Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/03/2021 in Δημοσιεύσεις
-
Ως μηχανικοί κρίνουμε και με το πνεύμα του νόμου και με τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης. Εστίασε στην φράση "Κτίρια μικρής σπουδαιότητας ως προς την ασφάλεια του κοινού, όπως αγροτικά οικήμα− τα και αγροτικές αποθήκες, υπόστεγα, στάβλοι, βουστάσια, χοιροστάσια, ορνιθοτροφεία, κ.λπ", δηλαδή μας λέει κτίρια μικρής σπουδαιότητας ως προς της ασφάλεια του κοινού όπως (και αναφέρονται ενδεικτικά κάποιες χρήσεις). Ας το δούμε πρακτικά το θέμα. Σε ένα κτηνοτροφικό κτίριο, ενδεχομένως να εισέρχονται περισσότεροι άνθρωποι στην διάρκεια του 24 ωρου από ότι σε μια -παραπλεύρως του κτιρίου - αποθήκης. Για μένα "δαγκωτό" πάει για απαλλαγή από ΜΣΕ χωρίς καμία αμφιβολία. Προ του 1983 υπήρχαν οι τσίγκοι βεβαίως και συνήθως έβλεπες τσιμεντόλιθους με τσίγκινες στέκες πάνω σε τεγίδες από κυπαρισσόξυλα (και έβλεπες και κάτι φοβερές εσωτερικές θερμομονώσεις με χαρτόνια συσκευασίας κάτω από τον τσίγκο που έβραζε τα καλοκαίρια). Τότε είχαμε και τα ελλενίτ ως πολύ συχνά χρησιμοποιούμενη επικάλυψη.2 points
-
1) Αν εννοείς τη συγκεκριμένη είναι εδώ. Διάβασέ τη και κάνε ότι ο Θεός σε φωτίσει. Η άποψή μου είναι ΟΧΙ. 2) Σωστό!2 points
-
Ναι το υγειονομικό μπορεί να τα ζητήσει. Συνήθως το κάνει όταν για παράδειγμα έχεις μια καφετέρια με πχ φούρνο και που έχει ένα απορροφητήρα και όχι χοάνη και οδηγεί τα καυσαέρια όχι στο υψηλότερο σημείο του κτιρίου αλλά στην στάθμη του ισογείου - οπως κάνουν και οι οικιακοί απορροφητηρες για παράδειγμα. Υπάρχουν επαγγελματικές συσκευές με ενσωματωμένο φίλτρο ενεργού άνθρακα που σε καλύπτουν για την περίπτωση ενος ΚΥΕ μερικής επεξεργασίας. Ή στην περίπτωση που έχεις ΚΥΕ πλήρους γεύματος και χοάνη και απαγωγή καυσαερίων στο υψηλότερο σημείο αλλά έχεις κοντά διπλανές οικοδομές και υπάρχει κίνδυνος όχλησης. Τότε ο υπάλληλος σου ζητά την ΥΔ ώστε σε περίπτωση που υπάρχει όχληση και υπάρξουν δικαστικές διαμάχες η υπηρεσία να μην είναι στο στόχαστρο.1 point
-
Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση αλλά ήμουν εκτός γραφείου για δουλειά. Ιάσονα ναι είναι αποθήκες, κατασκευής 1987 παρόλη την καλή κατάσταση των κουφωμάτων (προφανώς τα κουφώματα αλλάχτηκαν από τότε). Έχω και εγώ την ίδια απορία που διατύπωσε ο zazeng εάν οι απλές αποθήκες είναι κατηγορία Σ1 κατά ΕΑΚ. Με την αιτιολόγηση που έδωσε ο Pavlos33, πιστεύω πλέον ότι και οι μη αγροτικές αποθήκες μπορούν να μπουν Σ1. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.1 point
-
Ναι αυτή είναι, την έχουμε την έκδοση αλλά δεν την χρησιμοποιούμε. Έχουμε άλλο εταιρικό λογισμικό. Σχετικά με το ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ (βλέπω ότι είσαι νέο μέλος), έχει μια μεγάλη και πολύ καλή συζήτηση στο φόρουμ.1 point
-
