Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.717


  4. getsakna

    getsakna

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      969


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι, οι άνθρωποι μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας! Το έργο χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό και όχι από ευρωπαϊκά κονδύλια. Δεν έχουν ακόμα καταφέρει να πάρουν χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά όργανα και πολύ αμφιβάλλω ότι θα τα καταφέρουν. Κατά τ' άλλα δήθεν δεν υπήρχαν λεφτά για να μας δώσουν τα 800 €, αλλά υπάρχουν για να δώσουν 1100 € (600 € ο καθένας μας και κάτι εκατομμυριάκια οι κεκατζήδες). Προσέξτε το λεκτικό στην 4η σελίδα της πρόσκλησης: https://www.lawspot.gr/sites/default/files/images/nea/prosklisi-tilekartisi.pdf
    2 points
  2. Οχι, ακόμα. Ήταν να ξεκινήσει σήμερα 6/4 σε πλατφόρμα της ΑΑΔΕ (όχι στην ΕΡΓΑΝΗ), αλλά μάλλον πάει από Πέμπτη (αν άκουσα καλά). Απλά έχε το νου σου θα ανοίξει αυτές τις ημέρες (ίσως βάλλουν και για τους "πληττόμενους" και τους εργαζομένους τους την μείωση 40% του ενοικίου που έχουν μέχρι στιγμής οι "κλεισμένοι".)
    1 point
  3. Μόνο σε περιπτώσεις που είσαι εκτός ΓΠΣ ΣΧΟΟΑΠ ΖΟΕ. Και επιτέλους ας κρατήσουν μια κοινή στάση οι περιφέρειες στη δνση περιβάλλοντος με σωστές διευκρινιστικες εγκυκλίους ώστε να προχωρούν οι διαδικασίες χωρίς παρασκήνια
    1 point
  4. Το πρόβλημα υπάρχει στον Firefox. Μπείτε με άλλον browser.
    1 point
  5. μην λέτε βλακείες, τα λεφτά είναι της ΕΕ τα περισσότερα τουλάχιστον πιστευω εγώ και δίνονται για την "ψηφιακή κατάρτιση μας", στο χέρι μας είναι αν θα τα πάρουμε ή θα προσπαθήσουμε διαφορετικά. Σημασία έχει έχει το ότι που θα κάνουμε αίτηση δεν υπάρχει, το site που δημοσιεύτηκε παραπάνω είναι "το αρχικο" οι λοιποι υπομονή
    1 point
  6. βρέθηκε η εγκυκλιος τελικά. ΑΛΛΑ Η κατα τόπου δνση περιβάλλοντος που με αφορα δεν δέχεται την εγκύκλιο δίνοντας της την εμηνεία ότι όταν θα βγεί η ΚΥΑ τότε θα περάσει η αρμοδιότητα στους ΔΕΔΔΗΕ ΑΔΜΗΕ Ποιά ειναι η γνώμη σας / ΕΓΓΡΑΦΟ ΥΠΕΝ ΓΓΥΠ.pdf
    1 point
  7. @KF, καλημέρα, εδώ στα downloads, έχω ανεβάσει από το 2015 όλα ή σχεδόν όλα (δεν νομίζω αν μου έχει ξεφύγει κάποιο) τα Αναλυτικά Τιμολόγια Εργασιών, είναι είτε το ΦΕΚ σε PDF είτε το τότε βιβλίο σε PDF. ΑΤΟΕ - επίσημα ΑΤΟΕ - επίσημα - τροποποίηση ΝΑΤΕΟ ΑΤΕΟ ΗΛΜ ATHE_ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ATHE-ΥΔΡ ATYE_I-ΥΔΡ ΑΤΕΟ-Τροποποιήσεις_Συμπληρώσεις ΑΤΑΕ ΕΙΔ-ΓΕΩΤ ΒΡΑΧ-ΕΔΑΦ ΑΤΛΕ ΑΤΕΠ
    1 point
  8. Επιπρόσθετα, έχω προσπαθήσει να κάνω μια σύνοψη των διαδικασιών και τις νομοθεσίας που απαιτούντε για έναν αιολικό σταθμό παραγωγής ισχύος μέχρι 20KW. Απ΄όσο έχω δεί η νομοθεσία για α/γ μέχρι 20 KW είναι διαφορετική απο ότι για α/γ 20-60KW. Σύνοψη: 1. ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Δεν απαιτείται. · Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 2 παράγραφος 12: Το άρθρο 4 του ν. 3468/2006, όπως ισχύει, αντικα− θίσταται ως εξής: «1. Εξαιρούνται από την υποχρέωση να λάβουν άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή άλλη διαπιστωτι− κή απόφαση φυσικά ή νομικά πρόσωπα που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια από τις εξής κατηγορίες εγκατα− στάσεων Α.