Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. Vasili

    Vasili

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      721


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.400


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Γεια σου. Η αποθήκη αυτή δεν είχε προβλεφθεί στη Ο.Α. και είναι εκτός νομίμου περιγράμματος. Επίσης μέρος της βρίσκεται εντός Δ (2.50 μ) . Εχεις 2 επιλογές: α) Αν πρόκειται για ισόγεια βοηθητική αποθήκη με εμβαδόν μέχρι 15 τμ και μέσο ύψος μέχρι 2.50 μ τοτε την υπολογίζεις ως Κατηγορία 3. β) διαφορετικά την υπολογίζεις με την κλασσική μέθοδο Κάνεις 2 ΦΚ (επειδή εχει τμήμα εντός Δ και τμήμα εκτός με διαφορετικούς συντελεστές) στο πρώτο υπολογίζεις το μέρος του είναι εντός Δ με ΥΔ,ΥΚ,Εντός Δ και στο δεύτερο υπολογίζεις το μέρος που δεν είναι εντός Δ με ΥΔ,ΥΚ Επίσης αν πρόκειται για ισόγεια βοηθητική αποθήκη τότε την καταχωρείς με μειωτικό συντελεστή 0.5. Οι υπολογισμοί των αυθαίρετων χώρων πρέπει να γίνονται σε σύγκριση με τις εγκεκριμένες μελέτες (επομένως περίγραμμα) και όχι απλώς με το εμβαδόν.
    3 points
  2. Στα πολύ σωστά του συναδέλφου να προσθέσω απλά ένα γενικό σχόλιο επειδή φαίνεται ότι δεν το έχεις ξεκαθαρίσει. Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές και στο φόρουμ, η σύγκριση για την εύρεση των αυθαιρέτων κατασκευών δε γίνεται με βάση τα απόλυτα αριθμητικά μεγέθη της άδειας αλλά με τις εγκεκριμμένες μελέτες αυτής. Δηλαδή, αν έχεις μια άδεια για κτίριο 10x10=100τμ. και στην πράξη κατασκευάστηκε κτίριο 20x5=100τμ. δεν θα πεί ότι δεν έχεις υπέρβαση επειδή τα τελικά τμ. ταυτίζονται αριθμητικά. Ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης είναι να βάζεις το περίγραμμα της υφιστάμενης κατάστασης πάνω στο περίγραμμα της άδειας. Ότι εξέχει από το περίγραμμα της άδειας τακτοποιείται ως αυθαίρετο. Τυχόν μη υλοποιημένα τμήματα δεν θεωρούνται αυθαίρετα.
    1 point
  3. Πρόβλημα στο σύστημα συνάδελφε και εμένα τώρα αυτό μου βγάζει. Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομα
    1 point
  4. Θα βάλεις τα 8τ.μ. με υπέρβαση δόμησης, υπέρβαση κάλυψης και παραβίαση Δ
    1 point
  5. απλα ξεκινησε απο τις οριοθετησεις στο Πήλιο αλλά, αφορά "...και σε εκατοντάδες άλλους οικισμούς της Ελλάδας, με πράξεις της διοίκησης (υπουργείου, νομαρχών κλπ)" [διαβασε τα σχολια για την αποφαση απο την κα Μπακλατσή]
    1 point
  6. Υπόψη ότι η εσωτερική μόνωση, εκτός του ότι δεν αφαιρείται, δεν κατασκευάζεται κιόλας ... Οι υπάλληλοι υπηρεσιών στο χαρτί και στο μολύβι μπορεί να σχεδιάζουν και να προσθαφαιρούν τα πάντα, όμως ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός θα πρέπει να κατασκευάσει τον τοίχο με ενδιάμεση μόνωση και μετά στα δοκάρια με εξωτερική. Αυτό και μόνο είναι κύριος λόγος (κίνητρο) για να απαγορευθεί εντελώς η εσωτερική θερμομόνωση. Όταν θα κουνήσει ξανά, θα είναι πολλοί οι τοίχοι που θα χαιρετήσουν το φάτνωμά τους και είναι εξαιρετικά απίθανο να βρεθεί από κάτω ο υπάλληλος που το πρότεινε ...
