Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. sdtopo

    sdtopo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.161


  2. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      791


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.899


  4. mich1987

    mich1987

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/10/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Όχι, δεν μπορούμε μέσα από ένα κείμενο δύο (!) προτάσεων και με μηδέν στοιχεία, να κατανοήσουμε την κατάσταση. Νομίζω και εσείς το ίδιο θα λέγατε σε αντίστοιχη περίπτωση.
    2 points
  2. Η συνένωση όντως δε μεταγράφεται μόνη της ως πράξη, όμως μεταγράφεται αν συνδυαστεί με κάποια άλλη πράξη (πχ δεσμευση ΘΣΑ ή με ταυτόχρονη μεταβίβαση ενός εκ των γεωτεμαχίων). Αυτή είναι η λύση που ακολουθούν οι πιο "υποψιασμένοι" συμβολαιογράφοι. Ας πιάσουμε ένα (όχι και τόσο) υποθετικό σενάριο: Έρχεται ένας πελάτης και σου λέει ότι θέλω να μεταβιβάσω το 69 γήπεδο με ΚΑΕΚ 123123123. Το συμβόλαιο αναφέρει μόνο αυτό. Πας κάνεις αυτοψία και το βλέπεις αδόμητο. Δίπλα στο 68 υπάρχει ένα σπίτι. Επειδή φαίνεται καινούριο και ωραίο ρωτάς τον ιδιοκτήτη και σου απαντάει ότι το έχτισε ένας γείτονας με τις τελευταίες διατάξεις για τα εντός ζώνης (2στρμ γαρ). Δίνεις βεβαίωση και το αγοράζει ο δίπλα με το 70 που έχει άλλα 2στρμ και χτίζει σε αυτό με λειτουργική συνένωση. Μετά απο 2 χρόνια η ίδια διαδικασία για το 71 που το πουλάει στον δίπλα που έχει το 72 (άλλα 2 στρμτ) κτλ κτλ. Το πρόβλημα θα φανερωθεί μόνο εάν πάει να μεταβιβαστεί το γήπεδο με το κτίσμα. Ίσως και εκεί να βρεθεί κάποιος συνάδερφος που θα ελέγξει και θα δει ότι δεν έχει υπερβάσεις δόμησης κάλυψης ή ύψους.... Δε νομίζω πως κάποιος νόμος μας υποχρεώνει κάθε φορά που δίνουμε βεβαίωση για ένα αδόμητο γήπεδο, να πρέπει να ψάχνουμε και όλα τα όμορα μήπως είναι του ίδιου ιδιοκτήτη σε περίπτωση που μας έχει αποκρύψει στοιχεία. Τώρα βέβαια με το κτηματολόγιο γίνεται ευκολότερα, για όποιον θέλει να το κάνει, παλαιότερα όμως ήταν αδύνατο.
    2 points
  3. Μπορεί να είσαι με τα επόμενα κύματα..οι προσλήψεις είναι για βάθος τριετίας.πιθανον να σε καλέσουν και σε ένα χρόνο από τώρα.εχει τύχει σε γνωστό μου δηλαδή παρόμοια περίπτωση όπως εσυ
    2 points
  4. Version X6.3

