Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.046


  2. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.772


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.738


  4. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/10/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν θέλω να ανοίξω ένα νέο θέμα αλλά παίρνω αυτό ... ΗΑΤΤ --> ΕΓΣΑ 87 σαν το πιο κοντινό. Όσοι έχουν έδρα την Θεσσαλονίκη γνωρίζουν πως το σχέδιο της πόλη έχει ένα δικό του σύστημα αναφοράς (βορράς είναι ο Υ άξονας - γερμανικό σύστημα, -δεξιόστροφο-). Στο Τριγωνομετρικό δίκτυο που έγινε, για τον σκοπό αυτόν, χρησιμοποιήθηκαν ΚΑΙ τριγωνομετρικά της ΓΥΣ τα οποία πήραν και τις τιμές αυτές του ειδικού συστήματος αναφοράς της Πόλης! Έτσι έχουμε 7 τριγωνομετρικά της ΓΥΣ που οι συντ/νες τους είναι σ' εμένα γνωστές & στα δύο συστήματα, (ΠΡΟΣΟΧΗ: Εδώ αυτές οι τιμές Χ , Υ δεν είναι τιμές ΗΑΤΤ. Είναι τιμές συστήματος Θεσσαλονίκης). Έτσι όταν πριν κάποια χρόνια μου έγιναν γνωστές οι τιμές αυτών των τριγωνομετρικών σημείων και έχοντας αυτό το Excel πρόγραμμα von Helmert & Affine Transormation, κάνοντας μία καλή κατανομή τα τριγωνομετρικά αυτά σημεία σε όλη την πόλη, μπορώ πλέον να μετατρέψω το κάθε σημείο- τοποσταθερό που θα έχω, χρησιμοποιόντας σε μία αποτύπωση τις Στάσεις, που πάντα μας τις δίνει ο δήμος, να το μετατρέψω σε Χ,Υ ΕΓΣΑ 87. To πρόγραμμα δίνει, όσες φορές το χρησιμοποίησα, καλά αποτελέσματα. Γι' αυτό και θέλησα να το μοιραστώ. Το πρόγραμμα με κατάλληλες προσαρμογές είναι για όλη την επικράτεια και όχι μόνο. Helmertsche Transformations Θεσσαλονίκη.xls
    5 points
  2. Θα συμφωνήσω με τον @lamlos, το όλο θέμα δεν αξίζει πλέον την προσοχή μας.....
    2 points
  3. Συνάδελφοι μην κουράζεστε δεν μιλάω για ημερομηνίες και μην επαναλαμβάνετε ανασκοπήσεις του τι έχει γίνει μέχρι τώρα. Είναι γνωστά σε όλους. Μιλάω γι' αυτό που λέει ο lamlos ... δεν θέλω να πάω παρακάτω. Θέλω να μείνω σε αυτό που λέει ο νόμος και όχι σε ότι λέει ο συμβολαιογράφος. Επιμένω γιατί, αντί να κάνουμε τη δουλειά μας, δηλαδή αυτοψία και βεβαίωση, κάνουμε θελήματα στους συμβολαιογράφους που όχι μόνο δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτοψία αλλά παραγγέλνουν και την ημερομηνία της. Και επειδή το κάνουμε αυτό τόσο καιρό μάλλον καλά μας κάνουν και αυτοί... Εδώ και το δικό μας ΤΕΕ έφτασε να λέει ημερομηνία αυτοψίας μετά την 1-10. Δεν είναι έτσι όμως. Ο μηχανικός κάνει την αυτοψία του όποτε θέλει και γράφει πάντα την πραγματική ημερομηνία της. Ο συμβολαιογράφος οφείλει, αν ισχύει η βεβαίωση, να τη χρησιμοποιήσει. Δεν μπορεί να παραγγέλλει ο σύλλογός τους την ημερομηνία που θα γράψουμε, ούτε να μας διασύρει επί τόσους μήνες ότι αυτοί για την αυτοψία τους λένε και ψέματα, τι περιμένετε ; ότι τους πούμε θα κάνουν... Δεν μπορείτε να με πείσετε ότι ο βεβαίωσή μας δεν είναι ισχυρή. Το σύστημα δίνει στο μηχανικό τη δυνατότητα να εκδίδει βεβαιώσεις του 83 όλο αυτό το διάστημα, το τι θα τις κάνει αυτός είναι δική του δουλειά. Ο νόμος γράφει δίμηνη ισχύ, αν ήθελε τώρα θα έγραφε κάτι άλλο. Ο συμβολαιογράφος είναι υποχρεωμένος να τη δεχτεί. Αν δεν πηγαίναμε παρακάτω τόσον καιρό, ενδεχομένως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Αν επιμέναμε δε το δικό μας ΤΕΕ να ερμηνεύει πρώτα και να μας ενημερώνει μετά, δεν θα διαβάζαμε καν τις εγκυκλίους των συμβολαιογράφων. Εδώ που φτάσαμε όμως ...
