Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.821


  2. thanasis e.

    thanasis e.

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      43


  3. kfil

    kfil

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      368


  4. Paul_Mix

    Paul_Mix

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.604


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Κατά την γνώμη μου απαράδεκτη είναι αυτή που δεν ικανοποιεί τους κανονισμούς. (αυτό έλεγχε βάσει υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων και η πολεοδομία παλαιότερα όπως θα θυμούνται οι κάπως παλαιότεροι) Κακή αυτή που από την εμπειρία μου ή από ζητήματα που έχουν τεθεί σε συνέδρια σε βιβλιογραφία κ.λ.π θέλει βελτιώσεις . Η παρέμβαση μου σε άλλην μελέτη (αν μου ζητούταν φιλικά και όχι τυπικά μέσω σύμβασης) θα ήταν για την πρώτη περίπτωση. Άλλωστε αυτά τα έγραψα και παραπάνω. Τώρα ο καθένας κανί ότι νομίζει και αναλαμβάνει φυσικά όλη την ευθύνη για τα περαιτέρω.
    2 points
  2. Σου είπαν που το γράφει αυτό στον οδηγό? 😉
    1 point
  3. Το φιλμ ανοίγει με την άφιξη δυο Alfa Romeo (Alfetta και Alfasud) στο τότε εργοτάξιο όπου εκτελούνταν τα έργα για την δημιουργία του φράγματος του Μόρνου στον Nομό Φωκίδος. Στην περίφραξη βλέπουμε την ονομασία της κατασκευαστικής εταιρείας «Προοδευτική» που εκτελούσε τα έργα. Το έργο ξεκίνησε το 1969, ολοκληρώθηκε το 1979, αλλά η λειτουργία του ξεκίνησε το 1981. Το φράγμα φτάνει τα 125 μέτρα και η τεχνητή λίμνη που δημιουργήθηκε καλύπτει τις ανάγκες ύδρευσης της Αθήνας και των γύρω περιοχών. Ο φακός ακολουθεί τους ψηλούς χωμάτινους όγκους και τον κινηματογραφιστή με την συνοδό του καθώς ξεναγούνται στις εγκαταστάσεις. Παρακολουθούμε την αυτόνομη μονάδα παραγωγής τσιμέντου, μπετονιέρες, μονάδες θραύσης και γερανούς που εκτοξεύουν δομικά υλικά. Στη συνέχεια του φιλμ πανοραμικές λήψεις του εργοταξίου από ψηλά και του καναλιού υπό κατασκευή. Ύστερα ο φακός ακολουθεί το αμάξι καθώς εισέρχεται και εξέρχεται από μια σήραγγα, καταγράφει έναν εκσκαφέα επί το έργω, άλλον έναν που κινείται πάνω στο χείλος του χωμάτινου όγκου και τέλος τις εργασίες με ανυψωτικό μηχάνημα στην είσοδο ενός τούνελ. Επιστροφή στο εργοτάξιο με τον φακό να καταγράφει εργασίες με βαρέα μηχανήματα, την ξενάγηση του κινηματογραφιστή σε μια σήραγγα όπου αγωγοί δεσπόζουν στο πάνω μέρος της και τέλος ξενάγηση στα ανοιχτά κανάλια μεταφοράς του νερού κατά πάσα πιθανότητα, όπου παρακολουθούμε εργασίες εντός τους. Το φιλμ κλείνει με πλάνα από την σήραγγα της Γκιώνας, όπου για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μηχάνημα ολομέτωπης κοπής από την εργοληπτική εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο Ε.Δ.Ο.Κ. Α.Ε. Αξίζει να σημειωθεί πως για την κατασκευή του έργου θυσιάστηκε η αρχαία πόλη Καλλίπολη και το χωριό Κάλλιο τα οποία σκεπάστηκαν από τα νερά της λίμνης. Κάθε φορά που η στάθμη της λίμνης κατεβαίνει λόγω ξηρασίας το χωριό αναδύεται καθώς και το οχυρωματικό τείχος της αρχαίας πόλης. Συντεταγμένες 38.523319915757305,22.116965107347482