    1 point
  7. Βασικά νομίζω πως το ερώτημα σου αφορά την ενότητα για τα αυθαιρετα και όχι την Τοπογραφική. 1ον Στο σύνολο του γεωτεμαχίου πέραν των δικών σας κάθετων τμημάτων έχει βγει έστω μία Οικοδομική Άδεια στο παρελθόν? Αν ναι αφορά όλο το γεωτεμάχιο και το υπολογίζει σαν να έχει Άδεια και δεν είναι απαιτητό νέο τοπογραφικό παρά μόνο αν ο μελετητής το κρίνει αναγκαίο Αν όχι κάθε Τοπογραφικό που θα κάνει θα πρέπει να έχει τις ελάχιστες σήμερα απαιτούμενες προδιαγραφές και φυσικά εξάρτηση ΅ΕΓΣΑ 2ο περί όλου του γεωτεμαχίου κλπ απάντησε σαφέστατα ο Δημήτρης 3ον Νεότερη καταμέτρηση πρακτικά σημαίνει Μετρά Υφιστάμενη Κατάσταση και την δείχνει ως έχει. Οποιασδήποτε διαφορά ή μη με τίτλους δεν είναι ζήτημα να το λύσει η υπαγωγή στις διατάξεις του 4495 αλλά οι διαδικασίες των τίτλων… εκτός φυσικά αν υπάρχουν τέρατα (άλλα σχήματα, άλλες θέσεις, κίνδυνος μη ταύτισης κλπ ….) Υ.Γ. ενημέρωσε τον συνεργάτη σου να ρωτάει ο ίδιος και να μη είναι ντροπαλός.
    1 point
  8. α] το 1992 απαγορευθηκε η συσταση καθετων β] υπαρχει πιθανοτητα, λογω κλήρου, να εχει δοθει αδεια απο Νομαρχη/ΕΟΤ κλπ. θα το γραφει στο συμβολαιο μεσα. γ] Οι παρανομες συστασεις, εχουν νομιμοποιηθει με το 98 παρ. 1 του 4495 δ] γραφει στο συμβολαιο οτι στην καθε καθετη, αναλογει σδ ίσος με τα χιλιοστα. Ετσι ειναι το λογικο. ε] για την αποκλιση, δες στο 39 του 4495. ------------------- "σαν την Χαλκιδικη δεν έχει..." παλι θα ξαναέχει
    1 point
  9. απο την παληα εγκυκλιο Κατσιγιαννη, ισχυει αυτο 2. Σε περίπτωση κληρονομιάς ή κληροδοσίας ο χρόνος θανάτου του κληρονομημένου. Στις περιπτώσεις εξ αδιαθέτου κληρονομίας όταν η δήλωση αποδοχής κληρονομιάς έχει γίνει μετά το χρόνο της κατά παρέκκλισης αρτιότητας και δεν υπάρχει προγενέστερος τίτλος που αποδεικνύει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα, για το χρόνο δημιουργίας του οικοπέδου θα λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος θανάτου του κληρονομημένου. https://www.michanikos.gr/forums/topic/596-χρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/?do=findComment&comment=337308
    1 point
  10. Καλησπέρα-Δεν υπάρχει λόγος να δηλωθούν!Μόνο να καταγραφούν ως προϋφιστάμενα για να δηλωθεί ότι εξαιρούνται της επιβολής κυρώσεων,και για την ολοκληρωμένη έννοια της υπαγωγής που αναφέρει τα στοιχεία νομιμότητας όλων των κτισμάτων επί του οικοπέδου. -εννοώ ότι καταγραφή των προϋφ.83 θα γίνει στην Τεχνική σου έκθεση αναλυτικά με τις επιφάνειες τους κλπ.,αλλά δεν υφίσταται θέμα δήλωσης αυτών που εξαιρούνται από κατεδάφιση ως αυθαίρετα-εξαιρούνται.