Π.Ε. ή Σ.Η.Θ.Υ.Α.: α) γεωθερμικούς σταθμούς με εγκατεστημένη ηλε− κτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του μισού (0,5) MW, β) σταθμούς βιομάζας, βιοαερίου και βιοκαυσίμων με εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του ενός (1) MW, γ) φωτοβολταϊκούς ή ηλιοθερμικούς σταθμούς με εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του ενός (1) MWp, δ) αιολικές εγκαταστάσεις με εγκατεστημένη ηλεκτρι− κή ισχύ μικρότερη ή ίση των εκατό (100) kW · Επιπλέον επιβεβαιώνεται το ανωτέρο και απο το site του ΔΕΣΜΗΕ στον παρακάτω σύνδεσμο : http://www.desmie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/aiolika/ 2. ΆΔΕΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δεν απαιτείται. · Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 8 παράγραφος 13: 13. Οι σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. ή Σ.Η.Θ.Υ.Α. που εξαιρούνται από την υποχρέωση άδειας παραγωγής σύμφωνα με το άρθρο 4, απαλλάσ− σονται και από την υποχρέωση να λάβουν άδεια εγκα− τάστασης και λειτουργίας. 3. ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ • Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 8 παράγραφος 13: Ομοίως εξαιρούνται από την υποχρέωση έκδοσης απόφασης Ε.Π.Ο., οι σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. που εγκαθίστανται σε γήπεδα, εφόσον η εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύς τους δεν υπερβαίνει τα εξής όρια ανά τεχνολογία: − 20 kW για αιολικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγω− γής. Για τις ανωτέρω περιπτώσεις απαιτείται η χορήγηση βεβαίωσης απαλλαγής εντός αποκλειστικής προθεσμίας είκοσι (20) ημερών από την αρμόδια περιβαλλοντική αρχή της οικείας Περιφέρειας, μετά την άπρακτη πα− ρέλευση της οποίας θεωρείται αυτή χορηγηθείσα. Για τη χορήγηση της βεβαίωσης εξετάζεται μόνο η εγκα− τεστημένη ισχύς του σταθμού και ότι ο χώρος εγκα− τάστασης δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις α΄ έως β΄ του επόμενου εδαφίου Κατ’ εξαίρεση, υπόκεινται σε διαδικασία Ε.Π.Ο. σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. με εγκα− τεστημένη ισχύ μικρότερη ή ίση προς τα ανωτέρω όρια εφόσον: α) εγκαθίστανται σε γήπεδα που βρίσκονται σε ορι− οθετημένες περιοχές του δικτύου Natura 2000 ή σε παράκτιες ζώνες που απέχουν λιγότερο από εκατό (100) μέτρα από την οριογραμμή του αιγιαλού εκτός βραχονησίδων, ή β) γειτνιάζουν, σε απόσταση μικρότερη των εκατόν πε− νήντα (150) μέτρων, με σταθμό Α.Π.Ε. της ίδιας τεχνολο− γίας που είναι εγκατεστημένος σε άλλο γήπεδο και έχει εκδοθεί γι’ αυτόν άδεια παραγωγής ή απόφαση Ε.Π.Ο. ή προσφορά σύνδεσης, η δε συνολική ισχύς των σταθμών υπερβαίνει τα παραπάνω καθοριζόμενα όρια. 4. ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ;; 5. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Αιτήσεις σύνδεσης για μικρές α/γ, όπως και γενικά για σταθμούς Α.Π.Ε. & Σ.Η.Θ.Υ.