Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.737


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.303


  3. Θείος Δίκης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      39


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.957


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Κατά το άρθρο 22 ή 23 του ΝΟΚ οι αυθαιρεσίες κατηγοριών 1-2-3 και 4 θεωρούνται νόμιμες-Οπότε μπορείς να εκτελέσεις οποιαδήποτε εργασία είτε με Ο.Α είτε με Ε.Ε.Δ.Μ.Κ.
    2 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    108.074 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. [αποσπασμα] Ποιοι ωφελούνται από την κατάργηση των κινήτρων του ΝΟΚ; Γιατί πραγματικά φωνάζουν κάποιοι σε ορισμένες περιοχές; Αυτοί που επιθυμούν να καταργηθούν τα κίνητρα του ΝΟΚ σε ακριβές περιοχές είναι αυτοί που ήδη έχουν χτίσει κτίρια στο παρελθόν. Δεν θέλουν νέα κτίρια δίπλα τους και μάλιστα καλύτερα από τα δικά τους για να μην χάσει αξία η περιουσία τους. Λογικό ίσως, αλλά δεν μπορεί να είναι κανόνας της δημόσιας πολιτικής. Αν γενικευόταν κάτι τέτοιο θα φθάναμε στην απαγόρευση κάθε νέας δόμησης. Και οι δήμαρχοι που φωνάζουν αυτούς θέλουν να εξυπηρετήσουν, τους ψηφοφόρους τους. Οι νέοι κάτοικοι δεν ψηφίζουν ακόμη στο δήμο που θα μετακομίσουν στο μέλλον…. Κανείς τους δεν καίγεται ούτε για τον συμπολίτη τους, Ούτε για το κοινωνικό σύνολο, ούτε για το περιβάλλον. Ο περιορισμός της πρόσβασης σε μια αγορά μέσα από πολιτικές ή άλλες παρεμβάσεις ή αποκλεισμούς, στην οικονομία, χαρακτηρίζεται και προσοδοθηρία. Αυτή είναι η πολιτική των δημάρχων που αντιδρούν στον ΝΟΚ. πηγη https://news.b2green.gr/45973/τεε-18-αλήθειες-και-ψέματα-για-τα-κίνητρ
    1 point
  4. Εαν πηγαινες για εκδοση αδειας, θα ελεγα οτι μαλλον θα το εψαχνες Εδω εχεις συμβολαιο και μεταγραφη. Θεωρητικα εχει "πιστοποιηθει" η κατατμηση σαν νομιμη, απο τους αμεσα υπευθυνους, συμβ/φο και υποθηκοφυλακα..
    1 point
  5. εννοείς να υπάρχει μόνον ο όγκος, με κανόνες κατανομής του στο χώρο ... Πάντως στο εξώδικο καλά τα λέει ... https://ecopress.gr/tee-exodiko-pros-dimous-3v-kai-alimou-g/
    1 point
  6. @LeftLane Ο παιδότοπος, ξεκάθαρα, δεν είναι κατάστημα. Ανήκει —πράγματι— στην κατηγορία «υγεία και κοινωνική πρόνοια».
    1 point
  7. @janna Δεν χρησιμοποιείται το περίγραμμα του ισογείου αλλά του κτιρίου, το οποίο είναι το περίγραμμα που θα βλέπαμε —κοιτώντας το κτίριο προς τα κάτω— από θέση πάνω από το ύψος του.
    1 point
  8. @janna Οι ιδιοκτησίες των μελλοντικών ορόφων είναι αδόμητες, βάσει των δεδομένων. Η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας εξαρτάται από το αν έχει εκδοθεί άδεια προσθήκης. Η αναθεώρηση για ποιο λόγο έγινε; Η διαφοροποίηση των εμβαδών των κατασκευασμένων ορόφων επηρεάζει το δικαίωμα της μελλοντικής δόμησης. Το αν θα το γράψεις στα σχόλια ή όχι, είναι αδιάφορο· πρέπει να φανεί στη σύσταση μέσω τροποποίησης.