    1 point
  11. - πότε εγινε η συσταση? -έχει μεταγραφεί το συμβολαιο? κατα τα λοιπα, αρθρο 98 παρ. 1..."θεωρουνται εξ υπαρχης εγκυρες και ισχυρες συστασεις κλπκλπ" Οπότε , δεν απαιτειται να εχουν χτισει "ολοι", αλλά να υπαρχει ηδη συσταση, και θα συνδυασθει με το αρθρο 107 παρ. 2 Υπαρχει διαταξη που οριζει οτι, εάν ειναι αδυνατη η αποτυπωση ολων των κτισματων, κανεις σχετικη μνεια. Για το γηπεδο θεωρω οτι πρεπει να γινει πληρης αποτυπωση, αφου εισαι εκτος σχεδιου και χωρις αδεια. και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/59534-τοπογραφικό-συμβολαίου/?do=findComment&comment=1073799
    1 point
  12. Μίλησα με τον κ. Κατσαρίδη στο ΥΠΕΚΑ και μου είπε ότι μπορεί το πρόστιμο να πληρωθεί μέσω web banking, κατά προτίμηση στην Εθνική. Δοκίμασα στην Εθνική και δεν αναγνώριζε τον παλιό κωδικό του Ν.3843/2010, το ίδιο και στην Alpha, στη Γιούρομπανκ όμως και στην Πειραιώς τον δέχεται από ό,τι βλέπω, και συγκεκριμένα στη Γιούρομπανκ στο πεδίο αναζήτησης: "Πληρωμή Πράσινο Ταμείο-ΕΠΔΡΧ", που σημαίνει Ειδικό Πρόστιμο Διατήρησης Ρυθμιζόμενων Χώρων (όχι ΕΕΠΡΑ, δηλαδή Ενιαίο Ειδικό Πρόστιμο Ρύθμισης Αυθαιρέτων, γιατί αυτό αφορά το Ν.4495/2017). Έφτασα δηλαδή ένα βήμα πριν πατήσω πληρωμή χωρίς να βγάλει μήνυμα λάθους, όπως γίνεται όταν ο κωδικός πληρωμής δεν αναγνωρίζεται πριν την επιβεβαίωση πληρωμής. Μάλλον αυτή είναι η λύση για οσους θέλουν να ξοφλήσουν με τον 3843/2010. Λογικά στη Γιούρομπανκ και στην Πειραιώς θα μπορεί να γίνει και στο ταμείο η δουλειά. Στις άλλες δύο μην το επιχειρήσετε, δεν θα βγάλετε άκρη.
    1 point
  13. άρθρο 2 91. Ύψος στέγης είναι η μεγαλύτερη κάθετη απόσταση από το σημείο έδρασής της έως το ανώτατο σημείο της και αν δεν ορίζεται διαφορετικά, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2,00 μ. από το ανώτατο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής.
    1 point
  14. Ιούλιε, το " + 2μ στέγη", έβγαινε από το άρθρο 16 παρ. 1γ του ΓΟΚ '85. Στον ΝΟΚ στο άρθρο 19 παρ. 2ζ, δεν γίνεται καμία αναφορά για μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος στέγης.
    1 point
  15. Συνάδελφοι προβληματίζομαι για το εξής θέμα: Σε περιοχή που υπάρχει πράξη εφαρμογής το σύστημα συντεταγμένων είναι το UTM 3. Οι συντεταγμένες με τα τελικά οικόπεδα και τα εμβαδά ως γνωστόν υπάρχουν κατατεθειμένα στις πολεοδομίες και είναι συγκεκριμένα. Όμως σε περίπτωση που χρειαστεί να εκδοθεί ΚΗΔ για να επισυναφθεί σε κάποια πράξη Ιπχ πωλητηριο συμβόλαιο) πρέπει το διανυσματικό αρχείο να είναι σε συντεταγμένες ΕΓΣΑ. Αν και εφόσον γίνει μετατροπή του συστήματος UTM σε ΕΓΣΑ θα υπάρχουν αποκλίσεις τόσο στις αποστάσεις όσο και στα εμβαδά, όχι μόνο στα όρια του οικόπεδου που αφορά κάθε φορά αλλά και σε όλα τα στοιχεία που εμφανίζονται σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα (οικοδομικές γραμμές, κτίρια κτλ). Και κάνω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις: Σε ποιο σύστημα συντεταγμένων θα μετράμε? Στο ΕΓΣΑ για να είμαστε σύννομοι με τις προδιαγραφές του Κτηματολογίου ή με το UTM για να είμαστε σωστοί ως προς τα στοιχεία της Πράξης Εφαρμογής? Διότι μέχρι να γίνει υποχρεωτική η έκδοση ΚΗΔ οι συμβολαιογράφοι και η πολεοδομία αρκούνταν στο να υπάρχει πινακάκι δίπλα από την πινακίδα με την απλή μετατροπή των συντεταγμένων UTM σε ΕΓΣΑ. Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και αν και εφόσον θέλουμε να είμαστε ακριβείς σε αυτά που δίνουμε σε πελάτες, συμβολαιογράφους και υπηρεσίες θα πρέπει να βρεθεί μια λύση. Υ.Γ: Στο κτηματολόγιο που έθεσα το θέμα αρκέστηκαν να πούνε ότι το topo_prop πρέπει να είναι σε ΕΓΣΑ....αδιαφορώντας παντελώς για τις αποκλίσεις στο εμβαδόν και τις διαστάσεις...κοινώς ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΕΓΣΑ!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.