Α., πλην φωτοβολταϊκών, υποβάλλονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δικτύου, Πατησίων 27, 10432 Αθήνα, 8ος όροφος) με το έντυπο του παραρτήματος της Y.A. 13310/2007 6. ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Σύμβαση Σύνδεσης στο Σύστημα ή σε Δίκτυο Διαχειριστής αρμόδιος για το Διασυνδεδεμένο Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας είναι ο ΔΕΣΜΗΕ, ενώ Διαχειριστής του Διασυνδεδεμένου Δικτύου αλλά και του Δικτύου των Μη Διασυνδεδεμένων Νήσων είναι η ΔΕΗ. Αφού καταστεί δεσμευτική η Προσφορά Σύνδεσης, ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλλει Αίτηση Σύνδεσης στον αρμόδιο Διαχειριστή μετά την οποία, τα ενδιαφερόμενα μέρη προχωρούν στην σύναψη Σύμβασης Σύνδεσης: Τριμερούς στην περίπτωση σύνδεσης στο Σύστημα (ΔΕΣΜΗΕ-ΔΕΗ-επενδυτής), ή Διμερούς στην περίπτωση σύνδεσης σε Δίκτυο (Διαχειριστής-επενδυτής). Για μικρά έργα που έχουν εξαιρεθεί από την υποχρέωση λήψης αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας, η αίτηση σύνδεσης συνοδεύεται από (βλ. “Κανονισμό Αδειών Εγκατάστασης και Λειτουργίας” – ΥΑ.13310/2007, αρθ.9, §2 και Ν.3468/2006, αρθ.4, §4): Έγγραφο που να αποδεικνύει το δικαίωμα νόμιμης χρήσης του χώρου εγκατάστασης κατά το αρθ.7 του Ν.3468. Την Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ) ή υπεύθυνη δήλωση ότι το έργο απαλλάσσεται από την εν λόγω υποχρέωση. Τις τυχόν απαιτούμενες Οικοδομικές Άδειες ή βεβαίωση της πολεοδομίας ότι δεν απαιτούνται άδειες. >> Ειδικά για Φωτοβολταϊκά πάνω σε κτίρια δες την σχετική παράγραφο. Για λοιπές Φωτοβολταϊκές Εγκαταστάσεις μικρής ισχύος που συνδέονται στο δίκτυο χαμηλής τάσης, οι επενδυτές πρέπει να απευθύνονται στο κατάστημα της ΔΕΗ του τόπου όπου θα εκτελεσθεί το έργο. Εκεί, θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση σύνδεσης αφού τους δοθούν οι απαιτούμενες διαδικαστικές και τεχνικές διευκρινίσεις. Η Σύμβασης Σύνδεσης υπογράφεται και ισχύει από την χορήγηση της Άδειας Εγκατάστασης, εφόσον απαιτείται. Ύστερα απ’ αυτό ο επενδυτής μπορεί να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων σύνδεσης. Σημειώνεται ότι στις Συμβάσεις που συνάπτει ο αρμόδιος Διαχειριστής με τους φορείς σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε. που εξαιρούνται από την υποχρέωση λήψης Άδειας Παραγωγής, καθορίζεται προθεσμία σύνδεσης στο Σύστημα ή Δίκτυο, η οποία είναι αποκλειστική, και ορίζεται εγγύηση ή ποινική ρήτρα που καταπίπτει αν ο φορέας δεν υλοποιήσει τη σύνδεση εντός της καθορισθείσας προθεσμίας. http://www.admie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/diadikasia-adeiodotisis/symbasi-syndesis-sto-systima-i-se-diktyo/ 7. Σύμβαση Αγοραπωλησίας Ηλεκτρικής Ενέργειας Σύμβαση Αγοραπωλησίας Ηλεκτρικής Ενέργειας Για την ένταξη σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ ή ΣΗΘΥΑ στο Σύστημα ή σε Δίκτυο, ο Διαχειριστής του Συστήματος (ΔΕΣΜΗΕ), εφόσον οι εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται στο Σύστημα είτε απευθείας είτε μέσω του Δικτύου ή ο Διαχειριστής Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών (ΔΕΗ), εφόσον οι εγκαταστάσεις παραγωγής συνδέονται με το Δίκτυο των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών, υποχρεούνται να συνάπτουν σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας με τον κάτοχο της άδειας παραγωγής της(Ν.3468/2006, ΦΕΚ.