Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/07/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Version 1.0.0
602 downloads
Απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699 που αφορά: Τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών για την προσβασιμότητα αυτών σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η απόφαση στην Διαύγεια εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/693Η4653Π8-ΜΝΙ2 points -
2 points
-
Συνάδελφε, δεν θέλω να πιστεύω πως από τα δικά μου γραφόμενα διαπιστώσατε υπέρβαση των τρόπων καλής ευγενείας απέναντί σας. Εκτός αν η λέξη "περιττό", ο μόνος χαρακτηρισμός που έκανα και όχι προς το πρόσωπό σας, συνιστά ύβρη!! Επί του θέματος όμως, από ποιο σημείο του νόμου προκύπτουν αυτά που αναφέρετε να γράφονται στην βεβαίωση όταν για την συγκεκριμένη βεβαίωση υπάρχει η Τ.Ε. της δήλωσης υπαγωγής όπου πρέπει να αναγραφούν όλα όσα αναφέρει ο νόμος. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων, των συμβολαιογράφων εν προκειμένω, και θα δεχθώ με πολύ ευχαρίστηση να γράψω ότι θέλουν, με την ανάλογη αμοιβή βέβαια..... Έγγραφα συντάσσουν αυτοί και αμείβονται, έγγραφα συντάσσουμε και εμείς (στο συγκεκριμένο αναφέρομαι) και θα πρέπει να αμειφθούμε. Και προφανώς δεν εννοώ την βεβαίωση του μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής που είναι απαιτητή για να γίνει η υπαγωγή. Πριν από έναν μήνα, μου ζήτησε συμβολαιογράφος να αναφέρω πως η αυθαίρετη επέκταση στον κοινόχρηστο χώρο υφίσταται από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής. Προφανώς και το έγραψα αλλά συμπλήρωσα και το "σύμφωνα με την υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη". Και εκεί άρχισε να τα μασάει.... παρότι ήδη είχα ανεβάσει στο σύστημα την ΥΔ του ιδιοκτήτη. Και για να καταλήξω κάπου, κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει σε κανέναν να γράψει ότι θέλει αρκεί να μην δημιουργηθεί ένα κλίμα ότι αυτό είναι που πρέπει να αναγραφεί εκτός αν από την νομοθεσία που αφορά το θέμα μας είναι απαιτητή η αναγραφή. Και πραγματικά δεν θέλω να με παρεξηγήσετε διότι δεν σας επιτίθεμαι αλλά απλά ρωτάω ποιος ο λόγος της αναγραφής των και από ποιο σημείο της σχετικής νομοθεσίας προκύπτουν.2 points
-
1 point
-
Version 3
16.942 downloads
Πίνακας Συντεταγμένων για Διαγράμματα Δόμησης, Τοπογραφικά, Διανομές, κλπ. Πρόβλημα με τα Ελληνικά; Κοίταξε το https://www.michanikos.gr/files/file/644-toposyntlsp-πίνακας-συντεταγμένων-για-διαγράμματα-δόμησης-τοπογραφικά-διανομές-κλπ/?do=findComment&comment=11485&tab=comments Συνάδελφοι, Βλέποντας την μεγάλη αποδοχή που έχει αυτό το πραγματικά πολύ χρήσιμο προγραμματάκι (900 εμφανίσεις, 200 downloads και 18 σχόλια σε 3 μέρες), αφιέρωσα ένα Σαββατοκύριακο για να το βελτιώσω όσο μπορούσα, ενσωματώνοντας όσο ήταν δυνατόν και τις επιθυμίες που εκφράσατε στα αρχικά σας σχόλια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον χρήστη agior που μοιράστηκε μαζί μας το αρχικό korkth.lsp που είναι και ο πυρήνας αυτού του προγράμματος Εύχομαι να σας φανεί χρήσιμο και Καλές