    2 points
  4. Η απόσταση των 30μ ισχύει για οικοδομη . Πρέπει όμως να καθοριστεί η γραμμή παραλίας που πιθανόν να τέμνει την ιδιοκτησία και να επιρεαζει εμβαδόν και αρτιοτητα.
    1 point
  5. Ας βγάλουμε από τη συζήτηση το παράδειγμα της πολυκατοικίας με τη φωτογραφία γιατί δεν λέει κάποια πληροφορία, απέχει παντού απόσταση μεγαλύτερη από Δ και είναι μάλλον με ΓΟΚ. Σε όλα τα άλλα παραδείγματα οι συνάδελφοι έχουν δίκιο με την θεώρηση ότι, κατά ΝΟΚ, μόνο το τμήμα που απέχει περισσότερο από τα άλλα είναι πίσω όριο. Όλα τα άλλα είναι πλάγια. Αυτό ήταν η "απλοποίηση" που έφερε ο ΝΟΚ. Ο ΓΟΚ85 δεν έλεγε τίποτε, υπέθετε τη λογική του ΓΟΚ73. Από τον ΓΟΚ73 και πίσω η λογική ήταν όπως και η απάντηση της ΥΔΟΜ στο πρώτο σχόλιο (ΒΓ+ΓΔ). Αναλυτικά, να θυμηθούμε και αυτό :
    1 point
  6. Το ωραίο είναι ότι για την επανέκδοση το θεωρούν δεδομένο ότι θα γίνει δωρεάν. Φιλανθρωπικό ίδρυμα έχουμε γίνει (αλλιώς το λένε, κάτι με "οι ... της υπόθεσης" αλλά τεσπα).
    1 point
  7. ktomp, βλ. την απάντηση του AlexisPap ανωτέρω: Για πάχος επιστρώσεως πλακιδίων 1,5εκ. το βάρος είναι 25*1,5=37,5kg/m2.
    1 point
  8. Δεν υπήρχε την 30/9 το σημερινό καθεστώς. Στηρίχθηκες στην ανακοίνωση. Και αν δεν ψηφίζονταν τελικά, για τον Χ-Υ λόγο, θα είχες δώσει μια βεβαίωση που δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πουθενά. Δηλαδή μια άχρηστη βεβαίωση. Επίσης η νομοθεσία έλεγε για αυτοψίες που διενεργήθηκαν προ 31/1, η ισχύς τους παρατείνετε έως 30/9. Άρα μέχρι 30/9 δεν μπορούσε να εκδοθεί βεβαίωση με ημερομηνία αυτοψίας μεταξύ 31/1 και 30/9 και να χρησιμοποιηθεί σε δικαιοπραξία. Από 1/10-20/10 δεν μπορούσε καν να εκδοθεί βεβαίωση νομιμότητας γιατί είχε περάσει η ημερομηνία ισχύος των βεβαιώσεων με ημερομηνία αυτοψίας μέχρι 31/1 και μπορούσε να γίνει μόνο ΗΤΚ. Από 20/10 που ψηφίστηκε η τροποποίηση άλλαξαν τα γράμματα.... Προσωπικά είχα βεβαίωση εκείνο το διάστημα και μόλις ψηφίστηκε, έβαλα ημερομηνία 20/10 και την έδωσα.... 'Οσον αφορά τους συμβολαιογράφους, ναι μας έχουν κάνει μπαλάκι σε πολλά ζητήματα αλλά όχι σε αυτό και νομίζω εξήγησα παραπάνω το γιατί....