Α’129, αρθ.12). Η σύναψη Σύμβασης Αγοραπωλησίας προϋποθέτει την προσκόμιση : Άδειας Παραγωγής. Απόφασης Έκγρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ), ή βεβαίωσης απαλλαγής από την υποχρέωση ΕΠΟ. Άδειας Εγκατάστασης (για τα έργα που απαιτείται). Σύμβασης Σύνδεσης. Όλων των νομιμοποιητικών εγγράφων της εταιρείας. Στην περίπτωση που ο επενδυτής δεν είναι εταιρεία αλλά φυσικό πρόσωπο (ελεύθερος επαγγελματίας), απαιτείται η προσκόμιση της βεβαίωσης έναρξης επιτηδεύματος και των όποιων μεταβολών της. Υπεύθυνων Δηλώσεων (Υ/Δ) «περί μη-κατάτμησης» και «περί τροποποιήσεων και διαχειριστών» (για τα κείμενα των Υ/Δ και για πλήρεις καταλόγους των απαιτούμενων δικαιολογητικών ανά κατηγορία ενδιαφερομένου δες την αντίστοιχη περιοχή του ιστότοπου). Σημειώνεται (ΥΑ.13310/2007, αρθ.14, §6), ότι δεν επιτρέπεται η έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας του σταθμού χωρίς την Σύμβαση Αγοραπωλησίας. Σύμφωνα με την §7 του άρθρου 14 της παραπάνω, οι πληρωμές που αντιστοιχούν στον παραγωγό για την ενέργεια που ενέχυσε στο Σύστημα ή το Δίκτυο κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, καταβάλλονται μετά την λήψη της Άδειας Λειτουργίας. Η Σύμβαση Αγοραπωλησίας ισχύει για είκοσι (20) χρόνια και μπορεί να παρατείνεται, σύμφωνα με τους όρους της άδειας αυτής, μετά από έγγραφη συμφωνία των μερών, εφόσον ισχύει η σχετική Άδεια Παραγωγής. Ειδικά η Σύμβαση Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας που παράγεται από Ηλιοθερμικούς σταθμούς ισχύει για είκοσι πέντε (25) χρόνια και μπορεί να παρατείνεται επίσης ύστερα από έγγραφη συμφωνία. Ο τύπος και το περιεχόμενο των συμβάσεων έχουν καθοριστεί με την ΥΑ.17149/2010 (ΦΕΚ.Β’1497/6.9.2010) και αφορά τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής από ΣΗΘΥΑ και ΑΠΕ πλην Υβριδικών και Ηλιοθερμικών. Ειδικά για Φωτοβολταϊκούς Σταθμούς η Σύμβαση συνομολογείται με την τιμή αναφοράς που αναγράφεται στον πίνακα τιμολόγησης και αντιστοιχεί στο μήνα και έτος της υποβολής της αίτησης εφόσον ο φάκελος είναι πλήρης, ή αλλιώς από την ημερομηνία υποβολής του τελευταίου δικαιολογητικού που καθιστά τον φάκελο πλήρη (άρθ.186, Ν.4001, ΦΕΚ.Α’179/22.8.2011), υπό την προϋπόθεση έναρξης δοκιμαστικής λειτουργίας εντός δεκαοκτώ (18) μηνών για τους σταθμούς ισχύος έως 10 MW και εντός τριάντα έξι (36) μηνών για τους σταθμούς ισχύος από 10 MW και άνω. Σε αντίθετη περίπτωση, ως τιμή αναφοράς θα λαμβάνεται η τιμή που αντιστοιχεί στο μήνα και έτος της έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας, ή αν δεν προβλέπεται δοκιμαστική λειτουργία, της ενεργοποίησης της σύνδεσης. Κατ’ εξαίρεση, η προθεσμία των 36 μηνών δίνεται και για σταθμούς ισχύος μικρότερης των 10 MW, εφόσον για την σύνδεσή τους απαιτείται η κατασκευή καινούργιου υποσταθμού 150kV/20kV. http://www.desmie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/diadikasia-adeiodotisis/symbasi-agorapolisias-ilektrikis-energeias/ Κάθε διόρθωση δεκτή φυσικά!