Είσαι σίγουρος ότι, αυτά που φαίνονται στη φωτογραφία είναι αποθήκες; Έχεις δει σε πολλές αποθήκες τέτοιο κούφωμα;1 point
-
ψηφισθηκε ο νόμος για τον εκσυγχρονισμο Δημ. Συμβασεως https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=56662c32-6d85-41ba-87dd-acd8002142f2 αρθρο 211, περιεχει τροποποιησεις σημαντικες στο αρθρο 26 του 4067 αρθρ. 213/ κυκλοφοριακες συνδεσεις αρθρο 215/οικοδομικες αδειες-εγκρίσεις αρθρο 217/παραταση δικαιολογητκων αυθαιρετων αρθρ. 221/παραταση αδειωνν σε σεισμοπληκτες και πυροπαθεις περιοχες και τις εξής τροπολογίες. Αρ. Τροπολογίας: 775/44 2.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: Τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη λειτουργία του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας Αρ. Τροπολογίας: 776/45 2.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Ρυθμίσεις για την οριστική παραλαβή έργων που αφορούν υποδομές δικαστηρίων. 2. Εξαίρεση του προσωπικού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 90 ν. 4389/2016, της παρ. 2 του άρθρου 55 ν. 4626/2019 και της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4647/2019. 3. Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάφισης και διοικητικής αποβολής. Αρ. Τροπολογίας: 777/46 3.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Διάρθρωση και υπηρεσίες ΓΕΜΗ - Τροποποίηση άρθρου 87 ν. 4635/2019 2. Εκλογές για την ανάδειξη νέων οργάνων διοίκησης των Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 3. Υπολογισμός θητείας σε περίπτωση αντικατάστασης αρχικώς εκλεγέντος Προέδρου Επιμελητηρίου - Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 73 ν. 4497/2017 4. Εποπτεία και οικονομικές καταστάσεις Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 και της Κ.Ε.Ε.Ε -Τροποποίηση παρ. 9 και 10 άρθρου 77 ν. 4497/2017 5. Οικονομικές καταστάσεις προηγούμενων χρήσεων Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 και της Κ.Ε.Ε.Ε - Τροποποίηση άρθρου 28 ν. 4712/2020 6. Αναπλήρωση και αυτοδίκαιη έκπτωση μελών διοικητικού συμβουλίου, διοικητικής επιτροπής και εκτελεστικών επιτροπών - Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 71 ν. 4497/2017 7. Έναρξη ισχύος ρυθμίσεων για τη συγκρότηση και λειτουργία της Διοικητικής Επιτροπής Σημάτων κ.α. Αρ. Τροπολογίας: 783/52 3.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Καταχώριση πράξεων και στοιχείων δημοσίων συμβάσεων στο ΚΗΜΔΗΣ. 2. Εκσυγχρονισμός και επέκταση εγκαταστάσεων σε όμορο ακίνητο - Τροποποίηση περ. γ παρ. 2 άρθρου 51 ν. 4178/2013. 3. Μεταβατική διάταξη ως προς μη εξουσιοδοτημένες πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου. 4. Δημοσίευση διακηρύξεων στον περιφερειακό και τοπικό τύπο - Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 379 ν. 4412/2016. Αρ. Τροπολογίας: 785/54 4.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Χορήγηση προσωρινού Α.Μ.Κ.Α 2. Διενέργεια εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19 από τον Ε.Ο.Δ.Υ στις δομές ψυχικής υγείας- Τροποποίηση άρθρου 58 ν. 4764/20201 point