    1 point
  4. Για εμάς τους μηχανικούς μια τέτοια κατάσταση είναι ανεπίτρεπτη. Όμως, δυστυχώς συνέβη. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί η κατάσταση. Ιδανικά θα έπρεπε να διορθωθεί (μονομερώς ίσως) η σύσταση και να εισαχθεί κάτοψη πυλωτής με διαγράμμιση περιγράμματος της θέσης κα εμβαδομέτρησής της. Η ΗΤΚ σκοπό έχει να καταδείξει την πραγματική κατάσταση ενός ακινήτου και όχι να "αναμασήσει"-κουκουλώσει συμβολαιογραφικούς ελιγμούς. Στείλε και ένα mail στο ΤΕΕ να δούμε την απάντησή τους.
    1 point
  5. Ψάχνεις τα τεχνικά φυλλάδια για τις αποδόσεις της ΑΘ στην εξωτερική θερμοκρασία που υπολόγισες τις απώλειες και για την θερμοκρασία νερού που χρειάζεσαι στο δίκτυό σου ανάλογα τι έχεις (ενδοδαπέδιο ή FCU, ή θερμ σώματα). Και εννοείται βάζουμε πάντα κάποιο περιθώριο προς τα πάνω... Υ.Γ. Αν καταλήξεις σε επιλογή μιάς ΑΘ π.χ. 15 KW ΧΨΖ του τάδε κατασκευαστή.... , μη θεωρήσεις ποτέ ότι η οποιαδήποτε άλλη 15άρα κάνει τη δουλειά σωστά!
    1 point
  6. Δεν θα έχεις. Η μη πληρωμή του ΦΕΜ είναι φορολογική παράβαση και δεν αφορά την πολεοδομία. Στην περίπτωση που περιγράφεις, δεν πρόκειται —κατά πάσα πιθανότητα— ν’ ασχοληθεί κανείς.
    1 point
  7. Την πιστοποίηση Eurovent μπορείς να εμπιστευθείς για τις αποδόσεις. Το CE εννοείται ότι είναι απαραίτητο, αλλά τσεκάρισε ότι είναι το σωστό και όχι China Export (βρες το σωστό γκουγκλάρωντας)
    1 point
  8. Αν δικαιούσαι 10.000€ και τα τιμολόγια γράφουν 8.000€, δεν κάνεις τίποτα. Αν δικαιούσαι 10.000€ και τα τιμολόγια γράφουν 12.000€, πληρώνεις επιπλέον 2.000€ , με καταθέσεις στην τράπεζα προς τα συνεργεία.
    1 point
  9. Πριν απο μερικά χρόνια είχαμε πληρωθεί τόκους για απλήρωτο λογαριασμό χωρίς να ανακατευτεί δικηγόρος, με μια αίτηση και πίνακα υπολογισμού τόκων υπερημερίας. Το άλλαξαν τώρα και απαιτείται δικηγόρος? Δεν ισχύει ο Ν. 4412/2016 και ο Ν. 4152 ?
    1 point
  10. Σύνάδελφε πολύ σωστά αυτά που λες αλλά.... η χρεοκοπία μας ήταν "επιλεκτική" αν θυμάσαι (greek type-patent???).... Άρα γίνονται επιλογές.... κοινώς όπου μας παίρνει (= όπου είναι "αρνιά")... κόβουμε...) Και μάλλον είμαστε τα ....πιό τρυφερά αμνοερίφια!
    1 point
  11. ναι θα γίνω. Θα βρείτε νέο μηχανικό που θα του έχετε εμπιστοσύνη και ας χάσετε λεφτά γιατί αργότερα θα χάσετε και περισσότερα. Ψάχνετε να βρείτε απαντήσεις μέσω φόρουμ και διαδικτύου για τέτοια θέματα και χωρίς να είστε ειδικός. Το πρόβλημα με τη δόμηση λέγεται ΝΟΚ , είναι περίπλοκος με πολλές εγκυκλίους και τροποποιήσεις που ακόμα και μεταξύ μας προκαλεί πολλές διαμάχες λόγω διαφορετικών ερμηνειών. Επίσης ένα άλλο ζήτημα είναι και το επαγγελματικό, γιατί να σας ενημερώσω για κάτι που έχω φάει τα χρόνια μου να μάθω, ακόμα το μαθαίνω μεσώ ενημερώσεων και εσείς το θέλετε δωρεάν μέσω ενός φόρουμ; Οπότε ακούστε τη συμβουλή που σας έδωσαν και άλλοι συνάδελφοι και βρείτε μηχανικό της εμπιστοσύνης σας γιατί το θέμα είναι σοβαρό
    1 point
