή παράβαση (πχ αποθήκες).
    1 point
  7. Τάσο η ειδική προσαύξηση πλέον μαζί με τον ειδικό λογαριασμό για 37 χρόνια δίνουν περίπου 300 ευρώ με την Κατρουγκάλια λογική, αντί για 1200 που έδινε το ΤΣΜΕΔΕ. Η φόρμα υπολογισμού είναι 0,075% *12* 37(έτη ασφάλισης)*900(μικτός μισθός κατά κατρούγκαλο μαζί με τις εισφορές υπέρ τρίτων) Ας ελπίσουμε ότι θα συμπεριληφθεί και αυτή η αλλαγή του αστείου συντελεστή αναπλήρωσης στις προωθούμενες αλλαγές.
    1 point
  8. Από τη στιγμή που έχεις κατηγορία 1 οι παραβάσεις στην ουσία αντιμετωπίζονται με την πληρωμή του παραβόλου ανεξαρτήτως είδους και αριθμού αυτών. Οπότε επιπλέον της διαμερισμάτωσης (αφού έτσι κ αλλιώς δεν υπερβαίνεις φαντάζομαι το ύψος της περιοχής) φτιάξε ένα φύλλο καταγραφής με μία παράβαση ξεχωριστά για το αυθαίρετο ύψος.
    1 point
  9. εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ αυστηρή αυτή η αντιμετώπιση, εφόσον δεν αναφέρεται ρητώς κάπου. Γενικά είμαι της άποψης, στις περιπτώσεις όπου χωράει διπλή ερμηνεία από το νόμο, να επιλέξουμε την ευνοΪκότερη
    1 point
  10. Θα πρέπει να προσέξεις το συνολικό ποσό των προκαταβολών που θα πάρουν όλοι οι προμηθευτές να μην ξεπερνάει το ποσό του δανείου που θα προκύψει από τα τελικά τιμολόγια. Επίσης η προκαταβολή του κάθε προμηθευτή να είναι μικρότερη από το ποσό του τιμολογίου του.
    1 point
  11. Το ερώτημα της υπέρβασης ύψους αφορά συνολικά το κτίριο, καθώς αυτό είναι μονοκατοικία. Δεν έχεις οριζόντιες να ασχοληθείς με επιμέρους διαμερίσματα. Επομένως ότι υπερβαίνει τα 4. μ θα λάβει υπέρβαση ύψους διότι αυτό θεωρήσαμε ότι είναι το επιτρεπόμενο ύψος εξαιτίας της αρχικής άδειας για ισόγειο κτίριο. Χώροι οι οποίοι καλύπτονται από το ύψος της άδειας δεν θα λάβουν υπέρβαση ύψους.
    1 point
  12. Βάσει άδειας είχες ισόγεια κατοικία και έγινε αυθαίρετη προσθήκη κατ επέκταση και καθ ύψος. Άρα το νόμιμο ύψος βάσει περιοχής θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να αφορά το ισόγειο για χρήση κατοικία (4 μ) και όχι το διώροφο (7,50 μ). Ανάλογη άποψη έχω εκφράσει και όταν το κτίριο αδειοδοτήθηκε με διατάξεις χαμηλών κτιρίων (Η<=8.50μ σε περιοχή που το ύψος είναι >=11 μ προκειμένου να ισχύσουν οι διατάξεις των χαμηλών κτιρίων). Οπότε, η άποψή μου για την υπέρβαση ύψους είναι ότι θα έπρεπε να υπολογιστεί με τις διατάξεις συντελεστών του παραρτήματος και όχι με αναλυτικό.
    1 point
  13. σωστα..."ισως" αλλά, το δδ μιλαει για αλλαγη διαστασεων των ανοιγματων και μετατοπιση αυτων, οχι για την "μη κατασκευή" τους. Και δεν εχει κανεναν λογο ο ερωτών, να μην δοσει βεβαιωση, ούτε να στηνει και να ξεστηνει σκαλωσιες για να κανει ενα παραθυρο σε εναν μονον όροφο, ασκημαινοντας την οψη μιας ολοκληρης οικοδομης... Εγω θα ελεγα να μην κανει τπτπ...ας το γραψει σαν κατ. 3 -ναχαμε να λεγαμε- κι το βρει η ταυτοτητα στο μελλον σαν "αλλαγη οψεων" σε βαρος όλης της οικοδομης. [μεταξυ μας, αν καθησει να μετρησει καποιος, πόσα τετοια παραθυρα δεν εχουν γινει ή εχουν αλλαξει "θεση".......και ποσες χιλιαδες ζαρντινιερες που ειχαν σαπίσει, εχουν αντικατασταθει απο πλεγματα ή πόσες αλλες οικοδομες εχουν"προσθηκες" στα καγκελα για προστασια των παιδιων...ή πόσα καταστηματα στο ισογειο εχουν αλλαξει τις πόρτες τους... ή ποσες αλλες παρομοιες "αλλαγες" κι΄αν δεν εχουν γινει.... θα πρεπει τα επομενα 50 χρονια να μην ασχολουμαστε με τπτ αλλο..] Καιρος ειναι να σταματησει όλη αυτη η πολεοδομική παρανοια...