    1 point
  9. Η σοφίτα αναφορικά με τον υπολογισμό μειωτικού συντελεστή και κατ επέκταση με τον υπολογισμό προστίμου εξετάζεται με βάση τον ορισμό του άρθρου 2 Ν. 4067/12 (ΝΟΚ) Μια από τις δυο προυποθέσεις που πρέπει να ισχύουν σωρευτικά είναι να βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης. Το ύψος στην εκτός σχεδίου δόμηση προσαυξάνεται κατά 1,20 στην περίπτωση κατασκευής στέγης. Στην άδεια προβλέπονταν στέγη. Οπότε η ονομαζόμενη ως σοφίτα με ύψος κορφιά 2,70 μ δεν μπορεί να αποτελεί σοφίτα. Σχετικά με την υπερύψωση. Άτυπα από τον προηγούμενο νόμο είχαμε πολλοί συνάδελφοι καθορίσει μια γραμμή, να βάζουμε την υπέρβαση ύψους στον τελευταίο όροφο. Στην προκειμένη περίπτωση την υπέρβαση ύψους θα την λάβει ο χώρος που ονόμασες σοφίτα. Η υπέρβαση ύψους αφορά ότι βρίσκεται πάνω από την γραμμή του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους όπως αυτό ορίζεται σε συνδυασμό βεβαίως με την υπέρβαση δόμησης (περίπτωση 3 όπως αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμα). Συστημικό το ζήτημα, όπως αν θα είχες μια αλλαγή χρήσης χώρου στον οποίο όμως δεν έγιναν αυθαίρετες κατασκευαστικές εργασίες. Αναφέρεις το άρθρο 100 στην τεχνική έκθεση και λες ότι η εν λόγω ΥΥ εμπίπτει στο άρθρο αυτό και λογίζεται ως λοιπή παράβαση. Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι ο αναλυτικός αφορά δομικές εργασίες, όχι πολεοδομικά μεγέθη όπως πχ το ύψος.
    1 point
  10. Μιλάμε για το φιάσκο του αιώνος.. Θα γέλαγαν πολύ μαζί μας αν περνάνε χαμπάρι τι γίνεται.. Μην το πείτε πουθενά ρεζίλι θα γίνουμε Για αυτό και εμείς θα τρολαρουμε το σύστημα. Ας βάλουμε μια ψηφοφορία από το 1-10 και αυτό να κάνουμε.. Δεν πειράζει εκεί που θα κατεβάζαμε καμία ταινία θα παίζει ο υπολογιστής στο σαλόνι να μην ενοχλεί το φως.. Μετά κασέρι δεν βαριέσαι.. Ελπιζω τον Μάιο να τα πάρουμε κανονικά τα 800€ τουλάχιστον
    1 point
  11. εγώ θα πάρω το 9 τις λοιμώξεις γιατί δεν είμαι καλός μηχανικός, θα δοκιμάσω την τύχη μου στην ιατρική - νοσηλευτική
    1 point
  12. Mε αφορμή αυτό, να θυμίσω και τον κανόνα συμμετοχής περί μη κατάχρησης της μορφοποίησης κειμένου . Παίδες, Μην το μετατρέψετε σε "τσατάδικο" το φόρουμ. Εδώ ο σκοπός δεν είναι το "μπλα μπλα" με χαμογελάκια και καρδούλες, αλλά να δίνονται αξιόπιστες πληροφορίες για το θέμα που μας αφορά (topic)
    1 point
  13. Εγω τώρα γιατί καταλαβάινω ότι τηλεκαταρτίζομαι για 100 ώρες X 40 λεπτα τηλεκαταρτιστική ώρα = 4.000 λεπτά τηλεκατάρτησης / 60 λετπά = 66,66 ωρες/24= 2,78 μέρες που πρέπει να παρακολουθηθεί από 20/4/20 έως 30/4/20!!!!! και θα μείνουν στην τσέπη 600 - 470 παροχος = 130€ Το σκέφτομαι λάθος ... το συζητάμε .. μην βαράτε .... Βρε Τασο λύσαμε όλα και είμαστε στον τρόπο ... Ειλικρινά σε χαίρομαι ώρες-ώρες και μου φτιάχνεις την ημέρα με το πόσο μπροστά είσαι ... ΜΗΝ το παρεξηγήσεις πολύ φιλικα΄και συναδελφικά γράφω ... Απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ γαι εμένα τουλάχιστον +1
    1 point