    1 point
  9. αφου εγινε νομιμη κατατμηση δικαιουται να πωλησει ο καθε ενας το δικο του εξ αδιαιρετου ποσοστο. Εσυ γραφεις "μη αρτιο και μη οικοδομησιμο"
    1 point
  10. Ναι, πώς δεν το σκέφτηκα να προχωρήσω μόνος μου παίρνοντας το ρίσκο, ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ, αλλά μπήκα σε ένα φόρουμ μηχανικών να ρωτήσω πρώτα την άποψη τους (ΑΠΟΨΗ, την τελική απόφαση φυσικά θα την πάρω εγώ με τα κριτήρια που θα έχω εγώ, για αυτό το λόγο έχει δημιουργηθεί άλλωστε αυτό το ΦΟΡΟΥΜ, για ανταλλαγή απόψεων). Ευχαριστώ συνάδελφε για την προτροπή σου, μου άνοιξες τα μάτια.
    1 point
  11. ο Σ.Δ. είναι πονεμένη ιστορία ας τον καταργήσουν, και να ισχύουν μόνο Π.Κ. και ύψος, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Κτιριοδομικού
    1 point
  12. Γιατί είναι πρόβλημα το ύψος και δεν είναι πρόβλημα ο μεγάλος ΣΔ. Δηλαδή είναι πρόβλημα αν στους Αμπελόκηπους πάμε 6 μέτρα ψηλότερα με μικρότερη κάλυψη και με θέσεις στάθμευσης γκρεμίζοντας υπάρχοντα κτίρια, αλλά δεν είναι πρόβλημα συντελεστές δόμησης που φτάνουν το 4,2 ? Η το 3 σε Παλαιό Φάληρο και Νέα Σμύρνη ? Πως μπορείς να χτίσεις ανθρώπινα σε μικρά οικόπεδα αν δεν πας σε ύψος ? Μόνο έτσι θα έχεις μικρότερη κάλυψη, άρα μικρότερα διαμερίσματα που θα έχουν και άμεσο φωτισμό και αερισμό. Οι δικαστές έχουν βεβαρυμένο παρελθόν, ακριβώς γιατί είναι δικαστές και δικάζουν πράγματα που δεν γνωρίζουν, ενώ δεν βλέπουν την ολότητα του θέματος, αλλά εξετάζουν κατά περίπτωση. Να θυμηθούν αυτούς του στε, νομίζω ότι σήμερα παριστάνουν τους κήνσορες του περιβάλλοντος, που πριν 30 χρόνια σταμάτησαν για 5 χρόνια την κατασκευή της περιφερειακής Υμηττού, γιατί θα έκοβαν κάποια δένδρα, τα περισσότερα για cut and cover, που θα έμπαιναν καινούργια μετά, όπως και μπήκαν, χωρίς βέβαια οι δικαστές να λάβουν υπ΄ όψη τους την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από το πήξιμο της Μεσογείων, της Κηφισίας, της Βουλιαγμένης, της Ηλιουπόλεως, που θα συνεχιζόταν αυτά τα 5 χρόνια που εκείνοι οι αυθεντίες σε όλα, ετύρβαζαν περί όνου σκιάς... Μπορεί τα κίνητρα του προέδρου να είναι και προσωπικά, αλλά η ουσία είναι ότι βγήκε και έκραξε τον κάθε βλαχοδήμαρχο που θέλει να το παίξει Κιμ στον Δήμο του, όπως και την δικαστική αυθεντία που μας οδηγεί σε κράτος δικαστών, ακυρώνοντας την νομοθετική εξουσία και κατά συνέπεια τον Κυρίαρχο Λαό.