Δουλειές Κάλυμνος 3/12/2012 Νικόλας Ρεΐσης Πολιτικός Μηχανικός Σύντομη Περιγραφή Σε κλειστή polyline AutoCAD : εκτελεί αυτόματη αύξουσα ονομασία κορυφών (κατ'επιλογή είτε με Γράμματα (Ελληνικό αλφάβητο true type) είτε με Αριθμούς - με η χωρίς Πρόθεμα/Επίθεμα). Η ονοματοδοσία δηλαδή μπορεί να είναι του τύπου Α,Β,Γ,Δ,... ή του τύπου 1,2,3,4 με επιλογή του πρώτο αριθμού που θα χρησιμοποιηθεί Με πρόθεμα η επίθεμα μπορεί να είναι του τύπου κΑ,κΒ,κΓ,... ή κ1,κ2,κ3 η του τύπου Ακ,Βκ,Γκ,... η 1κ,2κ,3κ όπου κ οποιοσδήποτε χαρακτήρας ή ακολουθία χαρακτήρων αναγράφει την ονομασία στις κορυφές, προσθέτει σημεία (προαιρετικά), υπολογίζει και αναγράφει τις αποστάσεις μεταξύ κορυφών πάνω στις πλευρές συντάσσει Πίνακα Συντεταγμένων των κορυφών και αναγράφει τις Αποστάσεις μεταξύ τους, το εμβαδόν και την περίμετρο της polyline Πως το ενεργοποιείτε: Μεταφορτώνετε (Κατεβάζετε, download) το επισυναπτόμενο αρχείο και το σώζετε κατά προτίμηση στο \Program Files\AutoCAD χχχ\Support (η όπου αλλού θέλετε αν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε μετά). Φορτώνετε το πρόγραμμα στο Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών (load "Toposynt "). Προσοχή: γράφουμε ακριβώς αυτό που βλέπουμε - δηλαδή μέσα σε παρενθέσεις και εισαγωγικά Εναλλακτικά το φορτώνουμε με την εντολή APPLOAD Αφού φορτωθεί το τρέχουμε όπως τρέχουμε οποιαδήποτε εντολή του Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών toposynt και enter η tps και enter1 point -
1 point
-
Το ζήτημα δεν αφορά πολεοδομική παράβαση. Για να μπορεί να γίνει σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών (αφού κάθετη δεν μπορούσε να γίνει) σε εκτός σχεδίου γήπεδα και έτσι να προκύψουν διηρημένες -λειτουργικά ανεξάρτητες-κατοικίες με χιλιοστά επί του οικοπέδου, τα αυτοτελή κτίρια ενώνονταν συνήθως στη στάθμη του υπογείου με υπόγειες δεξαμενές, στη στάθμη του ισογείου, είτε με Η.Χ, είτε με πέργκολες, προκειμένου τα ξεχωριστά κτίρια να είναι συνενωμένα με τις κατασκευές αυτές και να έχουν κοινό φέροντα οργανισμό. Στην πράξη είναι γνωστό ότι οι κατασκευές αυτές δεν γίνονταν. Για μένα τίθεται ένα προς συζήτηση με τους νομικούς θέμα, κατά πόσο πλέον έχει ισχύ μια πράξη σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας και αν είναι απαιτητό να γίνει αυτή η κατασκευή προκειμένου οι κατοικίες να συνδέονται με κοινά δομικά μέρη διότι σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών σε ξεχωριστά κτίρια και χωρίς να μεσολαβήσει σύσταση καθέτων (ήτοι μικτή κάθετη) δεν γίνεται να υπάρξει, δηλαδή δεν γίνεται 2 ξεχωριστές-απομακρυσμένες κατοικίες χωρίς κοινά δομικά μέρη να είναι ανεξάρτητες οριζόντιες ιδιοκτησίες.1 point
-
Ναι και γω το έχω. Πήγα να ρωτήσω και γω χθες, και μετά συνειδητοποίησα ότι ρωτάμε κάθε 2-3 βδομάδες το ίδιο.1 point
-
Νομίζω το έχουμε όλοι αυτό. Εφόσον στις καταβολές υπάρχουν καταχωρημένες οι πληρωμές σου (έστω χωρίς τικ) νομίζω δε χρειάζεται να ανησυχείς (-ούμε).1 point
-