    1 point
  9. @zazeng καλημέρα. Κατ' εμέ πάντα έχει νόημα η εφαρμογή γαλακτώματος συνθετικών ρητινών που ενισχύει την πρόσφυση σε όλους τους αρμούς (τύπου lab, δεν μνημονεύω όνομα εταιρείας για να μην θεωρηθεί διαφήμιση). Ο καθηγητής που παραθέτω και που είναι πολύ ψείρας σε αυτά, τονίζει ότι τα βλήτρα (και άρα και ο υπάρχον διατμητικός οπλισμός) έχει πολύ μικρότερη σημασία (εντάξει είναι και λίγο υπερβολικός..) από την προετοιμασία της επιφάνειας και από την ενίσχυση της πρόσφυσης που επιτυγχάνεται με αστάρια και πρόσμικτα στο σκυρόδεμα. Γενικώς δίνει μεγάλη σημασία στην τεχνολογία των υλικών και στην τραχύτητα. Αν διαβάσεις και την ΠΕΤΕΠ (ή ΕΤΕΠ) για την προετοιμασία της επιφάνειας θα δεις ότι απαιτείται δουλειά.
    1 point
  10. Το 18μηνο ισχύει όπως σε ολες τις δηλώσεις, στο νόμο θα το βρεις.
    1 point
  11. ***Καταρχήν ανανέωσε τον ΝΟΚ σου γιατί δεν είναι οι παράγραφοι 58 & 59, αλλά 63 & 64*** Η απάντηση της πολεοδομίας είναι μια κλασσική απάντηση όταν δεν μπορούν να τεκμηριώσουν κάτι σωστά. Μην ξεχνάμε μηχανικοί είναι και αυτοί σαν εμας δηλ ουδείς αλάθητος. Oπότε...έχουμε ακόμα ΓΟΚ και δεν το ξέρω; Οκ τίποτα δεν γίνεται από παρθενογένεση, αλλά ο ΝΟΚ κατήργησε τον ΓΟΚ. Συνεπώς μόνο οτι γράφει ο ΝΟΚ και οι παράπλευροι κανονισμοί και τεχνικές οδηγίες, εφαρμόζουμε. Απλά τεκμηριώνουμε τη μελέτη μας βάσει άρθρων και όχι υπονοούμενων δηλ. αν δεν το γράφει ο νόμος ΔΕΝ ισχύει. Τώρα από τη Παρ 63 & 64 του Αρθρου 2, μάλλον καταλαβαίνουμε οτι ΕΝΑ είναι το πίσω όριο (διαφορετικά θα έλεγε "τα πίσω όρια") και ΠΟΛΛΕΣ είναι οι πλάγιες αποστάσεις αφού χρησιμοποιεί τη λέξη "πλάγια όρια". Συνεπώς εγω θα έλεγα οτι η πλευρά ΒΓ είναι το πίσω όριο του οικοπέδου και στις άλλες πλευρές ή κολλάς ή αφήνεις δ. Και επειδή απο την ανταλλαγή απόψεων βγαίνει πάντα κάποιο συμπέρασμα, συμφωνείς με τη δική μου παρόμοια περίπτωση;
    1 point
  12. Χωρίς να θέλω να επηρεάσω τη διαδικασία διαλόγου μεταξύ συναδέλφων και των υπευθύνων του προγράμματος, θα πω λίγα λόγια (μέσα από την προσωπική εμπειρία μου) στο θέμα των χρησιμοποιούμενων λογισμικών από ΠΜ. Μέχρι σήμερα στην αγορά έχουν δημιουργηθεί δύο κύριες ομάδες-κατηγορίες λογισμικού, η ομάδα εργαλείο ανάλυσης (γενικής εφαρμογής) και η ομάδα κουτί (συγκεκριμένης) παραγωγής. Η πρώτη δίνει ένα εργαλείο στον μελετητή για να διερευνήσει γρήγορα και ορθά πολλές εναλλακτικές γεωμετρίας-υλικών-παραδοχών και να δώσει τη σωστή απάντηση στη γενική της μορφή. Ανεξάρτητα από υλικό και με άπειρο πλήθος παραδοχών (κανονισμών). Το AxisVM είναι σε αυτή την ομάδα. Η δεύτερη αρχίζει σχεδόν από το τέλος και πάει αντίθετα. Με δεδομένη τη μορφή και το υλικό από άλλες μελέτες και με μερικές επιλογές παραδοχών (κανονισμών), ζητάει μόνο τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ώστε να παράγει την τεκμηρίωση των δεδομένων επιλογών σύμφωνα με τα δεδομένα/κανονισμούς/καλούπια. Επομένως η στόχευση της κάθε ομάδας λογισμικού είναι δεδομένη και δεν έχω δει ακόμη περίπτωση που κάποιο πρόγραμμα άρχισε από τη μια άκρη για να φτάσει στην άλλη. Δεν γίνεται.