    1 point
  13. btp,ευχαριστώ, θα συντάξω ένα μήνυμα και ευκαιρία είναι να τους επισημάνω και κάποια άλλα «μικρότερα» bug που έχω εντοπίσει. Για παράδειγμα στο ότι δεν σώζει όλα τα στοιχεία του αντισυμβαλλόμενου κατά την προσωρινή αποθήκευση (τουλάχιστον όταν δοκίμασα να περάσω το 14.2 Τιμολόγιο / Αποκτήσεις Τρίτων Χωρών) και τους χαρακτηρισμούς. Κάποια στιγμή βέβαια θα δοκιμάσω να δω εάν συμβαίνει και σε άλλους τύπους τιμολογίων. Επίσης και το ότι κατά την εξαγωγή σε excel εμφανίζει και τιμολόγια / πληροφοριακά στοιχεία τα οποία έχουν ακυρωθεί και δεν υπάρχουν καν ουτε στην αναζήτηση με ΜΑΡΚ. Θα ήταν λιγότερο πρόβλημα εάν επισήμαναν σε νέα στήλη ότι είναι ακυρωμένο ή δεν τα εμφάνιζαν καν. Εάν δεν κρατούσα στο ΜΑΡΚ του ακυρωμένου στο αρχείο μου θα με προβλημάτιζε κατά τον έλεγχο ορθότητας. Και ένα λίγο αστείο, όταν περνάμε ενδοκοινοτικά στο MyData υπολογίζει το ΦΠΑ με στρογγυλοποίηση προς τα επάνω, όταν γίνεται ο έλεγχος στο Φ2 βγάζει μήνυμα ότι το ΦΠΑ πρέπει να είναι μεταξύ 3% και 24% του πεδίου γιατί το στρογγυλοποιεί προς τα κάτω. Υπόψιν ότι το πεδίο συμπληρώνεται αυτόματα. Μου έχει τύχει περίπτωση που η διαφορά ήταν 0.02 λεπτά και εμφάνιζε σφάλμα οπότε τους τα άφησα μπουρμουάρ 😊 Δεν ξέρω εάν έχουν τύχει και σε άλλους κάτι τέτοια «μικρο» bug. Γενικά σαν προγραμματιστής τους θαυμάζω και τους επικροτώ για αυτό που κάνουν (επιτέλους), οπότε έχω κατανόηση. Κάποια πράγματα συμβαίνουν σε τέτοια δαιδαλώδη συστήματα που προσπαθούν να συμμαζέψουν τις ασυμμάζευτες αλχημείες δεκαετιών. Αρκεί σιγά σιγά να διορθώνονται και γενικά νομίζω ότι είναι σε καλό σημείο. Παλιότερα σε μια αναφορά μου με κάλεσαν οι ίδιοι να δούμε μαζί το πρόβλημα και τελικά είχε εντοπιστεί bug ότι κατά επαναφορά από την προσωρινή αποθήκευση δεν άφηνε έπειτα να περαστούν οι χαρακτηρισμοί (το διορθώσαν βέβαια) Ευχαριστώ
    1 point
  14. Πήγαινε στο μενού "Στοιχεία" και δες Μήνες, Εσωτερικές Συνθήκες και Κλιματολογικά μήπως και δεν είναι κάτι απ' όλα αυτά σωστά ρυθμισμένο. Διαφορετικά κάλεσε την 4Μ γιατί αυτό δεν είναι σύνηθες.
    1 point
  15. Οι κρατήσεις για την έκδοση άδειας δόμησης πληρώνονται στο ΚΕΒΕΙΣ Αττικής, Λεωφόρος Αθηνών 70, Αθήνα. Μέσω my AADE κλείνεις ραντεβού ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΟΙΚΟΘΕΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΑΓΟΡΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΘΕΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΚΤΟ e-ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ, ΚΕΒΕΙΣ Αττικής (Τελευταία επιλογή) και πηγαίνεις δυστυχώς επί τόπου.
    1 point
  16. για να προβείς σε αλλαγή της Σ.Ο.Ι ώστε να δώσεις χιλιοστά στο κτίσμα της πυλωτής πρέπει να ρυθμίσεις και όλα τα διαμερίσματα και να εκδώσεις ταυτότητες για όλα (κοιν/στα και αυτοτελείς)
    1 point
  17. 8.274 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  18. Σ΄αυτή την περίπτωση που γράφεις έχεις διαμερισμάτωση. Γιατί και τα δύο διαμερίσματα που αντάλλαξαν τμ δεν αποτελούν Κ/Χ. Είναι δυο ανεξάρτητες ΟΙ. Όταν έχεις εισχώρηση ΟΙ μέσα σε Κ/Χ δεν έχεις διαμερισμάτωση , έχεις ΥΔ (συναινέσεις κλπ). Σε περίπτωση που ο Κ/Χ εισχώρησε με στην ΟΙ , τότε δεν έχουμε κάτι, αλλά καλό είναι να βάζαμε 1ΛΠ για εποπτικούς λόγους, μιας και κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση της σύστασης και θα χρειαστεί επικαιροποιημένη κάτοψη.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.