Έτσι όπως είναι διατυπωμένο στο άρθρο 102 και το 96 ή 98 (αν δεν κάνω λάθος τον αριθμό) , ισχύει η 18 μηνη παράταση για την υποβολή των σχεδίων με μέγιστη παράταση σε κάθε περίπτωση την 30-06-2020 για τη κατηγορία 5. Αλλά και πάλι αναρωτιέμαι εάν υπάρχει κάτι διαφορετικό στην εγκύκλιο που δεν έχω διαβάσει.1 point
-
Εγώ θα έβαζα 51 γιατί δεν τους εμπιστεύομαι με τόσες αλλαγές που έχει το σύστημα.1 point
-
Καλημέρα. Αφού δεν υπάρχει υπέρβαση φορτίων του συνόλου της αυθαίρετης κατασκευής (δηλαδή στέγη, υποστυλώματα, πορομπετόν, εσωτερικά χωρίσματα, επιστρώσεις κλπ) πάνω από το 20% δεν θα ασχοληθείς με άλλο κριτήριο (όπως αυτό που ανέφερες περί στέγης). Στο δεύτερο σκέλος θίγεις ένα ηθικό ζήτημα το οποίο το επεκτείνω για το αν ένας μηχανικός δεν πρέπει να αναλάβει ή αν αναλάβει να απαιτήσει μελέτη στατικής επάρκειας, ένα κτίριο που μακροσκοπικά φαίνεται στατικά επικίνδυνο, μειωμένης αντοχής, αυξημένης δομικής τρωτότητας κλπ. Η απάντηση βάσει νόμου είναι αρνητική αρκεί να σκεφτούμε ότι κτίρια ανεξαρτήτως επιφάνειας κατηγορίας 1 απαλλάσσονται από την ΜΣΕ. Η παράνοια του νόμου δεν έχει τελειωμό, καθώς ακόμη και ΜΣΕ να κάνει κάποιος και έστω ότι προκύπτει η ανάγκη ενισχύσεων, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ο ιδιοκτήτης θα προχωρήσει σε αυτές. Για να μην τα βάζουμε μόνο με τον ιδιοκτήτη ξέρουμε πολύ καλά ότι το να προβείς σε ενισχύσεις κτιρίου σημαίνει ότι το καθιστάς λειτουργικά άχρηστο για ένα χρονικό διάστημα αφού θα το κάνεις "σουρωτήρι" και όλος αυτός ο κόσμος που μένει μέσα που στο καλό θα πάει να μείνει. Μεγάλα ζητήματα προκύπτουν μετά και από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Αρκεί να σκεφτούμε τα χιλιάδες υποθηκευμένα ακίνητα που έχουν υποχρεωτικά ασφαλιστεί κατά την δανειακή σύμβαση για φωτιά και σεισμό. Αν πέσει στα χέρια ασφαλιστικής έκθεση, ότι το κτίριο το οποίο ασφαλίστηκε (πχ πριν 10 χρόνια) σήμερα είναι στατικά ανεπαρκές τι θα γίνει; Θα αυξηθούν τα ασφάλιστρα; Θα πει η εταιρία ότι δεν δέχεται πλέον να το ασφαλίζει αφού άλλαξαν ριζικά οι συνθήκες πάνω στις οποίες βασίστηκε το αρχικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο; Τα διαφυγόντα κέρδη ιδιοκτητών από υπαναχώρηση ενοικιαστών τα αφήνουμε τελευταία και ίσως δεν μας ενδιαφέρουν αφού η ενοικίαση είναι μιας μορφής επένδυση με ρίσκο.1 point
-
Καλημέρα, το θέμα είναι σοβαρό πάντως. Όσο και αν ξέρουμε τη συνήθη πρακτική στην Ελλάδα και όσο και είναι "σίγουρο" ότι θα δοθεί παράταση, είναι λάθος νομικά να προχωρήσεις σε υπαγωγή τώρα. Ξέρω ότι 99% δεν θα συναντήσεις κανένα πρόβλημα, αλλά δεν παύει να είναι λάθος νομικά. Αυτή τη χρονική στιγμή και μέχρι να δοθεί η παράταση με αναδρομική ισχύ (από τις 30/06) Κατηγορία 5 δεν υπάγεται στις διατάξεις του ν.4495/17. Και για τα υπόλοιπα, ότι και αν βγάζει το σύστημα, κανονικά θα πρέπει να επαναυπολογιστούν με προσαύξηση. Ξέρω ότι δεν θα γίνει τίποτα, απλά αγανακτώ με την παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος και την παντελή αδιαφορία για το νομικό πλαίσιο. Ερώτηση επειδή μπήκα σε σκέψεις: Έτσι που διατυπώθηκε η παράταση για τους δήμους, σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις χρήση της ευεργετικής διάταξης απαλλαγής από αναδρομικά δημοτικά τέλη οποτεδήποτε μέχρι τη λήξη του 4495/2017 (ήτοι 31/12/2025) αρκεί να κάνεις υπαγωγή από την 01/09/2020 και μετά;;;; Δηλαδή, αν κάνεις υπαγωγή στον 4495/17 το 2022, έχεις προθεσμία να πας στον δήμο μέχρι 31/12/2025;;;; Κάτι δεν έχω καταλάβει καλά μάλλον1 point