    1 point
  13. «Κ/Ξ ΓΕΩΚΑΤΑΓΡΑΦΗ» www.ktimalakonia.gr [email protected] 5 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΗΜΩΝ- ΟΤΑ εδω [σελ 27 επ] http://ktimalakonia.gr/images/pdf-files/FAQ-Lakonia.pdf
    1 point
  14. αυτό δεν το λέμε Π -το λέμε έρκερ ή κλειστό εξώστη Ως έρκερ λοιπόν θα το εξετάσεις σύμφωνα με το άρθρο 81 παρ 3 περίπτωση της εγκ 2/19 ιειε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%), του άρθρου 96 κατηγ 3 γιε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παρ.2 του άρθρου 89, (όπου α.β.γ του άρθρο 89 α) σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει συντελεστεί η αναγκαστική απαλλοτρίωση επί ακινήτων στα οποία υφίστανται εμπράγματα δικαιώματα πολιτών. Σε περίπτωση υπαγωγής στον παρόντα, δεν επηρεάζονται το κύρος και η διαδικασία απαλλοτρίωσης και τα αυθαίρετα κτίσματα δεν αποζημιώνονται, β) σε παραχωρημένους σε δημόσια κοινή χρήση, χώρους του οικοπέδου της παρ.58 του άρθρου 2 του ν.4067/2012 (Α79), γ) εντός παρόδιας στοάς, η οποία υφίστατο κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής,) Υ.Γ Τελικό συμπέρασμα 1. αν το βάθος της οικοδομής (στο σημείο που εξέχει το έρκερ είναι τουλάχιστο 10.0μ και 2. η επιφάνεια του έρκερ δεν ξεπερνά το 5% της επιφάνειας του διαμερίσματος που εξετάζεις τότε μπορείς να το δηλώσεις στο Ν 4495/17
    1 point
  15. Μάλιστα...Δηλαδή ήρθε η υδομ να χαράξει όριο που δεν υπήρχε ,βρήκε μια κατασκευή που έχει γίνει 40 χρόνια πριν,και αποφάνθηκε ότι το όριο του οικισμού περνάει από πάνω της?
    1 point
  16. Καλησπέρα ,όταν λες το προ 23 όριο?Αναφέρσσαι στο συνεκτικό τμήμα? Ενδεχομένως να βρίσκεται πλέον ολόκληρο εντός οικισμού αν υπάρχει απόφαση καθορισμού ορίου.Το ερεύνησες?