  12. Όχι, όλα έχουν ηλεκτρικό κλείστρο και δεν βγαίνει ΚΑΝ κοντά οποιοδήποτε μοντέλο, ούτε καν στις αναλογίες. Παίζεις μόνο σε κάποιο Phantom 4 PRO στην τιμή αυτήν ή πας στο Mavic 3E με το RKT. Μόνο αυτά έχουν μηχανικό κλείστρο και κάνουν για φωτογραμμετρία Τα υπόλοιπα ξεφεύγουν τιμή. Αν θες απλά να παίξεις για να δεις ότι όντως παράγεται ένα 3d, πάρε ένα των 100 ευρώ. Το ίδιο αποτέλεσμα θα σου δώσει σε σχέση με το mini των 1000 ευρώ, από άποψη ακρίβειας. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στον χειρισμό σε σχέση με ένα φθηνό και ένα ακριβό drone. Πλέον η DJI προσφέρει και πακέτα δωρεάν αντικατάστασης σε περίπτωση πτώσης. Αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς συχνά, πήγαινε με κλειστά μάτια στο 3E. Ξεκίνησα από inspire, πήγα σε phantom και τώρα με το mavic 3e τα έχω δει όλα! Και με την ακρίβεια, και με την μπαταρία και με την ανάλυση, και την ταχύτητα πτήσης και το λογισμικό, ειδικά η επιλογή για Live δημιουργία αναγλύφου για ομοιόμορφες φωτογραφίες.
    1 point
  13. Κανενα φθηνο προγραμμα για να φτιαχνουμε ορθοφωτοχαρτες υπαρχει....ή ολα ειναι στα 4000 ευρω?
    1 point
  14. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Όντως είμαι ανάμεσα στο phantom 4 rtk και το standard. Fixed wing δεν τα ακουμπάω. Επειδή τα επιδοτούμαι μπορώ να αγοράσω και τα 2 αλλα οι απόψεις διίστανται όσον αφορά το rtk σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Επισης εννοείται οτι σε κάθε περίπτωση θα χρησιμοποιώ φωτοσταθερά και σημεία ελέγχου απλά πιστεύω πως το rtk θα μου χρειαστεί σίγουρα κάποια φορά σε ένα δύσβατο μέρος.
    1 point
  15. Καλησπέρα σε όλους. Δεν βρήκα κάποιο άλλο σχετικό τοπικ οποτε αποφάσισα να κανω εδώ κάποιες ερωτησεις καθώς βλεπω οτι υπάρχουν αρκετοί εμπειροι στο θέμα. Επιδοτούμαι από πρόγραμμα επιδότησης εσπα και πρόκειται να προβώ σε αγορά drone. Δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία ως τώρα σε τέτοιου είδους αποτυπώσεις οπότε οτιδήποτε από εσάς θα με βοηθούσε . (βιβλιογραφία , οτιδήποτε ως συμβουλή) Θα ήθελα καθοδήγηση όσον αφορά κάποιο πλήρες πακέτο για να ξεκινήσω. Επισης αξίζει να επενδύσω σε rtk drone ? το θεωρώ πιο ασφαλές απ τη στιγμή που δεν είμαι έμπειρος. Με την κατάλληλη εργασία μπορώ να πάρω τα ίδια αποτελέσματα και απο απλο rgb και από rtk? ευχαριστώ πολύ
    1 point
  16. Προς απάντηση απόψεων σας συνάδελφε για αυτοματοποιημένες λύσεις απλών περιπτώσεων, σίγουρα η μελέτη δεν είναι κάτι απλό στην ερμηνεία του ελληνικού χάους που λέγεται νομοθεσία-και σίγουρα ακόμα πιο δύσκολο για νέους μηχανικούς. Επειδή υπάρχουν στην αγορά προγράμματα επι πληρωμή κοιτάω μήπως μπορώ να βρω μία λύση από κάποιο template συναδέλφου και να το φτιάξω . Δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις, καθώς θα έπρεπε να ελέγξω και το template του συναδέλφου για τυχόν λάθη. Έχει να κάνει όμως με την γνωστή έκφραση '' Ο χρόνος είναι χρήμα '' . Καλημέρα και καλή εβδομάδα
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.