-
Το θέμα κλειδώνεται μέχρι να γίνει εκκαθάριση και να διαγραφούν τα off-topic μηνύματα. Edit: έγινε εκκαθάριση των μηνυμάτων που δεν έχουν σχέση με εξοπλισμό Για άλλη μία φορά, συμπεριφερθείτε ανάλογα του μορφωτικού σας επιπέδου και μείνετε στο τεχνικό κομμάτι που αφορά τον εξοπλισμό. Το πως τον αξιοποιεί ο κάθε ένας μας δε θα γίνει αντικείμενο έριδας. Για απορίες ή σχόλια σχετικά με επαγγελματικά δικαιώματα ή μεθοδολογίες γεωδαισίας υπάρχουν σχετικά θέματα στο φόρουμ.1 point
-
Τονίζω επιπροσθέτως το εξής: "Όλες οι πορτοκαλιές δεν κάνουν νόστιμα πορτοκάλια"....1 point
-
1 point
-
Με αναλυτικό διότι σύμφωνα με την εγκ 3 ν 4178 η μη υλοποίηση κατασκευής δεν αποτελεί αυθαιρεσία μόνο αν δεν θίγονται πολεοδομικές διατάξεις. ¨Ηταν το πιο κλασικό παράδειγμα για την ερμηνεία του σχετικού εδαφίου, η μη κατασκευή στέγης σε περιοχή που είναι υποχρεωτική. ΥΓ δεν θα γράψεις προφανώς κάπου προυπολογισμό. Δεν υπάρχει. Απλώς θα αναφέρεις στην έκθεση ότι η μη υλοποίηση καλύπτεται από τη λοιπή παράβαση.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Συνάδελφε το ερώτημα ήταν πραγματικό και όχι ειρωνικό. Από την αρχή που διάβασα το συγκεκριμένο άρθρο κατάλαβα για ολοκληρωμένη δήλωση, όμως προβληματίζομαι όταν άλλοι συνάδελφοι το ερμηνεύουν διαφορετικά, ίσως να υπάρχει κάποια ερμηνεία που δε τη γνωρίζω και αυτός ήταν ο λόγος του ερωτήματος. Και μία παρένθεση για αποφυγή παρεξηγήσεων. Downvote δεν σου έχω κάνει εγώ, δεν το συνηθίζω να μειώνω τους άλλους για να ενισχύω την άποψή μου. Τώρα μέσα σε λίγες ώρες χωρίς να έχω κάνει άλλες αναρτήσεις εδώ και πολύ καιρό πως βρέθηκα με 15 Downvote είναι λίγο παράξενο.😉0 points
-
Ενταξει αυτο και λογικοτατο ειναι, αλλα γιατι εξεταζουμε τις ιδιοκτησιες μονο ανηλικων?-1 points
-
Eχεις δυο λυσεις. Α Λυση και πιο σωστη Θα ενταξεις στο Ν. 4178/13 την αλλαγη θεσης κτιριου με παρβολο των 500 ευρω, σαν λοιπη παραβαση, και πας Πολεοδομια προς νομιμοποιηση με νεο τοπογραφικο που περιγραφει ενα γηπεδο και απο τα δυο διαφορετικα συμβολαια. Β ΛΥΣΗ Μπορεις να βασιστεις στην παραγραφο 12 του αρθρου 2 , και να το θεωρησεις ενα ενιαιο γηπεδο εφοσον ο ιδιοκτητης ειναι ο ιδιος. 12. Γήπεδο είναι η συνεχόμενη έκταση γης που αποτελεί αυτοτελές και ενιαίο ακίνητο και ανήκει σε έναν ή σε περισσότερους κυρίους εξ αδιαιρέτου, σε περιοχή εκτός εγκεκριμένου σχεδίου. Σε αυτη την περπιπτωση θα δηλωσεις οχι Ο.Α. εφοσον εχεις διαφορετικο οικοπεδο απο αυτο της αδειας, συμφωνα με το παραρτημα και ολες τις υπολοιπες αυθαιρεσεις θα τις υπολογισεις με 2. Αν και το παραρτημα γραφει για νεο οικοπεδο που εχει προελθει απο κατατμηση, αλλα ειναι το πλησιεστερο .και το πιο λογικο. Ομως σε αυτη την περιπτωση οι αυθαιρεσιες ανηκουν στην κατηγορια 5 ? Αυτο θα με προβληματιζε περισσοτερο. Σχετικα με το ενιαιο οικοπεδο η γηπεδο οταν δυο τμηματα αυτου προερχονται απο διαφορετικα συμβολαια, εχουν δοθει αρκετες απαντησεις και η Λεμεπεση το εχει αναλυσει εκτενως. Με αναζητηση ισως μπορεις να βρεις εγκυκλιους η αλλα εγγραφα.-1 points
