Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.523


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.038


  3. ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.015


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.743


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/08/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. στο αρθρο 16. παρ 4 του ΝΟΚ ως ισχύει αναφέρει 4. Κατακόρυφα στηρίγματα κινητών προστεγασμάτων επιτρέπεται να κατασκευάζονται σε οποιαδήποτε θέση, ακόμα και σε τμήματα εξωστών που βρίσκονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους, εφόσον τα στηρίγματα αυτά εδράζονται στους εξώστες και δεν εξέχουν από το περίγραμμά τους. Εσας εδράζονται εμμέσως στο περίγραμμα και προεξέχουν αυτού. Τυπικά είστε παράνομος ως προς την εφαρμογή αυτής της λύσης δεν το έχω ξαναδεί και μου προκαλεί εντύπωση ο τρόπος στήριξης. Ο μάστορας έδωσε ρέστα! και τσιγκολέλετα και σπάσιμο στον κάθετο σωλήνα. Πολυ φοβάμαι ότι σε δυνατό άνεμο και ανοικτή τέντα θα έχουμε ιπτάμενα αντικείμενα. Η πιο safe λύση (για να μην έχουμε τηλεφωνήματα απο τον απο κάτω) είναι τέντα με βραχίονες. Ελπίζω να καταφέρετε να βρείτε κάποια λύση
    3 points
  2. συνάδελφε Chr1st0s αν αναζητάς τρόπο να βρείς ευθύνες για τον συνάδελφο που συνέταξε το Τοπογραφικό το 2007 μάλλον μάταιος κόπος. Υπάρχει πάντα η παραγραφή. Δεν είναι δυνατόν να ζητάμε αιωνίως ευθύνες ιδιαίτερα όταν δεν καταγράφεται η υποκρύπτεται δόλος. Εκείνο που πρέπει να κάνεις είναι να δώσεις λύση. Αν δεν μπορείς άσε κάποιον άλλο συνάδελφο Εχουμε φθάσει στο σημείο σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα να φορτώνουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό ευθυνών στον συντάξαντα (αρτιότητα, οικοδομησιμότητσ, δασικά,αρχαιολογικά,ΖΟΕ,ΓΠΣ,ΣΧΟΑΠ, ρέματα, ΔΕΗ,ρυμοτομικο,αιγιαλός και παραλία,συμβατοτητα με Κτηματολόγιο κλπ κλπ) Το ότι δεν υπάρχει σύλλογος και φορέας για να σταματήσουν τον εξευτελισμό δεν σημαίνει ότι δεν θα αντιδράσουμε
    2 points
  3. Έχεις βάλει ως τίτλο στο θέμα σου "Παράνομη στήριξη τέντας" Το σωστό περιγραφικά θα ήταν "Χαζή στήριξη τέντας" Δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνει η στήριξη με μια τσιγκολελέτα λίγων χιλιοστών σαν αυτό.... Οι εξυπνάδες του τεντά σου θα έχουν κόστος για εσένα τώρα. Το βγάζει το πετάει και στηρίζει στο δάπεδο σου. Αν θέλεις το τεντόπανο να βγεί και πέραν του άξονα του εξώστη σου υπάρχουν και έτοιμες βιομηχανικές έτοιμες λύσεις χωρίς "πατέντες"
    2 points
  4. Έχω την εντύπωση ότι το ΦΕΚ εννοεί "περιβάλλοντα χώρο προστασίας" σε ακτίνα 100μ. πέριξ του μνημείου. Μάλλον ποσοτικοποιεί το ¨ΠΛΗΣΙΟΝ" του αρχαιολογικού νόμου και δεν είναι η πρώτη φορά όπου το ΦΕΚ του χαρακτηρισμού είναι κακογραμμένο (συνήθως αντιγράφει μια κακογραμμένη εισήγηση). υγ. αν όντως είναι αυτό, ο τοπογράφος δεν έχει ευθύνη ... ο μηχανικός που θα βγάλει άδεια πρέπει να κάνει αίτηση στο ΥΠΠΟ για να αποφύγει τη διερεύνηση της οσμής των ονύχων του.