    1 point
  14. Συνάδελφε nik ειλικρινά με κούρασες και δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί σου. Μια λες ότι ο CEN είναι ιδωτική εταιρεία, μετά με λες καφενείο επειδή λέω ότι ο CEN είναι ιδιωτική ετιαρεία, εσύ ο ίδιος έγραψες: "Ποοοο καφενείο.....ο ΤΣΕΝ είναι ο ευρωπαικός ΕΛΟΤ! Τι δεν καταλαβαίνεις ???? Ποια εταιρεία και μλκιες μας λες ?" Και έρχεσαι τώρα να το καταπιείς, ότι ναι είναι ιδιωτική εταιρεία αφού λες: "Τι σχέση έχει αν ο ΤΣΕΝ είναι ιδιωτική εταιρεία ? Υπάρχει κάτι δημόσιο στην ΕΕ ?". Αλλά όχι συνάδελφε δεν είμαστε παιδάκια, έλεγες ότι είπα μλκιες γι αυτό καλά θα κάνεις να ρίξεις κάτω τον εγωισμό σου και να ζητήσεις συγγνώμη. Αν και απ' ότι βλέπω και σε άλλα νήματα τα έχεις τα θέματά σου. Είπα να συμπεριφερθώ ήρεμα και φιλικά αλλά δε βλέπω ότι έχει αντίκρισμα απέναντί σου και είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι σε αντιπαράθεση στο φόρουμ. Έχω μια άποψη, αυτή είναι, και σταματάω την κουβέντα μαζί σου.
    1 point
  15. κανονικά με το νέο συνταξιοδοτικό θα πρέπει να υπάρξουν και πίνακες υπολογισμού των συντάξεων για να δούμε το ύψος της πλήρους σύνταξης με 40 χρόνια ασφάλισης. τα 185 ή 220 ή 280 ευρώ/μήνα δεν λένε τίποτα αν δεν μας πούνε και πόσο θα είναι η πλήρης σύνταξη.
    1 point
  16. Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, δυνητικά, άπαντες είμαστε χρήστες/καταναλωτές όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών. Και θέλουμε να είναι ασφαλείς, οπότε, στην τελική, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ο πολίτης πληρώνει το κόστος. Διότι δεν είναι μόνο οι οικοδομές, αλλά και οι δρόμοι, και οι γέφυρες, και τα λιμάνια, και άλλα πολλά. Αν λοιπόν μπορείς να βρεις ένα δίκαιο τρόπο κατανομής του κόστους σε κάθε χρήστη, θα συμφωνήσω μαζί σου. Μέχρι τότε λοιπόν ας φροντίσει το κάθε κράτος, που νοιάζεται για την ασφάλεια των πολιτών του, για την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε προδιαγραφές και πρότυπα. Οι προδιαγραφές και τα πρότυπα δεν είναι μέσον, είναι ΝΟΜΟΣ από τη στιγμή που με νόμο είναι υποχρεωτική η εφαρμογή τους. Το ότι δεν περιλαμβάνονται αυτούσια σε κάποιο ΦΕΚ, είναι απλώς θέμα χώρου (ή και κάτι άλλου???)
    1 point
  17. Ειδικά για το θέμα της «Βενιζέλου», ο ανάδοχος υπενθυμίζει ότι από το 2017 (που αποφασίστηκε η in situ διατήρηση των αρχαιοτήτων) «δεν έχει δοθεί εντολή για το κατασκευαστικό αντικείμενο, ενώ έχουν επηρεαστεί σημαντικότατα η διάρκεια και η αλληλουχία των εργασιών». Επισημαίνει δε ότι η παράδοση του έργου το 2025 θα ισχύει εφόσον η συμπληρωματική σύμβαση υπογραφεί το αργότερο έως τον Ιούλιο του 2020. «Ο ανάδοχος έχει επανειλημμένως επιφυλαχθεί ρητά για τις εν λόγω επιπτώσεις της καθυστέρησης τόσο στις προθεσμίες του έργου όσο και ως προς τις οικονομικές συνέπειες αυτών», καταλήγει. εδω https://www.b2green.gr/el/post/74026/paratasi-eos-to-2025-gia-metro-thessalonikis-zitei-i-koinopraxia
    1 point
  18. Λυπαμαι τον μηχανικο με τον οποιο θα αναγκαστει να συνεργαστει....