-
Πέρα από τι μας συμφέρει και μας βολεύει όταν ο νόμος γράφει ότι τα δικαιολογητικά πρέπει να υποβληθούν εντός μιας προθεσμίας λογικό είναι ότι η δήλωση δεν θα έχει ισχύ, εάν δεν υποβληθούν. Αυτό που φοβόμαστε και με το Ν4178/13. To ότι το ΤΕΕ το αντιμετωπίζει κατά αυτόν τον τρόπο σημαίνει ότι μάλλον έχουν πάρει οδηγίες από το Υπουργείο γιατί θα έχουν σκοπό να δοθεί κάποια παράταση ή να κάνουν κάποια σχετική ρύθμιση.-1 points
-
-1 points
-
Σήμερα το σύστημα του ΤΕΕ δέχεται αρχεία του 4178. Εφόσον το ίδιο το ΤΕΕ έχει πει ότι θα πάρει παράταση, ο ίδιος ο πρόεδρος έχει κάνει δήλωση και ο υπουργός το έχει δηλώσει εμμέσως γιατί τέτοιος πανικός; Kαι δεν νομίζω ότι συμφέρει κάτι διαφορετικό την κυβέρνηση, μάλιστα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ήδη προνοήσει να υποβάλλει εγκαίρως πρόταση.-1 points
-
Κατάλαβα ότι δεν έχει διάθεση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αλλά σίγουρα τελείως ξεκάθαρη απάντηση δεν υπήρχε ίσως από άγνοια της ακριβής διαδικασίας, ίσως δεν είχε αποφασίσει ακόμα τι είδους παράταση θα δώσει ή ίσως θέλει να το δει πιο σφαιρικά το θέμα με περισσότερο χρόνo; Τις δηλώσεις του τις ερμήνευσε το ΤΕΕ και δεν νομίζω ότι θα το διαψεύσει. Δε θέλω να σκέφτομαι το χειρότερο σενάριο. Παρατάσεις με νομοθετική ρύθμιση, μεταγενέστερα, έχουν δοθεί πολλές φορές. Ήδη στο Ν. 4495/14, το ΤΕΕ δέχεται υποβολή σχεδίων και μετά το χρόνο που δεν προβλέπεται από το Νόμο. Θα μπορούσε να τις κλειδώσει. Για να παίρνει την ευθύνη αυτή σημαίνει ότι κάτι έχει υπόψη του. Και από ότι φάνηκε από τις τελευταίες ανακοινώσεις θα αποδεσμεύσουν την προθεσμία από την ημερομηνία πληρωμής του παραβόλου ή της μεταφοράς από τον Ν.4178/13.-1 points
-
Θα ήθελα λίγο τη βοήθειά σας, σχετικά με την προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών. Έχω μεταφέρει δήλωση από το Ν 4178 στο Ν. 4495 στις 30-10-2018 για αυθαίρετο κατηγορίας 5. Εως πότε μπορώ χωρίς να χάσω την έκπτωση του 20%? Έχω μπερδευτεί. Ισχύει το 12 μήνες, που ψηφίστηκε πρόσφατα, δηλαδή έως 29 Απριλίου ή 30 Ιουνίου 2020?-1 points
-
Θα ήθελα λίγο τη βοήθειά σας, σχετικά με την προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών. Έχω μεταφέρει δήλωση από το Ν 4178 στο Ν. 4495 στις 30-10-2018 για αυθαίρετο κατηγορίας 5. Εως πότε μπορώ χωρίς να χάσω την έκπτωση του 20%? Έχω μπερδευτεί. Ισχύει το 12 μήνες, που ψηφίστηκε πρόσφατα, δηλαδή έως 29 Απριλίου ή 30 Ιουνίου 2020?-1 points
-
Σχετικά με το Ε9, ως αποδεικτικό του χρόνου κατασκευής. Έχω Ε9 του 2014 που έχουν συμπεριληφθεί οι αυθαίρετες κατασκευές με χρόνο κατασκευής το 1992 για πρώτη φορά. Σκέφτομαι να υποβάλλω το Ε9 του 2014 και του 2013 ώστε να φαίνεται ο χρόνος τροποποίησης του Ε9 και να παρακάμψω τη βεβαίωση της Εφορίας. Δεδομένου ότι δεν υπήρχε σκοπιμότητα το 2014, να δηλωθεί κάτι ως πριν το 1993 εφόσον δεν υπήρχε μείωση προστίμου σύμφωνα με τον 4178/13 θεωρώ πως αρκεί ως αποδεικτικό. Ποια ΄είναι η γνώμη σας;-1 points