    1 point
  5. @maria95 υποοπλισμένο είναι (με βάση τον EC6 και τις ελάχιστες απαιτήσεις, ασχέτως αν πρόκειται περί ενίσχυσης).
    1 point
  6. @maria95 Αν στην στατική μελέτη μοντελοποιηθούν και τα σενάζ τότε από εκεί θα προκύψει οπλισμός. Αν όχι τότε υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τον ελάχιστο οπλισμό (π.χ στο βιβλίο "ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΑ κ.λ.π" του Κ. Σπυράκου) αναφέρει ελάχιστο οπλισμό 4Φ16 +ΣΦ8/25. Με αυτήν την λογική είσαι ο.κ.
    1 point
  7. @maria95 Αν είναι αποδεκτός σε σχέση με τι; Υπάρχει στατική μελέτη για την φέρουσα τοιχοποιία; Σημαντικό είναι να υπάρχει και ένα σχέδιο λεπτομερειών ειδικά σε γωνίες και διασταυρώσεις για το πως θα πρέπει να "πλέξουν" τα σίδερα στις γωνίες και στα "ταυ" Εξήγησέ μας τι ακριβώς θα είναι το έργο και τι θα κατασκευαστεί;
    1 point
  8. Δεν υπάρχει δρόμος ταξιδιώτη. Τον δρόμο θα τον κάνεις εσύ. Ξεκίνα!
    1 point
  9. @Paul_Mix Συνάδελφε καλημέρα, επειδή φαίνεται ότι ξεκίνησες πρόσφατα την περιπέτεια σου στα χωράφια του Εξοικονομω,εντελώς φιλικά σου προτείνω να αφιερώσεις πολύ μα πολύ διάβασμα σε όλο το προηγούμενο thread του εξοικονομω αυτονομώ 2020 και επίσης εξαιρετικά προσεκτικό διάβασμα στον οδηγό. Επειδή οι περισσότερες απορίες σου αφορούν το λογιστικό/οικονομικό κομμάτι μιας επιχείρησης και δη ατομικής επιχείρησης μηχανικού και πρέπει εκτός του Εξοικονομώ να είσαι οκ και με τα βιβλία σου, αν δεν έχεις λογιστή/στρια διαθέσιμο να σε συνοδεύσει και να σε βοηθήσει στην διαδικασία αναδόχου για εσένα, βρες εναν γρήγορα γιατί η ανασφάλεια δεν περιγράφεται και με όσες ερωτήσεις και να κάνεις στο φόρουμ κανείς δεν θα μπορεί να σου απαντήσει. Στην ερώτηση σου τώρα φυσικά και μπορείς να είσαι προμηθευτής ανάδοχος σε οτι θες για το εξοικονομω, σε εμφανίζει με το ΑΦΜ σου καθώς είσαι ήδη γραμμένος στην πλατφόρμα ως Σύμβουλος. Το εξοικονομώ δεν τους νοιάζει ο ΚΑΔ γιατί δεν είναι εφορία. Για όλα τα υπόλοιπα βρες έναν λογιστή συνοδοιπόρο και διαβασμένο.
    1 point
  10. Απλά στο 2 δεν υπάρχει προυπόθεση να εξαντληθει η προκαταβο9λή επιχορήγησης για να κατατεθουν τα λεφτα
    1 point
  11. Θα την ακυρώσουν σίγουρα πιστεύω. Το δικαίωμα της αίτησης θεμελιώνεται με την αποδοχή της υπαγωγής στο ΕΚΟ21. Στα νέα προγράμματα θεμελιώνεται με την υποβολή της αίτησης.
    1 point
  12. @ nwo Όσα γράφεις είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας,. Ενδεχομένως να ισχύουν για ελάχιστες εξαιρέσεις αλλά όχι για τους περισσότερους. Έχω φίλους και συμφοιτητές που εργάζονται Ευρώπη και Αμερική (και σε μεγάλες εταιρείες) και κανείς δεν παίρνει αυτά τα χρήματα. Κανείς δεν θα μας στρώσει κόκκινο χαλί ούτε θα μοιράσει αφειδώς χρήματα. Μην παραπληροφορείς.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.