Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.742


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  4. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.677


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παραθέτω για καλύτερη εποπτεία τις αποφάσεις ερμηνείας & τροποποιήσεων του ΚΤΣ 2016. Από τις αποφάσεις φαίνεται να προκύπτει ότι μπορείς να κάνεις χρήση της μελέτης προ ΚΤΣ 2016 εκτός και αν συμφωνηθεί με τον κύριο του έργου η εναρμόνιση μελέτης (άρα και εφαρμογής της) με τον ΚΤΣ 2016. μετάθεση εφαρμογής ΚΤΣ2016-ΦΕΚ 4007-14.12.2016.pdf ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΣ 2016-ΔΝΣ.2693.ΦΝ 429--6-2-2018.pdf τροποποίηση ΚΤΣ2016--ΦΕΚ 446 Β 14.2.2018 ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.pdf ΦΕΚ 1839 Β 25-5-2017 Τροποποίηση της με αριθμ. Γ.Δ.Τ.Υ.οικ.3328-12.5.016 απόφασης έγκρισης Κ.Τ.Σ 2016.pdf
    2 points
  2. Βασική ΠΟΛ 1222/2014 που έχει υποστεί 25 τροποποιήσεις. Αυτό που ενδιαφέρεσαι είναι στην 22η τροποποίηση με την ΠΟΛ.1217/2018 [ετήσια υποβολή χωρίς βέβαια να αποκλείει αν θες και μηνιαία ή η τριμηνιάια καταχώρηση ή/και υποβολή (αφού υπάρχει/δεν έχει καταργηθεί η δυνατότητα αυτή, και αναφέρει ότι "...υποβάλλονται...και το αργότερο μέχρι ..." ] απλά οι αποκλίσεις πλέον, ελέγχονται σε επίπεδο έτους (και όχι σε επίπεδο μήνα που είχε ξεκινήσει και μετά έγινε σε επίπεδο τριμήνου) Επίσης με την απόφαση Α.1051/2020 (που αναφέρει παραπάνω ο @katrmp, παρατάθηκε η υποβολή μέχρι τις 30/6/2020 και η διόρθωση των αποκλίσεων μέχρι 31/7/2020.
    2 points
  3. Version 2.0

    26.116 downloads

    Διεύθυνση Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών του ΥΠΕΚΑ, ΔΟΚΚ/Β - Έγγραφο 2667/17-1-2013 με θέμα "Υποδείγματα διαγραμμάτων για τη χορήγηση Έγκρισης Δόμησης" όπως ενημερώθηκε από το Έγγραφο 1205/14-3-2013 του Γενικού Γραμματέα Χ.Α.Π. Περιλαμβάνει τα αρχεία: Υπόδειγμα Διαγράμματος Δόμησης Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Ανακοίνωση της ΔΟΚΚ Δείτε τα παλιά διαγράμματα και περιεχόμενα από την πρώτη ανακοίνωση της =2264&language=el-GR"]Έγγραφο 2267/17-01-2013
    1 point
  4. Καλησπέρα, Δεν κάνεις έναρξη στην εφορία. Εφόσον είσαι γραμμένη στο ΤΕΕ, θα πρέπει να μιλήσεις με το λογιστήριο της εργασίας σου και αν το αντικέιμενο της εργασίας σου είναι μηχανικού (αν το αναφέρει η σύμβαση/αν είναι σε σχετικό με τη ειδικότητα σου αντικείμενο) και να γίνει αλλαγή στις επόμενες ΑΠΔ σου (ενδεχομένως να απαιτηθεί αλλαγή σύμβασης). Θα σε ενημερώσουν και για τις επιπλέον κράτησεις. Σκέψου το πάντως αν αξίζει. Αν ψάξεις στο forum αυτό, θα βρείς διάφορες απόψεις. Δες εδώ https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_6_14-02-2017.pdf ειδικότερα στις σελίδες 9-10
    1 point
  5. Ναι θα συμφωνήσω με τον @dimitris GM οτι δεν είναι υποχρεωτική η συνένωση των δικτύων παροχής ΔΕΗ ... όσο αφορά τα ηλεκτρομηχανολογικά του νέου καταστήματος μπορούν να λειτουργήσουν και αυτόνομα (εάν υπάρχουν οι απαραίτητες εγκαταστάσεις ύδρευσης - αποχέτευσης) ή και να προστεθούν σε περίπτωση ανυπαρξίας αυτών. Σε αυτή τη περίπτωση όμως μάλλον θα χρειαστείς μικρής κλίμακας ή κανονική σε περίπτωση που οι οδεύσεις τους περνούν μέσα απο κοινόχρηστους χώρους.