-
Διαβάζοντας το άρθρο 99 του ν 4495/17 καταλαβαίνω ότι πρέπει να υποβάλλουμε όλα τα δικαιολογητικά εντός 18 μηνών, το 12 ίσχυε πριν τον κορωνοιο. Δεν γνωρίζω τι γίνεται στην περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής και δεν βλέπω να τα προλαβαίνω. Εσύ συνάδελφε πότε έκανες μεταφορά και οριστική υποβολή ; Φοβάμαι ότι σε έναν έλεγχο θα υπάρχει πρόβλημα. Πολύ πίεση σε όλους τους τομείς. Προθεσμίες, νέοι νόμοι, τροποποιήσεις και προθεσμίες...προθεσμίες...προθεσμίες. Με παρηγορεί που δεν είμαι η μόνη στις καθυστερήσεις! Σκέφτομαι μία περίπτωση με μεγάλο πρόστιμο να το υποβάλλω όπως όπως και εάν πάρει παράταση να το ξαναγυρίσω σε υπαγωγή και να διορθώσω ή να προσθέσω.-1 points
-
-1 points
-
Αν κατάλαβα καλά και διορθώστε αν κάνω λάθος, η κατηγορία 5 συνεχίζει κανονικά μέχρι όλο το 2025, και οι 1 με 4 θα συνέχιζαν κανονικά μέχρι το 2025 λόγω αλλαγών του Ν4643/19 αλλά τώρα συνεχίζουν και χωρίς προσαυξήσεις.-1 points
-
Ναι για καμία δε φαίνεται να υπάρχει προσαύξηση. Την προσαύξηση δεν την ανέφερα με την έννοια ότι θα ίσχυε για την 5, αλλά ότι μέχρι τώρα θα υπήρχε παράταση για τις 1 με 4 αλλά με προσαύξηση.-1 points
-
Και το "για τις περιπτώσεις που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), η προθεσμία παρατείνεται έως τη λήξη της προθεσμίας που προβλέπεται στη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017."; edit: Α βλέπω να αναφέρεται στο 2. όντως.-1 points
-
Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στα αδήλωτα τετραγωνικά στους Δήμους και στην αδεια λειτουργίας των παιδικών σταθμών. Δεν προβλέπεται κατι για παραταση Αυθαιρέτων σε αυτό το άρθρο.-1 points
-
Επίσης κάτι που αφορά όλους που είναι στη μέση δήλωσης, εάν κάποιος έχει πληρώσει το πρόστιμο πριν τις 30/6 δεν επηρεάζεται καθόλου από το παρόν θέμα; Αν δεν επηρεάζεται σε ποιο σημείο της διαδικασίας της δήλωσης γίνεται αυτό (κατά την πληρωμή του παραβόλου ή αργότερα ή και νωρίτερα);-1 points
-
Το άρθρο γράφει να έχει περαιωθεί η δηλωση, όχι απλά να έχει υποβληθεί η να έχει γινει υπαγωγή. Και ο Θεός Βοηθός!-1 points
-
Πού λέει περαίωση; Αν και με έβαλες σε σκέψεις, γιατί λέει υπαγωγή και ίσως είναι κυριολεκτικά εκείνο που η δήλωση αναφέρει ως στάδιο υπαγωγή.-1 points
-
102 «1. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις του άρθρου 96 του παρόντος νόμου που υπάγονται στις διατάξεις για την αναστολή επιβολής κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 97 του παρόντος, η αίτηση υπαγωγής μαζί με τα συνοδευτικά της στοιχεία και δικαιολογητικά μπορεί να υποβληθεί στο πληροφοριακό σύστημα μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020. Δεν εννοεί να εχουν υποβληθεί ολα στο σύστημα του ΤΕΕ;-1 points
-
Ναι αλλά μπορεί να τα έχεις υποβάλει και να μην έχεις περαιώσει.-1 points
-
Ποια στοιχεία και δικαιολογητικά καταλαβαίνεις;-1 points
-
Ποια νομίζεις ότι ξεχνάω;-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-