    1 point
  19. Αυτά που ζητάς δεν μπορούν να απαντηθούν εξ αποστάσεως, διότι (ενδεικτικά παραθέτω) δεν γνωρίζουμε: - τους όρους δόμησης της περιοχής - τη μορφολογία και τη σύσταση του εδάφους - τη δόμηση των ομόρων κλπ Συνεπώς, θα πρέπει να απευθυνθείς σε μηχανικό προκειμένου να σε κατατοπίσει σωστά
    1 point
  20. Όσοι είχατε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ πχ αναδρομικά και κάνατε αιτηση για 120 δόσεις προσέχτε το εξής. Αν κάνετε εγγραφή στο ΚΕΑΟ βάζοντας φορέα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ τον αριθμό δύναμης θα μπορέστε να ρυθμίσετε μέρος της οφειλής και όχι το επικουρικό. Για να ρυθμίσετε και το επικουρικό πρέπει να κάνετε νέα πιστοποίηση στο ΚΕΑΟ με φορεα ΤΕΑΜΕΔΕ και αριθμό δύναμης το ΑΦΜ σας. Σε κάποιον πιο πάνω που έγραψε ότι του εμφανίζεται οφειλή από άγνωστο φορέα είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση. Συνοψίζοντας...αν κάποιος είχε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ και οφειλές στον ΕΦΚΑ θα πρέπει να κάνει στο ΚΕΑΟ: Μία πιστοποίηση βάζοντας φορεα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ αριθμό δύναμης ΤΣΜΕΔΕ. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΕΦΚΑ και ΑΜ το ΑΜΚΑ του. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΤΕΑΜΕΔΕ και ΑΜ το ΑΦΜ του. Σύνολο τρεις...δηλαδή που λέγανε ελάχιστη δόση 50 € για 120 δόσεις, αυτό μεταφράζεται σε 50€ ανά ταμείο, δηλαδή για την παραπάνω περίπτωση 150€ ελάχιστη κατανάλωση...με τις υγίες σας.
    1 point
  21. Χαχαχα Ιάσονα είσαι Θεός. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!! Στάλθηκε από το ASUS_Z010DA μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  22. Ρίξε και μια ματιά στα παρακάτω downloads που είχα ανεβάσει στο παρελθον για μεταφράσεις. Λεξικό τεχνικών όρων - Έκδοση ΤΕΕ 1951 Αγγλικό Εικονογραφημένο Λεξικό Τεχνικών Όρων Ελληνο-Αγγλικό και Αγγλο-Ελληνικό λεξικό γεωμορφολογικών Όρων και Ορισμών Λεξικό Αγγλικό-Ελληνικό Λεξικό τεχνικών όρων για μηχανικούς ver1
    1 point
  23. Εγκ-81104/12-6-00 "Θεώρηση οικοδομικής άδειας για σύνδεση οικοδομικής με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης (ΔΕΗ)". (σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος) Αναφορικά με την διαδικασία και τον τρόπο θεώρησης οικοδομικών αδειών για την σύνδεση οικοδομών με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-7 του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93) σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του επιβλέποντος μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Εφόσον έχουν περατωθεί οι οικοδομικές εργασίες ο δε επιβλέπων μηχανικός απεβίωσε ή κηρύχθηκε σε αφάνεια με δικαστική απόφαση (Αρθ-40 - Αρθ-50 ΑΚ και 785 επ. ΚΠΔ) είναι δυνατή η θεώρηση της αδείας κατόπιν διενέργειας αυτοψίας από την Πολεοδομική Υπηρεσία και υποβολής τεχνικής έκθεσης από οποιονδήποτε τρίτο μηχανικό. 2. Σε κάθε άλλη περίπτωση (συνταξιοδότηση επιβλέποντος, διαμονή στο εξωτερικό κλπ) επιβάλλεται αναθεώρηση της αδείας γι' αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού, προκειμένου να καταστεί εφικτή η συνέχιση της διαδικασίας θεώρησης της αδείας. 3. Τέλος για όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις τόσο η καταβολή της αντίστοιχης αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (μέσω Εθνικής Τραπέζης η ΤΕΕ) όσο και των αναλόγων φόρων (ΦΕΜ) και κρατήσεων (ΤΣΜΕΔΕ) που την βαρύνουν, είναι υποχρεωτική για την θεώρηση της οικοδομικής αδείας, ο δε τρόπος απόδοσης αυτών δεν αποτελεί αντικείμενο των πολεοδομικών υπηρεσιών αλλά των υπόχρεων για την καταβολή αυτών (Μηχανικών και ιδιοκτητών) και των κατά περίπτωση αρμοδίων φορέων για την είσπραξή τους (ΕΤΕ, ΤΕΕ, ΔΟΥ κλπ).