    1 point
  6. ΝΟΚ αρθρο 23. 5. Σε περίπτωση συναίνεσης ιδιοκτητών με αυξημένη πλειοψηφία (67%) όμορων οικοπέδων είναι δυνατή η λειτουργική ενοποίηση των κτισμάτων των ιδιοκτησιών για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται από την ιδιωτική σύμβαση εφόσον διασφαλίζεται η στατική επάρκεια των κτισμάτων μετά τις προβλεπόμενες διαρρυθμίσεις. Σε περίπτωση συναίνεσης με αυξημένη πλειοψηφία (67%) ιδιοκτητών αυτοτελών ιδιοκτησιών του ιδίου κτιρίου είναι δυνατή η λειτουργική τους ενοποίηση εφόσον διασφαλίζεται η στατική επάρκεια του κτίσματος μετά τις προβλεπόμενες διαρρυθμίσεις.» Επι της διαδικασιας βλ. αναλυτικά στο ΦΕΚΒ 4520/18 Δεν προκυπτει ευθεως οτι πρεπει να "συνενωσεις" και τις παροχες...
    1 point
  7. Να προσθέσω μόνο ότι σε παραθαλάσσιο περιβάλλον επιβάλλονταν και με τον παλιό ΚΤΣ μέγιστος λόγος Ν/Τ = 0,60 και ελάχιστη περιεκτικότητα τσιμέντου 330kg/m3. Αυτές οι απαιτήσεις με μια καλή μελέτη σύνθεσης οδηγούν (με ευκολία) σε ποιότητα εργοστασιακού σκυροδέματος C25/30. Οπότε θέλει ιδιαίτερη επισήμανση στο εργοστάσιο κατά την παραγγελία και έλεγχο του καταγραφικού στην περίπτωση που παραγγείλεις C20/25.
    1 point
  8. Έκανα μια γρήγορη βόλτα στον ΚΤΣ 2016 αλλά ενώ νόμιζα πως κάτι είχε πάρει το μάτι μου για τις παλιές άδειες γελάστηκα...Δεν μπόρεσα να βρω κάτι..Δεν θα πήγαινα με C20/25 σε παραθαλάσσιο περιβάλλον για κανέναν λόγο, εξάλλου δεν νομίζω οι μονάδες να βγάζουν ακόμη C20/25 σε μεγάλο βαθμό, έχει κυριαρχήσει σαφώς το C25/30 και το C30/37 ακόμη και στην επαρχία. Για XS1 (παραθαλάσσιο περιβάλλον) μπορείς να πας και με C25/30, τσιμέντο τύπου ΙΙ, max N/T=0.50, 330kgr/m3 τσιμέντο κατ'ελάχιστον και προφανώς επικαλύψεις 45mm. Αν ψάχνεις το νομικό κομμάτι πάρα πολύ και για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης και έχεις fb , στη θέση σου θα έκανα ένα ερώτημα και στον κ.Μαρσέλλο που είναι ιδιαιτέρως προσηνής και απαντάει στα πάντα. Βέβαια ας περιμένουμε κι εδώ στο φόρουμ να ακουστεί και καμιά άλλη άποψη.
    1 point
  9. @venezia, @cosygatos καλημέρα, Βρήκα (μάλλον) την απάντηση στο θέμα ...αλλά δυστυχώς όχι την λύση. Λοιπόν η απάντηση στο γιατί δεν άφηνε να υποβάλλεις την αίτηση για την μείωση του ενοικίου κρύβεται τελικά στις προθεσμίες. Ήτοι στο χρονοδιάγραμμα που είχε βγάλει κάποια στιγμή ο Βρούτσερ και στον προσωποπάπυρό του και μετά έγινε η οικ.14676/253/7.4.2020. Σύμφωνα με αυτήν, η διαδικασία έχει κλείσει στην ΕΡΓΑΝΗ για την υποβολή από τους εργοδότες των υπεύθυνων δηλώσεων για τις αναστολές εργασιών των εργαζομένων τους όπου μεταξύ άλλων δηλώνονταν και η μείωση του ενοικίου, οπότε δεν μπορούν πλέον να υποβάλλουν. Το γιατί όμως έκλεισε και για τις πληττόμενες είναι άγνωστο, αφού θα μπορούσαν να αφήσουν ανοικτό το πεδίο να μπορούν να υποβάλλουν και οι πληττόμενες τουλάχιστον μέχρι και τις 3/5/2020, ήτοι την τελευταία ημέρα των διορθώσεων για τους εργαζομένους. Αυτό δεν θα επηρέαζε σε κάτι την όλη διαδικασία. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που αστοχούν ... ή καλύτερα που στοχεύουν άψογα τον στόχο. Καλημέρες.
    1 point
  10. Τις 3 θετικές τις έχουν βάλει παντρεμένοι? (προφανώς...)
    1 point
  11. Συμφωνώ. Νομίζω ότι αν εφαρμοστεί μια σχετικά καλή θερμομόνωση μια προσέγγιση 1kW/10τμ είναι επίσης καλή. Alex92 να θυμάσαι ότι πέρα από την ισχύ του λέβητα και την ισχύ των φωτιστικών, το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ δεν επηρεάζεται από τις ισχείς των συστημάτων. Είτε 0 είτε 1000000 kW βάλεις στα πεδία των ισχύων δεν παίζει ρόλο. Το πρόγραμμα <<δουλεύει>> με τους βαθμούς απόδοσης και όχι με τις ισχείς. Την ισχύ του λέβητα την χρειάζεται για να προσδιορίσει τον βαθμό απόδοσης του κτιρίου αναφοράς.