-
Παύλο, κρατήθηκα να δω ποιος θα το πει. Αφού το λες εσύ αναγκαστικά θα ρωτήσω. Σ1 δεν είναι μόνο οι αγροτικές αποθήκες; Παραθέτω και τη σχετική τροποποίηση του ΕΑΚ για όποιον θέλει να φρεσκάρει τη μνήμη του. 2010Β270.pdf Ντάξει σαν και σαν προ '83 με αλλαγμένα κουφώματα περνάει θα έλεγα, δεν υπήρχαν τσίγκινες στέγες τότε;1 point
-
κατηγορία σπουδαιότητας δομήματος κατά ΕΑΚ Σ1. Δεν απαιτείται ΜΣΕ. Απαλλακτικό μπορείς να έχεις και αν είναι κατηγορίας 1 ή 2 (δεν μοιάζει για τόσο παλιά η αποθήκη).1 point
-
Γιατί όχι. Απλά θα πληρωθεί με την τιμή της παρέμβασης 2Β. Και απαιτείται οπωσδήποτε οικοδομική άδεια.1 point
-
Αν οι νομιμοποιήσεις αφορούν το κτίριο ήτοι τροποιείται αυτό σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια κατά την άποψη μου ναι χριάζεται και πρέπει να την υποβάλει ο κύριος του έργου εντός 4 μηνών.1 point
-
ειναι τα ΦΕΚ Δ 138/81 Δ 181/85 και Δ 588/82 [με σχέδιο ή χωρίς] δες τα ΠΜ [όπως είπε και ο παυλος με τις καλημέρες μου]1 point
-
θεωρώ πως ναι, αλλά θέλει άδεια στέγης και στο τελικό έντυπο παρεμβάσεων αντί για 2Α την επιλογή 2Β.1 point
-
1 point
-
To οικόπεδο αν ήταν προ 85 θα ήταν άρτιο ως έχει. Μετά το 85 πρέπει να πληροί την θεσπισμένη αρτιότητα βάσει της σχετικής απόφασης Νομάρχη βάσει της οποίας κατηγοριοποιήθηκε και οριοθετήθηκε ο οικισμός. Αν θέλεις να δημιουργήσεις σήμερα οικόπεδα από κατάτμηση, πρέπει να εφαρμοστεί το ΦΕΚ 289//ΑΑΠ/2011. Αναλόγως επιφάνειας οικοπέδων που θα προκύψουν χρειάζεσαι 10 ή 15 μ για το κάθε ένα προκύπτον οικόπεδο και οπωσδήποτε 4 μ (ή και παραπάνω αν υπάρχει απόφαση που να ορίζει μεγαλύτερο πλάτος οδού) πλάτος οδού σε όλο το μήκος προσώπου. Οπότε ο δρόμος πρέπει να αποδειχθεί τι ακριβώς είναι. Εσύ για να υπογράψεις οικοδομησιμότητα πρέπει να έχεις κοινόχρηστο δρόμο. Οπότε η έρευνα ξεκινά με το τι είναι ο δρόμος και πως αυτός έχει προκύψει. Αν ο δρόμος προέκυψε με παραχώρηση τετράμετρης λωρίδας σε πρώην τυφλό οικόπεδο προκειμένου αυτό να οικοδομήσει με τις άλλοτε (καταργηθείσες διατάξεις από το ΣΤΕ το 2008) τότε δυστυχώς έχασες. Πας για κύρωση κοινοχρήστων χώρων πρώτα όπως αναφέρει ο συνάδελφος παραπάνω.1 point
-
Από τη στιγμή που ο δρόμος δημιουργήθηκε με παραχώρηση, θα πρέπει να γίνει κύρωση του, προκειμένου τα έχοντα πρόσωπο σε αυτόν να καταστούν οικοδομήσιμα1 point
-