    1 point
  17. Αφού δεν υπάρχει τίποτε άλλο για να συντάξεις αναλυτικό προϋπολογισμό,κάνεις ένα φύλλο καταγραφής όπου επιλέγεις Κατηγορία-->3 και δεν συμπληρώνεις τίποτε άλλο (δεν βάζεις αριθμό λοιπών παραβάσεων,αυτό μένει 0).Αν ετοιμάσεις αυτό το φύλλο θα δεις ότι δεν έχει σφάλμα.Πατώντας τον υπολογισμό,το φύλλο που έχει επιλεχθεί μόνο "Κατηγορία 3" χωρίς να συμπληρωθεί κάτι άλλο (πέραν της παλαιότητας της αυθαιρεσίας) θα σου υπολογίσει 250 €,το πρόστιμο δηλαδή της κατηγορίας 3.🙃 Διόρθωση-για να μην σου αλλάζω κατεύθυνση.Κάνε ένα φύλλο καταγραφής με 1 λοιπή παράβαση και Κατηγορία 4 (αφού δεν έχεις άλλες αυθαιρεσίες και φαντάζομαι δεν είναι κατ.1 ή κατ.2) και φτιάξε τον αναλυτικό προϋπολογισμό μόνο με τα παραθυράκια και τις πόρτες.Δεν πειράζει που είναι μικρής αξίας.Αυτά έχεις,αυτά βάζεις.
    1 point
  18. Συνάδελφε καταρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ. Θα σε συμβούλευα γενικότερα να δωσεις μεγάλη βαση στο διάβασμα και στη κατανόηση της νομοθεσίας αφού καλώς ή κακώς είναι το νούμερο 1 εργαλείο της δουλειάς μας σήμερα. Επίσης, αν έχεις τη δυνατότητα θα ήταν καλό να συνεργαστείς με κάποιον παλαιότερο συνάδελφο στις πρώτες σου δουλειές. Και φυσικά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι εδώ στο φόρουμ με διάθεση να βοηθήσουν όπου μπορούν. Σχετικά με το θέμα της αλλαγής χρήσης να σου πω καταρχάς κάποια βασικά γιατί βλέπω ότι μάλλον τα έχεις λίγο μπερδεμένα. Υπάρχουν 3 βασικές περιπτώσεις αλλαγής χρήσης. α)Αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια εφόσον δεν δημιουργείται υπέρβαση του συντελεστή δόμησης. π.χ. σε εντός σχεδίου περιοχή έχουμε μια κατοικία που έγινε κατάστημα. Η περίπτωση αυτή υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Δηλαδή καταγράφεις τις εργασίες που έγιναν για την αλλαγή της χρήσης στον πίνακα του παραρτήματος και ανάλογα με τον προϋπολογισμό που προκύπτει καταχωρείς 1 λοιπή παράβαση/15.000. Αν δεν έχουν γίνει εργασίες ή δεν είναι εύκολα υπολογίσιμες μπορείς να βάλεις 1 λοιπή παράβαση κατ' αποκοπη. β)Αλλαγή χρήσης από βοηθητική σε κύρια με υπέρβαση δόμησης. Στην περίπτωση αυτή καταχωρείς τα τετραγωνικά που λόγω της αλλαγής χρήσης δημιουργούν υπέρβαση της δόμησης και δεν τσεκάρεις το κουτάκι της αλλαγής χρήσης (1,4). π.χ. ισόγεια θέση στάθμευσης που κατά τη έκδοση της άδειας δεν υπολογίστηκε στη δόμηση και μετατράπηκε σε κατοικία. Καταχωρείς όλα τα τετραγωνικά με ΥΔ. γ)Αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια η οποία δημιουργεί όμως υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης. Η περίπτωση αυτή συναντάται κατά βάση σε εκτός σχεδίου περιοχές επειδή εκεί έχουμε διαφορετικούς συντελεστές δόμησης ανάλογα με τη χρήση. π.