  14. Δε ξέρω για εσάς, άλλα για εμένα αυτό που μόλις ξεφύλλισα είναι ότι πιο υποτιμητικό για το επιστημονικό δυναμικό της χώρας έχω δει... Αυτή είναι η αριστεία τους κυρίες και κύριοι συνάδερφοι....... Ξέρω θα μου πείτε ότι κάνω πολιτική τοποθέτηση αλλά μόλις το διάβαζα εξοργίστηκα.! Δλδ για να πάρω 600 ευρώ, τα οποία όπως έχω πει πολλάκις όλοι, οι τουλάχιστον οι περισσότεροι, τα έχουμε ανάγκη άμεση, θα πρέπει να ξευτελιστώ ως μηχανικός ως επιστήμονας αλλά πρωτίστως ως άνθρωπος με το να με δουλεύει ο κάθε "αριστος" κεκατζής με βίντεο τα οποία ούτε θα πρέπει να δω απλά να τα παίξει ο υπολογιστής.!?...Την ώρα που ο μέσος κεκατζής απο 5 μόνο "ωφελούμενους" θα βγάλει αέρα 2500ρικα.....Και πόσοι θα πάρουν 5? Ελάχιστοι, μόνο οι συνοικιακοί κεκακτζίδες ...Μιλάμε για χοντρό και απολύτως ΒΡΩΜΙΚΟ χρήμα! Για αλλη μια φορά οι εκπρόσωποι της ¨Αριστείας" με ονειρώξεις για διαγραφές φοιτητών κλπ κλπ μας δείχνουν ότι η αριστεία τους βρωμάει "σκ@τιλ@"
    1 point
  15. https://www.in.gr/2020/04/02/plus/perierga/glyko-tis-xronias-legetai-koronaios-kai-exei-ginei-viral/
    1 point
  16. Η άποψη μου είναι η εξής : Βασικό χαρακτηριστικό των αυθαιρέτων για να υπολογίζονται στο ποσοστό 40% είναι να οδηγούν σε υπέρβαση κάλυψης ή δόμησης . Ως εκ τούτου έτσι και αλλιώς αυθαίρετο υπόγειο με βοηθητική χρήση σε νόμιμο περίγραμμα δεν αποτελεί ΥΚ ΥΔ .Ο νόμος δίνει μπόνους σε ακίνητα εντός σχεδίου με αυθαίρετους μη αυτόνομους χώρους εντός νομίμου περιγράμματος δηλαδή σοφίτες πατάρια και υπόγεια . Τι εννοεί υπόγεια ; Προφανώς αυτά που έχουν κύρια χρήση και όχι τους βοηθητικούς χώρους οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζονται . Ως εκ τούτου αυθαίρετοι υπόγειοι χώροι κύριας χρήσης μη αυτόνομοι εντός σχεδίου και εντός νομίμου περιγράμματος δεν προσμετρούνται στο ποσοστό 40%.
    1 point
  17. Από σελίδες 72-73 της ανάρτησης στη διαύγεια. 3.3 Λειτουργικότητα Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση στηρίζεται στη χρήση των τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης και "εικονικών ηλεκτρονικών τάξεων" επιτρέποντας στον Εκπαιδευτή και τους Εκπαιδευόμενους να βρίσκονται μεν σε διαφορετικούς χώρους αλλά να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία σε "πραγματικό" χρόνο (real time). Η μέθοδος της σύγχρονης τηλεκατάρτισης ενισχύει την ηλεκτρονική μάθηση από απόσταση φέρνοντας σε άμεση επαφή τον Εκπαιδευτή με τους Εκπαιδευόμενους. Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση δεν αφορά στη μονόπλευρη "εκπομπή" ενός μαθήματος μέσω τεχνολογιών ζωντανής αναμετάδοσης (live streaming / broadcasting). Αντιθέτως, όλοι οι συμμετέχοντες της "εικονικής τάξης" πρέπει να έχουν τη δυνατότητα της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ενώ ο Εκπαιδευτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση καθ' όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το υποσύστημα σύγχρονης τηλεκατάρτισης πρέπει – κατ’ ελάχιστον – να διαθέτει τις παρακάτω δυνατότητες : • Αμφίδρομη μετάδοση ήχου και εικόνας (οπτική και ηχητική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες (Εκπαιδευτής και Εκπαιδευόμενοι) θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα εκπομπής και λήψης ήχου και εικόνας με τη χρήση κατάλληλου αλλά και ευρέως διαδεδομένου εξοπλισμού (υπολογιστές, web κάμερες, μικρόφωνα, ηχεία, ακουστικά). • Ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να έχει τον πλήρη έλεγχο της επικοινωνίας εντός της εικονικής τάξης (ενεργοποίηση / απενεργοποίηση μικροφώνων / καμερών