    1 point
  24. Το νου σου φίλε. Αν βγαίνεις έξω, μετράς, τα συντάσεις και τα υπογράφεις εσύ τα τοπογραφικά, αυτό κάνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί και σε κάθε ένα τοπογραφικό λαμβάνουν αμοιβή ίση με το μηνιάτικό σου (που λέει ο λόγος, αν είσαι με πρόγραμμα ΟΑΕΔ). Οπότε δες λίγο τι παίζει και αν ισχύει το παραπάνω που γράφεις, κάντην με ελαφρά...
    -1 points
  25. Θα το επαναλάβω διότι μπαίνουν και διαβάζουν νέα παιδιά χωρίς εργασιακή εμπειρία. Αν, εργοδότης, προσλαμβάνει υπάλληλο με πρόγραμμα ΟΑΕΔ, και δίνοντας του τα προβλεπόμενα λεφτά (ψίχουλα) αυτού του προγράμματος, τον βάζει να υπογράφει δουλειές γραφείου και να αναλαμβάνει ποινικές ευθύνες, πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ατόπημα που νομίζω ότι ξεφεύγει κατά πολύ από το "απλά μην το δεχτείς", και χρήζει νομικής διερεύνησης - καταγγελείας. Αν θέλεις SuperMegaPan στείλε μας περισσότερες πληροφορίες.
    -1 points
  26. Φίλε Sito, θα σε ρωτήσω κάτι: (αληθινή ιστορία) Αγοράζει κάποιος ένα ακίνητο, άρτιο - οικοδομήσιμο σύμφωνα με το τοπογραφικό διάγραμμα. Στη συνέχεια, προσπαθεί να βγάλει άδεια δόμησης, κατά την οποία προκύπτει ότι λόγω λάθους στην δήλωση επί του τοπογραφικού δεν είναι έτσι τα πράγματα. Έναντι ποιανού θα στραφεί ο αγοραστής, για αποζημίωση, ακύρωση του συμβολαίου αγοράς κλπ? Ο συντάξας μηχανικός θα είναι στο απυρόβλητο?
    -1 points
  27. -1 points
  28. Δηλαδή έδινες 200(και πολλά λέω)€x37έτη και έπαιρνες πίσω 1200€x10 (και λίγα λέω)έτη;;;;; Δηλαδή, έδινες 7,500(και πολλά λέω)€ και έπαιρνες πίσω 12,000(και λίγα λέω)€!!!!. Φανταστικό. Τύπωνε και χρήμα το τσμεδε;
    -1 points
  29. Το είπα για να φανεί πόσο παράλογο ήταν το σύστημα. Με 330€ εισφορές σύνταξης και 200€ εισφορές ειδικής προσαύξησης, με 550€ δηλαδή το μήνα, στα 37 έτη είχες σύνταξη 940+1250=2200€ αναλογία 4. Οπότε στα 9 έτη έκανες απόσβεση και μετά κάποιος άλλος σε πλήρωνε για να κάθεσαι. Τραγικό!!! Το τραγικότερο βέβαια ήταν στο δημόσιο, έπαιρνες σύνταξη από το δημόσιο και από το τσμεδε και σε πλήρωναν για να κάθεσαι από το 5ο έτος της σύνταξης. Απίστευτο!!!.
    -1 points
  30. Δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου. Να πάρω εγω την σύνταξάρα μου τώρα και άσε του άλλους στο μέλλον να πληρώσουν το λογαριασμό είναι η λογική; Από το να μπεί μέσα ο εφκα και να μην έχω σύνταξη καλύτερα να μήν μπει μέσα ο εφκα και να έχουμε όλοι μικρότερη σύνταξη. Και πολύ άργησε ο "κατρούγκαλος". Από το Α1992 θα έπρεπε να έχουν γίνει αυτά. Καλύτερα δε, οι ΕΕ σε ένα ταμείο και οι μισθωτοί σε άλλο ταμείο. Να δούμε μετά ποιός θα πληρώνει την σύνταξη του άλλου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.