πιστεύω ότι ένας μηχανικός κάποτε μέτρησε με ένα τρόπο που του έδινε μια μεγάλη ακρίβεια πχ ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα ή έστω ας παραδεχτούμε ότι έκανε και ένα λάθος, ο άνθρωπος που δουλεύει κάνει τα λάθη, αυτός που δεν δουλεύει μόνο δεν κάνει λάθη, το οποίο μάλιστα μπορεί και να μην ήταν λάθος. Ειπώθηκε ήδη ότι ο φίλος μας ιδιώτης άλλες μεσοτοιχίες έβαζε την μισή στο διαμέρισμα και την άλλη μισή στην άλλη πλευρά, διαμέρισμα ή κοινόχρηστα. Και αν ο μηχανικός κατά λάθος ή γιατί έτσι το έφτιαξε τότε, έβαζε την μεσοτοιχία με μια άλλη ιδιοκτησία στο διαμέρισμα του ερωτών, θεωρώ ότι δεν είναι σημαντικό λάθος να τον επιπλήξουμε πολύ και ακόμα η φασαρία είναι τόσο μεγάλη και τόσο πολυέξοδη, που όταν κάποιος υποθέτω σήμερα μετράει ένα σπίτι 65,90τμ και το βλέπει 69,20 στα σχέδια μάλλον καλύτερα να μην ασχοληθεί. Ο μπελάς και τα έξοδα να διορθώσει κάτι τέτοιο και το κέρδος που θα έχει από τα κοινόχρηστα που θα πληρώνει μετά τόσο μικρό που η γνώμη μου ειναι ότι δεν πρεπει να ασχοληθει. Κυριως σε κατασκευές με πολλα διαμερισματα..1 point
-
Αν είχε πρόσωπο σε πλήρως διανοιγμένο δρόμο και πληρούσε το ελάχιστο πρόσωπο αρτιότητας, το οικόπεδο ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο, ακόμη και αν ο άλλος δρόμος ήταν μερικώς διανοιγμένος. Οπότε, η περίπτωση δεν εμπίπτει σε αυτές του παραρτήματος Α για να θεωρήσεις μη ύπαρξη Ο.Α για τον υπολογισμό προστίμου.1 point
-
άλλο η χρησικτησια και αλλο η δημιουργια του ακινητου. Τι επικαλειται στο συμβολαιο??? Εξ αλλου το 1992 ισχυαν και οι βεβαιωσεις Δημαρχων [κατ' εμε εξακολουθουν να ισχυουν εφοσον αναφερονται σε "ακινητο" και οχι σε ιδιοκτητη.]1 point
-
αρθρο 103 παρ. 2 "και ατομα που φιλοξενούν ή επιβαρυνονται απο ΑΜΕΑ1 point
-
Καλημέρα, ναι πολύ σωστά , με bold αστερίσκο όσα προσθέσατε!1 point
-
Κάπως απλοποιητική η παρατήρησή σας. Πρόκειται για δύο διαφορετικούς ελεγχους που ναι μεν τα πολεοδομικά μεγέθη σύγκρισης είναι τα ίδια, αλλά το ποιες παραβάσεις θα προσμετρήσουν στον κάθε έλεγχο διαφέρει. Για παράδειγμα στην επιλογή κατηγορίας θα προσμετρηθούν και οι Η/Υ, ενώ στον συντελεστή επιβάρυνσης όχι. Αντίθετα στην κατηγορία δεν θα προσμετρηθεί η επιφάνεια σοφίτας, ενώ στην επιβάρυνση θα μετρήσει.1 point
-
Δεν νομίζω πως είναι τόσο απλό Εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους (μάζα, δυσκαμψία, κλπ)1 point
-
Θυσία! στο βωμό του εγσα87? 😆 Οι προκύπτουσες αποκλίσεις είναι εξ ορισμού αναμενόμενες. Η μετατροπή είναι ΤΟ ζήτημα1 point
-
Θα πρέπει να γίνει σωστή διαστασιολόγηση του ανεμιστήρα. Πολλές φορές, είτε από απειρία, είτε από φόβο, βάζουν ανεμιστήρες 3 και 4 φορές μεγαλύτερους από αυτούς που απαιτούνται. Επίσης, θα πρέπει να λειτουργεί και άλλος ανεμιστήρας για ΠΡΟΣΑΓΩΓΗ νωπού αέρα γύρω από τη φούσκα, αλλοιώς αυτή θα τραβάει έξω όλο τον κλιματισμένο αέρα του εστιατορίου λόγω υπερβολικής υποπίεσης. Θέλουμε μια μικρή υποπίεση στην κουζίνα για να μην δραπετεύουν οι οσμές (απάγεις 10 και προσάγεις 9,5 π.χ.) αλλά αν απάγεις μόνο, θα έχεις μεγάαααααλα προβλήματα.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-