των συμμετεχόντων, δυνατότητα "αποβολής" συμμετέχοντα) • Οι Εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να μπορούν να ζητούν το λόγο και να στέλνουν μέσω κατάλληλων εργαλείων/εικονιδίων την ατομική τους ανατροφοδότηση. • Σύγχρονη επικοινωνία μέσω μηνυμάτων (chat engine). Η επικοινωνία μέσω γραπτού κειμένου ενισχύει την άμεση επικοινωνία μέσα στην εικονική τάξη και θα πρέπει να υποστηρίζεται η ανταλλαγή τόσο δημοσίων όσο και ιδιωτικών μηνυμάτων. • Δυνατότητα φόρτωσης και χρήσης αρχείων Office και άλλων αρχείων πολυμέσων ως υλικού παρουσίασης. Ο επιμορφωτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να φορτώσει πολλαπλά αρχεία οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να εναλλάσσει κατά βούληση το υλικό παρουσίασης. • Εργαλείο ηλεκτρονικού πίνακα (whiteboard) με λειτουργίες φόρτωσης αρχείων εκπαιδευτικού υλικού και κατάδειξης-υποσημείωσης, κ.λπ. Ο ηλεκτρονικός πίνακας θα πρέπει να ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς με τη χρήση των εργαλείων του επιτρέπει την ενεργό συμμετοχή των Εκπαιδευομένων. • Εργαλείο διαμοίρασης εφαρμογών και κειμένων (application and document sharing). Απαραίτητο εργαλείο σε περιπτώσεις εκμάθησης εφαρμογών Η/Υ (λ.χ. Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής ή οποιαδήποτε άλλης εφαρμογής λογισμικού), όπου ο Εκπαιδευτής διαμοιράζει στην "εικονική τάξη" οποιαδήποτε εφαρμογή του Η/Υ του και πραγματοποιεί "ζωντανά" επίδειξη των λειτουργιών της. • Δυνατότητα δημιουργίας ομάδων εργασίας ("εικονικά δωμάτια"). Ο Εκπαιδευτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να χωρίσει τους Εκπαιδευόμενους σε ομάδες εργασίας κατά βούληση και για επιθυμητό χρονικό διάστημα. Οι ομάδες εισέρχονται σε ιδιωτικά "δωμάτια", τα μέλη τους αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με ήχο και εικόνα και επιβλέπονται κατά τη διάρκεια των εργασιών τους από τον Εκπαιδευτή. • Το υποσύστημα θα πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτική προσέγγιση κάνοντας χρήση επιπλέον εκπαιδευτικών εργαλείων που ενισχύουν την εκπαίδευση από απόσταση. Χαρακτηριστικά εργαλεία αποτελούν η δυνατότητα διεξαγωγής σύντομων ερευνών (polls), γρήγορων ερωτήσεων, κοινόχρηστων σημειώσεων κ.α. • Το περιβάλλον του υποσυστήματος θα πρέπει να έχει αρθρωτή (modular) διάταξη/σχεδίαση που θα επιτρέπει στους συμμετέχοντες να το διαμορφώνουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, με τη συγκεκριμένη λειτουργία, ο Εκπαιδευτής θα μπορεί να "επιβάλλει" σε όλη την "εικονική τάξη" μια συγκεκριμένη διάταξη (layout) που θεωρεί ότι είναι η πλέον κατάλληλη για την τρέχουσα εκπαιδευτική ενότητα/μάθημα. • Ελάχιστες απαιτήσεις σε εξοπλισμό από τους Εκπαιδευόμενους: επαρκεί η χρήση οποιουδήποτε Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και με οποιοδήποτε εξοπλισμό ήχου (ενσωματωμένα / εξωτερικά ηχεία / ακουστικά ή μικρόφωνα, και κάμερα) • Υποστήριξη απόδοσης ρόλων στους χρήστες (λ.χ. Εκπαιδευόμενος, Εκπαιδευτής κ.λπ.) Κανόνες Συμμετοχής .... δεν χρησιμοποιούμε χρώματα στα γραπτά μας διαφορετικά του μαύρου και του μπλε.... το κείμενό σου τροποποιήθηκε. Με κόκκινο επιτρέπονται μόνο οι παρατηρήσεις της συντονιστικής ομάδας. Pavlos 33
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.