    85.480 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Ίσως ένα από τα καλύτερα του αγαπημένου μας Νίκου. Καλό είναι που και που να τον θυμόμαστε. Πέρασαν ήδη 13 χρόνια από τον θάνατό του.
    1 point
  6. Η ημερομηνία έκδοσης της οικοδομικής άδειας αναγράφεται στην πρώτη σελίδα στο κέντρο δεξιά ... γράφει: ΑΔΕΙΑ ΑΝΕΥ ΑΥΤΟΨΙΑΣ ΕΘΕΩΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ .. ΤΡΙΕΤΙΑ??? και λίγο πιο δεξιά είναι υπογραφή/σφραγίδα προϊσταμένου με ημερομηνία έκδοσης
    1 point
  7. @maranti καταρχήν δοκίμασε τον χρυσό κανόνα επίλυσης προβλημάτων πληροφοριακών συστημάτων: ΒΓΕΣ και ΞΑΝΑΜΠΕΣ Αν έχεις κάνει ενδιάμεση υποβολή δεν μπορείς να διαγράψεις μηχανικούς, ούτε εργασίες. Διέγραψέ τον πρώτα από τις εργασίες και μετά ως μηχανικό ή διέγραψε όλες τις εργασίες που συμμετέχει. Αν συνεχίσει το πρόβλημα σημαίνει ότι δεν μπορεί να τον διαγράψει. Η λύση είναι να του βάλεις ποσοστό συμμετοχής 0,01 Δευτερη λύση είναι να ανοίξεις νέο έργο.
    1 point
  8. Οι νόμοι των αυθαιρέτων δίνουν την δυνατότητα στον ιδιώτη να δηλώσει, μόνος του, τις αυθαιρεσίες του ακινήτου του και να καταβάλει πρόστιμο, σημαντικά χαμηλότερο από τα ισχύοντα για αυθαίρετα που εντοπίζονται κατόπιν καταγγελίας. Αν δεν το πράξει μόνος και τα αυθαίρετα διαπιστωθούν από αυτοψία της Πολεοδομίας, τότε τα πρόστιμα που επιβάλλονται είναι υψηλά βάσει νόμου. Όμως και μετά την αυτοψία της Πολεοδομίας ο ιδιώτης έχει δικαίωμα να καλέσει ιδιώτη Μηχανικό για να τα καταγράψει και να τα υποβάλει αυτός, έστω και "καθυστερημένα", στους νόμους των αυθαιρέτων όπου τα πρόστιμα είναι χαμηλότερα. Αφού γίνει η παραπάνω διαδικασία από τον ιδιώτη Μηχανικό και καταβληθεί κάποιο ποσοστό ή η πρώτη δόση των προστίμων από τον ιδιοκτήτη τότε προσκομίζεται το αποδεικτικό στην Πολεοδομία και διαγράφονται τα πρόστιμα που επεβλήθησαν και τα αυθαίρετα θεωρούνται τακτοποιημένα. Σημ.: Προσοχή στις προθεσμίες υποβολής του παραπάνω αποδεικτικού.
    1 point
  9. Διαβάζω προσεκτικά αυτά που γράφεις και απαντώ για να γίνει κατανοητή η άποψή μου:
    1 point
  10. Η απόφαση 1296/06 του Α.Π. αφορούσε το ότι η χρονολογία δημιουργίας του ενιαίου γηπέδου μπορεί να θεωρηθεί ο τίτλος απόκτησης του τελευταίου τμήματος και τίποτε άλλο. Ότι δηλαδή για την τεκμηρίωση της αρτιότητας του συνόλου δεν λαμβάνεται ως χρονολογία δημιουργίας η αίτηση για άδεια ή η πώληση ως συνόλου ή η χωρική μεταβολή για συνένωση. Δεν χρειάζεται να μεταγραφεί για να υπάρξει χρόνος δημιουργίας του ενιαίου. Όπως και για την κατάτμηση, ακόμα και αν υπήρχε μεταγεγραμμένος τίτλος διανομής, αυτή ίσχυε μόνο όταν πωλούνταν κάποιο τμήμα σε τρίτο και αυτή ήταν και η χρονολογία δημιουργίας του νέου τεμαχίου. Για την συνένωση, που φυσικά και υφίσταται αλλά είναι ακριβώς το αντίθετο από την κατάτμηση, δεν χρειάζεται μεταγραφή για να οριστεί η χρονολογία δημιουργίας της, αυτό λέει ο Α.Π. και είναι και σωστό κατά την άποψή μου. Τα παραπάνω όμως δεν σημαίνουν ότι με την άδεια συντελείται και η συνένωση. Δεν υποκαθιστά η άδεια το Κτηματολόγιο ούτε και αυτό εννοούσε ο Α.Π. με την απόφασή του για την χρονολογία δημιουργίας σε καταγγελία για άδεια. Τα γεωτεμάχια που μετέχουν σε έκδοση άδειας ως συνενωμένα χάνουν την αυτοτέλειά τους και αυτό δεν είναι τυπική τεχνική διαδικασία αλλά αφορά σημαντική αλλαγή της νομικής υπόστασης της ιδιοκτησίας.
    1 point
  11. με τον μέγιστο σεβασμό ..... ΤΕΜΠΗ Συναυλία μνήμης | 11/10/24 | Καλλιμάρμαρο Live μετάδοση τώρα
    1 point
  12. Συχνά μου το κάνει και εμένα (σε άλλο στάδιο βεβαίως). Τότε είτε ανοίγω τον Opera μπας και κάνω δουλειά ή αν μου κάνει τα ίδια, καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα το έχει το site και τότε υπομονή μέχρι τη Δευτέρα!
    1 point
  13. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη της ιστορίας γι' αγρίους.
    1 point
  14. Εαν αντιλαμβανομαι σωστα το ερωτημα, θα ελεγα οτι, η διαφορα μεταξυ "πλήρους (όχι μόνο λειτουργικής) ενοποίησης;" εγκειται στο οτι - πληρης ενοποιηση υπαρχει οταν οι δυο ΟΙ γινονται μια, με συμβ/κη πραξη συνενωσης. - λειτουργικη συνενωση οταν παραμενουν μεν ξεχωριστες ΟΙ, [στο Ε9 ή στο κτηματολογιο], πλην επικοινωνουν μεταξυ τους και χρησιμοποιουνται σαν μια.
    1 point
  15. Επειδή είναι ένα θέμα που δεν το συναντάμε κάθε μέρα. Να ανατροφοδοτήσουμε την συζήτηση αν υπάρχουν νεότερα στοιχεία. Αρχικά να δούμε το πόρισμα τι ακριβώς αναφέρει. Αν τυχόν το έχεις, απομόνωσε (διέγραψε) ό,τι στοιχείο συνδέεται με προσωπικά δεδομένα (ονόματα, δ/νσεις κλπ) και ανέβασέ το εδώ. Το ότι κάποιος είπε κάτι δεν μας αφορά. Αν όμως το έγραψε θα πρέπει να τεκμηριωθεί, διότι για να σκεφτούμε ένα επεχθές σενάριο σύμφωνα με το οποίο, ο καθένας θα απαιτούσε Μ.Σ.Ε σε ένα κτίριο με προσημειωμένα διαμερίσματα τα οποία ως γνωστόν υποχρεωτικά κατά τη σύναψη δανείου ασφαλίστηκαν. Αυτομάτως οι ασφαλιστικές θα επικαλεστούν τα ψιλά γράμματα και θα απαιτήσουν κατακόρυφη άνοδο των ασφαλίστρων. Η συνάδελφος της Υ.ΔΟΜ αν το έγραψε κάπου μάλλον δεν κατάλαβε την γκάφα της. (ελπίζουμε να είναι γκάφα και όχι μεθόδευση διότι τότε το θέμα όντως θα μπλέξει άσχημα).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 2 απαντήσεις
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.