    1 point
  12. Πάρε 50 Kcal/h ανα m3 του κτιρίου σου. Αναλυτικά το υπολογίζεις μόνο αν κάνεις μελέτη θερμικών απωλειών για το κτίριο σου.
    1 point
  13. Έκανα ένα παράδειγμα υπολογισμού μήκους αγκύρωσης διαμήκων ράβδων δοκού σε στύλο με βάση τον EC2 και ανεβάζω την πορεία και ένα σκαρίφημα. Συγκεντρώνω κάποιες απορίες γιατί για κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρος: 1. Τα πρώτα 5Φ εντός του κόμβου δεν μετράνε στο μήκος αγκύρωσης. Αυτό ισχύει μόνο για ΚΠΥ ή και για ΚΠΜ? 2. Όταν μετά την καμπύλωση το μήκος που απαιτείται για να πιάσεις επαρκές μήκος αγκύρωσης είναι παραπάνω από 5Φ, τότε πρέπει να υπολογίσεις διάμετρο τυμπάνου κάμψης ίση με Φm,min = Fbt * (1/ab +1/2Φ) / fcd. (εξίσωση 1) . Σε αυτόν τον τύπο για την εφελκυστική δύναμη αστοχίας ράβδου στην αρχή της καμπύλωσης Fbt, βλέπω στην βιβλιογραφία ότι υπάρχει η συντηρητική θεώρηση ότι Fbt = As*fyd αλλά είδα και τον τύπο Fbt = As*fyd – π*D*fbd*l available, όπου lavailable = πλάτος στύλου – επικάλυψη – Φ/2 – D/2. Γνώμες? Στην παραπάνω εξίσωση 1 υπολογισμού του Φm,min , βρήκα ότι ab = min (s1,s2)/ 2 όπου s1,s2 είναι οι κεντροβαρικές αποστάσεις των ράβδων οπλισμού και έτσι το υπολόγισα για τις κάτω ράβδους και ab=c+Φ/2 όταν η ράβδος είναι κοντά στην επιφάνεια του στοιχείου και έτσι το υπολόγισα για τις πάνω ράβδους. Ισχύουν? 3. Στον τύπο του μήκους αγκύρωσης σχεδιασμού lb = a1*a2*a3*a4*a5*lb rqd, ο συντελεστής a1 = 0,70 για αγκύρωση καμπυλωμένης εφελκυόμενης ράβδου όταν cd>3Φ , όπου cd=min (α/2 , c1) όπου α η απόσταση των ράβδων και c1 η απόσταση της ράβδου από εξωτερική παρειά στοιχείου.Σωστά? μήκος αγκύρωσηςec.pdf μήκη αγκύρωσης Model (1).pdf
    1 point
  14. συνάδελφε Manolis gon η περίπτωση που αναφέρεις είναι εντελώς διαφορετική και προβλέπεται απο τον Αστικό Κώδικα άρθρο 1018 (Ανοχή επισκευών) σύμφωνα με όσα αναφέρει στο βιβλίο "Κυριότητα" ο δικηγόρος Νικόλαος Τριάντος σύμφωνα με το άρθρο 1018 ο κύριος γειτονικού ακινήτου έχει την υποχρέωση να ανέχεται να εισέρχεται και να κυκλοφορεί στο ακίνητό του το εργαζόμενο προσωπικό ή να τοποθετεί σε αυτό προσωρινή-παροδική εγκατάσταση ή οικοδομικό υλικό για την απαιτούμενη επισκευή ή ανακαίνιση με τη προυπόθεση ότι η χρήση του ακινήτου δεν εμποδίζεται σοβαρά,υπάρχει προηγούμενη καταβολή αποζημιώσεως ή η παροχή ασφάλειας για τυχόν ζημιά.Το 1018 αναφέρεται σε επισκευή ή ανακάινιση εν τούτοις για για την νομική ταυτότητα του λόγου κατα διασταλτική ερμηνεία της διατάξεως η αυτή λύση επιβάλλεται να δοθεί και για νεοανεγειρόμενη οικοδομή εφόσον δεν είναι δυνατόν να εκτελεσθούν με άλλο τρόπο οι αναγκαίες εργασίες στα εξωτερκά τοιχώματα αυτής τα πράγματα είναι ασφαλώς διαφορετικά στην περίπτωση του αρχικού ερωτήματος
    1 point
  15. συμφωνώ με protea Για επιβεβαίωση σας γνωρίζω: Eίχα περίπτωση- σε πελάτη μου- δύστροπου γείτονα και τελικά όλα έγιναν κατόπιν δικαστικής απόφασης (ποια νομική διάταξη επικαλέστηκε ο δικηγόρος φυσικά δεν γνωρίζω) Υπήρχε μάλιστα και πρόσβαση από δρόμο στο οικόπεδο του πελάτη μου, αλλά λόγω στενότητας και μεγάλης κλίσεως δεν μπορούσαν να γίνουν ελιγμοί τεχνικών μηχανημάτων και επιβλήθηκε η χρήση διόδου από γειτονικό οικόπεδο με μερική εκσκαφή του μάλιστα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.