χ. αν έχει βγεί άδεια για ένα κατάστημα 600τμ (που είναι η επιτρεπόμενη δόμηση εκτός σχεδίου για καταστήματα) και μετατράπηκε όλο σε κατοικία. Για την χρήση της κατοικίας η επιτρεπόμενη δόμηση είναι 200τμ. Επομένως υπολογίζεις με αναλυτικό προϋπολογισμό τα πρώτα 200τμ (περίπτωση α) και τα υπόλοιπα 400τμ τα καταχωρείς επιλέγοντας και το συντελεστή της αλλαγής χρήσης 1,4. Συμπληρωματικά: - Όπως διευκρινίστηκε και με την εγκύκλιο 3 του 4178 "∆εν προκύπτει υποχρέωση υπαγωγής αυθαίρετης αλλαγής χρήσης χώρων από κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) σε κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) προ 1.1.1983, δεδοµένου ότι η έννοια της αλλαγής χρήσης καθιερώθηκε µε το άρθρο 5 του ν. 1577/85. Εξαιρείται η εγκατάσταση αυθαίρετης αλλαγής χρήσης κύριων χώρων σε χρήση ειδικών κτιρίων υπολογιζοµένου του προστίµου σύµφωνα µε την παρ. 5β του άρθρου 18 του ν. 4178/13. Οι περιπτώσεις αυθαίρετης αλλαγής χρήσης βοηθητικών χώρων σε χώρους κύριας χρήσης προ 1.1.1983 υπάγονται στις διατάξεις της κατηγορίας αυτής και υποβάλλονται δηµόσια έγγραφα αποδεικτικά του χρόνου της αυθαίρετης αλλαγής χρήσης." -Σε περίπτωση που έχουμε αλλαγή χρήσης βοηθητικού χώρου ο οποίος όμως μέτρησε στη δόμηση τότε δεν προκύπτει υπέρβαση δόμησης για να υπολογιστεί με την περίπτωση β, οπότε υπολογίζεται όπως στην περίπτωση α με αναλυτικό (με την επιφύλαξη του γ). Ελπίζω να σε βοήθησα να τα ξεδιαλύνεις κάπως. Αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή σου εσύ έχεις αλλαγή χρήσης από βοηθητικό σε κύριο ο οποίος όμως είχε μετρήσει στη δόμηση και άρα πας με αναλυτικό. Ο αναλυτικός συμφέρει από άποψη προστίμου σε κάθε περίπτωση.
    1 point
  19. Καλησπέρα. Εάν ήταν απόρρητα δεν θα ζητούσα βοήθεια από εδώ. Μου έστειλες μήνυμα χωρίς να διαβάσεις το δικό μου, ή δεν είχες τι να κάνεις και είπες ας τρολαρω κάποιον; Ζήτησα βοήθεια ,από γνώστη του αντικειμένου και η απάντηση εάν μπορούσες και εάν ήθελες έπρεπε να είναι, Γειά σου λέγομαι τάδε πως μπορώ να βοηθήσω. Ζήτησα ευκρινεστατα εξυπνάδες ,τρολαρισματα και τα συναφή να μείνουν μακριά. Είμαι 47 ετών 25 στο επάγγελμα. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που έχασες να μου στείλεις μήνυμα.
    -1 points
  20. Αγαπητέ Tetris, Πρώτον ήμουν ευγενεστατος δεν με διάβασες φαίνεται, και με συμβουλεύεις να συζητώ πολιτισμένα; Δεύτερον έχω διαβάσει τους κανόνες, εσύ τους έχεις διαβάσει; Έτσι μιλάς σε όλους; Στον ενικό χωρίς να τον ξέρεις, χωρίς ένα γεια,ένα καλησπέρα; Και απλά συμβουλεύεις τους άλλους για πράγματα που δεν κάνεις ο ίδιος; Δεν ζήτησα τηλέφωνο ή email επί προσωπικού για να διαμαρτύρεσαι ότι θες και ειδική μεταχείριση για να απαντήσεις σε ένα θέμα. Έχω διαπιστώσει ότι αυτό γίνεται και από πολλούς σε άλλους, δηλαδή να ανοίγει ένα θέμα κάποιος και να του απαντούν περί ανέμων και υδάτων κάποιοι, έχουν διαμαρτυρηθεί πολλοί, εσύ έπρεπε να το ξέρεις πριν να συμβουλεύεις άλλους πως θα γράφουν. Μια χαρά τα έγραψα.Ξαναδιαβασε τα και την δεύτερη φορά θα το διαπιστώσεις. Τρίτον ,το αν θα χρειαστώ ειδικό ή όχι άσε να το κρίνω εγώ και όχι εσύ. Δεν με ξέρεις, δεν γνωρίζεις, δεν θέλεις,... έχει καλώς, αλλά ιστορίες για αρκούδες μην μου γράφεις. Σάς ευχαριστώ για τα μηνύματα, θεωρείστε το θέμα λήξαν. Ευχαριστώ πολύ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.